Waren geweldige wedstrijden wel ja, maar dat seizoen erna van Ajax onder Van Bastenquote:Op dinsdag 14 november 2017 21:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Uiteraard. Daarom vind ik eigenlijk des te knapper. Die wedstrijden heb ik volop genoten.
Ze speelden allemaal zo vrij. De tegenstanders hadden ook allemaal hun dag niet leek wel.
marco-pannenkoek.gifquote:Op dinsdag 14 november 2017 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waren geweldige wedstrijden wel ja, maar dat seizoen erna van Ajax onder Van Basten
https://www.nrc.nl/nieuws(...)og-11544214-a1060216quote:Op dinsdag 14 november 2017 21:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik me af of Johnny daar iets mee te maken had, omdat Marco zelden de credits krijgt voor de prestaties.
Maar jij weet dat het a la Cruijff is gegaan door bijv Sneijder/VDV/Robben/Van Persie die zelf gekozen hebben?
Bedankt hiervoor. Wel een toffe peer die Marco dat hij zijn oren laat hangen.quote:Op dinsdag 14 november 2017 21:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)og-11544214-a1060216
Kan best verstandig zijn. Je vedettes gaan ook extra hard werken als je ze die verantwoordelijkheid hebt gegeven.quote:Op dinsdag 14 november 2017 21:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Bedankt hiervoor. Wel een toffe peer die Marco dat hij zijn oren laat hangen.
Dat hoef je bij sommige andere trainers niet te proberen.
Hoop dat Martinez bij Kevin de Bruyne hetzelfde doet.
Ik weet niet in hoeverre die taalkloof nog speelt. Met Martinez zal de voertaal Engels zijn.quote:Op dinsdag 14 november 2017 21:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Kan best verstandig zijn. Je vedettes gaan ook extra hard werken als je ze die verantwoordelijkheid hebt gegeven.
Maar bij België vermoed ik dat het probleem is dat de spelers niet eensgezind zijn?
Ik zag hem nog op de teamfoto staanquote:Op woensdag 15 november 2017 00:11 schreef Morendo het volgende:
Trots op Eriksen!
Van Fischer had ik ongeveer hetzelfde verwacht, maar helaas.
Die wedstrijd tegen Feyenoord. Gelijk twee keer scoren.quote:Op woensdag 15 november 2017 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag hem nog op de teamfoto staanDie gast is wel echt helemaal niks meer geworden
Tegen PSV was hij toen ook goed, sowieso prima rendement in zijn eerste seizoen. Helaas was het daarna niks meerquote:Op woensdag 15 november 2017 01:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen Feyenoord. Gelijk twee keer scoren.
Zat ook een goede kop op.
Gewoon een tien, schaduwspits ja.quote:Op woensdag 15 november 2017 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen PSV was hij toen ook goed, sowieso prima rendement in zijn eerste seizoen. Helaas was het daarna niks meerAl paste hij ook niet helemaal in het systeem van Ajax, geen echte vleugelspeler maar ook geen echte spits.
Dat wel, maar ook een perfectionist die zichzelf kapot maakte omdat hij niet aan zijn eigen (te) hoge eisen kon voldoen.quote:Op woensdag 15 november 2017 01:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Gewoon een tien, schaduwspits ja.
Jammer. Wel een jongen met karakter en bravoure.
De nieuwe Bergkamp!!!!quote:Op woensdag 15 november 2017 00:11 schreef Morendo het volgende:
Trots op Eriksen!
Van Fischer had ik ongeveer hetzelfde verwacht, maar helaas.
Eriksen steekt verder boven het Eredivisie-niveau uit dan Bergkamp dat deed. Eigenlijk dus knapper.quote:
Het is tijd om die jongen een tijdje te verhuren aan een Heerenveen.quote:Op woensdag 15 november 2017 09:51 schreef Class het volgende:
Hoe ontwikkelt Johnson zich eigenlijk?
Blind paard ftw, overigens zat ik toen op de tribune en aankomend weekend weer.quote:
Meh, kan 't alleen met een hoop doping.quote:Op woensdag 15 november 2017 09:51 schreef Class het volgende:
Hoe ontwikkelt Johnson zich eigenlijk?
Wat een elftal was dat toch ook zegquote:
AIDS unitedquote:Op woensdag 15 november 2017 13:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een elftal was dat toch ook zeg
Van Rhijn, Boilesen, El Ghazi, Sigthorsson, Veltman, Moisander, Andersen. Middelmaat galore
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |