abonnement Unibet Coolblue
pi_174928480
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 19:48 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Ik zou daar voorzichtig mee zijn. Waar onder veel vrouwen het idee heerst dat mannen, als ze je eenmaal hebben gemakzuchtiger worden, heerst onder veel mannen het idee dat het gezeik losbarst als ze je eenmaal hebben. Als je nadat jullie net lekker seks hebben gehad en ook gewoon nieuwe leuke afspraakjes hebben al begint "waarom ben je niet meer zo enthousiast als een week geleden", dan is er een kans dat bij hem ook de alarmbellen af zullen gaan.

Maak gewoon plezier met hem. Stop met gare spelletjes. App hem als je daar zin in hebt en vul niet voor hem in. Als hij zich echt als een lamme tak gedraagt de volgende keer dat jullie elkaar zien, dan moet je nog maar eens nadenken of je hem wel nog zo leuk vindt, maar ga geen drama zoeken, omdat hij je niet de hele tijd overlaadt met hartjesemoticons.
En dit ook.
Whatever...
  dinsdag 7 november 2017 @ 19:51:10 #52
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174928496
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 19:48 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Ik zou daar voorzichtig mee zijn. Waar onder veel vrouwen het idee heerst dat mannen, als ze je eenmaal hebben gemakzuchtiger worden, heerst onder veel mannen het idee dat het gezeik losbarst, als ze je eenmaal hebben. Als j,e nadat jullie net lekker seks hebben gehad en ook gewoon nieuwe leuke afspraakjes hebben, al begint "waarom ben je niet meer zo enthousiast als een week geleden", dan is er een kans dat bij hem ook de alarmbellen af zullen gaan.

Maak gewoon plezier met hem. Stop met gare spelletjes. App hem als je daar zin in hebt en vul niet voor hem in. Als hij zich echt als een lamme tak gedraagt de volgende keer dat jullie elkaar zien, dan moet je nog maar eens nadenken of je hem wel nog zo leuk vindt, maar ga geen drama zoeken, omdat hij je niet de hele tijd overlaadt met hartjesemoticons.
Dit.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174928656
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 19:48 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Ik zou daar voorzichtig mee zijn. Waar onder veel vrouwen het idee heerst dat mannen, als ze je eenmaal hebben gemakzuchtiger worden, heerst onder veel mannen het idee dat het gezeik losbarst, als ze je eenmaal hebben. Als je, nadat jullie net lekker seks hebben gehad en ook gewoon nieuwe leuke afspraakjes hebben, al begint "waarom ben je niet meer zo enthousiast als een week geleden", dan is er een kans dat bij hem ook de alarmbellen af zullen gaan.

Maak gewoon plezier met hem. Stop met gare spelletjes. App hem als je daar zin in hebt en vul niet voor hem in. Als hij zich echt als een lamme tak gedraagt de volgende keer dat jullie elkaar zien, dan moet je nog maar eens nadenken of je hem wel nog zo leuk vindt, maar ga geen drama zoeken, omdat hij je niet de hele tijd overlaadt met hartjesemoticons.
True, true. Maar hoe denk jij dan hierover? Als hij jouw date zou zijn? Dus eerst super enthousiast, veel berichtjes, 2 keer per week willen afspreken. Naar amper berichtjes en een week opeens niet af "kunnen" spreken.
  dinsdag 7 november 2017 @ 20:40:57 #54
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_174929966
Ik kan me goed voorstellen dat zoiets onzeker maakt, zeker als seks voor jou verbonden is aan het hebben van een relatie. Helaas heb je het gedrag van tegenpartij niet in de hand. Het kan hem daarom te doen zijn, maar het hoeft ook niet zo te zijn. Dat is nu eenmaal de onzekerheid die je hebt als je vroeg seks hebt. Overigens zou een week niet af spreken niet meteen tot onrust moeten leiden. Het kan zijn dat hij het even tot zich moet laten bezinken, dus geef hem in deze het voordeel van de twijfel. Als het na twee weken van zijn kant uit stil is zou ik er wel mijn conclusies uit trekken.
pi_174934064
Ik wil niet zeggen dat je hard to get moet spelen, maar ik kan je wel vertellen dat het mensen kan afschrikken als je te graag wilt.

Rustig en chill doen is mijn advies ;)
pi_174935088
quote:
10s.gif Op maandag 6 november 2017 19:16 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Hij ook.
Hahahaha _O-
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_174935173
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:31 schreef CaVaBien het volgende:
Ik wil niet zeggen dat je hard to get moet spelen, maar ik kan je wel vertellen dat het mensen kan afschrikken als je te graag wilt.

Rustig en chill doen is mijn advies ;)
Waarom denken vrouwen altijd dat wat voor hen geldt, ook voor mannen geldt :? In dit geval dus dat je als vrouw ook hard to get moet spelen.

Even een korte uitleg waarom hard to get spelen werkt voor een man en in een bepaalde mate misschien zelfs wel noodzakelijk is. Ja, tenzij je zo'n überhunk bent dat vrouwen zelfs nog midden in de kroeg wel door jou geneukt zouden willen worden =>

Als jij als man te eager bent is dat voor de vrouw een signaal dat ze waarschijnlijk hoger op de relatieve-aantrekkelijkheidsladder staat dan jij. Voor een vrouw is dat niet in 1 opslag te zien, omdat de aantrekkelijkheid van een man niet alleen bepaald wordt door uiterlijkheden, maar voor een belangrijk deel ook door moeilijker meetbare zaken als alphaness, status, sociaal succes enzovoort.

Onzekerheid en te eager zijn is dan ook een grote afknapper voor vrouwen. Een aantrekkelijke vent die met gemak een minstens net zo aantrekkelijke chick als jij kan regelen zal namelijk nooit über eager en onzeker bij je zijn.

Daarom heeft het voor mannen (!!) zin om enigermate hard to get te spelen. Andersom heeft totaal geen effect, want een man kijkt toch vooral naar looks en sex appeal en die zaken zie je letterlijk binnen een paar seconden.
Uiteraard moet je als vrouw wèl laten zien dat je geen totale hoer bent die met elke kerel het bed in duikt, maar dat is heel wat anders dan spelletjes spelen en doen alsof je niet zo héél erg geïnteresseerd bent (wat hard to get spelen is).

[ Bericht 5% gewijzigd door Puntenjager op 08-11-2017 14:59:15 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_174935362
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 17:31 schreef Bodybutter het volgende:
Wel jammer zo laat, normaal was ie er als de kippen bij.
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 19:58 schreef Bodybutter het volgende:
Maar hoe denk jij dan hierover? Als hij jouw date zou zijn? Dus eerst super enthousiast, veel berichtjes, 2 keer per week willen afspreken. Naar amper berichtjes en een week opeens niet af "kunnen" spreken.
Zegt diegene die eerst geen berichtje heeft gestuurd omdat ze 'een site onder ogen kreeg' waarop stond dat ze hard to get moest spelen :')
  woensdag 8 november 2017 @ 06:48:30 #59
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174935568
Het is heel simpel. Je dacht dat je lekker vrij van verplichtingen bezig was met daten. Nog geen relatiegedoe en zo.
En nou heb je geneukt. En is er een relatie. En je had wel zwanger kunnen worden, waardoor je verplichting zou moeten aangaan met die man waarvan je denkt dat je er geen relatie mee had. Het vrijblijvende is weg. Jullie "hebben iets met elkaar". Je bent een nieuwe fase ingegaan (maar dat lijk je niet te willen accepteren).

Dat seks tijdens de datefase is ook echt iets voor kinderen die niet durven toegeven dat ze een relatie hebben, die geen keuze durven maken.
Maar je lichaam kan daar heel anders op reageren.
  woensdag 8 november 2017 @ 06:54:32 #60
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174935583
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 15:19 schreef Bodybutter het volgende:
Nou we hebben 1.5 dag al geen contact. Dit is de eerste keer. Misschien toeval hoor na de seks. Maar de dag erna had ie wel wat gestuurd. Irritant zeg deze onzekerheid! En ik kreeg een site onder ogen waarop stond dat je een beetje hard to get moet doen. Dus niet altijd zelf een afspraak voorstellen of een app sturen.. : $ mannen: maakt dit echt uit? Of kan je gewoon lekker wat sturen? Ik vind hem echt leuk en wil niet te claimen over komen of te snel.
Wat nou hard to get? Je bent toch al genomen?
  woensdag 8 november 2017 @ 07:00:51 #61
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174935608
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 19:58 schreef Bodybutter het volgende:

[..]

True, true. Maar hoe denk jij dan hierover? Als hij jouw date zou zijn? Dus eerst super enthousiast, veel berichtjes, 2 keer per week willen afspreken. Naar amper berichtjes en een week opeens niet af "kunnen" spreken.
Ik zou me beraadslagen hoe ik verder zou willen. Dus even time out en nadenken.
Het was leuk, de seks was oké, hoewel wat onverwacht, wil ik nog een beetje verder neuken met die date of is het misschien tijd om de datefase af te sluiten en van "mijn vriend(in)" te gaan spreken, mijn profiel van de datingsite te halen en hoe ga ik hem/haar vertellen dat ik exclusief met hem/haar verder wil? En wil hij/zij dat wel?

Maar dat komt ook omdat ik het achterlijk vind om eerst seks te hebben en dan pas een relatie (als in: afspreken dat je een stelletje bent, met elkaar gaat, etc), tenzij je alleen voor de seks gaat daten, maar dan doet die eerste keer je ook niet veel.

Tenzij de seks achteraf gezien een afknapper was, dan een andere date regelen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lunatiek op 08-11-2017 07:09:01 ]
pi_174935611
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 19:58 schreef Bodybutter het volgende:

[..]

True, true. Maar hoe denk jij dan hierover? Als hij jouw date zou zijn? Dus eerst super enthousiast, veel berichtjes, 2 keer per week willen afspreken. Naar amper berichtjes en een week opeens niet af "kunnen" spreken.
Dat is ook vreemd.. Jullie hebben net het meest intieme deel van elkaar beleefd, en nu opeens afstandelijk worden.

Ik zou mezelf dan ook een beetje klote voelen, en ik ben een man. Ik neem aan dat iedereen zich dan dingen gaat afvragen.

Hebben jullie ook uitgesproken met welke intenties jullie aan het daten waren?
pi_174935947
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 19:58 schreef Bodybutter het volgende:

[..]

True, true. Maar hoe denk jij dan hierover? Als hij jouw date zou zijn? Dus eerst super enthousiast, veel berichtjes, 2 keer per week willen afspreken. Naar amper berichtjes en een week opeens niet af "kunnen" spreken.
Ik zou daar nog helemaal niks over denken. Als hij helemaal niet meer wil afspreken zou ik mijn conclusies trekken. Als hij zich opeens een stuk minder leuk gedraagt wanneer je hem ziet ook.

Dit zegt zo echt helemaal niks. Mensen kunnen het drukker hebben. Het moment dat je een berichtj stuurt kan hij iets anders doen, waardoor hik minder enthousiaat overkomt. Zo kan het van alles zijn.

Mijn persoonlijke ervaring wijst uit dat voordat je lichamelijke sappen met een dame hebt uitgedeeld interesse heel snel kan afnemen. Daaromnis het vaak nuttig om om zo snel mogelijk af te spreken en af en toe even een kort te appen, om de aandacht er even bij te houden.

Als je eenmaal het bed hebt gedeeld zit het vaak wel goed met die interesse. He kan dus zijn dat ik dan terugval naar mijn iets normalere mate van appen (dat is niet veel). Waardoor het dus over zou kunnen komen, alsof ik minder geïnteresseerd ben. Daar zegt het echter niks over. Dat kan bij hem net zo goed zo zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door AnanYaw op 08-11-2017 08:23:44 ]
pi_174935982
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 06:48 schreef Lunatiek het volgende:
Het is heel simpel. Je dacht dat je lekker vrij van verplichtingen bezig was met daten. Nog geen relatiegedoe en zo.
En nou heb je geneukt. En is er een relatie. En je had wel zwanger kunnen worden, waardoor je verplichting zou moeten aangaan met die man waarvan je denkt dat je er geen relatie mee had. Het vrijblijvende is weg. Jullie "hebben iets met elkaar". Je bent een nieuwe fase ingegaan (maar dat lijk je niet te willen accepteren).

Dat seks tijdens de datefase is ook echt iets voor kinderen die niet durven toegeven dat ze een relatie hebben, die geen keuze durven maken.
Maar je lichaam kan daar heel anders op reageren.
Que. Blijf me verbazen hoeveel verschillende mensen, wensen en standpunten je hebt wat betreft relaties en daten. Kan me hier echt nul in vinden.
  woensdag 8 november 2017 @ 08:22:05 #65
138448 PeZu
Suspended animation
pi_174935996
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 07:00 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ik zou me beraadslagen hoe ik verder zou willen. Dus even time out en nadenken.
Het was leuk, de seks was oké, hoewel wat onverwacht, wil ik nog een beetje verder neuken met die date of is het misschien tijd om de datefase af te sluiten en van "mijn vriend(in)" te gaan spreken, mijn profiel van de datingsite te halen en hoe ga ik hem/haar vertellen dat ik exclusief met hem/haar verder wil? En wil hij/zij dat wel?

Maar dat komt ook omdat ik het achterlijk vind om eerst seks te hebben en dan pas een relatie (als in: afspreken dat je een stelletje bent, met elkaar gaat, etc), tenzij je alleen voor de seks gaat daten, maar dan doet die eerste keer je ook niet veel.

Tenzij de seks achteraf gezien een afknapper was, dan een andere date regelen.
ben ik wakker geworden in 1950?
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_174936389
quote:
3s.gif Op woensdag 8 november 2017 02:01 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Waarom denken vrouwen altijd dat wat voor hen geldt, ook voor mannen geldt :? In dit geval dus dat je als vrouw ook hard to get moet spelen.

Eve een korte uitleg waarom hard to get spelen werkt voor een man en in een bepaalde mate misschien zelfs wel noodzakelijk is. Ja, tenzij je zo'n überhunk bent dat vrouwen zelfs nog midden in de kroeg wel door jou geneukt zouden willen worden =>

Als jij als man te eager bent is dat voor de vrouw een signaal dat ze waarschijnlijk hoger op de relatieve-aantrekkelijkheidsladder staat dan jij. Voor een vrouw is dat niet in 1 opslag te zien, omdat de aantrekkelijkheid van een man niet alleen bepaald wordt door uiterlijkheden, maar voor een belangrijk deel ook door moeilijker meetbare zaken als alphaness, status, sociaal succes enzovoort.

Onzekerheid en te eager zijn is dan ook een grote afknapper voor vrouwen. Een aantrekkelijke vent die met gemak een minstens net zo aantrekkelijke chick als jij kan regelen zal namelijk nooit über eager en onzeker bij je zijn.

Daarom heeft het voor mannen (!!) zin om enigermate hard to get te spelen. Andersom heeft totaal geen effect, want een man kijkt toch vooral naar looks en sex appeal en die zaken zie je letterlijk binnen een paar seconden.
Uiteraard moet je als vrouw wèl laten zien dat je geen totale hoer bent die met elke kerel het bed in duikt, maar dat is heel wat anders dan spelletjes spelen en doen alsof je niet zo héél erg geïnteresseerd bent (wat hard to get spelen is).
Hmm goed om te lezen dit. Vanuit oogpunt van de man had ik het nog niet bekeken.

Toch denk ik dat overenthousiasme kan afschrikken. Dat kan namelijk wanhopig overkomen. Je kan best laten merken dat je het ziet zitten, maar toch een beetje terughoudend doen.

Is niet per se hard to get spelen, maar je gevoelens een beetje in bedwang houden.
  woensdag 8 november 2017 @ 09:33:49 #67
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174936742
quote:
17s.gif Op woensdag 8 november 2017 08:22 schreef PeZu het volgende:

[..]

ben ik wakker geworden in 1950?
Nee. Er staat niet huwelijk of verloving of iets officieels. Ik heb het niet over samenwonen, maar over de situatie dat je denkt "hij is van mij", en hij dat ook van jou denkt, al is het nog pril.
Maar gezien de #MeToo ellende zou je weleens mogen overwegen of vrijblijvend met Jan en Alleman rondneuken in de datingfase wel zo handig is. Dat je niet eerst na gaat denken of hij ècht wel leuk genoeg is voor seks (of intimiteit). Dat je dan voor het eerst seks hebt met "je vriend" in plaats van een one night stand met een random date van wie je niet eens weet of het wel iemand is met wie je meer wilt dan daten.
Is de seks niet oké dan kun je het altijd uitmaken. En mocht je zwanger raken dan is het tenminste een verwekker voor wie je heel bewust hebt gekozen op dat moment en niet "die gozer die ik moest doen omdat dat hoort na een date of drie met dezelfde gozer".

Was vroeger toch wat simpelder, wilde je met elkaar tongzoenen dan dan ging je met elkaar, had je verkering, was je een stelletje, had je een vriendje/vriendinnetje. Een relatie dus.

Tegenwoordig wordt er geen partnerkeuze gemaakt en wordt er vrijblijvend gedate (= open blijven staan voor aftastende ontmoetingen met anderen) en even vrijblijvend geneukt tot het richting samenwonen gaat. Een hele generatie die retebang is een verkeerde keuze te maken en daarom niet durft te kiezen, ook niet voor zoiets simpels als "verkering".
  woensdag 8 november 2017 @ 09:35:59 #68
138448 PeZu
Suspended animation
pi_174936773
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 09:33 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Nee. Er staat niet huwelijk of verloving of iets officieels. Ik heb het niet over samenwonen, maar over de situatie dat je denkt "hij is van mij", en hij dat ook van jou denkt, al is het nog pril.
Maar gezien de #MeToo ellende zou je weleens mogen overwegen of vrijblijvend met Jan en Alleman rondneuken in de datingfase wel zo handig is. Dat je niet eerst na gaat denken of hij ècht wel leuk genoeg is voor seks (of intimiteit). Dat je dan voor het eerst seks hebt met "je vriend" in plaats van een one night stand met een random date van wie je niet eens weet of het wel iemand is met wie je meer wilt dan daten.
Is de seks niet oké dan kun je het altijd uitmaken. En mocht je zwanger raken dan is het tenminste een verwekker voor wie je heel bewust hebt gekozen op dat moment en niet "die gozer die ik moest doen omdat dat hoort na een date of drie met dezelfde gozer".

Was vroeger toch wat simpelder, wilde je met elkaar tongzoenen dan dan ging je met elkaar, had je verkering, was je een stelletje, had je een vriendje/vriendinnetje. Een relatie dus.

Tegenwoordig wordt er geen partnerkeuze gemaakt en wordt er vrijblijvend gedate (= open blijven staan voor aftastende ontmoetingen met anderen) en even vrijblijvend geneukt tot het richting samenwonen gaat. Een hele generatie die retebang is een verkeerde keuze te maken en daarom niet durft te kiezen, ook niet voor zoiets simpels als "verkering".
mijn god wat ben jij negatief :D
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_174936817
Ik zie 't juist andersom. Daten en seks heb ik veel gedaan toen ik single was. Na een tijdje uitgekeken op iemand en dan kijk je verder. Maar als ik eenmaal een relatie heb dan maak ik dat niet' ff'uit. Seks is easy, een relatie is andere koek en dan wil ik eerst weten of we bij elkaar passen enzo. Ik doe niet aan drie maanden relaties.
  woensdag 8 november 2017 @ 10:12:02 #70
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174937288
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 09:39 schreef Koettie het volgende:
Ik zie 't juist andersom. Daten en seks heb ik veel gedaan toen ik single was. Na een tijdje uitgekeken op iemand en dan kijk je verder. Maar als ik eenmaal een relatie heb dan maak ik dat niet' ff'uit. Seks is easy, een relatie is andere koek en dan wil ik eerst weten of we bij elkaar passen enzo. Ik doe niet aan drie maanden relaties.
Je kunt toch ook gelijk neuken nadat je verkering hebt gevraagd?

Iemand die seks heeft in de date periode (en dus nog open staat voor dates met een ander) zie ik niet als iemand die serieus in een relatie met mij is geïnteresseerd.
Ik zie dat meer dat je dan na de derde keer op date zegt "nou met jouw wil ik wel verder" en dat je diezelfde nacht nog gezellig bij elkaar in bed kruipt en de volgende dag je Tinder-account schorst. Dat houdt echt niet in dat je gelijk moet gaan hokken of aan de familie wordt voorgesteld of zelfs maar je Facebookstatus wijzigt.

Tenzij je gewoon eerlijk bent. "Ik weet nog niet of ik verder wil met je, maar zullen we neuken?" Dan zit je achteraf ook niet met dat gedoe dat TS beschrijft. Maar persoonlijk zou ik dat niet snel doen omdat ik dan het vertrouwen voor intimiteiten nog niet heb (met drie dates heb je elkaars huis nauwelijks van binnen gezien).
pi_174937401
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 10:12 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Je kunt toch ook gelijk neuken nadat je verkering hebt gevraagd?

Iemand die seks heeft in de date periode (en dus nog open staat voor dates met een ander) zie ik niet als iemand die serieus in een relatie met mij is geïnteresseerd.
Ik zie dat meer dat je dan na de derde keer op date zegt "nou met jouw wil ik wel verder" en dat je diezelfde nacht nog gezellig bij elkaar in bed kruipt en de volgende dag je Tinder-account schorst. Dat houdt echt niet in dat je gelijk moet gaan hokken of aan de familie wordt voorgesteld of zelfs maar je Facebookstatus wijzigt.

Tenzij je gewoon eerlijk bent. "Ik weet nog niet of ik verder wil met je, maar zullen we neuken?" Dan zit je achteraf ook niet met dat gedoe dat TS beschrijft. Maar persoonlijk zou ik dat niet snel doen omdat ik dan het vertrouwen voor intimiteiten nog niet heb (met drie dates heb je elkaars huis nauwelijks van binnen gezien).
Nee, want ik wil seks voor een relatie. Dat hoort bij het deeltje uitzoeken of je bij elkaar past.
En ik date lang, makkelijk een maand of twee, drie. Wel ben ik daar altijd eerlijk over geweest tegen scharrels en dates. Tot nu toe geen gezeik mee gehad.
pi_174937764
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 10:12 schreef Lunatiek het volgende:
Iemand die seks heeft in de date periode (en dus nog open staat voor dates met een ander)
Dat je nog geen relatie hebt hoeft helemaal niet te betekenen dat je (nog) open staat voor dates met een ander. :W
pi_174938230
Ik hoef zeker niet per se een relatie te hebben voordat ik seks heb. Ik wil eerst zien of dat ook een beetje bij elkaar past. En hij gaf aan dat hij me leuk vond en wilde kijken of het wat zou gaan worden. Dat kan je natuurlijk nooit met zekerheid zeggen.

Maar hetgeen wat ik jammer vind is dat hij dus nu zich opeens anders gedraagt naar mijn idee. Eerst wilde hij snel een afspraak inplannen en nu dus niet. Maar het kan zijn dat ik spoken zie hoor.

Ananyaw leuk je post te lezen en inzicht te krijgen. Dit kan natuurlijk ook het geval zijn.

De tijd zal het gaan vertellen. Al blijf ik er bij dat ik het wel tegen vindt vallen dat hij nu weinig leuke berichtjes stuurt en naar mijn idee minder haast heeft met mij te zien. Dat vond ik juist zo leuk.
pi_174938487
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 15:19 schreef Bodybutter het volgende:
Nou we hebben 1.5 dag al geen contact. Dit is de eerste keer. Misschien toeval hoor na de seks. Maar de dag erna had ie wel wat gestuurd. Irritant zeg deze onzekerheid! En ik kreeg een site onder ogen waarop stond dat je een beetje hard to get moet doen. Dus niet altijd zelf een afspraak voorstellen of een app sturen.. : $ mannen: maakt dit echt uit? Of kan je gewoon lekker wat sturen? Ik vind hem echt leuk en wil niet te claimen over komen of te snel.
Gedraag je gewoon volwassen, Jezus
pi_174938539
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 19:43 schreef Bodybutter het volgende:
Maar kan je dan gewoon zeggen dat je het idee hebt dat hij minder enthousiast over komt? Als dit een week zo aan blijft houden uiteraard. Wat ik dus wel zo kan inschatten. Het is toch raar dat je eerst 2 keer per week afspreekt en na seks opeens totaal geen haast meer hebt om af te spreken.

En jaja de reacties van "hij heeft gekregen wat hij wilde" mogen achterwege blijven. Dat dit mogelijk is besef ik uiteraard zelf ook.
Een wijf dat op dit vlak nu al zo enorm loopt te zeiken: leuk om een keer te neuken, niet om te trouwen.

Je wanhopigheid, onzekerheid, bindingsdrang en settledrang maakt je onaantrekkelijk. Leer es op je eigen benen te staan joh
  Vis een optie? woensdag 8 november 2017 @ 12:43:20 #76
70532 loveli
N
pi_174939971
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 11:31 schreef Helpmefok het volgende:
Een wijf
:')
crap in = crap out
pi_174943461
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 09:07 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Hmm goed om te lezen dit. Vanuit oogpunt van de man had ik het nog niet bekeken.

Toch denk ik dat overenthousiasme kan afschrikken. Dat kan namelijk wanhopig overkomen. Je kan best laten merken dat je het ziet zitten, maar toch een beetje terughoudend doen.

Is niet per se hard to get spelen, maar je gevoelens een beetje in bedwang houden.
Ja, maar vooral in de ogen van vrouwen.

Je moet wel totaal debiel doen als vrouw wil je een man afschrikken met je enthousiasme. Zeker omdat we het hier niet hebben over de eerste 5 minuten ofzo, maar de situatie na 5 dates en waarschijnlijk vele weken, zo niet maanden, aan contact voorafgaande en gedurende die dates.
Anders gesteld: Denk jij dat een man bedenkingen krijgt omdat zijn date super enthousiast van hem wordt nadat ze geneukt hebben, terwijl ze hardstikke leuk en lekker is!??
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_174943659
quote:
2s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:06 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ja, maar vooral in de ogen van vrouwen.

Je moet wel totaal debiel doen als vrouw wil je een man afschrikken met je enthousiasme. Zeker omdat we het hier niet hebben over de eerste 5 minuten ofzo, maar de situatie na 5 dates en waarschijnlijk vele weken, zo niet maanden, aan contact voorafgaande en gedurende die dates.
Anders gesteld: Denk jij dat een man bedenkingen krijgt omdat zijn date super enthousiast van hem wordt nadat ze geneukt hebben, terwijl ze hardstikke leuk en lekker is!??
Kan zijn dat hij schrikt van zijn gevoelens, maar ik denk persoonlijk dat hij niet klaar is voor een relatie met haar. Waarschijnlijk heeft hij een gevoel gekregen dat het serieus kan worden en dat zij verwachtingen kan hebben na de seks.
pi_174943713
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:18 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Kan zijn dat hij schrikt van zijn gevoelens, maar ik denk persoonlijk dat hij niet klaar is voor een relatie met haar. Waarschijnlijk heeft hij een gevoel gekregen dat het serieus kan worden en dat zij verwachtingen kan hebben na de seks.
Dat is mogelijk, maar dan vindt hij haar gewoon niet leuk en lekker genoeg. Zo simpel zit het.

Of het is een alpha en is goed met vrouwen en kan makkelijk net zo aantrekkelijke vrouwen versieren. Zo niet aantrekkelijkere exemplaren. Precies waar jij last van hebt bij de mannen waar je op valt.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_174943893
quote:
3s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:23 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dat is mogelijk, maar dan vindt hij haar gewoon niet leuk en lekker genoeg. Zo simpel zit het.

Of het is een alpha en is goed met vrouwen en kan makkelijk net zo aantrekkelijke vrouwen versieren. Zo niet aantrekkelijkere exemplaren. Precies waar jij last van hebt bij de mannen waar je op valt.
Er zijn geen “net zo” exemplaren als ik, of heel zeldzaam. Dat zeggen alle mannen die ik heb gedate en ook de mannen die mij kennen. Ik denk namelijk niet gebruikelijk en handel ook niet als de gemiddelde mens.
pi_174943924
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:34 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Er zijn geen “net zo” exemplaren als ik, of heel zeldzaam. Dat zeggen alle mannen die ik heb gedate en ook de mannen die mij kennen. Ik denk namelijk niet gebruikelijk en handel ook niet als de gemiddelde mens.
Je hebt een ernstige aandoening, jonge dame. Het heet kapsones.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  woensdag 8 november 2017 @ 16:47:33 #82
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174944081
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 10:45 schreef Fokpop het volgende:

[..]

Dat je nog geen relatie hebt hoeft helemaal niet te betekenen dat je (nog) open staat voor dates met een ander. :W
Is wel mijn definitie van relatie.
  woensdag 8 november 2017 @ 16:50:22 #83
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_174944133
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:34 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Er zijn geen “net zo” exemplaren als ik, of heel zeldzaam. Dat zeggen alle mannen die ik heb gedate en ook de mannen die mij kennen. I
Bij nader inzien is het wel verstandig dat jij een poosje de kat uit de boom kijkt, zo naïef zie je ze maar zelden.
  woensdag 8 november 2017 @ 16:58:11 #84
138448 PeZu
Suspended animation
pi_174944252
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:34 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Er zijn geen “net zo” exemplaren als ik, of heel zeldzaam. Dat zeggen alle mannen die ik heb gedate en ook de mannen die mij kennen. Ik denk namelijk niet gebruikelijk en handel ook niet als de gemiddelde mens.
zeldzaam ben je ja :Y
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_174944433
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:34 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Er zijn geen “net zo” exemplaren als ik, of heel zeldzaam. Dat zeggen alle mannen die ik heb gedate en ook de mannen die mij kennen. Ik denk namelijk niet gebruikelijk en handel ook niet als de gemiddelde mens.
Ben je dan ook toevallig zo'n zeldzame vrouw die voor het in bed duiken nog even roept: "normaal doe ik dit niet hoor"..

Mannen in de date fase zeggen wat ze denken dat de vrouw wil horen..
Vrouwen zeggen in de date fase wat ze denken dat de man wil horen..

(mits ze de bedoeling hebben om vervolg dates te scoren)
newb
pi_174946975
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:47 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Is wel mijn definitie van relatie.
Ik snap wel dat je definitie van een relatie is dat je afspreekt of een onuitgesproken verstandhouding hebt dat je dan niet meer met andere mensen date, das vrij normaal, maar dat betekent niet dat zolang je niet in een relatie zit je gelijk open staat voor andere dates. Dat is dan misschien niet afgesproken maar je mag er toch nog steeds zelf over beslissen? Ten eerste zijn er genoeg singles die sowieso niet openstaan voor dates gedurende een bepaalde tijd (druk op werk, stress, jonge kinderen, net uit een relatie, aseksueel, sociale fobie, topsportcarrière etc.). Ten tweede als ik aan het daten ben met een meisje waarin ik echt iets zie, dan ga ik echt niet seks hebben met iemand anders, ook al hebben we nog geen officiële relatie en 'mag' het dus wel.
  woensdag 8 november 2017 @ 19:35:42 #87
138448 PeZu
Suspended animation
pi_174947073
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 19:31 schreef Fokpop het volgende:

[..]

Ik snap wel dat je definitie van een relatie is dat je afspreekt of een onuitgesproken verstandhouding hebt dat je dan niet meer met andere mensen date, das vrij normaal, maar dat betekent niet dat zolang je niet in een relatie zit je gelijk open staat voor andere dates. Dat is dan misschien niet afgesproken maar je mag er toch nog steeds zelf over beslissen? Ten eerste zijn er genoeg singles die sowieso niet openstaan voor dates gedurende een bepaalde tijd (druk op werk, stress, jonge kinderen, net uit een relatie, aseksueel, sociale fobie, topsportcarrière etc.). Ten tweede als ik aan het daten ben met een meisje waarin ik echt iets zie, dan ga ik echt niet seks hebben met iemand anders, ook al hebben we nog geen officiële relatie en 'mag' het dus wel.
zo simpel kan het zijn :Y
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_174947419
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 15:19 schreef Bodybutter het volgende:
Nou we hebben 1.5 dag al geen contact. Dit is de eerste keer. Misschien toeval hoor na de seks. Maar de dag erna had ie wel wat gestuurd. Irritant zeg deze onzekerheid! En ik kreeg een site onder ogen waarop stond dat je een beetje hard to get moet doen. Dus niet altijd zelf een afspraak voorstellen of een app sturen.. : $ mannen: maakt dit echt uit? Of kan je gewoon lekker wat sturen? Ik vind hem echt leuk en wil niet te claimen over komen of te snel.
Nee, heb liever dat iemand gewoon zegt hoe die erover denkt, misschien loopt die gozer wel met de zelfde ideeën te stoeien. :)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 9 november 2017 @ 00:58:34 #89
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174952996
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 20:17 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Welke vraag? Maar als jij een zusje zou jou het nu uitmaken als ze zich als een slet gedroeg?
Aha, het hoge woord is eruit. Hamzoef vindt ts-er en het gros van de mensen hier die sex bij een vijfde date niet vroeg vinden allen sletten (hoe heet overigens een mannelijke slet).
Tja Hamzoef, dan laat jij het toch als je een leuke meid treft. Wacht gerust tot de tiende of de twintigste date. Of tot na het huwelijk. Hebben wij geen probleem mee!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 9 november 2017 @ 01:20:27 #90
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174953125
WE zijn alweer een paar dagen verder. Ts-er is er nog nieuws. Heb je nog iets van hem gehoord, of heb jij nog kontakt gezocht?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_174954978
Geen nieuws. Geen contact meer gehad.
pi_174955147
misschien 5 dates wel te snel in die zin dat in die 5 dates niet duidelijk was hoe jullie elkaar zien.. wil hij wel een relatie of alleen alles voor de leuk en hoe zit het met jou? Als dit niet uitgesproken is kan hij nu denken dat je na de seks verwachtingen hebt, en trekt hij zich terug omdat hij niet met dergelijke emoties wil dealen.
  donderdag 9 november 2017 @ 10:21:16 #93
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174955702
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:23 schreef Bodybutter het volgende:
Geen nieuws. Geen contact meer gehad.
Wip eens bij hem binnen.
pi_174956436
Dus je hebt dinsdag contact gehad en een nieuwe afspraak gemaakt, en tot aan dit moment niets meer vernomen van hem?
  donderdag 9 november 2017 @ 11:11:23 #95
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174956445
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:34 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Er zijn geen “net zo” exemplaren als ik, of heel zeldzaam. Dat zeggen alle mannen die ik heb gedate en ook de mannen die mij kennen. Ik denk namelijk niet gebruikelijk en handel ook niet als de gemiddelde mens.
Geen woorden voor :') _O-
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_174956663
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 11:11 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Dus je hebt dinsdag contact gehad en een nieuwe afspraak gemaakt, en tot aan dit moment niets meer vernomen van hem?
We hebben nu voor volgende week vrijdag afgesproken. Prima dat er een afspraak staat, maar ik merk dat mijn enthousiasme wel wat minder is geworden. Dan zit er opeens 2 weken tussen terwijl de vorige dates super snel werden ingepland en 2 keer per week.
pi_174956675
Ohja en dus verder geen contact. Terwijl m'n telefoon hiervoor niet stil stond..
pi_174956700
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 11:24 schreef Bodybutter het volgende:

[..]

We hebben nu voor volgende week vrijdag afgesproken. Prima dat er een afspraak staat, maar ik merk dat mijn enthousiasme wel wat minder is geworden. Dan zit er opeens 2 weken tussen terwijl de vorige dates super snel werden ingepland en 2 keer per week.
Eerlijk is eerlijk, het klinkt ook een beetje vreemd. Maar het kan net zo goed zijn dat hij het gewoon druk heeft. Of hij denkt 'ze vindt me leuk genoeg voor seks dus hoef ik me niet meer zo uit te sloven'.
Of een miljoen andere redenen.
  donderdag 9 november 2017 @ 11:28:53 #99
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174956749
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 11:24 schreef Bodybutter het volgende:

[..]

We hebben nu voor volgende week vrijdag afgesproken. Prima dat er een afspraak staat, maar ik merk dat mijn enthousiasme wel wat minder is geworden. Dan zit er opeens 2 weken tussen terwijl de vorige dates super snel werden ingepland en 2 keer per week.
Dit is wel apart.

Ik zou hem gewoon contacteren, dat niet alleen van hem uit laten gebeuren.
Ga eens een praatje aan en kijk hoe er gereageerd wordt. Vraag naar wat hem bezig houdt nu, misschien heb je dan je antwoord al, anders zal je gewoon direct moeten vragen wat er aan de hand is, waarom het contact ineens zoveel minder is.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174956894
Ik las een stukje over dat mannen soms afstandelijk kunnen worden na seks omdat ze idd verwachten dat de vrouw gelijk denkt dat ze een relatie hebben. En vriendjesgedrag verwacht. En dat ze dan een soort van willen laten zien dat dit nog zo het geval is. En dat ze denken dat een vrouw dan dingen gaat vragen als wat is er aan de hand?

Als dat echt zo is, dan gooi ik met een vraag daar naar (binnenkort als het zo blijft) wel olie op het vuur.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')