abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174936530
Toch wel bijzonder hoe 'jezelf omhoog neuken' nu wordt gezien als 'seksuele intimidatie'..
pi_174937680
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 09:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind het zo dubbel allemaal. Natuurlijk is deze gast ontzettend fout, maar waarom laten al die mensen dat allemaal gebeuren. Als ik ga solliciteren en ze vragen me om me uit te kleden, dan zeg ik toch doe effe normaal en ben weg.
En hoe kan het al die jaren onbekend gebleven zijn? Overal wordt enorm veel geroddeld, maar dit blijft altijd in de doofpot?
En hoe kunnen mensen die serieus met hun werk bezig zijn de hele dag aan sex denken... Waar halen ze de tijd vandaan.
Ik heb hetzelfde gevoel. Mijn wenkbrauw zou toch ook een standje hoger gaan wanneer mij wordt gevraagd me uit te kleden en met mijzelf te gaan spelen.

Goed, het zou de persoon in kwestie een trauma voor het leven opleveren, maar dat terzijde.
pi_174937729
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 10:41 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde gevoel. Mijn wenkbrauw zou toch ook een standje hoger gaan wanneer mij wordt gevraagd me uit te kleden en met mijzelf te gaan spelen.

Goed, het zou de persoon in kwestie een trauma voor het leven opleveren, maar dat terzijde.
Ik vind het ook dubieus.
Je gaat jezelf toch niet zomaar uitkleden omdat iemand dat zegt?
Make my day!
  woensdag 8 november 2017 @ 10:47:56 #104
429367 DKUp
Team Billy
pi_174937797
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 10:43 schreef agter het volgende:

[..]

Ik vind het ook dubieus.
Mogelijke roem doet rare dingen met mensen. Ik zou het niet doen.
BATMAN BATMAN BATMAN
pi_174937844
quote:
7s.gif Op woensdag 8 november 2017 10:47 schreef DKUp het volgende:

[..]

Mogelijke roem doet rare dingen met mensen. Ik zou het niet doen.
Kijk, als het allemaal zo gebeurd is, is het machtsmisbruik. Dat is duidelijk.
Maar als je jezelf zo gaat verhoeren dat je dit soort dingen doet voor mogelijke roem, dan is het ook tijd dat je jezelf eens in de spiegel aankijkt.
Waar is je zelfrespect?
Make my day!
pi_174938041
Ik denk dat mensen die dit allemaal weer ‘dubieus’ vinden nog nooit met een gehaaide machtsmisbruiker te maken hebben gehad.
  woensdag 8 november 2017 @ 11:14:29 #107
38496 Perrin
Sapere aude
pi_174938233
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 11:03 schreef NothingHappened het volgende:
Ik denk dat mensen die dit allemaal weer ‘dubieus’ vinden nog nooit met een gehaaide machtsmisbruiker te maken hebben gehad.
Niet iedereen is zo makkelijk te misbruiken, dat verschilt ook nog van persoon tot persoon.
I didn't say it would be easy. I just said it would be the truth.
pi_174940281
Wat goed van Bart dat hij zo pontificaal naar voren stapt.
pi_174940305
quote:

[..]

Ik vind het ook dubieus.
Ik snap wel dat ze denken: het wordt van me gevraagd als acteur in deze tijd in Nederland. Gezien de inhoud van de Nederlandse film.
pi_174940418
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:01 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik snap wel dat ze denken: het wordt van me gevraagd als acteur in deze tijd in Nederland. Gezien de inhoud van de Nederlandse film.
Maar zelfs al zou je het dan daarom doen. Dan kom je daarna toch buiten naar je vrienden of collega's en zeg je "nou, wat ik nu toch heb meegemaakt!". Dat is blijkbaar niet gebeurd, dus een teken dat ze wel in de gaten hadden dat het fout was. Ook dat ze er in mee zijn gegaan.
  woensdag 8 november 2017 @ 13:09:41 #111
78680 Nielsch
Al 41 jaar op FOK!
pi_174940474
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 november 2017 18:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Door al deze berichtgevingen ga je krampachtige versierpogingen krijgen. :')

:{
Jij kan toch gewoon met je nichtje van 13 uit Marokko trouwen?
Op zaterdag 8 oktober 2016 23:29 schreef Braindead2000 het volgende: Als je een vrouw vooraf gaat vragen of je haar bij haar kutje mag grijpen dan ben je wel een enorme sukkel.
  woensdag 8 november 2017 @ 13:11:09 #112
38496 Perrin
Sapere aude
pi_174940509
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 november 2017 18:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Door al deze berichtgevingen ga je krampachtige versierpogingen krijgen. :')

:{
Eerst schriftelijke toestemming vragen van de persoon in kwestie, dan heb je later geen problemen.
I didn't say it would be easy. I just said it would be the truth.
pi_174941506
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:11 schreef Perrin het volgende:

[..]

Eerst schriftelijke toestemming vragen van de persoon in kwestie, dan heb je later geen problemen.
Eerst via de ouders, zoals het heurt.
Die Wrde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schtzen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174941651
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:01 schreef Loekie1 het volgende:
Jaha _O- de Nederlandse filmindustrie is opgegroeid met "functioneel naakt" in films als Turks Fruit, Spetters, Flodder, Schatjes en ook recentere films als Oesters van Nam Kee, Hemel, Komt een vrouw bij de dokter en Zomerhitte.

Dan kun je denken dat zoiets bij een casting hoort _O-
  woensdag 8 november 2017 @ 14:24:17 #115
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174941697
quote:

[..]

Ik vind het ook dubieus.
Acteren he, vaak met naakt. Uitkleden om te kijken hoe iemand eruit ziet en of dat naakt zijn invloed heeft op het acteerwerk is niet abnormaal op zichzelf.

Zie het als naar bv een masseur gaan, of naar een gyn. Waarbij (gedeeltelijk) ontkleden niet gelijk de alarmbellen af laat gaan.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174941733
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 14:24 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Acteren he, vaak met naakt. Uitkleden om te kijken hoe iemand eruit ziet en of dat naakt zijn invloed heeft op het acteerwerk is niet abnormaal op zichzelf.

Zie het als naar bv een masseur gaan, of naar een gyn. Waarbij (gedeeltelijk) ontkleden niet gelijk de alarmbellen af laat gaan.
De vraag om even de hand aan jezelf te slaan zou toch wel enige belletjes moeten laten rinkelen lijkt me.
niet langer incognito
pi_174941917
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 04:31 schreef Braindead2000 het volgende:
En weer zo'n schijnheilig deugertje gesnapt. Je had het niet verwacht. :')

[ afbeelding ]
(linkerkolom, 16de van onder)
Hahah wat ben jij ook een lachwekkend eenvoudig type, met je deugertje.
Je blijft in ieder geval contact je username veel eer aan doen, daarvoor respect.
pi_174942532
Wel interessant om te weten dat er nu potentiele topacteurs in de beveiliging, het onderwijs en de zorg werken, enkel omdat ze niet aan hun lul wilden trekken.
pi_174944047
Het is opvallend hoe seksuele criminelen zichzelf steeds weer op dit soort posities weten te manoeuvreren.
Ze zijn altijd bijzonder goed in mensen om hun vinger winden, zoals je nu ziet met Katja Schuurman en consorten.
pi_174944166
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:45 schreef Loekie1 het volgende:
Het is opvallend hoe seksuele criminelen zichzelf steeds weer op dit soort posities weten te manoeuvreren.
Ze zijn altijd bijzonder goed in mensen om hun vinger winden, zoals je nu ziet met Katja Schuurman en consorten.
Alsof Katja niet zelf haar kut in de strijd geworpen heeft voor een beetje roem..
Mijn schoonheidsgeheim? Veel blowen, weinig neuken!
pi_174944238
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:00 schreef Loekie1 het volgende:
Wat goed van Bart dat hij zo pontificaal naar voren stapt.
Ja, heel goed. Zou hij onder dwang met Sabine hebben geneukt op nationale tv?
pi_174944308
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:52 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Alsof Katja niet zelf haar kut in de strijd geworpen heeft voor een beetje roem..
Die verhalen komen misschien nog.
pi_174944337
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:57 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ja, heel goed. Zou hij onder dwang met Sabine hebben geneukt op nationale tv?
Niet, anders was hij niet hiermee naar voren gekomen. Het is iemand die het blijkbaar niet deert dat dit voor de rest van zijn leven aan zich kleeft - jij was toch degene die etc.
pi_174944341
Eric van Sauers gisteren op Radio 2:
'Ik heb heel veel bijbaantjes gehad toen ik op de toneelschool zat, als ik dt had geweten...'
pi_174944357
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 17:02 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Die verhalen komen misschien nog.
Dat zou dan net zo ongeloofwaardig zijn als dat Patricia Paay niet wist dat ze opgenomen werd als pisbak.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')