abonnement Unibet Coolblue
pi_174918973
Ik herhaal hem even want hij is redelijk belangrijk:

quote:
Carter Page's testimony is filled with bombshells — and supports key portions of the Steele dossier

The House Intelligence Committee released a transcript of former Trump campaign adviser Carter Page's testimony before the panel last week.

Some of the testimony supports details contained in what's become known as the Steele dossier.
Page revealed that he had met with Russian government officials and a top official at a state-owned oil giant during a 2016 trip to Moscow.
Oh Carter, het was al duidelijk dat je jezelf in de nesten had gewerkt gezien je psychotische optredens.
  dinsdag 7 november 2017 @ 11:48:47 #177
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174918983
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Fox News pullt nota bene een ad gericht tegen Trump ... https://www.politico.com/(...)mpeachment-ad-244606

Propaganda organisatie tot en met.

*maar, maar* CNN toonde ook een reclame niet .... Zucht ja, omdat ze daarin zelf als fake news werden weggezet... ze blokkeren geen pro trump spotjes, omdat hun publiek dat niet zou trekken ofzo.
Nu vereng je deze discussie weer naar commercials, terwijl deze initieel ging over liegen en ik die breder trok naar misinformatie, onthouden van informatie of selectief editen.
Ik vind de suggestie in elk geval naïef dat de zaken die ik omschrijf exclusief voorbehouden zijn aan Breitbart en Infowars.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Redactie Games dinsdag 7 november 2017 @ 11:51:20 #178
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174919032
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik herhaal hem even want hij is redelijk belangrijk:

[..]

Oh Carter, het was al duidelijk dat je jezelf in de nesten had gewerkt gezien je psychotische optredens.
Ook het pisgedeelte?
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  dinsdag 7 november 2017 @ 11:52:45 #179
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174919070
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:48 schreef dellipder het volgende:

[..]

Nu vereng je deze discussie weer naar commercials, terwijl deze initieel ging over liegen en ik die breder trok naar misinformatie, onthouden van informatie of selectief editen.
Ik vind de suggestie in elk geval naïef dat de zaken die ik omschrijf exclusief voorbehouden zijn aan Breitbart en Infowars.
Ik verleg niet zoveel. Ik stapel op. De zaken zijn ook niet voorbehouden aan sites als Fox News, Breitbart, Infowars, GatewayPundit, maar het echt compleet uit de duim zuigen van belangrijk nieuws is daar wel zeer prominent aanwezig en wordt door een groot deel van de achterban gelooft, waaronder enkele gebruikers hier. Echte nieuwsorganisaties zuigen niet zomaar wat uit de duim en als het gebeurt worden de betreffende medewerkers ontslagen.
  dinsdag 7 november 2017 @ 11:52:50 #180
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174919072
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:47 schreef Barbusse het volgende:
Ondertussen zit Trump warm en comfortabel op de NRA-bank: Trump says ‘hundreds more’ might have died in Texas shooting if gun laws were tougher
Zoals ik gisteren al aangaf: Ze moeten gewoon een wet invoeren die het mogelijk maakt dat de CEO's van de NRA een kogel in de knieschijf geparkeerd moeten krijgen door de politie, elke keer wanneer er zo'n incident plaatsvind. Dan is het snel gedaan met de verkoop van die automatische wapens. Ik weet het, het is een populistisch idee, maar ik denk wél effectief.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_174919099
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:52 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Zoals ik gisteren al aangaf: Ze moeten gewoon een wet invoeren die het mogelijk maakt dat de CEO's van de NRA een kogel in de knieschijf geparkeerd moeten krijgen door de politie, elke keer wanneer er zo'n incident plaatsvind. Dan is het snel gedaan met de verkoop van die automatische wapens. Ik weet het, het is een populistisch idee, maar ik denk wél effectief.
Zelfs zoiets simpels als een verbod invoeren op bump stocks krijgen ze er niet doorheen :') Dat is geen onkunde, dat is onwil.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_174919147
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:52 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Zoals ik gisteren al aangaf: Ze moeten gewoon een wet invoeren die het mogelijk maakt dat de CEO's van de NRA een kogel in de knieschijf geparkeerd moeten krijgen door de politie, elke keer wanneer er zo'n incident plaatsvind. Dan is het snel gedaan met de verkoop van die automatische wapens.
:') .

quote:
Ik weet het, het is een populistisch idee
Ik zou eerder zeggen 'misdadig', maar goed.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 7 november 2017 @ 11:57:25 #183
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174919171
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik verleg niet zoveel. Ik stapel op. De zaken zijn ook niet voorbehouden aan sites als Fox News, Breitbart, Infowars, GatewayPundit, maar het echt compleet uit de duim zuigen van belangrijk nieuws is daar wel zeer prominent aanwezig en wordt door een groot deel van de achterban gelooft, waaronder enkele gebruikers hier.
Ik had het over verengen, omdat je kwam met een voorbeeld van een commercial.
Ik weet haast wel zeker dat wanneer 65 journalisten van de belangrijkste kabelnetten en dagbladen een aantal maal bij hooggeplaatste DNC leden een feestje bezoeken en dineren om vervolgens plannen van aanpak te bespreken dat feiten niet belangrijk zijn voor deze outlets.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 november 2017 @ 12:00:01 #184
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174919228
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:54 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Zelfs zoiets simpels als een verbod invoeren op bump stocks krijgen ze er niet doorheen :') Dat is geen onkunde, dat is onwil.
Als 20 dode kleuters geen reden genoeg is iets te doen....
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 7 november 2017 @ 12:02:30 #185
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174919278
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:54 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Zelfs zoiets simpels als een verbod invoeren op bump stocks krijgen ze er niet doorheen :') Dat is geen onkunde, dat is onwil.
Kijk je kunt het ook anders, en wel bipartizan aanpakken: Volgens het tweede amendement staat beschreven dan een amerikaan een onbeperkt aantal vuurwapens mag bezitten. Maar er staat niet in wát voor vuurwapens. en daar zit het hem nu. Dus kunnen ze de regels aanpassen: je mag een pistool of een jachtgeweer hebben. Heel simpel. Dan heb je ook geen wijziging van de tweede amendement nodig.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 7 november 2017 @ 12:04:26 #186
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174919327
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:56 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

:') .

[..]

Ik zou eerder zeggen 'misdadig', maar goed.
ze moeten toch een keer zelf aan de lijve testen dat hun wapens goed werken, of niet? >:)
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 7 november 2017 @ 12:04:28 #187
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174919328
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:52 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Zoals ik gisteren al aangaf: Ze moeten gewoon een wet invoeren die het mogelijk maakt dat de CEO's van de NRA een kogel in de knieschijf geparkeerd moeten krijgen door de politie, elke keer wanneer er zo'n incident plaatsvind. Dan is het snel gedaan met de verkoop van die automatische wapens. Ik weet het, het is een populistisch idee, maar ik denk wél effectief.
In algemene zin lijkt het me dat je mensen individueel verantwoordelijk moet houden. Wat jij hier beschrijft is identity politics waarbij de groep waartoe iemand zou moeten behoren verantwoordelijk wordt gehouden.
Vind je dit zelf niet een beetje raar of onrechtvaardig?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174919342
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 november 2017 12:04 schreef dellipder het volgende:
identity politics
Wat?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174919347
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 12:00 schreef Ulx het volgende:

[..]

Als 20 dode kleuters geen reden genoeg is iets te doen....
307 mass shootings have occurred in the US so far in 2017 :{
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 12:02 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Kijk je kunt het ook anders, en wel bipartizan aanpakken: Volgens het tweede amendement staat beschreven dan een amerikaan een onbeperkt aantal vuurwapens mag bezitten. Maar er staat niet in wát voor vuurwapens. en daar zit het hem nu. Dus kunnen ze de regels aanpassen: je mag een pistool of een jachtgeweer hebben. Heel simpel. Dan heb je ook geen wijziging van de tweede amendement nodig.
Klopt, heb je helemaal gelijk in. Military grade vuurwapens zoals AR-15's hebben niks meer te maken met zelfverdediging ed.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 7 november 2017 @ 12:05:48 #190
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174919359
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:57 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik had het over verengen, omdat je kwam met een voorbeeld van een commercial.
Ik weet haast wel zeker dat wanneer 65 journalisten van de belangrijkste kabelnetten en dagbladen een aantal maal bij hooggeplaatste DNC leden een feestje bezoeken en dineren om vervolgens plannen van aanpak te bespreken dat feiten niet belangrijk zijn voor deze outlets.
Wat moet ik hier mee? Puur conspiracy denken. Het zal best wel enig effect hebben, net zoals langs gaan bij RNC feestjes wel enig effect zal hebben. Onbewust. Laat maar zien tot welk nepnieuws het leidt.

Bij Trump is het nu wel heel makkelijk he, hij heeft geregeld direct contact met Murdoch en Hannity. Hij had nota bene Bannon in het Witte Huis. Hoe direct moet dit zijn voor je?

Bij de outlets die ik net noem is het overduidelijk dat ze nepnieuws produceren om te dienen als propaganda, niet iets met feestjes ofzo, maar gewoon heel concreet nep: Seth Rich -> DNC, Uranium One -> Clinton. En ook niemand die ontslagen wordt oid, want ja, anders wil niemand het meer doen. Dit in tegenstelling tot de paar verslaggevers die eerder bij CNN wat verkeerd gesourced hadden.
pi_174919367
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 november 2017 12:04 schreef dellipder het volgende:

[..]

In algemene zin lijkt het me dat je mensen individueel verantwoordelijk moet houden. Wat jij hier beschrijft is identity politics waarbij de groep waartoe iemand zou moeten behoren verantwoordelijk wordt gehouden.
Vind je dit zelf niet een beetje raar of onrechtvaardig?
Dit heeft niks met identity politics te maken, hoe debiel het voorstel zelf ook is.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 7 november 2017 @ 12:08:09 #192
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174919401
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 november 2017 12:04 schreef dellipder het volgende:

[..]

In algemene zin lijkt het me dat je mensen individueel verantwoordelijk moet houden. Wat jij hier beschrijft is identity politics waarbij de groep waartoe iemand zou moeten behoren verantwoordelijk wordt gehouden.
Vind je dit zelf niet een beetje raar of onrechtvaardig?
niet bepaald. Als er morgen een Afghaan naast je komt wonen met een Kalashnikov in zijn verhuistruck dan heb je er ook geen moeite mee om te profileren.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 7 november 2017 @ 12:15:19 #193
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174919562
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 12:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Wat moet ik hier mee? Puur conspiracy denken. Het zal best wel enig effect hebben, net zoals langs gaan bij RNC feestjes wel enig effect zal hebben. Onbewust. Laat maar zien tot welk nepnieuws het leidt.

Bij Trump is het nu wel heel makkelijk he, hij heeft geregeld direct contact met Murdoch en Hannity. Hij had nota bene Bannon in het Witte Huis. Hoe direct moet dit zijn voor je?

Bij de outlets die ik net noem is het overduidelijk dat ze nepnieuws produceren om te dienen als propaganda, niet iets met feestjes ofzo, maar gewoon heel concreet nep: Seth Rich -> DNC, Uranium One -> Clinton.
Je moet zelf weten wat je doet. Ik heb volgens mij de laatste keer dat we dit punt bespraken gewezen opeen voorbeeld van AO die ik gebruikte als bron. In plaats van dat je het filmpje zag van een interview ging jij op het orgel over de achtergrond.
Ik vind het alleen niet handig.

En ik wil er nog wel een voorbeeldje uithalen; Uranium One.
Deze zaak gaat niet zoals Snopes de zaak wil verengen, zodat zij dit gemakkelijk kunnen debunken, over een vermeende claim dat Clinton deze deal heeft beslecht, maar over een FBI zaak waarvan de informatie niet bij CFIUS terecht is gekomen, terwijl dit orgaan een besluit moest maken over een controversiële deal.
De zaak hoe Snopes dit presenteert is misinformatie.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 7 november 2017 @ 12:17:17 #194
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174919603
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 12:06 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dit heeft niks met identity politics te maken, hoe debiel het voorstel zelf ook is.
Dat denk ik anders over. Het niet voor het eerst dat alle wapenbezitters verantwoordelijk worden gehouden voor een mass shooting of de NR dan een terroristische organisatie is.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174919624
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:54 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Zelfs zoiets simpels als een verbod invoeren op bump stocks krijgen ze er niet doorheen :') Dat is geen onkunde, dat is onwil.
Of een fatsoenlijke backgroundcheck waardoor de weinige regulatieregels die ze hebben, effectief kunnen zijn. Als je een keer dronken op straat pist moet je op een sex offender register waar iedereen via google in kan en is je leven verpest, maar als je je vrouw en kind het licht uit hun ogen slaat en daarvoor uit de Air Force bent ontslagen en veroordeeld, kun je alsnog semi-automatische wapens komen omdat het systeem zo lek als een mandje is.
  dinsdag 7 november 2017 @ 12:20:23 #196
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174919654
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 12:08 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

niet bepaald. Als er morgen een Afghaan naast je komt wonen met een Kalashnikov in zijn verhuistruck dan heb je er ook geen moeite mee om te profileren.
In Nederland is wapenbezit heel anders geregeld dan in de Verenigde Staten, dus is het een beetje raar om met zo'n voorbeeld te komen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 7 november 2017 @ 12:23:18 #197
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174919705
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 november 2017 12:20 schreef dellipder het volgende:

[..]

In Nederland is wapenbezit heel anders geregeld dan in de Verenigde Staten, dus is het een beetje raar om met zo'n voorbeeld te komen.
in de VS wordt een afghaan met een keukendoek in de hand al als "terrorist" gebrandmerkt. Het feit blijft dat de echte terroristen vuurwapens dragen.

[ Bericht 0% gewijzigd door klappernootopreis op 07-11-2017 12:37:19 ]
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 7 november 2017 @ 12:23:22 #198
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174919706
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 12:18 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Of een fatsoenlijke backgroundcheck waardoor de weinige regulatieregels die ze hebben, effectief kunnen zijn. Als je een keer dronken op straat pist moet je op een sex offender register waar iedereen via google in kan en is je leven verpest, maar als je je vrouw en kind het licht uit hun ogen slaat en daarvoor uit de Air Force bent ontslagen en veroordeeld, kun je alsnog semi-automatische wapens komen omdat het systeem zo lek als een mandje is.
Die wetgeving bestaat er al. Sterker nog de Amerikaanse luchtmacht heeft documenten over deze dader niet in het FBI archief gebracht na zijn veroordeling, waardoor hij legaal een wapen kon aanschaffen.
Nog meer regelgeving van een overheid die fouten maakt garandeert natuurlijk niet dat de overheid geen fouten maakt.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174919720
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 november 2017 12:17 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dat denk ik anders over. Het niet voor het eerst dat alle wapenbezitters verantwoordelijk worden gehouden voor een mass shooting of de NR dan een terroristische organisatie is.
Wapenbezitters zijn nog nooit verantwoordelijk gehouden voor mass shootings, muv de daders. En de NRA wordt verantwoordelijk gehouden voor het actief tegenwerken van betere regulering van wapenbezit. Learn to spot the difference.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 7 november 2017 @ 12:25:12 #200
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174919750
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 12:23 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wapenbezitters zijn nog nooit verantwoordelijk gehouden voor mass shootings, muv de daders. En de NRA wordt verantwoordelijk gehouden voor het actief tegenwerken van betere regulering van wapenbezit. Learn to spot the difference.
juist.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')