abonnement Unibet Coolblue
pi_174896369
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 00:02 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Dat moet die werkgever lekker zelf weten. Ik vind daar bijzonder weinig van.
Ja, dat jij discriminatie prima vindt, is mij inmiddels bekend. Dat was de discussie dan ook niet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174896415
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 23:53 schreef KoosVogels het volgende:
Nogmaals, als jij op basis van vooroordelen weigert om mensen met een bepaalde etnische
Tja, je kunt alles wel een labeltje willen geven, maar werkgevers selecteren nu eenmaal.
Discriminatie op opleiding, werkervaring, of leeftijd is minder erg in jouw ogen ?

[ Bericht 36% gewijzigd door Tagliano op 06-11-2017 10:31:09 ]
pi_174896446
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 00:08 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Tja, je kunt alles wel een labeltje willen geven, maar werkgevers selecteren nu eenmaal.
Discriminatie op opleiding, werkervaring, of leeftijd is minder erg in jouw ogen ?

Dit idd. Werkgever moet de beste aannemen en of die nu zwart of wit is whatever. Als het toevallig allemaal witte mensen zijn, tja who cares? Zitten wij ook te janken dat de zwarten al tig jaar de marathons domineren. RACISME! Volgend jaar moet de top 6 van de marathon uit 3 witte mannen bestaan :')

[ Bericht 11% gewijzigd door Tagliano op 06-11-2017 10:31:36 ]
pi_174896472
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 00:10 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dit idd. Werkgever moet de beste aannemen en of die nu zwart of wit is whatever. Als het toevallig allemaal witte mensen zijn, tja who cares? Zitten wij ook te janken dat de zwarten al tig jaar de marathons domineren. RACISME! Volgend jaar moet de top 6 van de marathon uit 3 witte mannen bestaan :')
Het is ook niet erg als de beter gekwalificeerde blanke man de baan krijgt. Wel is het problematisch als een gekwalificeerde Marokkaan op voorhand al geen kans krijgt omdat de baas een hekel heeft aan zijn bevolkingsgroep.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174896478
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 00:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is ook niet erg als de beter gekwalificeerde blanke man de baan krijgt. Wel is het problematisch als een gekwalificeerde Marokkaan op voorhand al geen kans krijgt omdat de baas een hekel heeft aan zijn bevolkingsgroep.
Die kans krijgt hij want hij mag zijn sollicitatie insturen en dat wordt wel goed bekeken. Tevens ook niet te controleren.
pi_174896502
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 00:13 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Die kans krijgt hij want hij mag zijn sollicitatie insturen en dat wordt wel goed bekeken. Tevens ook niet te controleren.
Niet te controleren, maar daarom niet minder kwalijk. Dat het gebeurt, is namelijk evident.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174896519
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 00:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Niet te controleren, maar daarom niet minder kwalijk. Dat het gebeurt, is namelijk evident.
Dat zal heus wel. We kunnen niet alles in de hand houden. Er worden elke dag ook nog huisvrouwen in elkaar geslagen door hun alcoholistische mannen. Dat vind ik bijv iets waar veel meer aandacht aan geschonken moet worden. Alles willen controleren is niet te doen en onbetaalbaar. Overigens komt racisme vanuit de zwarte kant ook voor, vergis je niet.
pi_174896533
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 00:17 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Dit soort redenaties wordt hier door de stamgasten van het niet FvD kamp anders letterlijk elke keer gebezigd dus waarom is het nu opeens precies een probleem? Omdat iemand hier opeens geforceerd zogenaamd beledigd gaat lopen doen?
Laten we elkaars lul vasthouden en lief zijn O+
pi_174896936
En buitenlanders op voorhand weigeren voor een baan? Moet een werkgever zelf weten. Tot zover de eerder genoemde gelijkheid. Die geldt alleen voor het eigen volk, zo blijkt maar weer.
pi_174896942
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 00:58 schreef Xa1pt het volgende:
En buitenlanders op voorhand weigeren voor een baan? Moet een werkgever zelf weten. Tot zover de eerder genoemde gelijkheid. Die geldt alleen voor het eigen volk, zo blijkt maar weer.
Ik ga tegen de gemiddelde shoarmatent ook niet zeggen dat ze een quotum moeten hanteren.
pi_174896954
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 01:00 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Ik ga tegen de gemiddelde shoarmatent ook niet zeggen dat ze een quotum moeten hanteren.
Dat zegt niemand, maar de ridiculiserende stropop moet natuurlijk wel weer van de partij zijn.
pi_174896963
quote:
7s.gif Op maandag 6 november 2017 01:02 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat zegt niemand, maar de ridiculiserende stropop moet natuurlijk wel weer van de partij zijn.
Ik zeg niet dat iemand dat zegt. Ik bedoel dat ik er ook niet moeilijk over doe dat er bedrijven of instellingen zijn waar ze vooral allochtonen aannemen. Dat soort zielige identity politics doe ik niet aan. Lijkt me gewoon een belangrijk argument in deze discussie.
pi_174896983
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 01:03 schreef Mr.Major het volgende:
Lijkt me gewoon een belangrijk argument in deze discussie.
Dat is het alleen niet. Want je zegt eigenlijk niets, behalve dan dat werkgevers vooral zelf moeten weten wat ze doen en wie ze aannemen. Hoe dat er in de praktijk dan uitziet is niet relevant. Zo kennen we de FvD-ers weer.
pi_174897019
quote:
7s.gif Op maandag 6 november 2017 01:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is het alleen niet. Want je zegt eigenlijk niets, behalve dan dat werkgevers vooral zelf moeten weten wat ze doen en wie ze aannemen. Hoe dat er in de praktijk dan uitziet is niet relevant. Zo kennen we de FvD-ers weer.
Hoe het er in de praktijk uitziet: iedere werkgever kiest uit de hele stapel wie hij aanneemt. Niemand gaat lopen janken over het aantal vrouwen, autisten of etnische minderheden. Dat betekent dat er shoarmatenten zijn met enkel moslims en dat er bedrijven zijn met enkel blanke mannen. Vrij praktisch, concreet en duidelijk toch?
pi_174897033
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 01:11 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Hoe het er in de praktijk uitziet: iedere werkgever kiest uit de hele stapel wie hij aanneemt. Niemand gaat lopen janken over het aantal vrouwen, autisten of etnische minderheden. Dat betekent dat er shoarmatenten zijn met enkel moslims en dat er bedrijven zijn met enkel blanke mannen. Vrij praktisch, concreet en duidelijk toch?
Concreet en duidelijk zeker, maar niet bepaald wenselijk. Maar dat het FvD een samenleving voorstaat waar ik niet in wil leven was wat langer duidelijk.
pi_174897042
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 01:12 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Te dom dan, ik zie wel dat dit heel erg gevonden wordt, maar waarom? Werkelijk geen idee.
Is slechts een aantal keren voorbij gekomen. Maar als je er de capaciteit niet voor hebt om te begrijpen, tja, dan houdt het op natuurlijk.
pi_174897049
quote:
7s.gif Op maandag 6 november 2017 01:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Concreet en duidelijk zeker, maar niet bepaald wenselijk. Maar dat het FvD een samenleving voorstaat waar ik niet in wil leven was wat langer duidelijk.
Wenselijk voor jou inderdaad. En ik niet in een samenleving georganiseerd door GL, D66, PvdA, SP of de VVD. Helaas hebben we niets te willen. We zijn slechts 1 van de 17 miljoen. Ook hebben we de mazzel dat geen enkele partij een absolute meerderheid haalt.
pi_174897068
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 01:18 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Wenselijk voor jou inderdaad.
Neuh, voor veel mensen. Er zullen maar weinig mensen zijn die een hernieuwing van de verzuiling, meer polarisatie en criminaliteit en minder sociale mobiliteit zien zitten.
pi_174897080
quote:
7s.gif Op maandag 6 november 2017 01:22 schreef Xa1pt het volgende:
Neuh, voor veel mensen. Er zullen maar weinig mensen zijn die een hernieuwing van de verzuiling, meer polarisatie en criminaliteit en minder sociale mobiliteit zien zitten.
Tja, dat hebben ze natuurlijk niet als partijpunten opgenomen of als beleid genoemd.
Maar soort zaken kunnen wel het gevolg zijn van je standpunten of beleid.
pi_174897083
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 01:26 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Tja, dat hebben ze natuurlijk niet als partijpunten opgenomen of als beleid genoemd.
Dat is het gevolg van werkgevers er op los laten discrimineren.
pi_174897086
quote:
7s.gif Op maandag 6 november 2017 01:22 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Neuh, voor veel mensen. Er zullen maar weinig mensen zijn die een hernieuwing van de verzuiling, meer polarisatie en criminaliteit en minder sociale mobiliteit zien zitten.
Ik wil ook geen verzuiling, polarisatie, criminaliteit en lage sociale mobiliteit. Daarom stem ik FvD. Misschien moet je dan ook zo naar de FvD stemmer kijken. In het ergste geval is hun oplossing niet de goede. Jij doet alsof ze bewust een keuze maken waardoor het kut wordt, en jij niet alleen.
pi_174897167
quote:
10s.gif Op maandag 6 november 2017 01:41 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Quota houden welke stigma's in stand?
Het stigma dat bepaalde mensen hier in Nederland worden tegengehouden door structureel racisme/seksisme. Dat zij het slachtoffer zijn van een of ander raciaal conflict of de patriarchy
pi_174897170
quote:
10s.gif Op maandag 6 november 2017 01:34 schreef Xa1pt het volgende:
Ik zeg net dat de implicatie van jouw wens meer criminaliteit, een soort verzuiling en polarisatie en minder sociale mobiliteit is.
Nee, nu moet je niet de zaken omdraaien. :{w
Jouw wens is ruime immigratie en vooral niet selecteren bij immigranten en ruim baan voor de radicale islam.
Het gevolg daarvan is meer criminaliteit, een soort verzuiling en polarisatie en minder sociale mobiliteit.
pi_174897171
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 01:50 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Het stigma dat bepaalde mensen hier in Nederland worden tegengehouden door structureel racisme. Dat zij het slachtoffer zijn van een of ander raciaal conflict.
Dus een oplossing om racisme tegen te gaan terwijl er geen racisme is zorgt juist voor racisme? :D
pi_174897185
quote:
10s.gif Op maandag 6 november 2017 01:51 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dus een oplossing om racisme tegen te gaan terwijl er geen racisme is zorgt juist voor racisme? :D
Dit slaat dus nergens op :D

Ten eerste: de "oplossing" gaat racisme (een gedachtegang) niet tegen
Ten tweede: het zorgt voor een stigma bij bepaalde mensen. Dat stigma is geen racisme maar een misvatting.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Major op 06-11-2017 02:13:38 ]
pi_174897187
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 01:51 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Nee, nu moet je niet de zaken omdraaien. :{w
Jouw wens is ruime immigratie en vooral niet selecteren bij immigranten en ruim baan voor de radicale islam.
Het gevolg daarvan is meer criminaliteit, een soort verzuiling en polarisatie en minder sociale mobiliteit.
Ja maar we moeten mensen in nood toch helpen /s
pi_174897629
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 23:43 schreef KoosVogels het volgende:
Mannen zijn vaker crimineel dan vrouwen. Armoedzaaiers vaker dan welgestelden. Zou wat gek zijn om daarom mannen en sloebers te discrimineren op de arbeidsmarkt, niet?
Dat gebeurt natuurlijk vrij regelmatig.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_174897728
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 23:29 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Je gebruikt een uitspraak van Theo willens en wetens om je leugens door te drukken. Ga je schamen.
Welke leugens? Of beweer je nu bijvoorbeeld dat Hiddema die uitspraken niet gedaan heeft? Of dat Hiddema en Baudet voorheen geen PVV-aanhangers waren?
pi_174897731
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 23:28 schreef wazzbeer het volgende:

[..]

aanhangers van een nieuwe vorm van salonfähig racisme dat wijdverspreid is onder links en zich met name richt op blanke 'macht', voornamelijk stammend uit een sfeer van zelfhaat.

ik vind ''neo-racisten'' zelf wel een treffende term en zal het vaker gaan gebruiken.
Ok, geen flauw benul waar je het hiermee over hebt.
  maandag 6 november 2017 @ 08:23:23 #230
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174897982
quote:
10s.gif Op maandag 6 november 2017 07:43 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Welke leugens? Of beweer je nu bijvoorbeeld dat Hiddema die uitspraken niet gedaan heeft? Of dat Hiddema en Baudet voorheen geen PVV-aanhangers waren?
Hiddema heeft ook uitspraken gedaan die het exact tegenspreken, maar omdat die niet in jouw beeld van een racistische FvD passen, besluit je die te negeren. Integratie tussen de lakens is niet bepaald racistisch te noemen, lijkt me?

En dat zij de PVV in het verleden hebben gesteund zeg vrij weinig. Ik stem ook wel eens op een partij omdat de uitwerking van hun programma het dichtst in de buurt komt van de resultaten van mijn eigen ideologie. Dat zegt niets over of ik een bepaalde partij volledig volg in hun ideologie.

Zo heb ik in het verleden gestemd op CDA, VVD, D66 en zelfs ChristenUnie.
pi_174899391
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 01:56 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Dit slaat dus nergens op :D

Ten eerste: de "oplossing" gaat racisme (een gedachtegang) niet tegen
Ten tweede: het zorgt voor een stigma bij bepaalde mensen. Dat stigma is geen racisme maar een misvatting.
Dus mensen zijn niet daadwerkelijk het slachtoffer van racisme. Dat een Marokkaanse jongere van 26 dat zo ervaart komt door 'die oplossingen' die suggereren dat ze daar slachtoffer van zijn? Dat is wat je beweert?
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 november 2017 @ 10:17:44 #232
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174899595
quote:
10s.gif Op maandag 6 november 2017 10:02 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dus mensen zijn niet daadwerkelijk het slachtoffer van racisme. Dat een Marokkaanse jongere van 26 dat zo ervaart komt door 'die oplossingen' die suggereren dat ze daar slachtoffer van zijn? Dat is wat je beweert?
Het is geen oplossing, maar een verplaatsing van het probleem.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 6 november 2017 @ 11:01:10 #233
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174900168
quote:
10s.gif Op maandag 6 november 2017 10:02 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dus mensen zijn niet daadwerkelijk het slachtoffer van racisme. Dat een Marokkaanse jongere van 26 dat zo ervaart komt door 'die oplossingen' die suggereren dat ze daar slachtoffer van zijn? Dat is wat je beweert?
Racisme ervaren is sowieso niet ook altijd een garantie voor de daadwerkelijke aanwezigheid van racisme.

Maar dat terzijde.

Een oplossing waarbij een Marokkaanse jongere van 26 een baan krijgt terwijl hij inhoudelijk minder geschikt is dan zijn 26 jarige Arische buurman, is discriminerend naar de buurman en versterkt niet alleen de gedachte dat er zoiets is als rassenonderscheid, maar zorgt ook nog eens voor een versterkte afkeer jegens de Marokkaanse jongeren in de maatschappij.
pi_174900209
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 11:01 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Racisme ervaren is sowieso niet ook altijd een garantie voor de daadwerkelijke aanwezigheid van racisme.

Maar dat terzijde.

Een oplossing waarbij een Marokkaanse jongere van 26 een baan krijgt terwijl hij inhoudelijk minder geschikt is dan zijn 26 jarige Arische buurman, is discriminerend naar de buurman en versterkt niet alleen de gedachte dat er zoiets is als rassenonderscheid, maar zorgt ook nog eens voor een versterkte afkeer jegens de Marokkaanse jongeren in de maatschappij.
Bij gelijke geschiktheid wordt soms de voorkeur gegeven aan iemand van bijvoorbeeld Marokkaanse komaf.
  maandag 6 november 2017 @ 11:08:30 #235
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174900255
quote:
7s.gif Op maandag 6 november 2017 11:05 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Bij gelijke geschiktheid wordt soms de voorkeur gegeven aan iemand van bijvoorbeeld Marokkaanse komaf.
Als je met quota werkt is dat niet zo.

'Gelijke geschiktheid' is sowieso bullshit, dat is onmogelijk te objectiveren.
pi_174900411
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 11:08 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

'Gelijke geschiktheid' is sowieso bullshit, dat is onmogelijk te objectiveren.
Het is geen rocket science, hè. Maar als je 100 sollicitaties krijgt zijn er misschien tien grofweg even goed. In dat geval kies je dus voor iemand met een bepaalde achtergrond.
pi_174900510
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 10:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het is geen oplossing, maar een verplaatsing van het probleem.
Dat is geen antwoord op de vraag. De feitelijke situatie is nu eenmaal zo dat jongeren van buitenlandse komaf in het algemeen te maken hebben met een achterstand en moeilijker aan een baan komen dan 'autochtone jongeren'. De overheid wil dat enigszins rechttrekken door quota te handhaven. Mr. Major zegt: "ja, maar daarmee werken ze juist stigma's in de hand en zorgen ze voor nog een probleem erbij". Welke stigma's en welk probleem zijn dat?

En hoe los je die achterstand m.b.t. baankansen op? "Ja, ga dan maar gewoon bij Marokkaanse of Turkse ondernemers solliciteren?"
  maandag 6 november 2017 @ 11:37:49 #239
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174900686
quote:
En wat is je punt?
pi_174900697
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 11:37 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

En wat is je punt?
quote:
Een werkgever mag bij gelijke geschiktheid de voorkeur geven aan bepaalde sollicitanten, zoals vrouwen of allochtonen. Dit heet voorkeursbeleid of positieve discriminatie.
pi_174900763
quote:
7s.gif Op maandag 6 november 2017 11:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op de vraag. De feitelijke situatie is nu eenmaal zo dat jongeren van buitenlandse komaf in het algemeen te maken hebben met een achterstand en moeilijker aan een baan komen dan 'autochtone jongeren'. De overheid wil dat enigszins rechttrekken door quota te handhaven. Mr. Major zegt: "ja, maar daarmee werken ze juist stigma's in de hand en zorgen ze voor nog een probleem erbij". Welke stigma's en welk probleem zijn dat?

En hoe los je die achterstand m.b.t. baankansen op? "Ja, ga dan maar gewoon bij Marokkaanse of Turkse ondernemers solliciteren?"
Ergens is dat ook wel een terecht punt, waar ik wel begrip voor kan opbrengen. Als je sollicitanten uitkiest om hun achtergrond of ras los je in elk geval geen enkel stigma op. Veel beter zou de situatie zijn dat alle kandidaten werden gekozen op hun merites en niet op aangeboren uiterlijke of genetische eigenschappen die voor de functie irrelevant zijn. Ik ben dan ook meer voor geheel anoniem solliciteren dan voor positieve discriminatie.

Maar goed, feit is wel dat mensen met een allochtone afkomst veel minder kans hebben om een baan te krijgen. Positieve discriminatie is wel een relatief eenvoudige manier om dat probleem enigszins bij te sturen.
  maandag 6 november 2017 @ 11:44:55 #242
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174900806
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 11:22 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het is geen rocket science, hè. Maar als je 100 sollicitaties krijgt zijn er misschien tien grofweg even goed. In dat geval kies je dus voor iemand met een bepaalde achtergrond.
'grofweg even goed'.

Als ik iemand zoek, wil ik de beste. Daar houd ik toch verdomme die gesprekken voor?

En als ik iemand zoek met een bepaalde achtergrond dan neem ik die aan, maar niet omdat ik dat moet ivm diversiteitsbeleid of positieve discriminatie. Iemands achtergrond is deel van het totaalplaatje en kan en mag doorslaggevend zijn, allebei de kanten op.

Tijdje terug bezig geweest met een project voor begeleiding van jeugdvoetballers. Dan moet je niet alleen maar blonde begeleiders hebben, dan is diversiteit nodig en accepteer je soms wat minder didactische vaardigheden in ruil voor 'een kleurtje'.

Maar als ik een manager/leider zoek voor een wisselende groep over langere termijn, dan wil ik de beste, ongeacht afkomst. En niet één van de tien beste uit een groep van 100. Nee, degene die naar mijn mening DE BESTE is.
  maandag 6 november 2017 @ 11:45:57 #243
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174900819
quote:
9s.gif Op maandag 6 november 2017 11:38 schreef Xa1pt het volgende:

[..]


[..]

Mogen is geen moeten gelukkig. Verder is het holle taal, omdat iets als 'gelijke geschiktheid' pure onzin is.
pi_174900828
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 11:44 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

'grofweg even goed'.

Als ik iemand zoek, wil ik de beste. Daar houd ik toch verdomme die gesprekken voor?

(..)

Maar als ik een manager/leider zoek voor een wisselende groep over langere termijn, dan wil ik de beste, ongeacht afkomst. En niet één van de tien beste uit een groep van 100. Nee, degene die naar mijn mening DE BESTE is.
Dit is net zo goed een zinloze objectivering die in de praktijk niets betekent. Dan heb je vijf kandidaten over. De ene beheerst Excel, de tweede heeft een goede stage gedaan, de derde heeft een paar jaar meer ervaring, etc. Wie is dan "DE BESTE"? Niemand, natuurlijk. Er is niet zoiets als één enkele beste kandidaat voor een functie (behoudens de situatie dat er maar één iemand solliciteert of dat er één iemand uitzonderlijk beter is dan alle andere kandidaten... Maar dan heb je het niet over gelijke geschiktheid, uiteraard).
pi_174900843
Hollandse jongens worden dus gediscrimineerd bij de politie.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_174900864
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 11:47 schreef BoneThugss het volgende:
Hollandse jongens worden dus gediscrimineerd bij de politie.
Ja. En bejaarden worden gediscrimineerd bij het uitzoeken voor modellen voor in de Bart Smit-folder.
  maandag 6 november 2017 @ 11:51:00 #247
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174900905
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 11:46 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dit is net zo goed een zinloze objectivering die in de praktijk niets betekent. Dan heb je vijf kandidaten over. De ene beheerst Excel, de tweede heeft een goede stage gedaan, de derde heeft een paar jaar meer ervaring, etc. Wie is dan "DE BESTE"? Niemand, natuurlijk. Er is niet zoiets als één enkele beste kandidaat voor een functie (behoudens de situatie dat er maar één iemand solliciteert of dat er één iemand uitzonderlijk beter is dan alle andere kandidaten... Maar dan heb je het niet over gelijke geschiktheid, uiteraard).
Daarom zeg ik er ook bij dat het gaat om degene die ik het beste vind. Daarom houd ik die gesprekken. Daar zit ook veel gevoel bij.

Anders kan ik wel op basis van CV lootjes trekken.
pi_174900930
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 11:49 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja. En bejaarden worden gediscrimineerd bij het uitzoeken voor modellen voor in de Bart Smit-folder.
Goede vergelijking man.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_174900949
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 11:51 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Daarom zeg ik er ook bij dat het gaat om degene die ik het beste vind. Daarom houd ik die gesprekken. Daar zit ook veel gevoel bij.

Anders kan ik wel op basis van CV lootjes trekken.
En dat gevoel is nou net hetgene wat er - bewust of onbewust - toe kan leiden dat iemand met Marokkaanse ouders erg veel moeite heeft om een baan te krijgen, terwijl hij niet minder gekwalificeerd is.

Positieve discriminatie heeft enkel nut bij grote bedrijven of overheden waar zeer veel vacatures en sollicitanten zijn. Je hebt dan niet één enkele beste, doorgaans. En als je dat wel hebt is er geen gelijke geschiktheid. Je houding is daarom in mijn ogen een beetje zoeken naar een probleem wat er niet is.

Hoewel ik, zoals ik eerder al zei, ook geen groot fan ben van positieve discriminatie. ;)
pi_174900963
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 11:52 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Goede vergelijking man.
Het maken van onderscheid kan dus onder bepaalde omstandigheden gerechtvaardigd zijn. Dan is er dus geen sprake van discriminatie (in de betekenis van ongerechtvaardigd onderscheid). Als je wil betogen dat elke vorm van onderscheid discriminatie is heb je volledig gelijk maar dan staat mijn voorbeeld evengoed.
  maandag 6 november 2017 @ 12:41:01 #251
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174901682
quote:
14s.gif Op maandag 6 november 2017 11:54 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het maken van onderscheid kan dus onder bepaalde omstandigheden gerechtvaardigd zijn. Dan is er dus geen sprake van discriminatie (in de betekenis van ongerechtvaardigd onderscheid). Als je wil betogen dat elke vorm van onderscheid discriminatie is heb je volledig gelijk maar dan staat mijn voorbeeld evengoed.
Wat 'ongerechtvaardigd' is, is natuurlijk het punt van discussie.
pi_174902287
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 12:41 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Wat 'ongerechtvaardigd' is, is natuurlijk het punt van discussie.
Ik denk dat als je een reclame gaat maken voor een ouderenverzorgingstehuis of staaroperatie "leeftijdsdisciminatie" geen leeftijdsdiscriminatie is.
pi_174902320
quote:
10s.gif Op maandag 6 november 2017 10:02 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dus mensen zijn niet daadwerkelijk het slachtoffer van racisme. Dat een Marokkaanse jongere van 26 dat zo ervaart komt door 'die oplossingen' die suggereren dat ze daar slachtoffer van zijn? Dat is wat je beweert?
Dat komt wel voor. Tuurlijk. Als er een racist moet kiezen tussen achmed en klaas kiest hij eerder voor klaas. Maar het domste wat je kan doen is dat bij die racist achmed anoniem gaat solliciteren, of nog bonter, dat die racist achmed moet gaan aannemen. Hoe gaat dat aflopen vraag ik me dan af.

En ja, zoals je nu al herhaaldelijk hebt gevraagd, het stigma dat blijft hangen is dat discriminatie en racisme aan de orde van de dag is.
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 november 2017 @ 13:33:49 #254
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174902385
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 22:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dus discriminatie is op eens een middel om discriminatie te bestrijden? Stel dat er 3 plekken beschikbaar zijn, en daarvan moet er één allochtoon zijn want quotum. De beste tien kandidaten worden geselecteerd voor een tweede gesprek, maar er is zelfs zonder discriminatie geen allochtoon gevonden die ook maar in de buurt komt. Ja, wat dan?

Je neemt met zo'n quotum het initiatief van de werkgevers weg om zelf minder te discrimineren. Daarmee maak je het daadwerkelijke probleem alleen maar erger. Ik zei het net al; ik heb nog geen enkel succesverhaal gehoord van zo'n quotum, alleen maar nog meer discriminatie op de werkvloer (want excuus-allochtoon/vrouw/whatever) en een werknemer die bij lange na niet de kwaliteiten heeft die de werkgever nu mis loopt.

Het is een schijnoplossing, niets meer niets minder. Anoniem solliciteren is ook niet afgeschoten omdat het zo'n slecht idee was, maar omdat je het probleem verplaatst naar het eerste gesprek.
Nog altijd relevant :Y)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174902428
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 13:28 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Dat komt wel voor. Tuurlijk. Als er een racist moet kiezen tussen achmed en klaas kiest hij eerder voor klaas. Maar het domste wat je kan doen is dat bij die racist achmed anoniem gaat solliciteren, of nog bonter, dat die racist achmed moet gaan aannemen. Hoe gaat dat aflopen vraag ik me dan af.

En ja, zoals je nu al herhaaldelijk hebt gevraagd, het stigma dat blijft hangen is dat discriminatie en racisme aan de orde van de dag is.
Dus mensen ervaren racisme maar beleid daarvoor zorgt dat mensen racisme ervaren? That logic.
  maandag 6 november 2017 @ 13:37:31 #256
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174902451
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 13:26 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Ik denk dat als je een reclame gaat maken voor een ouderenverzorgingstehuis of staaroperatie "leeftijdsdisciminatie" geen leeftijdsdiscriminatie is.
Maar als ik dat verzorgingstehuis niet in mag terwijl ik wel hulpbehoevend ben, dan is het ander verhaal. En dat is hoe het in de praktijk gelukkig niet gaat. Als jonger persoon met fysieke problemen kun je gewoon dezelfde hulp krijgen.
pi_174903886
Er wordt net gedaan alsof racisme bij sollicitaties geïnstitutionaliseerd is. Alsof het onder bedrijven de norm is, en de wet erop ingericht is het mogelijk te maken. Het is niet de norm en het is ook zeker niet mogelijk volgens de wet. Daar staan gewoon stevige sancties op.

Als er sprake is van discriminatie op basis van ras bij sollicitaties, zijn er dus de middelen om dat aan te pakken. Alleen is de pakkans nog niet heel hoog, en laten we daar dan onze energie in steken.
En dat geldt dan net zo goed alle andere vormen van discriminatie op lichamelijke eigenschappen waar iemand geen invloed op kan uitoefenen. Ik word namelijk ook een beetje moe van die focus en overgevoeligheid op basis van ras. Alsof een grap, belediging, onderscheid, uitsluiting, geweld, etc. op basis van ras erger is dan op basis van iedere andere niet beïnvloedbare lichamelijke eigenschap. Maar dat is weer een andere discussie.

Wat je vooral niet moet doen is niet-geïnstitutionaliseerde discriminatie aanpakken door geïnstitutionaliseerde discriminatie in te voeren.
pi_174904052
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 14:55 schreef silverhill het volgende:
Er wordt net gedaan alsof racisme bij sollicitaties geïnstitutionaliseerd is.
Neuh, maar doen alsof het niet bestaat is of het allemaal niet uitmaakt is weer het hele andere uiterste.
pi_174904601
quote:
10s.gif Op maandag 6 november 2017 15:05 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Neuh, maar doen alsof het niet bestaat is of het allemaal niet uitmaakt is weer het hele andere uiterste.
Dit zeg ik ook nergens en vind ik ook niet.
pi_174907053
Wow. Zag een foto van de jong FVD-bijeenkomst. Spotte geen enkele vrouw op zeker honderd mensen.

Bizar. En enorm veelzeggend, dat is geen toeval meer.
  maandag 6 november 2017 @ 18:14:48 #261
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174907135
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 18:09 schreef Kaas- het volgende:
Wow. Zag een foto van de jong FVD-bijeenkomst. Spotte geen enkele vrouw op zeker honderd mensen.

Bizar. En enorm veelzeggend, dat is geen toeval meer.
Bron?

Overigens zag ik op de enige foto die ik tot nu toe gezien heb wel een vrouw. Maar dat was er maar één op een foto met zo'n 20 mensen.

Vrouwen met verstand van politiek zijn natuurlijk ook schaars. Dus stemmen vrouwen vaak links.
pi_174907152
Make my day!
  maandag 6 november 2017 @ 18:16:30 #263
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_174907166
Schokkende foto.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 6 november 2017 @ 18:17:35 #264
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174907186
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 18:15 schreef agter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie er drie met een vrouwelijke haardracht waarvan ik vermoed dat het geen mannen zijn.

En achterin een allochtoon, maar die moest blijven staan. Dus toch racisten daar.
pi_174907189
quote:
15s.gif Op maandag 6 november 2017 18:16 schreef Mani89 het volgende:
Schokkende foto.
Ik zag al regelmatig de associatie met bepaalde andere jongens-jeugdbewegingen langskomen.
Gek hè..
Make my day!
pi_174907205
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 18:17 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik zie er drie met een vrouwelijke haardracht waarvan ik vermoed dat het geen mannen zijn.
“Spot de vrouw!”
“Spot de zwarte”
Make my day!
pi_174907206
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 18:15 schreef agter het volgende:
[ afbeelding ]
Hulde voor de politiek betrokken jeugd.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  maandag 6 november 2017 @ 18:18:41 #268
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_174907210
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 18:17 schreef agter het volgende:

[..]

Ik zag al regelmatig de associatie met bepaalde andere jongens-jeugdbewegingen langskomen.
Gek hè..
Ik vind dat dit de nieuwe Hitler jeugd is.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_174907220
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 18:15 schreef agter het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ingezoomd. Zijn vele malen meer mensen en dan nog steeds geen enkele vrouw.

Dacht eerst dat het gescheiden was. Maar goh, hoe zal dat toch komen dat vrouwen geen interesse tonen in deze partij?
pi_174907233
Welke fokkers staan er op die foto’s?
Make my day!
  maandag 6 november 2017 @ 18:20:10 #271
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_174907245
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 18:15 schreef agter het volgende:
[ afbeelding ]
Dit bevestigt mijn beeld/verwachting van een jfvd bijeenkomst uitstekend
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  maandag 6 november 2017 @ 18:20:28 #272
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174907251
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 18:19 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Dit is ingezoomd. Zijn vele malen meer mensen en dan nog steeds geen enkele vrouw.

Dacht eerst dat het gescheiden was. Maar goh, hoe zal dat toch komen dat vrouwen geen interesse tonen in deze partij?
Toon die andere eens? Op basis van deze foto en die andere die ik eerder zag durf ik met zekerheid te stellen dat je liegt. Helemaal rechts op deze foto zit een langharig blond figuur en dat is zeker een vrouw. En iets daarboven een donkerharige.
pi_174907263
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 18:20 schreef richolio het volgende:

[..]

Dit bevestigt mijn beeld/verwachting van een jfvd bijeenkomst uitstekend
Werkelijk tot in de puntjes he?
  maandag 6 november 2017 @ 18:21:16 #274
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174907271
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 18:20 schreef richolio het volgende:

[..]

Dit bevestigt mijn beeld/verwachting van een jfvd bijeenkomst uitstekend
Ja, eens. Veel mannen, een enkele vrouw en een neger die niet mag gaan zitten.
  maandag 6 november 2017 @ 18:21:24 #275
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_174907275
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 18:19 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Dit is ingezoomd. Zijn vele malen meer mensen en dan nog steeds geen enkele vrouw.

Dacht eerst dat het gescheiden was. Maar goh, hoe zal dat toch komen dat vrouwen geen interesse tonen in deze partij?
De lijsttrekker voor de FVD in Amsterdam is een vrouw lol.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 6 november 2017 @ 18:22:35 #276
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174907302
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 18:21 schreef Mani89 het volgende:

[..]

De lijsttrekker voor de FVD in Amsterdam is een vrouw lol.
Ach, en de aanhang van Groenlinks en de dierenpartij is overwegend vrouwelijk. Boeiend allemaal.
pi_174907322
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 18:19 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Dit is ingezoomd. Zijn vele malen meer mensen en dan nog steeds geen enkele vrouw.

Dacht eerst dat het gescheiden was. Maar goh, hoe zal dat toch komen dat vrouwen geen interesse tonen in deze partij?
Helemaal rechts op die uitsnede lijkt wel het haar van een vrouw. Maar verder wel een mooie typische foto inderdaad :P
  maandag 6 november 2017 @ 18:23:27 #278
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_174907323
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 18:21 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Werkelijk tot in de puntjes he?
Ja, maar echt.

quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 18:21 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ja, eens. Veel mannen, een enkele vrouw en een neger die niet mag gaan zitten.
Hij hoort sowieso bij de partij, dus dat telt niet
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_174907343
quote:
15s.gif Op maandag 6 november 2017 18:16 schreef Mani89 het volgende:
Schokkende foto.
Ja, een enge neger op de achtergrond.
  maandag 6 november 2017 @ 18:24:38 #280
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174907355
quote:
10s.gif Op maandag 6 november 2017 18:23 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Helemaal rechts op die uitsnede lijkt wel het haar van een vrouw. Maar verder wel een mooie typische foto inderdaad :P
Wel gek dat ze die neger niet lynchen, vind je niet?
pi_174907379
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 18:19 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Dit is ingezoomd. Zijn vele malen meer mensen en dan nog steeds geen enkele vrouw.

Dacht eerst dat het gescheiden was. Maar goh, hoe zal dat toch komen dat vrouwen geen interesse tonen in deze partij?
Het is de jongerenafdeling, niet de partij zelf. Daar ligt de verhouding anders.
pi_174907381
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 18:24 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Wel gek dat ze die neger niet lynchen, vind je niet?
Is dat niet die lolbertarier Yernaz? Die zal wel flink last van zelfhaat hebben :P
pi_174907389
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 18:21 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ja, eens. Veel mannen, een enkele vrouw en een neger die niet mag gaan zitten.
Deze stuurde iemand op WA: https://imgur.com/a/wGYKr .

Ik zie geen enkele vrouw, op zeker 100+ mensen. Misschien weet jij er een of twee te vinden op een groter beeldscherm, maar dat bevestigt het punt dan natuurlijk enkel. Dit is te groot om een statistisch toeval te zijn. Bevestigt dat het een club is met een leider die vrouwenhaat cultiveert. Zie ook de aanhangers van die nieuwe beweging MGTOW of zo die allemaal lid zijn van FVD.
pi_174907412
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 18:25 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Is dat niet die lolbertarier Yernaz? Die zal wel flink last van zelfhaat hebben :P
Het idee van het FvD is dat dat juist niet zo is.
  maandag 6 november 2017 @ 18:27:19 #285
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_174907415
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 18:26 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Deze stuurde iemand op WA: https://imgur.com/a/wGYKr .
Bevestigt dat het een club is met een leider die vrouwenhaat cultiveert.
Ja natuurlijk bevestigt dat het! Hahaha!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_174907427


Vrouwtjes :P



Allochtoontjes :P

(zie haarkleur, kroeshaar, etc).
pi_174907437
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 18:22 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ach, en de aanhang van Groenlinks en de dierenpartij is overwegend vrouwelijk. Boeiend allemaal.
Incorrect. Daar wijkt het maximaal een procent of tien van de vijftig af. Bij Baudet is gewoon iets van 90% ‘man’ en vrouwen willen op een enkeling na niks te maken hebben met deze niet bepaald inclusieve beweging.

Enige andere partij die zo homogeen is, is Denk.
pi_174907442
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 18:26 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Deze stuurde iemand op WA: https://imgur.com/a/wGYKr .

Ik zie geen enkele vrouw, op zeker 100+ mensen. Misschien weet jij er een of twee te vinden op een groter beeldscherm, maar dat bevestigt het punt dan natuurlijk enkel. Dit is te groot om een statistisch toeval te zijn. Bevestigt dat het een club is met een leider die vrouwenhaat cultiveert. Zie ook de aanhangers van die nieuwe beweging MGTOW (MeToo?) of zo die allemaal lid zijn van FVD.
Uhm hoe dan?
pi_174907445
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 18:26 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Deze stuurde iemand op WA: https://imgur.com/a/wGYKr .

Ik zie geen enkele vrouw, op zeker 100+ mensen. Misschien weet jij er een of twee te vinden op een groter beeldscherm, maar dat bevestigt het punt dan natuurlijk enkel. Dit is te groot om een statistisch toeval te zijn. Bevestigt dat het een club is met een leider die vrouwenhaat cultiveert. Zie ook de aanhangers van die nieuwe beweging MGTOW of zo die allemaal lid zijn van FVD.
Iraniër(s) op de eerste rij. Zoals het hoort.
  maandag 6 november 2017 @ 18:29:01 #290
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174907450
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 18:26 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Deze stuurde iemand op WA: https://imgur.com/a/wGYKr .

Ik zie geen enkele vrouw, op zeker 100+ mensen. Misschien weet jij er een of twee te vinden op een groter beeldscherm, maar dat bevestigt het punt dan natuurlijk enkel. Dit is te groot om een statistisch toeval te zijn. Bevestigt dat het een club is met een leider die vrouwenhaat cultiveert. Zie ook de aanhangers van die nieuwe beweging MGTOW of zo die allemaal lid zijn van FVD.
Godver, dat is kutkwaliteit.
Precies in het midden, mooie blonde lange haren.

Maar goed, van een andere bijeenkomst:




Denk dat het ook uitmaakt waar je zo'n bijeenkomst houdt. Maar gek is het niet, dat een partij als deze meer mannen trekt.
pi_174907453
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 18:26 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Deze stuurde iemand op WA: https://imgur.com/a/wGYKr .

Ik zie geen enkele vrouw, op zeker 100+ mensen. Misschien weet jij er een of twee te vinden op een groter beeldscherm, maar dat bevestigt het punt dan natuurlijk enkel. Dit is te groot om een statistisch toeval te zijn. Bevestigt dat het een club is met een leider die vrouwenhaat cultiveert. Zie ook de aanhangers van die nieuwe beweging MGTOW of zo die allemaal lid zijn van FVD.
Dat Baudet vrouwonvriendelijk is wist iedereen al. Maar hij heeft als nog weer bevestigd met deze opmerking:
quote:
Baudet vertelt op JFVD-meeting dat hij zijn vriendin heeft gedumpt toen bleek dat zij Michael Jackson goed vond, terwijl B van Mozart houdt

Baudet: ‘Ik denk heel vaak: ik ben de laatste der Mohikanen.’
  maandag 6 november 2017 @ 18:29:53 #292
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174907473
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 18:28 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Incorrect. Daar wijkt het maximaal een procent of tien van de vijftig af. Bij Baudet is gewoon iets van 90% ‘man’:



Leer...tellen....
pi_174907491
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 18:27 schreef LelijKnap het volgende:
[ afbeelding ]

Vrouwtjes :P

[ afbeelding ]

Allochtoontjes :P

(zie haarkleur, kroeshaar etc.)
Ze moesten natuurlijk bij elkaar staan om niet allemaal massaal verkracht te worden.

Je stigmatiseert weer vuile racist. Alsof alle allochtonen, die jij ook nog eens denigrerend met een verkleinwoord aanspreekt, zwart kroeshaar hebben.

*Veegt schuim uit mondhoek*
pi_174907492
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 18:29 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Dat Baudet vrouwonvriendelijk is wist iedereen al. Maar hij heeft als nog weer bevestigd met deze opmerking:

[..]

Ehh, nee, dit heeft niets met vrouwenhaat te maken. Dat die aanwezig is blijkt uit talloze voorbeelden, maar hier dan weer niet uit. Bijna een prestatie van je om een niet-relevant voorbeeld te vinden. :P
pi_174907502
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 18:29 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Dat Baudet vrouwonvriendelijk is wist iedereen al. Maar hij heeft als nog weer bevestigd met deze opmerking:

[..]

Ben je zo autistisch dat je dat letterlijk neemt. _O-
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_174907511
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 18:29 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Dat Baudet vrouwonvriendelijk is wist iedereen al. Maar hij heeft als nog weer bevestigd met deze opmerking:

[..]

Het speelt natuurlijk mee dat men (NPO) hem vrouwonvriendelijk noemt. Daarnaast nog de factoren:

- aan uiteinde van de intelligentieschaal zitten simpelweg meer mannen
- cultureel-rechts telt meer mannen.
pi_174907521
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 18:29 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Dat Baudet vrouwonvriendelijk is wist iedereen al. Maar hij heeft als nog weer bevestigd met deze opmerking:

[..]

Ben je nou serieus? Gezien de ideeen van sommige wordt het allemaal erg surrealistisch hier namelijk.
pi_174907533
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 18:31 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het speelt natuurlijk mee dat men (NPO) hem vrouwonvriendelijk noemt. Daarnaast nog de factoren:

- aan uiteinde van de intelligentieschaal zitten simpelweg meer mannen
- cultureel-rechts telt meer mannen.
Vrouwenhater!
pi_174907538
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 18:30 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Ze moesten natuurlijk bij elkaar staan om niet allemaal massaal verkracht te worden.

Je stigmatiseert weer vuile racist. Alsof alle allochtonen, die jij ook nog eens denigrerend met een verkleinwoord aanspreekt, zwart kroeshaar hebben.

*Veegt schuim uit mondhoek*
( ⚆ _ ⚆ )
pi_174907569
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 18:30 schreef Kaas- het volgende:

[..]
Bijna een prestatie van je om een niet-relevant voorbeeld te vinden. :P
Om nog een niet-relevant voorbeeld te vinden*. Echte voorbeelden zijn er nog nooit geweest. Bizarre stellingen echter genoeg.
Rutte is objectief een grotere vrouwenhater, die wil geeneens seks met ze hebben.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')