abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_174871208
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 21:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je hebt geen hoog IQ nodig om Baudet te begrijpen imho, beetje belezenheid meer niet. Zijn filosofie is imho een filosofietje, heb het eerder in de topic al uitgelegd, stelt geen ruk voor, moeilijke woorden zijn er niet gevallen.
Wat is zijn filosofie en waarom stelt het geen ruk voor afgemeten aan van die van wie (politicus)? Hij is geen filosoof, en heeft niets nieuws gebracht. Hij brengt wel wat terug (praktijk), op basis van redelijke fundamenten (niet praattechnieken, ad rem-skills, maar inhoud). Hij is vooral een onderbouwd antwoord op lege filosofieën die achter diversiteit/migratie/EU schuilgaan. Het begon allemaal met kritiek, niet met vernieuwing. De wens voor een terugkeer naar het oude is een reactie, en veel meer dan een 'filosofietje'.
pi_174871212
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 21:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Onbetrouwbaar en ik denk niet dat FvD ooit onder Terry groot gaat worden, tenzij ze een slimme en ad remme prater ooit kunnen strikken, die echt een alternatief vormt. Ik vrees alleen verspilde moeite om erop te wachten, vooralsnog, ga nou maar voor zo'n jongen als Dijkhoff (nog even afwachten ook), zit je als rechtsje wrs beter. Nog even wachten totdat Rutte weg is dan.
Nee die tools zijn juist heel betrouwbaar. Ik werk zelf veel met FB ads en alles wat daaraan hangt. Je kan precies meten en zien waar mensen hun interesse ligt aan de hand van verschillende tools. Zelfde voor YouTube, Instagram etc.
pi_174871242
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 21:23 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nee die tools zijn juist heel betrouwbaar. Ik werk zelf veel met FB ads en alles wat daaraan hangt. Je kan precies meten en zien waar mensen hun interesse ligt aan de hand van verschillende tools. Zelfde voor YouTube, Instagram etc.
Oh ja want dat soort sites zijn een goede afspiegeling van de maatschappij......
pi_174871249
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 21:23 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Wat is zijn filosofie en waarom stelt het geen ruk voor afgemeten aan van die van wie (politicus)? Hij is geen filosoof, en heeft niets nieuws gebracht. Hij brengt wel wat terug (praktijk), op basis van redelijke fundamenten (niet praattechnieken, ad rem-skills, maar inhoud). Hij is vooral een onderbouwd antwoord op lege filosofieën die achter diversiteit/migratie/EU schuilgaan. Het begon allemaal met kritiek, niet met vernieuwing. De wens voor een terugkeer naar het oude is een reactie, en veel meer dan een 'filosofietje'.
Heb ik eerder al uitgelegd hoor, moet je maar even zoeken, waarom het flinterdunne nonsens is en zeker niet vernieuwend. Filosofie van de kouwe grond is het.
Kan wrs mensen zonder WO/WO+ wrs wel imponeren. Of technici dan die nooit iets over geschiedenis, cultuur, filosofie gelezen hebben meer na hun schamele VWO-boekjes.
I´m back.
pi_174871258
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 21:24 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Oh ja want dat soort sites zijn een goede afspiegeling van de maatschappij......
Grotendeels helaas wel. Ook hoogopgeleide mensen gebruiken dat soort websites en je kan alles tracken en meten.
pi_174871268
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 21:22 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Of je leest wat ik zeg. VVD heeft geen 33 zetels gehaald. Ze hebben er 8 verloren en dit is het restant wat over is.
VVD had in 2012 het ongekende aantal zetels van 41 als gevolg van een nek-aan-nek-strijd met de PVDA, als je dat zetelaantal als norm gaat nemen dan ben je erg creatief met cijfers. De 33 zetels die VVD nu heeft zijn er meer dan ze bij mijn weten in alle verkiezingen voor 2012 hebben behaald.
pi_174871288
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 21:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Heb ik eerder al uitgelegd hoor, moet je maar even zoeken, waarom het flinterdunne nonsens is en zeker niet vernieuwend. Filosofie van de kouwe grond is het.
Moet ik zoeken wat jij makkelijker kunt terugvinden.... Waar moet ik beginnen?
pi_174871316
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 21:25 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Grotendeels helaas wel. Ook hoogopgeleide mensen gebruiken dat soort websites en je kan alles tracken en meten.
Ik bedoelde dan ook geen opleiding maar bijvoorbeeld dat jongeren zwaar oververtegenwoordigd zijn op internet. Terwijl ze veel minder naar de stembus gaan dan ouderen. Dat levert grote verschillen op tussen wat je op facebook meet en wat er bij de stembus uitrolt.
pi_174871327
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 21:27 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ik bedoelde dan ook geen opleiding maar bijvoorbeeld dat jongeren zwaar oververtegenwoordigd zijn op internet. Terwijl ze veel minder naar de stembus gaan dan ouderen. Dat levert grote verschillen op tussen wat je op facebook meet en wat er bij de stembus uitrolt.
Dat kun je ook allemaal filteren etc etc.
pi_174871337
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 november 2017 21:26 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Moet ik zoeken wat jij makkelijker kunt terugvinden.... Waar moet ik beginnen?
Ik heb het al zeker 3 x vermeld, zal geen probleem vormen.
I´m back.
pi_174871377
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 21:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik heb het al zeker 3 x vermeld, zal geen probleem vormen.
Ook gelinkt met een van die vermeldingen? In dit topic?
pi_174871497
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 21:29 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ook gelinkt met een van die vermeldingen? In dit topic?
Ik heb dat filmpje gezien vanaf 1:04 en er commentaar op gegeven (totdat er vragen werden gesteld) in dit of vorig topic, en wat ik uitlegde is dat het een flinterdunne filosofie is, en niet nieuw of zo (lijkt een beetje op die van Allan Bloom, zoals ik uitlegde, geëxtrapoleerd naar NL en 30 jaar later). Je hoeft geen hoog IQ te hebben om dit soort dingen te begrijpen.
En heb dat daarna nog 2 x uitgelegd minimaal.

Eigenlijk is het een beetje een belediging voor slimme mensen toch.
I´m back.
pi_174871604
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 21:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik heb dat filmpje gezien vanaf 1:04 en er commentaar op gegeven (totdat er vragen werden gesteld) in dit of vorig topic, en wat ik uitlegde is dat het een flinterdunne filosofie is, en niet nieuw of zo (lijkt een beetje op die van Allan Bloom, zoals ik uitlegde, geëxtrapoleerd naar NL en 30 jaar later). Je hoeft geen hoog IQ te hebben om dit soort dingen te begrijpen.
En heb dat daarna nog 2 x uitgelegd minimaal.

Eigenlijk is het een beetje een belediging voor slimme mensen toch.
Dat filmpje waarin ie 't over Dijkhoff heeft? Dat heeft toch niets met z'n filosofietjes van doen...
dat is niet wat je aanhaalt als 'Terry z'n inhoud' om tegenover die college van Dijkhoff te plaatsen. Nah, da's oneerlijk.
pi_174871828
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 21:39 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dat filmpje waarin ie 't over Dijkhoff heeft? Dat heeft toch niets met z'n filosofietjes van doen...
dat is niet wat je aanhaalt als 'Terry z'n inhoud' om tegenover die college van Dijkhoff te plaatsen. Nah, da's oneerlijk.
Het filmpje van zijn bijeenkomst in Nieuwpoort of hoe heet het van gister voor de JFvD, de jongeren afdeling van zijn partij dus, daarin legt hij uiteindelijk zijn filosofie(tje) uit. En als dat dus idd de kurk is waarop dit alles drijft dan, nou ja mijn commentaar kun je dus vinden hierboven ergens.

Het is niet nieuw, het is niet intelligent, het is niet diepgaand integendeel juist want variantje commentaar op Nietzsche, het is...... voor iemand die op het denkniveau van WO/WO+ zit uiteindelijk niet echt interessant. Die mensen zijn wat intellectueler en gaan dan toch zelf eens uitzoeken wat-ie allemaal zegt of bedoelt en erover praten, als ze dat niet geleerd hebben op hun opleiding omdat ze een technische studie hadden, en dan wrs komen ze er toch wel achter dat het lucht is. Mensen met een studie in die andere categorie, die dan een filmpje erbij trekken van Klaas in juni 2016, zullen dan toch wel denken wrs daar zet ik mijn geld op.
Dus ja, hij blijft zitten met MBO-4'ers en sommige HBO'ers denk ik. De massa sws niet, want die gaan die begrippen niet eens opzoeken of begrijpen het dan nog niet. Dus ja.

Wilders heeft betere argumenten imho. En kan veel beter praten en is ad remmer.

[ Bericht 6% gewijzigd door Nattekat op 04-11-2017 21:56:15 ]
I´m back.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 november 2017 @ 21:54:45 #190
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174871954
Oh kut :')
Verkeerde knop.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174871976
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 21:54 schreef Nattekat het volgende:
Oh kut :')
Verkeerde knop.
Je hebt mijn reactie weggehaald, ouwe reus?
TR'tje wordt dat dan.

O, niet, sorry dan.. :P.
I´m back.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 november 2017 @ 21:56:37 #192
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174871990
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 november 2017 21:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je hebt mijn reactie weggehaald, ouwe reus?
TR'tje wordt dat dan.

O, niet, sorry dan.. :P.
Gefixt ;)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174872019
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 21:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Gefixt ;)
Ja, zie het, sorry, Kan me indenken dat je af en toe een foutje maakt.
Ik ben helemaal niet tegen kritiek tegen links e.d. hè, maar niet volgens Baudet. Ik vind hem helaas flinterdun.
I´m back.
pi_174872035
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 november 2017 21:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

je hebt mijn reactie weggehaald, ouwe reus?
No worries, had 'm gelezen. Was eig samen te vatten als 'stelt niets voor' met referentie naar een post die ik dus nog steeds niet gevonden heb. Op basis van een matig optreden. Hapklaar voor het jongerenpubliek. Ik ben erg kritisch tov Thierry, omdat ik het wel eens voor 'm opneem. En daarom wil ik je even een goede voorschotelen, die je dan met die van Klaas mag vergelijken. Maar die kan ik eventjes niet terugvinden omdat de eerste pagina's op Youtube nu met korte clips uit de 2e kamer vol staat.
pi_174872096
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 21:58 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

No worries, had 'm gelezen. Was eig samen te vatten als 'stelt niets voor' met referentie naar een post die ik dus nog steeds niet gevonden heb. Op basis van een matig optreden. Hapklaar voor het jongerenpubliek. Ik ben erg kritisch tov Thierry, omdat ik het wel eens voor 'm opneem. En daarom wil ik je even een goede voorschotelen, die je dan met die van Klaas mag vergelijken. Maar die kan ik eventjes niet terugvinden omdat de eerste pagina's op Youtube nu met korte clips uit de 2e kamer vol staat.
Hij heeft ook goede punten, en kritiek is noodzakelijk, maar voor mij is zijn optreden en filosofie eigenlijk een beetje lachwekkend. Kijk liever naar Dijkhoff, zeg ik, die jongeman is mij voor het eerst voor een VVD'er positief opgevallen.
Maar NL is en blijft een polder, Dijkhoff begrijpt dat. Terry probeert dingen, die niet goed gefundeerd zijn en het is geen prater, geen slimme prater, niet eens echt slim imho.
Uiteraard zullen we het allemaal zien, maar ga niet af op peilingen.
I´m back.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 november 2017 @ 22:03:58 #196
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174872153
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 21:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, zie het, sorry, Kan me indenken dat je af en toe een foutje maakt.
Ik ben helemaal niet tegen kritiek tegen links e.d. hè, maar niet volgens Baudet. Ik vind hem helaas flinterdun.
Mja, ik kan me heel goed voorstellen dat sommigen hem niks vinden. Ik heb echter op hem gestemd puur vanwege de ideeën en standpunten. Ik was al overtuigd van de partij voor ik überhaupt wist wie de persoon Baudet is (ja, ik heb onder een steen geleefd). Op heel veel vlakken heeft ie imo gewoon gelijk en hij deinst er niet voor terug om dat doel te bereiken.

Als hij de TK-etiquette eenmaal onder de knie heeft, zie ik hem wel wat bereiken ook. Nu is het nog even iets te veel tegen schenen schoppen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174872251
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 21:23 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Wat is zijn filosofie en waarom stelt het geen ruk voor afgemeten aan van die van wie (politicus)? Hij is geen filosoof, en heeft niets nieuws gebracht. Hij brengt wel wat terug (praktijk), op basis van redelijke fundamenten (niet praattechnieken, ad rem-skills, maar inhoud). Hij is vooral een onderbouwd antwoord op lege filosofieën die achter diversiteit/migratie/EU schuilgaan. Het begon allemaal met kritiek, niet met vernieuwing. De wens voor een terugkeer naar het oude is een reactie, en veel meer dan een 'filosofietje'.
Welnee. Heel zijn retoriek draait juist om simplificaties. Neem bijvoorbeeld immigratie. Bij immigratie moet je allerlei zaken denken (zeker in een samenwerkingsverband als de EU). Regelgevingen, geopolitieke-reputatie.

Maar wat doet Baudet? hij maakt er een soort reactionair verhaaltje van.
pi_174872260
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 22:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hij heeft ook goede punten, en kritiek is noodzakelijk, maar voor mij is zijn optreden en filosofie eigenlijk een beetje lachwekkend. Kijk liever naar Dijkhoff, zeg ik, die jongeman is mij voor het eerst voor een VVD'er positief opgevallen.
Maar NL is en blijft een polder, Dijkhoff begrijpt dat. Terry probeert dingen, die niet goed gefundeerd zijn en het is geen prater, geen slimme prater, niet eens echt slim imho.
Uiteraard zullen we het allemaal zien, maar ga niet af op peilingen.
Ik snap de eerste claim (filosofie lachwekkend) als je die naast die van een reus legt. Maar niet als je dat college-uurtje van Dijkhoff daartegenover plaatst. Sterker, ik las er helemaal niets filosofisch in. Ik hoorde met name pragmatische overwegingen op basis van simplificaties. Als dit, dan dat, dus zo is misschien beter als niet dit maar dat het geval is. Ja, hij kan redeneren. Maar wat is het 'niet-lachwekende' filosofietje van hem dan? Scherpzinnig inzicht vs semi-ad rem grappenmakerij.
pi_174872297
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 21:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het filmpje van zijn bijeenkomst in Nieuwpoort of hoe heet het van gister voor de JFvD, de jongeren afdeling van zijn partij dus, daarin legt hij uiteindelijk zijn filosofie(tje) uit. En als dat dus idd de kurk is waarop dit alles drijft dan, nou ja mijn commentaar kun je dus vinden hierboven ergens.

Het is niet nieuw, het is niet intelligent, het is niet diepgaand integendeel juist want variantje commentaar op Nietzsche, het is...... voor iemand die op het denkniveau van WO/WO+ zit uiteindelijk niet echt interessant. Die mensen zijn wat intellectueler en gaan dan toch zelf eens uitzoeken wat-ie allemaal zegt of bedoelt en erover praten, als ze dat niet geleerd hebben op hun opleiding omdat ze een technische studie hadden, en dan wrs komen ze er toch wel achter dat het lucht is. Mensen met een studie in die andere categorie, die dan een filmpje erbij trekken van Klaas in juni 2016, zullen dan toch wel denken wrs daar zet ik mijn geld op.
Dus ja, hij blijft zitten met MBO-4'ers en sommige HBO'ers denk ik. De massa sws niet, want die gaan die begrippen niet eens opzoeken of begrijpen het dan nog niet. Dus ja.

Wilders heeft betere argumenten imho. En kan veel beter praten en is ad remmer.
Wat een wartaal.....
pi_174872322
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 22:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Mja, ik kan me heel goed voorstellen dat sommigen hem niks vinden. Ik heb echter op hem gestemd puur vanwege de ideeën en standpunten. Ik was al overtuigd van de partij voor ik überhaupt wist wie de persoon Baudet is (ja, ik heb onder een steen geleefd). Op heel veel vlakken heeft ie imo gewoon gelijk en hij deinst er niet voor terug om dat doel te bereiken.

Als hij de TK-etiquette eenmaal onder de knie heeft, zie ik hem wel wat bereiken ook. Nu is het nog even iets te veel tegen schenen schoppen.
Ja, goed, kan dat je er wat in ziet, ik ben wrs veel ouder dan jij (volg de politiek vanaf ongeveer 1976, Lockheed), maar ik zeg je dus dat het niet nieuw is, lijkt op Allan Bloom boekje en de conservatieve renaissance van ongeveer 30 jaar geleden, roept ook dezelfde tegenkrachten op als toen en nee, ik denk dat-ie die gunstige peilingen wrs niet zal blijven houden. NL is een land van polderen, discussies voeren en compromissen sluiten, iets wat veel andere landen niet kennen, maar een bubbel waarop we wel redelijk lang drijven en het redelijk doen (ook weer niet zo goed na 2008). Een cesuur zal hij nooit bereiken en dat wil hij. Gaat niet gebeuren (even los van wat er in de toekomst allemaal gebeurt nog).
I´m back.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')