abonnement Unibet Coolblue
pi_174898679
Het begon met leugentjes over haar verleden. Dingen waar ze niet trots op was. Hier kon ik nog wel iets van snappen, puur omdat het verleden niet belangrijk is.

Maar nu liegt ze over de kleine dingen. Als het iets wat ik vervelend vindt om te horen kiest ze de makkelijke weg, en liegt. Het zijn zeker geen grote dingen. Het bizarre is dat ik weet dat ze ziels veel van me houdt. Ze gaat door het vuur vopr me, en weet ook zeker dat ze nooit vreemd zou graan of wat dan ook.

Maar ik heb wen schijthekel aan liegen, al is het iets kleins. Dat weet ze ik heb haar een ultimatum gegeven, en gewoon weer. Ze is er elke keer helemaal stuk van, oprecht. Dat is zeker niet fake.

Wat de fak kan ik nog doen. Ze is super goed voor me, en zal me nooit bedriegen. Maar te veel leugentjes om bestwil is schadelijk.

Fuck.

[ Bericht 20% gewijzigd door STING op 08-11-2017 17:00:47 ]
pi_174898703
mmm lastig.... Maar kan je een voorbeeld geven van een leugen? Het lijkt me lastig om er wat van te vinden met deze informatie.. je hebt tenslotte liegen en je hebt liegen...
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
  maandag 6 november 2017 @ 09:25:00 #3
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_174898750
Dus je flipt bij het minste en geringste uit en geeft haar ultimatums en vindt het dan vreemd dat ze niet eerlijk tegen je durft te zijn?
And so is the past
  maandag 6 november 2017 @ 09:31:02 #4
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_174898842
Hoe reageer je als ze je wel iets verteld wat je 'vervelend vind om te horen'? Flip je dan ook ,en ga je met ultimatums strooien?
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_174898886
Alsof jij nooit liegt. Elke mens liegt, misschien betrapt ze jou er gewoon nooit op. Doe even normaal, ultimatums, ik had je al gedumpt
  maandag 6 november 2017 @ 09:36:39 #6
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_174898939
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 09:19 schreef Dervomme het volgende:
Maar ik heb wen schijthekel aan liegen, al is het iets kleins. Dat weet ze ik heb haar een ultimatum gegeven, en gewoon weer.
Heb je haar al gevraagd waarom ze liegt? In plaats van ultimatums is het effectiever om hier samen goed over te zitten. Laat haar weten dat ze zich nergens voor hoeft te schamen. Iedereen liegt weleens, maar ze hoeft niets te verbergen.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_174898949
Nou, dan is het nu uit he. Tenminste, ik neem aan dat je je aan je ultimatum hebt gehouden en we dus eigenlijk moeten spreken van 'ex-vriendin loog' in de TT?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174899058
We hebben al zo vaak gezeten zoo vaak heb ik gezegd dat ze alles kwijt kan. En nee, ik lieg nooit. Ik heb naar haar toe al mijn fouten erkend en alles gezegd zoals het is.

Ze loog over schulden 12000 euro. Ik snapte het en begreep haar schaa,te en heb haar geholpen. Hoopte dat ze zou begrijpen dat ze alles aan me kwijt kan.

Tijdje geleden kreeg ze een app van een gast vrij persoonlijk, en wilde wat van haar, dus vroeg er naar, wie is dat? Ging je met hem ofzo? Nee nee, is een oude vriend. Ze heeft hem ook niet meer gesproken.
Vervolgens zat ik alleem bij haar ma, en kwam die naam naar boven door die moeder, het kwam er gwn op neer datmze voor mij wel samen waren. Dus ik zeg neejoh ze zei tegen mij van niet. Uit eindelijk gaf mn vriendin toe na nog 5 keer ontkennen. Dus ik zat flink voor lul daar.

Ik heb het zo vaak gezegd, wees gwn eerlijk. Maar na 10 keer zeg ik idd, of je bent eerlijk of ik ga weg. Wat is een realtiemzonder vertrouwen.
  maandag 6 november 2017 @ 09:45:26 #9
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_174899104
Als je het verleden niet belangrijk vindt, waarom vraag je er dan naar?
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_174899230
Als er een app komt van iemand die iets van haar wilt, vraag jij dan niets?lijkt me normaal
pi_174899254
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 09:52 schreef Dervomme het volgende:
Als er een app komt van iemand die iets van haar wilt, vraag jij dan niets?lijkt me normaal
Je leest haar Whatsapp berichten?
pi_174899265
Ik zat naast haar op dat moment
pi_174899278
-> Geen vragen stellen waar je het antwoord niet van wil weten.
-> Geen ultimatums stellen als je je er niet aan gaat houden.

=> Je bent een hele grote fout begaan door een ultimatum te stellen om er vervolgens toch niet mee te doen. Daardoor weet ze dat ze jouw dreigingen niet serieus hoeft te nemen. Je blaft, maar bijt niet.

=> Ze liegt, je weet dat ze liegt, nu nog accepeteren dat ze liegt. Je verwachtingen sluiten niet aan op de realiteit, en je zal daardoor alleen maar meer en meer teleurgesteld worden.

Waar het op neerkomt: accepteer dat ze liegt en maak er niet zo'n drama van óf... accepteer het niet en maak het uit en ga verder met je leven.

Er is geen middenweg.
  maandag 6 november 2017 @ 09:55:56 #14
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174899279
Ligt er ook aan hoe je het vraagt en wat zij voor reactie verwacht.
Niet "wie is dat?" maar gelijk het jaloerse "Ging je met hem of zo?" erbij. Gaat je gewoon geen reet aan, me dunkt.
Maar mogelijk verwacht zij iets van jou: dat je boos wordt omdat ze nog contact heeft met een oude vriend, bijvoorbeeld. Dat je haar het contact met hem gaat verbieden.
Ik denk dat ze erg bang voor je is en misschien ook wel liegt over het zielsveel houden van, maar ja, je hebt haar geholpen dus heb je haar in je greep.
:{
pi_174899289
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 09:55 schreef Dervomme het volgende:
Ik zat naast haar op dat moment
En je las over haar schouder mee?
  maandag 6 november 2017 @ 10:00:30 #16
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_174899358
Stop er gewoon mee. Beter voor jullie beide.
UI Made bij VanilleKwark.
  maandag 6 november 2017 @ 10:01:05 #17
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174899369
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 09:52 schreef Dervomme het volgende:
Als er een app komt van iemand die iets van haar wilt, vraag jij dan niets?lijkt me normaal
Ze heeft recht op privacy. Als er iets is, vertelt ze het zelf wel als ze wil dat jij het weet. Vertrouwen hebben is niet je sterkste kant.
pi_174899378
Weet je overigens...
- Waarom ze liegt? Dus echt waarom ze liegen als een gewoonte heeft... Wat is de oorzaak daarvan?
- Waarom ze liegt tegen jou? Mensen liegen als ze bang zijn voor een reactie, dus waar en waarom is ze bang om eerlijk te zijn tegen jou?

Maar zelfs weet je antwoorden hierop, dit gedrag 'repareren' gaat je veel tijd en moeite kosten. En ze moet wel eerlijk tegen jou willen zijn (ongeacht de gevolgen). Zolang zij zoiets heeft van 'haha, waarom zou ik, ik kom er nu toch wel mee weg', kom jij nergens...

Ik denk eerlijk gezegd dat het verder kansloos is, maar goed, wie weet eh.
pi_174899458
Liegen = vertrekken.
Dat gaat niet verbeteren, daar gaat geen ultimatum wat aan veranderen. Ze moet gewoon iemand zoeken die er wel intrapt.
pi_174899466
Ze is super bang om me kwijt te raken, daarom liegt ze, daarom wilt ze dingen verbloemen. Ik wil geen bloemen, ik wil gwn eerlijkheid. Ik heb een aantal jaar geleden in mijn mindere periode, de vriendin van een goede vriend gedaan. Iets wat ik niet graag naae buiten breng, ze hoorde dit van iemand, en heb ditmeerlijk verteld. Tuurlijk wilt ze het liever niet horen, maar ik ben gewoon 100% eerlijk.

Ze is bang om me te verliezen, al heel lang en dat isngebaseerd op niets, omdat ze denkt dat ik te goed ben. Maar dit is niet waar en heb dar al vele malen besproken ik doe er ook alles aan omdat te laten blijken. Maar ze krijgt het er niet in.
pi_174899551
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 10:07 schreef Dervomme het volgende:
Ze is super bang om me kwijt te raken, daarom liegt ze, daarom wilt ze dingen verbloemen. Ik wil geen bloemen, ik wil gwn eerlijkheid. Ik heb een aantal jaar geleden in mijn mindere periode, de vriendin van een goede vriend gedaan. Iets wat ik niet graag naae buiten breng, ze hoorde dit van iemand, en heb ditmeerlijk verteld. Tuurlijk wilt ze het liever niet horen, maar ik ben gewoon 100% eerlijk.

Ze is bang om me te verliezen, al heel lang en dat isngebaseerd op niets, omdat ze denkt dat ik te goed ben. Maar dit is niet waar en heb dar al vele malen besproken ik doe er ook alles aan omdat te laten blijken. Maar ze krijgt het er niet in.
Of dat nou echt de reden is :{ ...

Doet er eigenlijk ook niet toe, liegen = bedriegen = weggaan.
  maandag 6 november 2017 @ 10:29:36 #22
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_174899733
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 10:07 schreef Dervomme het volgende:
Iets wat ik niet graag naae buiten breng, ze hoorde dit van iemand, en heb ditmeerlijk verteld. Tuurlijk wilt ze het liever niet horen, maar ik ben gewoon 100% eerlijk.

Je bent dus zelf ook pas '100% eerlijk' als ze t eerst van iemand anders al heeft gehoord.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 6 november 2017 @ 10:31:41 #23
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_174899764
Pareltje weer.
And so is the past
  maandag 6 november 2017 @ 10:40:16 #24
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_174899909
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 09:55 schreef Lunatiek het volgende:
Ligt er ook aan hoe je het vraagt en wat zij voor reactie verwacht.
Niet "wie is dat?" maar gelijk het jaloerse "Ging je met hem of zo?" erbij. Gaat je gewoon geen reet aan, me dunkt.
Maar mogelijk verwacht zij iets van jou: dat je boos wordt omdat ze nog contact heeft met een oude vriend, bijvoorbeeld. Dat je haar het contact met hem gaat verbieden.
Ik denk dat ze erg bang voor je is en misschien ook wel liegt over het zielsveel houden van, maar ja, je hebt haar geholpen dus heb je haar in je greep.
:{
Ja, dit eigenlijk.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_174900015
Hmmm ik was al weggegaan na het liegen over een schuld van 12000 euro, maar verrassing, iedereen liegt, het belang is, waar men over liegt.
pi_174900037
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 09:19 schreef Dervomme het volgende:
leugentjes
nu liegt ze
en liegt

Het bizarre is dat ik weet dat ze ziels veel van me houdt.
en weet ook zeker dat ze nooit vreemd zou graan

schijthekel aan liegen
ultimatum gegeven,
Dat is zeker niet fake.
Maar te veel leugentjes om bestwil is schadelijk.

Parreltje dit inderdaad :')
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_174900079
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 09:43 schreef Dervomme het volgende:
We hebben al zo vaak gezeten zoo vaak heb ik gezegd dat ze alles kwijt kan. En nee, ik lieg nooit. Ik heb naar haar toe al mijn fouten erkend en alles gezegd zoals het is.

Ze loog over schulden 12000 euro. Ik snapte het en begreep haar schaa,te en heb haar geholpen. Hoopte dat ze zou begrijpen dat ze alles aan me kwijt kan.

Tijdje geleden kreeg ze een app van een gast vrij persoonlijk, en wilde wat van haar, dus vroeg er naar, wie is dat? Ging je met hem ofzo? Nee nee, is een oude vriend. Ze heeft hem ook niet meer gesproken.
Vervolgens zat ik alleem bij haar ma, en kwam die naam naar boven door die moeder, het kwam er gwn op neer datmze voor mij wel samen waren. Dus ik zeg neejoh ze zei tegen mij van niet. Uit eindelijk gaf mn vriendin toe na nog 5 keer ontkennen. Dus ik zat flink voor lul daar.

Ik heb het zo vaak gezegd, wees gwn eerlijk. Maar na 10 keer zeg ik idd, of je bent eerlijk of ik ga weg. Wat is een realtiemzonder vertrouwen.
Ze wil geen begrip, ze wil een vermaning. En daarna acceptatie ondanks haar fouten.
Somebody that I used to know
  maandag 6 november 2017 @ 11:44:47 #28
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174900803
Gewoon een x met zn 2en uit eten gaan bijde Mc Donalds en dit bespreken.
pi_174900968
Iemand liegt alleen over kleine dingen in het verleden als ze bang zijn dat het ineens een ding wordt. Als ze er blind op kan vertrouwen dat jij gewoon normaal zou reageren -bijvoorbeeld hetzelfde als bij een anekdote is over een huisdier van haar uit het verleden oid- dan is gewoon eerlijk zijn namelijk de makkelijkste weg.

Je vragen zijn wel een voedingsbodem voor dat wantrouwen, het zijn geen geïnteresseerde open vragen, maar gelijk met een bepaalde lading.

En je bent nogal selectief, je vindt jezelf 100% eerlijk als je het maar gelijk toegeeft als ze viavia ergens achter komt wat je haar niet zelf hebt vertelt. :')

quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 10:01 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ze heeft recht op privacy. Als er iets is, vertelt ze het zelf wel als ze wil dat jij het weet. Vertrouwen hebben is niet je sterkste kant.
Belangrijker nog imo: de persoon die haar het bericht stuurt heeft ook recht op privacy.
pi_174901341
O
pi_174902026
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 10:07 schreef Dervomme het volgende:
Ze is super bang om me kwijt te raken, daarom liegt ze, daarom wilt ze dingen verbloemen. Ik wil geen bloemen, ik wil gwn eerlijkheid. Ik heb een aantal jaar geleden in mijn mindere periode, de vriendin van een goede vriend gedaan. Iets wat ik niet graag naae buiten breng, ze hoorde dit van iemand, en heb ditmeerlijk verteld. Tuurlijk wilt ze het liever niet horen, maar ik ben gewoon 100% eerlijk.

Ze is bang om me te verliezen, al heel lang en dat isngebaseerd op niets, omdat ze denkt dat ik te goed ben. Maar dit is niet waar en heb dar al vele malen besproken ik doe er ook alles aan omdat te laten blijken. Maar ze krijgt het er niet in.
Je zou haar kunnen vertellen dat haar angst om jou kwijt te raken, er op deze manier uiteindelijk voor zal zorgen dat ze jou zal kwijtraken.

Als je onbetrouwbaar bent wanneer je een wat mindere periode hebt, ben je zelf toch ook niet zo betrouwbaar?
Je hebt niks aan het maken van afspraken met iemand als die persoon zich alleen maar daaraan houdt zolang die persoon jou mag. Voor mij geldt "afspraak is afspraak".

En waarom heb je de OP weggehaald?

En ¤12000 schuld? Om eerlijk te zijn zou ik hier enorm van schrikken. Schrok zelf al van enkele duizenden euro's schuld.
pi_174902048
OP:
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 09:19 schreef Dervomme het volgende:
Het begon met leugentjes over haar verleden. Dingen waar ze niet trots op was. Hier kon ik nog wel iets van snappen, puur omdat het verleden niet belangrijk is.

Maar nu liegt ze over de kleine dingen. Als het iets wat ik vervelend vindt om te horen kiest ze de makkelijke weg, en liegt. Het zijn zeker geen grote dingen. Het bizarre is dat ik weet dat ze ziels veel van me houdt. Ze gaat door het vuur vopr me, en weet ook zeker dat ze nooit vreemd zou graan of wat dan ook.

Maar ik heb wen schijthekel aan liegen, al is het iets kleins. Dat weet ze ik heb haar een ultimatum gegeven, en gewoon weer. Ze is er elke keer helemaal stuk van, oprecht. Dat is zeker niet fake.

Wat de fak kan ik nog doen. Ze is super goed voor me, en zal me nooit bedriegen. Maar te veel leugentjes om bestwil is schadelijk.

Fuck.
pi_174902073
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 13:10 schreef Chai het volgende:
OP:

[..]

Danku
pi_174904865
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 10:01 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ze heeft recht op privacy. Als er iets is, vertelt ze het zelf wel als ze wil dat jij het weet. Vertrouwen hebben is niet je sterkste kant.
Vaak zijn mensen gewoon of heel erg snel wantrouwig/jaloers of weer het andere uiterste en gewoon extreem naïef. Een klein beetje letten op opvallende zaken vind ik niet meer dan normaal. Zeker als er al vaker gelogen wordt.

Al is de oplossing meestal inderdaad er gewoon eens een over praten. Werkt dat niet en blijf jij je kapot ergeren? Dan moet je stoppen met de relatie.
pi_174919760
Ze loog ook over waa ze giste was ;)
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')