abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 7 november 2017 @ 19:35:33 #1
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174928169
Dit topic is bedoeld als algemeen topic over de verschillende complotten die op BNW besproken worden en de samenhang ertussen. De hoeveelheid hoaxes, false flags, artikelen van Martin Vrijland, speekselproductie van Alex Jones en de grijze haren van Obomba groeit met de dag en vandaar de ruimte deze te bespreken.

Er zijn er nogal wat veel bekend en minder bekend.
Hier kan je ook terecht met minder bekende complotten, zodat er niet een volledig nieuw topic voor aangemaakt hoeft te worden.

Als aanzet voor het topic een prima overzichtsvideo van Andy Thomas, een man die op YouTube zijn alternatieve visies verkondigt, met welke je het niet allemaal eens hoeft te zijn. Maar dat pleit niet tegen dit overzicht, check Wikipedia en andere bronnen voor de -vele bij mij voorheen onbekende of onderbelichte- historische complotten.

Dit topic is bedoeld als INHOUDELIJKE, en brede besprekingsplek voor de al dan niet bestaande complotten die ons nu en in de geschiedenis bezighouden.

Onderstaand filmpje is een prima eye-opener voor mensen die niet meteen in complotten geloven, kijk het en je zal vermoedelijk anders tegen bepaalde zaken aan gaan kijken.
Een echte aanrader voor iedereen ^O^


Een aantal complotten die waar bleken te zijn
http://www.cracked.com/ar(...)tually-happened.html
http://www.cracked.com/ar(...)tually-happened.html


Natuurlijk is niet alles gelijk waar, de bedoeling van dit topic en natuurlijk eigenlijk heel bnw is hierover te discussieren :)

en


Ultieme conspiracy video:
https://www.youtube.com/p(...)Rnx6ikufsX9unhiNaVMc

Nasa:

http://www.nasamoonhoax.com/

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 18:01 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.niburu.co/inde(...)buitenland&Itemid=23

Prachtige ontwikkeling. Geweldig dat Europa.
:)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 7 november 2017 @ 19:43:55 #2
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_174928353
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 19:34 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Die zijn er toch ook? Foto's, video's, getuigenverklaringen etc.
En elke foto video en getuigenverklaring moet eerst bewezen worden van het verhaal voor je het aanneemt voor waar . Het kan dus niet zo zijn dat je dat totaalpakketje van cnn in een ander zijn gezicht kan duwen als je bewijs . Elk deel van het verhaal moet eerst bewezen worden en gecontroleerd . Zo is hoe ik het bekijk en hoe een ander daarnaar wilt kijken moet ie zelf weten .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_174928436
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 19:43 schreef Summers het volgende:

[..]

En elke foto video en getuigenverklaring moet eerst bewezen worden van het verhaal voor je het aanneemt voor waar . Het kan dus niet zo zijn dat je dat totaalpakketje van cnn in een ander zijn gezicht kan duwen als je bewijs . Elk deel van het verhaal moet eerst bewezen worden en gecontroleerd . Zo is hoe ik het bekijk en hoe een ander daarnaar wilt kijken moet ie zelf weten .
Dus je accepteert dat er geen enkel bewijs is voor welke hoax dan ook..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 7 november 2017 @ 19:48:55 #4
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174928453
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 19:43 schreef Summers het volgende:

[..]

En elke foto video en getuigenverklaring moet eerst bewezen worden van het verhaal voor je het aanneemt voor waar . Het kan dus niet zo zijn dat je dat totaalpakketje van cnn in een ander zijn gezicht kan duwen als je bewijs . Elk deel van het verhaal moet eerst bewezen worden en gecontroleerd .
Innocent until proven guilty? Toch wel apart dat het de andere kant op dan weer niet nodig is of zo, gezien de zwakke argumenten in het algemeen die duidelijk niet bestand zijn tegen enige kritiek.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 7 november 2017 @ 19:54:43 #5
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_174928579
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 19:43 schreef Summers het volgende:

[..]

En elke foto video en getuigenverklaring moet eerst bewezen worden van het verhaal voor je het aanneemt voor waar . Het kan dus niet zo zijn dat je dat totaalpakketje van cnn in een ander zijn gezicht kan duwen als je bewijs . Elk deel van het verhaal moet eerst bewezen worden en gecontroleerd . Zo is hoe ik het bekijk en hoe een ander daarnaar wilt kijken moet ie zelf weten .
Alle MEdia en niet alleen media, het eerste nieuws kwam via youtube van aanwezigen, dus lokaal alle aanwezigen, lokaal nieuws landelijk nieuws wereld nieuws, niet alleen CNN!

Mooi maar dat heeft niks met jou FB plaatjes kwa denken te maken maar meer met kortzichtigheid.

Hou ik het vaak bekijk is andersom, wat is er allemaal wel niet nodig om het een Hoax te maken.
En wat voor valkuilen je dan evt hebt.

Oh en ik doe dit pas na dat dit word geroepen, Op Fok! NWS begon men al op pagina 2 of 3!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_174928612
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 18:22 schreef theguyver het volgende:

[..]

Eeerste link is stuk!

Gaat over Facebook die dmv een fingerprint sexplaatjes kan herkennen en deleten...

Da's natuurlijk ziek, dat Facebook dat kan....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174928655
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 19:43 schreef Summers het volgende:

[..]

En elke foto video en getuigenverklaring moet eerst bewezen worden van het verhaal voor je het aanneemt voor waar . Het kan dus niet zo zijn dat je dat totaalpakketje van cnn in een ander zijn gezicht kan duwen als je bewijs . Elk deel van het verhaal moet eerst bewezen worden en gecontroleerd . Zo is hoe ik het bekijk en hoe een ander daarnaar wilt kijken moet ie zelf weten .
Mja, in de praktijk ga je zo niet met bewijsstukken om. Verder is CNN niet de enige bron van informatie, dus dat is een red herring...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174928949
Koos conspiracyloos was ook een goede tt geweest Hek :P
  dinsdag 7 november 2017 @ 20:18:36 #9
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174929225
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 20:08 schreef Lavenderr het volgende:
Koos conspiracyloos was ook een goede tt geweest Hek :P
True :P maar niet heel neutraal.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_174929255
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 20:18 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

True :P maar niet heel neutraal.
das waar :P
pi_174929320
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 19:43 schreef Summers het volgende:

[..]

En elke foto video en getuigenverklaring moet eerst bewezen worden van het verhaal voor je het aanneemt voor waar . Het kan dus niet zo zijn dat je dat totaalpakketje van cnn in een ander zijn gezicht kan duwen als je bewijs . Elk deel van het verhaal moet eerst bewezen worden en gecontroleerd . Zo is hoe ik het bekijk en hoe een ander daarnaar wilt kijken moet ie zelf weten .
Hoe zie je dat in de praktijk?
En vertel eens waarom je bij elke gebeurtenis meteen zegt: hoax! Want dat weet je toch niet? Dat weten we allemaal niet. Niet direct iig. Het is een pavlov-reactie.
  dinsdag 7 november 2017 @ 20:22:53 #12
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_174929370
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 19:48 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Innocent until proven guilty?
Dan moet je eerst vaststellen wie de innocent is . Dat is niet automatisch degene die de msm aanwijst als innocent .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_174929441
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 20:22 schreef Summers het volgende:

[..]

Dan moet je eerst vaststellen wie de innocent is . Dat is niet automatisch degene die de msm aanwijst als innocent .
Maar nogmaals: waarom ga je er meteen van uit dat iets een hoax is?
  dinsdag 7 november 2017 @ 20:26:41 #14
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174929518
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 20:22 schreef Summers het volgende:

[..]

Dan moet je eerst vaststellen wie de innocent is . Dat is niet automatisch degene die de msm aanwijst als innocent .
Jij wijst de MSM wel gelijk als schuldige aan, zonder dat je hier solide bewijs voor hebt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 7 november 2017 @ 20:27:33 #15
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_174929554
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 20:22 schreef Summers het volgende:

[..]

Dan moet je eerst vaststellen wie de innocent is . Dat is niet automatisch degene die de msm aanwijst als innocent .
Dat gis al vastgesteld, maar jij gelooft de persoon niet, dat is heel wat anders.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 7 november 2017 @ 20:38:56 #16
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174929918

Het bekijken waard, helemaal als je geïnteresseerd bent in waarom en wat er allemaal mis is met het LV-drama.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 7 november 2017 @ 20:46:21 #17
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_174930131
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 20:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar nogmaals: waarom ga je er meteen van uit dat iets een hoax is?
Dat doe ik niet want van alle gebeurtenissen op de wereld komt er maar een fractie op bnw en verder is dat een vooroordeel gepusht door de msm . "conspiracygekkie die maar wat roept " dat neem ik niet serieus .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 7 november 2017 @ 20:47:21 #18
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_174930162
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 20:26 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jij wijst de MSM wel gelijk als schuldige aan, zonder dat je hier solide bewijs voor hebt.
Bewezen leugenaars vertrouwen is jezelf voor de gek houden .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 7 november 2017 @ 20:50:44 #19
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174930256
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 20:47 schreef Summers het volgende:

[..]

Bewezen leugenaars vertrouwen is jezelf voor de gek houden .
En het cirkeltje is weer rond :P
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_174930261
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 19:48 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dus je accepteert dat er geen enkel bewijs is voor welke hoax dan ook..
Er is een heel festivalterrein zonder ook maar 1 kogelgat op video terug te zien. Hoeveel bewijs wil je nu nog hebben?

De spreekwoordelijke olifant staat in je woonkamer.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2017 20:51:29 ]
pi_174930380
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 20:38 schreef controlaltdelete het volgende:

Het bekijken waard, helemaal als je geïnteresseerd bent in waarom en wat er allemaal mis is met het LV-drama.
Thanks. Die ga ik even parkeren. Misschien dat daar nog wat nieuws uit te halen valt :)
pi_174930401
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 20:26 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jij wijst de MSM wel gelijk als schuldige aan, zonder dat je hier solide bewijs voor hebt.
Het is de MSM die al die onzin pusht. ;)
pi_174930472
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 20:46 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat doe ik niet want van alle gebeurtenissen op de wereld komt er maar een fractie op bnw en verder is dat een vooroordeel gepusht door de msm . "conspiracygekkie die maar wat roept " dat neem ik niet serieus .
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
pi_174930500
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 20:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het is de MSM die al die onzin pusht. ;)
De msm doet verslag van deze incidenten. Wie moet dat volgens jou dan doen?
En ze pushen het niet. Ze doen verslag.
Al die hoaxroepers pushen het met hun sensatieverhalen en dikke duimen. Die ranzige hijgerige stemmen bij die filmpjes zijn misselijkmakend. De msm doet verslag zonder daar zelf een oordeel over te hebben. Gewoon op normale toon. Als ik zo'n hijgerige kwijlende stem hoor heb ik het al gehad met dat soort filmpjes.
pi_174930583
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 21:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De msm doet verslag van deze incidenten. Wie moet dat volgens jou dan doen?
De MSM moet gaan doen waarvoor het bedoeld is en dat is echte journalistiek bedrijven. Het hoort niet mee te werken aan psyops.

Edit: over wat voor ranzige, hijgerige, kwijlende stemmen heb je het? :?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2017 21:05:58 ]
  dinsdag 7 november 2017 @ 21:04:18 #26
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_174930586
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 20:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op mijn vraag.
jawel het is een vooroordeel dat mensen meteen hoax roepen ze onderzoeken gewoon iets beter .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_174930624
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 21:04 schreef Summers het volgende:

[..]

jawel het is een vooroordeel dat mensen meteen hoax roepen ze onderzoeken gewoon iets beter .
Dat is aantoonbaar niet juist. Hier wordt dezelfde dag nog hoax!!! geroepen.
  dinsdag 7 november 2017 @ 21:12:18 #28
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_174930789
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 21:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is aantoonbaar niet juist. Hier wordt dezelfde dag nog hoax!!! geroepen.
Mensen hebben het ook steeds sneller door aangezien we ermee doodgegooid worden de afgelopen jaren . Het is juist positief dat mensen er niet zo makkelijk meer intrappen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 7 november 2017 @ 21:18:07 #29
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174930927
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 november 2017 20:55 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Thanks. Die ga ik even parkeren. Misschien dat daar nog wat nieuws uit te halen valt :)
Graag gedaan. Komt toch best wat aan bod in deze video. Ook wie er beter van wordt. Ik heb het idee dat de msm-believers niet eens ernaar kijken. Hooguit bietje scrollen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 21:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is aantoonbaar niet juist. Hier wordt dezelfde dag nog hoax!!! geroepen.
Wat maakt het uit of je dit op dag 1 doet of 3 dagen erna. Een hoax is een hoax. Als je er al 10 hebt gezien in korte tijd wordt het steeds makkelijker. Wanneer mag men daar dan over beginnen? Staat daar een x periode voor?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 7 november 2017 @ 21:20:33 #30
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174931007
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 21:12 schreef Summers het volgende:

[..]

Mensen hebben het ook steeds sneller door aangezien we ermee doodgegooid worden de afgelopen jaren . Het is juist positief dat mensen er niet zo makkelijk meer intrappen .
En daar ben je weer terug bij het hele complot bewijzen met het vorige onbewezen complot. Dat houd natuurlijk geen stand.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 7 november 2017 @ 21:26:10 #31
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_174931162
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 21:20 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En daar ben je weer terug bij het hele complot bewijzen met het vorige onbewezen complot. Dat houd natuurlijk geen stand.
right ik ga even nog meer videos kijken over LV , veel nuttiger .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 7 november 2017 @ 21:34:55 #32
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174931339
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 21:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De msm doet verslag van deze incidenten. Wie moet dat volgens jou dan doen?
En ze pushen het niet. Ze doen verslag.
Al die hoaxroepers pushen het met hun sensatieverhalen en dikke duimen. Die ranzige hijgerige stemmen bij die filmpjes zijn misselijkmakend. De msm doet verslag zonder daar zelf een oordeel over te hebben. Gewoon op normale toon. Als ik zo'n hijgerige kwijlende stem hoor heb ik het al gehad met dat soort filmpjes.
Jeetje, dat jij dit echt gelooft. _O_
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_174931362
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 21:18 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Graag gedaan. Komt toch best wat aan bod in deze video. Ook wie er beter van wordt. Ik heb het idee dat de msm-believers niet eens ernaar kijken. Hooguit bietje scrollen.

[..]

Wat maakt het uit of je dit op dag 1 doet of 3 dagen erna. Een hoax is een hoax. Als je er al 10 hebt gezien in korte tijd wordt het steeds makkelijker. Wanneer mag men daar dan over beginnen? Staat daar een x periode voor?
Omdat je er onmogelijk meteen onderzoek naar kan doen dezelfde dag of binnen drie dagen. Bovendien doet de FBI of politie of wie ervoor verantwoordelijk is het onderzoek.
  dinsdag 7 november 2017 @ 21:35:58 #34
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174931363
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 21:18 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Graag gedaan. Komt toch best wat aan bod in deze video. Ook wie er beter van wordt. Ik heb het idee dat de msm-believers niet eens ernaar kijken. Hooguit bietje scrollen.

[..]

Wat maakt het uit of je dit op dag 1 doet of 3 dagen erna. Een hoax is een hoax. Als je er al 10 hebt gezien in korte tijd wordt het steeds makkelijker. Wanneer mag men daar dan over beginnen? Staat daar een x periode voor?
Je kan de ene bullshit niet met de vorige bullshit onderbouwen CAD.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_174931456
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 21:34 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Jeetje, dat jij dit echt gelooft. _O_
Ik vind de toon bij die filmpjes gewoon misselijkmakend. Dan hoor ik liever dat iemand op normale, neutrale manier de dingen waar hij verslag van moet doen verslaat.
  dinsdag 7 november 2017 @ 21:40:40 #36
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174931477
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 21:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Omdat je er onmogelijk meteen onderzoek naar kan doen dezelfde dag of binnen drie dagen. Bovendien doet de FBI of politie of wie ervoor verantwoordelijk is het onderzoek.
Nee hoor, je herkent al snel het patroon, onderzoek nadien blijkt alleen maar dat dit klopt en nog meer gekkigheid boven water komt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 7 november 2017 @ 21:43:03 #37
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174931542
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 21:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vind de toon bij die filmpjes gewoon misselijkmakend. Dan hoor ik liever dat iemand op normale, neutrale manier de dingen waar hij verslag van moet doen verslaat.
In dat laatste filmpje wat ik postte gebeurt dat niet. Ik snap dat het voor jou een reden is om er niet eens aan te beginnen en je je liever bij de Telegraaf-versie houdt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 7 november 2017 @ 21:45:37 #38
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_174931599
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 21:12 schreef Summers het volgende:

[..]

Mensen hebben het ook steeds sneller door aangezien we ermee doodgegooid worden de afgelopen jaren . Het is juist positief dat mensen er niet zo makkelijk meer intrappen .
Als ze er mee doodgegooid worden, ga je alsnog hoax roepen!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_174931667
Nog een dingetje dat me m.b.t. de Las Vegas shooting intrigeert:

59 doden en meer dan 520 gewonden. Waar zijn de beelden van rijen met ambulances? Ik las dat er meer dan 100 zijn ingezet:

quote:
National ambulance company AMR flooded the zone in Las Vegas, applying lessons its corporate counterparts had learned responding to mass shootings in Orlando, Florida; Aurora, Colorado; and San Bernardino, California.

In all, the service made 200 runs, helping turn the golden hour “into the golden 15 minutes,” said Damon Schilling, a paramedic and AMR manager.

When the first call was 20 people shot, “We said, okay, we’re sending 30 ambulances,” Schilling recalled. “When they said 40, we sent 50. And when they said more, we sent 106 ambulances.”

Bron: https://www.reuters.com/a(...)-vegas-idINKBN1CB2SR
Dit is de enige afbeelding waarop ik, hoewel de foto van zeer slechte kwaliteit is, veel ambulances zie. Echter de foto is dermate crappy dat ik er niet uit kan opmaken waar ie gemaakt is en wanneer ie gemaakt is en of ie zelfs wel authentiek is. Misschien zijn er zelfs wel wat meer flitsende ambulances bij gesoept. De poltiewagen op de voorgrond is er wel eentje van de LVPD. De foto kan net zo goed tijdens een eerdere drill gemaakt zijn.



Maar wat ik mij dus serieus afvraag. Waar is de rest? Ik verwacht rijen van die dingen die af en aan rijden. Ik verwacht beelden van nieuwshelicopters vanuit de lucht, maar niets van dat. Las Vegas is toch niet de minste stad. De media in de VS zitten altijd overal bovenop, dus ik vind dit een vreemde conclusie die ik moet trekken.

Er zijn foto's waarop ambulances te zien zijn, maar dan zie je er 1, 2 of hooguit 3.

De door de MSM geïnterviewde slachtoffers die ik gezien heb zijn voor zover ik me herinner zo'n beetje allemaal in een pick-up truck geflikkerd en naar het ziekenhuis gereden.

Het lijstje van wat ontbreekt aan bewijs wordt steeds langer.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2017 21:52:45 ]
pi_174931692
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 21:43 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

In dat laatste filmpje wat ik postte gebeurt dat niet. Ik snap dat het voor jou een reden is om er niet eens aan te beginnen en je je liever bij de Telegraaf-versie houdt.
Ja klopt. Op die manier is nieuws geen nieuws meer maar de mening van iemand die er verlekkerd over praat.
Of dat nieuws nu van de Telegraaf of van een andere krant of ander medium komt maakt me niet uit. Als het maar neutraal is. Dan kun je later altijd nog verder verdiepen of zoals jij en de andere hoax-roepers zeggen: onderzoek doen.
pi_174931924
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 14:54 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dan valt het mee qua slachtoffers als Paddock zo'n scherpschutter was en al zijn rounds en ammo alleen personen raakte en verder niets aan schade veroorzaakte in die omgeving. Knap hoor en dat op zijn leeftijd.
In het donker - van 300metre afstand....
Hoeveel kogels heeft Paddock de marksman gebruikt?....zo'n simpele 'feit' en maar echt nergens te vinden is. Ik kan echt geen 1000en ronden in de rare 'amateur' vids horen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_174931955
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 21:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

In het donker - van 300metre afstand....
Hoeveel kogels heeft Paddock de marksman gebruikt?....zo'n simpele 'feit' en maar echt nergens te vinden is. Ik kan echt geen 1000en ronden in de rare 'amateur' vids horen.
Nee, ook de foto's van de de hotelkamer laten geen honderden of zelfs duizenden lege hulzen zien.
pi_174931986
quote:
Van waar heb je de beeld gehaald?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_174932018
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 22:02 schreef Tingo het volgende:

[..]

Van waar heb je de beeld gehaald?
Ben ook wel benieuwd naar de video van die still.
  dinsdag 7 november 2017 @ 22:05:57 #45
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174932051
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 21:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja klopt. Op die manier is nieuws geen nieuws meer maar de mening van iemand die er verlekkerd over praat.
Of dat nieuws nu van de Telegraaf of van een andere krant of ander medium komt maakt me niet uit. Als het maar neutraal is. Dan kun je later altijd nog verder verdiepen of zoals jij en de andere hoax-roepers zeggen: onderzoek doen.
Nogmaals, die laatste video wat ik postte of dat interview wat door Summers gepost is daar is niks verlekkerd aan of schuimbekkend zoals je het ook graag noemt. Heb je het al gekeken of begin je er bij voorbaat niet aan?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_174932072
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 22:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee, ook de foto's van de de hotelkamer laten geen honderden of zelfs duizenden lege hulzen zien.
Had hij ook 'n gasmask tegen de veel rook van zoveel geschoten om goed te ademen?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_174932091
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 22:06 schreef Tingo het volgende:

[..]

Had hij ook 'n gasmask tegen de veel rook van zoveel geschoten om goed te ademen?
Ik weet niet of dat in het script staat ;)
  dinsdag 7 november 2017 @ 22:10:42 #48
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174932176
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 22:06 schreef Tingo het volgende:

[..]

Had hij ook 'n gasmask tegen de veel rook van zoveel geschoten om goed te ademen?
Paddock was superfit, een soort Rambo maar dan op leeftijd. Ignore pain, ignore weather.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_174932190
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:01 schreef Summers het volgende:

Robert David Steele rejoins the program to discuss the Las Vegas Massacre and his summary of what he believes really occurred. We also discuss false flags and compare this event to false flags in history (i.e. patsy, multiple shooters, shots from wrong direction, crisis actors, etc...).
Ik heb niet erg veel gekeken maar ze praten alsof er zijn doden gevallen.
Ex-CIA ? Tsja, ex-CIA of niet – ze zijn niet te vertrouwen imo. Die soort gasten zijn toch getraind om leugens te vertellen, gewoon 'n deel van hun baan is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_174932272
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:03 schreef ChrisCarter het volgende:

Ze gebruiken hun auto's voor dekking inderdaad. Je kunt er wel een soort videogame-logica op loslaten of waar je dan ook logisch over denkt te redeneren maar zo werkt het in het echte leven natuurlijk niet.

Het zijn allemaal "hunches" en eigen logica in plaats van concrete zaken weer helaas.
Ligt eraan als je de Las FakeAss gedoe als 'echte leven' en echte dood zien.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 7 november 2017 @ 22:15:41 #51
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174932297
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 22:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb niet erg veel gekeken maar ze praten alsof er zijn doden gevallen.
Ex-CIA ? Tsja, ex-CIA of niet – ze zijn niet te vertrouwen imo. Die soort gasten zijn toch getraind om leugens te vertellen, gewoon 'n deel van hun baan is.
Weet ik niet, het zou kunnen. Dat denk ik van die Ole ook wel eens. Evengoed haalt hij best goede zaken aan.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 7 november 2017 @ 22:16:35 #52
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_174932312
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 22:07 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat in het script staat ;)
dit is een video met ambulances
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_174932343
quote:
Hier zie je echte beelden van high-velocity GSW trauma.

https://www.google.nl/sea(...)871&bih=1069#imgrc=_

Spot the difference?
Ik wel – -edit-

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 07-11-2017 22:19:43 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_174932471
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:41 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Is het echt teveel gevraagd om kritisch te kijken naar zaken ipv blind te geloven dat het een hoax met acteurs is? En dan kijk ik niet objectief? :D

Ik claim namelijk absoluut niet dat ik weet wat er is gebeurd. Meerdere schutters? Zou kunnen. De dader erin geluisd? Zou kunnen. Ik neem niks aan.
Je neemt 't heel makkelijk aan dat er 59 doden en 500+ gewonden zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_174932537
quote:
Dank. Hooguit een handje vol. Misschien 2 handjes.
Die amateurbeelden zijn volgens mij ook niet in de nieuwsmedia getoond.

Edit: Dit verhaal over dat ze lijken uit Hooters zouden halen en in de ambulances laden, lijken me pure distraction tactics.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2017 22:31:21 ]
pi_174932600
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:44 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ze zijn helemaal niet in dekking. Kijk maar vanaf 01:30 ongeveer:

Remember the fake amateur 9/11 vids? Remember how much time we all wasted on discussing and analysing that fake footage?

Ik denk dat de Las FakeAss vids ook fake/opgezet zijn.

Lulabel 79:
“SAYS FILMED BY: JASON HARTMAN, so please tell us is this your personal footage taken by you or does it belong to Forbes Riley, taken by her on HER iPhone as claimed in the other video?"

Hier heb je Forbes Riley – well known US TV fitness star/entrepeneur.

Lulabel 79:
OF COURSE I'M ASKING! I can't believe you hadn't already inquired. They can't both be the videographer of this footage. The fact that 2 are claiming it, both public figures, stinks to high heaven!!! Could make one wonder who got their wires crossed in the misinformation & propaganda department.

Hoax Busters Call:
“22,000 concert attendees? Where did they all go?"

“VERY thick glass. In fact, it's tornado/cyclone proof. I have a friend who used to clean windows in Vegas. He never cleaned the Mandalay, but was employed by the Wynn group. He talked about how his rig (2 person) would sometimes swing in the wind and hit the windows. Wouldn't even scratch them. His estimation is that to quickly break the glass at the Mandalay, it'd take multiple swings from a 40lb sledge hammer. The overhead swings (they were broken pretty high up) would be nearly impossible. I would love to see someone break 2 of these windows with the little hammer they showed in the room and then stand and bump fire for 10 minutes. A UFC fighter would gas out from all that. A 64 year old? It's bullshit."

”They also have sensors in the glass, and the hotel knows immediately what room it is when there is a strong impact. They don't even have to break. If you get drunk and throw something against the window... They know. So did he also disable this high tech wiring that not exposed, but in the walls? Why haven't we heard anything about this?"
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_174932605
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 22:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hier zie je echte beelden van high-velocity GSW trauma.

https://www.google.nl/sea(...)871&bih=1069#imgrc=_

Spot the difference?
Ik wel – -edit-
Nee, jij ook niet.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174932628
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 22:28 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee, jij ook niet.
Oh yes I do :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_174932748
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 22:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

Remember the fake amateur 9/11 vids? Remember how much time we all wasted on discussing and analysing that fake footage?

Ik denk dat de Las FakeAss vids ook fake/opgezet zijn.

Lulabel 79:
“SAYS FILMED BY: JASON HARTMAN, so please tell us is this your personal footage taken by you or does it belong to Forbes Riley, taken by her on HER iPhone as claimed in the other video?"

Hier heb je Forbes Riley – well known US TV fitness star/entrepeneur.

Lulabel 79:
OF COURSE I'M ASKING! I can't believe you hadn't already inquired. They can't both be the videographer of this footage. The fact that 2 are claiming it, both public figures, stinks to high heaven!!! Could make one wonder who got their wires crossed in the misinformation & propaganda department.

Hoax Busters Call:
“22,000 concert attendees? Where did they all go?"

“VERY thick glass. In fact, it's tornado/cyclone proof. I have a friend who used to clean windows in Vegas. He never cleaned the Mandalay, but was employed by the Wynn group. He talked about how his rig (2 person) would sometimes swing in the wind and hit the windows. Wouldn't even scratch them. His estimation is that to quickly break the glass at the Mandalay, it'd take multiple swings from a 40lb sledge hammer. The overhead swings (they were broken pretty high up) would be nearly impossible. I would love to see someone break 2 of these windows with the little hammer they showed in the room and then stand and bump fire for 10 minutes. A UFC fighter would gas out from all that. A 64 year old? It's bullshit."

”They also have sensors in the glass, and the hotel knows immediately what room it is when there is a strong impact. They don't even have to break. If you get drunk and throw something against the window... They know. So did he also disable this high tech wiring that not exposed, but in the walls? Why haven't we heard anything about this?"
Dat denk ik ook ja. Distraction tactics to muddy the waters and to have people chase ghosts.
  dinsdag 7 november 2017 @ 22:34:31 #60
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174932760
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 22:06 schreef Tingo het volgende:

[..]

Had hij ook 'n gasmask tegen de veel rook van zoveel geschoten om goed te ademen?
Een paar ramen eruit voegt wel wat ventilatie toe.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_174932886
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 22:34 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Een paar ramen eruit voegt wel wat ventilatie toe.
Lees Tingo zijn laatste post ff. Onderste stuk gaat over de bewuste ramen.
pi_174933092
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 20:22 schreef Summers het volgende:

[..]

Dan moet je eerst vaststellen wie de innocent is . Dat is niet automatisch degene die de msm aanwijst als innocent .
Circumstantial evidence soms genoeg om de dader te veroordelen is.
In echte moordzaken, de politie zou heel goed over de gedrag van familielden, geliefden enz.opletten. Als je als nabestaanden binnen zo'n korte tijd naar zo'n 'tragische' event nonchalante en/of lachende op TV gaan dat zou heel erg verdacht zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 7 november 2017 @ 22:50:48 #63
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_174933272
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 22:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Circumstantial evidence soms genoeg om de dader te veroordelen is.
In echte moordzaken, de politie zou heel goed over de gedrag van familielden, geliefden enz.opletten. Als je als nabestaanden binnen zo'n korte tijd naar zo'n 'tragische' event nonchalante en/of lachende op TV gaan dat zou heel erg verdacht zijn.
Met je eens ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_174933447
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 21:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Omdat je er onmogelijk meteen onderzoek naar kan doen dezelfde dag of binnen drie dagen. Bovendien doet de FBI of politie of wie ervoor verantwoordelijk is het onderzoek.
Je kan wel 'n mening heel snel hebben als je goed luisteren wat voor BS je in de 'getuigen/overlevenden/helden' verhalen te horen is...ipv te veel van je geconditioneerde sentimentele,empathie emoties/reacties om je mening te vormen.
Why should we immediately trust anyone who tells a sob story?
Thats what confidence tricksters/criminals do - it's one of the oldest tricks in the book.Right?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 7 november 2017 @ 22:59:25 #65
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_174933468
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 22:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Circumstantial evidence soms genoeg om de dader te veroordelen is.
In echte moordzaken, de politie zou heel goed over de gedrag van familielden, geliefden enz.opletten. Als je als nabestaanden binnen zo'n korte tijd naar zo'n 'tragische' event nonchalante en/of lachende op TV gaan dat zou heel erg verdacht zijn.
Klopt als er geen dader of verdachte is!
In dit geval was het al snel duidelijk wie de verdachte/dader was, daarom is interveiw met famillie niet relevant want die hadden met deze situatie niks mee te maken!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_174933538
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 22:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

Je kan wel 'n mening heel snel hebben als je goed luisteren wat voor BS je in de 'getuigen/overlevenden/helden' verhalen te horen is...ipv te veel van je geconditioneerde sentimentele,empathie emoties/reacties om je mening te vormen.
Why should we immediately trust anyone who tells a sob story?
Thats what confidence tricksters/criminals do - it's one of the oldest tricks in the book.Right?
Wrong! Het gewone nieuws wordt niet als een sob story gebracht. Dat doen de hoax/false flag gelovers.
pi_174933555
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 22:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

Je kan wel 'n mening heel snel hebben als je goed luisteren wat voor BS je in de 'getuigen/overlevenden/helden' verhalen te horen is...ipv te veel van je geconditioneerde sentimentele,empathie emoties/reacties om je mening te vormen.
Why should we immediately trust anyone who tells a sob story?
Thats what confidence tricksters/criminals do - it's one of the oldest tricks in the book.Right?
Mja, bij 911 trap je er met open ogen in.
Dus wat zegt dat over deze zaak?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174933684
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 22:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Circumstantial evidence soms genoeg om de dader te veroordelen is.
In echte moordzaken, de politie zou heel goed over de gedrag van familielden, geliefden enz.opletten. Als je als nabestaanden binnen zo'n korte tijd naar zo'n 'tragische' event nonchalante en/of lachende op TV gaan dat zou heel erg verdacht zijn.
Sure, de nabestaanden moeten ook een trap na krijgen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174933687
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 22:26 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dank. Hooguit een handje vol. Misschien 2 handjes.
Die amateurbeelden zijn volgens mij ook niet in de nieuwsmedia getoond.

Edit: Dit verhaal over dat ze lijken uit Hooters zouden halen en in de ambulances laden, lijken me pure distraction tactics.
Ik denk van ook.Anyone saying that people actually died is a distraction.imo.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_174933759
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 22:29 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh yes I do :)
Ik weet dat je daarvoor blind bent.
Dat hoef je niet expliciet te bevestigen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174933782
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk van ook.Anyone saying that people actually died is a distraction.imo.
Heel fok is opgericht als distraction...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174933799
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk van ook.Anyone saying that people actually died is a distraction.imo.
Precies. En daarbij komt nog: Waarom zouden ze lijken met de ambulance gaan vervoeren als er nog zo ontzettend veel gewonden zijn? Doesn't make sense at all.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2017 23:18:14 ]
pi_174933818
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 22:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

Klopt als er geen dader of verdachte is!
In dit geval was het al snel duidelijk wie de verdachte/dader was, daarom is interveiw met famillie niet relevant want die hadden met deze situatie niks mee te maken!
Familie van de nabestaanden he, in deze discussie zijn de slachtoffers daders.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174933832
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:16 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Precies. En daarbij komt nog: Waarom zouden ze lijken met de ambulance gaan vervoeren als er nog zo ontzettend veel gewonden zijn. Doesn't make sense at all.
Jij had een veewagen verwacht...

Mijn god, wat is het niveau weer laag...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 7 november 2017 @ 23:19:00 #75
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_174933847
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:16 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Precies. En daarbij komt nog: Waarom zouden ze lijken met de ambulance gaan vervoeren als er nog zo ontzettend veel gewonden zijn. Doesn't make sense at all.
Wat een chaos verhaal _O-
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 7 november 2017 @ 23:19:46 #76
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174933863
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:19 schreef Summers het volgende:

[..]

Wat een chaos verhaal _O-
Waar moeten ze dan mee vervoerd worden :D Een dumptruck van de gemeente?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_174933881
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:18 schreef Wantie het volgende:

[..]

Jij had een veewagen verwacht...

Mijn god, wat is het niveau weer laag...
Nee, ik had verwacht dat ambulances zouden worden ingezet om levens te redden en niet om lijken te vervoeren ;)
pi_174933891
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:18 schreef Wantie het volgende:

[..]

Jij had een veewagen verwacht...

Mijn god, wat is het niveau weer laag...
Het respect is ver te zoeken in deze. Empathie ontbreekt helemaal.
  dinsdag 7 november 2017 @ 23:21:29 #79
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_174933893
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:19 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waar moeten ze dan mee vervoerd worden :D Een dumptruck van de gemeente?
het hele verhaal is chaos , niet 1 dingetje .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_174933894
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:19 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waar moeten ze dan mee vervoerd worden :D Een dumptruck van de gemeente?
Als je 500 gewonden hebt en maar een beperkt aantal ambulances ga jij ze inzetten om de lijken te vervoeren?

:D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2017 23:21:45 ]
pi_174933895
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:14 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ik weet dat je daarvoor blind bent.
Dat hoef je niet expliciet te bevestigen...
Dat weet je zeker niet.
Kom maar op met 'n voorbeeldje/interview van de Las Vegas 'massacre' wat jij overtuigend vind, ipv van je achterbakse commentaren.Heel misschien kunnen we dan verder 'discusseren'.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_174933897
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 22:38 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Lees Tingo zijn laatste post ff. Onderste stuk gaat over de bewuste ramen.
Altijd al geweten dat die kleine kamertjes die je in de auto kunt monteren een hoax zijn.
Ze zijn gewoon te klein...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174933916
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:21 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat weet je zeker niet.
Kom maar op met 'n voorbeeldje/interview van de Las Vegas 'massacre' wat jij overtuigend vind, ipv van je achterbakse commentaren.Heel misschien kunnen we dan verder 'discusseren'.
Mirrortalk
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174933918
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:20 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee, ik had verwacht dat ambulances zouden worden ingezet om levens te redden en niet om lijken te vervoeren ;)
Er waren genoeg ambulances om iedereen te vervoeren. En het lijkt me niet dat je de lijken gewoon op straat laat liggen.
Ik verbaas me echt over sommige reacties hier :o
  dinsdag 7 november 2017 @ 23:23:50 #85
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174933936
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:21 schreef Summers het volgende:

[..]

het hele verhaal is chaos , niet 1 dingetje .
Zo'n hele situatie is ook behoorlijk chaotisch.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_174933941
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Als je 500 gewonden hebt en maar een beperkt aantal ambulances ga jij ze inzetten om de lijken te vervoeren?

:D
Dat zeg ik, jij verwacht een veewagen..

Da's de hele teneur in de discussie, jij verwacht x ipv y, en dus is het verdacht.
Precies zoals we zien bij flat earth...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174933954
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Er waren genoeg ambulances om iedereen te vervoeren. En het lijkt me niet dat je de lijken gewoon op straat laat liggen.
Ik verbaas me echt over sommige reacties hier :o
106 zijn er genoemd. We hebben er totaal maar 16 kunnen tellen.
  dinsdag 7 november 2017 @ 23:25:24 #88
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174933963
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Er waren genoeg ambulances om iedereen te vervoeren. En het lijkt me niet dat je de lijken gewoon op straat laat liggen.
Ik verbaas me echt over sommige reacties hier :o
Hebben ze dat überhaupt gedaan dan, voor alle kritieke gewonden vervoerd waren? Dat komt nu ietwat uit de lucht vallen/uit een grote duim gezogen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 7 november 2017 @ 23:26:31 #89
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174933978
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:24 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat zeg ik, jij verwacht een veewagen..

Da's de hele teneur in de discussie, jij verwacht x ipv y, en dus is het verdacht.
Precies zoals we zien bij flat earth...
Stroman na stroman, bizarre dingen eisen en zo.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_174933990
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:24 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat zeg ik, jij verwacht een veewagen..

Da's de hele teneur in de discussie, jij verwacht x ipv y, en dus is het verdacht.
Precies zoals we zien bij flat earth...
Nee, ik verwacht dergelijke busjes:

pi_174934005
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Er waren genoeg ambulances om iedereen te vervoeren. En het lijkt me niet dat je de lijken gewoon op straat laat liggen.
Ik verbaas me echt over sommige reacties hier :o
Het is gewoon absurd.
Het is een hoax omdat overledenen in ambulances zijn afgevoerd..

Week geleden was het een hoax omdat er geen ambulances waren...

Daarvoor een hoax omdat er geen gewonden op foto's staan, laat je een gewonde zien, dan probeer je op het sentiment te spelen en is de gewonde wellicht nep...

Het schuift de hele tijd alle kanten op.
Maar 1 ding blijft fier over eind: het is een hoax. Koste wat het kost....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174934010
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee, ik verwacht dergelijke busjes:

[ afbeelding ]
Hoe veel zouden ze er daar van hebben?
pi_174934013
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:16 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Precies. En daarbij komt nog: Waarom zouden ze lijken met de ambulance gaan vervoeren als er nog zo ontzettend veel gewonden zijn? Doesn't make sense at all.
Quick ! Lets get all these dead people out of the way and leave the wounded people bleeding to death from high velocity gunshot wounds.They'll be ok ! Some fake hero will pop around with his pick-up truck and take them to the hospital! Oh sure.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_174934026
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:25 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hebben ze dat überhaupt gedaan dan, voor alle kritieke gewonden vervoerd waren? Dat komt nu ietwat uit de lucht vallen/uit een grote duim gezogen.
Dat komt van het verhaal dat in een filmpje geclaimd werd. Dat iemand gezien heeft dat lijken uit Hooters in ambulances werden gelegd en vervoerd. Dat lijkt mij dus ook uit de grote duim gezogen. Zijn we het daar over eens. :)
pi_174934030
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee, ik verwacht dergelijke busjes:

[ afbeelding ]
En dat is gebruikelijk na schietpartijen of dodelijke ongevallen?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 7 november 2017 @ 23:30:00 #96
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174934039
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

Quick ! Lets get all these dead people out of the way and leave the wounded people bleeding to death from high velocity gunshot wounds.They'll be ok ! Some fake hero will pop around with his pick-up truck and take them to the hospital! Oh sure.
Misschien moet je niet zo aan die duim zuigen ;) Er komt niet veel zinnigs uit.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_174934042
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:27 schreef mootie het volgende:

[..]

Hoe veel zouden ze er daar van hebben?
Duizenden natuurlijk.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 7 november 2017 @ 23:33:40 #98
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174934096
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:30 schreef Wantie het volgende:

[..]

Duizenden natuurlijk.
Het geheime leger voor de FEMA kampen natuurlijk :Y
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_174934099
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:28 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat komt van het verhaal dat in een filmpje geclaimd werd. Dat iemand gezien heeft dat lijken uit Hooters in ambulances werden gelegd en vervoerd. Dat lijkt mij dus ook uit de grote duim gezogen. Zijn we het daar over eens. :)
Je leest niet wat hij schrijft...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174934116
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:17 schreef Wantie het volgende:

[..]

Familie van de nabestaanden he, in deze discussie zijn de slachtoffers daders.
In echte moordzaken vaak 'n familielid,geliefden de dader is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_174934123
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:29 schreef Wantie het volgende:

[..]

En dat is gebruikelijk na schietpartijen of dodelijke ongevallen?
Het lijkt mij niet gebruikelijk dat men lijken gaat vervoeren met ambulances terwijl ze hard nodig zijn voor gewonden.

Wat snap je daar niet aan?

Verder is dat hele lijken-uit-Hooters-in-ambulances-verhaal natuurlijk grote onzin.

Vraag blijft nog wel staan. Waar zijn nou al die af en aan rijdende ambulances op de beelden? En die kogelgaten? En die honderden gewonden?
pi_174934150
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:33 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het geheime leger voor de FEMA kampen natuurlijk :Y
Heb ooit discussie gehad met iemand die een YouTube video had gepost met de titel "als fema kampen bestaan, dan is dit het bewijs".
Slaagde er niet in om hem duidelijk te maken dat het andersom moet zijn.
Video betrof een opslag van containerwoningen ergens bij Amsterdam...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174934169
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:35 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het lijkt mij niet gebruikelijk dat men lijken gaat vervoeren met ambulances terwijl ze hard nodig zijn voor gewonden.

Wat snap je daar niet aan?

Verder is dat hele lijken-uit-Hooters-in-ambulances-verhaal natuurlijk grote onzin.

Vraag blijft nog wel staan. Waar zijn nou al die af en aan rijdende ambulances op de beelden? En die kogelgaten? En die honderden gewonden?
Hoe weet jij precies wat er in die ambulances zat? Weet jij zeker dat er lijken in de ambulances zaten? Zo ja, hoe ben je dat te weten gekomen en betekent dat dat er dus wel degelijk lijken zijn?

Waarom is het frappant dat we maar een X aantal ambulances zien? Die dingen zijn voor een groot deel onderweg of mensen aan het uitladen bij het ziekenhuis - je zult maar het kleinste deel op locatie zien lijkt me.
pi_174934172
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:36 schreef Wantie het volgende:

[..]

Heb ooit discussie gehad met iemand die een YouTube video had gepost met de titel "als fema kampen bestaan, dan is dit het bewijs".
Slaagde er niet in om hem duidelijk te maken dat het andersom moet zijn.
Video betrof een opslag van containerwoningen ergens bij Amsterdam...
Goede anekdote
pi_174934205
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:35 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het lijkt mij niet gebruikelijk dat men lijken gaat vervoeren met ambulances terwijl ze hard nodig zijn voor gewonden.

Wat snap je daar niet aan?

Verder is dat hele lijken-uit-Hooters-in-ambulances-verhaal natuurlijk grote onzin.

Vraag blijft nog wel staan. Waar zijn nou al die af en aan rijdende ambulances op de beelden? En die kogelgaten? En die honderden gewonden?
Pas op, de doelpalen vallen van het speelveld ;)

Daarnaast geef je nu toe dat je niet kunt aan tonen dat overledenen prioriteit hadden boven gewonden...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174934215
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:37 schreef illusions het volgende:

[..]

Hoe weet jij precies wat er in die ambulances zat? Weet jij zeker dat er lijken in de ambulances zaten? Zo ja, hoe ben je dat te weten gekomen en betekent dat dat er dus wel degelijk lijken zijn?

Waarom is het frappant dat we maar een X aantal ambulances zien? Die dingen zijn voor een groot deel onderweg of mensen aan het uitladen bij het ziekenhuis - je zult maar het kleinste deel op locatie zien lijkt me.
De gene die dat filmpje had gemaakt claimt dat. Ik denk dat diegene full of shit is. Nu duidelijk?

Heb dit nu inmiddels al een keer of 6 uitgelegd.
pi_174934238
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:39 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De gene die dat filmpje had gemaakt claimt dat. Ik denk dat diegene full of shit is. Nu duidelijk?

Heb dit nu inmiddels al een keer of 6 uitgelegd.
En waarom maakt het uit wat iemand in een filmpje claimt? :') Als jij het er vervolgens niet mee eens bent, bewijst dat iets?

Je geeft dus toe dat het best zo kan zijn dat de ambulances vol zitten met slachtoffers die nog niet dood zijn. Op z'n minst geef je al toe dat je denkt dat er lijken zijn. Toch?
pi_174934242
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Goede anekdote
Yup, was even hilarisch als de flat earther die zei:
" De aarde kan niet rond zijn, want hij is plat"

Geen speld tussen te krijgen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174934253
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:38 schreef Wantie het volgende:

[..]

Pas op, de doelpalen vallen van het speelveld ;)

Daarnaast geef je nu toe dat je niet kunt aan tonen dat overledenen prioriteit hadden boven gewonden...
Klopt dat kan ik niet aantonen. Waarom zou ik dat moeten aantonen? Ieder weldenkend mens weet dat dit nooit het geval zal zijn.
pi_174934265
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Klopt dat kan ik niet aantonen. Waarom zou ik dat moeten aantonen? Ieder weldenkend mens weet dat dit nooit het geval zal zijn.
Omdat jij claimt dat de ambulances voor dat doel worden gebruikt. Als je zoiets claimt, zou je het moeten aantonen.
pi_174934270
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:42 schreef illusions het volgende:

[..]

Omdat jij claimt dat de ambulances voor dat doel worden gebruikt. Als je zoiets claimt, zou je het moeten aantonen.
Dat claim ik niet. -edit, niet doen-

[ Bericht 11% gewijzigd door Lavenderr op 07-11-2017 23:50:26 ]
pi_174934277
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:30 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Misschien moet je niet zo aan die duim zuigen ;) Er komt niet veel zinnigs uit.
Misschien moet jij -edit, niet zo schelden- ff goed denken over wat je zo makkelijk van je TV geloven.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 07-11-2017 23:49:58 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_174934296
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:43 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat claim ik niet.
Waar heb je het dan in godsnaam over? _O- Dat is waar de discussie over gaat, wat is je claim dan wel betreft de ambulances? Dat het raar is dat je er zo weinig ziet?

Is dat het enige?

[ Bericht 8% gewijzigd door Lavenderr op 07-11-2017 23:50:44 ]
pi_174934306
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:43 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien moet jij ff goed denken over wat je zo makkelijk van je TV geloven.
Misschien moet jij eens om je bloeddruk gaan denken pikkie. ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 07-11-2017 23:51:29 ]
pi_174934314
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:44 schreef illusions het volgende:

[..]

Waar heb je het dan in godsnaam over? _O- Dat is waar de discussie over gaat, wat is je claim dan wel betreft de ambulances? Dat het raar is dat je er zo weinig ziet?

Is dat het enige?
-edit, nee-
Ik blijf het uitleggen joh. :')

[ Bericht 5% gewijzigd door Lavenderr op 07-11-2017 23:52:06 ]
pi_174934333
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:45 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]


Ik blijf het uitleggen joh. :')
Ah, je kan een simpele vraag niet uitleggen/beantwoorden omdat dan blijkt dat je onzin lult.

Ik zie het al. Best handig, dat begrijpend lezen. :+

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 07-11-2017 23:52:21 ]
pi_174934347
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:46 schreef illusions het volgende:

[..]

Ah, je kan een simpele vraag niet uitleggen omdat dan blijkt dat je onzin lult.

Ik zie het al. Best handig, dat begrijpend lezen. :+
Ik heb echt werkelijk nergens geclaimd dat er lijken met de ambulances vervoerd zijn. Waar haal je dit in vredesnaam vandaan?
pi_174934353
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Als je 500 gewonden hebt en maar een beperkt aantal ambulances ga jij ze inzetten om de lijken te vervoeren?

:D
Mijn begrijpend lezen ziet dat er hier iets geinsinueerd wordt. Rarara, wat zou dat zijn? :P
pi_174934360
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:20 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee, ik had verwacht dat ambulances zouden worden ingezet om levens te redden en niet om lijken te vervoeren ;)
Mijn begrijpend lezen vertelt me hier dat er een bepaald iets in jouw lijn der verwachting ligt, wat je nu ontkent.

Echt handig zeg, dat begrijpend lezen. :D
  dinsdag 7 november 2017 @ 23:49:36 #120
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174934362
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:44 schreef illusions het volgende:

[..]

Waar heb je het dan in godsnaam over? _O- Dat is waar de discussie over gaat, wat is je claim dan wel betreft de ambulances? Dat het raar is dat je er zo weinig ziet?

Is dat het enige?
Weinig bijzonders, gewoon de volgende stroman in een lange rij van stromannen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_174934371
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:48 schreef illusions het volgende:

[..]

Mijn begrijpend lezen ziet dat er hier iets geinsinueerd wordt. Rarara, wat zou dat zijn? :P
Serieus gast? Ga eens goed lezen. Ook wat andere posts om die posts heen. -edit-

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 07-11-2017 23:53:36 ]
pi_174934378
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Klopt dat kan ik niet aantonen. Waarom zou ik dat moeten aantonen? Ieder weldenkend mens weet dat dit nooit het geval zal zijn.
Waarom maak je er dan zo'n groot probleem van?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174934404
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:50 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Serieus gast? Ga eens goed lezen. Ook wat andere posts om die posts heen.
Je trekt gewoon je keutel in...

[ Bericht 5% gewijzigd door Lavenderr op 07-11-2017 23:53:58 ]
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174934405
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:50 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Serieus gast? Ga eens goed lezen. Ook wat andere posts om die posts heen.
Ah, maar kijk eens:

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:20 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee, ik had verwacht dat ambulances zouden worden ingezet om levens te redden en niet om lijken te vervoeren ;)
Je insinueert dus dat ambulances niet worden ingezet om levens te redden, maar om lijken te vervoeren. Als ik vraag hoe je dat weet, begin je er maar een beetje omheen te draaien.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 07-11-2017 23:54:19 ]
pi_174934412
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:52 schreef Wantie het volgende:

[..]

Je trekt gewoon je keutel in...
Daar lijkt het verdacht veel op. ;)
pi_174934417
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:50 schreef Wantie het volgende:

[..]

Waarom maak je er dan zo'n groot probleem van?
Omdat pindakaas.
pi_174934449
Het argument van die kraters in de grond is ook dikke onzin trouwens, niemand die dat claimt is blijkbaar ooit bij een schietbaan geweest. Lijkt nou niet bepaald op de maan ofzo daar.
  Moderator dinsdag 7 november 2017 @ 23:56:40 #128
249559 crew  Lavenderr
pi_174934466
Vanaf nu wordt elke post op de persoon genote en verwijderd.
On topic en niet on elkaar.
pi_174934498
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:52 schreef illusions het volgende:

[..]

Ah, maar kijk eens:

[..]

Je insinueert dus dat ambulances niet worden ingezet om levens te redden, maar om lijken te vervoeren. Als ik vraag hoe je dat weet, begin je er maar een beetje omheen te draaien.
Ik zal het je nog 1 keer duidelijk maken:

quote:
En nu even goed begrijpend lezen:
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 22:26 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dank. Hooguit een handje vol. Misschien 2 handjes.
Die amateurbeelden zijn volgens mij ook niet in de nieuwsmedia getoond.

Edit: Dit verhaal over dat ze lijken uit Hooters zouden halen en in de ambulances laden, lijken me pure distraction tactics.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk van ook.Anyone saying that people actually died is a distraction.imo.
Opletten nu he

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:16 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Precies. En daarbij komt nog: Waarom zouden ze lijken met de ambulance gaan vervoeren als er nog zo ontzettend veel gewonden zijn? Doesn't make sense at all.
Zo, nu zal het toch wel duidelijk zijn dat ik helemaal niet claimde dat doden vanuit Hooters met ambulances vervoerd werden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2017 00:26:20 ]
pi_174934520
Je andere posts zijn dat feit anders flink aan het verdedigen. :+ Wat claim je dan? Een soort "no-ambulance" theory?
pi_174934580
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 00:01 schreef illusions het volgende:
Je andere posts zijn dat feit anders flink aan het verdedigen. :+ Wat claim je dan? Een soort "no-ambulance" theory?
Ga het vorige deeltje nog maar eens door. :)
pi_174934597
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 00:06 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ga het vorige deeltje nog maar eens door. :)
Alles gelezen hoor. Vind niet dat jullie met punten komen die stand houden - te weinig ambulances te zien, geen kraters in het asfaltveld, geen kraters in het grasveld.

WTF. :') Echt, kom eens met iets wat hout snijdt want dit slaat nergens op.
pi_174934617
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 00:08 schreef illusions het volgende:

[..]

Alles gelezen hoor. Vind niet dat jullie met punten komen die stand houden - te weinig ambulances te zien, geen kraters in het asfaltveld, geen kraters in het grasveld.

WTF. :') Echt, kom eens met iets wat hout snijdt want dit slaat nergens op.
Ok man.

Maar goed, ik ga lekker slapen. :W

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2017 00:17:01 ]
pi_174934647
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 00:01 schreef illusions het volgende:
Je andere posts zijn dat feit anders flink aan het verdedigen. :+ Wat claim je dan? Een soort "no-ambulance" theory?
Ja, het schiet weer alle kanten op...

Staan redelijk wat ambulances, eerder was het argument dat er geen ambulances te zien zijn..

Nu zijn de ambulances verdacht...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174934648
Jaja, het blijft vooral mijn probleempje met begrijpend lezen. :') Bedankt voor je analyse over mijn persoon en welterusten. ;)

Het zijn verder allemaal dingen die als echte redenen zijn aangehaald door jou, cad en Summers.
pi_174934702
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 00:16 schreef illusions het volgende:
Jaja, het blijft vooral mijn probleempje met begrijpend lezen. :') Bedankt voor je analyse over mijn persoon en welterusten. ;)

Het zijn verder allemaal dingen die als echte redenen zijn aangehaald door jou, cad en Summers.
Deze posts misschien gemist?

quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 22:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Onderstaand filmpje onder andere, bewijst voor mij dat het een hoax is en er een zieke flashmob uitgevoerd is tussen de nietsvermoedende festivalbezoekers.

We zien een of andere gast die ongestoord met zijn camera tegen het publiek in loopt en wat agenten bij een "slachtoffer" filmt. Hij maant bezoekers hun hoofd laag te houden.

Ondertussen zien we helemaal niets van de slachtpartij die daar gaande zou zijn. Het had echt een smerige troep geweest met 59 doden en c.a. 550 gewonden. Op geen enkel filmpje is daar iets van te zien. Ik verwacht beelden van mensen die half kapot geknald nog proberen weg te komen. Lijken her en der. Kapot geschoten hoofden. Hysterisch gekrijs en gegil. Gesmeek om hulp. Gejammer... Gewoon alle narigheid die je bij zo'n verschrikkelijk drama zou verwachten.

Echt werkelijk niets van dat te zien. Terwijl er wel meerdere filmpjes geschoten zijn tijdens "de schietpartij"

We zien een massa naar buiten geleid worden. Die massa heeft amper haast. Velen lopen nog te kutten met hun telefoon. Biertjes nog in de handen. Nee, van grote paniek was al geen sprake. Van paniek die je bij een massaslachting verwacht al helemaal niet. De lijnbus rijdt gewoon nog voorbij terwijl de politie al ter plaatse is. Het matcht gewoonweg niet.

Wel is er sprake van "agenten" en "festival stewards" die de boel opjagen. Zoals je vanaf 03:06 kunt zien bijvoorbeeld.

Agent: "THOSE ARE SHOTS!! ... RUN!!! DON'T LOOK!"
Terwijl ie iemand helpt die gewond zou zijn. Hoe komt die enkele gewonde juist daar op die locatie trouwens? Vreemde plek. De vermeende schutter schoot toch richting het podium? :?

De gast die filmt wordt echter geen strobreed in de weg gelegd, maar ook nu zie je weer niet wat de gewonde mankeert.

Vanaf 07:23 ongeveer, zien we een man langs de donkere muur aan komen lopen. De man stopt, rommelt iets, loopt weer iets door, rommelt nog wat. Dit alles terwijl de man met camera hem rustig filmt. Het lijkt wel of hij op de man wacht tot hij klaar is met rommelen. De man is op een gegeven moment klaar en stopt vervolgens nog iets met zijn linkerhand in zijn linker broekzak.
"I need help. I've been shot. I need an ambulance"

Ik heb sterk het vermoeden dat deze man een plant is die op dit punt afgesproken heeft met de man met camera. De man moest zijn fake bloed of wond aanbrengen en daarom stond de man met camera met alle geduld te wachten.

Op 08:59 zie je de man die gewond zou zijn aan zijn arm, deze gewonde arm nog gebruiken ter ondersteuning om te gaan zitten. Uhuh :')

Hij zou door zijn arm zijn geschoten want ze claimen ook dat de kogel door zijn arm zijn borst in is gegaan.


The devil is in the details
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 23:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
En dan hadden we naast de vreemde video in mijn vorige post deze ook nog:


Ik vind dat er toch wel wat opmerkingen te maken zijn ten aanzien van de geloofwaardigheid van wat we hier zien:

- Meteen in het begin hoor je zeer duidelijk schoten. De filmer loopt dan nog op het festivalterrein en dat is grofweg 360 meter van het Mandalay hotel vandaan. Als je de video doorspoelt naar 04:15 dan hoor je ook schoten. Deze zijn qua volume (vrijwel) net zo hard als de schoten in het begin terwijl Dan Bilzerian (een of andere bekende acteur) nu vlakbij het hotel staat. Dat rijmt imho niet met het verschil in afstand tussen de lokatie van het festival en het hotel.

- De gast die dit filmt zegt bijna nooit een woord. Hij lijkt als enige aandacht te hebben voor Dan Bilzerian en zijn groepje metgezellen. Hij filmt niet wat er verder om hen heen gebeurt. Hij heeft enkel en alleen aandacht voor Dan en het groepje. Ik vind het overkomen als een soort van toneelstukje dat er wordt opgevoerd.

- Rond 01:41 valt mij op dat de vrouw met hoed en het gele shirt zich nogal bewust lijkt van de camera.

- Het politievoertuig heeft een veeg van iets dat op bloed lijkt. Dan Bilzerian heeft ook zo'n uitgedroogde veeg op zijn onderarm. Ook zie ik op de been van een meid een dergelijke streep zitten. Verder nog geen gewonde of dode te bekennen.

- Sommigen in de groep zitten laag bij de grond. Anderen staan gewoon rechtop. Eentje staat zelfs rechtop berichtjes te sturen. Moet je niet in dekking als je onder vuur ligt van een automatisch wapen en er honderden gewonden en vele doden om je heen vallen?

- Vervolgens zien we vanaf 02:42 een groepje over iemand heen gebogen zitten die klaarblijkelijk is geraakt. Één iemand steekt de arm in de lucht en schreeuwt iets. Vanaf dat moment komt de man die duidelijk de hoofdrol heeft of moet hebben weer in beeld en krijgt de filmer ook ineens meer aandacht voor de gewonde die door het hoofd zou zijn geschoten. We krijgen de gewonde echter nooit goed te zien, dus over de ernst van de verwonding valt niets te zeggen. We zien in ieder geval geen bloedverlies. Wel roept iemand dat ze in het hoofd is geschoten.

- Dat groepje verleent hulp aan iemand die daar door het hoofd is geknald met een automatisch wapen. Verder is er geen gewonde of dode rondom dit slachtoffer te zien. De schutter zou volgens het officiële verhaal sprayen met zijn wapen. Dat is ook goed te horen. Derhalve zou ik meer slachtoffers op die locatie verwachten, maar nee... toevallig alleen een slachtoffer bij Dan en zijn cameraman in buurt. Niet dat ik slachtoffers wil zien, integendeel zelfs, echter ik zou het verwachten.

- Ook helemaal niemand in dekking daar. Pfoe... linke soep. Er is daar net iemand vanuit onbekende locatie door het hoofd geknald. Ik zou daar niet zo gaan rondlopen. Zeker niet rechtop. Lijkt wel alsof die omstanders geen idee hebben dat daar zojuist kogels zijn ingeslagen en iemand geraakt is. Waar is de echte paniek? Ik zie het niet.

- Nergens zie je dat er echt kogels inslaan of zijn ingeslagen.

- De gewonde dame wordt opgetild. De cameraman besluit vervolgens dat het handig is om er filmend achteraan te hobbelen.

- Ze arriveren bij de politieauto. De kerel met pet en rugzak rechts in beeld op 03:11 ongeveer, heeft het te druk met praten om aandacht te hebben voor een meid die net door haar hoofd is geschoten.

- Vervolgens begint Dan te sprinten. Wat gaat ie nou weer doen? Cameraman twijfelt geen seconde en gaat er meteen achteraan. Hij lijkt richting het hotel te rennen.

- Er is een soort van paniek, maar niet iedereen lijkt heel erg onder de indruk. Sommige mensen wandelen zelfs nog rustig over het terrein.

- Ja, Dan gaat naar het hotel. We horen weer salvo's. Ah, de cameraman heeft een stem. Met een verveelde toon zegt ie als reactie op iets wat Dan the man zegt: "I can hear a crack too".

- Nooit zien we ook maar iets dat op een muzzle flash lijkt uit de richting van het hotel komen.

- Er komen toevallig 2 agenten (?) bij Dan en de cameraman zitten. Wil Dan nou het wapen van de agent hebben of wat moet ie nou? :')

- De agenten gaan in cover, maar ook weer niet. Op een gegeven moment geven ze het in cover gaan zelfs maar op en sommeren ze dat iedereen in beweging moet blijven. :') Wat is dit joh? _O-

- De schutter zou totaal zo'n 9 a 11 minuten gevuurd hebben. Het filmpje duurt 5:48 en toch hebben we maar 1 gewonde gezien.

Echt heel geloofwaardig dit filmpje. Ik ben helemaal om ;)

The devil is in the details
Welterusten :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2017 00:22:56 ]
  woensdag 8 november 2017 @ 00:25:14 #137
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174934720
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 00:08 schreef illusions het volgende:

[..]

Alles gelezen hoor. Vind niet dat jullie met punten komen die stand houden - te weinig ambulances te zien, geen kraters in het asfaltveld, geen kraters in het grasveld.

WTF. :') Echt, kom eens met iets wat hout snijdt want dit slaat nergens op.
Weet je wat, anders zeggen we gewoon dat vuurwapens niet bestaan, want heb jij een foto gezien van elk vuurwapen in de wereld?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_174934727
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 00:22 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Deze posts misschien gemist?

[..]

[..]

Welterusten :)
Nee, niet gemist, gewoon bullshit.

quote:
- Meteen in het begin hoor je zeer duidelijk schoten. De filmer loopt dan nog op het festivalterrein en dat is grofweg 360 meter van het Mandalay hotel vandaan. Als je de video doorspoelt naar 04:15 dan hoor je ook schoten. Deze zijn qua volume (vrijwel) net zo hard als de schoten in het begin terwijl Dan Bilzerian (een of andere bekende acteur) nu vlakbij het hotel staat. Dat rijmt imho niet met het verschil in afstand tussen de lokatie van het festival en het hotel.
Je hoort duidelijk dat de schoten nu harder zijn.

quote:
- De gast die dit filmt zegt bijna nooit een woord. Hij lijkt als enige aandacht te hebben voor Dan Bilzerian en zijn groepje metgezellen. Hij filmt niet wat er verder om hen heen gebeurt. Hij heeft enkel en alleen aandacht voor Dan en het groepje. Ik vind het overkomen als een soort van toneelstukje dat er wordt opgevoerd.
Nou, dat bewijst enorm veel, de filmer zegt niets.

quote:
- Rond 01:41 valt mij op dat de vrouw met hoed en het gele shirt zich nogal bewust lijkt van de camera.
Goh, een vrouw is bewust van de camera. Was het dan geen onzichtbare camera?

En ga zo maar door. Het is allemaal van niveau likmevessie. :D
pi_174934742
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 00:22 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Deze posts misschien gemist?

[..]


[..]

Welterusten :)
Mja, als iemand anders hier een video zou posten waarop wel een massaslachting is te zien , dan krijgt die toch het verwijt dat hij op het sentiment aan het spelen is en dat niet vast staat dat je inderdaad ziet wat je denkt te zien...

Het draait gewoon in een cirkeltje..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174934764
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 00:25 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Weet je wat, anders zeggen we gewoon dat vuurwapens niet bestaan, want heb jij een foto gezien van elk vuurwapen in de wereld?
Dit is gewoon déjà vu van 911, daar werd beweerd dat de kolommen met thermiet zijn doorgesneden, en als je foto's laat zien van werkers die met snijbranders kolommen verwijderen van grond zero dan zegt dat niets, want je hebt geen foto van die ene specifieke kolom die door een snijbrander wordt doorsneden...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 8 november 2017 @ 07:52:08 #141
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174935835
Vandaag en morgen grote terrorisme-oefening in Amsterdam
  woensdag 8 november 2017 @ 08:32:09 #142
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174936074
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 07:52 schreef ChrisCarter het volgende:
Vandaag en morgen grote terrorisme-oefening in Amsterdam
Ohjee :o
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 8 november 2017 @ 09:24:56 #143
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174936623
Fijn dat de overheid zo zijn best doet om ons burgers, te beschermen. Jammer dat er zo vaak in gefaald wordt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 8 november 2017 @ 09:27:30 #144
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174936649
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 07:52 schreef ChrisCarter het volgende:
Vandaag en morgen grote terrorisme-oefening in Amsterdam
Dus dan dient de Amsterdam-hoax zich aan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 8 november 2017 @ 09:31:29 #145
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174936709
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 09:24 schreef controlaltdelete het volgende:
Fijn dat de overheid zo zijn best doet om ons burgers, te beschermen. Jammer dat er zo vaak in gefaald wordt.
Ik denk dat we heel veel zaken nooit te horen krijgen. Misschien maar goed ook
pi_174936784
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 00:26 schreef illusions het volgende:

[..]

Nee, niet gemist, gewoon bullshit.

[..]

Je hoort duidelijk dat de schoten nu harder zijn.

[..]

Nou, dat bewijst enorm veel, de filmer zegt niets.

[..]

Goh, een vrouw is bewust van de camera. Was het dan geen onzichtbare camera?

En ga zo maar door. Het is allemaal van niveau likmevessie. :D
Dat beide filmpjes een act betreft spat voor mij gewoon van het beeldscherm. Overduidelijk.

Had echter niet de illusion dat dit bij jou ook het geval zou zijn. ;)
pi_174936793
quote:
14s.gif Op woensdag 8 november 2017 09:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dus dan dient de Amsterdam-hoax zich aan.
Amsterdam? Waar leg dat dan?
pi_174937083
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 09:24 schreef controlaltdelete het volgende:
Fijn dat de overheid zo zijn best doet om ons burgers, te beschermen. Jammer dat er zo vaak in gefaald wordt.
Dus je erkent dat de aanslagen echt zijn...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174937095
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 09:24 schreef controlaltdelete het volgende:
Fijn dat de overheid zo zijn best doet om ons burgers, te beschermen. Jammer dat er zo vaak in gefaald wordt.
Ja, al die aanslagen in Nederland..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174937139
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 09:36 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat beide filmpjes een act betreft spat voor mij gewoon van het beeldscherm. Overduidelijk.

Had echter niet de illusion dat dit bij jou ook het geval zou zijn. ;)
Je erkent dus dat het gewoon in je hoofd zit. Je hebt verder geen bewijs...
Net zoals elke flat earther feilloos ziet dat alle beelden van een gekromde horizon nep zijn....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174937188
quote:
14s.gif Op woensdag 8 november 2017 09:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dus dan dient de Amsterdam-hoax zich aan.
Ik heb mijn schema inmiddels omgegooid, dit weekend geen Amsterdam voor mij ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174937336
Het is heel simpel. Volgens jou, Wantie, is hetgeen ik zie er pertinent niet.
Er zal dus ook nooit bewijs voor zijn. Wat ik ook aandraag. Snapt u?

Ik zou me daar gewoon bij neerleggen en iets anders gaan doen :)

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2017 10:19:25 ]
  woensdag 8 november 2017 @ 10:38:39 #153
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174937635
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 10:11 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Misschien zit het wel in illusions' en jouw hoofd dat jullie niet zien dat het een act is, maar tegelijkertijd zitten wij heel erg in jullie hoofd omdat jullie je er aan storen wat er volgens jullie allemaal in ons hoofd zit. ;)

Een discussie heeft niks te maken met in iemands hoofd zitten natuurlijk. Zo belangrijk is niemand hier
pi_174937836
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 10:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het is heel simpel. Volgens jou, Wantie, is hetgeen ik zie er pertinent niet.
Er zal dus ook nooit bewijs voor zijn. Wat ik ook aandraag. Snapt u?

Ik zou me daar gewoon bij neerleggen en iets anders gaan doen :)
Dat is ook een manier van toegeven dat je geen bewijs hebt :P

Daarnaast liet je zelf zien dat je geen bewijs accepteert. Eerst waren er geen kogelgaten, later waren het er te weinig, eerst waren er geen foto's van gewonden, later waren die foto's enkel bedoeld om op het sentiment in te spelen...
En het slachtoffer op die foto uiteraard nep. Eerst waren er geen ambulances, vervolgens is het verdacht dat ook overledenen in ambulances zijn afgevoerd...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174938085
Note voor iedereen. Gisteravond nog gewaarschuwd om niet op de persoon te gaan en ja hoor, vannacht weer bal. Ook dat stoken moet over zijn. Degene die dit laatste betreft weet wel wie ik bedoel.
pi_174940760
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:44 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ze zijn helemaal niet in dekking. Kijk maar vanaf 01:30 ongeveer:

Er zijn helemaal geen 22,000 mensen in 't publiek in de beelden te zien.
Count the dots.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 8 november 2017 @ 13:27:30 #157
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174940810
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:24 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er zijn helemaal geen 22,000 mensen in 't publiek in de beelden te zien.
Count the dots.
Dit is natuurlijk ook terwijl het schieten al even bezig is.

Dan staat het terrein niet meer vol natuurlijk.
pi_174940894
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:27 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk ook terwijl het schieten al even bezig is.

Dan staat het terrein niet meer vol natuurlijk.
Geen mensen op straat aan 't wegrennen ook niet te zien.
Ik denk dat er maar 'n paar honderd stipjes(mensen)in 't veld te zien zijn.
Meer dan 20,000 mensen geevacueerd binnen minuten? Ik denk van niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 8 november 2017 @ 13:37:13 #159
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174940959
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:33 schreef Tingo het volgende:

[..]

Geen mensen op straat aan 't wegrennen ook niet te zien.
Ik denk dat er maar 'n paar honderd stipjes(mensen)in 't veld te zien zijn.
Meer dan 20,000 mensen geevacueerd binnen minuten? Ik denk van niet.
Hoe moeilijk is het wegkomen van dit terrein denk je? Of denk je dat mensen wachten tot iemand ze komt halen? :?



Best een groot terrein verder nog heb ik uit heel betrouwbare bron. Maar je bent daar zo weg.

Maar voel je vrij om alles te tellen natuurlijk. Wel zorgen dat je geen pixel mist.
pi_174941076
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:37 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Hoe moeilijk is het wegkomen van dit terrein denk je? Of denk je dat mensen wachten tot iemand ze komt halen? :?

[ afbeelding ]

Best een groot terrein verder nog heb ik uit heel betrouwbare bron. Maar je bent daar zo weg.

Maar voel je vrij om alles te tellen natuurlijk. Wel zorgen dat je geen pixel mist.
Niet makkelijk als er zoveel mensen op zelfde moment gaan rennen.
Dat er niemand op straat rond de veld te zien is lijkt me erg vreemd.
Ik denk dat de 'amateur' telefoon vid niet zelfde avond gefilmd is.

Edit : Ook mogelijk de film CGI animatie is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_174941133
Geen schoten vanaf 32ste verdieping waar te nemen:

  woensdag 8 november 2017 @ 13:49:21 #162
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174941139
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:46 schreef Tingo het volgende:

[..]

Niet makkelijk als er zoveel mensen op zelfde moment gaan rennen.
Dat er niemand op straat rond de veld te zien is lijkt me erg vreemd.
Ik denk dat de 'amateur' telefoon vid niet zelfde avond gefilmd is.
Interessante stelling maar de mensen die ik ken hebben heel die politie- en ambulancemacht die avond gezien/meegemaakt. Nadat ze van de kamer af mochten stonden de straten er nog vol mee.

Even los daarvan: Vegas is niet echt snel stil of leeg; hoe zou je dit eerder opnemen zonder dat iemand alles merkt? :?
  woensdag 8 november 2017 @ 13:54:20 #163
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174941236
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Geen schoten vanaf 32ste verdieping waar te nemen:

Hij gebruikte dan ook (zoals wel meer mensen gebruiken) flash suppressors dus dan zie je geen flitsen of andere effecten die we uit films kennen. Dat had je in 5 seconden zelf kunnen vinden btw, dus die video zegt helaas niets.

http://www.dailymail.co.u(...)eapons-revealed.html
pi_174941505
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:24 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er zijn helemaal geen 22,000 mensen in 't publiek in de beelden te zien.
Count the dots.
Hoeveel tel jij er?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 8 november 2017 @ 14:29:04 #165
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_174941779
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:49 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Interessante stelling maar de mensen die ik ken hebben heel die politie- en ambulancemacht die avond gezien/meegemaakt. Nadat ze van de kamer af mochten stonden de straten er nog vol mee.

Even los daarvan: Vegas is niet echt snel stil of leeg; hoe zou je dit eerder opnemen zonder dat iemand alles merkt? :?
Ook bij oefeningen zijn alle hulpdiensten compleet aanwezig en in de weer en heeft alles de indruk echt te zijn zonder dat het echt hoeft te zijn . In Amsterdam kan er nu ook opnamen worden gemaakt op een locatie die geclaimd is door autoriteiten inclusief met bloedende crisisacteurs en de beelden eventueel op een later tijdstip door de msm worden uitgezonden als zijnde echt .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 8 november 2017 @ 14:29:39 #166
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_174941791


[ Bericht 100% gewijzigd door ChrisCarter op 08-11-2017 14:42:17 (Weg met je haatzaaierij) ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_174941837
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:27 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk ook terwijl het schieten al even bezig is.

Dan staat het terrein niet meer vol natuurlijk.
Ik vind er weinig natuurlijks aan.
wooblabalurg
  woensdag 8 november 2017 @ 14:43:35 #168
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174942016
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 14:29 schreef Summers het volgende:

[..]

Ook bij oefeningen zijn alle hulpdiensten compleet aanwezig en in de weer en heeft alles de indruk echt te zijn zonder dat het echt hoeft te zijn . In Amsterdam kan er nu ook opnamen worden gemaakt op een locatie die geclaimd is door autoriteiten inclusief met bloedende crisisacteurs en de beelden eventueel op een later tijdstip door de msm worden uitgezonden als zijnde echt .
Natuurlijk. Maar dit terrein staat er niet 24/7 365 dagen per jaar. Bovendien lopen er zoveel toeristen daar dat die zo'n oefening (smartphone generatie) echt wel filmen als ze dit zien. Die beelden zijn er voor zover we weten niet.
pi_174942390
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:54 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Hij gebruikte dan ook (zoals wel meer mensen gebruiken) flash suppressors dus dan zie je geen flitsen of andere effecten die we uit films kennen. Dat had je in 5 seconden zelf kunnen vinden btw, dus die video zegt helaas niets.

http://www.dailymail.co.u(...)eapons-revealed.html
Dat is waar ja. Althans, er wordt vermeld in de media dat de schutter een dergelijk iets gebruikte. Of dat waar is, is nog maar de vraag ;)

Stel dat het waar is:

Ik ben dan wel benieuwd of hij een muzzle brake of een flash hider gebruikte en welk type precies. Dat is namelijk nog wel een flink verschil in uitwerking van het dempen van het mondingsvuur. Ook in uiterlijk van de toevoeging op de loop van het wapen.

Zie bijvoorbeeld:



[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2017 15:09:36 ]
  woensdag 8 november 2017 @ 15:42:58 #170
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_174943073
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 14:29 schreef Lambiekje het volgende:

wat


Ben je pro lgbt bullshit.?!?
Mijn god het wordt met dag geschifter op deze aard.

Wie iets anders zegt dan man of vrouw als gender is gewoon ziek. Ziek in het hoofd. Vaccinschade.
Punt. Dat de maatschappij daar aan toegeeft is gewoon utterly geschift.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_174943423
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 15:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

wat


Ben je pro lgbt bullshit.?!?
Mijn god het wordt met dag geschifter op deze aard.

Wie iets anders zegt dan man of vrouw als gender is gewoon ziek. Ziek in het hoofd. Vaccinschade.
Punt. Dat de maatschappij daar aan toegeeft is gewoon utterly geschift.

Zag laatst een artikel over 2 homoseksuele leeuwen.
Vaccinatieschade....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174943496
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 14:29 schreef Summers het volgende:

[..]

Ook bij oefeningen zijn alle hulpdiensten compleet aanwezig en in de weer en heeft alles de indruk echt te zijn zonder dat het echt hoeft te zijn . In Amsterdam kan er nu ook opnamen worden gemaakt op een locatie die geclaimd is door autoriteiten inclusief met bloedende crisisacteurs en de beelden eventueel op een later tijdstip door de msm worden uitgezonden als zijnde echt .
Sure, maar Amsterdam is geen niemandsland.
Als de tv een ramp uitzendt die op dat moment niet gaande is valt dat op
En met de social media generatie staat internet er meteen vol mee...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174943612
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:24 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er zijn helemaal geen 22,000 mensen in 't publiek in de beelden te zien.
Count the dots.
Ik heb nog eens goed gekeken en zie (veel) mensen langs de weg voorbij de uitgangen rechtsboven in beeld. Dat terrein is zo leeg bij een beetje paniek. Er blijft echter ook een zooi mensen achter.

http://crowdsondemand.com/ @ work?

Of mensen die echt denken dat er geschoten wordt en blijven zitten / vertikken weg te lopen?
pi_174943654
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:16 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik heb nog eens goed gekeken en zie (veel) mensen langs de weg voorbij de uitgangen rechtsboven in beeld. Dat terrein is zo leeg bij een beetje paniek. Er blijft echter ook een zooi mensen achter.

http://crowdsondemand.com/ @ work?

Of mensen die echt denken dat er geschoten wordt en blijven zitten / vertikken weg te lopen?
Als je verschillende video's kijkt merk je dat niet iedereen door heeft wat er gaande is.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174943687
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:18 schreef Wantie het volgende:

[..]

Als je verschillende video's kijkt merk je dat niet iedereen door heeft wat er gaande is.
Dat klopt.

Hier goed te zien.


Niet één duidelijke hit waar te nemen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2017 16:22:05 ]
pi_174943734
Ook hier geen hit waar te nemen. Veld is al haast leeg:


Matcht ook niet met die foto van die paar lijken die op het veld liggen.

59 doden. 550 gewonden. Hoe dan?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2017 16:26:59 ]
pi_174943942
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 15:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

wat

Ben je pro lgbt bullshit.?!?
Mijn god het wordt met dag geschifter op deze aard.

Wie iets anders zegt dan man of vrouw als gender is gewoon ziek. Ziek in het hoofd. Vaccinschade.
Punt. Dat de maatschappij daar aan toegeeft is gewoon utterly geschift.

Dat is natuurlijk weer gerant. Doe dat nou eens niet.
  woensdag 8 november 2017 @ 17:32:46 #178
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174944834
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 14:29 schreef Summers het volgende:

[..]

Ook bij oefeningen zijn alle hulpdiensten compleet aanwezig en in de weer en heeft alles de indruk echt te zijn zonder dat het echt hoeft te zijn . In Amsterdam kan er nu ook opnamen worden gemaakt op een locatie die geclaimd is door autoriteiten inclusief met bloedende crisisacteurs en de beelden eventueel op een later tijdstip door de msm worden uitgezonden als zijnde echt .
En die crisisacteurs worden na afloop door de kop geschoten?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_174947550
Slachtpartij al ruim 4 minuten aan de gang, zelf vanaf het het veld voor podium het terrein afgevlucht, en toch nog een dikke smile op je gezicht weten te krijgen.

Ze zegt nog: "Holy shit, that was more exciting then Route 91 for the past three fucking days"

Gast: "Hahaha, I hope that everybody is allright. Look at that fence that everybody just trampled over"

Vervolgens hoor je weer schoten of wat het geluid ook moge zijn en dan raakt die gast een beetje in paniek en zegt: "Let's go! That's close. That's close gunfire" en dan gaan ze er vandoor.



Hier het filmpje waar je de audio ook goed kunt terughoren.


Dit alles zegt mij dat ze op het terrein en op hun weg naar buiten geen enkele dode of gewonden hebben aanschouwd en dat terwijl ze haast vooraan stonden en een hele tijd in de massa aanwezig waren tijdens het geluid van de schoten.

Deception!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2017 22:52:01 ]
pi_174948057
Ook leuk dat groepje dat na bijna 9 minuten massaslachting nog lekker in een kringetje staat. Één staat er zelfs op zijn gemak te vapen.



:')
  woensdag 8 november 2017 @ 20:46:28 #181
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174948402
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 19:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
Slachtpartij al ruim 4 minuten aan de gang, zelf vanaf het het veld voor podium het terrein afgevlucht, en toch nog een dikke smile op je gezicht weten te krijgen.

Ze zegt nog: "Holy shit, that was more exciting then Harvest 91 for the past three fucking days"

Gast: "Hahaha, I hope that everybody is allright. Look at that fence that everybody just trampled over"

Vervolgens hoor je weer schoten of wat het geluid ook moge zijn en dan raakt die gast een beetje in paniek en zegt: "Let's go! That's close. That's close gunfire" en dan gaan ze er vandoor.

[ afbeelding ]

Hier het filmpje waar je de audio ook goed kunt terughoren.


Dit alles zegt mij dat ze op het terrein en op hun weg naar buiten geen enkele dode of gewonden hebben aanschouwd en dat terwijl ze haast vooraan stonden en een hele tijd in de massa aanwezig waren tijdens het geluid van de schoten.

Deception!
Ze zag er niet echt ontdaan uit, leek er meer op dat ze eindelijk blij was met wat actie.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 20:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ook leuk dat groepje dat na bijna 9 minuten massaslachting nog lekker in een kringetje staat. Één staat er zelfs op zijn gemak te vapen.

[ afbeelding ]

:')
Wat is vapen?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_174948412
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 20:46 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ze zag er niet echt ontdaan uit, leek er meer op dat ze eindelijk blij was met wat actie.

[..]

Wat is vapen?
Electronische sigaret dampen. :)
pi_174949753
Kansloos dit. Ze gedragen zich niet zoals ik me zou gedragen dus is het fake. :')
pi_174950403
Nog meer phony fake show. Het houdt niet op, niet vanzelf!


Iemand bijna vooraan in de menigte wordt "neergeschoten" (Je ziet wederom niets :') ) en iedereen blijft daar gewoon staan."Someone got shot!", roepen ze met zijn allen.

Niemand die er op reageert door als een gek te maken dat ie wegkomt. Gewoon allemaal als sitting ducks blijven samenklutten. :')

Nou, hier zie je dus crowdsondemand.com aan het werk.

EDIT: Oh en het valt me nu pas op dat je vele schoten hoort en maar 1 iemand is geraakt. Hahaha... het wordt echt steeds gekker met die Las Vegas hoax.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2017 22:56:17 ]
  woensdag 8 november 2017 @ 22:46:53 #185
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_174950953
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 14:43 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Natuurlijk. Maar dit terrein staat er niet 24/7 365 dagen per jaar. Bovendien lopen er zoveel toeristen daar dat die zo'n oefening (smartphone generatie) echt wel filmen als ze dit zien. Die beelden zijn er voor zover we weten niet.
Of dat dan zo makkelijk naar buiten komt lijkt mij afhankelijk van of de fbi of andere hoog geplaatsten niet toevallig een cover up wensen van die gebeurtenis .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 8 november 2017 @ 22:56:48 #186
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_174951179
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 17:32 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En die crisisacteurs worden na afloop door de kop geschoten?
Van alles kan - 15 ways to detect a false flag operationThe false flag formula – 15 ways to detect a false flag operation
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 8 november 2017 @ 22:59:05 #187
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174951233
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 22:56 schreef Summers het volgende:

[..]

Van alles kan - 15 ways to detect a false flag operationThe false flag formula – 15 ways to detect a false flag operation
En de vrienden en familie van die mensen ook?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 8 november 2017 @ 23:00:33 #188
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_174951272
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 22:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nog meer phony fake show. Het houdt niet op, niet vanzelf!


Iemand bijna vooraan in de menigte wordt "neergeschoten" (Je ziet wederom niets :') ) en iedereen blijft daar gewoon staan."Someone got shot!", roepen ze met zijn allen.

Niemand die er op reageert door als een gek te maken dat ie wegkomt. Gewoon allemaal als sitting ducks blijven samenklutten. :')

Nou, hier zie je dus crowdsondemand.com aan het werk.

EDIT: Oh en het valt me nu pas op dat je vele schoten hoort en maar 1 iemand is geraakt. Hahaha... het wordt echt steeds gekker met die Las Vegas hoax.
Ze zijn helemaal losgeslagen de afgelopen jaren :Y .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_174951295
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:00 schreef Summers het volgende:

[..]

Ze zijn helemaal losgeslagen de afgelopen jaren :Y .
Dodelijkste massashooting ooit in de VS. *proest* _O-

Ik verzamel ook alles op harddisks. Mocht YouTube gaan vegen. :)

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2017 23:04:10 ]
  woensdag 8 november 2017 @ 23:03:58 #190
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_174951363
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 22:59 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En de vrienden en familie van die mensen ook?
Dat moet je uitzoeken bij elke gebeurtenis en kan je niet van tevoren invullen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 8 november 2017 @ 23:06:14 #191
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174951423
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:03 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat moet je uitzoeken bij elke gebeurtenis en kan je niet van tevoren invullen .
Ik vraag je ook niet om iets van de voren in te vullen. Interessante lijst trouwens, getuigt van een zeker gebrek aan mensenkennis ;) Als getuigenverklaringen die tegenstrijdig zijn bijvoorbeeld zo verdacht zijn kan je elke gebeurtenis ever wel als false flag neerzetten.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 8 november 2017 @ 23:10:07 #192
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_174951518
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dodelijkste massashooting ooit in de VS. *proest* _O-
Alles word zo lekker dramatisch gebracht . De 1 is de ergste en de ander de dodelijkste uit de hele geschiedenis en maar hopen dat niemand zich die 100 miljoen of what ever natives herinnerd uit de geschiedenis en ook nog eens alle slaven . What a joke die niet grappig is .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_174951542
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 21:04 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De MSM moet gaan doen waarvoor het bedoeld is en dat is echte journalistiek bedrijven. Het hoort niet mee te werken aan psyops.

Edit: over wat voor ranzige, hijgerige, kwijlende stemmen heb je het? :?
Welke psyops?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174951565
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:10 schreef Summers het volgende:

[..]

Alles word zo lekker dramatisch gebracht . De 1 is de ergste en de ander de dodelijkste uit de hele geschiedenis en maar hopen dat niemand zich die 100 miljoen of what ever natives herinnerd uit de geschiedenis en ook nog eens alle slaven . What a joke die niet grappig is .
Mja, nu maak je er zelf een drama van.
Verder is dit niet bepaald relevant voor BNW.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174951580
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:03 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat moet je uitzoeken bij elke gebeurtenis en kan je niet van tevoren invullen .
Maar heb je dat dan uitgezocht?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174951598
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:10 schreef Summers het volgende:

[..]

Alles word zo lekker dramatisch gebracht . De 1 is de ergste en de ander de dodelijkste uit de hele geschiedenis en maar hopen dat niemand zich die 100 miljoen of what ever natives herinnerd uit de geschiedenis en ook nog eens alle slaven . What a joke die niet grappig is .
Tuurlijk en het moet ook steeds gekker en vaker. De mensen in de VS zijn fucked.
pi_174951602
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 22:00 schreef illusions het volgende:
Kansloos dit. Ze gedragen zich niet zoals ik me zou gedragen dus is het fake. :')
Ja, zo gaat het altijd....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174951625
@Wantie: Je kunt posts ook editen. Dan gaan de topics niet zo hard :)

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2017 23:15:34 ]
  woensdag 8 november 2017 @ 23:14:35 #199
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_174951626
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Tuurlijk en het moet ook steeds gekker en vaker. De mensen in de VS zijn fucked.
In Europa niet veel beter
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_174951635
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 22:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nog meer phony fake show. Het houdt niet op, niet vanzelf!


Iemand bijna vooraan in de menigte wordt "neergeschoten" (Je ziet wederom niets :') ) en iedereen blijft daar gewoon staan."Someone got shot!", roepen ze met zijn allen.

Niemand die er op reageert door als een gek te maken dat ie wegkomt. Gewoon allemaal als sitting ducks blijven samenklutten. :')

Nou, hier zie je dus crowdsondemand.com aan het werk.

EDIT: Oh en het valt me nu pas op dat je vele schoten hoort en maar 1 iemand is geraakt. Hahaha... het wordt echt steeds gekker met die Las Vegas hoax.
22000 deelnemers, 550 gewonden, dus 2,5% is gewond geraakt. Dan is het niet zo vreemd dat de overige 21450 niet allemaal door hebben wat er nou precies gaande is.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174951661
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 22:46 schreef Summers het volgende:

[..]

Of dat dan zo makkelijk naar buiten komt lijkt mij afhankelijk van of de fbi of andere hoog geplaatsten niet toevallig een cover up wensen van die gebeurtenis .
Eerst is het een hoax, nu is het een cover up...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 8 november 2017 @ 23:16:29 #202
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_174951677
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik vraag je ook niet om iets van de voren in te vullen. Interessante lijst trouwens, getuigt van een zeker gebrek aan mensenkennis ;) Als getuigenverklaringen die tegenstrijdig zijn bijvoorbeeld zo verdacht zijn kan je elke gebeurtenis ever wel als false flag neerzetten.
Gewoon elke gebeurtenis zelf onderzoeken en daar lessen uit trekken .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 8 november 2017 @ 23:17:30 #203
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_174951706
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dodelijkste massashooting ooit in de VS. *proest* _O-

Ik verzamel ook alles op harddisks. Mocht YouTube gaan vegen. :)
Goed plan ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_174951717
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
@Wantie: Je kunt posts ook editen. Dan gaan de topics niet zo hard :)

We moeten wel hoog in de statistieken blijven ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174951727
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:16 schreef Summers het volgende:

[..]

Gewoon elke gebeurtenis zelf onderzoeken en daar lessen uit trekken .
Maar waarom doe je dat dan niet?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174951729
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:14 schreef Wantie het volgende:

[..]

22000 deelnemers, 550 gewonden, dus 2,5% is gewond geraakt. Dan is het niet zo vreemd dat de overige 21450 niet allemaal door hebben wat er nou precies gaande is.
Nee precies:



Naast het groepje dat lekker staat te keuvelen en te paffen vallen mensen neer door gunfire. Niks aan de hand joh.

:7

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2017 23:20:48 ]
  woensdag 8 november 2017 @ 23:19:07 #207
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174951748
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:16 schreef Summers het volgende:

[..]

Gewoon elke gebeurtenis zelf onderzoeken en daar lessen uit trekken .
Waarom blijf je de vraag ontwijken?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_174951751
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:17 schreef Wantie het volgende:

[..]

We moeten wel hoog in de statistieken blijven ;)
De functie is er niet voor niks.
pi_174951763
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:18 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee precies:

[ afbeelding ]

:7
Grap blijft wel dat zodra ik foto's van slachtoffer plaats, men meteen als gebeten reageert....
Dat geeft ook te denken.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174951777
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De functie is er niet voor niks.
Smileys zijn er ook niet voor niks, maar die mag volgens sommigen ook niet gebruikt worden....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174951810
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:19 schreef Wantie het volgende:

[..]

Grap blijft wel dat zodra ik foto's van slachtoffer plaats, men meteen als gebeten reageert....
Dat geeft ook te denken.
Dat gifje is echt hilarisch. Heb je er nou al naar gekeken? Ben benieuwd wat jouw analyse is. :)
pi_174951833
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:18 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee precies:

[ afbeelding ]

Naast het groepje dat lekker staat te keuvelen en te paffen vallen mensen neer door gunfire. Niks aan de hand joh.

:7
Tja, zoals ik al zei, niet iedereen heeft door wat er gaande is. Sommigen dachten zelfs dat de geweerschoten door de luidsprekers klonken.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174951846
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:22 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat gifje is echt hilarisch. Heb je er nou al naar gekeken? Ben benieuwd wat jouw analyse is. :)
Moet ik serieus op gifjes reageren?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174951850
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:23 schreef Wantie het volgende:

[..]

Tja, zoals ik al zei, niet iedereen heeft door wat er gaande is. Sommigen dachten zelfs dat de geweerschoten door de luidsprekers klonken.
9 minuten lang en er vallen mensen om je heen neer. Goh.

:D
pi_174951868
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:24 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

9 minuten lang en er vallen mensen om je heen neer. Goh.

:D
Allemaal dood?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174951873
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:23 schreef Wantie het volgende:

[..]

Moet ik serieus op gifjes reageren?
Jij wilde bewijs voor een hoax. Ik geef het je. Meerdere bewijzen heb ik je nu gegeven.

Kun jij me nu bewijs geven voor die massaslachting?
pi_174951893
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:25 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jij wilde bewijs voor een hoax. Ik geef het je. Meerdere bewijzen heb ik je nu gegeven.

Kun jij me nu bewijs geven voor die massaslachting?
Nee, want zodra ik afbeeldingen van doden of gewonden plaats word je boos
Verder heb je geen enkel bewijs voor de hoax gegeven.
Je toont niet aan dat de slachtoffers niet echt zijn.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174951907
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:24 schreef Wantie het volgende:

[..]

Allemaal dood?
Nope. Niemand dood. Iedereen weer veilig naar huis en naar bed.
  woensdag 8 november 2017 @ 23:27:20 #219
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_174951910
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:19 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom blijf je de vraag ontwijken?
Welke vraag want volgens mij heb ik alles beantwoord . Je bedoeld dat je niet tevreden bent met mijn antwoord ?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_174951919
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:26 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee, want zodra ik afbeeldingen van doden of gewonden plaats word je boos
Verder heb je geen enkel bewijs voor de hoax gegeven.
Je toont niet aan dat de slachtoffers niet echt zijn.
Boos?

Hahaha! Jij maakt er een mooi spelletje van vriend.
pi_174951936
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nope. Niemand dood. Iedereen weer veilig naar huis en naar bed.
Waarom moet de rest dan ook duiken?

Ene keer wordt verweten dat mensen als schapen reageren, doen een paar dat niet, dan is dat weer het verwijt.
Het schiet telkens alle kanten op.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174951951
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Boos?

Hahaha! Jij maakt er een mooi spelletje van vriend.
Ja, boos, ik probeerde volgens jou op je sentiment in te spelen en verder was de afbeelding ongetwijfeld nep....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174951996
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:29 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ja, boos, ik probeerde volgens jou op je sentiment in te spelen en verder was de afbeelding ongetwijfeld nep....
Oh die. Nee hoor, ik was niet boos. :)

Maar die afbeelding was echt hoor. Alleen wat er op te zien was (die dode vrouw) niet. Althans, ze was niet echt dood. Ze deed alsof. Voor het plaatje.

Je kon ook maar 1 lullig kogelgat tonen en uit die afbeelding kon je alleen maar opmaken dat ie van binnen in een container was genomen. Verder zag je er niet aan waar ie was genomen.
De foto had net zo goed in Tjilitjap of Ti Ta Toverland genomen kunnen zijn.

Je moet echt iets beter je best gaan doen hoor, want zo wordt het niets met je bewijs. :)

Ik heb het ook bijna met je te doen want je wilt het zo graag verdedigen, maar ze hebben zo'n shit job afgeleverd, dat dit fatsoenlijk verdedigen niet mogelijk is.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2017 23:41:54 ]
  woensdag 8 november 2017 @ 23:38:50 #224
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174952094
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:27 schreef Summers het volgende:

[..]

Welke vraag want volgens mij heb ik alles beantwoord . Je bedoeld dat je niet tevreden bent met mijn antwoord ?
De vraag wat er met de vrienden en familie van die acteurs is gedaan.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 8 november 2017 @ 23:39:36 #225
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_174952108
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:38 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

De vraag wat er met de vrienden en familie van die acteurs is gedaan.
daar heb ik antwoord op gegeven , met dat antwoord zal je het moeten doen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 8 november 2017 @ 23:41:05 #226
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174952126
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:39 schreef Summers het volgende:

[..]

daar heb ik antwoord op gegeven
Ja, dat je er geen antwoord op hebt ;) Waarom heb je hier dan nog niet over na gedacht? Het is een vrij logische volgende stap in de gedachten gang. Je weet wel, kritisch zijn en zo.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_174952158
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:41 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja, dat je er geen antwoord op hebt ;) Waarom heb je hier dan nog niet over na gedacht? Het is een vrij logische volgende stap in de gedachten gang. Je weet wel, kritisch zijn en zo.
Ben jij kritisch?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2017 23:42:48 ]
  woensdag 8 november 2017 @ 23:44:04 #228
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_174952189
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:41 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja, dat je er geen antwoord op hebt ;) Waarom heb je hier dan nog niet over na gedacht? Het is een vrij logische volgende stap in de gedachten gang. Je weet wel, kritisch zijn en zo.
Het boeit me niet of ik kritisch genoeg overkom in jouw ogen dus daar ga ik geen discussie over voeren . LV is het onderwerp .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 8 november 2017 @ 23:46:28 #229
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174952239
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:44 schreef Summers het volgende:

[..]

Het boeit me niet of ik kritisch genoeg overkom in jouw ogen dus daar ga ik geen discussie over voeren . LV is het onderwerp .
Het is het algemene vraag, in het algemene topic. Of het kritisch genoeg is, is het punt ook niet eens zozeer. Meer waarom dit soort specifieke kritische denkstappen ontbreken.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_174952262
Hoop distraction weer hier. Ik ga slapen.

:W
pi_174952265
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:39 schreef Summers het volgende:

[..]

daar heb ik antwoord op gegeven , met dat antwoord zal je het moeten doen .
Je hebt dus geen antwoord op die vraag.
Dat kun je ook gewoon zeggen dan.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 8 november 2017 @ 23:50:48 #232
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_174952307
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:46 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het is het algemene vraag, in het algemene topic. Of het kritisch genoeg is, is het punt ook niet eens zozeer. Meer waarom dit soort specifieke kritische denkstappen ontbreken.
Dat is het onderwerp niet en dat is voor mij de misstap . Kom met bewijs van het msm verhaal . Ik ben niet te paaien met schouderklopjes of angst dat ik afgewezen word of niet als kritisch word gezien , of als gek of als niet empathisch . Dat is allemaal ego en niet relevant voor de waarheid .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_174952336
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:31 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Oh die. Nee hoor, ik was niet boos. :)

Maar die afbeelding was echt hoor. Alleen wat er op te zien was (die dode vrouw) niet. Althans, ze was niet echt dood. Ze deed alsof. Voor het plaatje.
Je reageerde wel boos, want ik speelde met je sentiment.
Verder is het plaatje dus wel nep volgens jou.
En dat is het hele punt: zodra er foto' s komen die niet in jouw straatje passen, dan zijn ze gewoon nep.
Net zoals dat flat earth argument: " de aarde kan niet rond zijn, want hij is plat". Geen speld tussen te krijgen...

quote:
Je kon ook maar 1 lullig kogelgat tonen en uit die afbeelding kon je alleen maar opmaken dat ie van binnen in een container was genomen. Verder zag je er niet aan waar ie was genomen.
De foto had net zo goed in Tjilitjap of Ti Ta Toverland genomen kunnen zijn.
Ja, precies: eerst klagen dat er geen kogelgaten zijn, vervolgen klagen dat het te weinig zijn en nu mis je de GPS-coordinaten die aantonen dat de kogelgaten van die plek zijn..

quote:
Je moet echt iets beter je best gaan doen hoor, want zo wordt het niets met je bewijs. :)
Het toont enkel aan dat je gewoon geen bewijs accepteert. Er zijn wel meer foto's van slachtoffers, maar plaatsen heeft geen zin. Net zoals foto's van de gekromde horizon bij flat earth zul je elke foto van LV die jou tegenspreekt afdoen als zijnde nep.

quote:
Ik heb het ook bijna met je te doen want je wilt het zo graag verdedigen, maar ze hebben zo'n shit job afgeleverd, dat dit fatsoenlijk verdedigen niet mogelijk is.

Ja precies, je bent gewoon boos op me....
Snap ik wel hoor, want tegenspraak is lastig...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174952352
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:38 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

De vraag wat er met de vrienden en familie van die acteurs is gedaan.
Dat is distraction _O- _O- _O- _O-
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 8 november 2017 @ 23:58:21 #235
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174952429
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:50 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat is het onderwerp niet en dat is voor mij de misstap . Kom met bewijs van het msm verhaal . Ik ben niet te paaien met schouderklopjes of angst dat ik afgewezen word of niet als kritisch word gezien , of als gek of als niet empathisch . Dat is allemaal ego en niet relevant voor de waarheid .
Kan je zo slecht tegen kritiek dan? Zonder dat kritische denken heb je geen enkele kans om achter de waarheid te komen, wat deze dan ook is. Wat de MSM hier over te zeggen heeft is eigenlijk ook gewoon irrelevant. Wat je zelf als theorie gebruikt zou op zichzelf moeten kunnen staan.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 9 november 2017 @ 00:06:05 #236
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_174952551
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:58 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Kan je zo slecht tegen kritiek dan? Zonder dat kritische denken heb je geen enkele kans om achter de waarheid te komen, wat deze dan ook is. Wat de MSM hier over te zeggen heeft is eigenlijk ook gewoon irrelevant. Wat je zelf als theorie gebruikt zou op zichzelf moeten kunnen staan.
Daar ga je weer op de persoonlijke toer en ik ben tevreden met de manier waarop ik aanslagen bekijk en de lessen die ik eruit leer dus dat staat niet ter discussie .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 9 november 2017 @ 00:08:23 #237
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174952595
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 00:06 schreef Summers het volgende:

[..]

Daar ga je weer op de persoonlijke toer en ik ben tevreden met de manier waarop ik aanslagen bekijk en de lessen die ik eruit leer dus dat staat niet ter discussie .
Is een oprechte vraag :) Ik snap niet hoe jij daar zo tevreden mee kan zijn, als het zo makkelijk stuk loopt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 9 november 2017 @ 00:10:12 #238
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_174952618
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 00:08 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Is een oprechte vraag :) Ik snap niet hoe jij daar zo tevreden mee kan zijn, als het zo makkelijk stuk loopt.
Niet vanuit waar ik kijk dus daar heb ik geen boodschap aan dat je het anders ziet .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_174952660
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:52 schreef Wantie het volgende:

Blabla ... boos ... en blabla flath earth.
Wat is er nou de hele tijd met dat flath earth? Te pas en te onpas sleep je het er bij. Volgens mij heb ik nog niet 1 post in dat hele topic gedaan. :D

Probeer je me op een zijspoor te zetten door te ridiculiseren?
  donderdag 9 november 2017 @ 00:13:53 #240
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174952680
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 00:10 schreef Summers het volgende:

[..]

Niet vanuit waar ik kijk dus daar heb ik geen boodschap aan dat je het anders ziet .
En je hebt ook geen interesse om je zoektocht naar de waarheid een grotere kans op slagen te geven?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_174952683
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 00:12 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat is er nou de hele tijd met dat flath earth? Te pas en te onpas sleep je het er bij. Volgens mij heb ik nog niet 1 post in dat hele topic gedaan. :D

Probeer je me op een zijspoor te zetten door te ridiculiseren?
Waarom vind je flat earth ridicuul?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174952702
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 00:14 schreef Wantie het volgende:

[..]

Waarom vind je flat earth ridicuul?
Ja hoor, het is goed Wantie. :D
  donderdag 9 november 2017 @ 00:19:51 #243
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_174952746
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 00:13 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En je hebt ook geen interesse om je zoektocht naar de waarheid een grotere kans op slagen te geven?
Daar heb ik jou niet voor nodig . Ik heb alleen de bereidheid nodig om iets zelf te onderzoeken .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_174952801
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 00:19 schreef Summers het volgende:

[..]

Daar heb ik jou niet voor nodig . Ik heb alleen de bereidheid nodig om iets zelf te onderzoeken .
Maar wat doe je dan op een forum?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 9 november 2017 @ 00:28:40 #245
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174952817
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 00:19 schreef Summers het volgende:

[..]

Daar heb ik jou niet voor nodig . Ik heb alleen de bereidheid nodig om iets zelf te onderzoeken .
Waarom doe je dat dan niet?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 9 november 2017 @ 00:41:25 #246
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_174952896
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 00:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom doe je dat dan niet?
onzin ik duik al sinds 2011 in conspiracies of jij het nou wel of niet gezien hebt . Probeer het een keer met de inhoud of met bewijs . Eerder ga ik niet meer op je reageren .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 9 november 2017 @ 00:52:39 #247
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174952963
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 00:41 schreef Summers het volgende:

[..]

onzin ik duik al sinds 2011 in conspiracies of jij het nou wel of niet gezien hebt . Probeer het een keer met de inhoud of met bewijs . Eerder ga ik niet meer op je reageren .
Je komt in al die jaren alleen niet verder dan die eerste stap van dat onderzoeken. Zodra het een stap verder moet is het opeens niet nodig of zo, en blijkt die bereidheid toch opeens beperkt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 9 november 2017 @ 01:01:09 #248
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_174953007
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 00:41 schreef Summers het volgende:

[..]

onzin ik duik al sinds 2011 in conspiracies of jij het nou wel of niet gezien hebt . Probeer het een keer met de inhoud of met bewijs . Eerder ga ik niet meer op je reageren .
Als iemand reageert met inhoud negeer je dat compleet, omdat het niet in jou straatje past!
Negeren is ook veel makkelijker in een discussie.

Zoals zie mijn plaatjes in het plaatjes topic, waarom facebook wel toelaatbaar is terwijl dat net zo goed werkt als mainstream media, maar het wel mag als je er plaatjes weg trekt.

Nog steeds is niemand van de 22.000 aanwezigen naar voren gekomen dat het totaal beeld compleet anders is dan wat we overal en nergens kunnen vinden, ik heb meerdere filmpjes gepost die een beeld schetsen over wat er gebeurd is, het enige argument is dat er aangegeven word dat het nep lijkt, volgens de hoax believers, dat is geen bewijs, totaal niet!

Zo kan je dat over alles wel roepen, maar het toont geen hol aan.
Het enige wat gedaan word is, ik zie amper ziekenauto's ik zie amper gewonden op een video die maar een klein gedeelte van het terrein laten zien..
Hameren op 1 gewond persoon, of hij wel of niet dood had moeten zijn door een wond.
Terwijl er meer dan 500 zijn.
Zo ken ik er ook nog wel een paar!
Het bewijst geen fuck!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_174953275
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 22:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nog meer phony fake show. Het houdt niet op, niet vanzelf!


Iemand bijna vooraan in de menigte wordt "neergeschoten" (Je ziet wederom niets :') ) en iedereen blijft daar gewoon staan."Someone got shot!", roepen ze met zijn allen.

Niemand die er op reageert door als een gek te maken dat ie wegkomt. Gewoon allemaal als sitting ducks blijven samenklutten. :')

Nou, hier zie je dus crowdsondemand.com aan het werk.

EDIT: Oh en het valt me nu pas op dat je vele schoten hoort en maar 1 iemand is geraakt. Hahaha... het wordt echt steeds gekker met die Las Vegas hoax.
Er zijn echte horrifieke beelden van echte vreselijke gebeurtenissen te vinden/zien van mensen die van 'n high-velocity wapen in z'n hoofd geschoten in Nigeria zijn, mensen die aangereden door 'n vrachtwagen in de Phillippines of soldaten die in stukken opgeblazen door schrapnel bommen in Pakistan zijn. Allemaal echte beelden van mobieltjes opgenomen. Ik ga ze niet nog 'n keer posten. Absolutely horrible images dat je echt niet 'n tweede keer wil zien, en in de Las Vegas beelden er HELEMAAL NIKS die zo erg, schokkend of gewoon onrustgevend te zien is.

How people even get the idea that there is ANYTHING horrific to see in these stupid Las FakeAss mobile phone films is completely ridiculous.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_174953292
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 02:06 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er zijn echte horrifieke beelden van echte vreselijke gebeurtenissen te vinden/zien van mensen die van 'n high-velocity wapen in z'n hoofd geschoten in Nigeria zijn, mensen die aangereden door 'n vrachtwagen in de Phillippines of soldaten die in stukken opgeblazen door schrapnel bommen in Pakistan zijn. Allemaal echte beelden van mobieltjes opgenomen. Ik ga ze niet nog 'n keer posten. Absolutely horrible images dat je echt niet 'n tweede keer wil zien, en in de Las Vegas beelden er HELEMAAL NIKS die zo erg, schokkend of gewoon onrustgevend te zien is.

How people even get the idea that there is ANYTHING horrific to see in these stupid Las FakeAss mobile phone films is completely ridiculous.
Maar waarom geloof je dat die videos wel echt zijn?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 9 november 2017 @ 02:23:55 #251
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_174953340
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 02:06 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er zijn echte horrifieke beelden van echte vreselijke gebeurtenissen te vinden/zien van mensen die van 'n high-velocity wapen in z'n hoofd geschoten in Nigeria zijn, mensen die aangereden door 'n vrachtwagen in de Phillippines of soldaten die in stukken opgeblazen door schrapnel bommen in Pakistan zijn. Allemaal echte beelden van mobieltjes opgenomen. Ik ga ze niet nog 'n keer posten. Absolutely horrible images dat je echt niet 'n tweede keer wil zien, en in de Las Vegas beelden er HELEMAAL NIKS die zo erg, schokkend of gewoon onrustgevend te zien is.

How people even get the idea that there is ANYTHING horrific to see in these stupid Las FakeAss mobile phone films is completely ridiculous.
Zijn er genoeg heb er een aantal gepost!

en wat je boven noemt is juist een hoax, allemaal!
Ziet er allemaal te nep uit! te veel bloed te veel gore, dat kan niet excht zijn , dus Hoax!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 9 november 2017 @ 09:29:46 #252
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_174955044
Gestolen uit het NWS topic:


https://www.rtlnieuws.nl/(...)ar-is-het-voor-nodig

Gaan we binnenkort een False Flag krijgen in Amsterdam? Hoe lang komt zo'n "aanslag" gemiddeld na zo'n oefening? Kunnen wij op BNW voorspellen wat er gaat gebeuren?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 9 november 2017 @ 09:57:07 #253
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174955372
quote:
14s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:29 schreef SicSicSics het volgende:
Gestolen uit het NWS topic:


https://www.rtlnieuws.nl/(...)ar-is-het-voor-nodig

Gaan we binnenkort een False Flag krijgen in Amsterdam? Hoe lang komt zo'n "aanslag" gemiddeld na zo'n oefening? Kunnen wij op BNW voorspellen wat er gaat gebeuren?
Als ik het me goed herinner werd in het verleden een oefening van een maand ervoor nog als verdacht gezien.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_174956284
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Als ik het me goed herinner werd in het verleden een oefening van een maand ervoor nog als verdacht gezien.
Ja,dat is ook bevestigt: dit weekend maken ze alvast opnames van een ' ramp' , zodat ze die over een tijdje kunnen gaan uitzenden als een echte aanslag. En niemand die op dat moment in Amsterdam is vraagt zich dan af waarom datgene dat we op tv zien niet echt gaande is....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 9 november 2017 @ 11:03:18 #255
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174956338
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:59 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ja,dat is ook bevestigt: dit weekend maken ze alvast opnames van een ' ramp' , zodat ze die over een tijdje kunnen gaan uitzenden als een echte aanslag. En niemand die op dat moment in Amsterdam is vraagt zich dan af waarom datgene dat we op tv zien niet echt gaande is....
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_174956658
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 02:06 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er zijn echte horrifieke beelden van echte vreselijke gebeurtenissen te vinden/zien van mensen die van 'n high-velocity wapen in z'n hoofd geschoten in Nigeria zijn, mensen die aangereden door 'n vrachtwagen in de Phillippines of soldaten die in stukken opgeblazen door schrapnel bommen in Pakistan zijn. Allemaal echte beelden van mobieltjes opgenomen. Ik ga ze niet nog 'n keer posten. Absolutely horrible images dat je echt niet 'n tweede keer wil zien, en in de Las Vegas beelden er HELEMAAL NIKS die zo erg, schokkend of gewoon onrustgevend te zien is.

How people even get the idea that there is ANYTHING horrific to see in these stupid Las FakeAss mobile phone films is completely ridiculous.
Nee inderdaad. Ik ken dergelijke beelden wel ja. Daar ga je niet voor je lol naar kijken.

De beelden van het zogenaamde drama Las Vegas zijn echt een lachertje. Er wordt iemand op een paar meter afstand in een menigte waarin jijzelf ook staat afgeknald en iedereen in die menigte blijft gewoon lekker staan en zelf maak je ook niet dat je weg komt. Je blijft lekker filmen. Ze besluiten maar te gaan roepen en wuiven naar de festival stewards: "Help! Someone got shot. Someone got shot".

Nog gekker: Het filmpje begint met een stukje concert en dan "rattattattarattattattarattattattarattattattarattattattarattattattarattattattarattattattarattattattarattattattarattattattarattattatta" en vervolgens is er in die menigte maar één iemand geraakt :') Als iemand écht zo loopt te sproeien met een machinegun richting het publiek, dan was het daar een pandemonium man.

En bij dit bizarre gifje kan ik helemaal niet met mijn verstand:



Wat zien we hier eigenlijk? Hier zou al 9 minuten een schietpartij aan de gang zijn waarbij 59 doden en 550 gewonden zijn gevallen.

Ten eerste. WAT DOEN AL DIE MENSEN DAAR NOG? _O-

Ten tweede: Er staat daar een groepje in een kringetje lekker te relaxen. Je ziet een gast nog ontspannen een rookwolk van zijn elektrische sigaret de lucht in blazen terwijl op 3 meter afstand 2 man worden "neergemaaid" en een meter of 30 verderop een hele massa precies tegelijk wordt "neergemaait".

De crisis actors van www.crowdsondemand.com zijn bezig met hun phony fake show.

Hoe duidelijk wil je het hebben? _O-

In scene gezet terreur bestaat niet hoor. Er is helemaal geen bewijs voor. B-)

En dan nog met dit soort reacties durven te komen:

quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 22:00 schreef illusions het volgende:
Kansloos dit. Ze gedragen zich niet zoals ik me zou gedragen dus is het fake. :')


[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2017 11:43:18 ]
  donderdag 9 november 2017 @ 12:13:02 #257
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174957590
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 11:24 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee inderdaad. Ik ken dergelijke beelden wel ja. Daar ga je niet voor je lol naar kijken.

De beelden van het zogenaamde drama Las Vegas zijn echt een lachertje. Er wordt iemand op een paar meter afstand in een menigte waarin jijzelf ook staat afgeknald en iedereen in die menigte blijft gewoon lekker staan en zelf maak je ook niet dat je weg komt. Je blijft lekker filmen. Ze besluiten maar te gaan roepen en wuiven naar de festival stewards: "Help! Someone got shot. Someone got shot".

Nog gekker: Het filmpje begint met een stukje concert en dan "rattattattarattattattarattattattarattattattarattattattarattattattarattattattarattattattarattattattarattattattarattattattarattattatta" en vervolgens is er in die menigte maar één iemand geraakt :') Als iemand écht zo loopt te sproeien met een machinegun richting het publiek, dan was het daar een pandemonium man.

En bij dit bizarre gifje kan ik helemaal niet met mijn verstand:

[ afbeelding ]

Wat zien we hier eigenlijk? Hier zou al 9 minuten een schietpartij aan de gang zijn waarbij 59 doden en 550 gewonden zijn gevallen.

Ten eerste. WAT DOEN AL DIE MENSEN DAAR NOG? _O-

Ten tweede: Er staat daar een groepje in een kringetje lekker te relaxen. Je ziet een gast nog ontspannen een rookwolk van zijn elektrische sigaret de lucht in blazen terwijl op 3 meter afstand 2 man worden "neergemaaid" en een meter of 30 verderop een hele massa precies tegelijk wordt "neergemaait".

De crisis actors van www.crowdsondemand.com zijn bezig met hun phony fake show.

Hoe duidelijk wil je het hebben? _O-

In scene gezet terreur bestaat niet hoor. Er is helemaal geen bewijs voor. B-)

En dan nog met dit soort reacties durven te komen:

[..]

Ik zat nog eens naar beelden te kijken van de horror image show. Viel mijn oog op deze



Ik weet niet of jij Jake 'Tinsel' Raak nog herinnert uit de Istanbul attack? Zien we hem hier weer?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_174957663
Zou inderdaad kunnen:



Maar moeilijk te zeggen.
  donderdag 9 november 2017 @ 12:18:46 #259
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174957711
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zou inderdaad kunnen:

[ afbeelding ]

Maar moeilijk te zeggen.
Dat was iig een mooie (fantast). Die verdient de Gene Rosen Award dubbel en dwars.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_174957796
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:18 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat was iig een mooie (fantast). Die verdient de Gene Rosen Award dubbel en dwars.
Haha, met zijn slinger als tourniquet om zijn onderbeen terwijl hij in zijn bovenbeen geraakt zou zijn. :')
  donderdag 9 november 2017 @ 12:28:48 #261
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174957911
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:23 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Haha, met zijn slinger als tourniquet om zijn onderbeen terwijl hij in zijn bovenbeen geraakt zou zijn. :')
The bullet entered the hip and traveled to his knee.

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_174957994
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:28 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

The bullet entered the hip and traveled to his knee.

[ afbeelding ]
Hoaxes bestaan niet. Nog nooit bewijs voor geweest. ;)
pi_174958198
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:32 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hoaxes bestaan niet. Nog nooit bewijs voor geweest. ;)
Dat blijkt wel uit deze discussie.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174958243
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 11:24 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee inderdaad. Ik ken dergelijke beelden wel ja. Daar ga je niet voor je lol naar kijken.

De beelden van het zogenaamde drama Las Vegas zijn echt een lachertje. Er wordt iemand op een paar meter afstand in een menigte waarin jijzelf ook staat afgeknald en iedereen in die menigte blijft gewoon lekker staan en zelf maak je ook niet dat je weg komt. Je blijft lekker filmen. Ze besluiten maar te gaan roepen en wuiven naar de festival stewards: "Help! Someone got shot. Someone got shot".

Nog gekker: Het filmpje begint met een stukje concert en dan "rattattattarattattattarattattattarattattattarattattattarattattattarattattattarattattattarattattattarattattattarattattattarattattatta" en vervolgens is er in die menigte maar één iemand geraakt :') Als iemand écht zo loopt te sproeien met een machinegun richting het publiek, dan was het daar een pandemonium man.

En bij dit bizarre gifje kan ik helemaal niet met mijn verstand:

[ afbeelding ]

Wat zien we hier eigenlijk? Hier zou al 9 minuten een schietpartij aan de gang zijn waarbij 59 doden en 550 gewonden zijn gevallen.

Ten eerste. WAT DOEN AL DIE MENSEN DAAR NOG? _O-

Ten tweede: Er staat daar een groepje in een kringetje lekker te relaxen. Je ziet een gast nog ontspannen een rookwolk van zijn elektrische sigaret de lucht in blazen terwijl op 3 meter afstand 2 man worden "neergemaaid" en een meter of 30 verderop een hele massa precies tegelijk wordt "neergemaait".

De crisis actors van www.crowdsondemand.com zijn bezig met hun phony fake show.

Hoe duidelijk wil je het hebben? _O-

In scene gezet terreur bestaat niet hoor. Er is helemaal geen bewijs voor. B-)

En dan nog met dit soort reacties durven te komen:

[..]

Toch weiger je in te gaan op de video's van Guyver en reageer je als een gebeten hond als er foto's van slachtoffers geplaatst worden...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174958634
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:43 schreef Wantie het volgende:

[..]

Toch weiger je in te gaan op de video's van Guyver en reageer je als een gebeten hond als er foto's van slachtoffers geplaatst worden...
Gebeten hond :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 15:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ah, kun je nu wel weer op het sentiment in gaan spelen door een lugubere foto te posten waarvan je niet eens kunt zeker weten of dat wat je ziet ook werkelijk is wat je ziet, maar dat neem niet weg dat dat terrein nog steeds ongeschonden is op de beelden.
Als je trouwens een beetje opgelet had, Wantie, dan had je gezien dat dit filmpje drie van de vier filmpjes van Guyver bevatte en dat ik daar dus al uitgebreid op gereageerd heb.

Wel bij de les blijven he. :)

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2017 13:21:09 ]
pi_174959093
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:28 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

The bullet entered the hip and traveled to his knee.

[ afbeelding ]
Classic Crisis Comedy indeed.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_174959134
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 13:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

Classic Crisis Comedy indeed.
AK-47 kogel ook nog hé. En de volgende dag gewoon van Turkije naar de VS mogen vliegen :')
pi_174959648
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 13:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Gebeten hond :')

[..]

Als je trouwens een beetje opgelet had, Wantie, dan had je gezien dat dit filmpje drie van de vier filmpjes van Guyver bevatte en dat ik daar dus al uitgebreid op gereageerd heb.

Wel bij de les blijven he. :)
3 van de 4...
Mist dus eentje.

Verder blijft het een argumentatie van "men gedraagt zich niet zoals ik verwacht, dus het is een hoax."
En dat is natuurlijk een vrij zwak argument.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174959665
Als iemand écht zo loopt te sproeien met een machinegun richting het publiek, dan was het daar een pandemonium man.


Nu is het aantal slachtoffers weer te weinig...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174959703
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:04 schreef Wantie het volgende:

[..]

3 van de 4...
Mist dus eentje.

Verder blijft het een argumentatie van "men gedraagt zich niet zoals ik verwacht, dus het is een hoax."
En dat is natuurlijk een vrij zwak argument.
Die 4de mag hier vast niet openlijk besproken worden. Als dat wel mag, dan doe ik dat met veel plezier. :)

En ja, volkomen normaal gedrag om lekker 10 minuten te blijven staan roken als overal om je heen mensen worden doodgeschoten.

Die groep mensen was zeker doofstom en blind en had zin in een concert? :')
pi_174959758
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zou inderdaad kunnen:

[ afbeelding ]

Maar moeilijk te zeggen.
Hij heeft een baardje en ogen en een petje. Ja, dat moet hem zijn.
pi_174959790
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hij heeft een baardje en ogen en een petje. Ja, dat moet hem zijn.
Ik denk niet dat het hem is, maar wat maakt het uit?
pi_174959854
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:05 schreef Wantie het volgende:
Als iemand écht zo loopt te sproeien met een machinegun richting het publiek, dan was het daar een pandemonium man.

Nu is het aantal slachtoffers weer te weinig...
Lees je zelf weleens na wat je schrijft en toets je dat ook aan posts waarop je reageert?
pi_174959875
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Lees je zelf weleens na wat je schrijft en toets je dat ook aan posts waarop je reageert?
Ho maar weer. Het gaat weer op de persoon.
pi_174959919
quote:
13s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ho maar weer. Het gaat weer op de persoon.
Ah ok.. ik denk dat ik hier maar weer even weg ben. :)
pi_174961310
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het hem is, maar wat maakt het uit?
Als het niet uitmaakt, waarom wordt er dan een verband gelegd?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 9 november 2017 @ 15:34:30 #277
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_174961434
iemand hier al geprobeerd een vriend of kennis te reanimeren?

Of hardlopen en achterom kijken en zorgen dat je niet afremt?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_174961647
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:30 schreef Wantie het volgende:

[..]

Als het niet uitmaakt, waarom wordt er dan een verband gelegd?
Ik vind mijn buurvrouw ook op Jerney Kaagman lijken. Is dat belangrijk? Nee, dat niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2017 15:45:08 ]
pi_174961867
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:34 schreef theguyver het volgende:
iemand hier al geprobeerd een vriend of kennis te reanimeren?

Of hardlopen en achterom kijken en zorgen dat je niet afremt?
Ja vanmorgen nog, maar werd niet gewaardeerd. ;)

#metoo
  donderdag 9 november 2017 @ 16:03:32 #280
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_174962074
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja vanmorgen nog, maar werd niet gewaardeerd. ;)

#metoo
behalve bij Sandy hook

#Notme
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_174962155
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:44 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik vind mijn buurvrouw ook op Jerney Kaagman lijken. Is dat belangrijk? Nee, dat niet.
Precies, daarom plaats je geen foto's hier van beide...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 9 november 2017 @ 16:07:47 #282
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_174962158
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja vanmorgen nog, maar werd niet gewaardeerd. ;)

#metoo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 9 november 2017 @ 16:12:02 #283
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174962230
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In een kruiwagen? Maar goed dat ze bijtijds beseften dat dit op een harde ondergrond moet gebeuren. Het lijkt op een dummie.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_174962267
Die eerste alleen al:

Wie geeft er nu CPR aan iemand in een kruiwagen? Verder ziet het eruit als een dummy.
pi_174964166
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naast dat je een filmpje post met een overduidelijke dummy, post je op een enkele na filmpjes die ik zelf ook al gepost en becommentarieerd heb.

Als je dus wilt weten hoe ik over die filmpjes denk, dan moet je ff teruglezen. :)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2017 18:04:09 ]
  donderdag 9 november 2017 @ 18:57:11 #286
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_174964937
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 18:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Naast dat je een filmpje post met een overduidelijke dummy, post je op een enkele na filmpjes die ik zelf ook al gepost en becommentarieerd heb.

Als je dus wilt weten hoe ik over die filmpjes denk, dan moet je ff teruglezen. :)
Hoe weet je zo zeker dat het een dummy is?

En in de overige filmpjes, zijn ook een aantal keer te zien dat hartmassage krijgen..
Ook dummys zeker.
En niemand van de 22.000 mensen fie het opvalt zeker..
Midden op het veld!

Je geeft zelf al aan dat je hartmassage niet bepaald prettig is.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_174965536
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:12 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

In een kruiwagen? Maar goed dat ze bijtijds beseften dat dit op een harde ondergrond moet gebeuren. Het lijkt op een dummie.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die eerste alleen al:

Wie geeft er nu CPR aan iemand in een kruiwagen? Verder ziet het eruit als een dummy.
Lachen he :')
  donderdag 9 november 2017 @ 19:34:23 #288
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174965820
Wel of geen dummy, ik zie een dummy. Een (zwaar)gewond persoon met een hartstilstand reanimeren die in een kruiwagen opgevouwen zit? Dat is vragen om nog grotere problemen. Iemand zonder ehbo skills weet dat nog.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 9 november 2017 @ 19:42:19 #289
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174966031
Waarom een dummy gebruiken dan? Je kunt ook gewoon een acteur CPR geven. Daar is niks gevaarlijks aan (populaire mythe dat dit slecht zou zijn).

Waarom moet het dan ineens een pop zijn? Waarom risico lopen dat het midden tussen de mensen ontdekt wordt ipv een acteur reanimeren?
pi_174966048
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 19:34 schreef controlaltdelete het volgende:
Wel of geen dummy, ik zie een dummy. Een (zwaar)gewond persoon met een hartstilstand reanimeren die in een kruiwagen opgevouwen zit? Dat is vragen om nog grotere problemen. Iemand zonder ehbo skills weet dat nog.
Ze hebben wel zijn schoenen uitgetrokken. Reanimeert makkelijker. ;)
pi_174966185
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 19:42 schreef ChrisCarter het volgende:
Waarom een dummy gebruiken dan? Je kunt ook gewoon een acteur CPR geven. Daar is niks gevaarlijks aan (populaire mythe dat dit slecht zou zijn).

Waarom moet het dan ineens een pop zijn? Waarom risico lopen dat het midden tussen de mensen ontdekt wordt ipv een acteur reanimeren?
Zie jij of dit tussen de mensen opgenomen is? Ik zie het namelijk niet. Je weet niet eens of het wel een legitiem Las Vegas shooting filmpje is.
  donderdag 9 november 2017 @ 19:50:24 #292
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174966311
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 19:46 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zie jij of dit tussen de mensen opgenomen is? Ik zie het namelijk niet. Je weet niet eens of het wel een legitiem Las Vegas shooting filmpje is.
Maar andersom kan het wel gebruikt worden om een hoax te onderbouwen? Bijzonder.
pi_174966346
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 19:50 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Maar andersom kan het wel gebruikt worden om een hoax te onderbouwen? Bijzonder.
Ik kom toch niet met dat filmpje aan als zijnde "Kijk dan... CPR... Las Vegas"?

Ik reageer alleen op wat Guyver voorschotelde.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2017 19:51:48 ]
  donderdag 9 november 2017 @ 19:51:42 #294
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174966359
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 19:42 schreef ChrisCarter het volgende:
Waarom een dummy gebruiken dan? Je kunt ook gewoon een acteur CPR geven. Daar is niks gevaarlijks aan (populaire mythe dat dit slecht zou zijn).

Waarom moet het dan ineens een pop zijn? Waarom risico lopen dat het midden tussen de mensen ontdekt wordt ipv een acteur reanimeren?
Ik zou zo als crisisacteur niet (nep) gereanimeerd willen worden. De kans is groot dat je ribben gebroken zijn of er iets anders aan overhoudt. Een dummy is makkelijker. Bovendien is het een scene waar verder niets te zien is.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 19:42 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ze hebben wel zijn schoenen uitgetrokken. Reanimeert makkelijker. ;)
Dat heb ik al eens vaker gezien als ze eerste hulp aan het geven zijn in deze events. Regel nr 1: Verwijder schoeisel.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_174966421
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 19:51 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik zou zo als crisisacteur niet (nep) gereanimeerd willen worden. De kans is groot dat je ribben gebroken zijn of er iets anders aan overhoudt. Een dummy is makkelijker. Bovendien is het een scene waar verder niets te zien is.

[..]

Dat heb ik al eens vaker gezien als ze eerste hulp aan het geven zijn in deze events. Regel nr 1: Verwijder schoeisel.
Bovendien zou je als acteur nog wel eens hard in de lach kunnen schieten als je al die gasten boven je net ziet doen alsof ze je CPR geven.

Of roepen: "Auw.. godverde doe ff zachter"

Zo'n live hoax tussen publiek moet in 1x goed. Kun je niet ff over doen. Vandaar dat je ook al die belabberde foutjes kunt spotten als je gaat loepen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2017 19:56:28 ]
  donderdag 9 november 2017 @ 19:58:48 #296
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174966557
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 19:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Bovendien zou je als acteur nog wel eens hard in de lach kunnen schieten als je al die gasten boven je net ziet doen alsof ze je CPR geven.

Of roepen: "Auw.. godverde doe ff zachter"
Volgens mij kun je niet eens reanimeren op iemand die niets mankeert. Verstoor je dan niet de ademhaling, en als je de borstcompressies uitvoert verstoor je de pompende (gezonde) werking van het hart?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 9 november 2017 @ 19:59:18 #297
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174966575
Het was toch juist allemaal opgenomen?
  donderdag 9 november 2017 @ 19:59:34 #298
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174966583
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 19:58 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Volgens mij kun je niet eens reanimeren op iemand die niets mankeert. Verstoor je dan niet de ademhaling, en als je de borstcompressies uitvoert verstoor je de pompende (gezonde) werking van het hart?
Nee, dat is een mythe
pi_174966618
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 19:59 schreef ChrisCarter het volgende:
Het was toch juist allemaal opgenomen?
Dat heb je mij niet horen zeggen. :)

Check ff een paar pagina's terug. Die filmpjes met gifjes erbij.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2017 20:00:53 ]
  donderdag 9 november 2017 @ 20:02:25 #300
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174966658
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 19:59 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nee, dat is een mythe
Het lijkt me niet slim. Ik zou bedanken. Als iemand het niet goed doet zit je met gekneusde of gebroken ribben.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_174966683
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:02 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Het lijkt me niet slim. Ik zou bedanken. Als iemand het niet goed doet zit je met gekneusde of gebroken ribben.
Buiten dat het zeer onprettig is waarschijnlijk
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')