Dat weerbericht is nog van zondag (zie rechterbovenhoekje). Zal hem even updaten.quote:Op dinsdag 7 november 2017 22:56 schreef franske19 het volgende:
Dacht dat zondag droog zou zijn? 30% valt nog mee.
Word maar lekker nat.quote:Op dinsdag 7 november 2017 23:39 schreef flipsen het volgende:
Je zal maar in het publiek zitten op de niet overdekte tribune. Dan ben je blij dat het zondag niet regent hoor
quote:
quote:
waar zit je? Ik zat overdekt en werd nog natquote:Op dinsdag 7 november 2017 23:39 schreef flipsen het volgende:
Je zal maar in het publiek zitten op de niet overdekte tribune. Dan ben je blij dat het zondag niet regent hoor
Volgens mij heeft Abitboul dat wel een keer uitgesproken, dat het (voorlopig) nog dezelfde motoren zullen zijn. Maar net zoals bij Mercedes is er door een team amper in te zien of ze wel echt het maximale eruit krijgen of dat er een grotere marge aangehouden wordt voor klantenteams.quote:Op woensdag 8 november 2017 07:47 schreef SnowOokami het volgende:
Wat ik mij afvraag, McLaren loopt nu al te soppen op de Renault motoren maar er is ooit afgesproken dat Renault dezelfde motoren aan RBR levert, maar is dat ook zo voor McLaren? Geen idee hoe ze dat af zouden kunnen dwingen... iemand een idee?
Best apart eigenlijk, maar goed onderdeel van het spelletje laten we maar zeggen McLaren straks met de GP2 engine van Renaultquote:Op woensdag 8 november 2017 07:50 schreef Fer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Abitboul dat wel een keer uitgesproken, dat het (voorlopig) nog dezelfde motoren zullen zijn. Maar net zoals bij Mercedes is er door een team amper in te zien of ze wel echt het maximale eruit krijgen of dat er een grotere marge aangehouden wordt voor klantenteams.
quote:Williams – 2017 9 1:44 uur
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL
Genre: Biografie, Documentaire, Sport
Deze bezielde documentaire brengt de opkomst in kaart van het beroemde race-imperium van Sir Frank Williams en de vreselijke crash die de toekomst ervan bijna stopzette.
Van de week in het vliegtuig gezien, mooi gemaakt en emotioneel verhaal. Vooral omdat er ook veel aandacht wordt besteed aan z'n familiesituatie en eigen levensverhaal, het is niet alleen maar F1.quote:
https://www.gpupdate.net/(...)ork-to-aid-drainage/quote:14:16 – The FIA has confirmed that Interlagos has undertaken work to improve drainage at the circuit, ahead of this weekend's Brazilian Grand Prix.
Last year's race was interrupted by persistent wet weather, triggering an array of incidents, and causing proceedings to be red-flagged on two occasions.
The sport's governing body has revealed that "additional grooving of the track has been carried out in places where water accumulated the most during last year's race", in a bid to aid drainage.
Wet weather is expected to affect Interlagos on Friday and Saturday, though dry and sunny conditions are set to prevail on Sunday.
Elsewhere, 'sausage kerb' elements have been installed behind the existing kerbs on the apex of Turns 2, 4 (Descida do Lago), 8 (Esse) and 10 (Bico de Pato).
Additional tyre barriers have also been added at Turns 1 (Senna S), 6 (Ferradura), as well as Turns 8 and 10.
Goed idee, zit volgende week ook 13 uur in het vliegtuig, goed moment om dit te kijkenquote:Op woensdag 8 november 2017 14:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Van de week in het vliegtuig gezien, mooi gemaakt en emotioneel verhaal. Vooral omdat er ook veel aandacht wordt besteed aan z'n familiesituatie en eigen levensverhaal, het is niet alleen maar F1.
Ze hebben in ieder geval best een goed chassis, want op circuits waar motorvermogen minder belangrijk is zitten ze er best behoorlijk bijquote:Op woensdag 8 november 2017 08:50 schreef opreis het volgende:
McLaren heeft straks in ieder geval geen excuus meer als ze volgend jaar niet om podiums mee kunnen doen en RB wel. Maar laten we hopen op 4 teams dicht bij elkaar.
In de Q gaan zo ook goed, schijnbaar kan de Honda voor een paar rondjes wel hard lopen. Daarna rijden ze de race met teruggeschroefd vermogen en vroeg coasten.quote:Op woensdag 8 november 2017 17:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval best een goed chassis, want op circuits waar motorvermogen minder belangrijk is zitten ze er best behoorlijk bij
Dat laatste ben ik ook benieuwd naar, op Motorsport.com zijn er ook genoeg mensen die vraagtekens zetten bij het chassis van McLaren omdat ze blijkbaar met extreem veel downforce rijden (en dat daarom hun top niet heel erg denderend is).quote:Op woensdag 8 november 2017 18:14 schreef Fer het volgende:
[..]
In de Q gaan zo ook goed, schijnbaar kan de Honda voor een paar rondjes wel hard lopen. Daarna rijden ze de race met teruggeschroefd vermogen en vroeg coasten.
Alhoewel ik mij afvraag of hun downforce/drag verhouding wel efficient genoeg is.
McLaren had in 2014 een Mercedes motor. Mercedes werd WC en McLaren werd 5e...quote:Op woensdag 8 november 2017 18:29 schreef jpjedi het volgende:
Mclaren weet hoe ze moeten presteren, met de juiste krachtbron ben ik overtuigd dat ze mee kunnen doen voor de prijzen. Zou F1 veel goed doen als er weer 4 teams meedoen voor het podium. Vergeet ook Dark horses als Renault en Force India niet uit voor volgend jaar die een graantje mee willen pikken.
quote:Op woensdag 8 november 2017 19:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Warwick als gaststeward
https://www.f1today.net/n(...)dleiding-in-brazilie
quote:
Max rijdt gewoon eenzaam aan kop, niks straffen.quote:Op woensdag 8 november 2017 20:15 schreef zoem het volgende:
Derek Warwick de meest strenge steward van de FIA
Exact. Dank je zoem!quote:Op woensdag 8 november 2017 20:15 schreef zoem het volgende:
Derek Warwick de meest strenge steward van de FIA
Waar is Connely?quote:Op woensdag 8 november 2017 20:15 schreef zoem het volgende:
Derek Warwick de meest strenge steward van de FIA
Liever zo'n race als vorig jaar.quote:Op woensdag 8 november 2017 20:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Max rijdt gewoon eenzaam aan kop, niks straffen.
Moet het wel eerst regenen. Anders mag RB de tactiek gewoon weer verneuken jaquote:Op woensdag 8 november 2017 21:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Liever zo'n race als vorig jaar.
In Abu Dhabi. Dan is het minder erg als ik het einde van de race moet missen.quote:Op woensdag 8 november 2017 21:11 schreef klaasweetalles het volgende:
Het gaat allemaal veel te goed de laatste tijd met max
tijd dat zijn motor weer gaat uitvallen denk ik zo... ...
Gelukkig heb je het al weken fout wat betreft Feyenoord, dus Max blijft gewoon rijdenquote:Op woensdag 8 november 2017 21:11 schreef klaasweetalles het volgende:
Het gaat allemaal veel te goed de laatste tijd met max
tijd dat zijn motor weer gaat uitvallen denk ik zo... ...
Iets anders dan een weekend F1?quote:Op woensdag 8 november 2017 18:57 schreef ondeugend het volgende:
Een cadeau voor iemand die ik een onvergetelijk weekend wil geven. Wat zouden jullie doen?
https://f1experiences.com(...)ckenheim%20f1%20pagequote:Op woensdag 8 november 2017 18:57 schreef ondeugend het volgende:
Beste plek Hockenheim? Prijs doet er zoveel toe. Waar zit je het hoogst en zie je het meest?
Een cadeau voor iemand die ik een onvergetelijk weekend wil geven. Wat zouden jullie doen?
Ik wist het wel als ik $6000,- over zou hebben, https://f1experiences.com/formula-1-grosser-preis-von-deutschland-2018/legendquote:Op woensdag 8 november 2017 21:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://f1experiences.com(...)ckenheim%20f1%20page
Lol zat daar net ook naar te kijken.quote:Op woensdag 8 november 2017 21:31 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ik wist het wel als ik $6000,- over zou hebben, https://f1experiences.com/formula-1-grosser-preis-von-deutschland-2018/legend
1 gaststeward per race (Alhoewel, recent Salo en Connelly. Of is Salo een vaste steward inmiddels?)quote:
Die staat alleen bekend om de verstrekkende dubieuze straffen die hij Max geeft, niet dat hij in het algemeen veel vaker straft of vaker in het algemeen dubieuze straffen uitdeelt...quote:Op woensdag 8 november 2017 21:06 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja die kon ik ook al niet vinden. Vreemd.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | 2015 2 Monaco Osterlind, Kristensen, Abed, Calmes 3 Hongarije Osterlind, Pirro, Mayer, Herczeg 1 Abu Dhabi Connely, Warwick, Stringwell, Shaiban 2 Abu Dhabi Connely, Warwick, Stringwell, Shaiban 2016 1 Mexico Connely, Bellot, Sullivan, Rodriguez 2017 2 2017 Hongarije Connely, Warwick, Mayer, Herceg 1 2017 VS Connely, Novak, Salo, Dean -- + 12pt totaal |
Ik bedoel meer dat ik Mclaren niet zomaar als een B team zou klassificeren. Ze kennen het spelletje. En een klantenmotorvan Mercedes is wel wat anders dan de motor van het eigen team he... zit jaartje tussen.quote:Op woensdag 8 november 2017 18:29 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik ook benieuwd naar, op Motorsport.com zijn er ook genoeg mensen die vraagtekens zetten bij het chassis van McLaren omdat ze blijkbaar met extreem veel downforce rijden (en dat daarom hun top niet heel erg denderend is).
Hier staat dat spec 3.8 gebruikt gaat worden in de laatste races met een nieuwe map:
https://news.biglobe.ne.jp/sports/1108/ats_171108_7755418454.html
Wat ik zo vreemd vind is dat ze altijd hebben lopen pushen op een laag COG en laag gewicht en nu gaan ze naar Renault toe... die volgens mij geen (heel) laag COG heeft
[..]
McLaren had in 2014 een Mercedes motor. Mercedes werd WC en McLaren werd 5e...
Hotel erbij en je bent nog eens 2000 usd lichter 😂😂quote:Op woensdag 8 november 2017 21:31 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Lol zat daar net ook naar te kijken.
Als Nederlander piepen als je ziet dat Connelly en/of Warwick gaststeward zijn is dus niet zo raar he?quote:Op woensdag 8 november 2017 21:54 schreef CrashO het volgende:
Omdat de FIA website kut is, alleen de stewardbeslissingen tegen Max er even bijgezocht (en alleen die waarbij met punten gestrooid is).
[ code verwijderd ]
Zal als ik eens tijd teveel heb een keertje àlle beslingen van de afgelopen paar jaar af gaan en wat meuk in een database gooien waar ik dan soepeltjes nutteloze info mee kan afleiden. Kan volgens mij wel popcornwaardige grafiekjes opleveren
*op todo voor de winterstop zetten doet
quote:Op woensdag 8 november 2017 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
PS Max heeft in 2016 geen punten op de licentie gehad?!? En weet je sowieso zeker dat je alle strafpunten mbt 2015 hebt?
Denk dat dit alles was.quote:Op woensdag 8 november 2017 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
PS Max heeft in 2016 geen punten op de licentie gehad?!?
Deze? https://www.f1today.net/n(...)e-steward-van-de-fiaquote:Op woensdag 8 november 2017 22:39 schreef CrashO het volgende:
[..]
[..]
Denk dat dit alles was.
Zoals al ik al zei, de site van de FIA is Kwalitatief Uitermate Teleurstellend , dus ben uitgegaan van de totaalpunten zoals genoemd in dat artikel van f1today. " De Nederlander heeft sinds zijn debuut begin 2015 in totaal elf strafpunten geïncasseerd." en ben gestopt met die steward decision pdf's openen toen ik op die 11 uitkwam
Hij heeft wel een bak meer straffen gehad (tijd penals ed), maar niks waar strafpunten voor gegeven zijn.
nog even opnieuw gecheckt, artikel was natuurlijk van augustus Dus het puntje uit Austin zat er nog niet bij. Dus ik miste er 1.. Mexico 2016, 1 punt. Maar ik kan de stewards niet checken want de site van de FIA crashte toen ik 5 PDF's tegelijk open gooidequote:Op woensdag 8 november 2017 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
PS Max heeft in 2016 geen punten op de licentie gehad?!? En weet je sowieso zeker dat je alle strafpunten mbt 2015 hebt?
1 2 | 2016 1 Mexico Connely, Bellot, Sullivan, Rodriguez |
Lekker amateuristisch weer (niet van jou, dat snap je)quote:Op woensdag 8 november 2017 23:00 schreef CrashO het volgende:
[..]
nog even opnieuw gecheckt, artikel was natuurlijk van augustus Dus het puntje uit Austin zat er nog niet bij. Dus ik miste er 1.. Mexico 2016, 1 punt. Maar ik kan de stewards niet checken want de site van de FIA crashte toen ik 5 PDF's tegelijk open gooide
*edit*
[ code verwijderd ]
1 (ex)coureur die per race als gaststeward optreedt. Voor de rest is het een panel van stewards dat per race rouleertquote:Op woensdag 8 november 2017 22:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Deze? https://www.f1today.net/n(...)e-steward-van-de-fia
Mika Salo ook maar eens meenemen in de analyse dan. Lijkt dus ook graag snel en hard te straffen, dus combi met Connolly en/of Warwick is dan ook een dingetje.
Ik dacht overigens serieus dat er maar 1 gaststeward was per race. Wat heb ik gemist?
Geen idee DutchTrain heeft de kaartjes geregeld en het me wel verteld, maar ben het weer vergetenquote:Op woensdag 8 november 2017 07:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
waar zit je? Ik zat overdekt en werd nog nat
Tof!quote:Op donderdag 9 november 2017 09:17 schreef BroesWillems het volgende:
Kaarten voor Oostenrijk volgend jaar.
Waarschijnlijk weten we dat morgen pas als we de kaarten ook echt opgehaald hebben. Ik heb in ieder geval niet betaald voor een dak, maar je weet nooit wat je uiteindelijk krijgt.quote:Op donderdag 9 november 2017 02:11 schreef flipsen het volgende:
[..]
Geen idee DutchTrain heeft de kaartjes geregeld en het me wel verteld, maar ben het weer vergeten
Was hij ook streng voor de coureur waarvan hij hoopt dat die WK wordt?quote:Op woensdag 8 november 2017 20:15 schreef zoem het volgende:
Derek Warwick de meest strenge steward van de FIA
hoezo niet, dat weet je toch als je ze besteld?quote:Op donderdag 9 november 2017 12:09 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weten we dat morgen pas als we de kaarten ook echt opgehaald hebben. Ik heb in ieder geval niet betaald voor een dak, maar je weet nooit wat je uiteindelijk krijgt.
Ja, besteld voor sector A bij ingang pits, maar als een vak niet gevuld is en dat er slecht gaat uitzien op TV, dan schuiven ze je wel naar een beter gedeelte om het wat voller te laten lijken.quote:Op donderdag 9 november 2017 12:25 schreef Tarado het volgende:
hoezo niet, dat weet je toch als je ze besteld?
OK, toen ik ging had m'n zwager het geregeld maar wisten we van te voren al waar, (ter hoogte van Senna S)quote:Op donderdag 9 november 2017 12:32 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja, besteld voor sector A bij ingang pits, maar als een vak niet gevuld is en dat er slecht gaat uitzien op TV, dan schuiven ze je wel naar een beter gedeelte om het wat voller te laten lijken.
Ik heb nu alleen een voucher, waarop staat dat we bij het ophalen van de kaarten genummerde plekken krijgen, voor wat dat waard is.
In het stadiongedeelte bij de hairpin of bij opkomen start/finish. Om het uitzicht te checken is het naast de ticketwebsite ook makkelijk om de naam van de tribune / sector te zoeken in youtube. Altijd wel iemand die tijdens de GP of een andere race een filmpje heeft gemaakt.quote:Op woensdag 8 november 2017 18:57 schreef ondeugend het volgende:
Beste plek Hockenheim? Prijs doet er zoveel toe. Waar zit je het hoogst en zie je het meest?
Een cadeau voor iemand die ik een onvergetelijk weekend wil geven. Wat zouden jullie doen?
Dank je welquote:Op donderdag 9 november 2017 12:37 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
In het stadiongedeelte bij de hairpin of bij opkomen start/finish. Om het uitzicht te checken is het naast de ticketwebsite ook makkelijk om de naam van de tribune / sector te zoeken in youtube. Altijd wel iemand die tijdens de GP of een andere race een filmpje heeft gemaakt.
Ah, dank Had ik het toch goed en loop ik niet achterquote:Op donderdag 9 november 2017 00:18 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
1 (ex)coureur die per race als gaststeward optreedt. Voor de rest is het een panel van stewards dat per race rouleert
Leuk, maar ik gaan geen uur luisteren.quote:Op donderdag 9 november 2017 16:26 schreef Fir3fly het volgende:
Leuk stukje over Spa 2015 waarin Lotus voor een gedeelte van de race ineens magisch beter liep...
Werkt de timestamp niet? Het gaat om het stukje op 28:29.quote:Op donderdag 9 november 2017 17:02 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Leuk, maar ik gaan geen uur luisteren.
twitter:SkySportsF1 twitterde op donderdag 09-11-2017 om 14:40:58 Kimi, Massa is retiring, you were his team-mate, what can you say about him?KR: "He's retiring again - so let's se… https://t.co/GvEvrfwIdB reageer retweet
quote:Op donderdag 9 november 2017 17:24 schreef BroesWillems het volgende:twitter:SkySportsF1 twitterde op donderdag 09-11-2017 om 14:40:58 Kimi, Massa is retiring, you were his team-mate, what can you say about him?KR: "He's retiring again - so let's se… https://t.co/GvEvrfwIdB reageer retweet
Jep, Massa denkt nog steeds wereldkampioen te kunnen worden. Die wilt F1 nog niet verlaten.quote:Op donderdag 9 november 2017 17:32 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk trouwens: eerst zien dan geloven.
Ik dacht dat incl. hotel wasquote:Op woensdag 8 november 2017 22:17 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hotel erbij en je bent nog eens 2000 usd lichter 😂😂
Ik snap de keuze ook niet. Ik bedoel wat heeft zo een Warwick nou ooit bereikt in de F1, 4x podium en dat is het. Max zit daar al ruimschoots overheen.quote:Op woensdag 8 november 2017 21:54 schreef CrashO het volgende:
Omdat de FIA website kut is, alleen de stewardbeslissingen tegen Max er even bijgezocht (en alleen die waarbij met punten gestrooid is).
[ code verwijderd ]
Zal als ik eens tijd teveel heb een keertje àlle beslingen van de afgelopen paar jaar af gaan en wat meuk in een database gooien waar ik dan soepeltjes nutteloze info mee kan afleiden. Kan volgens mij wel popcornwaardige grafiekjes opleveren
*op todo voor de winterstop zetten doet
Daarom zal een klantenteam ook nooit meer WK worden met deze motoren.quote:Op donderdag 9 november 2017 16:26 schreef Fir3fly het volgende:
Leuk stukje over Spa 2015 waarin Lotus voor een gedeelte van de race ineens magisch beter liep...
Wil je Charlie ook in een F1 wagen zetten, zodat hij op de track de bewegingen kan beoordelen? Zo achter Verstappen en Vettel aan rijdend?quote:Op donderdag 9 november 2017 19:39 schreef Fir3fly het volgende:
Het idee van 'driver stewards' is sowieso onzin. We laten oud-voetballers toch ook geen eredivisiewedstrijden fluiten?
Of zelfs vlaggen.
Wie is Charlie?quote:Op donderdag 9 november 2017 20:20 schreef Fer het volgende:
[..]
Wil je Charlie ook in een F1 wagen zetten, zodat hij op de track de bewegingen kan beoordelen? Zo achter Verstappen en Vettel aan rijdend?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pol_van_Boekelquote:Op donderdag 9 november 2017 19:39 schreef Fir3fly het volgende:
Het idee van 'driver stewards' is sowieso onzin. We laten oud-voetballers toch ook geen eredivisiewedstrijden fluiten?
Of zelfs vlaggen.
Nou vooruit, maar je snapt de analogie. Zie je bijvoorbeeld een van Basten als scheidsrechter voor je?quote:Op donderdag 9 november 2017 20:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pol_van_Boekel
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=316624quote:Op donderdag 9 november 2017 20:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou vooruit, maar je snapt de analogie. Zie je bijvoorbeeld een van Basten als scheidsrechter voor je?
Charlie Whitingquote:
Als scheidsrechter. Zoals altijd, even beter lezen.quote:Op donderdag 9 november 2017 20:37 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=316624
Ditquote:Op donderdag 9 november 2017 18:39 schreef Geralt het volgende:
Zet daar iemand met enig statuur neer zou ik zeggen. Bijvoorbeeld een Coulthard of een Webber of een Hakkinen of een Button of weet ik het wat.
Sowieso, waarom moeten het bejaarden zijn? De racerij van toen is niet meer die van nu. Zet daar mensen neer die meerdere races gewonnen hebben en het klappen van de zweep nog kennen van niet heel erg tig veel jaar geleden.
Serieus?quote:
Nee, niet dat.quote:
Dat zeg ikquote:Op donderdag 9 november 2017 21:33 schreef Fer het volgende:
Dat werkt ook niet. Dan geeft Webber een straf aan Vettel en dan wordt er verwezen naar wraak om de Redbull tijd of Hakkinen spaart Raikkonen enz...
Goed punt. Nu zijn er namelijk geen geruchten over 'biased' stewards of belangenverstrengeling.quote:Op donderdag 9 november 2017 21:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, niet dat.
Zo moeten uiteraard al een tijdje uit de F1(-wereld) zijn om (de schijn van) belangenverstrengeling (bv door banden met hun laatste team) te vermijden.
Niet op een direct aan de achtergrond achtergrond vd stewards gelinkte manier nee. Of hoe link jij de achtergrond van Connelly of Warwick aan bijv. Max Verstappen? Ook via Jos zie ik het niet..quote:Op donderdag 9 november 2017 22:03 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Goed punt. Nu zijn er namelijk geen geruchten over 'biased' stewards of belangenverstrengeling.
Maar blijkbaar doet dat niet ter zake; 'men' vindt dat Max door sommigen harder wordt aangepakt dan andere coureurs. Dus de stewards worden beschuldigd van 'bias'.quote:Op donderdag 9 november 2017 22:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niet op een direct aan de achtergrond achtergrond vd stewards gelinkte manier nee.
Die twee zaken hebben niets met elkaar te maken, hoewel je ze nu probeert te linken.quote:Op donderdag 9 november 2017 22:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Maar blijkbaar doet dat niet ter zake; 'men' vindt dat Max door sommigen harder wordt aangepakt dan andere coureurs. Dus de stewards worden beschuldigd van 'bias'.
Anyway, Hakkinen is al 16 jaar uit de F1, Coulthard 10 jaar. Alsof die nu nog hun laatste F1-team gaan steunen door dodgy beslissingen. Zie ik liever die jongens als steward dan twee bejaarde frusten die nooit iets gepresteerd hebben in de F1.
twitter:MBrundleF1 twitterde op donderdag 09-11-2017 om 22:52:11 Weirdest interview ever today under umbrellas in torrential rain getting soaked through at T4 Interlagos with… https://t.co/5CItSQRXaI reageer retweet
Exact. Gewoon geen oud-coureurs. Die hebben altijd historie met bepaalde teams of rijders waardoor ze, op zijn minst de schijn van, partijdigheid hebben.quote:Op donderdag 9 november 2017 21:33 schreef Fer het volgende:
Dat werkt ook niet. Dan geeft Webber een straf aan Vettel en dan wordt er verwezen naar wraak om de Redbull tijd of Hakkinen spaart Raikkonen enz...
die missen vaak ook de essentie, ik vind het juist goed dat er een ex coureur zijn visie op incidenten geeft.quote:Op vrijdag 10 november 2017 08:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Exact. Gewoon geen oud-coureurs. Die hebben altijd historie met bepaalde teams of rijders waardoor ze, op zijn minst de schijn van, partijdigheid hebben.
Gewoon neutraal opgeleide mensen, net als in het voetbal.
Prima, dan mag een oud-coureur, zonder beslissingsbevoegdheid, zijn mening geven.quote:Op vrijdag 10 november 2017 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
die missen vaak ook de essentie, ik vind het juist goed dat er een ex coureur zijn visie op incidenten geeft.
dat is wel jammer maar we hebben formula equote:
dat hebben ze toch ook nietquote:Op vrijdag 10 november 2017 10:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Prima, dan mag een oud-coureur, zonder beslissingsbevoegdheid, zijn mening geven.
Wat voegt dat dan toe? En het blijft niet bij 'visie geven', hij heeft beslissingsbevoegdheid.quote:Op vrijdag 10 november 2017 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
die missen vaak ook de essentie, ik vind het juist goed dat er een ex coureur zijn visie op incidenten geeft.
Stewards hebben geen beslissingsbevoegdheid?quote:
niet in zijn eentje toch?quote:Op vrijdag 10 november 2017 10:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat voegt dat dan toe? En het blijft niet bij 'visie geven', hij heeft beslissingsbevoegdheid.
de hoofdsteward beslist uiteindelijkquote:Op vrijdag 10 november 2017 10:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Stewards hebben geen beslissingsbevoegdheid?
Ja, zo lust ik er nog wel één.quote:Op vrijdag 10 november 2017 10:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
de hoofdsteward beslist uiteindelijk
Nee, maar het stopt dus niet bij 'visie geven'.quote:
geen idee want dat wijzigt nogalquote:Op vrijdag 10 november 2017 11:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, zo lust ik er nog wel één.
En die heeft geen voormalige banden met raceteams?
hoe wil jij het dan oplossen?quote:Op vrijdag 10 november 2017 11:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, maar het stopt dus niet bij 'visie geven'.
En nogmaals, wat voegt het nou eigenlijk toe?
Antwoorden met een vraag is geen antwoorden, maar vooruit. Gewoon niet meer rouleren. En mensen er neer zetten met verstand van regelhandhaving, geen coureurs of ander F1-schimmel.quote:
De grap id dat het jaren terug ook een probleem was. Toen kwamen ze op het idee dat er altijd een ex coureur bij moest zitten.quote:Op vrijdag 10 november 2017 11:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Antwoorden met een vraag is geen antwoorden, maar vooruit. Gewoon niet meer rouleren. En mensen er neer zetten met verstand van regelhandhaving, geen coureurs of ander F1-schimmel.
Belachelijk idee.quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:40 schreef Fer het volgende:
[..]
De grap id dat het jaren terug ook een probleem was. Toen kwamen ze op het idee dat er altijd een ex coureur bij moest zitten.
is toch al, tenminste ik zie een tijd staanquote:Op vrijdag 10 november 2017 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In Brazilië pas als de eerste wagen de baan op is gereden
Wintertijdquote:Op vrijdag 10 november 2017 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
is toch al, tenminste ik zie een tijd staan
Zeker, ik dacht zelfs dat het er 4 waren, maar blijkbaar doen ze daar ook aan zomertijdquote:Op vrijdag 10 november 2017 13:12 schreef Zipportal het volgende:
Maar drie uurtjes tijdverschil blijft genot.
begint goedquote:Op vrijdag 10 november 2017 13:17 schreef heywoodu het volgende:
Sow Hartley
Daar gaat de eerste Renault-motor van het weekeinde
Nee, dat doen de amerikanen ook niet met Indyquote:Op vrijdag 10 november 2017 13:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Reverse grids en strafgewichten incoming:
https://www.gpupdate.net/(...)-om-races-te-winnen/
"Sport leeft van onverwachte momenten en dat is wat we willen. Je hebt competitie nodig, het onbekende. Je hebt mooie verhalen nodig en drama. Dat moeten we creëren."
Het was te verwachten dat de Amerikanen er een circus van zouden willen maken met kunstmatig gecreëerd drama. Belooft weinig goeds. Hopelijk kan een Ross Brawn op de rem trappen en de Amerikanen behoeden voor al te domme beslissingen.
Ja goed plan, ik kijk nu al uit naar 72 ronden met twee plekken waar ze kunnen inhalen.quote:Op vrijdag 10 november 2017 13:33 schreef Smoofie het volgende:
Prins bernard jr moet gewoon de helft van zijn 152 panden in Amsterdam verkopen en het kan
Circuit verbreden moest sws toch. Ik zie liever dat ze naar Assen gaan en dat Assen het circuit wat verbreed. Al wordt het dan wel kutter voor de TT, maar misschien dat ze met curbstones twee indelingen kunnen maken?quote:Op vrijdag 10 november 2017 13:39 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Ja goed plan, ik kijk nu al uit naar 72 ronden met twee plekken waar ze kunnen inhalen.
Assen is een hele grote nee. Dat circuit is niet voor autoracen.quote:Op vrijdag 10 november 2017 13:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Circuit verbreden moest sws toch. Ik zie liever dat ze naar Assen gaan en dat Assen het circuit wat verbreed. Al wordt het dan wel kutter voor de TT, maar misschien dat ze met curbstones twee indelingen kunnen maken?
Dan verkloot je het echt voor de TT inderdaad. De Indycar races op Assen waren behoorlijk saai, dus ook dat circuit zou helemaal op de schop moeten (layout change) om het geschikt te maken voor F1.quote:Op vrijdag 10 november 2017 13:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Circuit verbreden moest sws toch. Ik zie liever dat ze naar Assen gaan en dat Assen het circuit wat verbreed. Al wordt het dan wel kutter voor de TT, maar misschien dat ze met curbstones twee indelingen kunnen maken?
Zandvoort is al meer circuit dan enkele straatraces die we hebben, daar is op wat ouderdom na niks mis mee. Hooguit moet het paddock even wat groter worden gemaakt door de Tarzanbocht iets sneller te maken.quote:Op vrijdag 10 november 2017 13:43 schreef lord_bono het volgende:
Zandvoort gewoon volledig aanpassen, neem aan dat je op dat terrein best een totaal nieuwe F1 vriendelijke lay-out kunt verzinnen?
hij heeft wel recent een hotel in Bloemendaal gekochtquote:Op vrijdag 10 november 2017 13:33 schreef Smoofie het volgende:
Prins bernard jr moet gewoon de helft van zijn 152 panden in Amsterdam verkopen en het kan
De IRL heeft een keer de kwalificatie vervangen door een systeem waarbij de startopstelling random bepaald werd door het trekken van lootjes...quote:Op vrijdag 10 november 2017 13:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, dat doen de amerikanen ook niet met Indy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |