abonnement Unibet Coolblue
pi_174946574
Hallo,

Ik ben op zoek naar wat advies. Ik loop momenteel stage en ik heb een collega die nu al meerdere keren vervelende opmerkingen richting mij heeft gemaakt over mijn leidinggevende. Ik ben 24 (man) en mijn leidinggevende is 32 (vrouw). Vandaag werd bijvoorbeeld door mijn collega tegen me gezegd: 'jij kan wel erg moeilijk zonder '....' hè'. Of mijn collega zegt dingen als: 'Jullie zijn wel meer dan alleen maatjes hè?'

Ik zou graag advies willen hoe om te gaan met dit soort beschuldigingen. Ik heb al met mn manager gesproken (staat boven mijn leidinggevende) maar die zegt dat ik het van me af moet laten glijden. Ik voel me er al met al erg onprettig bij.

groetjes Dopy
pi_174946624
Zomaar een idee hoor, maar misschien helpt als je zegt dat je niet gediend bent van hun insinuaties?
pi_174946734
Ik denk jaloezie dat jij het goed met haar kunt vinden, veel mensen zien hun leidinggevende als vijand. Dat is natuurlijk onzin omdat die personen zelf onzeker of niet capabel voor hun functie zijn.
Neem maar van mij aan dat je beter goed met je leidinggevende kunt zijn.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_174946745
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 19:14 schreef Hamzoef het volgende:
Zomaar een idee hoor, maar misschien helpt als je zegt dat je niet gediend bent van hun insinuaties?
Dit.

[ Bericht 7% gewijzigd door Nizno op 08-11-2017 20:51:25 ]
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_174947281
Jaloers op de verstandhouding tussen jou en je leidinggevende... Laat je in godsnaam niet fucken en bijt terug.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_174949444
Wat denk je van: het gewoon als grapje zien en meelachen? Ik lees geen heel ernstige opmerkingen.
pi_174949485
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 19:12 schreef Dopy1993 het volgende:
Hallo,

Ik ben op zoek naar wat advies. Ik loop momenteel stage en ik heb een collega die nu al meerdere keren vervelende opmerkingen richting mij heeft gemaakt over mijn leidinggevende. Ik ben 24 (man) en mijn leidinggevende is 32 (vrouw). Vandaag werd bijvoorbeeld door mijn collega tegen me gezegd: 'jij kan wel erg moeilijk zonder '....' hè'. Of mijn collega zegt dingen als: 'Jullie zijn wel meer dan alleen maatjes hè?'

Ik zou graag advies willen hoe om te gaan met dit soort beschuldigingen. Ik heb al met mn manager gesproken (staat boven mijn leidinggevende) maar die zegt dat ik het van me af moet laten glijden. Ik voel me er al met al erg onprettig bij.

groetjes Dopy
Je moet het extreem pareren met een opmerking zoals : " Ja goed idee, ik ga nu haar anus uitwonen",
En anders die persoon direct confronteren ermee,
Mensen die dat soort gedrag vertonen zijn erg zwak.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_174949646
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:50 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Je moet het extreem pareren met een opmerking zoals : " Ja goed idee, ik ga nu haar anus uitwonen",
Goed idee op de werkvloer.
  donderdag 9 november 2017 @ 07:57:24 #9
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_174954098
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:56 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Goed idee op de werkvloer.
Kan prima op de bouw.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_174954158
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 07:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Kan prima op de bouw.
Op de bouw een vrouw als voorman?
Waar dan?
pi_174954387
Och ik had gevraagd wat hem dwars zat en dat ik anders nog wel een telefoon nummer wist van een goede psychiater om hem te begeleiden bij zijn problemen.
  donderdag 9 november 2017 @ 09:42:48 #12
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_174955193
Man up man. Sjezus. Beetje satire op de werkvloer.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 9 november 2017 @ 09:43:32 #13
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_174955204
Wel handig dat je de leeftijd even vermeldt overigens.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_174955434
Maak er iets luchtigs van. Als je laat merken dat het je wat doet pakken ze je alleen maar meer.

Hen: lijkt wel alsof jullie wat hebben he?
Jij: Jazeker, liefde op het eerste gezicht man.
pi_174955486
Ik zou met je leidinggevende afspreken dat jullie bij die andere collega in de buurt expres heel klef gaan doen, gewoon om haar te fucken.
Maarja, dat ben ik, het is waarschijnlijk verstandiger om gewoon te lachen en je schouders op te halen.
pi_174955569
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 19:14 schreef Hamzoef het volgende:
Zomaar een idee hoor, maar misschien helpt als je zegt dat je niet gediend bent van hun insinuaties?
Of gewoonweg zeggen "Nee hoor, maar je bent vrij om te denken wat je wilt! Ala het wel zo was zou ik het net zo makkelijk zeggen. " en rustig je kopje koffie gaan halen.
pi_174955658
Ik zou mn leidinggevende neuken, maak van je collega’s geen leugenaars.

Of je zegt hem dat je de insinuatie echt vervelend vind >:O
-nee-
  donderdag 9 november 2017 @ 11:27:08 #18
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174956712
TS moet als persoon nog veel groei meemaken :') _O- millenials die niet om kunnen gaan met domme grapjes :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_174957866
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 11:27 schreef 2NutZ het volgende:
TS moet als persoon nog veel groei meemaken :') _O- millenials die niet om kunnen gaan met domme grapjes :')
Inderdaad iwanius _O_
pi_174958207
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 11:27 schreef 2NutZ het volgende:
TS moet als persoon nog veel groei meemaken :') _O- millenials die niet om kunnen gaan met domme grapjes :')
Jij ook nog zo te zien.
pi_174958293
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 19:12 schreef Dopy1993 het volgende:
Hallo,

Ik ben op zoek naar wat advies. Ik loop momenteel stage en ik heb een collega die nu al meerdere keren vervelende opmerkingen richting mij heeft gemaakt over mijn leidinggevende. Ik ben 24 (man) en mijn leidinggevende is 32 (vrouw). Vandaag werd bijvoorbeeld door mijn collega tegen me gezegd: 'jij kan wel erg moeilijk zonder '....' hè'. Of mijn collega zegt dingen als: 'Jullie zijn wel meer dan alleen maatjes hè?'

Ik zou graag advies willen hoe om te gaan met dit soort beschuldigingen. Ik heb al met mn manager gesproken (staat boven mijn leidinggevende) maar die zegt dat ik het van me af moet laten glijden. Ik voel me er al met al erg onprettig bij.

groetjes Dopy
Inderdaad gewoon zeggen dat je er niet van gedient bent. Zeg het gewoon echt op een hele zelfverzekerde manier rustig maar zeker niet te zacht in volume, gebruik het als verbale klap in het gezicht van een bully. Als er andere collega´s bij zijn of de manager misschien is dat zelfs nog wel beter. 100% namelijk dat die persoon die die vervelende opmerkingen maakt dat gerust wel vaker flikt in zijn of haar leven, die mensen moet je gewoon echt op hun nummer zetten.
  donderdag 9 november 2017 @ 12:53:21 #23
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_174958473
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:50 schreef DoubleUU het volgende:
Mensen die dat soort gedrag vertonen zijn erg zwak.
Tja, maar niet zo zwak als de tegenpartij die er zo hard mee zit dat het op een topic uitloopt.
Ik ga naar huis.
  donderdag 9 november 2017 @ 12:59:19 #24
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174958589
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:26 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Inderdaad iwanius _O_
:7

quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:41 schreef TomStall het volgende:

[..]

Jij ook nog zo te zien.
Jij ook nog zo te zien.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_174959686
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 19:12 schreef Dopy1993 het volgende:

... dat ik het van me af moet laten glijden. Ik voel me er al met al erg onprettig bij.
Waarom voel je je er zo onprettig bij?
Zo onprettig zelfs dat je het niet bij de leidinggevende (vrouw, 32; terwijl jij bent man, 24) durft te bespreken?

Kan het misschien zijn dat er wel 'iets' in die opmerking zit dat kan kloppen?


Ofwel dat jijzelf je erg aangetrokken voelt tot haar...
Of zelfs dat er een zichtbare 'chemie' tussen jullie merkbaar is ?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')