abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 november 2017 @ 21:30:06 #1
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174931234
Kopstukken

President - Donald Trump
Vice President - Mike Pence

Het kabinet
Secretary of State - Rex Tillerson
Secretary of Treasury - Steven Mnuchin
Secretary of Defense - General Jim 'Mad Dog' Mattis
Attorney General - Jeff Sessions
Secretary of the Interior - Ryan Zinke
Secretary of Agriculture - Sonny Perdue
Secretary of Commerce - Wilbur Ross
Secretary of Labor - Alexander Acosta
Secretary of Health and Human Services - Donny J. Wright
Secretary of Housing & Urban Development - Ben Carson
Secretary of Transportation - Elaine Chao
Secretary of Energy - Rick Perry
Secretary of Education - Betsy DeVos
Secretary of Veterans Affairs - Steve Shulkin
Secretary of Homeland Security - Elaine Duke (Acting)

Cabinet-level officials:
White House Chief of Staff - John F. Kelly
Trade Representative - Robert Lighthizer
Director of National Intelligence - Dan Coats
Ambassador to the UN - Nikki Haley
Director of the Office of Management & Budget - Mick Mulvaney
Director of the Central Intelligence Agency - Mike Pompeo
Administrator of the Environmental Protection Agency - Scott Pruitt
Administrator of the Small Business Administration - Linda McMahon

Andere kopstukken:
Ivanka Trump (Advisor to the President), Jared Kushner (Senior Adviser Strategic Planning), Stephen Miller (Senior Adviser Policy), Herbert McMaster (National Security Adviser), Kellyanne Conway (Counselor), Donald McGahn (White House Counsel), Sarah Huckabee Sanders (Press Secretary), Christopher Wray (Director of the Federal Bureau of Investigation), Robert Mueller (Special Counsel), Rod Rosenstein (United States Deputy Attorney General).

Verdwenen of voormalige kopstukken:
Michael Flynn (National Security Advisor), Sally Yates (Attorney General (Acting)), James Comey (FBI Director), Reince Priebus (Chief of Staff), Mike Dubke (White House Communications Director), Sean Spicer (Press Secretary, White House Communications Director (Acting)), Anthony Scaramucci (White House Communications Director), Preet Bharara (U.S. Attorney), Stephen Bannon (Chief Strategist).Tom Price (Secretary of Health and Human Services)
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 november 2017 @ 21:31:14 #2
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174931259
Is er nog nieuws over Mexico? Die gingen die muur toch betalen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_174931305
Wat een bizar figuur, die Tucker Carlson. Begrijp nu wel dat veel Amerikanen achter Trump blijven staan. Als je op deze wijze wordt geïnformeerd over kwesties die spelen rondom de POTUS, dan ga je inderdaad denken dat het een nothingburger is en dat het de Democraten zijn die verkeerd bezig zijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 7 november 2017 @ 21:36:51 #4
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174931387
Dat was een mooi interview idd. :)
pi_174931390
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 21:33 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een bizar figuur, die Tucker Carlson. Begrijp nu wel dat veel Amerikanen achter Trump blijven staan. Als je op deze wijze wordt geïnformeerd over kwesties die spelen rondom de POTUS, dan ga je inderdaad denken dat het een nothingburger is en dat het de Democraten zijn die verkeerd bezig zijn.
Eigenlijk zou er eens een groot debat moeten komen tussen commentatoren van FOX en CNN :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_174931721
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 november 2017 21:37 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Eigenlijk zou er eens een groot debat moeten komen tussen commentatoren van FOX en CNN :D
Da's een beetje het probleem. Debatten tussen Clinton en Trump hadden ook geen zin omdat de ene op de rede speelt en de ander op gevoel. Da's hetzelfde bij CNN en Fox en in de basis gewoon hoe populisme werkt.

"Don't discuss with an idiot, they'll take you down to their level and beat you with experience".

Ik durf, als aardrijkskundedocent, de claim ook wel aan dat ik meer van de wereld weet dan de heer Trump en toch zou ik die discussie 'verliezen', in ieder geval niet winnen, omdat er met iemand die alleen maar demagogie bedrijft nou eenmaal niet te discussiëren valt.

Ga bijvoorbeeld eens op de FP onder een klimaatnieuwsbericht tegen die muur aan staan lullen. Kun je aankomen met onderbouwingen, wetenschappelijk en anekdotisch, verwijzen naar andersteunende en afwijzende bronnen en je standpunt balanceren. Reactie: "Onderdeel van het complot!" en klaar ben je. :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_174931968
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 21:51 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Da's een beetje het probleem. Debatten tussen Clinton en Trump hadden ook geen zin omdat de ene op de rede speelt en de ander op gevoel. Da's hetzelfde bij CNN en Fox en in de basis gewoon hoe populisme werkt.

"Don't discuss with an idiot, they'll take you down to their level and beat you with experience".

Ik durf, als aardrijkskundedocent, de claim ook wel aan dat ik meer van de wereld weet dan de heer Trump en toch zou ik die discussie 'verliezen', in ieder geval niet winnen, omdat er met iemand die alleen maar demagogie bedrijft nou eenmaal niet te discussiëren valt.

Ga bijvoorbeeld eens op de FP onder een klimaatnieuwsbericht tegen die muur aan staan lullen. Kun je aankomen met onderbouwingen, wetenschappelijk en anekdotisch, verwijzen naar andersteunende en afwijzende bronnen en je standpunt balanceren. Reactie: "Onderdeel van het complot!" en klaar ben je. :')
Hm ja mss wel maar iig zien vaste kijkers van die zenders dan ook eens de andere kant van het verhaal. En je kan bijv. ook een aantal getuige-deskundigen laten uitnodigen of zo. Een beetje leuk format is er vast wel te bedenken.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_174932108
quote:
Texas church gunman escaped from mental health facility in 2012 after threatening military superiors

NEW BRAUNFELS, Tex. — The gunman who opened fire in a church outside San Antonio, killing at least 26 people, escaped from a mental health facility in 2012 after he was caught sneaking guns onto an Air Force base and “attempting to carry out death threats” made against military superiors, according to a police report.
Dat prachtige systeem voor background checks heeft dit ook al over het hoofd gezien. Goh.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2017 22:11:24 ]
  Moderator dinsdag 7 november 2017 @ 22:13:53 #9
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174932251
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 22:07 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dat prachtige systeem voor background checks heeft dit ook al over het hoofd gezien. Goh.
Trump heeft het verbod op verkoop van wapens aan mensen met een psychiatrisch verleden maanden geleden al opgeheven
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  † In Memoriam † dinsdag 7 november 2017 @ 22:14:44 #10
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174932274
Zou Trump weer zijn tweets gaan verwijderen als Northam wint? :D

Alhoewel, dit gaat niet om Reps. onderling.
Carpe Libertatem
pi_174932286
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 22:13 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Trump heeft het verbod op verkoop van wapens aan mensen met een psychiatrisch verleden maanden geleden al opgeheven
Wat de fuck?

Dit wist ik niet. Even Gegoogled, ik lees het inderdaad. Man man man man man toch ook weer zeg :N :|W
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_174932350
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 22:13 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Trump heeft het verbod op verkoop van wapens aan mensen met een psychiatrisch verleden maanden geleden al opgeheven
Met dat verbod hadden die kerkgangers zich nooit kunnen bewapenen.

Hihaho.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174932403
Sowieso is die dereguleringsagenda van Trump te bizar voor woorden. Regels schrappen die het drinkwater moeten beschermen. Wat?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 7 november 2017 @ 22:21:23 #14
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_174932419
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 november 2017 22:20 schreef KoosVogels het volgende:
Sowieso is die dereguleringsagenda van Trump te bizar voor woorden. Regels schrappen die het drinkwater moeten beschermen. Wat?
Ja, maar Obama....
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † dinsdag 7 november 2017 @ 22:24:15 #15
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174932490
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 november 2017 22:20 schreef KoosVogels het volgende:
Sowieso is die dereguleringsagenda van Trump te bizar voor woorden. Regels schrappen die het drinkwater moeten beschermen. Wat?
Dan kunnen bedrijven makkelijker hun shit dumpen.
Carpe Libertatem
pi_174932540
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 november 2017 22:24 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Dan kunnen bedrijven makkelijker hun shit dumpen.
Ja, ik snap waar het idee vandaan komt. Maar waarom zou je zo'n regel als politicus überhaupt willen schrappen?

Komt uiteraard door wat handige lobbyisten. En toch kan ik er met mijn verstand niet bij.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174932544
Tja dat krijg je als er veel mensen zijn die Trump wel begrijpen en op hem stemmen. :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_174932545
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 22:15 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Wat de fuck?

Dit wist ik niet. Even Gegoogled, ik lees het inderdaad. Man man man man man toch ook weer zeg :N :|W
Kan de rest van de wereld gewoon die mass shootings negeren aub? Iedere keer weer verbazing en commotie. Iedere keer weer de voorspelbare conclusie: ze gaan er niks aan doen. Noem het cultuur, maar de yanks geven dat recht niet op. Prima. Laat ze lekker elkaar afknallen. Hebben wij er iets mee te maken?
  Moderator dinsdag 7 november 2017 @ 22:29:06 #19
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174932608
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 22:15 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Wat de fuck?

Dit wist ik niet. Even Gegoogled, ik lees het inderdaad. Man man man man man toch ook weer zeg :N :|W
Ja, leuk he? En dan zegt Trump gisteren dat het geen wapen probleem maar een geestelijke gezonheidszorg probleem is onderwijl druk bezig om de ACA te saboteren.

Het is alsof je een Dali schilderij aan het bekijken bent.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_174932679
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_174932692
Nog zoiets wat eigenlijk onopgemerkt is gebleven, is dat het verbod op bump stocks het op federaal niveau en in alle staten behalve MA niet heeft gered. Voor wie een opfrisser nodig had: dat was het hulpmiddel waarmee je van een semi- een volautomatisch wapen kunt maken, en waar de schutter in Las Vegas zo veel slachtoffers mee maakte.

Vlak na de schietpartij was iedereen verontwaardigd en zei zelfs de NRA dat ze voor een verbod waren, maar dat is dus inmiddels gesaboteerd.

Ik merk bij mezelf, hoe kwalijk ik het ook vind, dat schietpartijen in de VS me nog maar weinig doen. Als je het als land zo over jezelf afroept kan ik me er niet meer over druk maken. Arme slachtoffers.
  † In Memoriam † dinsdag 7 november 2017 @ 22:32:44 #22
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174932703
quote:
Toegegeven, het is best een stomme plek om daarover te beginnen.
Carpe Libertatem
pi_174932815
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 november 2017 22:32 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Toegegeven, het is best een stomme plek om daarover te beginnen.
Ik weet niet hoe gebruikelijk het is dat Amerikaanse verslaggevers bij buitenlandse persco's over nationaal nieuws beginnen maar nogal ja. Trump had het ook gewoon weg kunnen wuiven (en op een ander moment wel een goede reactie kunnen geven). Helaas...
pi_174932948
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 22:36 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe gebruikelijk het is dat Amerikaanse verslaggevers bij buitenlandse persco's over nationaal nieuws beginnen maar nogal ja. Trump had het ook gewoon weg kunnen wuiven (en op een ander moment wel een goede reactie kunnen geven). Helaas...
Precies! Een vraag op een stomme plek stellen is geen reden om een nog stommer antwoord te geven.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 7 november 2017 @ 22:41:37 #25
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_174932968
Anders had men het weer aan huckabee moeten vragen....
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')