abonnement Unibet Coolblue
pi_174923503
Ik snap echt niet hoe het mogelijk is dat er zelfs in de media na 10 wedstrijden iedereen al roept dat psv kampioen wordt en dat een gat van 10 punten niet te overbruggen is.

Ik vind het lachwekkend, zeker als je kijkt hoe het de afgelopen 10 jaar de competitie vaak is verlopen.

Er valt echt nog geen klote van te zeggen. Ik trek een conclusie als er nog 10 wedstrijden te spelen is wie er kampioen zou kunnen worden en zelfs dan is het nog niet zeker. Kijk maar naar vorig seizoen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174923553
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 15:47 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik snap echt niet hoe het mogelijk is dat er zelfs in de media na 10 wedstrijden iedereen al roept dat psv kampioen wordt en dat een gat van 10 punten niet te overbruggen is.

Ik vind het lachwekkend, zeker als je kijkt hoe het de afgelopen 10 jaar de competitie vaak is verlopen.

Er valt echt nog geen klote van te zeggen. Ik trek een conclusie als er nog 10 wedstrijden te spelen is wie er kampioen zou kunnen worden en zelfs dan is het nog niet zeker. Kijk maar naar vorig seizoen.
Je praat over de media, die na Heerenveen uit, PSV nog als degradatiekandidaat bestempelden. ;)
BFF met GGMM
  dinsdag 7 november 2017 @ 16:10:43 #128
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_174923861
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 15:47 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik snap echt niet hoe het mogelijk is dat er zelfs in de media na 10 wedstrijden iedereen al roept dat psv kampioen wordt en dat een gat van 10 punten niet te overbruggen is.

Ik vind het lachwekkend, zeker als je kijkt hoe het de afgelopen 10 jaar de competitie vaak is verlopen.

Er valt echt nog geen klote van te zeggen. Ik trek een conclusie als er nog 10 wedstrijden te spelen is wie er kampioen zou kunnen worden en zelfs dan is het nog niet zeker. Kijk maar naar vorig seizoen.
12 punten maat. Twente scoorde in de laatste minuut nog een eigen goal.
pi_174924434
Zo raar is het niet om PSV de nummer één kampioenskandidaat te noemen gezien de gigantische voorsprong op Feyenoord en ajax. Al is het natuurlijk totaal debiel hoe ze aan die voorsprong zijn gekomen, echt álles zit mee. Ik zou die momenten koesteren als PSV-supporters zijnde, wij hebben die fase ook gehad vorig jaar. Dan valt nét die 3-3 tegen Utrecht, of heb je net mazzel uit bij NEC. Of net die éne gestoorde redding van Jones die niemand aan ziet komen, uit bij PSV.

Het tij kan echter ook keren. Dat heeft Feyenoord gezien in de laatste weken, waar een voorsprong van 8 punten gereduceerd werd tot één punt. Ook PSV gaat die fase nog meemaken. Ik denk dat ze er dan vanzelf achter komen wat een ongelofelijk waardeloze verdediging ze hebben. Dat is echt lachwekkend slecht.

Ik moet overigens altijd erg lachen om de PSV'ertjes die met dikke nekken op dit forum posten. Man wat een volk, over minderwaardigheidscomplexjes gesproken. Werkelijk niemand geeft een neuk, maar dan ook echt niet. Ook altijd keihard lachen als ze met die 10-0 filmpjes komen. Alsof iemand ene fuck geeft. Door FOK! heb ik echt het idee dat elke supporter van PSV een IQ van onder de 80 heeft.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2017 16:46:57 ]
pi_174924471
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:44 schreef Helpmefok het volgende:
Zo raar is het niet om PSV de nummer één kampioenskandidaat te noemen gezien de gigantische voorsprong op Feyenoord en ajax. Al is het natuurlijk totaal debiel hoe ze aan die voorsprong zijn gekomen, echt álles zit mee. Ik zou die momenten koesteren als PSV-supporters zijnde, wij hebben die fase ook gehad vorig jaar. Dan valt nét die 3-3 tegen Utrecht, of heb je net mazzel uit bij NEC. Of net die éne gestoorde redding van Jones die niemand aan ziet komen, uit bij PSV.

Het tij kan echter ook keren. Dat heeft Feyenoord gezien in de laatste weken, waar een voorsprong van 8 punten gereduceerd werd tot één punt. Ook PSV gaat die fase nog meemaken. Ik denk dat ze er dan vanzelf achter komen wat een ongelofelijk waardeloze verdediging ze hebben. Dat is echt lachwekkend slecht.

Ik moet overigens altijd erg lachen om de PSV'ertjes die met dikke nekken op dit forum posten. Man wat een volk, over minderwaardigheidscomplexjes gesproken. Werkelijk niemand geeft een neuk, maar dan ook echt niet. Ook altijd keihard lachen als ze met die 10-0 filmpjes komen. Alsof iemand ene fuck geeft.
PSV :'). Slap excuus voor een voetbalclub. Dan heb ik meer respect voor een club als Ajax. Ongelofelijke teringlijers, maar tenminste een echte voetbalclub.
pi_174924797
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 november 2017 13:21 schreef Typisch het volgende:

[..]

Eenhoorn is het nieuwe 'El Hankouri, Touré of Hansson in de basis', onzinnig geschreeuw en gelul.
Als je dit roept over Eenhoorn, weet je echt veel te weinig over de man. Het is inderdaad van heel veel mongolen wel geschreeuw terwijl ze totaal geen idee hebben over de man zijn kennis, kunde en prestaties. Maar de 'kenner' kan met zekerheid zeggen dat deze man een absolute droomkandidaat was voor de rol als Algemeen Directeur.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2017 17:06:07 ]
  dinsdag 7 november 2017 @ 17:18:03 #132
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174925088
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174925254
quote:
Die kan misschien over 2 weken wel spelen.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 7 november 2017 @ 18:23:37 #134
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174926291
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:47 schreef Scrummie het volgende:

[..]

PSV :'). Slap excuus voor een voetbalclub. Dan heb ik meer respect voor een club als Ajax. Ongelofelijke teringlijers, maar tenminste een echte voetbalclub.
Ik snap die haat op PSV nooit zo als Feyenoorder.

Het is best knap dat ze als provincieclub zich tussen Feyenoord en Ajax hebben weten te nestelen en die positie niet meer af lijken te geven. Daar kunnen clubs als ADO, Utrecht, Twente, Vitesse of Groningen slechts van dromen, terwijl die op basis van geografische factoren net zo groot zouden kunnen zijn. Misschien is het moeilijk te verkroppen dat een clubje uit Eindhoven zo succesvol kan zijn. Waarom is het geen 'echte' voetbalclub? En waarom heb je meer respect voor 'echte voetbalclubs'?

Begrijp me niet verkeerd, wij zijn natuurlijk beter qua stadion, fans en nationale uitstraling, maar ik snap niet wat er inherent mis is met een succesvolle club met een meer regionaal karakter.
pi_174926353
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 18:23 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik snap die haat op PSV nooit zo als Feyenoorder.

Het is best knap dat ze als provincieclub zich tussen Feyenoord en Ajax hebben weten te nestelen en die positie niet meer af lijken te geven. Daar kunnen clubs als ADO, Utrecht, Twente, Vitesse of Groningen slechts van dromen, terwijl die op basis van geografische factoren net zo groot zouden kunnen zijn. Misschien is het moeilijk te verkroppen dat een clubje uit Eindhoven zo succesvol kan zijn. Waarom is het geen 'echte' voetbalclub? En waarom heb je meer respect voor 'echte voetbalclubs'?

Begrijp me niet verkeerd, wij zijn natuurlijk beter qua stadion, fans en nationale uitstraling, maar ik snap niet wat er inherent mis is met een succesvolle club met een meer regionaal karakter.
Ik geef geen neuk om PSV, dat is het meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2017 18:27:11 ]
  dinsdag 7 november 2017 @ 18:27:12 #136
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174926355
Zeer weinig mis mee

Het is meer die hele boohoo wij horen er ook bij hoor mentaliteit die de desbetreffende club zo grappig maakt. Tot aan de so called clubhelden aan toe zit dat er blijkbaar ingebakken daar.

Het heeft iets aandoenlijks.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 7 november 2017 @ 18:34:26 #137
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174926488
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 18:27 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik geef geen neuk om PSV, dat is het meer.
Dat was duidelijk, daarom reageer ik ook op Scrummie
pi_174926772
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 18:27 schreef Caland het volgende:
Zeer weinig mis mee

Het is meer die hele boohoo wij horen er ook bij hoor mentaliteit die de desbetreffende club zo grappig maakt. Tot aan de so called clubhelden aan toe zit dat er blijkbaar ingebakken daar.

Het heeft iets aandoenlijks.
En bij Ajax is het ingebakken dat iedereen tegen hun is en de Feyenoorders lullen zichzelf graag groter dan dat ze zijn. Zo hebben we allemaal wat.

Het grappigste vind ik nog dat mensen geen neuk om een club zeggen te geven, maar er wel telkens hun mening over vinden te moeten geven. Blijkbaar geven ze er toch wel iets om dan. Maar goed. Lekker belangrijk allemaal verder.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 15:47 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik snap echt niet hoe het mogelijk is dat er zelfs in de media na 10 wedstrijden iedereen al roept dat psv kampioen wordt en dat een gat van 10 punten niet te overbruggen is.

Ik vind het lachwekkend, zeker als je kijkt hoe het de afgelopen 10 jaar de competitie vaak is verlopen.

Er valt echt nog geen klote van te zeggen. Ik trek een conclusie als er nog 10 wedstrijden te spelen is wie er kampioen zou kunnen worden en zelfs dan is het nog niet zeker. Kijk maar naar vorig seizoen.
Precies wat Don zeg Klaas. Media.. :')

Over 4 wedstrijden kan de wereld er alweer heel anders uitzien. Maar dat neemt niet weg dat mocht PSV een eventuele voorsprong van 12 punten tov Feyenoord weg willen geven. Dan zal er bij Feyenoord toch nog wel iets moeten veranderen.

Ik kan er verder ook nooit zo goed mijn vinger op leggen. Maar, zeker qua gevoel, heeft Feyenoord gewoon een heel matig elftal. Maar dat vond ik vorig jaar eigenlijk ook al. Als ik dan naar Ajax kijk zie ik nog wel een paar spelers die ik bij PSV zou willen zien. Bij Feyenoord wellicht alleen Jorgenson. En dit zegt niks over mijn kijk op de kwaliteit binnen PSV. Want daar heb ik zeker ook totaal geen hoge pet van op. Maar wellicht wel wat meer van de situatie waarin Feyenoord zich steeds in lijkt te steken. Het investeren in middelmatige spelers vanuit Nederland. Er zal wel echt nog iets heel geks moeten gebeuren wil Feyenoord kampioen gaan worden. In mijn ogen dan he.. ;)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  dinsdag 7 november 2017 @ 18:54:29 #139
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174926972
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 november 2017 18:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

En bij Ajax is het ingebakken dat iedereen tegen hun is en de Feyenoorders lullen zichzelf graag groter dan dat ze zijn. Zo hebben we allemaal wat.

Het grappigste vind ik nog dat mensen geen neuk om een club zeggen te geven, maar er wel telkens hun mening over vinden te moeten geven. Blijkbaar geven ze er toch wel iets om dan. Maar goed. Lekker belangrijk allemaal verder.

[..]

Precies wat Don zeg Klaas. Media.. :')

Over 4 wedstrijden kan de wereld er alweer heel anders uitzien. Maar dat neemt niet weg dat mocht PSV een eventuele voorsprong van 12 punten tov Feyenoord weg willen geven. Dan zal er bij Feyenoord toch nog wel iets moeten veranderen.

Ik kan er verder ook nooit zo goed mijn vinger op leggen. Maar, zeker qua gevoel, heeft Feyenoord gewoon een heel matig elftal. Maar dat vond ik vorig jaar eigenlijk ook al. Als ik dan naar Ajax kijk zie ik nog wel een paar spelers die ik bij PSV zou willen zien. Bij Feyenoord wellicht alleen Jorgenson. En dit zegt niks over mijn kijk op de kwaliteit binnen PSV. Want daar heb ik zeker ook totaal geen hoge pet van op. Maar wellicht wel wat meer van de situatie waarin Feyenoord zich steeds in lijkt te steken. Het investeren in middelmatige spelers vanuit Nederland. Er zal wel echt nog iets heel geks moeten gebeuren wil Feyenoord kampioen gaan worden. In mijn ogen dan he.. ;)
Buiten vGinkel en Lozano zou ik ook niemand van PSV bij Feyenoord willen zien :+

Zo gaan die dingen
pi_174927987
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 november 2017 18:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

En bij Ajax is het ingebakken dat iedereen tegen hun is en de Feyenoorders lullen zichzelf graag groter dan dat ze zijn. Zo hebben we allemaal wat.

Het grappigste vind ik nog dat mensen geen neuk om een club zeggen te geven, maar er wel telkens hun mening over vinden te moeten geven. Blijkbaar geven ze er toch wel iets om dan. Maar goed. Lekker belangrijk allemaal verder.

[..]

Precies wat Don zeg Klaas. Media.. :')

Over 4 wedstrijden kan de wereld er alweer heel anders uitzien. Maar dat neemt niet weg dat mocht PSV een eventuele voorsprong van 12 punten tov Feyenoord weg willen geven. Dan zal er bij Feyenoord toch nog wel iets moeten veranderen.

Ik kan er verder ook nooit zo goed mijn vinger op leggen. Maar, zeker qua gevoel, heeft Feyenoord gewoon een heel matig elftal. Maar dat vond ik vorig jaar eigenlijk ook al. Als ik dan naar Ajax kijk zie ik nog wel een paar spelers die ik bij PSV zou willen zien. Bij Feyenoord wellicht alleen Jorgenson. En dit zegt niks over mijn kijk op de kwaliteit binnen PSV. Want daar heb ik zeker ook totaal geen hoge pet van op. Maar wellicht wel wat meer van de situatie waarin Feyenoord zich steeds in lijkt te steken. Het investeren in middelmatige spelers vanuit Nederland. Er zal wel echt nog iets heel geks moeten gebeuren wil Feyenoord kampioen gaan worden. In mijn ogen dan he.. ;)
Feyenoord is vorig seizoen kampioen geworden omdat het hele degelijke spelers had. Feyenoord had als elftal ook de meeste ervaring in huis kwa leeftijd. In principe geldt dat voor dit seizoen ook weer als het elftal weer compleet is.

Het gaat niet alleen om individuele kwaliteiten maar het presteren als team, als ploeg. In die gedachtegang heeft Feyenoord gewoon nog steeds de beste ploeg als het weer in vorm zou kunnen komen.

Ervaring-teamprestatie- fysieke kracht

Op die punten kan Feyenoord over een heel seizoen ajax en psv nog steeds verslaan.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174929059
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 november 2017 18:54 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Buiten vGinkel en Lozano zou ik ook niemand van PSV bij Feyenoord willen zien :+

Zo gaan die dingen
Jij verkiest dus Jones, Diks/Nieuwkoop en Toornstra boven Zoet, Arias en Pereiro? Apart.
pi_174929399
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 20:12 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Jij verkiest dus Jones, Diks/Nieuwkoop en Toornstra boven Zoet, Arias en Pereiro? Apart.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174929409
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:44 schreef Helpmefok het volgende:
Zo raar is het niet om PSV de nummer één kampioenskandidaat te noemen gezien de gigantische voorsprong op Feyenoord en ajax. Al is het natuurlijk totaal debiel hoe ze aan die voorsprong zijn gekomen, echt álles zit mee. Ik zou die momenten koesteren als PSV-supporters zijnde, wij hebben die fase ook gehad vorig jaar. Dan valt nét die 3-3 tegen Utrecht, of heb je net mazzel uit bij NEC. Of net die éne gestoorde redding van Jones die niemand aan ziet komen, uit bij PSV.

Het tij kan echter ook keren. Dat heeft Feyenoord gezien in de laatste weken, waar een voorsprong van 8 punten gereduceerd werd tot één punt. Ook PSV gaat die fase nog meemaken. Ik denk dat ze er dan vanzelf achter komen wat een ongelofelijk waardeloze verdediging ze hebben. Dat is echt lachwekkend slecht.

Ik moet overigens altijd erg lachen om de PSV'ertjes die met dikke nekken op dit forum posten. Man wat een volk, over minderwaardigheidscomplexjes gesproken. Werkelijk niemand geeft een neuk, maar dan ook echt niet. Ook altijd keihard lachen als ze met die 10-0 filmpjes komen. Alsof iemand ene fuck geeft. Door FOK! heb ik echt het idee dat elke supporter van PSV een IQ van onder de 80 heeft.
Ik begrijp al die PSV-hosanna niet. Nog meer dan 20 wedstrijden te gaan.

PSV gaat gewoon klop krijgen de eerst volgende wedstrijd in Zwolle tegen PEC en dan ziet alles er weer heel anders uit.
  dinsdag 7 november 2017 @ 20:24:06 #144
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_174929423
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 20:12 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Jij verkiest dus Jones, Diks/Nieuwkoop en Toornstra boven Zoet, Arias en Pereiro? Apart.
Toornstra in vorm zou ik altijd boven Pereiro verkiezen. Daar heb je veel meer aan. Zelfde geldt voor Nieuwkoop. Dat wordt Karsdorp de 2e, alleen dan verdedigend beter en aanvallend iets minder.

Jones op dit moment inderdaad zeker niet boven Zoet, maar heb wel weer liever Vermeer dan Zoet.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 7 november 2017 @ 20:24:37 #145
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174929442
Die krijgen nog wel een winterdipje
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 7 november 2017 @ 20:25:16 #146
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174929463
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 20:12 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Jij verkiest dus Jones, Diks/Nieuwkoop en Toornstra boven Zoet, Arias en Pereiro? Apart.
Vermeer, Nieuwkoop en Larsson doen inderdaad niet echt onder voor die drie. Alleen jammer dat die eerste twee zo aan het kwakkelen zijn.
pi_174929744
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 20:25 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Vermeer, Nieuwkoop en Larsson doen inderdaad niet echt onder voor die drie. Alleen jammer dat die eerste twee zo aan het kwakkelen zijn.
Nieuwkoop nu al niveau Arias? Kom op...
pi_174929793
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 20:33 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Nieuwkoop nu al niveau Arias? Kom op...
Arias is idd wel een stuk verder. Sowieso aardige speler, alleen verdedigend zwak (maar niet slecht).
  dinsdag 7 november 2017 @ 20:35:36 #149
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174929825
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 20:34 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Arias is idd wel een stuk verder. Sowieso aardige speler, alleen verdedigend zwak (maar niet slecht).
Had de pech dat net op het moment dat er scouts voor hem aanwezig waren hij een waardeloze pot speelde en Karsdorp een wereldpartij. Dat scheelt toch al snel zo’n 15-20 miljoen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174929903
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 20:34 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Arias is idd wel een stuk verder. Sowieso aardige speler, alleen verdedigend zwak (maar niet slecht).
Ik vind het ook niet zo bijzonder maar wel de beste rb van de eredivisie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')