abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  zondag 5 november 2017 @ 14:42:10 #26
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_174883930
Ga eens ontopic :{w
tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! - QotSA || Den Helder || AZ
  Moderator zondag 5 november 2017 @ 14:52:48 #27
288245 crew  Moira.
This is my stankface.
pi_174884159
En dat is dan mod :N Kan echt niet
"Moira heeft wel een punt."
- Pharkus, 2017
pi_174884203
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 13:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb in het verleden ook weleens voorstellen gedaan maar dat werd ook niet gehoord (in CRE, kan me nog zoiets herinneren, maar ook in R&P heb ik meerdere voorstellen gedaan die door de mods/admins werden getorpedeerd). Bepaalde dingen doe ik nu via facebook of whatsapp, want op fok "was daar geen ruimte voor" en gezien hoe ik de afgelopen paar jaar door de crew "behandeld" ben ben ik ook niet (meer) van plan andere activiteiten via fok te gaan ontplooien want de basis is gewoon te verrot gebleken. Waarom zou ik serieus energie en tijd in fok steken als ze zelf nog te lui zijn om met een paar klikken en een swipe mij veel ellende hadden kunnen besparen?

Ik denk dat de eigen userbase door de leiding van fok best wel verwaarloosd is geweest en dat mede daarom steeds meer users zijn vertrokken (alleen de trollen zijn gebleven want daar wordt niet tegen opgetreden). Er waren zat leuke initiatieven en zat leuke mensen, maar die die 3 jaar terug nog op fok zaten, zitten nu op reddit of op facebook of ze doen meer via whatsapp of skype, omdat hun geen plek op fok zelf gegeven wordt
.
In plaats van een broedplaats voor creativiteit is fok een broedplaats voor hardschreeuwers en (de bescherming van) negativiteit geworden, een jungle waar voor civilisatie geen ruimte is/was en waar men fouten gewoon met nog een laagje zand afdekt "want dan is het probleem weer weg :)"
Kom maar met voorstellen, ik zie dat je wel weet hoe het niet moet, maar zou je ONZ dan kunnen helpen met hoe we ONZ weer levendig kunnen maken?
ONZ-mod, Voor de rest van het forum een baggeraar :7
  Moderator zondag 5 november 2017 @ 15:01:16 #29
288245 crew  Moira.
This is my stankface.
pi_174884307
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 13:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb in het verleden ook weleens voorstellen gedaan maar dat werd ook niet gehoord (in CRE, kan me nog zoiets herinneren
Ik ben daar trouwens mod geweest en heb daarvoor zelfs dit topic geopend: CRE / Help mee brainstormen voor CRE!
maar kan me niet herinneren dat je berhaupt ooit in CRE hebt gepost dus niet zo netjes als je dan doet alsof je daar voorstellen hebt gedaan maar niet gehoord werd snapje

maarja offtopic luister maar naar murp *O*
"Moira heeft wel een punt."
- Pharkus, 2017
pi_174885313
opzich is dit best wel een serieus topic...
pi_174885328
O ja joh
Ik ben dus gestoord
  maandag 6 november 2017 @ 06:34:55 #32
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_174897506
quote:
2s.gif Op zondag 5 november 2017 14:55 schreef murp het volgende:

[..]

Kom maar met voorstellen, ik zie dat je wel weet hoe het niet moet, maar zou je ONZ dan kunnen helpen met hoe we ONZ weer levendig kunnen maken?
Een beetje wat ik eerder al had voorgesteld. ONZ splitsen in een baggerdeel en een "serieuzer" deel (en dan bedoel ik "serieus" als in "paint topics" of andere grappige topics van het niveau "fok-bijbel").
Wat dacht je van LOL als afkorting van een subforum voor komische dingen?
Plas en poep topics mogen dan naar de beerput :P

En hugecooll, je quote me meestal niet.
Tangenten bestellen? Bel nu! 06-28064212 en vraag naar Frank :)
Iemand kapot maken is heel makkelijk. Iemand weer helen...dat is pas een uitdaging!
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
pi_174898631
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 06:34 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Een beetje wat ik eerder al had voorgesteld. ONZ splitsen in een baggerdeel en een "serieuzer" deel (en dan bedoel ik "serieus" als in "paint topics" of andere grappige topics van het niveau "fok-bijbel").
Wat dacht je van LOL als afkorting van een subforum voor komische dingen?
Plas en poep topics mogen dan naar de beerput :P

En hugecooll, je quote me meestal niet.
We hebben nu een paint gedeelte en gaan kijken of er nov meer subforums moeten komen..

Nu eerst maar het subforum PNT leven inblazen toch?
  maandag 6 november 2017 @ 09:19:23 #34
74056 ToT
The Gothfather
pi_174898674
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 09:16 schreef murp het volgende:

[..]

We hebben nu een paint gedeelte en gaan kijken of er nov meer subforums moeten komen..

Nu eerst maar het subforum PNT leven inblazen toch?
*O* Yes! :Y

Maar ik begreep dat er ook naar [MEN] gekeken zou worden? :) Dat zou wel mooi zijn als dat ook als subforum bij ONZ kon komen, aangezien we ook soortgelijke spelletjes hier hebben en het vroeger sowieso van ONZ afgesplitst was. :)
pi_174899219
subforums zijn best wel kut ( als ik dat mag zeggen) je ziet max 14 dagen de topics.. anders moet je steeds een dropdown menu in om de andere topics te zien... effe kijken hoe en wat
  maandag 6 november 2017 @ 09:54:50 #36
74056 ToT
The Gothfather
pi_174899259
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 09:51 schreef murp het volgende:
subforums zijn best wel kut ( als ik dat mag zeggen) je ziet max 14 dagen de topics.. anders moet je steeds een dropdown menu in om de andere topics te zien... effe kijken hoe en wat
Is er een reden waarom je maar 14 dagen wat kunt zien? Kan dat eventeel veranderd worden achter de schermen?
  maandag 6 november 2017 @ 12:46:15 #37
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_174901744
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 09:51 schreef murp het volgende:
Zou paint misschien niet gewoon direct naast ONZ en KLB kunnen? En dan in hetzelfde kleurtje blauw?
Iemand kapot maken is heel makkelijk. Iemand weer helen...dat is pas een uitdaging!
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
pi_174901802
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 12:46 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Zou paint misschien niet gewoon direct naast ONZ en KLB kunnen? En dan in hetzelfde kleurtje blauw?
huh?!
  maandag 6 november 2017 @ 12:52:24 #39
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_174901811
Sowieso meer luchtalarmen.
tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! - QotSA || Den Helder || AZ
pi_174901822
quote:
2s.gif Op maandag 6 november 2017 09:54 schreef ToT het volgende:

[..]

Is er een reden waarom je maar 14 dagen wat kunt zien? Kan dat eventeel veranderd worden achter de schermen?
je kan ze wel gewoon opzoeken, maar het is niet migenlijk om ze in de lijst te zetten
  maandag 6 november 2017 @ 12:58:35 #41
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_174901886
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 12:51 schreef murp het volgende:

[..]

huh?!
In het forumgrid bedoel ik. Die tegeltjes die knopjes naar subfora zijn.
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
pi_174901930
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 12:58 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

In het forumgrid bedoel ik. Die tegeltjes die knopjes naar subfora zijn.
een eigen subforum dus
  maandag 6 november 2017 @ 13:10:58 #43
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_174902054
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 13:02 schreef murp het volgende:

[..]

een eigen subforum dus
Ja, klopt. Eigenlijk is ONZ ook een subforum, dus vandaar dat ik ze gelijk schakel.
Is het paint-forum nu niet een sub-sub-forum? Het veroorzaakt wel wat verwarring :P

Ik weet alleen niet of een paint subforum voldoende content kan genereren om een eigen subforum te rechtvaardigen, maar misschien moet het gewoon een tijdje geprobeerd worden?
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
  maandag 6 november 2017 @ 13:49:40 #44
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_174902652
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 13:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja, klopt. Eigenlijk is ONZ ook een subforum, dus vandaar dat ik ze gelijk schakel.
Is het paint-forum nu niet een sub-sub-forum? Het veroorzaakt wel wat verwarring :P

Ik weet alleen niet of een paint subforum voldoende content kan genereren om een eigen subforum te rechtvaardigen, maar misschien moet het gewoon een tijdje geprobeerd worden?
Dan haal je juist drukte weg uit ONZ, lijkt me geen strak plan.
  maandag 6 november 2017 @ 14:58:07 #45
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_174903923
quote:
6s.gif Op maandag 6 november 2017 13:49 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Dan haal je juist drukte weg uit ONZ, lijkt me geen strak plan.
Je zorgt ervoor dat meer users zich niet aan elkaars niveau's hoeven te storen (de baggeraars en de painters) door deze in 2 subfora te scheiden en aangezien die scheiding al een feit is en mijn voorstel een verbetering leek, heb ik 't dus voorgesteld :)

Ik betwijfel of je zo de drukte weghaalt van fok. Op dezelfde wijze zou je kunnen beredeneren dat het een goed idee zou zijn om een ander subforum met ONZ te laten samensmelten, omdat dat ONZ drukker maakt. Ik denk daarbij aan bijvoorbeeld ONZ samenvoegen met POL of met BNW. Dat zou je toch ook niet willen? :P
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
  maandag 6 november 2017 @ 15:18:57 #46
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_174904292
Als je lang genoeg blijft afsplitsen hebben we straks per gebruiker een eigen subforum.. :P

Persoonlijk zie ik liever meer mensen in minder subfora.
slechts gestoord door het niet gestoord willen worden
You can all run naked backwards through a field of dicks. :6
leve de eigenpijperij
al die willen te kaap'ren varen moeten mannen met baarden zijn
pi_174906159
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 13:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

opzich zou dat best een goed idee kunnen zijn. We weten natuurlijk niet of zon subforum gaat werken.

Alleen jammer is dat het PNT dan bij ONZ weggaat en dit topic is juist om het drukker te krijgen in ONZ.
  maandag 6 november 2017 @ 17:04:25 #48
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_174906227
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 14:58 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je zorgt ervoor dat meer users zich niet aan elkaars niveau's hoeven te storen (de baggeraars en de painters) door deze in 2 subfora te scheiden en aangezien die scheiding al een feit is en mijn voorstel een verbetering leek, heb ik 't dus voorgesteld :)

Ik betwijfel of je zo de drukte weghaalt van fok. Op dezelfde wijze zou je kunnen beredeneren dat het een goed idee zou zijn om een ander subforum met ONZ te laten samensmelten, omdat dat ONZ drukker maakt. Ik denk daarbij aan bijvoorbeeld ONZ samenvoegen met POL of met BNW. Dat zou je toch ook niet willen? :P
Dan kun je beter PNT bij CRE doen.
pi_174906245
quote:
6s.gif Op maandag 6 november 2017 17:04 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Dan kun je beter PNT bij CRE doen.
we hebben er nu voor gekozen om PNT bij ONZ te voegen.
  maandag 6 november 2017 @ 17:07:57 #50
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_174906271
quote:
14s.gif Op maandag 6 november 2017 17:05 schreef murp het volgende:

[..]

we hebben er nu voor gekozen om PNT bij ONZ te voegen.
Top toch.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')