abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174940273
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 11:39 schreef Refragmental het volgende:
Senator is van plan om een bill te schrijven die eigenlijk al bestaat _O-

https://townhall.com/tips(...)nt-buy-guns-n2406179

[..]

Lekker kort door de bocht weer.

quote:
Currently, the Uniform Code of Military Justice does not have a specific charge of domestic violence, instead charging such cases as general assault. This can complicate the enforcement of the domestic-violence ban on gun purchases, as happened with the shooter responsible for the deaths of 26 people in Sutherland Springs, Texas this week, whose crime of domestic violence did not disqualify him from purchasing a firearm.

This bill permanently clarifies the ambiguity in 1996 Lautenberg amendment to the Gun Control Act of 1968 as it applies to the military, and requires the military to report misdemeanors of domestic violence to the National Instant Criminal Background Check System (NICS) database to be used in background checks for all legal gun purchases. Despite the Lautenberg amendment’s intentions, since the NICS database was modernized in 2007, only one case of a misdemeanor crime of domestic violence conviction has been reported.
https://www.heinrich.sena(...)sed-by-texas-shooter

quote:
"Senators Flake and Heinrich are working to ensure any individual convicted of domestic violence -- whether it is in criminal or military court -- cannot legally purchase a firearm," a source close to Flake told CNN. "Currently, the military is not reporting misdemeanors of domestic violence to NICS, the database utilized for firearms background checks, and it's not clear that they can under current law. Their bill will permanently close this loophole, which was exploited by the shooter in Sutherland Springs, Texas."
http://edition.cnn.com/20(...)gislation/index.html

Interessant ook dat alleen Flake er op aangevallen wordt door FOX en consorten, als ik zo rondkijk. Het hele idee van de bill is dat hij bipartisan is. Zou het iets te maken hebben met Flakes speech?
Op maandag 20 juli 2015 12:03 schreef Sapstengel het volgende:
Je kan de meisje uit Toerkai halen maar Toerkai niet uit de meisje.
pi_174940551
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 12:44 schreef Ulx het volgende:
Overigens, nu Trump weer eens geflipflopt heeft en wil praten met Noord-Korea.

Hoe groot is de kans op een akkoord? Gezien het akkoord met Iran dat Trump bij het vuilnis wil zetten zou ik me als NK-leider wel achter mijn oren krabben of zoiets wel zin heeft. Aan de andere kant: Trump is een mietje, en hij heeft vooral amateurs in dienst. Dus als je het zo bekijkt kan NK er nog wel eens een goede deal uitslepen.
NK kan er een hele goede deal uitslepen. Trump wil gewoon graag wat "historisch" doen. En nu hem waarschijnlijk door het leger is verteld dat plat gooien niet echt gunstig is, wil hij een akkoord met zijn naam erop.. wat er dan ook in moge staan.. denk ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door koemleit op 08-11-2017 13:30:08 ]
  woensdag 8 november 2017 @ 13:36:36 #203
377395 martijnde3de
Trust, but verify.
pi_174940947
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:12 schreef koemleit het volgende:

[..]

NK kan er een hele goede deal uitslepen. Trump wil gewoon graag wat "historisch" doen. En nu hem waarschijnlijk door het leger is verteld dat plat gooien niet echt gunstig is, wil hij een akkoord met zijn naam erop.. wat er dan ook in moge staan.. denk ik.
Gewoon NK aan China geven en probleem opgelost :)
The problem is not that people are taxed too little, the problem is that government spends too much.
  woensdag 8 november 2017 @ 13:36:47 #204
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174940952
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:12 schreef koemleit het volgende:

[..]

Zo'n deal dat Iran zich achter de oren gaat krabben want het was zo'n slechte deal die zij hadden met de VS?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 8 november 2017 @ 13:53:14 #205
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174941212
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:36 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Gewoon NK aan China geven en probleem opgelost :)
Is eigenlijk wel een goed idee. Mits China Taiwan loslaat.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_174941299
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:53 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Is eigenlijk wel een goed idee. Mits China Taiwan loslaat.
Waar halen jullie het misplaatste idee vandaan dat China op NK zou zitten te wachten?
“I did not mean that Conservatives are generally stupid; I meant, that stupid persons are generally Conservative. I believe that to be so obvious and undeniable a fact that I hardly think any hon. Gentleman will question it.“
pi_174941312
quote:
7s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:00 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Lekker kort door de bocht weer.

[..]

https://www.heinrich.sena(...)sed-by-texas-shooter

[..]

http://edition.cnn.com/20(...)gislation/index.html

Interessant ook dat alleen Flake er op aangevallen wordt door FOX en consorten, als ik zo rondkijk. Het hele idee van de bill is dat hij bipartisan is. Zou het iets te maken hebben met Flakes speech?
Tweetje erbij van de beste man zelf:

JeffFlake twitterde op woensdag 08-11-2017 om 00:27:15 Texas shooter was able to buy a gun because what civilian courts call domestic violence, military courts call assau… https://t.co/FnOyuC3Pck reageer retweet
  woensdag 8 november 2017 @ 14:04:55 #208
384435 klappernootopreis
pi_174941387
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:57 schreef Monolith het volgende:

[..]

Waar halen jullie het misplaatste idee vandaan dat China op NK zou zitten te wachten?
Ons lijkt het wel een goed idee, en ik denk dat de gemiddelde Noordkoreaan er ook wel voor te porren is.
pi_174941486
quote:
7s.gif Op woensdag 8 november 2017 12:40 schreef Euribob het volgende:
https://www.vpap.org/electionresults/house/

Nou, het was me het Democratisch feestje wel. Naar de huidige uitslag hebben de Democraten en Republikeinen allebei 50 zetels in het Huis. Echter worden er nog 5 (waarschijnlijk) herteld omdat de marge daar lager dan een halve procent is.
5 waarvan 3 nu bij de republikeinen staan, zeker district 94 is spannend met maar 12 (!!!) stemmen verschil:

https://www.vpap.org/electionresults/election-8896/map/

De Libertariër Michael Bartley heeft er bijna voor gezorgd dat deze zetel naar de democraten gaat. :D
  woensdag 8 november 2017 @ 14:44:50 #210
384435 klappernootopreis
pi_174942037
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 14:11 schreef archito het volgende:

[..]

5 waarvan 3 nu bij de republikeinen staan, zeker district 94 is spannend met maar 12 (!!!) stemmen verschil:

https://www.vpap.org/electionresults/election-8896/map/

De Libertariër Michael Bartley heeft er bijna voor gezorgd dat deze zetel naar de democraten gaat. :D
Zal er nog herteld worden?
  woensdag 8 november 2017 @ 15:18:20 #211
262933 BlackLining
Meer gas geven.
pi_174942624
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 14:04 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ons lijkt het wel een goed idee, en ik denk dat de gemiddelde Noordkoreaan er ook wel voor te porren is.
Ja, maar China wil het niet. En als China het niet wil, dan gebeurt het niet.

Sterker nog, China is als de dood dat die grens open gaat en er 25 miljoen vluchtelingen het land binnen proberen te komen. Daarnaast zou het land dan grenzen aan het Westerse Zuid-Korea en dat levert nogal wat spanning op. Kijk alleen al naar de geopolitieke spanningen als gevolg van dat THAAD raketspeelgoedje.

Het is in die regio in ieders belang dat Noord-Korea lekker op zijn schiereiland blijft zitten met de deur op slot. Als ze dan ook nog even afnokken met die raketten, zou dat helemaal perfect zijn. Alleen gaat dát niet gebeuren want dat kernprogramma is de levensverzekering van het land.
Don't discuss with an idiot. He'll take you down to his level and beat you with experience.
pi_174943125
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 14:44 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Zal er nog herteld worden?
In die 5 districten is de uitslag niet bevestigd omdat er waarschijnlijk herteld moet worden geloof ik. Weet niet zeker of dat al definitief is. Maar je kunt er wel vanuit gaan dat bij een verschil van 12 stemmen er nog eens geteld gaat worden denk ik.
pi_174943489
conncarroll twitterde op woensdag 08-11-2017 om 14:35:47 Fox News has nothing on Virginia this morning, instead they are replaying election night 2016 highlights. reageer retweet
:D :') :D
Carpe Libertatem
  Moderator woensdag 8 november 2017 @ 16:31:10 #214
75043 crew  Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_174943840
Mooi, laat het een voorproefje zijn van een republikeins electoraal bloedbad volgend jaar
http://twitter.com/RogerV83
Winnaar van de Fok-POL Hans van Mierlo-trofee 2013 en de Andre Krouwel-trofee 2013.
  Moderator woensdag 8 november 2017 @ 16:36:44 #215
75043 crew  Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_174943920
Leuk ook dat zo'n Trump de verliezer nog even een trap na geeft, :')
http://twitter.com/RogerV83
Winnaar van de Fok-POL Hans van Mierlo-trofee 2013 en de Andre Krouwel-trofee 2013.
pi_174943988
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:36 schreef Hexagon het volgende:
'Je hebt verloren omdat je mij niet genoeg steunde' _O_ .

Wat een gast.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174943992
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:36 schreef Hexagon het volgende:
"I like people who weren’t captured.”
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_174944138
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:31 schreef Hexagon het volgende:
Mooi, laat het een voorproefje zijn van een republikeins electoraal bloedbad volgend jaar
Dat zou mooi zijn. Drain the swamp! *O*
  woensdag 8 november 2017 @ 17:01:22 #219
3928 Ulx
pi_174944293
Een Trumpiaanse homofoob met WC-wetjes werd verslagen door een transseksueel die het over files had.

Volgens mij is het nieuwtje wel van de populistenrevolutie af.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_174944848
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 14:04 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik zie de relevantie niet zo voor hetgeen ik stelde. China zit geenszins te wachten op zo'n aanwas van (kans) arme inwoners.
“I did not mean that Conservatives are generally stupid; I meant, that stupid persons are generally Conservative. I believe that to be so obvious and undeniable a fact that I hardly think any hon. Gentleman will question it.“
pi_174944857
Aardige analyse van de resultaten van FiveThirtyEight:
https://fivethirtyeight.c(...)n-2018/?ex_cid=538fb
  woensdag 8 november 2017 @ 17:36:45 #222
3928 Ulx
pi_174944910
Korea is ook nooit een deel van China geweest volgens mij.
pi_174945112
quote:
10s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:41 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

'Je hebt verloren omdat je mij niet genoeg steunde' _O_ .

Wat een gast.
En dat terwijl hij de retoriek van Trump 1 op 1 heeft gecopyeerd. :D
Carpe Libertatem
  woensdag 8 november 2017 @ 17:47:57 #224
262933 BlackLining
Meer gas geven.
pi_174945153
quote:
7s.gif Op woensdag 8 november 2017 17:45 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

En dat terwijl hij de retoriek van Trump 1 op 1 heeft gecopyeerd. :D
Wat op zich nog een beste prestatie is, dergelijke wartaal uit je kop leren. Ga er maar aan staan.
Don't discuss with an idiot. He'll take you down to his level and beat you with experience.
pi_174945168
quote:
10s.gif Op woensdag 8 november 2017 17:47 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Wat op zich nog een beste prestatie is, dergelijke wartaal uit je kop leren. Ga er maar aan staan.
Nouja, meer de talking points heh. Denk niet dat hij de wartaal erbij heeft geleerd. :D
Carpe Libertatem
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')