abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 7 november 2017 @ 14:03:47 #1
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_174921813
quote:
Filmmaker Job Gosschalk stopt: ik vroeg acteurs hun kleren uit te doen

Regisseur, producent en voormalig castingdirector Job Gosschalk erkent dat hij over grenzen is gegaan met acteurs die hij begeleidde. Hij stopt daarom als producent en regisseur, schrijft hij in een verklaring.

"De afgelopen weken ben ik het onderwerp geweest van geruchten over mijn omgang met acteurs. Het klopt dat ik één-op-één met acteurs aan scènes heb gewerkt, ook bij mij thuis", schrijft Gosschalk. "Het is voorgekomen dat ik daarbij acteurs heb gevraagd hun kleren uit te doen. Ik ben daarbij in een aantal gevallen - besef ik nu - over grenzen gegaan. Ik heb onvoldoende rekening gehouden met het verschil tussen mijn positie en die van een acteur."

Excuses

De 50-jarige Gosschalk zegt dat er naar zijn weten geen sprake is geweest van fysiek contact tijdens deze sessies. Geruchten over drugs, betasten en contact met minderjarigen spreekt hij met klem tegen.

De producent van Alles is Liefde zegt dat het hem spijt als hij mensen heeft gekwetst of een pijnlijke herinnering heeft bezorgd. "Die mensen zou ik graag persoonlijk mijn excuses willen aanbieden."
Twee weken geleden kwam Nieuwe Revu in het kader van de #metoo-discussie met een artikel waarin acteurs anoniem spraken over vreemde castings. Zo vertelde een acteur dat hij al zijn kleren moest uittrekken, terwijl alleen de castingdirector aanwezig was. In het artikel werd de schuldige niet met naam genoemd.
NOS op 3 sprak de laatste tijd met meerdere acteurs over seksuele intimidatie en hun sessies met Gosschalk. Een van hen is acteur en presentator Winston Post.

"Helaas is mij dit ook overkomen: machtsmisbruik door toedoen van seksuele intimidatie", zegt Post. "Alles natuurlijk onder het mom van dat het erbij hoort als je acteur bent en je geen gêne moet hebben."

Toen Post door Gosschalk werd gevraagd om te masturberen in een potje, brak hij de "bijlessessie" af. "Ik denk dat het feit dat ik niet inging op zijn lesmethodiek, zeker geen positieve invloed op mijn carrière heeft gehad, eerder andersom", zegt Post.

Kemna

Gosschalk is een bekend gezicht in de Nederlandse film- en tv-wereld. Hij werkte jarenlang als castingdirector bij Kemna Casting, een van de grootste castingbureaus voor Nederlandse films, televisieseries, theaterproducties, commercials en bedrijfsfilms.

In 2008 stopte hij als castingdirector en ging hij aan de slag als regisseur en producent. Hij regisseerde de film De zevende hemel en de tv-serie Jeuk en was als producent betrokken bij onder meer Alles is liefde en Rundfunk. Volgens Gosschalk zijn (oud-)collega's nooit op de hoogte geweest van de dingen die hij deed tijdens de oefeningen met acteurs.

Kemna Casting zegt enorm geschrokken te zijn van de verklaring van Gosschalk en er alles aan te doen om dergelijk gedrag te voorkomen. Waar nodig worden maatregelen genomen.
En.
quote:
Vermeende slachtoffers
In gesprek met Nieuwe Revu vertelt acteur Etienne Poeder, die in 2005 de hoofdrol had in de musical The Lion King, dat hij in zijn ondergoed voor de casting-director moest staan zingen. "Hij vertelde me dat ik dat gewoon moest kunnen, ook als hij ter plekke zou gaan staan masturberen."

Een anonieme acteur zegt tegen het blad dat hij bij Gosschalk thuis auditie moest doen. "Hij kwam voor me staan en greep zonder pardon mijn geslachtsdelen vast. Als ik hem niet gestopt had, was het daar absoluut niet bij gebleven. Bovendien heb ik het vermoeden gedrogeerd te zijn met een middeltje in mijn wijn. Ik ben bekend met de effecten van drugs en zo voelde dit ook."

Tv- en reclameacteur Johannes, die zonder achternaam wordt geciteerd, zegt dat hij twintig jaar geleden door Gosschalk werd gedwongen zichzelf te bevredigen. "Waarbij hij het na een paar minuten van me zou overnemen. Anders zou ik de rol waar ik op aasde niet krijgen."
Over zijn voorganger Hans Kemna gingen volgens mij toch ook al een hoop smerige geruchten? Benieuwd of die nog voor de bijl gaat.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_174921822
Betekend dit het einde van Jeuk? :'(
  dinsdag 7 november 2017 @ 14:14:54 #3
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_174921994
Man, man, man. Dit gebeurt OVERAL. Voor veel dames is hun sensualiteit juist een extra wapen. En of ze die inzetten! :{

Het staat nog net niet op hun cv.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_174922085
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 november 2017 14:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Man, man, man. Dit gebeurt OVERAL. Voor veel dames is hun sensualiteit juist een extra wapen. En of ze die inzetten! :{

Het staat nog net niet op hun cv.

:{²
Iets zegt me dat het hier niet om dames gaat.
I´m back.
  dinsdag 7 november 2017 @ 14:29:48 #5
211083 Angelof9
I must go first
pi_174922198
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 november 2017 14:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Man, man, man. Dit gebeurt OVERAL. Voor veel dames is hun sensualiteit juist een extra wapen. En of ze die inzetten! :{

Het staat nog net niet op hun cv.

:{²
Ja het is allemaal de schuld van vrouwen. Hoe durven ze zo sensueel te zijn! En zich in het openbaar te begeven! Slettenbakken. Ze vragen er gewoon om. Met hun zijn enzo.

:')
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  dinsdag 7 november 2017 @ 14:32:11 #6
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_174922225
quote:
15s.gif Op
dinsdag 7 november 2017 14:14
schreef BansheeBoy het volgende:

Man, man, man. Dit gebeurt OVERAL. Voor veel dames is hun sensualiteit juist een extra wapen. En of ze die inzetten! :{

Het staat nog net niet op hun cv.

:{²
Dit keer faal je wel met je getrol :P Het waren namelijk mannen (acteurs) waar hij zich op richtte
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 7 november 2017 @ 14:37:58 #7
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174922313
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 november 2017 14:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Man, man, man. Dit gebeurt OVERAL. Voor veel dames is hun sensualiteit juist een extra wapen. En of ze die inzetten! :{

Het staat nog net niet op hun cv.

:{²
Je hebt niet door dat het over mannen gaat?

Maar die gebruikte vast ook hun sensualiteit, beetje wat aantrekken wat die schouderpartij benadrukt. Zie de foto's bij hun CV maar, de sletten ze vroegen er gewoon om.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174922449
En Fransisco van Jole is nu ook al de Sjaak. _O-

Prachtig om te zien hoe die hele #metoo-hype de deuggemeenschap snoeihard op de korrel neemt. Je hoort onderhand niemand meer over het stoute gedrag van de TrumpGOD.

[ Bericht 0% gewijzigd door hpeopjes op 07-11-2017 16:39:29 ]
pi_174922475
Viezerik :{
SOONY
pi_174922993
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_174923015
quote:
Uhhhh, onder de 18 :|W
SOONY
  dinsdag 7 november 2017 @ 15:22:20 #12
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174923034
Conclusie: mensen met macht maken wel eens misbruik van mensen met minder macht.
Wow nieuws :o

Zal never nooit gaan veranderen zolang de mens niet intens verandert.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_174923224
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 14:47 schreef hpeopjes het volgende:
En Fransisco van Jole is nu ook al de Sjaak. _O-

https://joop.bnnvara.nl/opinies/media-maken-graag-alles-wit
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 7 november 2017 @ 15:32:20 #14
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174923255
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
Conclusie: mensen met macht maken wel eens misbruik van mensen met minder macht.
Wow nieuws :o

Zal never nooit gaan veranderen zolang de mens niet intens verandert.
Het helpt iig flink om ze publiekelijk aan de schandpaal te nagelen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 7 november 2017 @ 15:33:40 #15
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174923281
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 15:32 schreef Perrin het volgende:

[..]

Het helpt iig flink om ze publiekelijk aan de schandpaal te nagelen.
Voor die personen misschien wel, al betwijfel ik het. Lastig om mensen te veranderen, helemaal op die leeftijd.

Uiteindelijk staat er wel weer een nieuwe Weinstein op die nog verder gaat.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 7 november 2017 @ 15:35:50 #16
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174923312
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 november 2017 15:33 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Voor die personen misschien wel, al betwijfel ik het. Lastig om mensen te veranderen, helemaal op die leeftijd.

Uiteindelijk staat er wel weer een nieuwe Weinstein op die nog verder gaat.
Als de kans groot is dat je na een paar jaar met je billen bloot gaat op internet dan houden ze hun gedrag misschien wat sneller binnen de sociaal geaccepteerde kaders.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 7 november 2017 @ 15:36:45 #17
211083 Angelof9
I must go first
pi_174923324
En het helpt ook om slachtoffers minder het gevoel te geven dat het "allemaal hoort" en ze er niets van kunnen/durven zeggen.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  dinsdag 7 november 2017 @ 15:37:37 #18
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174923335
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 15:36 schreef Angelof9 het volgende:
En het helpt ook om slachtoffers minder het gevoel te geven dat het "allemaal hoort" en ze er niets van kunnen/durven zeggen.
Vroeger, vóór het tijdperk van de massamedia, was het ook lastig uit de school te klappen over dit soort machtsmisbruik en deze seksuele roofdieren.

Tegenwoordig sta je zó terecht op het digitale dorpsplein als dader.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 7 november 2017 @ 15:38:06 #19
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174923343
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 15:35 schreef Perrin het volgende:

[..]

Als de kans groot is dat je na een paar jaar met je billen bloot gaat op internet dan houden ze hun gedrag misschien wat sneller binnen de sociaal geaccepteerde kaders.
Misschien...
Of ze gaan nog geheimer ter werk. Wie weet...

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 15:36 schreef Angelof9 het volgende:
En het helpt ook om slachtoffers minder het gevoel te geven dat het "allemaal hoort" en ze er niets van kunnen/durven zeggen.
Beetje onzin want elk weldenkend mens van ouder dan 12 weet wel dat het niet hoort.

Krijg ook het idee dat men nu wel heel snel aan de schandpaal word genageld, zelfs zonder enig onderzoek of feiten. Dat moet maar normaal zijn? :o
Daarbij, na dat moment gelijk konden ze het ook melden.. .had een hoop gedoe en slachtoffers gescheeld maar hey, op dat moment was fame en money even belangrijker en net wat meer waard dan niet rukken voor de Weinsteins :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_174923387
Typisch dat de Nederlandse Weinstein homoseksueel is. Die mensen beheersen ons medialand zoals Joden dat in de VS doen.
pi_174923414
Ho ho, niet alle acteurs hebben klachten! https://slebs.nl/2017/11/(...)halk-wilde-mij-niet/
pi_174923430
quote:
LOL _O- RTL Boulevard. Met die vieze hypocriete pisnicht Albert Verlinde. :r

Zou me niks verbazen als hij de volgende is die door #metoo op de korrel wordt genomen.
pi_174923457
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_174923463
En Paul de Leeuw natuurlijk. Die heeft er ook zeker heel wat gehad, dat zie je aan z'n hoofd.
  dinsdag 7 november 2017 @ 15:51:34 #25
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174923560
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 15:41 schreef GvanDroogenbroeck het volgende:
Ho ho, niet alle acteurs hebben klachten! https://slebs.nl/2017/11/(...)halk-wilde-mij-niet/
Hij is toch nogal gay, die Job?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 7 november 2017 @ 15:52:44 #26
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_174923581
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 15:44 schreef hpeopjes het volgende:
En Paul de Leeuw natuurlijk. Die heeft er ook zeker heel wat gehad, dat zie je aan z'n hoofd.
En Bert van der Veer niet te vergeten!
pi_174923605
Zijn natuurlijk allemaal rancuneuze C-acteurs die een zondebok zoeken voor hun eigen mislukte carrière. Job zou zoiets nooit doen
  dinsdag 7 november 2017 @ 15:55:59 #28
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_174923644
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 15:54 schreef Wuwwa het volgende:
Zijn natuurlijk allemaal rancuneuze C-acteurs die een zondebok zoeken voor hun eigen mislukte carrière. Job zou zoiets nooit doen
De Winston Postjes van deze wereld.
'Verschillende acteurs klappen uit de school over het grensoverschrijdende gedrag van regisseur, schrijver, film- en televisieproducent Job Gosschalk (50). Zo werd acteur en presentator Winston Post door Gosschalk gevraagd om te masturberen in een potje'.
https://www.ad.nl/show/re(...)-een-potje~a0401478/
  dinsdag 7 november 2017 @ 15:58:16 #29
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_174923671
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 15:41 schreef GvanDroogenbroeck het volgende:
Ho ho, niet alle acteurs hebben klachten! https://slebs.nl/2017/11/(...)halk-wilde-mij-niet/
En nu ga je automatisch denken dat al die fuckboys op deze foto wel aan zijn yoghurtkanon hebben gesabbeld.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 7 november 2017 @ 16:01:03 #30
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174923710
Naar wereldje toch, die acteerwereld.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174923727
Het grote verschil tussen Gosschalk en bijvoorbeeld van Dam is dat er 7 mannelijke acteurs met ernstige aanteigingen komen tegen Gosschalk, terwijl alleen Jelle Brandt Corstius van Dam beschuldigd van verkrachting.

Gosschalk hangt en kan zijn verdere carriere leven wel vergeten.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 7 november 2017 @ 16:03:27 #32
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_174923751
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het grote verschil tussen Gosschalk en bijvoorbeeld van Dam is dat er 7 mannelijke acteurs met ernstige aanteigingen komen tegen Gosschalk, terwijl alleen Jelle Brandt Corstius van Dam beschuldigd van verkrachting.

Gosschalk hangt en kan zijn verdere carriere leven wel vergeten.
Heeft ook al zijn werkzaamheden al neergelegd.
  dinsdag 7 november 2017 @ 16:05:34 #33
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_174923792
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 14:47 schreef hpeopjes het volgende:
En Fransisco van Jole is nu ook al de Sjaak. _O-

Hopelijk heeft hij ook donkere vrouwtjes bepoteld anders zou het nogal racistisch zijn.

Ik dacht hem eigenlijk dat hij homo was.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 7 november 2017 @ 16:07:01 #34
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174923811
quote:
Endemol Shine verbreekt banden met Gosschalk

Endemol Shine, het bedrijf dat 70 procent van de aandelen van productiehuis Kemna & Zonen bezit, verbreekt per direct alle banden met Job Gosschalk.

De producent en regisseur bekende dinsdag zich schuldig te hebben gemaakt aan grensoverschrijdend seksueel gedrag met een aantal acteurs.

Endemol Shine zegt erg te zijn geschrokken van de bekentenis van Gosschalk. "De komende dagen zullen wij onze partners en klanten informeren over het verdere verloop van de projecten, waarin wij tot nu toe met Job Gosschalk samenwerkten," laat een woordvoerster weten.

Het bedrijf beklemtoont "het belangrijk te vinden dat onze medewerkers in een veilige omgeving moeten kunnen werken".

Endemol Shine heeft een externe vertrouwenspersoon aangesteld bij wie medewerkers op basis van anonimiteit terechtkunnen. "Wij adviseren medewerkers om zo nodig direct contact op te nemen met deze vertrouwenspersoon."
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174923868
Hoe word je dronken gevoerd door iemand en besluit je niet weg te lopen na 1 drankje? #askingforafriend
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  dinsdag 7 november 2017 @ 16:12:24 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174923894
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 15:42 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

LOL _O- RTL Boulevard. Met die vieze hypocriete pisnicht Albert Verlinde. :r

Zou me niks verbazen als hij de volgende is die door #metoo op de korrel wordt genomen.
Je weet dat Verlinde al meer dan een jaar weg is bij Boulevard?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174923951
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 14:47 schreef hpeopjes het volgende:
En Fransisco van Jole is nu ook al de Sjaak. _O-

Prachtig om te zien hoe die hele #metoo-hype de deuggemeenschap snoeihard oop de korrel neemt. Je hoort onderhand niemand meer over het stoute gedrag van de TrumpGOD.
Schadenfreude op zijn best. Genot.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  dinsdag 7 november 2017 @ 16:16:44 #38
211083 Angelof9
I must go first
pi_174923962
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:11 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hoe word je dronken gevoerd door iemand en besluit je niet weg te lopen na 1 drankje? #askingforafriend
Hoe leg je de schuld altijd bij het slachtoffer?
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_174924091
Mag ik even zeggen dat ik het aardig ordinair vind om voor een filmrolletje jezelf te laten aftrekken door zo`n viezerd.

#lievereenanderebaan
pi_174924131
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:11 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hoe word je dronken gevoerd door iemand en besluit je niet weg te lopen na 1 drankje? #askingforafriend
Als iemand mij dronken probeert te voeren, om mij te neuken, ben ik pas na het 10e drankje weg.
#freebooze

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik het aardig ordinair vind om voor een filmrolletje jezelf te laten aftrekken door zo`n viezerd.

#lievereenanderebaan
Zeker in Nederland. Als het Hollywood betreft kan ik me nog voorstellen dat je bereid bent ver te gaan. Voor die paar grijpstuivers hier zou ik lekker kranten gaan bezorgen.
pi_174924133
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:11 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hoe word je dronken gevoerd door iemand en besluit je niet weg te lopen na 1 drankje? #askingforafriend
Niet tegen drank kunnen. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_174924142
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het grote verschil tussen Gosschalk en bijvoorbeeld van Dam is dat er 7 mannelijke acteurs met ernstige aanteigingen komen tegen Gosschalk, terwijl alleen Jelle Brandt Corstius van Dam beschuldigd van verkrachting.

Gosschalk hangt en kan zijn verdere carriere leven wel vergeten.
Ik denk dat de business van Van Dam een aardige deuk heeft opgelopen. Wie huurt zijn bedrijf nu nog in?
Make my day!
pi_174924253
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 14:47 schreef hpeopjes het volgende:
En Fransisco van Jole is nu ook al de Sjaak. _O-

Prachtig om te zien hoe die hele #metoo-hype de deuggemeenschap snoeihard oop de korrel neemt. Je hoort onderhand niemand meer over het stoute gedrag van de TrumpGOD.
Van Jole, die ook al bijna 60 is inmiddels, zit achter Anne-Fleur aan, dat heb ik wel gemerkt iig. Heeft Anne-Fleur niet eens in de gaten.
I´m back.
pi_174924273
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:27 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Als iemand mij dronken probeert te voeren, om mij te neuken, ben ik pas na het 10e drankje weg.
#freebooze

[..]

Zeker in Nederland. Als het Hollywood betreft kan ik me nog voorstellen dat je bereid bent ver te gaan. Voor die paar grijpstuivers hier zou ik lekker kranten gaan bezorgen.
haha, en hem er dan 10 jaar met de #metoo hype gruwelijk bijnaaien...
pi_174924276
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Van Jole, die ook al bijna 60 is inmiddels, zit achter Anne-Fleur aan, dat heb ik wel gemerkt iig. Heeft Anne-Fleur niet eens in de gaten.
Niks mis mee, zolang hij niet over d'r grenzen heen gaat.
  dinsdag 7 november 2017 @ 16:36:02 #46
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174924279
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Van Jole, die ook al bijna 60 is inmiddels, zit achter Anne-Fleur aan, dat heb ik wel gemerkt iig. Heeft Anne-Fleur niet eens in de gaten.
Die verdienen elkaar dan ook.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174924293
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je weet dat Verlinde al meer dan een jaar weg is bij Boulevard?
Joh! Nee, dat wist ik niet.

Die zag het natuurlijk al aankomen, en heeft gauw de kuierlatten genomen.
pi_174924303
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:35 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Niks mis mee, zolang hij niet over d'r grenzen heen gaat.
Ja, goed, hij is te laat geboren in de jaren 60/70 had-ie haar al lang gehad, goedschiks of kwaadschiks, zo ging dat toen.
Maar Anne-Fleur heeft het gewoon niet in de gaten, denk ik.
I´m back.
pi_174924312
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die verdienen elkaar dan ook.
Lol, leuke partij bij mekaar idd. :D.
I´m back.
pi_174924337
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 15:52 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

En Bert van der Veer niet te vergeten!
Bert van der Veer. Jakkes :r

Ik denk wel dat Bert van de meisjes is, i.p.v. de jongetjes.
pi_174924367
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Van Jole, die ook al bijna 60 is inmiddels, zit achter Anne-Fleur aan, dat heb ik wel gemerkt iig. Heeft Anne-Fleur niet eens in de gaten.
Anne ook al wat kopstukken erbij gelapt?
Ik zou verwachten dat ze zou beginnen met Pauw.

Gevolgd door Ed Nijpels en Baudet...
pi_174924368
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:35 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

haha, en hem er dan 10 jaar met de #metoo hype gruwelijk bijnaaien...
})

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, goed, hij is te laat geboren in de jaren 60/70 had-ie haar al lang gehad, goedschiks of kwaadschiks, zo ging dat toen.
Maar Anne-Fleur heeft het gewoon niet in de gaten, denk ik.
Misschien ook wel omdat hij een stuk ouder is. Dat het niet eens bij haar opkomt.
pi_174924377
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:40 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Anne ook al wat kopstukken erbij gelapt?
Ik zou verwachten dat ze zou beginnen met Pauw.

Gevolgd door Ed Nijpels en Baudet...
Pauw heeft wrs ook nog wel een skelet in de kast hangen. _O- .
I´m back.
pi_174924392
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:40 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

})

[..]

Misschien ook wel omdat hij een stuk ouder is. Dat het niet eens bij haar opkomt.
Ja, dat laatste kan, dat-ie gewoon probeert, maar dat ze zijn pogingen gewoon niet doorziet, omdat ze het zich ook gewoon niet kan voorstellen... :D.
I´m back.
pi_174924423
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:40 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

})

[..]

Misschien ook wel omdat hij een stuk ouder is. Dat het niet eens bij haar opkomt.
Die Anne zit imo zo vol haat, dat geen enkele vent daar zijn vingers aan durft te branden...
  dinsdag 7 november 2017 @ 16:45:45 #56
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_174924444
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:40 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Anne ook al wat kopstukken erbij gelapt?
Ik zou verwachten dat ze zou beginnen met Pauw.

Gevolgd door Ed Nijpels en Baudet...
Bitch please, alsof Baudet dat ding zou willen raken. :X Hij is zelf veel te knap, verwacht niet dat hij de vrouwtjes ongewenst seksueel hoeft te benaderen.
pi_174924454
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:16 schreef Angelof9 het volgende:

[..]

Hoe leg je de schuld altijd bij het slachtoffer?
De schuld van jezelf bezatten wel ja.

Als jij denkt dat ik de schuld van verkracht worden bij het slachtoffer leg ben je niet goed bij je hoofd.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174924515
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dat laatste kan, dat-ie gewoon probeert, maar dat ze zijn pogingen gewoon niet doorziet, omdat ze het zich ook gewoon niet kan voorstellen... :D.
Hoor ik vaker van vrouwen. Dat ze het heel verbazingwekkend vinden dat iemand die zoveel ouder is überhaupt op die manier naar ze kan kijken. Dus het zou me niet verbazen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:43 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die Anne zit imo zo vol haat, dat geen enkele vent daar zijn vingers aan durft te branden...
Ik zou eventueel wel een kansje wagen hoor. Alleen is ze, hoe links ze ook is, natuurlijk nog steeds een kakker. Dat is dan weer een minpuntje.
pi_174924544
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:49 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Hoor ik vaker van vrouwen. Dat ze het heel verbazingwekkend vinden dat iemand die zoveel ouder is überhaupt op die manier naar ze kan kijken. Dus het zou me niet verbazen.

Eigenlijk is dat ook gek natuurlijk ergens. Grensje van 20 jaar moet je aanhouden, dat kan nog net.
I´m back.
pi_174924682
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Eigenlijk is dat ook gek natuurlijk ergens. Grensje van 20 jaar moet je aanhouden, dat kan nog net.
Ik ben nog wat te jong om het te beoordelen, maar ik kan me voorstellen dat als ik straks 50 ben, ik dames van 20 nog steeds aantrekkelijk vind. Dus ja, ik zie geen reden om daar per se niks mee te doen. :P
pi_174924710
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:57 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Ik ben nog wat te jong om het te beoordelen, maar ik kan me voorstellen dat als ik straks 50 ben, ik dames van 20 nog steeds aantrekkelijk vind. Dus ja, ik zie geen reden om daar per se niks mee te doen. :P
Te groot generatieverschil. Maar ja, goed zal per persoon verschillen wrs, sommige lieden hebben niets in hun hoofd zitten en willen alleen een plaatje hebben, goed dat kan.
I´m back.
pi_174925485
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:57 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Ik ben nog wat te jong om het te beoordelen, maar ik kan me voorstellen dat als ik straks 50 ben, ik dames van 20 nog steeds aantrekkelijk vind. Dus ja, ik zie geen reden om daar per se niks mee te doen. :P
Gelukkig zien die dames dan niks meer in jou. Tenzij je schatrijk bent.
pi_174925589
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 17:42 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Gelukkig zien die dames dan niks meer in jou. Tenzij je schatrijk bent.
Waarschijnlijk kan ik tegen die tijd nog steeds door voor 35, dus dat zal wel loslopen (net als het schatrijk worden trouwens).
pi_174926499
Nu dus RTL Boulevard
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 7 november 2017 @ 18:35:03 #65
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_174926503
Door al deze berichtgevingen ga je krampachtige versierpogingen krijgen. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_174926516
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 november 2017 18:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Door al deze berichtgevingen ga je krampachtige versierpogingen krijgen. :')

:{²
Schrijf er een essay over.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_174926541
De slachtoffers van Gosschalk paraderen inmiddels door de straten.

(kan er geen [centraal] #metoo komen?)
pi_174926547
Tja, op elke zichzelf respecterende XXX site staat wel een categorie "audities". Of Casting. Beetje afhankelijk van je taalinstellingen.

Zitten best leuke filmpjes tussen trouwens.
  dinsdag 7 november 2017 @ 18:38:12 #69
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_174926557
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 18:37 schreef Za het volgende:
De slachtoffers van Gosschalk paraderen inmiddels door de straten.

(kan er geen [centraal] #metoo komen?)
Ik vind het toch wel smerig dat ze er met hun gedrag toch wel voordeel uit hebben gehaald en nu pas janken. Ze hadden meteen aan de bel moeten trekken. :{

En dan refereer ik naar de "slachtoffers".

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_174927025
Misschien als dit de wereld uit gaat, dat we eindelijk eens goeie Nederlandse films krijgen in plaats van die oversekste ranzige derrie.
  dinsdag 7 november 2017 @ 18:57:00 #71
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_174927049
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 november 2017 18:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik vind het toch wel smerig dat ze er met hun gedrag toch wel voordeel uit hebben gehaald en nu pas janken. Ze hadden meteen aan de bel moeten trekken. :{

En dan refereer ik naar de "slachtoffers".

:{²
Voor het eerst eens met jou.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_174927082
Hoe kun je ook één castingmannetje laten bepalen of iemand wel of niet een rol krijgt.
  dinsdag 7 november 2017 @ 19:05:29 #73
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_174927599
Ook Bart van Big Brothers heeft zich gemeld op t.v.
pi_174927822
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:45 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Bitch please, alsof Baudet dat ding zou willen raken. :X Hij is zelf veel te knap, verwacht niet dat hij de vrouwtjes ongewenst seksueel hoeft te benaderen.
Sinds wanneer is de #metoo hype gebaseerd op de waarheid?

Gewoon wat roepen toch?
pi_174927837
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 19:15 schreef hondjes het volgende:
Ook Bart van Big Brothers heeft zich gemeld op t.v.
nou dan zal de halve cast van Utopia ook zo volgen.
  dinsdag 7 november 2017 @ 19:26:46 #77
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_174927872
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
  dinsdag 7 november 2017 @ 19:31:59 #78
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_174928059
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 18:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

Voor het eerst eens met jou.
Vrijwel niemand stapt direct naar de politie na aanranding/verkrachting. En veel mensen gaan helemaal niet uit schaamte. Vaak gaan er jaren overheen voordat iemand iets durft te zeggen. En dat gaat vaak makkelijker als andere ook hun verhaal doen.

het is voor de media zelf die er zo'n 'feest' omheen maakt. Die willen natuurlijk maar wat graag met de slachtoffers rond pareren.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_174928542
DWDD had nu eindelijk een echte case.
pi_174931997
quote:
’Job Gosschalk heeft talloze levens verwoest’

Yorick van Wageningen is een van de vele slachtoffers van producent en regisseur Job Gosschalk. De acteur heeft ’een seksueel incident’ met hem gehad. Van Wageningen werd daarna decennialang door Kemna Casting, het bureau waar Gosschalk casting director was, in de ban gedaan.

„Alhoewel dit tot een duistere periode in mijn leven heeft geleid, ben ik uiteindelijk de dans ontsprongen door in Hollywood aan de bak te komen. Mijn hart gaat uit naar hen die niet zo goed zijn weggekomen”, aldus Van Wageningen, die onder meer speelde in de film The Girl With The Dragon Tattoo.

„Belangrijk is nu dat alle slachtoffers die zich tot nu toe verborgen hebben moeten houden de kans krijgen hun leven opnieuw te beginnen”, gaat Van Wageningen verder. „Ik overdrijf niet als ik zeg dat er talloze levens zijn verwoest. Ik ben bij sommigen daar persoonlijk getuige van geweest. Om dat af te doen als ’gekwetst of een pijnlijke herinnering te hebben’ komt in mijn ogen obsceen over. Er zijn carrières verwoest, dromen verwoest, identiteiten verwoest. Acteren is zoveel meer dan ’een vak’, als dat van je wordt afgenomen sterft er iets”, zo vertelt de acteur aan de Volkskrant.

Eerder lieten andere bekende namen als Winston Post, Bart Spring in ’t Veld en Etienne Poeder al weten dat zij slachtoffer zijn geworden van Gosschalk. De lijst is langer maar veel betrokkenen willen alleen anoniem hun verhaal doen.
Bron: telegraaf
pi_174932764
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 14:03 schreef Mani89 het volgende:

[..]

En.

[..]

Over zijn voorganger Hans Kemna gingen volgens mij toch ook al een hoop smerige geruchten? Benieuwd of die nog voor de bijl gaat.
Maarten Spanjer had in zijn boek geschreven dat Hans Kemna hem ongevraagd vol op de mond had gepakt.
pi_174934066
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:27 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Als iemand mij dronken probeert te voeren, om mij te neuken, ben ik pas na het 10e drankje weg.
#freebooze

[..]

Zeker in Nederland. Als het Hollywood betreft kan ik me nog voorstellen dat je bereid bent ver te gaan. Voor die paar grijpstuivers hier zou ik lekker kranten gaan bezorgen.
Vanaf je zolderkamer wel even weten hoe de Nederlandse filmindustrie werkt :')

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2017 23:31:59 ]
pi_174934170
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 19:15 schreef hondjes het volgende:
Ook Bart van Big Brothers heeft zich gemeld op t.v.
Wou Ruud meer dan 'ff knuffele' ?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_174935366
Man man wat ziet de wereld er toch plotseling anders uit met al die bekentenissen.
pi_174935394
En weer zo'n schijnheilig deugertje gesnapt. Je had het niet verwacht. :')


(linkerkolom, 16de van onder)
pi_174935576
„Nederland is een rechtstaat”, zo laat Katja weten aan de NOS. „Eventuele veroordelingen horen thuis in de rechtbank en niet in de media, waar openbare terechtstellingen lijken plaats te vinden. Of boven iemands hoofd hangen, waardoor Job zich nu genoodzaakt voelt tot deze buitenproportionele conclusie.” De twee werkten onder andere samen voor de serie S1NGLE.

Babette van Veen schrijft op Twitter. „Ik heb nooit iets ergs met Job meegemaakt. Even een verklaring opstellen dat ik me hier niet in herken. Oh nee... #fuckingirony.”

Robbert van den Bergh, die meespeelt in de musical De Marathon, geregisseerd door Gosschalk, vertelt aan de NOS: „Ik heb Job nooit ervaren als grensoverschrijdend en herken hem niet in de verhalen die nu naar buiten komen. De cast is dol op Job en vindt het erg vervelend wat er nu gebeurt.”
https://www.telegraaf.nl/(...)nbaar-terechtgesteld

Jongens, dit gaat om meervoudige misbruik in een machtsrelatie. Mag best via de media.
pi_174935621
Gewoon totaal compleet en ongefundeerd kapotmaken, al die zich misdragende deugers! Zoals ze zelf ook al vele andersdenkenden kapotgemaakt hebben.
pi_174935713
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 22:03 schreef Reismeis het volgende:

[..]

Bron: telegraaf
Tja, dan is het nu tijd om het leven van Jobje te vernietigen.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174935741
En heel dat hypocriete Hilversumse wereldje wist natuurlijk weer van niks. :')
pi_174935744
Hij schijnt al decennia deze praktijken er op na te houden aber keiner has was gewusst. :')
pi_174935870
quote:
Hahaha alsof hij toen al meer wist.
  woensdag 8 november 2017 @ 08:20:03 #92
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  woensdag 8 november 2017 @ 08:21:49 #93
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_174935994
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 november 2017 15:51 schreef Perrin het volgende:


Hij is toch nogal gay, die Job?
Jazeker is ie gay.
pi_174936029
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 04:31 schreef Braindead2000 het volgende:
En weer zo'n schijnheilig deugertje gesnapt. Je had het niet verwacht. :')

[ afbeelding ]
(linkerkolom, 16de van onder)
.


:o deugnietjes die linkse rakkers.
  woensdag 8 november 2017 @ 08:47:38 #95
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_174936197
Ik ben door hem verkracht. Het begon in 2007 bij mij thuis in de woonkamer. Het heeft meerdere keren plaats gevonden waaronder in 2010, 2012 en 2014. Alleen in 2015 en 2016 was het nog wel te pruimen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 8 november 2017 @ 08:53:57 #96
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174936271
quote:
99s.gif Op woensdag 8 november 2017 08:21 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Jazeker is ie gay.
Beetje vreemd dat sommige actrices dan luidkeels melden dat hij wel ok is want hij heeft immers nooit wat bij hen geprobeerd..
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174936306
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 04:31 schreef Braindead2000 het volgende:
En weer zo'n schijnheilig deugertje gesnapt. Je had het niet verwacht. :')

[ afbeelding ]
(linkerkolom, 16de van onder)
Goed excuus wel om niet te deugen. Wist je al dat Hitler een vegetariër was?
pi_174936372
quote:
Nee, hij moest zichzelf niet bevredigen. Job had dat graag en deze acteur heeft er voor gepast.

Niets aan de hand.
pi_174936420
Ik begin een beetje #metoo-moe te worden.

De kunst is om iemand te vinden die niet bepoteld is geworden of beter; wie het zo erg niet vond voor een felbegeerd baantje.
´
pi_174936470
Ik vind het zo dubbel allemaal. Natuurlijk is deze gast ontzettend fout, maar waarom laten al die mensen dat allemaal gebeuren. Als ik ga solliciteren en ze vragen me om me uit te kleden, dan zeg ik toch doe effe normaal en ben weg.
En hoe kan het al die jaren onbekend gebleven zijn? Overal wordt enorm veel geroddeld, maar dit blijft altijd in de doofpot?
En hoe kunnen mensen die serieus met hun werk bezig zijn de hele dag aan sex denken... Waar halen ze de tijd vandaan.
pi_174936530
Toch wel bijzonder hoe 'jezelf omhoog neuken' nu wordt gezien als 'seksuele intimidatie'..
pi_174937680
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 09:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind het zo dubbel allemaal. Natuurlijk is deze gast ontzettend fout, maar waarom laten al die mensen dat allemaal gebeuren. Als ik ga solliciteren en ze vragen me om me uit te kleden, dan zeg ik toch doe effe normaal en ben weg.
En hoe kan het al die jaren onbekend gebleven zijn? Overal wordt enorm veel geroddeld, maar dit blijft altijd in de doofpot?
En hoe kunnen mensen die serieus met hun werk bezig zijn de hele dag aan sex denken... Waar halen ze de tijd vandaan.
Ik heb hetzelfde gevoel. Mijn wenkbrauw zou toch ook een standje hoger gaan wanneer mij wordt gevraagd me uit te kleden en met mijzelf te gaan spelen.

Goed, het zou de persoon in kwestie een trauma voor het leven opleveren, maar dat terzijde.
pi_174937729
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 10:41 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde gevoel. Mijn wenkbrauw zou toch ook een standje hoger gaan wanneer mij wordt gevraagd me uit te kleden en met mijzelf te gaan spelen.

Goed, het zou de persoon in kwestie een trauma voor het leven opleveren, maar dat terzijde.
Ik vind het ook dubieus.
Je gaat jezelf toch niet zomaar uitkleden omdat iemand dat zegt?
Make my day!
pi_174937797
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 10:43 schreef agter het volgende:

[..]

Ik vind het ook dubieus.
Je gaat jezelf toch niet zomaar uitkleden omdat iemand dat zegt?
Mogelijke roem doet rare dingen met mensen. Ik zou het niet doen.
SOONY
pi_174937844
quote:
7s.gif Op woensdag 8 november 2017 10:47 schreef DKUp het volgende:

[..]

Mogelijke roem doet rare dingen met mensen. Ik zou het niet doen.
Kijk, als het allemaal zo gebeurd is, is het machtsmisbruik. Dat is duidelijk.
Maar als je jezelf zo gaat verhoeren dat je dit soort dingen doet voor mogelijke roem, dan is het ook tijd dat je jezelf eens in de spiegel aankijkt.
Waar is je zelfrespect?
Make my day!
pi_174938041
Ik denk dat mensen die dit allemaal weer ‘dubieus’ vinden nog nooit met een gehaaide machtsmisbruiker te maken hebben gehad.
  woensdag 8 november 2017 @ 11:14:29 #107
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174938233
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 11:03 schreef NothingHappened het volgende:
Ik denk dat mensen die dit allemaal weer ‘dubieus’ vinden nog nooit met een gehaaide machtsmisbruiker te maken hebben gehad.
Niet iedereen is zo makkelijk te misbruiken, dat verschilt ook nog van persoon tot persoon.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174940281
Wat goed van Bart dat hij zo pontificaal naar voren stapt.
pi_174940305
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 10:43 schreef agter het volgende:

[..]

Ik vind het ook dubieus.
Je gaat jezelf toch niet zomaar uitkleden omdat iemand dat zegt?
Ik snap wel dat ze denken: het wordt van me gevraagd als acteur in deze tijd in Nederland. Gezien de inhoud van de Nederlandse film.
pi_174940418
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:01 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik snap wel dat ze denken: het wordt van me gevraagd als acteur in deze tijd in Nederland. Gezien de inhoud van de Nederlandse film.
Maar zelfs al zou je het dan daarom doen. Dan kom je daarna toch buiten naar je vrienden of collega's en zeg je "nou, wat ik nu toch heb meegemaakt!". Dat is blijkbaar niet gebeurd, dus een teken dat ze wel in de gaten hadden dat het fout was. Ook dat ze er in mee zijn gegaan.
pi_174940474
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 november 2017 18:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Door al deze berichtgevingen ga je krampachtige versierpogingen krijgen. :')

:{²
Jij kan toch gewoon met je nichtje van 13 uit Marokko trouwen?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 8 november 2017 @ 13:11:09 #112
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174940509
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 november 2017 18:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Door al deze berichtgevingen ga je krampachtige versierpogingen krijgen. :')

:{²
Eerst schriftelijke toestemming vragen van de persoon in kwestie, dan heb je later geen problemen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174941506
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:11 schreef Perrin het volgende:

[..]

Eerst schriftelijke toestemming vragen van de persoon in kwestie, dan heb je later geen problemen.
Eerst via de ouders, zoals het heurt.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174941651
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:01 schreef Loekie1 het volgende:
Ik snap wel dat ze denken: het wordt van me gevraagd als acteur in deze tijd in Nederland. Gezien de inhoud van de Nederlandse film.
Jaha _O- de Nederlandse filmindustrie is opgegroeid met "functioneel naakt" in films als Turks Fruit, Spetters, Flodder, Schatjes en ook recentere films als Oesters van Nam Kee, Hemel, Komt een vrouw bij de dokter en Zomerhitte.

Dan kun je denken dat zoiets bij een casting hoort _O-
  woensdag 8 november 2017 @ 14:24:17 #115
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174941697
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 10:43 schreef agter het volgende:

[..]

Ik vind het ook dubieus.
Je gaat jezelf toch niet zomaar uitkleden omdat iemand dat zegt?
Acteren he, vaak met naakt. Uitkleden om te kijken hoe iemand eruit ziet en of dat naakt zijn invloed heeft op het acteerwerk is niet abnormaal op zichzelf.

Zie het als naar bv een masseur gaan, of naar een gyn. Waarbij (gedeeltelijk) ontkleden niet gelijk de alarmbellen af laat gaan.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174941733
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 14:24 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Acteren he, vaak met naakt. Uitkleden om te kijken hoe iemand eruit ziet en of dat naakt zijn invloed heeft op het acteerwerk is niet abnormaal op zichzelf.

Zie het als naar bv een masseur gaan, of naar een gyn. Waarbij (gedeeltelijk) ontkleden niet gelijk de alarmbellen af laat gaan.
De vraag om even de hand aan jezelf te slaan zou toch wel enige belletjes moeten laten rinkelen lijkt me.
pi_174941917
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 04:31 schreef Braindead2000 het volgende:
En weer zo'n schijnheilig deugertje gesnapt. Je had het niet verwacht. :')

[ afbeelding ]
(linkerkolom, 16de van onder)
Hahah wat ben jij ook een lachwekkend eenvoudig type, met je deugertje.
Je blijft in ieder geval contact je username veel eer aan doen, daarvoor respect.
pi_174942532
Wel interessant om te weten dat er nu potentiele topacteurs in de beveiliging, het onderwijs en de zorg werken, enkel omdat ze niet aan hun lul wilden trekken.
pi_174944047
Het is opvallend hoe seksuele criminelen zichzelf steeds weer op dit soort posities weten te manoeuvreren.
Ze zijn altijd bijzonder goed in mensen om hun vinger winden, zoals je nu ziet met Katja Schuurman en consorten.
pi_174944166
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:45 schreef Loekie1 het volgende:
Het is opvallend hoe seksuele criminelen zichzelf steeds weer op dit soort posities weten te manoeuvreren.
Ze zijn altijd bijzonder goed in mensen om hun vinger winden, zoals je nu ziet met Katja Schuurman en consorten.
Alsof Katja niet zelf haar kut in de strijd geworpen heeft voor een beetje roem..
´
pi_174944238
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:00 schreef Loekie1 het volgende:
Wat goed van Bart dat hij zo pontificaal naar voren stapt.
Ja, heel goed. Zou hij onder dwang met Sabine hebben geneukt op nationale tv?
´
pi_174944308
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:52 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Alsof Katja niet zelf haar kut in de strijd geworpen heeft voor een beetje roem..
Die verhalen komen misschien nog.
pi_174944337
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:57 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ja, heel goed. Zou hij onder dwang met Sabine hebben geneukt op nationale tv?
Niet, anders was hij niet hiermee naar voren gekomen. Het is iemand die het blijkbaar niet deert dat dit voor de rest van zijn leven aan zich kleeft - jij was toch degene die etc.
pi_174944341
Eric van Sauers gisteren op Radio 2:
'Ik heb heel veel bijbaantjes gehad toen ik op de toneelschool zat, als ik dít had geweten...'
pi_174944357
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 17:02 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Die verhalen komen misschien nog.
Dat zou dan net zo ongeloofwaardig zijn als dat Patricia Paay niet wist dat ze opgenomen werd als pisbak.
´
pi_174944382
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 17:04 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Niet, anders was hij niet hiermee naar voren gekomen. Het is iemand die het blijkbaar niet deert dat dit voor de rest van zijn leven aan zich kleeft - jij was toch degene die etc.
Die Bart probeert nog steeds iets/iemand te zijn..dan maar met poepverhalen uit de industrie waar zo nog steeds zo graag deel van willen uitmaken. Gek, toch?
´
pi_174945359
In België gaat het momenteel helemaal los over misbruik in de sport.
pi_174948817
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 09:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind het zo dubbel allemaal. Natuurlijk is deze gast ontzettend fout, maar waarom laten al die mensen dat allemaal gebeuren. Als ik ga solliciteren en ze vragen me om me uit te kleden, dan zeg ik toch doe effe normaal en ben weg.
En hoe kan het al die jaren onbekend gebleven zijn? Overal wordt enorm veel geroddeld, maar dit blijft altijd in de doofpot?
Ze zijn dan vaak ook niet zozeer slachtoffers van seksueel misbruik, maar van machtsmisbruik. Zowel eigenwaarde als de seksuele vrijheid zijn voor de mentaal weerbaren. Als je geen nee kunt zeggen moet je vooral niet te ver naar buiten gaan. Het deugt niet, maar je bent er wel zelf bij, en als je ook gewoon nee had kunnen zeggen had je dat moeten doen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_174949191
Theaterwereld/entertainment is iets anders dan vrachtwagenchauffeur, kantoorbediende of accountant. Je moet zeker van jezelf zijn, jezelf kunnen verplaatsen in anderen, je lichaam goed kunnen gebruiken etc
Betekent uiteraard niet dat je je in je blootje zou moeten aftrekken.
Het is ook een beetje van: 'hij is het meest gerenommeerd in zijn vak in Nederland, t zal wel goed wezen / er wel bij horen.
  woensdag 8 november 2017 @ 22:44:58 #130
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_174950930
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:11 schreef Perrin het volgende:

[..]

Eerst schriftelijke toestemming vragen van de persoon in kwestie, dan heb je later geen problemen.
Snap je. En het probleem is dat de vrouw in kwestie er elke draai aan kan geven. Achteraf!!!!

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_174954120
Je mag kiezen: of je kleedt je uit voor de ogen van de castingdirecteur, of die glansrol gaat naar een ander en je toekomst als acteur komt op losse schroeven. Is dat dwang? Nee, zeggen strafrechtadvocaten. Van een meerderjarige kan in beginsel worden verwacht dat die in zo’n situatie ’nee’ zegt en wegloopt.

De ’Nederlandse Harvey Weinstein’ wordt hij al genoemd, de machtigste man in de Nederlandse entertainmentindustrie die carrières kon maken en breken. Regisseur Job Gosschalk overschreed duidelijk morele grenzen, maar kan een rechter er ook iets mee? Daar ziet het volgens experts niet naar uit. „Als je misbruik maakt van de situatie, betekent dat nog niet dat je iemand dwingt”, aldus advocaat Bart Swier. „Veel mensen zijn vrijwillig bereid om een stap verder te gaan als ze bijvoorbeeld een hoofdrol kunnen krijgen. Je kunt dan achteraf gaan klagen, maar dat is wel hoe het loopt.”

Alleen als er bij de audities sprake was van ongewenste aanrakingen maakt een zaak enige kans, beaamt advocaat Ivonne Leenhouwers, die veel zedenzaken doet. Een rechter kan dan straf opleggen vanwege aanranding.

Het kernwoord in deze kwesties is ’dwang’. Alleen een opdracht geven om iets te doen is niet genoeg, er moet bijvoorbeeld met straf of geweld worden gedreigd.

Belangrijk bij een vermeend seksueel delict is ook of het slachtoffer afhankelijk is van de dader. Dat geldt bijvoorbeeld bij een arts en een patiënt, of een leraar en een leerling. Er was ook een overmachtsituatie bij een zaak waarbij militairen voor een ontgroening naakt door een haag van mensen moesten lopen, vonniste de rechter. Maar dat een acteur een castingdirecteur nodig heeft voor zijn loopbaan, is voor een rechter waarschijnlijk niet genoeg voor een schuldigverklaring.

Advocaat Richard van der Weide: „Als je heel graag een auto wilt hebben en de verkoper zegt: je mag hem hebben op voorwaarde dat je je uitkleedt, dan heb je gewoon de keus om weg te lopen en ergens anders heen te gaan.”
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1093040/dirty-job-zaak-kansloos

Als dit zo is dan moet die wet echt anders in elkaar gezet worden.
Dit gaat om carrières van mensen, oftewel hun toekomst, hun leven. Ik vind het erger dan een dokter-patient relatie.
pi_174954193
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 08:01 schreef Loekie1 het volgende:
Je mag kiezen: of je kleedt je uit voor de ogen van de castingdirecteur, of die glansrol gaat naar een ander en je toekomst als acteur komt op losse schroeven. Is dat dwang? Nee, zeggen strafrechtadvocaten. Van een meerderjarige kan in beginsel worden verwacht dat die in zo’n situatie ’nee’ zegt en wegloopt.

De ’Nederlandse Harvey Weinstein’ wordt hij al genoemd, de machtigste man in de Nederlandse entertainmentindustrie die carrières kon maken en breken. Regisseur Job Gosschalk overschreed duidelijk morele grenzen, maar kan een rechter er ook iets mee? Daar ziet het volgens experts niet naar uit. „Als je misbruik maakt van de situatie, betekent dat nog niet dat je iemand dwingt”, aldus advocaat Bart Swier. „Veel mensen zijn vrijwillig bereid om een stap verder te gaan als ze bijvoorbeeld een hoofdrol kunnen krijgen. Je kunt dan achteraf gaan klagen, maar dat is wel hoe het loopt.”

Alleen als er bij de audities sprake was van ongewenste aanrakingen maakt een zaak enige kans, beaamt advocaat Ivonne Leenhouwers, die veel zedenzaken doet. Een rechter kan dan straf opleggen vanwege aanranding.

Het kernwoord in deze kwesties is ’dwang’. Alleen een opdracht geven om iets te doen is niet genoeg, er moet bijvoorbeeld met straf of geweld worden gedreigd.

Belangrijk bij een vermeend seksueel delict is ook of het slachtoffer afhankelijk is van de dader. Dat geldt bijvoorbeeld bij een arts en een patiënt, of een leraar en een leerling. Er was ook een overmachtsituatie bij een zaak waarbij militairen voor een ontgroening naakt door een haag van mensen moesten lopen, vonniste de rechter. Maar dat een acteur een castingdirecteur nodig heeft voor zijn loopbaan, is voor een rechter waarschijnlijk niet genoeg voor een schuldigverklaring.

Advocaat Richard van der Weide: „Als je heel graag een auto wilt hebben en de verkoper zegt: je mag hem hebben op voorwaarde dat je je uitkleedt, dan heb je gewoon de keus om weg te lopen en ergens anders heen te gaan.”
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1093040/dirty-job-zaak-kansloos

Als dit zo is dan moet die wet echt anders in elkaar gezet worden.
Dit gaat om carrières van mensen, oftewel hun toekomst, hun leven. Ik vind het erger dan een dokter-patient relatie.
Ik vind dit eigenlijk wel goed, omdat het garandeert dat niet iedere versierpoging, bij iemand die je toevallig in werkverband ontmoet, een seksueel delict is.

Het enige waar ik hier twijfels bij heb is dat je kansen op een positie verliezen geen vorm van straf wordt genoemd. Dat lijkt het me toch wel.
pi_174955029
Het probleem is lastig omdat degene met macht degene met minder macht kan 'dwingen' om iets uit eigen beweging te doen zodat de machthebber in feite niets illegaals hoeft te doen en simpelweg de keuze van de machteloze kan afwachten. Verder is dit probleem zo oud als dat de mensheid, vandaar ook al die culturele, sociale, morele regels die mensen hebben verzonnen om dergelijke problemen aan te pakken.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174959944
Angela de Jongh was een fan van Jeuk.

Er is slechts één serie waarvoor ik vrees. En dat is Jeuk, tot voor kort de leukste comedy ooit. Waarin de moeizame verhouding tussen mannen en vrouwen herkenbaar en tegelijk hysterisch op de hak werd genomen, net als de met seks, overspel en losse zeden doorspekte toneel- en mediawereld.

Maar door die huidige situatie met Gosschalk, die er zeer nauw bij betrokken is als regisseur en veel scenes in zijn eigen huis opnam, krijgt dat toch een beladen bijsmaak. Vooral één scene wil nu al dagen niet uit mijn hoofd: Thomas Acda en Peter Heerschop gaan bij een foute theaterproducent/regisseur thuis op een boerderij een script bespreken. En laat Gosschalk nu zelf die rol spelen. In zijn boerderij lopen allemaal jonge jongens rond, zonder dat precies duidelijk is wat ze daar doen.

Destijds moest ik er om grinniken. Nu durf ik dat niet meer. En vraag ik me als fan verdrietig af of onbezorgd lachen om Jeuk überhaupt ooit nog mogelijk is.

https://www.ad.nl/dossier(...)-gosschalk~a7f2e083/

Dan heb je ook lef, als misbruiker.
pi_174961899
Best wel een gelijkenis tussen Spacey en Gosschalk....


Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_174962342
Ondernemer Job zat ook in het fitnessgebeuren, zo blijkt https://slebs.nl/2017/11/(...)r-zijn-ontdekkingen/
  donderdag 9 november 2017 @ 16:22:23 #137
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174962427
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:18 schreef GvanDroogenbroeck het volgende:
Ondernemer Job zat ook in het fitnessgebeuren, zo blijkt https://slebs.nl/2017/11/(...)r-zijn-ontdekkingen/
Prima website heeft ie, zit goed in elkaar:
http://de-gymzaal.nl/
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174962688
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:28 schreef Abschirmdienst het volgende:
Verder is dit probleem zo oud als dat de mensheid,
https://nl.wikipedia.org/wiki/Mecenas
https://nl.wikipedia.org/wiki/Gaius_Cilnius_Maecenas

De rijke machtige weldoener die jonge kunstenaars ondersteunt. Niet zelden heeft dat ook geleid tot bepaalde wederdiensten.

[ Bericht 12% gewijzigd door Twentsche_Ros op 09-11-2017 16:46:16 ]
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_175071255
Nu nog meer onthullingen over Job bij RTL Boulevard.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_175071697
16 jaar :W
SOONY
pi_175082189
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 18:38 schreef superniger het volgende:
Nu nog meer onthullingen over Job bij RTL Boulevard.
Ja blijkt er nog meer vunzigheid geweest te zijn?
pi_175082225
https://www.rtlnieuws.nl/(...)d-door-job-gosschalk

'Minderjarige naakt gefotografeerd door Job Gosschalk'


Acteur Willem Drieling zegt in een interview met RTL Boulevard dat castingdirector Job Gosschalk hem op 16-jarige leeftijd naakt heeft gefotografeerd. Een van die fotosessies vond plaats in een badkamer.

Drieling, destijds jeugdspeler bij Ajax, werd gescout bij een tramhalte in Amsterdam. Net als veel andere jonge jongens droomde ook hij van een carrière als acteur. Gosschalk bood hem die kans en nodigde hem uit voor een auditie. Daarbij werd Drieling naakt gefotografeerd terwijl hij, op aanwijzing van Gosschalk, seksuele handelingen bij zichzelf uitvoerde.

Bang

"Het is iets dat altijd in mijn hoofd is blijven zitten", vertelde Drieling in gesprek met RTL Boulevard. Hij weet niet wat er met de foto's is gebeurd. "Ik ben mijn hele leven bang geweest dat ze naar buiten kwamen."

Drieling vertelde dat hij zeker acht keer uit de kleren is gegaan voor allerlei erotische spelsituaties. Het kostte hem naar eigen zeggen 'heel veel moeite' om zijn vrouw en familie erover te vertellen. "Als ik eraan terugdenk is het gewoon heel erg vies."

Gosschalk kwam in opspraak toen naar buiten kwam dat hij zich schuldig heeft gemaakt aan misbruik van zijn functie en positie in zijn tijd als casting director. De producent en regisseur erkende dat hij grenzen heeft overschreden in zijn omgang met acteurs.
pi_175082276
De krokodillentranen van Katja Schuurman bij RTL Late Night vond ik nogal.... apart.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_175082298
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 09:12 schreef Rockefellow het volgende:
De krokodillentranen van Katja Schuurman bij RTL Late Night vond ik nogal.... apart.
Ik heb het niet gezien. Wat zei ze?
pi_175082341
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 09:14 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ik heb het niet gezien. Wat zei ze?
Ze las snikkend een briefje voor waarin ze ook de goede kanten van haar vriend belichtte. En voerde daarna een betoog waarin de rechter uiteindelijk iemand moet veroordelen en niet de media, zoals ook bij Humberto aan tafel.

Tenenkrommend vond ik het.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_175082445
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 09:09 schreef polderturk het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)d-door-job-gosschalk

'Minderjarige naakt gefotografeerd door Job Gosschalk'


Acteur Willem Drieling zegt in een interview met RTL Boulevard dat castingdirector Job Gosschalk hem op 16-jarige leeftijd naakt heeft gefotografeerd. Een van die fotosessies vond plaats in een badkamer.

Drieling, destijds jeugdspeler bij Ajax, werd gescout bij een tramhalte in Amsterdam. Net als veel andere jonge jongens droomde ook hij van een carrière als acteur. Gosschalk bood hem die kans en nodigde hem uit voor een auditie. Daarbij werd Drieling naakt gefotografeerd terwijl hij, op aanwijzing van Gosschalk, seksuele handelingen bij zichzelf uitvoerde.

Bang

"Het is iets dat altijd in mijn hoofd is blijven zitten", vertelde Drieling in gesprek met RTL Boulevard. Hij weet niet wat er met de foto's is gebeurd. "Ik ben mijn hele leven bang geweest dat ze naar buiten kwamen."

Drieling vertelde dat hij zeker acht keer uit de kleren is gegaan voor allerlei erotische spelsituaties. Het kostte hem naar eigen zeggen 'heel veel moeite' om zijn vrouw en familie erover te vertellen. "Als ik eraan terugdenk is het gewoon heel erg vies."

Gosschalk kwam in opspraak toen naar buiten kwam dat hij zich schuldig heeft gemaakt aan misbruik van zijn functie en positie in zijn tijd als casting director. De producent en regisseur erkende dat hij grenzen heeft overschreden in zijn omgang met acteurs.
Die Drieling vond het zo verschrikkelijk dat hij hem de vernieling in wenste, doodsbang voor hem was, ziek werd als hij al aan Gossschalk dacht..... zelfs in 2014 nog met hem samenwerkte (Jeuk, een tv-serie) . :') Wat een slappeling.

Willem Drieling - IMDb
https://nl.wikipedia.org/wiki/Job_Gosschalk
  Moderator woensdag 15 november 2017 @ 10:54:59 #147
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_175084045
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 10:41 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde gevoel. Mijn wenkbrauw zou toch ook een standje hoger gaan wanneer mij wordt gevraagd me uit te kleden en met mijzelf te gaan spelen.

Goed, het zou de persoon in kwestie een trauma voor het leven opleveren, maar dat terzijde.
Tja las je kijkt hoe gebruikelijk naakt in film en theater is, is het weer wat minder raar. Er is geen nederlandse film zonder naakt en in veel theater is naaktheid ook een onderdeel.

Maakt het allemaal niet minder erg maar geeft wel aan waarom iemand zoiets zou doen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_175084297
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 09:17 schreef Rockefellow het volgende:

[..]

Ze las snikkend een briefje voor waarin ze ook de goede kanten van haar vriend belichtte. En voerde daarna een betoog waarin de rechter uiteindelijk iemand moet veroordelen en niet de media, zoals ook bij Humberto aan tafel.

Tenenkrommend vond ik het.
Dat komt omdat het allemaal aandachtsgeile mensen zijn daarom laten ze zich ook zo gemakkelijk gebruiken. Nu is ze waarschijnlijk bezig om d'r eigen hachje te redden omdat ze ook wel wist dat je niet alleen met Rob auditie moest doen.
Seksueel misbruik hoort niet, maar het feit dat iedereen deed alsof het erbij hoorde en nu hoog van de toren blaast is pas echt smerig.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_175084380
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 09:17 schreef Rockefellow het volgende:

[..]

Ze las snikkend een briefje voor waarin ze ook de goede kanten van haar vriend belichtte. En voerde daarna een betoog waarin de rechter uiteindelijk iemand moet veroordelen en niet de media, zoals ook bij Humberto aan tafel.

Tenenkrommend vond ik het.
Die hypocriet moet daar dan zelf ook niet aanschuiven om zulke dingen aan de talkshowtafel te bespreken.
pi_175084849
Wat hypocriet :')
Over Harvey kon ze wel lekker negatief zijn :')
SOONY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')