abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_176816784
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:17 schreef Charlies het volgende:
Iemand ervaring met Oman Air?
best een grappig clubje, kwam ooit boven als goedkoopste enkeltje Thailand.
pi_176821290
Heb een vlucht naar de VS geboekt via klm.com, in Economy Comfort klasse. Vlucht wordt uitgevoerd door Delta. Wil nu vlucht wijzigen naar een andere locatie, ook in de VS. Deze vlucht wordt door KLM zelf uitgevoerd. Als ik de vlucht wijzig kan dit alleen naar Economy en dan moet ik opnieuw betalen om een Economy Comfort stoel te krijgen. KLM zegt dast ze een ander systeem hanteren dan Delta en dat er geen andere manier is. Ik vind dit niet terecht aangezien ik via KLM heb geboekt en ik dan dus twee keer voor de Economy Comfort stoel betaal. Iemand advies?

Edit: Technisch gezien komt dit doorddat we een W-klasse ticket hebben; bij Delta is dit een Economy comfort stoel, bij KLM niet en koop je de comfort klasse er los bij.

[ Bericht 13% gewijzigd door Shivo op 29-01-2018 16:54:14 ]
Jesus saves but death prevails.
  maandag 29 januari 2018 @ 16:43:58 #253
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_176821336
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:17 schreef Charlies het volgende:
Iemand ervaring met Oman Air?
Ze hebben de perfecte business class stoel, volledige privacy en veel plek
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_176859245
Ik heb een vliegticket waar ik waarschijnlijk geen gebruik van ga maken. Weet iemand of ik dit ticket nog door kan verkopen ofzo?
Mijn andere account is "Danny"
Op dinsdag 18 oktober 2016 11:31 schreef Antaris het volgende:
Hallojo heeft gelijk.
  woensdag 31 januari 2018 @ 12:58:25 #255
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_176859455
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 12:50 schreef Hallojo het volgende:
Ik heb een vliegticket waar ik waarschijnlijk geen gebruik van ga maken. Weet iemand of ik dit ticket nog door kan verkopen ofzo?
Dat is een wijziging, meestal duur. Bij vele maatschappijen kun je het eenvoudig cancellen en de belasting terugvragen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 31 januari 2018 @ 13:03:12 #256
78680 Nielsch
zie signature
pi_176859523
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 12:50 schreef Hallojo het volgende:
Een paar jaar geleden was er een vriendengroep die allemaal tickets naar een bestemming hadden. Vlak voor vertrek kon een van de vrienden niet mee. Via Facebook had de vriendengroep een leeftijdsgenoot gevonden met precies dezelfde naam. Die hebben ze toen meegevraagd en iedereen had een prachtige tijd. Wellicht kun je zoiets doen.
zie ondertitel
pi_176859817
quote:
99s.gif Op woensdag 31 januari 2018 12:58 schreef XL het volgende:

[..]

Dat is een wijziging, meestal duur. Bij vele maatschappijen kun je het eenvoudig cancellen en de belasting terugvragen.
Je kunt altijd (in de EU dan) cancellen en de belastingen terugkrijgen, maar moet soms/vaak administratieve kosten betalen om dat te doen.
2016: MGA UII SAL MAD SXF PAR CMB ALC DME ULN PEK BKK DMK KBV CNX CEI BKK MDL
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
pi_176861543
Op de website van United zeggen ze dat het ticket niet refundable is.
Hallojo heeft gelijk.
  woensdag 31 januari 2018 @ 15:04:23 #259
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_176861704
quote:
8s.gif Op woensdag 31 januari 2018 14:55 schreef Hallojo het volgende:
Op de website van United zeggen ze dat het ticket niet refundable is.
Het ticket zelf zelden, tenzij je bewust flexibel boekt. De belastingen terug bij United zal wel lukken en dat kan een fors aandeel zijn
pi_176862133
quote:
99s.gif Op woensdag 31 januari 2018 15:04 schreef XL het volgende:

[..]

Het ticket zelf zelden, tenzij je bewust flexibel boekt. De belastingen terug bij United zal wel lukken en dat kan een fors aandeel zijn
Ik heb via Schipholtickets.nl geboekt. Zou ik het dan via hun terug moeten vragen?
Hallojo heeft gelijk.
pi_176862204
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 15:29 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Ik heb via Schipholtickets.nl geboekt. Zou ik het dan via hun terug moeten vragen?
Ja, en kijk dan niet raar op als ze (hoge) administratiekosten rekenen daarvoor.
I'm surrounded by morons!
TRV [2016: Nederland, Portugal, België, Nederland, Nederland, Oostenrijk, Nederland, VK, Nederland, USA, Zweden, België, Japan.
TRV [2017: Frankrijk, Duitsland, Duitsland, Zweden, Nederland, Japan, Duitsland
TRV plannen 2018: Belgie, UK, UK, Nederland, UK
  woensdag 31 januari 2018 @ 15:37:21 #262
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_176862263
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 15:34 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ja, en kijk dan niet raar op als ze (hoge) administratiekosten rekenen daarvoor.
Ja, dikke kans dat het dan vrijwel zinloos is
pi_176862305
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 15:29 schreef Hallojo het volgende:

[..]

https://service.schipholt(...)nnuleringskosten/258
Ik geef je niet veel kans dat je iets terugkrijgt, maar Nee heb je en Ja kun je krijgen.
(zie ook de voorwaarden van je ticket uiteraard)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Ter info: op DM's wordt niet gereageerd.
Where's that confounded bridge?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_176950703
Ik heb met de multi city formulier het volgende schema gemaakt 2isw8lg.jpg

Is het mogelijk dat b.a mijn bagage in een keer doorstuurt? Kun je dat gewoon vragen?
speak only if it improves the silence.
pi_176950797
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 16:32 schreef TjjWester het volgende:
Ik heb met de multi city formulier het volgende schema gemaakt [ afbeelding ]

Is het mogelijk dat b.a mijn bagage in een keer doorstuurt? Kun je dat gewoon vragen?
AA en BA zijn oneworld® partners, dus dat zou geen probleem moeten zijn indien je het in een boeking hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV [2016: Nederland, Portugal, België, Nederland, Nederland, Oostenrijk, Nederland, VK, Nederland, USA, Zweden, België, Japan.
TRV [2017: Frankrijk, Duitsland, Duitsland, Zweden, Nederland, Japan, Duitsland
TRV plannen 2018: Belgie, UK, UK, Nederland, UK
pi_176950807
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 16:32 schreef TjjWester het volgende:
Ik heb met de multi city formulier het volgende schema gemaakt [ afbeelding ]

Jups, dat zullen ze ws automatisch al doen ook al vraag en dat niet.
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
pi_176950931
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 16:36 schreef Fogel het volgende:

[..]

AA en BA zijn oneworld® partners, dus dat zou geen probleem moeten zijn indien je het in een boeking hebt.
Ik heb het in 1 boeking maar ik ben vooral bezorg omdat ik de multi city tool heb gebruikt, wordt dat niet gezien als allemaal losse boekingen?
pi_176951032
Side question: hoe doen ze dat fysiek?
Gooien ze de koffer op City Airport in een vrachtwagentje en daarmee rijden ze naar Heathrow?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Ter info: op DM's wordt niet gereageerd.
Where's that confounded bridge?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_176951184
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 16:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Gooien ze de koffer op City Airport in een vrachtwagentje en daarmee rijden ze naar Heathrow?
Nee ik heb hem aangepast alle aankomsten en vertrekken zijn vanaf heathrow en alleen met b.a.

Goed dat je het zegt sta ik dadelijk op city ipv heathrow.
pi_176951454
mkg0li.jpg
pi_176951811
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 16:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Oei, dat had ik niet gezien. BA doet niet aan forwarding tussen City en Heathrow. Je moet ze dan meenemen.
pi_176952256
quote:
Je hebt ruime overstap tijden. Wat kost die grap?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
pi_176952337
Wilde gok: 2k-2.5k

BA/AA first naar US kost de laatste tijd niets.
[i]No temptation has overtaken you that is not common to man. God is faithful, and he will not let you be tempted beyond your ability, but with the temptation he will also provide the way of escape, that you may be able to endure it.[/i]
pi_176952346
Is dan verder ook vooral een erg goede business class.
Maar soit.
[i]No temptation has overtaken you that is not common to man. God is faithful, and he will not let you be tempted beyond your ability, but with the temptation he will also provide the way of escape, that you may be able to endure it.[/i]
pi_176952365
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 17:28 schreef static het volgende:

[..]

Je hebt ruime overstap tijden. Wat kost die grap?
Ik reis met een ouder persoon(85) die fysiek nog heel goed in orde is maar ik wil hem het overstappen besparen, daarom heb ik bewust gekozen voor een sleepover.

Rond de 13, ik betwijfel of vluchten zonder deze ruime overstaptijd heel veel goedkoper zijn.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')