abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_174910997
Dit topic is bedoeld als algemeen topic over de verschillende complotten die op BNW besproken worden en de samenhang ertussen. De hoeveelheid hoaxes, false flags, artikelen van Martin Vrijland, speekselproductie van Alex Jones en de grijze haren van Obomba groeit met de dag en vandaar de ruimte deze te bespreken.

Er zijn er nogal wat veel bekend en minder bekend.
Hier kan je ook terecht met minder bekende complotten, zodat er niet een volledig nieuw topic voor aangemaakt hoeft te worden.

Als aanzet voor het topic een prima overzichtsvideo van Andy Thomas, een man die op YouTube zijn alternatieve visies verkondigt, met welke je het niet allemaal eens hoeft te zijn. Maar dat pleit niet tegen dit overzicht, check Wikipedia en andere bronnen voor de -vele bij mij voorheen onbekende of onderbelichte- historische complotten.

Dit topic is bedoeld als INHOUDELIJKE, en brede besprekingsplek voor de al dan niet bestaande complotten die ons nu en in de geschiedenis bezighouden.

Onderstaand filmpje is een prima eye-opener voor mensen die niet meteen in complotten geloven, kijk het en je zal vermoedelijk anders tegen bepaalde zaken aan gaan kijken.
Een echte aanrader voor iedereen ^O^


Een aantal complotten die waar bleken te zijn
http://www.cracked.com/ar(...)tually-happened.html
http://www.cracked.com/ar(...)tually-happened.html


Natuurlijk is niet alles gelijk waar, de bedoeling van dit topic en natuurlijk eigenlijk heel bnw is hierover te discussieren :)

en


Ultieme conspiracy video:
https://www.youtube.com/p(...)Rnx6ikufsX9unhiNaVMc

Nasa:

http://www.nasamoonhoax.com/

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 18:01 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.niburu.co/inde(...)buitenland&Itemid=23

Prachtige ontwikkeling. Geweldig dat Europa.
:)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_174911273
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 21:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hey gozer ! Heel fijn om je terug te zien!

“The bullet kind of travelled 3 inches along my skull”
Misschien Braden 'Fathead' Matejka 'n buitengewoon 3cm extra dikke laag weefsel op z'n schedel heeft?
Misschien de high velocity kogel (500m per second) 'kind of' burrowed it's way under the skin upon impact and 'kind of' travelled around the skull?
Misschien 't echt 'n wonder is?
Nee. De gast gewoon 'n lying bastard is.

Ik heb nog steeds helemaal niks gezien om te zeggen dat de Las Fake-Ass incident waar is.
High velocity wapens/ammo voor maximum kill ontwerpen zijn. Zes keer zo krachtig als anderen 'normale' wapens/ammo zijn, heb ik ergens gelezen.
Statistieken van GSW's grotendeels op zelfmoord, robberies,ongelukjes, domestic incidenten, ruzies tussen criminele bendes met pistolen en revolvers enz. gebaseerd zijn.
Helaas heb ik geen specifieke statistieken over high velocity GSW trauma to the head gevonden.
I wonder how many cases of a 'travelling-along-the-skull' high velocity bullet there are in all the millions of real people who have been really shot in the head with such a weapon there are.
Thanks gozer! ^O^

Leuk om weer over complotjes te kunnen ouwehoren. In NWS is dat toch wat lastiger dan hier :)

Ik heb daar ook even naar gezocht, maar ook niet heel veel daarover gevonden. Ik denk ook dat het niet zoveel uitmaakt, omdat je met een beetje logisch redeneren wel moet kunnen vaststellen dat Braden liegt. Zo'n NATO round is devastating.

quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 20:48 schreef illusions het volgende:

[..]

Hoef toch niet te betekenen 3 inch DIEP, slimmerik. :D
Dat zeg ik ook helemaal niet. Dat maak jij er van. :D

Teken jij eens 7,6 centimeter in lengte op het achterhoofd van jezelf of van een vriend of familielid af. Stel je dan vervolgens eens voor dat er in een rechte lijn, want kogels gaan over het algemeen recht vooruit, bij punt A op de lijn een kogel van het .223 kaliber ingaat en er bij punt B weer uitkomt.

Wat zou dat met je schedel doen? Zou je 2 van die wondjes hebben en de volgende dag alweer buitenlopen ja?
pi_174911280
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
En cad en Tingo en andere hoax/false flags-roepers, lees dit eens:

http://www.bbc.com/news/blogs-trending-39194035
Gaat meestal over lul van de eerste klas Alex Jones.
Wat gaan ze doen? Alle mensen arresteren die helemaal geen reet van de MSM verhaaltjes geloven? Big fuckin deal.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 6 november 2017 @ 21:23:31 #4
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174911443
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 21:16 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat zou dat met je schedel doen? Zou je 2 van die wondjes hebben en de volgende dag alweer buitenlopen ja?
Ik las dit

This is What It Feels Like to Have a Bullet Graze Your Scalp, as Told By a Survivor

The bullet grazed her scalp, pulling chunks of skin and hair off her head.

Dat ziet er ook wat anders uit dan twee gekke puntjes.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_174911494
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 21:23 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik las dit

This is What It Feels Like to Have a Bullet Graze Your Scalp, as Told By a Survivor

The bullet grazed her scalp, pulling chunks of skin and hair off her head.

Dat ziet er ook wat anders uit dan twee gekke puntjes.
Dat ligt meer in lijn der verwachting ja.
pi_174911613
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 20:46 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De claim is dat ie 3 inch (7,6 cm) door zijn huid is gegaan en zijn schedel daarbij geschampt heeft om vervolgens zijn hoofd weer te verlaten. Het bloed spoot er uit. 4 man hielpen hem door hun shirt uit te trekken en het om zijn hoofd te binden. Aangezien een hoofd meestal een ronde vorm heeft zou de kogel dus toch nog wel een flink stuk door zijn schedel geploegd moeten hebben.
in plaats daarvan is de kogel geschampt. Heb nog niets overtuigends gezien dat dat onmogelijk is. Of de kogel door de schedel kon boren hangt van de kinetische energie die de kogel op dat moment had. En het is niet onmogelijk dat de kogel nog voldoende energie had om door de huid te boren, maar niet om de schedel te doorboren en daardoor schampte en het lichaam weer verliet.

quote:
En daar geloof ik dus helemaal niks van.
Maar je weet het ook niet zeker.
En dat is het hele probleem. Er worden wat aannames gedaan, zonder enige expertise of alle details te weten, die worden vervolgens tot feit gebombardeerd en daarmee is dan feitelijk bewezen dat het nep is.
Dat is gewoon veel te kort door de bocht.

quote:
En inderdaad, als dit nu het enige van heel de gebeurtenis zou zijn dat ik onvoorstelbaar zou vinden, dan had ik wellicht ook aangenomen dat er een schietpartij met vele doden en gewonden had plaatsgevonden en dat Braden alleen de oplichter in het verhaal is. Dit is echter niet zo. Ik heb tot nu toe geen enkele reden gehad om aan te nemen dat er een massaslachting op dat Harvest 91 festival plaats heeft gevonden. Als je met een vergrootglas naar de claims gaat kijken, dan kun je naar mijn mening ook niet anders.

The devil is in the details.
Maar je hebt helemaal geen details. Vanuit onze positie kun je enkel een globaal beeld vormen aan de hand van de schaarse informatie die je op enkele duizenden kilometers afstand tot je kunt krijgen. Je bent compleet afhankelijk van derden in de informatieverstrekking. Als je echt details wilt, dan had je na de shooting op het vliegtuig moeten stappen en dan zelf aanschouwen wat voor taferelen zich hebben afgespeeld in de ziekenhuizen, wie de slachtoffers zijn, etc. etc.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174911645
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 21:23 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik las dit

This is What It Feels Like to Have a Bullet Graze Your Scalp, as Told By a Survivor

The bullet grazed her scalp, pulling chunks of skin and hair off her head.

Dat ziet er ook wat anders uit dan twee gekke puntjes.
En de 10e wet van Newton dicteert dat elk schampschot er hetzelfde uitziet :')
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174911659
Even een crosspost van mij uit het NWS topic.


For the record:

In dit artikel kun je dus lezen dat Melissa Castruita de terroristische aanslag in San Bernandino in 2015 overleefde. Op 1 oktober 2017 overleefde ze de Las Vegas shooting.

Dit komt vaker voor. Best vaak zelfs:

Chris Pawley : 'I can't believe it' Manchester bombing survivor caught up in Barcelona attack

Mason Wells: American Teen Survives Attack in Brussels, His Third Brush With Terrorism

Julia Monaco: Australische Julia (26) maakte in Barcelona derde aanslag op rij mee

Sara Zelenak: Was bijna bij 3 aanslagen betrokken: (1. Aanslag Westminister, 2. had een kaartje voor Manchester maar ging niet. 3. Ze is uiteindelijk bij de aanslag op de London Bridge om het leven gekomen)

Jason and Jenny Cairns-Lawrence: Waren bij 9/11, London 7/7 en de aanslag in Mumbai.

Richard Gutjahr: How one reporter covered the attacks in Nice and Munich with a mobile phone

Mike Dempsey: North Carolina man has survived 9/11 and Las Vegas shooting

:o What are the odds?

Mocht je deze mensen, op Sara Zelenak na, ooit tegenkomen. Maak dan dat je wegkomt.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2017 21:37:08 ]
pi_174911662
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 21:16 schreef Tingo het volgende:

[..]

Gaat meestal over lul van de eerste klas Alex Jones.
Wat gaan ze doen? Alle mensen arresteren die helemaal geen reet van de MSM verhaaltjes geloven? Big fuckin deal.
Welk deel van het artikel begreep je niet?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174911675
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 21:16 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Leuk om weer over complotjes te kunnen ouwehoren. In NWS is dat toch wat lastiger dan hier :)

Klopt, daar krijg je een stuk meer weerstand dan hier ;)
Maar leuk dat je terug bent..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174911683
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 21:23 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik las dit

This is What It Feels Like to Have a Bullet Graze Your Scalp, as Told By a Survivor

The bullet grazed her scalp, pulling chunks of skin and hair off her head.

Dat ziet er ook wat anders uit dan twee gekke puntjes.
Jeetje. Misschien niet eens van 'n high velocity kogel is.

Ik heb erger mosquito bites dan de 'wonden' van Fathead Braden e.a. gezien.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_174911761
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 21:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Even een crosspost van mij uit het NWS topic.

Er blijken toevallig ook heel wat mensen te zijn die 2 of zelfs meer aanslagen meemaken. Hier een lijstje:

For the record:

In dit artikel kun je dus lezen dat Melissa Castruita de terroristische aanslag in San Bernandino in 2015 overleefde. Op 1 oktober 2017 overleefde ze de Las Vegas shooting.

Dit komt vaker voor. Best vaak zelfs:

Chris Pawley : 'I can't believe it' Manchester bombing survivor caught up in Barcelona attack

Mason Wells: American Teen Survives Attack in Brussels, His Third Brush With Terrorism

Julia Monaco: Australische Julia (26) maakte in Barcelona derde aanslag op rij mee

Sara Zelenak: Was bijna bij 3 aanslagen betrokken: (1. Aanslag Westminister, 2. had een kaartje voor Manchester maar ging niet. 3. Ze is uiteindelijk bij de aanslag op de London Bridge om het leven gekomen)

Jason and Jenny Cairns-Lawrence: Waren bij 9/11, London 7/7 en de aanslag in Mumbai.

Richard Gutjahr: How one reporter covered the attacks in Nice and Munich with a mobile phone

Mike Dempsey: North Carolina man has survived 9/11 and Las Vegas shooting

:o What are the odds?

Mocht je deze mensen, op Sara Zelenak na, ooit tegenkomen. Maak dan dat je wegkomt.
TheGuyver hoort ook in dat rijtje thuis, wist je dat?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174911773
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 21:34 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jeetje. Misschien niet eens van 'n high velocity kogel is.

Ik heb erger mosquito bites dan de 'wonden' van Fathead Braden e.a. gezien.
Ik adviseer Nestosylzalf.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174911825
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 21:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Even een crosspost van mij uit het NWS topic.

Er blijken toevallig ook heel wat mensen te zijn die 2 of zelfs meer aanslagen meemaken. Hier een lijstje:

For the record:

In dit artikel kun je dus lezen dat Melissa Castruita de terroristische aanslag in San Bernandino in 2015 overleefde. Op 1 oktober 2017 overleefde ze de Las Vegas shooting.

Dit komt vaker voor. Best vaak zelfs:

Chris Pawley : 'I can't believe it' Manchester bombing survivor caught up in Barcelona attack

Mason Wells: American Teen Survives Attack in Brussels, His Third Brush With Terrorism

Julia Monaco: Australische Julia (26) maakte in Barcelona derde aanslag op rij mee

Sara Zelenak: Was bijna bij 3 aanslagen betrokken: (1. Aanslag Westminister, 2. had een kaartje voor Manchester maar ging niet. 3. Ze is uiteindelijk bij de aanslag op de London Bridge om het leven gekomen)

Jason and Jenny Cairns-Lawrence: Waren bij 9/11, London 7/7 en de aanslag in Mumbai.

Richard Gutjahr: How one reporter covered the attacks in Nice and Munich with a mobile phone

Mike Dempsey: North Carolina man has survived 9/11 and Las Vegas shooting

:o What are the odds?

Mocht je deze mensen, op Sara Zelenak na, ooit tegenkomen. Maak dan dat je wegkomt.
More chance of being trampled to death by an elephant....depending on how often you go to the zoo....or India or Africa :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_174911900
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 21:37 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ik adviseer Nestosylzalf.
Dankje Dr.Wantie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 06-11-2017 22:20:36 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_174911922
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 21:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

More chance of being trampled to death by an elephant....depending on how often you go to the zoo....or India or Africa :)
Kom maar op met bewijs daarvoor :Y)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 6 november 2017 @ 21:46:00 #17
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_174911980
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 21:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dankje Dr.Wantie.
Ahhh...de subtiliteit weer..lief.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 06-11-2017 22:21:01 ]
Graag verwijderen.
pi_174912128
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 21:46 schreef Charged het volgende:

[..]

Ahhh...de subtiliteit weer..lief.
Ja, is mooie inkijk in zijn karakter...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 6 november 2017 @ 21:52:07 #19
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174912135
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 21:43 schreef Wantie het volgende:

[..]

Kom maar op met bewijs daarvoor :Y)
Kom maar op met bewijs dat Braden daadwerkelijk een (schamp)schot heeft opgelopen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_174912165
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 21:52 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Kom maar op met bewijs dat Braden daadwerkelijk een (schamp)schot heeft opgelopen.
Dat heb jij al getoond.
dus dat hoeft niet meer.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 6 november 2017 @ 21:55:13 #21
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174912209
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 21:53 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat heb jij al getoond.
dus dat hoeft niet meer.
Jup, de man mankeerde niets buiten een grote duim hebben.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_174912233
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 21:31 schreef Wantie het volgende:

[..]

in plaats daarvan is de kogel geschampt. Heb nog niets overtuigends gezien dat dat onmogelijk is. Of de kogel door de schedel kon boren hangt van de kinetische energie die de kogel op dat moment had. En het is niet onmogelijk dat de kogel nog voldoende energie had om door de huid te boren, maar niet om de schedel te doorboren en daardoor schampte en het lichaam weer verliet.

[..]

Maar je weet het ook niet zeker.
En dat is het hele probleem. Er worden wat aannames gedaan, zonder enige expertise of alle details te weten, die worden vervolgens tot feit gebombardeerd en daarmee is dan feitelijk bewezen dat het nep is.
Dat is gewoon veel te kort door de bocht.

[..]

Maar je hebt helemaal geen details. Vanuit onze positie kun je enkel een globaal beeld vormen aan de hand van de schaarse informatie die je op enkele duizenden kilometers afstand tot je kunt krijgen. Je bent compleet afhankelijk van derden in de informatieverstrekking. Als je echt details wilt, dan had je na de shooting op het vliegtuig moeten stappen en dan zelf aanschouwen wat voor taferelen zich hebben afgespeeld in de ziekenhuizen, wie de slachtoffers zijn, etc. etc.
We hebben videobeelden van de bewuste avond op het festival waaruit ik en anderen met mij opmaak dat er paniek gezaaid is door geluid van een vuurwapen over het PA-system te jagen. Vervolgens sturen ze meerdere plants, of crisis actors zo je wilt, gewapend met een telefoontje (camera) en wat mede-plants de massa in om een stukje drama op te voeren. Zie het als een zieke flashmob.

Mensen weten niet wat er gebeurt maar worden opgejaagd en het terrein af gedirigeerd. Pottekijkers die menen te moeten kijken wat er gebeurt worden weggejaagd door agenten. Je kunt de vraagtekens bij vele bezoekers in hun gezichten aflezen. Als je een voorbeeldje wilt van zo'n filmpje, dan wil ik hem je wel geven. Hij is overigens al eerder in deze reeks door een kloon van mij gepost, maar daar werd niet op in gegaan.
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 21:34 schreef Wantie het volgende:

[..]

Klopt, daar krijg je een stuk meer weerstand dan hier ;)
Maar leuk dat je terug bent..
Dankjewel!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2017 22:01:19 ]
pi_174912265
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 21:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

“The bullet kind of travelled 3 inches along my skull”
Misschien Braden 'Fathead' Matejka 'n buitengewoon 3cm extra dikke laag weefsel op z'n schedel heeft?
3 inch langs zijn schedel, niet 3 inch diep dwars door zijn hoofd..

quote:
Misschien de high velocity kogel (500m per second) 'kind of' burrowed it's way under the skin upon impact and 'kind of' travelled around the skull?
Misschien 't echt 'n wonder is?
Hoezo ging hij 500 m per seconde? Dat is enkel een aanname.

quote:
Nee. De gast gewoon 'n lying bastard is.
Dat is iedereen die niet jouw visie volgt.

quote:
Ik heb nog steeds helemaal niks gezien om te zeggen dat de Las Fake-Ass incident waar is.
High velocity wapens/ammo voor maximum kill ontwerpen zijn. Zes keer zo krachtig als anderen 'normale' wapens/ammo zijn, heb ik ergens gelezen.
Ik lees ook wel eens ergens wat.
Dat maakt geen expert van me. En zeker niet van jou.

quote:
Statistieken van GSW's grotendeels op zelfmoord, robberies,ongelukjes, domestic incidenten, ruzies tussen criminele bendes met pistolen en revolvers enz. gebaseerd zijn.
Helaas heb ik geen specifieke statistieken over high velocity GSW trauma to the head gevonden.
I wonder how many cases of a 'travelling-along-the-skull' high velocity bullet there are in all the millions of real people who have been really shot in the head with such a weapon there are.
Dus feitelijk heb je geen vergelijkingsmaeriaal met de LV shooting.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174912275
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 21:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

More chance of being trampled to death by an elephant....depending on how often you go to the zoo....or India or Africa :)
Tja... :)
pi_174912568
Ellen (die van die talkshows) heeft trouwens haar eigen slot machines in het MGM Grand casino staan. Dit casino / hotel is van dezelfde eigenaar als het Mandalay Bay. (Metro Goldwyn Mayer).
"Toevallig" dat zij dus die primeur kreeg om met Jesus de security guard te spreken. :7

Dat was me daar ook een belachelijk interviewtje zeg.

Hier Ellen en haar gokkasten:



[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2017 22:12:06 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')