abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  dinsdag 7 november 2017 @ 13:05:29 #176
175455 Summers
Know Thyself
pi_174920624
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 12:55 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Zucht!

Je moet toch ook nog apart naar alle andere versies van het verhaal kijken of niet dan?

De hoax theorie is er maar 1 van vele. Er zijn false flag theorieen, meerdere echte schutters, meerdere nepschutters, een manchurian candidate schutter, een hologramtheorie. Maar jij leurt heel de tijd de MSM erbij. Die boeit toch niet als je de andere versies op hun echtheid wil controleren?

Waarom komt deze vraag nou niet goed over? ;(
Dan is dat het verschil in waar we op letten bij een false flag , ik kijk en controleer het officiele verhaal en ook naar de achtergronden die niet worden uitgezonden en de alternatieve theorie ontwikkeld zich bij het kijken naar wat waar is en niet waar is . Jij lijkt er vanuit te gaan dat men net als bij de msm een compleet pakketje voor waar aanneemt . Niemand gaat die aandragen op een zilveren schaaltje . Je zal echt zelf tijd en energie moeten stoppen in het nalopen en controleren van het officiele verhaal .
Boston Marathon Bombing Hoax Deconstructed https://www.youtube.com/watch?v=EN9xf0gmCHI unraveling sandy hook https://www.youtube.com/watch?v=m1yfJDCMU64
pi_174920649
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 12:55 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Zucht!

Je moet toch ook nog apart naar alle andere versies van het verhaal kijken of niet dan?

De hoax theorie is er maar 1 van vele. Er zijn false flag theorieen, meerdere echte schutters, meerdere nepschutters, een manchurian candidate schutter, een hologramtheorie. Maar jij leurt heel de tijd de MSM erbij. Die boeit toch niet als je de andere versies op hun echtheid wil controleren?

Waarom komt deze vraag nou niet goed over? ;(
Nou, het probleem is dat het daar helemaal niet om gaat. Het doel is ' bewijzen' dat de officiele versie gelogen is. En of het dan volledig nep is, of dat er meerder schutters waren, of een patsy, etc. etc. dat doet er niet toe. De missie is dan al geslaagd.
Dus wordt alles dat de officiele versie bestrijdt met open armen ontvangen, ene keer dat er geen schutter was, andere keer dat er meerdere schutters waren, etc. etc. Dat er geen enkel consistent verhaal te maken is over wat er dan wel is gebeurd doet er niet toe. Dat is immers niet het doel dat bereikt dient te worden...
pi_174920702
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 13:05 schreef Summers het volgende:

[..]

Dan is dat het verschil in waar we op letten bij een false flag , ik kijk en controleer het officiele verhaal en ook naar de achtergronden die niet worden uitgezonden en de alternatieve theorie ontwikkeld zich bij het kijken naar wat waar is en niet waar is . Jij lijkt er vanuit te gaan dat men net als bij de msm een compleet pakketje voor waar aanneemt . Niemand gaat die aandragen op een zilveren schaaltje . Je zal echt zelf tijd en energie moeten stoppen in het nalopen en controleren van het officiele verhaal .
Zelfs al zou alles van A tot Z zijn gelogen en LV geeneens bestaan: dat bewijst niet dat het een false flag is. Het bewijst enkel dat de officiele uitleg dus niet klopt.
En dat is dan slechts stap 1. Van daar uit zul je nog vele stappen moeten ondernemen in het uitvinden wat er dan wel gebeurd is en waarom. En het probleem is nu juist dat dat niet gebeurt. Alles blijft steken op het punt voordat stap 1 is bereikt
pi_174920813
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 12:32 schreef Summers het volgende:

[..]

Omdat je misschien nooit de tijd en moeite hebt genomen om een patroon te ontdekken in alle aanslagen en een werkwijze . Door steeds de verkeerde vragen te stellen ga je dat ook niet ontwikkelen .

Stel dat ik opgegroeid ben met de koran msm en die als waarheid zie en vervolgens alleen vragen stel bij alles wat niet in de koran msm staat ,kom ik nooit op het punt om in te zien dat ik al het verkeerde uitgangspunt had en de inhoud had moeten controleren voordat ik het als uitgangspunt nam .
even als voorbeeld want ik weet niet of het de waarheid is .
Onbegrijpelijke post weer. Ga je nu echt de koran met de msm vergelijken of hoe bedoel je dat?
pi_174920832
LV is een false flag omdat:

• er meerdere schutters waren
• omdat er geen schutter was
• omdat de gewonden niet gewond genoeg zijn
• omdat er geen doden op video staan
• omdat er geen kogelgaten zijn
• omdat de pauzes tussen de schoten te kort zijn
• omdat de pauzes tussen de schoten te lang zijn
• omdat er teveel is geschoten
• omdat er te weinig is geschoten
• omdat er teveel gewonden zijn
• omdat er te weinig gewonden zijn
• En ga zo maar door...
pi_174920850
quote:

[..]

He controleer je dat dan?
  dinsdag 7 november 2017 @ 13:14:48 #182
175455 Summers
Know Thyself
pi_174920865
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 13:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Onbegrijpelijke post weer. Ga je nu echt de koran met de msm vergelijken of hoe bedoel je dat?
yep elke nieuwsuitzending die je voor waar aanneemt zonder te controleren of het wel waar is is een geloof .
Boston Marathon Bombing Hoax Deconstructed https://www.youtube.com/watch?v=EN9xf0gmCHI unraveling sandy hook https://www.youtube.com/watch?v=m1yfJDCMU64
pi_174920877
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 13:14 schreef Summers het volgende:

[..]

yep elke nieuwsuitzending die je voor waar aanneemt zonder te controleren of het wel waar is is een geloof .
Wat een nonsens.
  dinsdag 7 november 2017 @ 13:15:19 #184
175455 Summers
Know Thyself
pi_174920881
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 13:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

dat heb ik al beschreven in eerdere post
pi_174920887
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 13:14 schreef Summers het volgende:

[..]

In FB heb je al toegegeven dat je zelf ook een geloof volgt.
pi_174920896
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 13:15 schreef Summers het volgende:

[..]

dat heb ik al beschreven in eerdere post
Zou je het dan nog een keer willen schrijven?
  dinsdag 7 november 2017 @ 13:15:55 #187
175455 Summers
Know Thyself
pi_174920898
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 13:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat een nonsens.
Dan doe jij het anders ik zie de waarde daarvan wel in .
pi_174920903
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 13:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

nou, niet....
pi_174920907
quote:

[..]

Wat een nonsens.
Zit je de krant te lezen, moet je bij elk artikel nog 3 verschillende bronnen gaan zoeken. Dagtaakje.
  dinsdag 7 november 2017 @ 13:16:23 #190
175455 Summers
Know Thyself
pi_174920911
quote:

[..]

Zou je het dan nog een keer willen schrijven?
dan moet je ff een paar post teruglezen
pi_174920916
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 13:15 schreef Summers het volgende:

[..]

Dan doe jij het anders ik zie de waarde daarvan wel in .
Nee, het is een typische opmerking van de ene gelovige over andere gelovigen...
pi_174920934
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 13:16 schreef mootie het volgende:

[..]

Zit je de krant te lezen, moet je bij elk artikel nog 3 verschillende bronnen gaan zoeken. Dagtaakje.
valt mee hoor, je zoekt gewoon youtubefilmpjes op en die zijn dan wel waar...
pi_174920946
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 13:16 schreef Summers het volgende:

[..]

dan moet je ff een paar post teruglezen
Ik heb alles gelezen en geen enkel antwoord op mijn vraag hoe je dat controleert gekregen.
  Moderator dinsdag 7 november 2017 @ 13:18:37 #194
450551 crew  ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174920969
quote:

[..]

;(

Ik heb het niet over het officiele verhaal!

Hoe controleer JIJ de hoax argumenten op hun waarheidsgetrouw zijn?

Ik type toch geen Chinees? ;(
pi_174921044
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 13:18 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

;(

Ik heb het niet over het officiele verhaal!

Hoe controleer JIJ de hoax argumenten op hun waarheidsgetrouw zijn?

Ik type toch geen Chinees? ;(
Toch is dat hoe zij de hoax controleert, en niet anders.
pi_174921084
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 13:22 schreef Wantie het volgende:

[..]

Toch is dat hoe zij de hoax controleert, en niet anders.
Hoe dan?
  dinsdag 7 november 2017 @ 13:27:25 #197
239009 J0kkebr0k
Hoaxbusters!
pi_174921172
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 13:17 schreef Wantie het volgende:

[..]

valt mee hoor, je zoekt gewoon youtubefilmpjes op en die zijn dan wel waar...
Filmpjes van een FBI clean up op een locatie waar duizenden kogels op af zijn gevuurd maar waarop geen kogelgat te bespeuren valt, liegen niet.
The devil is in the detail
pi_174921194
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 13:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Filmpjes van een FBI clean up op een locatie waar duizenden kogels op af zijn gevuurd maar waarop geen kogelgat te bespeuren valt, liegen niet.
En als je wel kogelgaten zag, dan logen de filmpjes wel. Zo simpel is het.
  dinsdag 7 november 2017 @ 13:30:20 #199
239009 J0kkebr0k
Hoaxbusters!
pi_174921235
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 13:28 schreef Wantie het volgende:

[..]

En als je wel kogelgaten zag, dan logen de filmpjes wel. Zo simpel is het.
Dat hangt van andere factoren af.

Nogmaals: The devil is in the details.
The devil is in the detail
pi_174921333
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 13:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoe dan?
Nou, simplistisch gesteld:
Niemand betaald 235 dollar om een countryband te zien, de aanslag vond plaats naast een piramide, illuminatiesymbool, je kunt geen ramen in een hotel kapotslaan, niemand zag de schutter met wapens over de gang lopen, er zijn te weinig mensen gewond geraakt door die 3000 schoten, er waren meerdere schutters volgens ooggetuigen, de schoten kwamen uit de speakers volgens getuigen, je ziet geen kogelgaten op youtubevideos, de politie loopt te recht op, wie gaat er nu sms' jes typen tijdens een vuurregen, geen beelden van doden, geen beelden van opengereten wonden, slachtoffers in ziekenhuis zijn te knap...

Dus false flag..
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')