abonnement Unibet Coolblue
pi_174886417
Waarom zoveel druk op roken man? Wij rokers kosten misschien iets maar leveren daar tien keer zoveel op. Elk jaar weer accijnsverhogingen wat de schatkist jaarlijks miljarden aan verdient. We gaan gemiddeld eerder dood wat weer goed is voor de populatie.


Als we nu massaal zouden stoppen zouden de belastingen gemiddeld 5 procent omhoog moeten om het deels te compenseren. Een klein percentage mensen in de zorg raken hun banen kwijt omdat we gezonderleven. Mensen zouden dan langer leven wat weet meer bejaarden brengt etc etc.


Kortom jullie anti rokers moeten juist blij zijn dat wij roken.
  zondag 5 november 2017 @ 16:56:01 #77
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_174886435
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 16:55 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat kan ik me voorstellen, waarschijnlijk kun je je nog niet voorstellen hoe het is om met een zuurstofbrilletje onder de neus door het leven te moeten gaan.
Ik laat mijn leven niet bepalen door angstbeelden.
Als mijn tijd is gekomen dan is dat maar zo.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_174886479
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 16:56 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Ik laat mijn leven niet bepalen door angstbeelden.
Als mijn tijd is gekomen dan is dat maar zo.
Het duurt wel even voordat je doodgaat aan copd.
  zondag 5 november 2017 @ 16:58:43 #79
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_174886487
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 16:58 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het duurt wel even voordat je doodgaat aan copd.
Klopt. Daarom maar hopen dat niemand van ons het krijgt.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_174886538
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 16:58 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Klopt. Daarom maar hopen dat niemand van ons het krijgt.
Vreemd dat je daar op hoopt en toch vraagt:
quote:
Ik denk dat als ik zou willen ik makkelijk helemaal zou kunnen stoppen.
Maar waarom zou ik?
Jouw gedrag past niet bij jouw hoop.
  zondag 5 november 2017 @ 17:02:13 #81
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_174886552
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 17:01 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Vreemd dat je daar op hoopt en toch vraagt:

[..]

Jouw gedrag past niet bij jouw hoop.
Dus ik moet hopen dat mij wat ergs overkomt? :D
Het is goed met jou :')
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_174886772
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 17:02 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Dus ik moet hopen dat mij wat ergs overkomt? :D
Het is goed met jou :')
Vreemde uitleg van mijn tekst heb je; je kunt op het spoor gaan lopen en hopen dat er geen trein aankomt of je kunt naast het spoor gaan lopen en het risico niet nemen.
pi_174888118
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 13:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Niet veel gekker? Er zijn kennelijk voldoende aanwijzingen dat dat schadelijk kan zijn. Het is geen hysterisch praatje van van een antirookactivist.
Hoezo niet? Omdat hij een witte jas aan heeft?

quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 08:15 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Of zo met je mond om een uitlaatpijp gaan terwijl die auto start en dan gaan klagen als een collega of wat dan ook rookt in de auto _O- _O- _O- _O-
Als je de vergelijking wil maken dan moet je bij een auto de uitlaat in het interieur laten uitkomen, en wat er dan naar buiten lekt is tweedehands uitlaatgas, en wat er later uit de bekleding komt als de deuren openstaan is derdehands uitlaatgas.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_174888422
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 18:19 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Hoezo niet? Omdat hij een witte jas aan heeft?
Natuurlijk niet.
  zondag 5 november 2017 @ 18:36:51 #85
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_174888602
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 16:58 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het duurt wel even voordat je doodgaat aan copd.
Als je niet rookt sterf je waarschijnlijk ook niet snel en pijnloos. Er zijn maar weinig mensen die vredig sterven in hun slaap. Voor de meesten wordt de dood vooraf gegaan door een tergend proces van bewuste aftakeling, ziekte en pijn, dus daar kun jij je beter ook op voorbereiden.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_174889023
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 16:55 schreef Syd het volgende:
Waarom zoveel druk op roken man? Wij rokers kosten misschien iets maar leveren daar tien keer zoveel op. Elk jaar weer accijnsverhogingen wat de schatkist jaarlijks miljarden aan verdient. We gaan gemiddeld eerder dood wat weer goed is voor de populatie.

Als we nu massaal zouden stoppen zouden de belastingen gemiddeld 5 procent omhoog moeten om het deels te compenseren. Een klein percentage mensen in de zorg raken hun banen kwijt omdat we gezonderleven. Mensen zouden dan langer leven wat weet meer bejaarden brengt etc etc.

Kortom jullie anti rokers moeten juist blij zijn dat wij roken.
eens, behalve dat het as iets oplevert als jullie geen zorg krijgen want die miljarden verdampen in het ziekenhuis. Ga roken, sterf vroeg maa rval mij niet lastig
pi_174889573
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 november 2017 19:25 schreef nostra het volgende:
Wat zijn de echte problemen van de wereld waar wij allemaal mee kampen?
Kanker, wat oa wordt veroorzaakt door roken?
pi_174889684
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 16:55 schreef Syd het volgende:
Waarom zoveel druk op roken man? Wij rokers kosten misschien iets maar leveren daar tien keer zoveel op. Elk jaar weer accijnsverhogingen wat de schatkist jaarlijks miljarden aan verdient. We gaan gemiddeld eerder dood wat weer goed is voor de populatie.


Als we nu massaal zouden stoppen zouden de belastingen gemiddeld 5 procent omhoog moeten om het deels te compenseren. Een klein percentage mensen in de zorg raken hun banen kwijt omdat we gezonderleven. Mensen zouden dan langer leven wat weet meer bejaarden brengt etc etc.


Kortom jullie anti rokers moeten juist blij zijn dat wij roken.
Dit verhaal bevat zo ongelofelijk veel bullshit.

Allereerst levert een roker à 1 pakje per dag zo'n 1500 euro per jaar op. Om dit weg te strepen tegen een beetje behandeling mag je minstens 50 jaar roken. Ik denk dat een roker met z'n 1500 euro aan accijnzen net compenseert dat de dagelijks minimaal een half uur betaald staan te roken.

Verder raken er geen mensen hun baan in de zorg kwijt, maar hoeft er minder belastinggeld naar de zorg.

Dus ga gewoon dood en laat je vooral niet behandelen, dan speel je ongeveer quitte.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2017 19:27:23 ]
  zondag 5 november 2017 @ 19:32:32 #89
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_174889784
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 19:26 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Dit verhaal bevat zo ongelofelijk veel bullshit.

Allereerst levert een roker à 1 pakje per dag zo'n 1500 euro per jaar op. Om dit weg te strepen tegen een beetje behandeling mag je minstens 50 jaar roken. Ik denk dat een roker met z'n 1500 euro aan accijnzen net compenseert dat de dagelijks minimaal een half uur betaald staan te roken.

Verder raken er geen mensen hun baan in de zorg kwijt, maar hoeft er minder belastinggeld naar de zorg.

Dus ga gewoon dood en laat je vooral niet behandelen, dan speel je ongeveer quitte.
Rokers en dikzakken zijn per definitie goedkoper voor de samenleving dan gezond levende mensen. Dat is hier op Fok! al ettelijke malen voorbijgekomen.

https://www.trouw.nl/home(...)menleving-~a4117b2c/
  zondag 5 november 2017 @ 19:40:05 #90
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_174889916
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 19:26 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Dit verhaal bevat zo ongelofelijk veel bullshit.

Allereerst levert een roker à 1 pakje per dag zo'n 1500 euro per jaar op. Om dit weg te strepen tegen een beetje behandeling mag je minstens 50 jaar roken. Ik denk dat een roker met z'n 1500 euro aan accijnzen net compenseert dat de dagelijks minimaal een half uur betaald staan te roken.

Verder raken er geen mensen hun baan in de zorg kwijt, maar hoeft er minder belastinggeld naar de zorg.

Dus ga gewoon dood en laat je vooral niet behandelen, dan speel je ongeveer quitte.
Rokers kosten inderdaad veel aan zorg, maar niet-rokers natuurlijk ook zodra ze oud zijn. Waarschijnlijk wel meer door medicatie voor chronische aandoeningen waar ze langer mee in keven blijven. En neem je ook het verschil in AOW mee?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_174890040
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 16:55 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat kan ik me voorstellen, waarschijnlijk kun je je nog niet voorstellen hoe het is om met een zuurstofbrilletje onder de neus door het leven te moeten gaan.
Man man, zie jij dan niet al dat fijnstof waarmee de mensen met de auto's de tragere weggebruikers zoals de voetgangers en fietsers mee bestoken.? Waardoor tragere weggebruikers niet meer de straat op durven.
pi_174890513
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 19:46 schreef torentje het volgende:

[..]

Man man, zie jij dan niet al dat fijnstof waarmee de mensen met de auto's de tragere weggebruikers zoals de voetgangers en fietsers mee bestoken.? Waardoor tragere weggebruikers niet meer de straat op durven.
Lijkt mij juist reden om niet ook nog te gaan roken.
  zondag 5 november 2017 @ 20:21:31 #93
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_174890966
Is het trouwens bekend dat TS wordt betaald door de tabaksindustrie?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_174891687
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 20:05 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Lijkt mij juist reden om niet ook nog te gaan roken.
Vermoedelijk zouden er veel mensen niet of minder roken als men de snelle debielen die een of meerdere auto's hebben zou opsluiten, waardoor iedere tragere weggebruiker ook de straat op zou kunnen en er dan gesprekken van niveau zouden kunnen gevoerd worden tussen de tragere weggebruikers.
pi_174892315
Ipv deze onzin moet de overheid zich eens met zinnige zaken bezighouden. Zoals allochtonen vervolgen bijvoorbeeld!
  zondag 5 november 2017 @ 21:23:37 #96
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_174892576
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 19:24 schreef Windwalker88 het volgende:
Ik ken een vriendin van een neef zijn moeder en die rookt wel is. Ik ga haar er maar op aanspreken, want 8e handse rook is ook levensgevaarlijk
Ja klopt, je gaat er debiel van typen.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_174901434
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 19:26 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Dit verhaal bevat zo ongelofelijk veel bullshit.

Allereerst levert een roker à 1 pakje per dag zo'n 1500 euro per jaar op. Om dit weg te strepen tegen een beetje behandeling mag je minstens 50 jaar roken. Ik denk dat een roker met z'n 1500 euro aan accijnzen net compenseert dat de dagelijks minimaal een half uur betaald staan te roken.

Verder raken er geen mensen hun baan in de zorg kwijt, maar hoeft er minder belastinggeld naar de zorg.

Dus ga gewoon dood en laat je vooral niet behandelen, dan speel je ongeveer quitte.
Niet-rokers maken gemiddeld zo'n 60.000 euro meer aan zorgkosten dan rokers. Een beetje roker zal in zijn leven ook nog zo'n 90.000 euro aan accijns opbrengen. En hij zal veel goedkoper zijn in pensioen en AOW.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 6 november 2017 @ 12:30:54 #98
321876 Cherna
Fuck the System
pi_174901536
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 19:26 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Dit verhaal bevat zo ongelofelijk veel bullshit.

Allereerst levert een roker à 1 pakje per dag zo'n 1500 euro per jaar op. Om dit weg te strepen tegen een beetje behandeling mag je minstens 50 jaar roken. Ik denk dat een roker met z'n 1500 euro aan accijnzen net compenseert dat de dagelijks minimaal een half uur betaald staan te roken.

Verder raken er geen mensen hun baan in de zorg kwijt, maar hoeft er minder belastinggeld naar de zorg.

Dus ga gewoon dood en laat je vooral niet behandelen, dan speel je ongeveer quitte.
Uiteindelijk maakt het niets uit. Iedereen gaat dood. En zowel rokers als niet rokers zullen ooit behoorlijke zorgkosten maken in de laatste fase. Zoals hier al iemand aangaf. Het aantal dat plots overlijd aan een hartstilstand etc is beperkt. Bij de meeste zowel niet rokers als rokers gaat voor de dood een ziektebeeld aan vooraf.

Schijnbaar denken niet rokers dat ze nooit zullen sterven of in iedergeval niets kosten aan zorg of niet aan een lijdensweg blootgesteld worden.

Maar ja we moeten roken verbieden als het aan Stivoro ligt. Al moeten we er zelfs een 4e hands rook van gaan maken. Die extremisten blijven bezig en zullen nooit tevreden zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door Cherna op 06-11-2017 12:36:10 ]
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  maandag 6 november 2017 @ 13:12:52 #99
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_174902076
quote:
7s.gif Op zondag 5 november 2017 20:21 schreef Ringo het volgende:
Is het trouwens bekend dat TS wordt betaald door de tabaksindustrie?
De industrie is mij vast heel veel schuldig.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 6 november 2017 @ 13:23:25 #100
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_174902248
Ik zou het wel lachen vinden als het gewoon verboden wordt!

Allemaal stiekem in het fietsenhok roken en als de politie komt allemaal je sigaretje verbergen. _O- Mooi man.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_174902365
Roken is cool.


Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  maandag 6 november 2017 @ 13:43:45 #102
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174902561
Denk dat uitlaatgassen door al die auto's die overal komen en gaan bij al die scholen omdat kinderen niet meer kunnen wandelen en fietsen meer schade veroorzaakt dan '3e hands roken'. Maar hey wie hoor je daar over?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 6 november 2017 @ 13:45:57 #103
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174902602
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 13:32 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Roken is cool.


[ afbeelding ]
Dat maken rokers zichzelf wijs. :{w Niks cools aan openlijk je verslaving bevredigen.

Eigenlijk een soort publieke masturbatie. }:|
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174902845
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 19:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De nieuwste anti-rook bullshit:

Rokers die klagen over dit :'(
Dat je zelf de meest idiote beslissing van je leven ofzo maakt door te gaan roken moet je niet anderen daar mee gaan lastig vallen of gaan zeuren over de reclames die tegen roken zijn.

Het is schandalig dat in een Westers land roken nog niet algeheel verboden is.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 21:46 schreef torentje het volgende:

Dan heb jij ook geen afstand gehouden als jij de stank kon ruiken. Moet jij mij eens verklaren waarom iedereen toch zo dicht op rokers gaan staan. Soms last van jeuk in de broek? :7
Je weet dat je rokers al van een redelijke afstand kunt ruiken?
Daar hoef je niet voor binnen een halve meter te staan.

Naast dat je de asociale kop van een roker ook wel kunt herkennen.
pi_174902875
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
Denk dat uitlaatgassen door al die auto's die overal komen en gaan bij al die scholen omdat kinderen niet meer kunnen wandelen en fietsen meer schade veroorzaakt dan '3e hands roken'. Maar hey wie hoor je daar over?
Niemand hoor je nog over de miljoenen met auto. Terwijl auto een ander woord is voor -gek en laf-. Triest toch?
pi_174902878
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 14:02 schreef torentje het volgende:

Niemand hoor je nog over de miljoenen met auto. Terwijl auto een ander woord is voor -gek en laf-. Triest toch?
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
Denk dat uitlaatgassen door al die auto's die overal komen en gaan bij al die scholen omdat kinderen niet meer kunnen wandelen en fietsen meer schade veroorzaakt dan '3e hands roken'. Maar hey wie hoor je daar over?
Je hoort iedereen over uitlaatgassen?

Maar wat voor flut excuus is dat? Oh we doen daar niets tegen, laten we het andere wat heel slecht is wel blijven doen....
Simpele zielen die rokers....

quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 13:32 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Roken is cool.
Dachten ze in het jaar 1700.
Nu is 99% van alle rokkers van het type familie Flodder. Niet cool, asociaal en kansloos dus.
pi_174902911
Roken.....

Dat dat anno 2017 nog bestaat.
Iedereen weet dat het nergens goed voor is en niet lekker is.
Dat dat gevoel alleen maar komt van het verslavende stofje.
Dat het je innerlijk alleen maar helemaal sloopt.
Dat het schadelijk is voor iedereen om je heen.
En je kunt de roker al herkennen aan de asociale kop en gedrag die ze in 99% van de gevallen hebben.

Rokers met kinderen?
Direct de kinderen afnemen. Iemand die rookt en toch nog kinderen heeft laat al direct zien geen reet om zijn/haar kinderen te geven en toont al kinderen niet op te kunnen voeden.
  maandag 6 november 2017 @ 14:09:26 #108
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174902974
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 14:02 schreef bianconeri het volgende:

[..]

[..]

Je hoort iedereen over uitlaatgassen?

Maar wat voor flut excuus is dat? Oh we doen daar niets tegen, laten we het andere wat heel slecht is wel blijven doen....
Simpele zielen die rokers....

[..]

Dachten ze in het jaar 1700.
Nu is 99% van alle rokkers van het type familie Flodder. Niet cool, asociaal en kansloos dus.
Ho, rustig.. .adem in, adem uit... ik rook niet. Ik zeg alleen dat daar veel meer winst te halen is. Dus dat mag best genoemd worden en is geen excuses (hoe je dat ook interpreteert verder is mij een raadsel maar dat is het dus niet).
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 6 november 2017 @ 14:10:08 #109
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174902993
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 14:05 schreef bianconeri het volgende:
Roken.....

Dat dat anno 2017 nog bestaat.
Iedereen weet dat het nergens goed voor is en niet lekker is.
Dat dat gevoel alleen maar komt van het verslavende stofje.
Dat het je innerlijk alleen maar helemaal sloopt.
Dat het schadelijk is voor iedereen om je heen.
En je kunt de roker al herkennen aan de asociale kop en gedrag die ze in 99% van de gevallen hebben.

Rokers met kinderen?
Direct de kinderen afnemen. Iemand die rookt en toch nog kinderen heeft laat al direct zien geen reet om zijn/haar kinderen te geven en toont al kinderen niet op te kunnen voeden.
:') _O-
Wat een persoonlijke frustratie heb jij en wat een belachelijk gelul.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  † In Memoriam † maandag 6 november 2017 @ 14:15:11 #110
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_174903094
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 14:10 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

:') _O-
Wat een persoonlijke frustratie heb jij en wat een belachelijk gelul.
Dit dus, mij valt de mond er haast van open, relax. :7
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  maandag 6 november 2017 @ 14:17:26 #111
13456 AchJa
Shut up!!!
  maandag 6 november 2017 @ 14:21:51 #112
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_174903236
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 14:05 schreef bianconeri het volgende:
Roken.....
Dat dat anno 2017 nog bestaat.
Terechte constatering.
Ik gun het iedereen om zo gauw mogelijk van die giftige gewoonte verlost te zijn.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 6 november 2017 @ 14:31:18 #113
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_174903432
Mensen die zo fanatiek het roken blijven verdedigen, dat zijn toch eigenlijk de Uncle Toms van de tabaksindustrie.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_174903690
quote:
7s.gif Op maandag 6 november 2017 14:31 schreef Ringo het volgende:
Mensen die zo fanatiek het roken blijven verdedigen, dat zijn toch eigenlijk de Uncle Toms van de tabaksindustrie.
Een verloren strijd natuurlijk, de levensrekindustrie kan veel meer verdienen aan een niet roker dan de tabaksindustrie aan een roker. Dan weet je wel welke lobby aan het winnen is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_174903762
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 19:30 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Benno L deed het toch niet met z'n eigen kinderen?
Je mag ook niet met andermans auto rommelen, maar met je eigen auto mag je helemaal tot het gaatje gaan.
wel eens van apk gehoord?
pi_174903953
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 14:05 schreef bianconeri het volgende:
Roken.....

Dat dat anno 2017 nog bestaat.
Iedereen weet dat het nergens goed voor is en niet lekker is.
Dat dat gevoel alleen maar komt van het verslavende stofje.
Dat het je innerlijk alleen maar helemaal sloopt.
Dat het schadelijk is voor iedereen om je heen.
En je kunt de roker al herkennen aan de asociale kop en gedrag die ze in 99% van de gevallen hebben.

Rokers met kinderen?
Direct de kinderen afnemen. Iemand die rookt en toch nog kinderen heeft laat al direct zien geen reet om zijn/haar kinderen te geven en toont al kinderen niet op te kunnen voeden.
Tegen roken zijn is 1 ding, maar dit slaat werkelijk alles. Wat hebben rokers jou ooit aangedaan dat je zo bent verbitterd?
  maandag 6 november 2017 @ 15:05:08 #117
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174904044
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 15:00 schreef Luckyseven het volgende:

[..]

Tegen roken zijn is 1 ding, maar dit slaat werkelijk alles. Wat hebben rokers jou ooit aangedaan dat je zo bent verbitterd?
Bianconeri is in al zijn meningen wat.. duidelijk :P
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  maandag 6 november 2017 @ 15:35:38 #118
321876 Cherna
Fuck the System
pi_174904600
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 14:00 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Rokers die klagen over dit :'(
Dat je zelf de meest idiote beslissing van je leven ofzo maakt door te gaan roken moet je niet anderen daar mee gaan lastig vallen of gaan zeuren over de reclames die tegen roken zijn.

Het is schandalig dat in een Westers land roken nog niet algeheel verboden is.

[..]

Je weet dat je rokers al van een redelijke afstand kunt ruiken?
Daar hoef je niet voor binnen een halve meter te staan.

Naast dat je de asociale kop van een roker ook wel kunt herkennen.
Je weet dat je mensen die bepaalde kruiden nuttigen waar je van over je nek gaat al op redelijke afstand kunt ruiken. Heb je ooit in een kleine ruimte moeten werken waar van tevoren iemand een broodje shoarma heeft gegeten of uieparfum (zweet)heeft gebruikt.

Je kunt die asociale koppen ook al herkennen die zich nooit wassen of een patat van smullers in de trein nuttigen en hun rotzooi achterlaten.

Moeten we nu broodjes Shoarma en patat dat ook ongezond is en stinkt ook verbieden. Ja of nee.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  maandag 6 november 2017 @ 15:38:25 #119
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_174904658
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 14:44 schreef Weltschmerz het volgende:
Een verloren strijd natuurlijk, de levensrekindustrie kan veel meer verdienen aan een niet roker dan de tabaksindustrie aan een roker. Dan weet je wel welke lobby aan het winnen is.
De kunst is om door geen van beide als pion te worden gebruikt.
Door niet te roken is de helft van die ambitie al verwezenlijkt.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 6 november 2017 @ 15:52:17 #120
321876 Cherna
Fuck the System
pi_174904907
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 14:44 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Een verloren strijd natuurlijk, de levensrekindustrie kan veel meer verdienen aan een niet roker dan de tabaksindustrie aan een roker. Dan weet je wel welke lobby aan het winnen is.
Och we promoten gewoon het eten van aardbeien en klooien wat met de norm. Word je alsnog niet oud.
Wat heb ik mijn lichaam aangedaan. Jarenlang aardbeien geplukt en kilo's aardbeien gegeten en eet ze nog steeds. Moet ik mij nu zorgen gaan maken?😁

https://www.rtlnieuws.nl/(...)bestrijdingsmiddelen
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_174905188
quote:
7s.gif Op maandag 6 november 2017 15:38 schreef Ringo het volgende:

[..]

De kunst is om door geen van beide als pion te worden gebruikt.
Door niet te roken is de helft van die ambitie al verwezenlijkt.
Ik ben voor geen van beide bruikbaar, ik pleit slechts voor een betuttelvrije generatie. Iedereen die zo hysterisch over roken doet heeft zich voor het karretje van de grootste miljardenindustrie laten spannen. Laten we wel even kijken hoe de gezondheidszorg zich ontwikkelt, is 100 worden met een derde kunstheup, een twaalfvaks pillendoos terwijl het verpleeghuis onderpist echt het hoogste ideaal, of levert dat vooral veel geld op? Verbetering van de volksgezondheid vind ik op zich een legitiem streven van een overheid, zolang het niet ten koste van de persoonlijke vrijheid gaat. Maar dat bij ontwikkeling in de volksgezondheid de levenskwaliteit ondergeschikt is aan het zo oud mogelijk worden is geen toeval.

quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 15:05 schreef Perrin het volgende:

[..]

Bianconeri is in al zijn meningen wat.. duidelijk :P
Het is niet zoveel bijzonders hoor. Heel veel anti-rokers zijn elk perspectief kwijt. Als je de deur openzet voor de gezondheidspredikers moet je niet raar opkijken dat het extremisme toeslaat.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 6 november 2017 @ 16:12:53 #122
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174905285
Je bent gewoon een totale randmongool als je nog rookt.
pi_174905649
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 14:10 schreef 2NutZ het volgende:

:') _O-
Wat een persoonlijke frustratie heb jij en wat een belachelijk gelul.
Roken is gewoon ranzig en iets wat niet in een moderne samenleving thuis zou moeten horen.
Maar vertel eens wat er zo belachelijk aan is dan? Het zijn wel feiten die ik noem.

quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 15:00 schreef Luckyseven het volgende:

Tegen roken zijn is 1 ding, maar dit slaat werkelijk alles. Wat hebben rokers jou ooit aangedaan dat je zo bent verbitterd?
Wat is er zo verbitterd dan...
Ik noem gewoon de reeks feiten die er zijn.

quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 16:07 schreef Weltschmerz het volgende:

Het is niet zoveel bijzonders hoor. Heel veel anti-rokers zijn elk perspectief kwijt. Als je de deur openzet voor de gezondheidspredikers moet je niet raar opkijken dat het extremisme toeslaat.
Hoe kan iemand uberhaupt nog voor roken zijn?
Ik noem gewoon wat feiten over het roken.
Dus wat is daar een gebrek aan perspectief dan? Een roker heeft geen enkel perspectief als hij/zij dat niet inziet.

quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 15:35 schreef Cherna het volgende:

Je weet dat je mensen die bepaalde kruiden nuttigen waar je van over je nek gaat al op redelijke afstand kunt ruiken. Heb je ooit in een kleine ruimte moeten werken waar van tevoren iemand een broodje shoarma heeft gegeten of uieparfum (zweet)heeft gebruikt.

Je kunt die asociale koppen ook al herkennen die zich nooit wassen of een patat van smullers in de trein nuttigen en hun rotzooi achterlaten.

Moeten we nu broodjes Shoarma en patat dat ook ongezond is en stinkt ook verbieden. Ja of nee.
Wow wat een slechte vergelijking.....

Ja mensen gedragen zich asociaal. Weten zich niet schoon te houden en ruimen hun rotzooi niet op.
Een roker is asociaal net als dat soort mensen.
Het verschil is echter dat het eten van patat of een broodje shoarma niet asociaal is, het is gewoon een maaltijd. Als je dat op een normale manier doet heeft niemand er last van en geniet je er gewoon lekker zelf van.

Roken is op zichzelf al een asociaal iets, ongeacht wie het zou doen. Iets wat altijd al overlast veroorzaakt. Dus je vergelijking gaat totaal krom.
pi_174905849
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 16:35 schreef bianconeri het volgende:

Roken is op zichzelf al een asociaal iets, ongeacht wie het zou doen.
Iets wat uitsluitend asociale mensen zouden stellen.
Conscience do cost.
pi_174905864
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 16:35 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Roken is gewoon ranzig en iets wat niet in een moderne samenleving thuis zou moeten horen.
Maar vertel eens wat er zo belachelijk aan is dan? Het zijn wel feiten die ik noem.

[..]

Wat is er zo verbitterd dan...
Ik noem gewoon de reeks feiten die er zijn.

[..]

Hoe kan iemand uberhaupt nog voor roken zijn?
Ik noem gewoon wat feiten over het roken.
Dus wat is daar een gebrek aan perspectief dan? Een roker heeft geen enkel perspectief als hij/zij dat niet inziet.

[..]

Wow wat een slechte vergelijking.....

Ja mensen gedragen zich asociaal. Weten zich niet schoon te houden en ruimen hun rotzooi niet op.
Een roker is asociaal net als dat soort mensen.
Het verschil is echter dat het eten van patat of een broodje shoarma niet asociaal is, het is gewoon een maaltijd. Als je dat op een normale manier doet heeft niemand er last van en geniet je er gewoon lekker zelf van.

Roken is op zichzelf al een asociaal iets, ongeacht wie het zou doen. Iets wat altijd al overlast veroorzaakt. Dus je vergelijking gaat totaal krom.
Je verkondigt je mening als feit, bovendien vallen er nogal wat gaten in jouw manier van redeneren.

Je zei dat rokers niet in staat zijn om hun kinderen op te voeden en dat hun kinderen zelfs uit huis geplaatst moeten worden. . Ik heb toch genoeg voorbeelden gezien van kinderen van rokers die er prima uit kwamen. Kijk alleen al naar de vroegere generaties.

Verder zeg je net dat als een patat of shoarma eter rekening houdt met anderen dat het dan geen probleem is. Hoezo zou dit met roken niet kunnen?
  maandag 6 november 2017 @ 16:49:16 #126
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174905924
Rekening houden kan natuurlijk prima, net als met stinketen of andere dingen die overlast veroorzaken.

Neemt niet weg dat je nog steeds een totale debiel bent als je rookt. Net als wanneer je overdadig ongezond eet.
pi_174905933
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 16:49 schreef BadderHaring het volgende:
Neemt niet weg dat je nog steeds een totale debiel bent als je rookt. Net als wanneer je overdadig ongezond eet.
Of wanneer je korfbalt of TV kijkt.
Conscience do cost.
  maandag 6 november 2017 @ 16:50:24 #128
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174905949
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 16:49 schreef ems. het volgende:

[..]

Of wanneer je korfbalt of TV kijkt.
Eens.
pi_174906762
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 16:49 schreef BadderHaring het volgende:
Rekening houden kan natuurlijk prima, net als met stinketen of andere dingen die overlast veroorzaken.

Neemt niet weg dat je nog steeds een totale debiel bent als je rookt. Net als wanneer je overdadig ongezond eet.
De rokers roken omdat ze de homo's op een afstand willen d.mv. het opwerpen van stinkende rookgordijnen. Aangezien de homo's met hun grijpgrage lange armen overal aan willen zitten. :W
  maandag 6 november 2017 @ 18:06:51 #130
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174907010
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 17:47 schreef torentje het volgende:

[..]

De rokers roken omdat ze de homo's op een afstand willen d.mv. het opwerpen van stinkende rookgordijnen. Aangezien de homo's met hun grijpgrage lange armen overal aan willen zitten. :W
Godver. Is dit ook al de schuld van die vieze nichten?

#jesuisroker
pi_174911308
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 18:06 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Godver. Is dit ook al de schuld van die vieze nichten?

#jesuisroker
Ze pikken de vrouwen als vrouw en willen onder de rokjes filmen.
  dinsdag 7 november 2017 @ 10:59:42 #132
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174918103
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 16:45 schreef Luckyseven het volgende:

[..]

Je verkondigt je mening als feit, bovendien vallen er nogal wat gaten in jouw manier van redeneren.

Je zei dat rokers niet in staat zijn om hun kinderen op te voeden en dat hun kinderen zelfs uit huis geplaatst moeten worden. . Ik heb toch genoeg voorbeelden gezien van kinderen van rokers die er prima uit kwamen. Kijk alleen al naar de vroegere generaties.

Verder zeg je net dat als een patat of shoarma eter rekening houdt met anderen dat het dan geen probleem is. Hoezo zou dit met roken niet kunnen?
Sterker nog ik ken rokende ouders die hun kinderen stukken beter opgevoed hebben dan niet rokende ouders. Dat je stelt dat rokende ouders het niet kunnen is echt de meest achterlijke onzin die je maar kan spuien.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_174918411
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 16:45 schreef Luckyseven het volgende:

Je verkondigt je mening als feit, bovendien vallen er nogal wat gaten in jouw manier van redeneren.

Je zei dat rokers niet in staat zijn om hun kinderen op te voeden en dat hun kinderen zelfs uit huis geplaatst moeten worden. . Ik heb toch genoeg voorbeelden gezien van kinderen van rokers die er prima uit kwamen. Kijk alleen al naar de vroegere generaties.

Verder zeg je net dat als een patat of shoarma eter rekening houdt met anderen dat het dan geen probleem is. Hoezo zou dit met roken niet kunnen?
Iemand die willens en wetens zijn kinderen (en anderen) schade toe brengen aan de gezondheid verdienen het eigenlijk niet om ouder te zijn.
En kinderen kunnen ook uit zichzelf nog wel wat worden, uit de grootste tokkie gezinnen zijn soms de meest geleerde mensen voortgekomen.
Maar een ouder hoort gewoon verantwoordelijk te zijn, niet bewust zijn/haar kind gezondheidsschade toe te brengen.

Eten hebben we in de eerste plaats gewoon nodig en is niet schadelijk verder (hooguit voor jezelf als je alleen maar junkfood eet).
Roken is voor alles en iedereen schadelijk.
Ongeacht hoe ver het hoekje waar je het doet ook is, die rook hou je toch.
pi_174918437
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 10:59 schreef 2NutZ het volgende:

Sterker nog ik ken rokende ouders die hun kinderen stukken beter opgevoed hebben dan niet rokende ouders. Dat je stelt dat rokende ouders het niet kunnen is echt de meest achterlijke onzin die je maar kan spuien.
Een ouder die willens en wetens zijn/haar kinderen gezondheidsschade toebrengt noem ik geen verantwoordelijke of goede ouders.....

Dit houdt niet in dat niet rokende ouders goede ouders zijn. Dat is een heel ander punt.
Maar die doen ten minste niet zoiets achterlijks en brengen ze niet zo'n schade toe.
pi_174918481
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:17 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Iemand die willens en wetens zijn kinderen (en anderen) schade toe brengen aan de gezondheid verdienen het eigenlijk niet om ouder te zijn.
Heb je je kinderwens al opgegeven dan?
Conscience do cost.
pi_174918777
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:20 schreef ems. het volgende:

Heb je je kinderwens al opgegeven dan?
Ik rook gelukkig niet en ga ik ook absoluut niet doen.
(wat trouwens niet wil zeggen dat ik kinderen wil/of niet).

Ik ga mij niet verlagen naar de prehistorie door te gaan roken.
pi_174918807
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:34 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Ik rook gelukkig niet en ga ik ook absoluut niet doen.
(wat trouwens niet wil zeggen dat ik kinderen wil/of niet).
Maar je geeft fokkers wel hoofdpijn met je belachelijk domme uitingen dus ook jij brengt schade aan de omgeving. Meer nog dan rokers, nu ik erbij stilsta.
quote:
Ik ga mij niet verlagen naar de prehistorie door te gaan roken.
Toen rookte men ook niet, dommie.
Conscience do cost.
  dinsdag 7 november 2017 @ 11:36:58 #138
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174918810
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:18 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Een ouder die willens en wetens zijn/haar kinderen gezondheidsschade toebrengt noem ik geen verantwoordelijke of goede ouders.....

Dit houdt niet in dat niet rokende ouders goede ouders zijn. Dat is een heel ander punt.
Maar die doen ten minste niet zoiets achterlijks en brengen ze niet zo'n schade toe.
Nee, die drinken misschien elke avond. Dat is wel goed toch? je slaat een beetje door, maar je komt ook over als een Facebook moeder.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_174918859
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:36 schreef ems. het volgende:

Maar je geeft fokkers wel hoofdpijn met je belachelijk domme uitingen dus ook jij brengt schade aan de omgeving.

Toen rookte men ook niet, dommie.
Het zijn wel de feiten. Dat jij het dom vindt is niet mijn probleem.
Als jij gaat zeggen dat roken niet slecht is voor je gezondheid dan ben jij degene die met domme uitingen komt.

Oh goh rookte men niet??? Leer eens snappen of iets serieus is of niet.
Alleen iemand die rookt is zo achterlijk dat het is alsof die leeft in die tijd.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:36 schreef 2NutZ het volgende:

Nee, die drinken misschien elke avond. Dat is wel goed toch? je slaat een beetje door, maar je komt ook over als een Facebook moeder.
Ik zeg toch dat het niet wil betekenen dat een niet rokende ouder een goede ouder is??
Maar daar lees je natuurlijk weer over heen he????

Daarnaast een ouder die wat drinkt is niet schadelijk voor zijn kinderen. Daar hebben de kinderen totaal geen last van. Alleen als ze het tot alcoholisme doorvoeren dan krijgen de kinderen er wat van mee.

Ik sla door? Nee hoor feiten zijn feiten. Roken is erg schadelijk en achterlijk.
Nergens goed voor dus hoe kan iemand in 2017 nog roken?
Maar ach, geeft niet hoor. Je wordt persoonlijk geraakt.
pi_174918862
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 19:25 schreef YazooW het volgende:
Ja man, wat een onzin. Roken is hartstikke gezond.
Gezond en lekker.

Stop de verdere vertrutting van dit land. Iedereen heeft de vrijheid om te roken. Waar en wanneer hij wil. :7
  dinsdag 7 november 2017 @ 11:42:00 #141
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174918881
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:40 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Het zijn wel de feiten. Dat jij het dom vindt is niet mijn probleem.
Als jij gaat zeggen dat roken niet slecht is voor je gezondheid dan ben jij degene die met domme uitingen komt.

Oh goh rookte men niet??? Leer eens snappen of iets serieus is of niet.
Alleen iemand die rookt is zo achterlijk dat het is alsof die leeft in die tijd.

[..]

Ik zeg toch dat het niet wil betekenen dat een niet rokende ouder een goede ouder is??
Maar daar lees je natuurlijk weer over heen he????

Daarnaast een ouder die wat drinkt is niet schadelijk voor zijn kinderen. Daar hebben de kinderen totaal geen last van. Alleen als ze het tot alcoholisme doorvoeren dan krijgen de kinderen er wat van mee.

Ik sla door? Nee hoor feiten zijn feiten. Roken is erg schadelijk en achterlijk.
Nergens goed voor dus hoe kan iemand in 2017 nog roken?
Maar ach, geeft niet hoor. Je wordt persoonlijk geraakt.
Jezus christus te paard :') _O-
Rant on.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 7 november 2017 @ 11:48:49 #142
321876 Cherna
Fuck the System
pi_174918986
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:34 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Ik rook gelukkig niet en ga ik ook absoluut niet doen.
(wat trouwens niet wil zeggen dat ik kinderen wil/of niet).

Ik ga mij niet verlagen naar de prehistorie door te gaan roken.
Als ik jou was zou ik niet aan kinderen beginnen. Je geraakt tijdens de opvoeding overspannen van de gedachte wat er allemaal zo fout kan gaan en ongezond zou kunnen zijn voor je kinderen. Ik zie het al voor me. 24 uur bewaking. Je zult als kind maar zo een ouders hebben die al in paniek raken als je in een boom klimt.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_174919026
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:48 schreef Cherna het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik niet aan kinderen beginnen. Je geraakt tijdens de opvoeding overspannen van de gedachte wat er allemaal zo fout kan gaan en ongezond zou kunnen zijn voor je kinderen. Ik zie het al voor me. 24 uur bewaking. Je zult als kind maar zo een ouders hebben die al in paniek raken als je in een boom klimt.
Kinderen kosten veel geld en je komt nooit van ze af.

Van mij moesten ze als ouder zo vroeg als mogelijk beginnen met roken.

Helaas, zonder resultaat. :')
pi_174919150
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:40 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Het zijn wel de feiten. Dat jij het dom vindt is niet mijn probleem.
Jij bent dom. De feiten niet.
quote:
Als jij gaat zeggen dat roken niet slecht is voor je gezondheid dan ben jij degene die met domme uitingen komt.
Dat zeg ik dan ook niet.
quote:
Oh goh rookte men niet??? Leer eens snappen of iets serieus is of niet.
Alleen iemand die rookt is zo achterlijk dat het is alsof die leeft in die tijd.
Lekker domme dingen zeggen en achteraf roepen dat het niet serieus was :D Hoe oud ben je, 6?

Het is een feit dat jij beter geen kinderen kan krijgen. Volgens je eigen redenatie zelfs.
Conscience do cost.
  dinsdag 7 november 2017 @ 12:06:05 #145
321876 Cherna
Fuck the System
pi_174919364
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:56 schreef ems. het volgende:

[..]

Jij bent dom. De feiten niet.

[..]

Dat zeg ik dan ook niet.

[..]

Lekker domme dingen zeggen en achteraf roepen dat het niet serieus was :D Hoe oud ben je, 6?

Het is een feit dat jij beter geen kinderen kan krijgen. Volgens je eigen redenatie zelfs.
We weten inmiddels al wel dat roken ongezond is en dat het prima is voorlichting te geven om er niet aan te beginnen. En dat je rekening houd met een niet roker ook prima.

Waar het pijnpunt ligt zijn die gezondheids freaks die denken met een verbod alles te kunnen oplossen en dat verbod moet er komen al is dat dmv gebruik van geweld. Maar dezelfde personen zullen zichzelf nooit een spiegel voorhouden en denken daadwerkelijk dat hun leefwijze de enige echte goede leefwijze is. Ondertussen hangen die mogelijk 24 uur per dag aan hun mobieltjes en dan durven te spreken over een rookverslaving. Zelfs de gelegenheidsroker moet en zal het ontgelden.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  dinsdag 7 november 2017 @ 13:06:37 #146
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_174920644
Roken was stoer, zonder hoorde je er niet bij. Elke avond rookreclames op tv, de leerkracht voor de klas rookte, de huisarts in zijn praktijk rookte etc...

Miljoenen zijn verslaafd geraakt en de tabaksindustrie heeft goud geld ermee verdiend.
Rokers hebben jarenlang accijns betaald, als ze nu ziek worden mag de tabaksindustrie van mij de medische kosten wel ophoesten >:)

Ik ken zoveel mensen die verslaafd zijn aan roken, het is echt een hardnekkige verslaving

pi_174921135
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 13:06 schreef Flow3r het volgende:
Roken was stoer, zonder hoorde je er niet bij. Elke avond rookreclames op tv, de leerkracht voor de klas rookte, de huisarts in zijn praktijk rookte etc...

Miljoenen zijn verslaafd geraakt en de tabaksindustrie heeft goud geld ermee verdiend.
Rokers hebben jarenlang accijns betaald, als ze nu ziek worden mag de tabaksindustrie van mij de medische kosten wel ophoesten >:)

Ik ken zoveel mensen die verslaafd zijn aan roken, het is echt een hardnekkige verslaving

Je kunt ook gelukkig zijn met een verslaafd brein.

Waar ik me aan irriteer zijn de hoeveelheid opgeklopte leugens waar de antirooklobby telkens mee blijft strooien.

Ja, vroeger rookte de leraar voor de klas en was het doodnormaal om een sigaret op te steken in een bus of trein. Toen vielen mensen ook niet bij de bosjes dood neer, hoor.

Bij mag lag de grens bij een rookverbod in de horeca opgedrongen door een belachelijke Europese wetgeving. Laat de ondernemer en de klant dat toch lekker zelf bepalen. Wil je naar een niet-roken horeca gelegenheid. Prima, als daar een markt voor is. Wil je lekker een sigaretje aan de bar roken en kletsen met mede rokers. Ook dat moet gewoon kunnen.

Maar de vertrutting en de hysterie rondom roken wat we vandaag de dag zien. Dat is echt compleet van de zotte. Wel auto rijden, continue niet gezondheid bevorderende producten kopen en eten en meer van dit soort dingen. Maar vervolgens hysterisch lopen gillen als iemand een sigaretje opsteekt in het park of op het strand. Boe boe, we krijgen kanker. Hou toch eens op met die flauwekul.
pi_174921169
Ik ben het zowaar met Elzies eens. Stop de persen.
Conscience do cost.
pi_174921380
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 00:45 schreef Knipoogje het volgende:
Hoezo bullshit? Anti-rook campagnes en die crap verbieden is altijd gewenst wat mij betreft.
Mijn vader is voor zijn 60e aan longkanker door het roken overleden. Het is een keuze geweest om te roken. Prima verder. Maar als de overheid (vroeger en nu) ballen had gehad en die kankerstokjes gewoon verboden had, dan had mijn vader nu nog geleefd en hadden mijn neefje en nichtje nog een opa gehad. Punt.
hoewel roken het risico verhoogt maakt het nog geen zekerheid of iemand wel of niet kanker gaat krijgen.
Mijn ene opa was geheelonthouder, nooit gerookt of gedronken en ging op zijn 62ste dood aan longkanker, mijn andere opa was een alcoholist en rookte als een schoorsteen sinds zijn 10e en is 92jaar geworden. je punt is niet echt een punt imo.
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_174923695
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:48 schreef Cherna het volgende:

Als ik jou was zou ik niet aan kinderen beginnen. Je geraakt tijdens de opvoeding overspannen van de gedachte wat er allemaal zo fout kan gaan en ongezond zou kunnen zijn voor je kinderen. Ik zie het al voor me. 24 uur bewaking. Je zult als kind maar zo een ouders hebben die al in paniek raken als je in een boom klimt.
Omdat ik rokers slecht vind omdat ze doelbewust hun kinderen gezondheidsschade aandoen kom jij met dit verhaal _O- _O- .
Totaal geen verband met elkaar. Natuurlijk kan er van alles fout gaan, dat hoort er gewoon bij.
Maar dat is wat anders dan als ouder doelbewust je kind vergiftigen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 12:06 schreef Cherna het volgende:
Maar dezelfde personen zullen zichzelf nooit een spiegel voorhouden en denken daadwerkelijk dat hun leefwijze de enige echte goede leefwijze is. Ondertussen hangen die mogelijk 24 uur per dag aan hun mobieltjes en dan durven te spreken over een rookverslaving. Zelfs de gelegenheidsroker moet en zal het ontgelden.
Wat een conclusies direct ook weer.....
Dus omdat het ene walgelijk slecht is moet een ander ook wel iets doen wat ongezond is?
:|W

Excuses om maar te blijven roken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:56 schreef ems. het volgende:

[..]

Jij bent dom. De feiten niet.

[..]

Dat zeg ik dan ook niet.

[..]

Lekker domme dingen zeggen en achteraf roepen dat het niet serieus was :D Hoe oud ben je, 6?

Het is een feit dat jij beter geen kinderen kan krijgen. Volgens je eigen redenatie zelfs.
De feiten zijn niet dom nee.
Die tonen duidelijk aan dat het achterlijk is om te gaan roken.
Het verschil niet kunnen zien tussen wat serieus is en wat niet......
Ik zou zeggen dat jij 6 bent, maar zelfs een kind van 6 heeft het verstand nog om dat te zien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')