abonnement Unibet Coolblue
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 9 november 2017 @ 00:04:56 #76
74056 crew  ToT
pi_174952535
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:58 schreef Anton41 het volgende:

[..]

Alles doe ik ook alleen zelfvertrouwen is mogelijk voor me heb het ook met als ik iemand ontmoet die ik nog niet ken niet zo erg als meiden maar heb het wel bijv als een vriend een vriend mee neemt ben ik nog beetje verlegen en praat ik nog niet zo veel alleen als hij veel tegen mij praat praat ik veel met hem
Herkenbaar probleem.

Op één of andere manier zul je langzaam maar zeker jezelf moeten aanleren "I don't give a fuck wat anderen van me denken!"
De meeste mensen waarmee je een praatje zult aangaan in je leven zul je later toch nooit meer zien. Als je DAT in gedachten houdt, wordt het al een stuk makkelijker om een babbeltje aan te gaan.
Probeer het in het algemeen wat uit, niet alleen met chicks waar je wat mee zou willen hebben. Op feestjes, in het openbaar vervoer, wat dan ook. Kijk of je een aanknooppunt kunt vinden.
Afgelopen weekend was ik op een verjaardag en die persoon had een aquarium. Ik begon maar wat te babbelen dat ik er ook een paar heb gehad en de gozer die bij mij en mijn vriendin zat, leek geïnteresseerd te luisteren. (Tja, je moet toch wat om de tijd te doden. ;) )
Beetje geluld over de verschillende vissen die ik heb gehad, en na verloop van tijd zei ik gewoon: "Ja maar wat zitten we nou over vissen te lullen? Even wat anders...." en toen ging ik door met iets wat me aan die persoon opgevallen was, waarna het gesprek verder op gang kwam. :)

En het werd gewoon een heel toffe avond! :Y ^O^
pi_174952969
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 22:25 schreef Anton41 het volgende:

[..]

Maar hoe doe ik dat dan? Ben erg verlegen en onzeker weet niet wat ik moet zeggen hoe ik het gesprek moet starten etc
Fake it till you make it.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 9 november 2017 @ 01:02:24 #78
74056 crew  ToT
pi_174953013
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 22:25 schreef Anton41 het volgende:

[..]

Maar hoe doe ik dat dan? Ben erg verlegen en onzeker weet niet wat ik moet zeggen hoe ik het gesprek moet starten etc
Probeer linkjes te leggen.
Als de persoon in kwestie iets zegt over A of je merkt iets van onderwerp A bij die persoon op, en je weet dat onderwerp B daar aan gerelateerd is, dan begin je over onderwerp B te lullen omdat dat waarschijnlijk ook wel in het interessegebied van die persoon zal liggen en het ligt dan niet te erg voor de hand.

Voorbeeld: ik zag laatst iemand met een Family Guy t-shirt. Die cartoonserie heeft me nooit wat geboeid en ik zeg dat ook tegen 'm, MAAR The Orville (met de acteur die veel stemmen van Family Guy doet en de producent is enzo) vind ik WEL weer erg leuk dus begin ik daar wat over te praten. :)

Voor mij blijft het overigens ook nog steeds een enorme ontdekkingstocht met sociale contacten aangezien ik Asperger en ADHD heb.
pi_174954125
Gast, je bent 17. Alle tijd nog.
  donderdag 9 november 2017 @ 09:15:42 #80
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_174954881
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:48 schreef Anton41 het volgende:

[..]

Zit niet meer op school helaas niet afgemaakt
Werk 4 dagen per week in een restaurant
Verder chil ik meestal met me vrienden
En sinds kort ga ik ook naar de sportschool
Bijna elke dag
Is het niet een idee om te proberen toch weer iets van een opleiding te gaan volgen? Goed voor je ontwikkeling, goed voor je status in de relatiemarkt en nieuwe mogelijkheden tot het ontmoeten van vrouwen.

Laagopgeleide mannen staan meestal ook op de relatiemarkt al 2-0 achter.
pi_174955961
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:15 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Is het niet een idee om te proberen toch weer iets van een opleiding te gaan volgen? Goed voor je ontwikkeling, goed voor je status in de relatiemarkt en nieuwe mogelijkheden tot het ontmoeten van vrouwen.

Laagopgeleide mannen staan meestal ook op de relatiemarkt al 2-0 achter.
Ja ga binnenkort wel weer naar school maar nu ff niet veel achter de rug op me scholen trek het ff niet meer
pi_174956385
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:58 schreef Anton41 het volgende:

[..]

Alles doe ik ook alleen zelfvertrouwen is mogelijk voor me heb het ook met als ik iemand ontmoet die ik nog niet ken niet zo erg als meiden maar heb het wel bijv als een vriend een vriend mee neemt ben ik nog beetje verlegen en praat ik nog niet zo veel alleen als hij veel tegen mij praat praat ik veel met hem
Toen ik 17 was was ik veel onzekerder dan nu. Ben nu 18.5. Dus alles kan veranderen als je maar vooruit blijft streven en niet naar je oude gewoontes terugvalt
pi_174956400
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 00:02 schreef Anton41 het volgende:

[..]

.

Alle meiden die ik vaker tegen kom zijn me collega’s en zijn er maar 2 of 3 en die Zijn boven de 30 en praten met hun heb ik geen moeite mee

2 game niet zo vaak en sinds deze week ga ik ook naar de sportschool of train ik zelf pushups en optrekken heb zo een speciale stang ervoor
Sinds deze week sportschool? Als je over een half jaar 2 of 3 blokjes extra op de apparaten kan is dat een persoonlijke prestatie en je zelfvertrouwen zal groeien man :P
pi_174963894
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:44 schreef Anton41 het volgende:
Ja me cirkel is erg klein nu max 5 goeie vrienden nu want me oude vrienden waren allemaal klootzakken wie me eigenlijk achter me rug gebruikte dus fake vrienden slangen
Heb niks gepland deze week want moet hele week werken invallen meestal werk ik maar 4 dagen wat ik eerst geplant had staan was met een vriend iets in de stad doen en de andere dag met een vriend naar de gym gaan
Zoals ik zei, breid je cirkel uit. Dat is echt nodig. Die vijf vrienden van je hebben sowieso elk vijf vrienden. Vraag gewoon dat ze je eens meenemen naar iemand die je nog niet kent (man of vrouw maakt niet uit). Als pakweg de helft goed met je kan opschieten heb je weer 12 vrienden bij. Ga bij een vereniging en je hebt er nog eens 25 bij, enz... Ik denk dat je dat wel kan.

Iets in de stad gaan doen klinkt als wat rondlopen, zo leer je geen mensen kennen. Op de gym ook niet als je met een vriend gaat, ga alleen en maak ter plekke vrienden. Of ga met iemand die je minder goed kent als je niet graag alleen gaat. Jezelf inschrijven voor een dagactiviteit ofzo kan ook helpen, dan moet je wel mensen leren kennen. Verder zijn twee dingen doen voor drie vrije dagen best weinig. Ik doe nog dingen na mijn werkuren, en mijn weekends zitten bijna altijd helemaal vol. Om een voorbeeld te geven: ik ben morgen en het weekend vrij. Morgenochtend slaap ik wat bij, dan ga ik naar de verjaardag van een vriend, vervolgens naar de prijsuitreiking van mij sport waar ik ook fotograaf zal zijn. Zaterdag heb ik met een vriendin afgesproken en een vrije avond. Zondagochtend heb ik een beurs, waarna ik met wat vrienden naar Duitsland rij voor een dagje. Maandagochtend weer werken.

En nog iets:

quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:44 schreef Anton41 het volgende:
Ja me mijn/m'n cirkel is erg klein (.) n Nu max 5 vijf goeie vrienden nu (,) want me mijn/m'n oude vrienden waren allemaal klootzakken (,) wie die me eigenlijk achter me mijn/m'n rug gebruikten dus fake vrienden(,) slangen(.)
Heb niks gepland deze week want moet de hele week werken (,) invallen(.) mMeestal werk ik maar 4 vier dagen wat ik eerst geplant gepland had staan was met een vriend iets in de stad doen en de andere dag met een vriend naar de gym gaan(.)
Met alle respect maar zowel je schrijfstijl als je spelling is niet echt van een hoog niveau. Misschien ben je dyslectisch, maar anders moet je er echt aan werken! Ik zou graag een vriendin willen maar als ik iemand tegen kom die schrijft als jij hoeft het voor mij al niet meer. Meisjes reageren net zo.
Imagination is more important than knowledge (Albert Einstein).
pi_174964087
Geen vrouwen als vrienden ? Ga naar de kroeg. Geen zelfvertrouwen, lef of praatjes ? Drink bier.
pi_174996606
quote:
2s.gif Op zondag 5 november 2017 21:25 schreef Gary_Oak het volgende:
17. :') Kom maar terug als je 47 bent, dan heb je een probleem.
Volgens mij heb je juist een probleem als je op je 47ste een vrouw en kinderen hebt, waar je dus niet meer vanaf komt.
En een vrouw die dus ook 40+ is. :r
Meisjes zijn lekker om mee te seksen als ze nog jong zijn, maar daarna hoeft van mij echt niet meer.
Liever vrijgezel dan later opgescheept zitten met een oud wijf in je eigen huis.
pindazakje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')