Fuck stoptreinen.quote:Op dinsdag 7 november 2017 21:43 schreef Peterselieman het volgende:
stoppertjes rekenen jullie voor het gemak niet mee?
Het eindbeeld wel ja, dacht dat je het over december 2017 hadquote:Op dinsdag 7 november 2017 21:43 schreef James1988 het volgende:
Ehh, hmm... Nu ben ik het even kwijt.
Wat wordt het eindbeeld voor PHS, is dat dit?
Eindhoven - Amsterdam Centraal 4x/u
Eindhoven - Schiphol 2x/u
Arnhem - Schiphol 4x/u
Arnhem - Amsterdam Centraal 2x/u
Die zijn niet relevant in een IC discussie. En eigenlijk nooit relevant. Opheffen, saneren en naar de Hoogovensquote:Op dinsdag 7 november 2017 21:43 schreef Peterselieman het volgende:
stoppertjes rekenen jullie voor het gemak niet mee?
ftfyquote:Op dinsdag 7 november 2017 21:54 schreef b2py het volgende:
[..]
Die zijn niet relevant in een IC discussie. En eigenlijk nooit relevant. Opheffen, saneren en naar Hoogeveen
Dat lijkt me niet handig, zorg tenminste voor twee overstapvrije verbindingen per uur dan..quote:Op dinsdag 7 november 2017 21:55 schreef ReisT het volgende:
Eindbeeld:
Alkmaar - Eindhoven 6x/u
Schiphol - Arnhem 6x/u
https://www.rijksoverheid(...)rboekloos-reizen-phs
De treinen om en om naar Amsterdam Centraal en Schiphol sturen lijkt me dan handiger.quote:Op dinsdag 7 november 2017 22:23 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet handig, zorg tenminste voor twee overstapvrije verbindingen per uur dan..
Misschien kun je dan geen 10/10/10 dienst rijden, maar een 10/7/13 lijkt me ook prima.
klopt. Zeker als je ook Eindhoven-Schiphol en Nijmegen-Den Helder wilt blijven aanbieden, terwijl je op Utrecht-Amsterdam en Utrecht-Schiphol zo dicht mogelijk bij de 10/10/10 wilt zittenquote:Op dinsdag 7 november 2017 22:36 schreef dennistd het volgende:
Als je geen lange stop op Utrecht wil hebben ontkom je niet aan een scheve tienminutendienst op een deel van het traject volgens mij.
Dat zou toch ook nog 10/10/10 kunnen zijn?quote:Op dinsdag 7 november 2017 23:00 schreef dennistd het volgende:
maar dan krijg je toch alsnog een 10/5/15 verdeling tussen Utrecht en Arnhem en tussen Utrecht en Eindhoven+
Nee:quote:Op dinsdag 7 november 2017 23:28 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat zou toch ook nog 10/10/10 kunnen zijn?
Tuperware treinen in de Hoogovens? Is niet goed voor de staal kwaliteitquote:Op dinsdag 7 november 2017 21:54 schreef b2py het volgende:
[..]
Die zijn niet relevant in een IC discussie. En eigenlijk nooit relevant. Opheffen, saneren en naar de Hoogovens
Ik hoor het al. Arnhem gewoon verplaatsen naar dat neukgat dat nu Ede heet is de snelste oplossing.quote:Op woensdag 8 november 2017 00:26 schreef James1988 het volgende:
Ik had in mijn hoofd om er een 20/20/20-verdeling op aan te houden (dus om x:45 naar Arnhem, x:55 naar Den Bosch, enz.) maar ook dat krijg ik net niet lekker uitgewerkt. Ik krijg er alsnog een 15/5/10-verdeling uit.
[ afbeelding ]
De enige manier om dat goed te krijgen is 5 minuten eerder uit Schiphol vertrekken, en dan een parallelfahrt tussen Bijlmer en Utrecht, maar dat gaat niet lukken in combinatie met de sprinters.
Lol, er zijn dus zelfs buiten ProRail die dit soort oplossingen als reëel zien.quote:Op woensdag 8 november 2017 08:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Arnhem gewoon verplaatsen naar dat neukgat dat nu Ede heet is de snelste oplossing.
Arnhem ligt hier prima, dank je.quote:Op woensdag 8 november 2017 08:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Arnhem gewoon verplaatsen naar dat neukgat dat nu Ede heet is de snelste oplossing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |