abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 7 november 2017 @ 21:09:41 #1
472255 SBP
First in first out
pi_174930717
En hebt u even 15 minuten tijd? Vul dan zeker deze enquête in. De Universiteit Gent is momenteel bezig met het ontwikkelen van een ultra ergonomische en technologische magnetron.

Maar daarvoor moet er eerst wat onderzoek gedaan worden naar de gebruikers hiervan, meer bepaald hun eisen en wensen. Uw inbreng is dus van onschatbare waarde! Zeker als u 60+ bent is uw deelname cruciaal voor het slagen van dit onderzoek.

Alvast bedankt en opmerking zijn uiteraard altijd welkom!
pi_174931176
Ik denk niet dat ik het vragenlijstje ga invullen..
Hier staat een loeioude philips spacecube waar 'nieuwe' onderdelen in gegooid zijn.
En ja, het het ding werkt uitstekend..
<edit>
Ik ben nog nooit niet zo gefrustreerd geweest.
Zelf het 'vervelende' belletje van de timer doet het prima.
Dit aapje wil niet aan een andere junkfoodpresor..
pi_174931380
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 21:26 schreef Murdy het volgende:
Ik denk niet dat ik het vragenlijstje ga invullen..
Hier staat een loeioude philips spacecube waar 'nieuwe' onderdelen in gegooid zijn.
En ja, het het ding werkt uitstekend..
<edit>
Ik ben nog nooit niet zo gefrustreerd geweest.
Zelf het 'vervelende' belletje van de timer doet het prima.
Dit aapje wil niet aan een andere junkfoodpresor..
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik heb ook een bejaarde magnetron en hij begint kuren te krijgen, en ik heb helemaal geen zin in een nieuwe magnetron met 1000 functies en knoppen en schermpjes en watalniet ;)
pi_174931601
Ah joh, gooi er een zwaardere transformator (MOT) Magnetron Output Transformer in met bijbehorende diode, condensator, en de magnetron..
Bedenk wel je eerste fout gaat je laatste zijn..
Want 3Kv ten opzicht van aarde...
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 21:36 schreef Tele6 het volgende:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik heb ook een bejaarde magnetron en hij begint kuren te krijgen, en ik heb helemaal geen zin in een nieuwe magnetron met 1000 functies en knoppen en schermpjes en watalniet ;)
pi_174931723
Nee maar ik heb dan ook geen magnetron ha!
pi_174931747
ja
pi_174931831
Ik mis nog een beetje een indicatie over de prijs die men bereid zou zijn te betalen voor een dergelijke supermagnetron. Want als er ineens drieduizend euro voor neergelegd dient te worden, denk ik dat heel veel mensen toch kiezen voor een pingding van zeven tientjes.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_174931957
Ja man, de magentron is het meest complex te bedienen apparaat hier in huis. :P Daarna komt de waterkraan en het lichtknopje in de muur.

Heb zojuist een nieuwe oven gekocht. Geen fratsen, boven/onder warmte en een temperatuur regeling.
.
pi_174934563
Ik heb een magnetron met een pizza knop, heb verder geen idee hoe het werkt behalve hoe je de tijd instelt.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 8 november 2017 @ 00:18:07 #10
39237 crew  H_T
2733
pi_174934660
Neuh.
quote:
14s.gif Op woensdag 8 november 2017 00:04 schreef DieselTank het volgende:
Ik heb een magnetron met een pizza knop, heb verder geen idee hoe het werkt behalve hoe je de tijd instelt.
Mijn magnetron heeft een speciale pizzasensor waarbij je niet eens meer de tijd hoeft in te stellen O+ . Pizza erin, programma 7 activeren, wachten tot ie gaat piepen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 8 november 2017 @ 00:35:14 #11
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_174934791
Heb je toestemming voor deze enquête?
pi_174934814
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 22:01 schreef Fer het volgende:
Ja man, de magentron is het meest complex te bedienen apparaat hier in huis. :P Daarna komt de waterkraan en het lichtknopje in de muur.

Heb zojuist een nieuwe oven gekocht. Geen fratsen, boven/onder warmte en een temperatuur regeling.
Niet eens hete lucht... prutser.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_174934829
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 00:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Neuh.

[..]

Mijn magnetron heeft een speciale pizzasensor waarbij je niet eens meer de tijd hoeft in te stellen O+ . Pizza erin, programma 7 activeren, wachten tot ie gaat piepen
Ik heb dat altijd met katten... even erin en de magnetron herkend t poesje vanzelf. Na een paar min is het zo nat dat hij van mijn vingers glijdt.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_174935359
quote:
6s.gif Op woensdag 8 november 2017 00:35 schreef Gary_Oak het volgende:
Heb je toestemming voor deze enquête?
Ja van z'n moeder en de meester op school.
5 Ferrari's op videoband!
  woensdag 8 november 2017 @ 03:46:35 #15
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_174935363
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 november 2017 21:09 schreef SBP het volgende:
En hebt u even 15 minuten tijd? Vul dan zeker deze enquête in. De Universiteit Gent is momenteel bezig met het ontwikkelen van een ultra ergonomische en technologische magnetron.

Maar daarvoor moet er eerst wat onderzoek gedaan worden naar de gebruikers hiervan, meer bepaald hun eisen en wensen. Uw inbreng is dus van onschatbare waarde! Zeker als u 60+ bent is uw deelname cruciaal voor het slagen van dit onderzoek.

Alvast bedankt en opmerking zijn uiteraard altijd welkom!
Alleen als het een combimagnetron is waar ook ijsklontjes uitkomen vul ik hem in. :7
pi_174938779
Hoe is een magnetron in hemelsnaam frustrerend? :?
  woensdag 8 november 2017 @ 11:50:21 #17
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_174938859
Deze enquête moet je in Maastricht op de markt doen. 8-).
And so is the past
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')