abonnement Unibet Coolblue
pi_174902897
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 12:47 schreef Andromache het volgende:
Hoi allen,

Ik stop met R&P. Ik wil ophouden met een leegte vullen. Een leegte in mij, onvoldoende zelfvertrouwen en een gevoel van onrust stillen door loos te SC'en. De SC hier is meestal gezellig, maar ik zie in dat ik altijd bezig ben met vullen van een leegte. Ik ben weinig thuis, en als ik alleen thuis ben, Fok ik, of ander ongezond surf- en mobielgedrag. Ik wil mezelf leren om met de stilte om te gaan, innerlijke rust ervaren en verdragen. R&P heeft me veel geholpen, het was gezellig, maar ik wil meer mindful en krachtiger in het leven staan. Mezelf ervaren en daar rust uit halen. Van 'alleen is prima'. Sterker worden.

Ik wil nog wel af en toe mee slowchatten met Gordon op tv ofzo of de Rijdende Rechter, dus jullie kunnen me misschien nog in SHO, TV of ESF zien.


Iedereen erg bedankt voor de lieve woorden altijd en de steun. C dankjewel voor de fijne jaren.

En de DM/Pm blijft gewoon open staan.
Succes.
pi_174902929
quote:
2s.gif Op maandag 6 november 2017 14:01 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Das waar, dan is dat ook een slecht voorbeeld. Het gros van die aangekondigde 'ALLES IS STOM, IK STOP ERMEE' acties worden vroeg of later weer teruggedraaid.
En daar kijk je van op?
pi_174903159
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 14:06 schreef rival het volgende:

[..]

En daar kijk je van op?
Niet perse, maar dat maakt dit (en bv. dat topic van Tong of Mata destijds) nogal een beetje kansloze exercities, vooral gericht op het vergaren van wat aandacht en hopen zo hun onvrede over FOK! (of zichzelf in dit geval) even in de spotlight te zetten.
pi_174903188
kthxbai
Ja doei.
  maandag 6 november 2017 @ 14:35:04 #55
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_174903506
Sterkte en succes, TS. Hopelijk brengt de mindfullness je wat je ervan hoopt.
pi_174903751
Nou, doei.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 6 november 2017 @ 14:59:03 #57
292419 NoXia
Productiefoutje
  maandag 6 november 2017 @ 15:04:54 #58
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_174904036
Het ga je goed, vaarwel. Tabé.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_174904076
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 13:07 schreef Andromache het volgende:
Mindfulness denk ik naast psychotherapie.
Hoe zie je dat concreet voor je?

Hoe wil je bijv een uur lang mindful zijn ipv een uur lang fokken? Voor je uit staren is ook zoiets.

Bijna elke activiteit is wel een manier van leegte vullen. Maar het moet inderdaad niet in de weg komen te staan van belangrijkere dingen.

Succes hoe dan ook!
pi_174904232
Okee, ik zal het even noteren zodat ik het niet vergeet.
  maandag 6 november 2017 @ 15:46:18 #61
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174904786
Ik snap nooit zo goed waarom mensen dit aankondigen?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_174904811
Sterkte en hopelijk vind je hetgeen wat goed voor je is.
pi_174906358
Ik had wat getypt maar laat maar :')
Komt bij de volgende ronde wel
  maandag 6 november 2017 @ 19:53:16 #64
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_174909317
Veel succes gewenst! Mindfulness doe ik ook aan. Eenmaal die ritme te pakken, ervaar nu weinig stress
God doesn't help stupid!
pi_174909926
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 12:47 schreef Andromache het volgende:
Hoi allen,

Ik stop met R&P. Ik wil ophouden met een leegte vullen. Een leegte in mij, onvoldoende zelfvertrouwen en een gevoel van onrust stillen door loos te SC'en. De SC hier is meestal gezellig, maar ik zie in dat ik altijd bezig ben met vullen van een leegte. Ik ben weinig thuis, en als ik alleen thuis ben, Fok ik, of ander ongezond surf- en mobielgedrag. Ik wil mezelf leren om met de stilte om te gaan, innerlijke rust ervaren en verdragen. R&P heeft me veel geholpen, het was gezellig, maar ik wil meer mindful en krachtiger in het leven staan. Mezelf ervaren en daar rust uit halen. Van 'alleen is prima'. Sterker worden.

Ik wil nog wel af en toe mee slowchatten met Gordon op tv ofzo of de Rijdende Rechter, dus jullie kunnen me misschien nog in SHO, TV of ESF zien.


Iedereen erg bedankt voor de lieve woorden altijd en de steun. C dankjewel voor de fijne jaren.

En de DM/Pm blijft gewoon open staan.
OP niet gelezen.

Aandachtzoekertjes :r
pi_174909931
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 15:46 schreef Quotidien het volgende:
Ik snap nooit zo goed waarom mensen dit aankondigen?
Dit!
pi_174909937
:')
pi_174910729
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 15:47 schreef Maghrebijnse het volgende:
Sterkte en hopelijk vind je hetgeen wat goed voor je is.
pi_174911789
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 15:46 schreef Quotidien het volgende:
Ik snap nooit zo goed waarom mensen dit aankondigen?
Omdat sommigen elkaar op dit forum wat beter kennen dan slechts een paar Posts en je dan niet allerlei vragen krijgt waarom je niet meer op fok zit.

En zo'n aankondiging a la Tong is ook een goede stop achter de deur.
pi_174911835
Die reacties ook hier _O-
De reden waarom ik regelmatig na een hele tijd weg te zijn, toch wel eens ff terug kom :D
Loedermoeder
pi_174912142
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 15:06 schreef -Strawberry- het volgende:

Hoe zie je dat concreet voor je?

Hoe wil je bijv een uur lang mindful zijn ipv een uur lang fokken? Voor je uit staren is ook zoiets.

Bijna elke activiteit is wel een manier van leegte vullen. Maar het moet inderdaad niet in de weg komen te staan van belangrijkere dingen.

Succes hoe dan ook!
Ben het hiermee eens.
Overigens vind ik het altijd wel heel mooi wanneer mensen het geduld hebben voor mindfulness.

Nou ja veel succes dan maar met volgens wikipedia Neoptolemos en je kinderen .
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_174913066
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
kthxbai
Wat ben jij kortaf zeg. Beetje meer fatsoenlijk afscheid nemen is er niet meer bij.
pi_174913097
Een 'leegte' opvullen met een internetverslaving. :')

Kom je er nu pas achter dat hersenloos internetten zo'n beetje de minst productieve activiteit is die er bestaat?

Goede stap dus. Je haalt meer voldoening uit andere activeiten. :)
pi_174913588
Het ga je goed meid.
Mag ik de lege plek die je achterlaat op fok?
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_174913737
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 12:47 schreef Andromache het volgende:
Hoi allen,

Ik stop met R&P. Ik wil ophouden met een leegte vullen. Een leegte in mij, onvoldoende zelfvertrouwen en een gevoel van onrust stillen door loos te SC'en. De SC hier is meestal gezellig, maar ik zie in dat ik altijd bezig ben met vullen van een leegte. Ik ben weinig thuis, en als ik alleen thuis ben, Fok ik, of ander ongezond surf- en mobielgedrag. Ik wil mezelf leren om met de stilte om te gaan, innerlijke rust ervaren en verdragen. R&P heeft me veel geholpen, het was gezellig, maar ik wil meer mindful en krachtiger in het leven staan. Mezelf ervaren en daar rust uit halen. Van 'alleen is prima'. Sterker worden.

Ik wil nog wel af en toe mee slowchatten met Gordon op tv ofzo of de Rijdende Rechter, dus jullie kunnen me misschien nog in SHO, TV of ESF zien.


Iedereen erg bedankt voor de lieve woorden altijd en de steun. C dankjewel voor de fijne jaren.

En de DM/Pm blijft gewoon open staan.
Mindful zijn is een goed ding. Ik wens je daar veel geluk mee. :)
1 + 1 = blauw
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')