abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 november 2017 @ 21:10:03 #1
163650 Greys
pi_174948778
Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
https://bitonic.nl/
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Sites;
CryptoCurrency Market Capitalizations
https://cointelegraph.com/
Bitcoin Block Explorer - Blockchain
https://blockexplorer.com/

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.


Luister naar Crypto Fever - Faberyayo & Abel
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174948785
quote:
10s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:05 schreef blow... het volgende:

[..]

maar is de prijs niet gewoon beinvloed door de vraag?
Jawel, maar omdat de waarde van veel coins intrinsiek is (het is geen aandeel met een onderliggende waarde) spelen ook zaken als vertrouwen en verwachtingen een grote rol. En vlak onzekerheid niet uit: nu Segwit2x van de baan is, is de onzekerheid afgenomen waardoor het vertrouwen in een positieve toekomst voor cryptos wellicht weer wat groter is geworden.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 november 2017 @ 21:10:37 #3
163650 Greys
pi_174948796
NEO en GAS komen vrijdag op OKEx.

https://support.okex.com/(...)ist-QTUM-HSR-NEO-GAS
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174948823
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:10 schreef Greys het volgende:
NEO en GAS komen vrijdag op OKEx.

https://support.okex.com/(...)ist-QTUM-HSR-NEO-GAS
Waar zijn alle voorgaande posts in dit topic gebleven??? alles lijkt weg..

Maatgoed, mijn vraag: Wat is OKEx en welke gevolgen heeft het dat deze munten daar gepresenteerd worden?
pi_174948853
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:06 schreef Vocatala het volgende:

[..]

Je zit met minimaal 20K in de cryptocoins? Lijkt me niet dat je met wat "kleingeld" een basisinkomen kan vergaren met daytraden, of zit ik mis?
Klopt, ik heb er een behoorlijk bedrag in zitten. Daytraden doe ik niet. Het is door een combinatie van dingen dat ik nu zorgeloos zonder werk kan leven. Veel geld in crypto, spaargeld, lage maandlasten. Op dit moment probeer ik wat inkomen via internet op te bouwen om van te leven. Mocht dat falen dan kan ik altijd nog gaan werken.
pi_174948873
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:12 schreef Vocatala het volgende:

[..]

Waar zijn alle voorgaande posts in dit topic gebleven??? alles lijkt weg..
Welkom in het nieuwe deel :P Vorige was vol.
pi_174948906
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Welkom in het nieuwe deel :P Vorige was vol.
haha oke, duidelijk!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 november 2017 @ 21:19:31 #8
163650 Greys
pi_174948940
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:12 schreef Vocatala het volgende:

[..]

Waar zijn alle voorgaande posts in dit topic gebleven??? alles lijkt weg..
Vorige deel was vol, dit is een nieuw deel. ;)

quote:
Maatgoed, mijn vraag: Wat is OKEx en welke gevolgen heeft het dat deze munten daar gepresenteerd worden?
Chinese exchange.
Lees dit bv voor wat meer duidelijkheid, een wat ouder artikel:

https://cryptovest.com/ne(...)in-trading-in-china/

En nu is dit dus bevestigd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 november 2017 @ 21:20:30 #9
163650 Greys
pi_174948965
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:17 schreef Vocatala het volgende:

[..]

haha oke, duidelijk!
Als je op MyAT klikt zie je de delen waarin je hebt gepost, mocht je in het vorige deel terug willen lezen. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174948966
Echt omlaag gaat btc nog niet.. zit nog even op de exchange te wachten wanneer ik echt actie kan ondernemen.
  woensdag 8 november 2017 @ 21:22:32 #11
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_174949003
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:20 schreef Deckard het volgende:
Echt omlaag gaat btc nog niet.. zit nog even op de exchange te wachten wanneer ik echt actie kan ondernemen.
Jij en 34.000 anderen

This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_174949009
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Als je op MyAT klikt zie je de delen waarin je hebt gepost, mocht je in het vorige deel terug willen lezen. :)
Thanks _O_
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 november 2017 @ 21:23:10 #13
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174949013
https://blog.guts.tickets(...)aventus-d31fe79ef3de
/spam

Leesvoer voor de mensen die nog even geduld moeten hebben voor ze Bitcoin kunnen dumpen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174949020
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:20 schreef Deckard het volgende:
Echt omlaag gaat btc nog niet.. zit nog even op de exchange te wachten wanneer ik echt actie kan ondernemen.
Vs zit in werktijd nu, Azië slaapt. Europa er tussen. Denk dat het over 24 uur anders zal staan.
pi_174949025
quote:
7s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:22 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Jij en 34.000 anderen

[ afbeelding ]
Welke exchanges gebruiken jullie dan? Bittrex heeft nergens last van gehad.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 november 2017 @ 21:24:01 #16
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174949030
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:23 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Vs zit in werktijd nu, Azië slaapt. Europa er tussen. Denk dat het over 24 uur anders zal staan.
Europa zit te wachten op de confirmation van hun transacties :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174949042
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Vorige deel was vol, dit is een nieuw deel. ;)

[..]

Chinese exchange.
Lees dit bv voor wat meer duidelijkheid, een wat ouder artikel:

https://cryptovest.com/ne(...)in-trading-in-china/

En nu is dit dus bevestigd.
Nice, dankjewel. NEO heb ik een vrij groot aandeel in, GAS staat helaas niet op Bittrex. Maar dit zal dus betekenen dat die twee nog verder in prijs zullen stijgen vanaf die dag? of begrijp ik je verkeerd?
  woensdag 8 november 2017 @ 21:25:12 #18
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_174949055
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:23 schreef Vocatala het volgende:

[..]

Welke exchanges gebruiken jullie dan? Bittrex heeft nergens last van gehad.
Je begrijpt het niet helemaal. Dit zijn het aantal transacties die vast zitten in de Bitcoin Mempool.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_174949076
pi_174949080
Zou het 'afblazen' van de Segwit2x ook een schijnmanoeuvre kunnen zijn en dat ze het in het geheim alsnog doorvoeren maar met minder aandacht (en heisa). Of zeg ik nu iets geks?
pi_174949092
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:26 schreef Fotolijst het volgende:
Zou het 'afblazen' van de Segwit2x ook een schijnmanoeuvre kunnen zijn en dat ze het in het geheim alsnog doorvoeren maar met minder aandacht (en heisa). Of zeg ik nu iets geks?
Ja
pi_174949102
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:23 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Vs zit in werktijd nu, Azië slaapt. Europa er tussen. Denk dat het over 24 uur anders zal staan.
Mag van mij wel, want ik moet alles nu eerst nog storten bij de exchange ;p
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 november 2017 @ 21:28:16 #23
163650 Greys
pi_174949107
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:24 schreef Vocatala het volgende:

[..]

Nice, dankjewel. NEO heb ik een vrij groot aandeel in, GAS staat helaas niet op Bittrex. Maar dit zal dus betekenen dat die twee nog verder in prijs zullen stijgen vanaf die dag? of begrijp ik je verkeerd?
Slecht is het sowieso niet want de Chinezen kunnen er dan makkelijker in investeren.
Maar een garantie qua stijgen kan niemand je geven. Het blijft crypto :P Soms zo onvoorspelbaar als maar kan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 november 2017 @ 21:29:43 #24
163650 Greys
pi_174949127
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:26 schreef Fotolijst het volgende:
Zou het 'afblazen' van de Segwit2x ook een schijnmanoeuvre kunnen zijn en dat ze het in het geheim alsnog doorvoeren maar met minder aandacht (en heisa). Of zeg ik nu iets geks?
Hoe gaan ze dat uitleggen aan degenen die nu van een brug springen omdat ze 2X futures hadden gekocht?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174949128
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:24 schreef Vocatala het volgende:

[..]

Nice, dankjewel. NEO heb ik een vrij groot aandeel in, GAS staat helaas niet op Bittrex. Maar dit zal dus betekenen dat die twee nog verder in prijs zullen stijgen vanaf die dag? of begrijp ik je verkeerd?
Je hebt toch geen NEO op Bittrex staan hoop ik? Bij Binance krijg je NEO Gas als je je NEO daar hebt staan.
pi_174949147
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:23 schreef Nattekat het volgende:
https://blog.guts.tickets(...)aventus-d31fe79ef3de
/spam

Leesvoer voor de mensen die nog even geduld moeten hebben voor ze Bitcoin kunnen dumpen.
Ik wil eigenlijk een tijdje even niet meer in ICO's investeren maar een goed artikel. ;)
pi_174949174
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:29 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Je hebt toch geen NEO op Bittrex staan hoop ik? Bij Binance krijg je NEO Gas als je je NEO daar hebt staan.
euhhh jawel? Ben nog niet zo lang actief in dit wereldje, kan je uitleggen wat je bedoelt?
  woensdag 8 november 2017 @ 21:33:09 #28
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_174949189
Even een terugblik naar een announcement van Bitcoin.com van April dit jaar:

https://www.bitcoin.com/public-service-announcement

Zie de laatste alinea...
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 november 2017 @ 21:35:13 #29
163650 Greys
pi_174949237
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:32 schreef Vocatala het volgende:

[..]

euhhh jawel? Ben nog niet zo lang actief in dit wereldje, kan je uitleggen wat je bedoelt?
NEO genereert GAS.
Als je je NEO op Binance hebt staan krijg je de GAS die het genereert. Maar ook als je de NEO een tijd wilt bewaren en niet mee traden kan je het van een exchange af halen en in NEON wallet zetten (die kan je downloaden) en dan genereert het ook GAS in die wallet.

Dus het ligt eraan of je er even kort mee wilt traden of dat je ze een tijd wilt bewaren. Als je wilt houden dan een van die opties kiezen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174949254
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:32 schreef Vocatala het volgende:

[..]

euhhh jawel? Ben nog niet zo lang actief in dit wereldje, kan je uitleggen wat je bedoelt?
Als je NEO hebt krijg je een soort van dividend in de vorm van NEO Gas. Hier kun je uitrekenen hoeveel je ongeveer krijgt: https://neotogas.com/

Bittrex geeft geen NEO Gas, Binance een andere exchange geeft dat wel maandelijks: https://support.binance.c(...)ter-to-NEO-Community

Ik heb zelf mijn NEO overgezet van Bittrex naar Binance.
pi_174949303
ik heb trouwens het 1e topic geopend. ik ben rijk nu
pi_174949304
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Jawel, maar omdat de waarde van veel coins intrinsiek is (het is geen aandeel met een onderliggende waarde) spelen ook zaken als vertrouwen en verwachtingen een grote rol. En vlak onzekerheid niet uit: nu Segwit2x van de baan is, is de onzekerheid afgenomen waardoor het vertrouwen in een positieve toekomst voor cryptos wellicht weer wat groter is geworden.
aah zo! Ik had het vertrouwen en verwachtingen niet meegenomen :P. dankje.
Because you know i'm all about that ass
pi_174949310
Oké panic dump is geweest. Op naar de 8k nu
pi_174949317
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:35 schreef Greys het volgende:

[..]

NEO genereert GAS.
Als je je NEO op Binance hebt staan krijg je de GAS die het genereert. Maar ook als je de NEO een tijd wilt bewaren en niet mee traden kan je het van een exchange af halen en in NEON wallet zetten (die kan je downloaden) en dan genereert het ook GAS in die wallet.

Dus het ligt eraan of je er even kort mee wilt traden of dat je ze een tijd wilt bewaren. Als je wilt houden dan een van die opties kiezen.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:36 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Als je NEO hebt krijg je een soort van dividend in de vorm van NEO Gas. Hier kun je uitrekenen hoeveel je ongeveer krijgt: https://neotogas.com/

Bittrex geeft geen NEO Gas, Binance een andere exchange geeft dat wel maandelijks: https://support.binance.c(...)ter-to-NEO-Community

Ik heb zelf mijn NEO overgezet van Bittrex naar Binance.
Dank heren, hiervan was ik niet op de hoogte. Morgen even kijken hoe dat allemaal werkt, dat overzetten van Bittrex naar andere exchange. Binnenkort krijg ik een nano Ledger s binnen dus dan kan ik gaan beslissen welke coins ik voor langere tijd wil aanhouden.
pi_174949335
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:39 schreef brombeer_ het volgende:
Oké panic dump is geweest. Op naar de 8k nu
Meh, ik denk het voorlopig even niet.
Forcefield City Bewoner
pi_174949339
Ja dat krijg je he, aasgieren die bitcoin kopen, puur om mee te doen aan die fork. Geen fork, verkopen ze bitcoin weer.. Beter om zulke aasgieren gewoon weer uit te laten stappen. De groei was ook wel opvallend groot de laatste weken. Back on track, rustig groeien graag
pi_174949368
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:40 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Meh, ik denk het voorlopig even niet.
We gaan het zien. :)
Ik denk deze week nog door de 8k
pi_174949390
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:42 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

We gaan het zien. :)
Ik denk deze week nog door de 8k
Je hebt tóch vakantie gepland dus :P
Forcefield City Bewoner
pi_174949399
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:42 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

We gaan het zien. :)
Ik denk deze week nog door de 8k
ik verwacht eerst nog een flinke dip tbh.. Enkel Europa ed zijn nu "wakker" Azie moet nog wakker worden, de VS nog terug van werk. M.i. zit er zeker nog iets aan te komen. Zeker als je kijkt dat die met enkel Europa al $500 gezakt is binnen een uur.
pi_174949404
ik wil verschillende coins kopen.
in welke wallet kan je meerddere munten opslaan?
  woensdag 8 november 2017 @ 21:46:29 #41
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_174949422
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:45 schreef Chunees het volgende:
ik wil verschillende coins kopen.
in welke wallet kan je meerddere munten opslaan?
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 november 2017 @ 21:46:51 #42
163650 Greys
pi_174949427
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:39 schreef Vocatala het volgende:

[..]


[..]

Dank heren
*kuch* dame
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174949428
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:45 schreef Vocatala het volgende:

[..]

ik verwacht eerst nog een flinke dip tbh.. Enkel Europa ed zijn nu "wakker" Azie moet nog wakker worden, de VS nog terug van werk. M.i. zit er zeker nog iets aan te komen. Zeker als je kijkt dat die met enkel Europa al $500 gezakt is binnen een uur.
Same. Het volume is ook echt enorm is vergelijking met de afgelopen weken.
pi_174949448
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:45 schreef Chunees het volgende:
ik wil verschillende coins kopen.
in welke wallet kan je meerddere munten opslaan?
Doe eerst je eigen onderzoek voor dat je geld verliest.
pi_174949479
quote:
12s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:46 schreef Greys het volgende:

[..]

*kuch* dame
Excuseer jongedame :|W
pi_174949588
Ik ging vandaag van 800 dollar naar 1000 dollar en nu weer 950 dollar.

Heb 0.045 BTC, 12,38 NEO en 31.9 WTC laat maar even mooi zo staan. Verwacht dat NEO nog wel gaat stijgen de komende dagen, maar durf nu zo hoog eigenlijk ook niet bij te kopen.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_174949727
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:54 schreef Patroon het volgende:
Ik ging vandaag van 800 dollar naar 1000 dollar en nu weer 950 dollar.

Heb 0.045 BTC, 12,38 NEO en 31.9 WTC laat maar even mooi zo staan. Verwacht dat NEO nog wel gaat stijgen de komende dagen, maar durf nu zo hoog eigenlijk ook niet bij te kopen.
Ik zou je BTC omzetten in fiat óf alt coins. Waarom? Het is aannemelijk dat de BTC nog zal dalen in prijs, dan maak je dus verlies. Mocht die toch stijgen dan is het waarschijnlijk tot maximaal $8000 dus dan loop je geen bergen geld mis. In alt coins investeren kan natuurlijk ook nog, ik verwacht dat deze nog verder zullen stijgen komende uren/dagen.
pi_174949825
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:59 schreef Vocatala het volgende:

[..]

Ik zou je BTC omzetten in fiat óf alt coins. Waarom? Het is aannemelijk dat de BTC nog zal dalen in prijs, dan maak je dus verlies. Mocht die toch stijgen dan is het waarschijnlijk tot maximaal $8000 dus dan loop je geen bergen geld mis. In alt coins investeren kan natuurlijk ook nog, ik verwacht dat deze nog verder zullen stijgen komende uren/dagen.
Ja ik verwacht ook dat NEO de komende dagen/weken wel naar de 0.13800 BTC gaat. Staat nu op 0.004500 BTC.

Waarom denk jij eigenlijk dat BTC gaat dalen?
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_174949878
NEO en WTC hebben vandaag een enorme winst gemaakt, maar als je kijkt vanaf het begin, zijn ze nog lang niet op het oude niveau, dus daar zit nog wel potentieel..of zie ik dat verkeerd?

WTC heeft namelijk wel op 0.00199590 BTC en NEO op 0.013816 BTC gestaan.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_174949951
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 22:02 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ja ik verwacht ook dat NEO de komende dagen/weken wel naar de 0.13800 BTC gaat. Staat nu op 0.004500 BTC.

Waarom denk jij eigenlijk dat BTC gaat dalen?
1) troll? was het maar dat die naar de 0.13800 BTC zou gaan. Edit: ik zie dat je waarschijnlijk een nulletje bent vergeten, 0.013800 BTC lijkt waarschijnlijker.

2) Omdat dat is wat er nu gebeurt, mensen hebben geïnvesteerd in BTC voor de gratis 2X coins, deze krijgen ze niet dus krijgen ze niet waarvoor ze geïnvesteerd hebben.. Daarbij FOMO, vrijwel alle altcoins stijgen, dat willen mensen niet missen dus het geld uit BTC stroomt naar alts. Maar dat is enkel mijn theorie..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')