abonnement Unibet Coolblue
pi_175040105
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 11:08 schreef exode het volgende:
Oh en met Oud en Nieuw zitten wij in Noorwegen *O* *O* *O* Lekker met zijn 3tjes in de sneeuw O+

Ik vind Kerst vieren met families erg gezellig eerlijk gezegd maar dat geregel en geplan vooraf zo vervelend. Is altijd best een gedoe met een schoonzus in de zorg, een zus in de zorg en een zwager in de horeca.

Malteser, ze is nu 4,5 week zwanger dus nog erg pril. Maandag echo bij het AMC en als die goed is, zien we het ziekenhuis voorlopig niet meer. Dan kunnen we 'gewoon' inschrijven bij een verloskundige praktijk.
Oeh, sneeuw! O+

En 4,5 week is inderdaad pril, dacht dat ze al wat verder was. Voor mijn gevoel testten jullie twee weken geleden al. Maar met een peuter van 2, een baby in mijn buik en een sonde in mijn hoofd is mijn geheugen niet meer wat het geweest is :P.
pi_175040232
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 11:39 schreef Malteser het volgende:

[..]

Oeh, sneeuw! O+

En 4,5 week is inderdaad pril, dacht dat ze al wat verder was. Voor mijn gevoel testten jullie twee weken geleden al. Maar met een peuter van 2, een baby in mijn buik en een sonde in mijn hoofd is mijn geheugen niet meer wat het geweest is :P.
Test was ook 2 weken geleden hoor... :D Was de eerste IUI poging dus wij leven op de dag zeg maar.
Kortom je geheugen is meer dan prima!
De echo is vroeg omdat we daarna pas 'uitgeschreven' worden bij het AMC en het reguliere circuit in gaan. Een voordeel van het medische traject. We krijgen 2 extra echo's bij 5 a 6 weken in het ziekenhuis en bij intake bij de verloskundige.
  maandag 13 november 2017 @ 11:48:51 #228
149959 SQ
snelle trees
pi_175040350
Exode, reken jij vanaf de dag van inseminatie dan? Dat is verkeerd he :P
disclaimer
pi_175040392
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
Exode, reken jij vanaf de dag van inseminatie dan? Dat is verkeerd he :P
Ja er moeten 2 weken bij toch? Ok, dan is ze 6,5 week :D Fuck 2 weken minder om me voor te bereiden.
pi_175040755
OK, bijleespost. c_/

Snoenk, wat jammer dat je schoonmoeder weinig oog heeft voor O's verjaardag/jullie wensen. Hopelijk draait dat de komende jaren bij als O wat ouder wordt en zelf meer verjaardagsbesef krijgt. Eten kiezen hoort erbij op je verjaardag! Kerstavond lijkt me een prima optie, dan heeft ze helemaal haar eigen dag. Ik herken het wel lichtelijk trouwens, verjaardagen die niet uitkomen in de agenda van opa en oma.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat leuk een nieuw huis! Wanneer gaan jullie over en is het een beetje in de buurt?

En Burdie ook al Borettiverhuisplannen, leuk! Waar willen jullie heen, ook in de buurt? Klinkt goed in elk geval, ruimte voor een kalkoen! oO<

FF en Malteser, wat klinkt dat gezellig met jullie families, zoveel kinderen en kleinkinderen O+ Beetje proppen en kindertjes apart aan tafel en zo, dat is mijn droombeeld (en mijn kerst van vroeger toen ik zelf een kleinkind was). Geen ervaring mee, maar kan me voorstellen dat je alle gescheiden ouders toch best spannend vindt zo bij elkaar. Dat zou ik zelf hebben denk ik.

Exode spannende dagen voor jullie! En je Laplandplan is top natuurlijk, dat lijkt me fantastisch! En alweer twee weken preggowinst. Schiet lekker op zo :Y)

quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 10:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het zo jammer dat voor zoveel van jullie deze tijd van het jaar in het teken staat van familiegedoe en aan andermans wensen moeten voldoen. ;( .

Dit ja. Het lijken meestal wel goede bedoelingen overal, maar wat zonde dat het er toch vaak op uitdraait dat mensen maar niet gaan, of in duizend bochten gewrongen erbij zitten. Met kleine kinderen pas om 19 uur zeven gangen gaan eten in een restaurant, dat is toch totaal niet ontspannen? En dan de onderkoelde ergernis dat kinderen niet eten, niet blijven zitten of achter speelgoed/een tablet zitten. Het lijkt soms wel alsof men totaal vergeten is hoe het vroeger ging toen ze zelf kleine kinderen hadden. En het geregel idd. Hier zijn wij ook de enigen met een kantoorbaan en dus altijd feestdagen vrij. Gelukkig lukt het uiteindelijk altijd wel iedereen bij een te krijgen.

Franny, jouw kerstfamiliemiddag klinkt als een topinvulling waar iedereen mee kan instemmen (ok, alleen matig misschien met middagdutjes). En ook dat je ouders dan daarna ergens in kleinere samenstelling rustig kunnen eten. Goed geregeld! Ik ga dit onthouden voor onszelf.

DaD, hoe gaat het nu met je? Ik las ergens dat je fysiek nog niet helemaal top bent. Hopelijk ben je snel weer wat mobieler en is je kerstplan prima haalbaar.

Kris wat sta je er heerlijk nuchter in. Fijn dat het allemaal zo geregeld kan worden! Dat je met kerst je eigen levende kerststal bent. Op de bank Maria-met-kind terwijl je kerstengeltje lieflijk met de little people kerststal aan je voeten speelt. O-)

En respect voor de peutermeltdown :o Wauw. Volhardend zeg! En ook respect voor de oplossing. Lachend met koffie _O_ Ik ben meestal meer zoals Franny. Trial en error, rustig het lijstje aflopen wat deze keer werkt.
Gefeliciteerd met je nieuwe baan trouwens Sq, goed gedaan! Wat ga je doen? Ander bedrijf ook?

[ Bericht 1% gewijzigd door Mineola op 13-11-2017 12:13:43 ]
pi_175040801
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 11:50 schreef exode het volgende:

[..]

Ja er moeten 2 weken bij toch? Ok, dan is ze 6,5 week :D Fuck 2 weken minder om me voor te bereiden.
Haha, ik dacht al. Dan heeft ze bij 2,5 week positief getest, zeg maar een paar dagen na haar eisprong. Maar het is +2 weken inderdaad ^O^.
  maandag 13 november 2017 @ 12:18:23 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_175041007
Mineola, ik ga hetzelfde werk doen (PMO) maar bij een ander bedrijf. Wel bitterzoet hoor. Maar ik heb nu 2 keer in 2 jaar mijn gedwongen ontslag gekregen hier en mijn motivatie is nu echt door het afvoerputje.
Ik lever nu wel bijna al mijn fijne secundaire arbeidsvoorwaarden in omdat ik via een rare detacheringsconstructie aan de slag ga maar ik heb goede hoop dat het me zoveel positieve energie gaat brengen dat dat het wel compenseert.

Heb net wel even flink ingeslagen nog in de personeelswinkel :')
disclaimer
  maandag 13 november 2017 @ 12:26:08 #233
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_175041136
Wat jammer dat het bij jullie allemaal zo moeilijk gaat met de feestdagen :'(
Hier gelukkig geen gescheiden ouders en ze hechten ook niet aan feestdagen. Sint vieren we wel altijd groots met mijn ouders, gelukkig bij ons thuis. Kerst gaan we wrs eten bij mijn schoonouders, maar dat is geen verplichting. En gelukkig ben ik zelf erg goed in nee zeggen tegen dingen die ik zelf of N niet tof vinden. Maargoed, N is dol op feestjes, die vindt niet snel iets te vermoeiend. *O*
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_175041420
Zonde van alle feestdagenstress inderdaad, al hoort dat er ook een beetje bij lijkt het soms :')

Bij ons valt het meestal wel mee (Sint 2x en 2,5 dag Kerst) en dit jaar helemaal. Vanaf het moment dat ik wist dat ik eind november uitgerekend was, roep ik al dat ik december dit jaar gewoon helemaal oversla *)

Ben as we speak wel Sint cadeaus voor iedereen aan het regelen en dan zien we wel hoe dat uitpakt (lol :') ). Als er nog geen baby is, gaan we misschien wel even en anders zetten we hier en daar gewoon een jutezak vol cadeaus voor de deur <O)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_175041552
Mineola, niet overdrijven hoor. :D.

Met mij gaat het steeds beter! Ik ben zaterdag en dan gisteren naar beneden geweest (voor het eerst in ruim twee weken weer gewoon aan tafel gegeten met mijn mannen O+). Ik kan zelf in en uit bed en vanochtend heb ik zelfs anderhalf uur rondgelopen hier boven (met krukken, soms kan ik een paar stapjes zonder) en gezeten. Daarna moet ik dan wel echt weer liggen en bijkomen, maar als je bedenkt hoe ik er twee weken geleden nog bij lag, is dit echt al een godswonder.

I heeft, begrijpelijkerwijs, wel moeite met de situatie. Hij is erg bezig met controle willen over de kleinste dingen en hij zegt heel vaak dat hij me mist. ;( . Ik ben er wel, maar toch ook niet. Alsof het krijgen van een zusje niet al genoeg is om je wereldje op zijn kop te zetten.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_175041950
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 12:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mineola, niet overdrijven hoor. :D.

ik vat alle feestdagentroubles maar even gemakshalve samen in een worst case scenario :P of bedoelde je dat niet?

quote:
Met mij gaat het steeds beter! Ik ben zaterdag en dan gisteren naar beneden geweest (voor het eerst in ruim twee weken weer gewoon aan tafel gegeten met mijn mannen O+). Ik kan zelf in en uit bed en vanochtend heb ik zelfs anderhalf uur rondgelopen hier boven (met krukken, soms kan ik een paar stapjes zonder) en gezeten. Daarna moet ik dan wel echt weer liggen en bijkomen, maar als je bedenkt hoe ik er twee weken geleden nog bij lag, is dit echt al een godswonder.

I heeft, begrijpelijkerwijs, wel moeite met de situatie. Hij is erg bezig met controle willen over de kleinste dingen en hij zegt heel vaak dat hij me mist. ;( . Ik ben er wel, maar toch ook niet. Alsof het krijgen van een zusje niet al genoeg is om je wereldje op zijn kop te zetten.
Wat goed! *O* Heeeel fijn zeg, dat er een stijgende lijn te bekennen is! Wat sneu voor I, dat lijkt me heel moeilijk om te zien. Kan hij misschien wat extra quality time met jou doorbrengen op bed? Voorlezen? Spelletje doen? Lunchpicknicken bij mama? En nog gefeliciteerd overigens met je dochter, ik ben even kwijt of ik dat al had gedaan.
pi_175043090
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 08:07 schreef Malteser het volgende:

[..]

Niet passen? Als in niet in huis? Of niet aan tafel? Want bij mijn moeder + man passen we ook niet allemaal aan tafel (ze hebben samen 5 kinderen met allemaal aanhang en kleinkinderen) maar dan gooien we kussens en dekens op de grond en eten we gezellig rondom de salontafel en de open haard. Niet ideaal bij bepaalde gerechten of bijv. gourmetten en vast ook niet 'kerstig' zonder chique gedekte tafel maar wel heel gezellig en zo kan toch iedereen erbij zijn.
Aan tafel past het al minimaal tien jaar niet meer, maar zelfs de deur die uit de sponning werd gehaald om als extra tafel te dienen is niet meer genoeg (ondanks dat m'n zus met 4 kinderen al jaren komt brunchen ipv dineren). En nu past het dus ook echt niet meer zonder een mega verbouwing van de kleine huiskamer en ook dat is onhandig met vier jonge peuters en twee baby's. Voor Pasen hebben we dan ook een zaaltje gehuurd, maar voor een kerstdiner is dat toch wat minder. Maar m'n ouders zijn gepensioneerd dus kunnen rustig over een oplossing nadenken en anders slaan we dit jaar over, ook prima!

En naar een wokrestaurant met kerst :') Lekker sfeervol en gezellig naar de all you can eat... gourmetten vind ik altijd prima!

Wat fijn dat het beter gaat DaD! Hopelijk snel weer echt op de been!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_175043794
Ik loop continu een pagina achter :') en R slaapt niet, dus ik ben al blij als ik de vorige pagina bijgelezen krijg.

Ik wou SQ even feliciteren met haar nieuwe baan! Wat voor soort werk SQ?

Wij gaan uiteraard zaterdag naar Dokkum <O) 8} *O* Oh yes, de echte sinterklaas zien. Dat was in meppel paar jaar geleden al mijn droom, maar toen was R. nog te klein en ik kende Meppel niet goed genoeg. Nu met man en R erheen en man kent het daar goed, dus we gaan het avontuur aan, met parkeerstress en drukte :X

Qua verder vieren is het bij de opvang (zonder sinterklaas geloof ik), een piet komt bij de korfbalclub van R verder niet. Hij mag schoen zetten, we doen met z'n drieën aan pakjesavond (R. overstelpen met cadeautjes :X ) en vanaf vanavond sinterklaasjournaal kijken O+ Daar geniet ik zelf het meeste van trouwens.
Half dec verjaardag man (vieren we niet), kerst met mijn kleine familie en eind dec mijn verjaardag met mijn kleine familie. Druk maar te overzien.
Ik ben er trouwens nog niet uit wat ik met de sinterklaasliedjes moet... Niet om de discussie hier aan te gaan, maar er zijn modernere liedjes, en ouderwetse en ik ken alleen de ouderwetse en de nieuwe krijg ik er gewoon niet in... Hoe doen jullie dat?
  maandag 13 november 2017 @ 14:35:57 #239
149959 SQ
snelle trees
pi_175043916
ik skip gewoon de racistische liedjes Hilmo.
De meest intrigerende vind ik nog wel deze passage uit "Daar wordt aan de deur geklopt": Ook al ben ik zwart als roet, ik meen het toch goed :X :')
Maar er zijn genoeg sinterklaasliedjes waar geen racistisch geneuzel in zit toch?

En qua werk, ik ben PMO (Project Management Officer) wat er eigenlijk op neerkomt dat ik als rechterhand van een programmamanager zorg voor het creeeren van randvoorwaardelijke omstandigheden waardoor het projectmanagement soepeltjes verloopt :+
disclaimer
  maandag 13 november 2017 @ 15:25:05 #240
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175044806
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 07:14 schreef snoenk het volgende:
Maar het is al een probleem dat we haar verjaardag vieren omdat ze geen tijd heeft om alles te koken dus kerstavond is geen optie voor haar.
Kan ze niet op kerstavond bij jullie komen eten, dan zijn jullie 1e kerstdag lekker thuis en 2e kerstdag met je moeder. Of dat je schoonmoeder samen met je moeder bij jullie komt eten op kerstavond of tweede kerstdag...?
Ik denk dat je (en sommige anderen in dit topic ook ;) ) voor jezelf moet opkomen, bedenken wat jullie willen en dat desnoods gewoon 'mededelen'; de feestdagen gaat om gezelligheid, zijn met mensen van wie je houdt en bij wie je wilt zijn, niet om zo veel mogelijk mensen blij maken en er zelf bij in te schieten ;).
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 08:07 schreef Malteser het volgende:
Niet passen? Als in niet in huis? Of niet aan tafel? Want bij mijn moeder + man passen we ook niet allemaal aan tafel (ze hebben samen 5 kinderen met allemaal aanhang en kleinkinderen) maar dan gooien we kussens en dekens op de grond en eten we gezellig rondom de salontafel en de open haard. Niet ideaal bij bepaalde gerechten of bijv. gourmetten en vast ook niet 'kerstig' zonder chique gedekte tafel maar wel heel gezellig en zo kan toch iedereen erbij zijn.
Wij doen als we met zo'n grote groep zijn altijd de kindjes apart aan een 'kindertafel'. Die zijn toch binnen no-time klaar, en gaan daarna buitenspelen/kleuren/verstoppertje spelen etc. en zitten toch niet te wachten op het hele opzitten-pootjesgeven, kunnen de volwassenen ook nog eens met elkaar praten.
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 08:11 schreef Stormqueen het volgende:
Selvaria, wat spannend!!

Wij hebben op deze mooie maandagochtend de moeder aller meltdowns al achter de rug. Het ging 50 minuten onafgebroken door. Hyperventilerend krijsen, 65345 dramatische knieworpen, het alles in 1 pakket zeg maar :') ik heb echt bewondering voor het gevoel voor drama en het doorzettingsvermogen. Als ze dat weet te behouden kan ze het ver gaan schoppen.
Theateracademie voor Mauw *O*.
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 08:31 schreef Franny_G het volgende:
Maar, er gloort wat licht aan de horizon: de afgelopen weken is het minder heftig. I is de peuterpuberteit wellicht wat voorbij. _O_ .
Famous last words :D O+ :*.

Overigens had ik gisteren de actie "we gaan naar de badkamer, loop jij voorop?" En dan zelf snel bij de slaapkamer afslaan om in de minuut van "huh, waarom loopt mama niet achter me aan?"-verwarring even op adem te kunnen komen :@ :').
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 09:35 schreef Razztwizzle het volgende:
Maar is gourmetten met kinderen ineens wel leuk dan? We hebben al jaren zo’n ding in de berging staan maar ik vind het zo stinken en ik denk dat de kinderen toch weer binnen 5 minuten van tafel willen om te sp..

Oh wacht.
Ja ik zie je punt wel :+ .
:D
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 09:52 schreef exode het volgende:
En Burdie jullie hebben een ander huis op het oog?
Ja, en ik hoop zooooo dat het nog te koop is als wij willen gaan kopen... (we willen eerst ons eigen huis verkoopklaar hebben, en dat is biiiiiiiiiiijna het geval! *O* Ik hoop eigenlijk gewoon dat we deze week een bod kunnen doen *O*)
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik skip gewoon de racistische liedjes Hilmo.
De meest intrigerende vind ik nog wel deze passage uit "Daar wordt aan de deur geklopt": Ook al ben ik zwart als roet, ik meen het toch goed :X :')
Zo doe ik het idd ook. En ook het hele 'wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is de roe' slaan wij over. Ik ben alleen een beetje bang dat schoonpa dat nog wel extra gaat benadrukken, dus ik stuur manlief nog even vooraf die kant op voor een gesprekje daarover :+.
KuikenGuppy
  maandag 13 november 2017 @ 15:25:54 #241
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175044829
Ik dacht dus 'snel even op 2 mensen reageren', maar er kwam steeds meer bij :'). Zit ook eens achter de laptop.... nu snel weer verder met :r opruimen :r (maarja, je wilt verhuizen of je wilt het niet... Wat kan een mens een zooi hebben zeg! ;) )
KuikenGuppy
pi_175044972
Ah cool Burdie, nog in mijn ouder dorp gekeken? :)
Dat klinkt als een mondvol SQ....hopelijk wel wat rust in je werkleven hierdoor!
pi_175044978
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 10:06 schreef Malteser het volgende:
Spannend Exode! Hopelijk een goede echo! Hoe ver is je vrouw nu?

Selvaria, is er veel aanbod in wat jullie zoeken? Geen idee hoe de huizenmarkt daar nu is, hier is het best een gekkenhuis. Huizen al verkocht voordat ze überhaupt op Funda hebben gestaan enz.
Mwah. Er is wel wat, maar al het echt mooie spul is wel weg voordat het op Funda staat. Of binnen een dag of wat. We zijn wel van plan een aankoopmakelaar in de arm te nemen om dat eventueel op te vangen. :)

Exode, hebben jullie nog een tijdje in een huurhuis gezeten dan? Ik wil liever niet twee keer verhuizen, maar al helemaal niet (langer dan een maand of twee) met dubbele lasten zitten. Zó lastig!

Wat betreft Sinterklaasliedjes: ik kreeg ooit een gratis boekje + cd ingezongen door Angela Groothuizen, vól met verantwoorde teksten. :D De woorden 'zwart', 'knecht', 'roe' zijn allemaal vervangen. Er wordt nu bijvoorbeeld gezongen:

Zijn knecht Piet staat te lachen
en roept ons reeds toe naar de wal:
Wie zoet is krijgt lekkers;
wie stout is de roe geen bal!


Allemaal prima, ik pas me wel aan. We noemen Zwarte Piet ook "Piet" thuis, dan maakt het voor N. geen klap uit of ze zwart, wit, paars of geel zijn. :)
  maandag 13 november 2017 @ 15:36:03 #245
149959 SQ
snelle trees
pi_175045070
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 15:25 schreef Burdie het volgende:
Ik dacht dus 'snel even op 2 mensen reageren', maar er kwam steeds meer bij :'). Zit ook eens achter de laptop.... nu snel weer verder met :r opruimen :r (maarja, je wilt verhuizen of je wilt het niet... Wat kan een mens een zooi hebben zeg! ;) )
Maar ben je nou echt je huis aan het opruimen voordat je gaat bieden? Dat is toch geen randvoorwaarde joh :D
Ik dacht echt dat je met "verkoopklaar" hele structurele dingen bedoelde zoals gasleidingen vervangen enzo :')
disclaimer
pi_175045110
Ja dat boekje hebben wij ook! Maar we luisterden de liedjes vorig jaar via Spotify. En nu zijn er dus nieuwe liedjes en een nieuw boekje en kan ik de oude liedjes niet meer vinden (die door Groothuizen). En de boekjes zijn niet hetzelfde.
  maandag 13 november 2017 @ 15:38:21 #247
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175045132
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 15:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Maar ben je nou echt je huis aan het opruimen voordat je gaat bieden? Dat is toch geen randvoorwaarde joh :D
Ik dacht echt dat je met "verkoopklaar" hele structurele dingen bedoelde zoals gasleidingen vervangen enzo :')
Met verkoopklaar bedoel ik dat ook ja, maar ook dat we foto's hebben van het huis (en daarvoor moet het netjes zijn) :) En we moeten natuurlijk mensen kunnen ontvangen voor bezichtigingen. Onze zolder was bijvoorbeeld hinkstapspringen door de dozen, tassen, zooi en kattenkots heen :P.
KuikenGuppy
  maandag 13 november 2017 @ 15:38:59 #248
149959 SQ
snelle trees
pi_175045151
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 15:38 schreef Burdie het volgende:

[..]

Met verkoopklaar bedoel ik dat ook ja, maar ook dat we foto's hebben van het huis (en daarvoor moet het netjes zijn) :) En we moeten natuurlijk mensen kunnen ontvangen voor bezichtigingen. Onze zolder was bijvoorbeeld hinkstapspringen door de dozen, tassen, zooi en kattenkots heen :P.
Maar waarom is dat een randvoorwaarde voordat je kan gaan bieden op je droomhuis, dat snap ik niet helemaal? Of wil je eerst je eigen huis verkopen?
disclaimer
  maandag 13 november 2017 @ 15:41:49 #249
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175045211
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 15:38 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Maar waarom is dat een randvoorwaarde voordat je kan gaan bieden op je droomhuis, dat snap ik niet helemaal? Of wil je eerst je eigen huis verkopen?
We hebben op een ander huis geboden, maar kwamen er toen niet met de verkopende partij uit. Tevens riep dat proces bij ons enorm veel stress op, want we hadden geen flauw idee wat er allemaal aan ons huis moest gebeuren om het überhaupt te kunnen verkopen. Dus daar zijn we eerst mee bezig gegaan en we zijn intussen een week of 5 verder, nu hebben we wel meer inzicht daarin. Het is ook bijna klaar. Wmb kunnen we bieden, ik zal eens aan mijn man vragen waar hij eigenlijk nog op wacht ;) maar hem kennende wacht hij nog op ruimte in zijn hoofd om de huidige situatie even te kunnen overzien, voordat we een volgende stap zetten. Het is hier namelijk erg druk geweest de afgelopen weken.
KuikenGuppy
pi_175045550
Schijnbaar heb ik ooit gezegd dat Sinterklaas niet echt is tegen Lou. Of tegen vriend. Of tegen iemand.
Want vandaag vertelde ze tijdens haar eerste dag bij een nieuwe gastouder dat Sinterklaas niet bestaat. "Dat heeft mijn mama gezegd :Y " Kamer vol met nog gelovende kindjes.
Dat scheelt weer uitleggen later :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')