abonnement Unibet Coolblue
pi_174862036
Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
https://bitonic.nl/
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Sites;
CryptoCurrency Market Capitalizations
https://cointelegraph.com/
Bitcoin Block Explorer - Blockchain
https://blockexplorer.com/

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.


Luister naar Crypto Fever - Faberyayo & Abel
Lambo of Rekt
pi_174862051
Oh zo, ja de gulden is bijna voor mijn tijd :D
pi_174862165
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 november 2017 11:20 schreef Greys het volgende:
Hans de Geus van RTL Z met een van papier voorgelezen bitcoinisechtsuperkutttt-rant.

https://twitter.com/RTLZ/status/926395183104749568
Wat een enorme zuupruim.

quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 11:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Hansie ziet zijn baan verdwijnen :D
Ik hoop het. Als hij niet inziet dat Bitcoin, maar vooral blockchain, processen enorm veel efficiënter kan maken begrijp je er niks van. Die droeftoeter zegt in het filmpje zelf ook nog over de blockchain: "... waar niemand eigenlijk iets van begrijpt." Spreek voor jezelf mafkees.

Als voorbeeld: als je nu al ziet hoeveel mensen van onze generatie, en vast en zeker ook de generaties na ons, de wereld als steeds kleiner beschouwen kan 1 soort betaalmiddel juist heel handig zijn. Denk alleen al aan reizen/backpacken. Hoef je niet meer om te rekenen, geld te wisselen enzovoort terwijl de winkelier wel gewoon fiat kan ontvangen als hij dat wil. Ik denk dat crypto heel goed naast fiat kan werken.

Echt een typische grijze muis deze man. Iedereen met een leeftijd >35 jaar moet je niet eens gaan proberen te overtuigen. Beter je moeite steken in de nieuwe generaties.

quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 12:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik kijk er ook echt naar uit :P
Ik denk niet dat Bitcoin ten onder gaat voordat de B2X snapshot plaatsgevonden heeft. Daarna zou het wel kunnen ja.
  zaterdag 4 november 2017 @ 12:57:51 #4
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_174862216
https://github.com/butor/blackbird iemand ervaring met dit soort bots?
pi_174862300
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 november 2017 12:57 schreef borbit het volgende:
https://github.com/butor/blackbird iemand ervaring met dit soort bots?
Er is een apart topic voor bots, ik ben zelf bezig met een bot maar je moet met zó veel factoren rekening houden dat het zeker zeer complex genoemd kan worden om te schrijven.
Lambo of Rekt
pi_174862317
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 12:54 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Echt een typische grijze muis deze man. Iedereen met een leeftijd >35 jaar moet je niet eens gaan proberen te overtuigen. Beter je moeite steken in de nieuwe generaties.

[..]
Wat een onzin. Ik heb de laatste tijd aardig wat Ledgers verkocht. Verreweg de meeste aan 35+, ik schat dat de helft van de kopers de 50 is gepasseerd. Ik geloof best dat de echte early adopters relatief jong waren, maar wat nu instroomt zijn ook veel mensen die al wat kapitaal hebben opgebouwd.
pi_174862870
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 13:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ik heb de laatste tijd aardig wat Ledgers verkocht. Verreweg de meeste aan 35+, ik schat dat de helft van de kopers de 50 is gepasseerd. Ik geloof best dat de echte early adopters relatief jong waren, maar wat nu instroomt zijn ook veel mensen die al wat kapitaal hebben opgebouwd.
Ik ben 40. En ik snap het. Knap hè
pi_174862978
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 12:54 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Echt een typische grijze muis deze man. Iedereen met een leeftijd >35 jaar moet je niet eens gaan proberen te overtuigen. Beter je moeite steken in de nieuwe generaties.
Had je maar vast half zekerheid; dan was je al een heel eind!
pi_174863033
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 13:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ik heb de laatste tijd aardig wat Ledgers verkocht. Verreweg de meeste aan 35+, ik schat dat de helft van de kopers de 50 is gepasseerd. Ik geloof best dat de echte early adopters relatief jong waren, maar wat nu instroomt zijn ook veel mensen die al wat kapitaal hebben opgebouwd.
Niet te letterlijk nemen. Ik neem aan dat je mijn strekking begrijpt.

Is Roger Ver de moderator van r/btc? Hoe heet de subreddit van bitcoin core?
pi_174863100
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 november 2017 12:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik hoop dattie theeentoe hard crashed
Waarom precies?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 november 2017 @ 14:02:12 #11
163650 Greys
pi_174863193
Gaan er hier nou echt mensen in dit topic zitten hopen dat anderen hun geld kwijtraken? Grapje, toch?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174863203
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 13:51 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Niet te letterlijk nemen. Ik neem aan dat je mijn strekking begrijpt.

Is Roger Ver de moderator van r/btc? Hoe heet de subreddit van bitcoin core?
r/btc is de rogerver bitcoincash subreddit.
r/bitcoin is de normale bitcoin reddit.
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
pi_174863391
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 11:16 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Rebranding telt juist ook ;)


Zie rond 14m15s.
Mwuah vind ik in mindere mate. Het interne traject wat ze hebben gedaan (Wie zijn we?, waar staan we(voor?) en Waar willen we heen?) is heel waardevol voor het team en het project. Naar buiten toe ook belangrijk om je smoelwerk en USP neer te zetten. Maar zolang de SDK niet geleverd wordt, is dat niet van belang. Ik zie het overigens wel goedkomen hoor. Filmpje dat je linkte was india blockchain summit toch...Was interessant interview ja!
pi_174863446
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 13:05 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Er is een apart topic voor bots, ik ben zelf bezig met een bot maar je moet met zó veel factoren rekening houden dat het zeker zeer complex genoemd kan worden om te schrijven.
In welke taal?
pi_174863476
Ik post het hier ook even, aangezien hier ook Waves hodlers rondhangen:
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:23 schreef MaGNeT het volgende:
Kleine herinnering, of voor wie het gemist heeft: als je van plan bent om je WCT [Waves Community Tokens] te verkopen, wacht dan nog even.

Volgende week is er een airdrop van 1.000 BCH [Bitcoin Cash] voor WCT holders.

Het Waves team heeft nog veel Bitcoins van hun ICO over en gaat de BCH die door de fork verkregen zijn binnenkort verkopen.

Een deel stroomt echter terug naar de Waves community, wat toch een mooi gebaar is!

Aangezien er 10 miljoen WCT circuleren, zou je dus ongeveer 0.00001 BCH per WCT krijgen, ofwel 1 BCH per 10.000 WCT.

Dat is toch best een leuke bonus :)
pi_174863482
quote:
19s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:22 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

In welke taal?
VB.net de backend, de frontend (bittrex aansturing) met Au3.
Lambo of Rekt
pi_174863503
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:24 schreef EggsTC het volgende:

[..]

VB.net de backend, de frontend (bittrex aansturing) met Au3.
Bij mij zou zoiets in MSX-Basic moeten, aangezien dat zo'n beetje de enige programmeertaal is die ik ken :P

Later nog wat uitstapjes gemaakt naar andere Basic versies (GW-Basic / Q-Basic) maar anno 2017 is dat natuurlijk niet meer echt bruikbaar.
pi_174863534
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:26 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Bij mij zou zoiets in MSX-Basic moeten, aangezien dat zo'n beetje de enige programmeertaal is die ik ken :P

Later nog wat uitstapjes gemaakt naar andere Basic versies (GW-Basic / Q-Basic) maar anno 2017 is dat natuurlijk niet meer echt bruikbaar.
Au3 is ook basiclike, je zou er ns naar moeten kijken voor de gein, heel krachtig en met weinig code krijg je heel snel veel voor elkaar. Het heeft de basic syntax min of meer.

Het is een door hobby-geinspireerde automation taal geworden met een grote community. Daar is je Q-basic kennis , nog zeker bruikbaar. Het is alleen ff wennen.
Lambo of Rekt
pi_174863580
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:28 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Au3 is ook basiclike, je zou er ns naar moeten kijken voor de gein, heel krachtig en met weinig code krijg je heel snel veel voor elkaar. Het heeft de basic syntax min of meer.

Het is een door hobby-geinspireerde automation taal geworden met een grote community. Daar is je Q-basic kennis , nog zeker bruikbaar. Het is alleen ff wennen.
En dan connect je met de websockets van bijv. Bittrex of hoe moet ik dat zien?

:P Ik ben zelf met iets bezig zodat ik bijv mijn stop-losses automatisch kan ophogen voor sommige coins, of dat ik notificaties krijg op mijn mobiel waar ik met een snelle ja/nee op kan reageren.
pi_174863595
Edit; opgelost

[ Bericht 55% gewijzigd door Patroon op 04-11-2017 15:03:29 ]
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_174863602
quote:
19s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:33 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

En dan connect je met de websockets van bijv. Bittrex of hoe moet ik dat zien?

:P Ik ben zelf met iets bezig zodat ik bijv mijn stop-losses automatisch kan ophogen voor sommige coins, of dat ik notificaties krijg op mijn mobiel waar ik met een snelle ja/nee op kan reageren.
Met de API van bittrex. Dat is even puzzelen maar het werkt opzich prima, wel extreem traag soms, response duurt soms letterlijk 20 seconden. Zal druk zijn op die api
Lambo of Rekt
pi_174863640
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:34 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Met de API van bittrex. Dat is even puzzelen maar het werkt opzich prima, wel extreem traag soms, response duurt soms letterlijk 20 seconden. Zal druk zijn op die api
Die lagg was mij ook al op gevallen daarom ben ik met sockets aan het experimenteren.

Ik wil de api wel gebruiken om straks automatisch mijn buy orders uit te lezen en te weergeven in een eigen portal omgeving waar ik snel de sell levels kan instellen. Ik doe vaak toch het zelfde, heel kort; stop loss op X procent en gedeeltes verkopen op 20,30 etc procent.

Extra voordeel is dat ik dan hopelijk nog beter inzichtelijk heb wat ik allemaal doe ipv met excel lopen te kutten.
pi_174863666
quote:
19s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:37 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Die lagg was mij ook al op gevallen daarom ben ik met sockets aan het experimenteren.

Ik wil de api wel gebruiken om straks automatisch mijn buy orders uit te lezen en te weergeven in een eigen portal omgeving waar ik snel de sell levels kan instellen. Ik doe vaak toch het zelfde, heel kort; stop loss op X procent en gedeeltes verkopen op 20,30 etc procent.

Extra voordeel is dat ik dan hopelijk nog beter inzichtelijk heb wat ik allemaal doe ipv met excel lopen te kutten.
Ik heb nog niet goed gekeken naar die websockets, die werken anders dan de api?
Lambo of Rekt
pi_174863722
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:39 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik heb nog niet goed gekeken naar die websockets, die werken anders dan de api?
Het werkt anders ja, wanneer je ingelogd bent op bittrex en je bekijkt een coin dan wordt er op de achtergrond eigenlijk constant via websockets nieuwe data naar je browser gestuurd. 20 seconden lagg op de websockets kan bittrex zich eigenlijk niet veroorloven :P
pi_174863734
quote:
19s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:42 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Het werkt anders ja, wanneer je ingelogd bent op bittrex en je bekijkt een coin dan wordt er op de achtergrond eigenlijk constant via websockets nieuwe data naar je browser gestuurd. 20 seconden lagg op de websockets kan bittrex zich eigenlijk niet veroorloven :P
Klopt, maar het is nog geen kwestie van echt secondenwerk op bittrex, je hebt vaak de tijd
Lambo of Rekt
pi_174863777
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:43 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Klopt, maar het is nog geen kwestie van echt secondenwerk op bittrex, je hebt vaak de tijd
Voor een gedeelte is het ook gewoon hobby voor mij, ik wil ook alles gaan loggen zodat ik straks een mooie testdatabase heb waar ik eventueel botjes op kan testen.

Maar een bot ga ik denk ik toch nooit gebruiken ik zou niet weten waar ik moet beginnen om bijv dead cat bounces te voorspellen.
pi_174863819
quote:
19s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:47 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Voor een gedeelte is het ook gewoon hobby voor mij, ik wil ook alles gaan loggen zodat ik straks een mooie testdatabase heb waar ik eventueel botjes op kan testen.

Maar een bot ga ik denk ik toch nooit gebruiken ik zou niet weten waar ik moet beginnen om bijv dead cat bounces te voorspellen.
Ik denk dat je dan ook nie tnaar de hele markt moet kijken, en vooral coins moet gebruiken waarvan je t niet erg vind als je er langere periode mee blijft zitten
Lambo of Rekt
pi_174863858
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:50 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik denk dat je dan ook nie tnaar de hele markt moet kijken, en vooral coins moet gebruiken waarvan je t niet erg vind als je er langere periode mee blijft zitten
Die bot van borbit is wel een interessante ik doe soms handmatig een gelijk soortig iets;

Neo op binance op 500k
Neo op bittrex op 480k

Dan verkoop ik er 50 op binance en koop ik er 50 op bittrex :P Maar de momenten dat je die handmatig spot zijn zeldzaam en het is tricky.
pi_174863887
quote:
19s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:53 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Die bot van borbit is wel een interessante ik doe soms handmatig een gelijk soortig iets;

Neo op binance op 500k
Neo op bittrex op 480k

Dan verkoop ik er 50 op binance en koop ik er 50 op bittrex :P Maar de momenten dat je die handmatig spot zijn zeldzaam en het is tricky.
Mja, ik geloof daar niet erg in, inter-exchange traden, ik heb er vaker naar gekeken, maar je bent te laat, of de fee's zijn te hoog of de spread is te hoog aan de andere kant, enz enz Daarnaast bne je niet de enige die ernaar kijkt :P
Lambo of Rekt
pi_174863920
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:56 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Mja, ik geloof daar niet erg in, inter-exchange traden, ik heb er vaker naar gekeken, maar je bent te laat, of de fee's zijn te hoog of de spread is te hoog aan de andere kant, enz enz Daarnaast bne je niet de enige die ernaar kijkt :P
Ik heb het wel eens met neo gedaan maar dan precies wat je aangeeft; met coins die je toch wel wil holden en die toch al in een dip zitten.
pi_174864435
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 13:51 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Niet te letterlijk nemen. Ik neem aan dat je mijn strekking begrijpt.
Nee, maar geeft niks :*
pi_174865515
Volgens mij gaan we weer richting de all-time high. _O_
pi_174865638
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 17:10 schreef vyftienletterig het volgende:
Volgens mij gaan we weer richting de all-time high. _O_
Ja alleen heeft dat niet echt veel zin als je niet verkoopt, wat er over blifjt na 15 nov, daar kan je dan beter naar kijken.
Lambo of Rekt
  Eindredactie Games zaterdag 4 november 2017 @ 17:20:17 #34
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174865646
Litebit is goedkoper dan bitonic :D das ook nieuw
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games zaterdag 4 november 2017 @ 17:20:46 #35
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174865651
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 17:19 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja alleen heeft dat niet echt veel zin als je niet verkoopt, wat er over blifjt na 15 nov, daar kan je dan beter naar kijken.
zei men van Cash ook, van Gold ook
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_174865685
Is de kans groter dat Bitcoin na de fork daalt of juist moont?
pi_174865721
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 17:10 schreef vyftienletterig het volgende:
Volgens mij gaan we weer richting de all-time high. _O_
:P Zou tijd worden, dan drukt bitcoin een paar alts mijn buyzone in.
pi_174865752
yesss it's on a roll...maar alts blijven ook sterk momenteel :D
pi_174866022
quote:
4s.gif Op zaterdag 4 november 2017 17:20 schreef Oscar. het volgende:

[..]

zei men van Cash ook, van Gold ook
Het is ook zo, als je niet verkoopt zegt een ATH niks. Tis leuk voor nu even...
Lambo of Rekt
  Eindredactie Games zaterdag 4 november 2017 @ 17:50:37 #40
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174866143
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 17:44 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het is ook zo, als je niet verkoopt zegt een ATH niks. Tis leuk voor nu even...
Member, wanneer we zaten te juigen toen de ATH van 1000 werd gehaald

I member :Y
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 4 november 2017 @ 18:14:21 #41
206731 Mortaxx
Doomer
pi_174866513
Weet iemand een goede app om alarmpies in te stellen bij bepaalde koers. Blockfolio geeft steeds vals alarm
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_174866534
Traden jullie steeds met stoploss koersen op Binance? Ik stel steeds in dat bij een bepaalde koers hij alles of een deel mag verkopen. Dan hoef ik er ook steeds niet naar te kijken. En hoe houden jullie de gemiddelde aankoopprijs bij?
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_174867744
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 18:15 schreef Patroon het volgende:
Traden jullie steeds met stoploss koersen op Binance? Ik stel steeds in dat bij een bepaalde koers hij alles of een deel mag verkopen. Dan hoef ik er ook steeds niet naar te kijken. En hoe houden jullie de gemiddelde aankoopprijs bij?
:P Ik snap ook niet waarom Binance geen stoplosses in hun interface heeft zitten. Het kan namelijk wel via hun api. Gemiddeldes houd ik nu nog bij in excel.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 november 2017 @ 19:23:07 #44
163650 Greys
pi_174868086
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 18:14 schreef Mortaxx het volgende:
Weet iemand een goede app om alarmpies in te stellen bij bepaalde koers. Blockfolio geeft steeds vals alarm
Of vaak helemaal geen alarm.
Of een uur te laat.
Die alarmen van Blockfolio zijn inderdaad ruk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174868160
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 18:14 schreef Mortaxx het volgende:
Weet iemand een goede app om alarmpies in te stellen bij bepaalde koers. Blockfolio geeft steeds vals alarm
Ik gebruik bitcoin alert. Werkt over het algemeen prima
pi_174869100
quote:
19s.gif Op zaterdag 4 november 2017 19:08 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

:P Ik snap ook niet waarom Binance geen stoplosses in hun interface heeft zitten. Het kan namelijk wel via hun api. Gemiddeldes houd ik nu nog bij in excel.
Je kan toch sell en dan X bedrag invullen? Dan wordt ie uitgevoerd bij bereiken van dat bedrag.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_174869116
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 19:59 schreef Patroon het volgende:

[..]

Je kan toch sell en dan X bedrag invullen? Dan wordt ie uitgevoerd bij bereiken van dat bedrag.
Wordt het niet meteen gefilled dan?
pi_174869145
quote:
19s.gif Op zaterdag 4 november 2017 19:59 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Wordt het niet meteen gefilled dan?
Ja
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_174869184
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 20:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ja
:P Ja dat zou ik geen stop loss noemen ..
pi_174869226
:P Zat even wat charts te bekijken.. maar het blijft een bijzonder gezicht;

  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 november 2017 @ 20:04:29 #51
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174869269
quote:
19s.gif Op zaterdag 4 november 2017 20:03 schreef TwenteFC het volgende:
:P Zat even wat charts te bekijken.. maar het blijft een bijzonder gezicht;

[ afbeelding ]
En nu logaritmisch.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174869492
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 19:59 schreef Patroon het volgende:

[..]

Je kan toch sell en dan X bedrag invullen? Dan wordt ie uitgevoerd bij bereiken van dat bedrag.
Nee, dan verkoop je direct voor een prijs tot aan dat bedrag.
pi_174869650
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 20:13 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Nee, dan verkoop je direct voor een prijs tot aan dat bedrag.
Ah super bedankt! Dat wist ik niet. Dacht dat die dan pas bij dat bedrag verkocht..
Maar ik kan 't mis hebben...
  zaterdag 4 november 2017 @ 20:45:02 #54
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_174870230
Heeft Waves nog zin? Geen sarcasme overigens, al beginnen die one liners over Waves iconisch te worden. Dan heb ik zelfs nog meer vertrouwen in Vertcoin en Groestlcoin.
pi_174870719
Waves gaat net als alle coins na de fork wel weer omhoog :)
Tenzij de fork anders gaat uitpakken dan nu is verwacht.
Trouwens ath 7400+ over enkele momenten denk ik
pi_174871025
ATH bitchess
pi_174871032
btc mooooooooooooooooned
pi_174871063
6.5k verkoop ik
pi_174871218
7500 😂
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_174871749
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 november 2017 20:45 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Heeft Waves nog zin? Geen sarcasme overigens, al beginnen die one liners over Waves iconisch te worden. Dan heb ik zelfs nog meer vertrouwen in Vertcoin en Groestlcoin.
Nee, dat wordt helemaal niets meer.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 november 2017 @ 21:51:54 #61
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174871885
Bitcoin... dafuq :|W

Zo veel dom geld :P
Als ik nog had, had ik nu echt alles in altcoins gestald.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174871918
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 21:51 schreef Nattekat het volgende:
Bitcoin... dafuq :|W

Zo veel dom geld :P
Ik zit volledig in NEO en WTC. Benieuw wat daar mee gebeurd na de fork. Hoop dat die stijgen en BTC dalen en dan weer switchen :P

[ Bericht 12% gewijzigd door Patroon op 04-11-2017 22:01:30 ]
Maar ik kan 't mis hebben...
  † In Memoriam † zaterdag 4 november 2017 @ 22:05:58 #63
230491 Zith
pls tip
pi_174872207
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 21:51 schreef Nattekat het volgende:
Bitcoin... dafuq :|W

Zo veel dom geld :P
Als ik nog had, had ik nu echt alles in altcoins gestald.
Tegen de markt in traden :|W
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 november 2017 @ 22:08:54 #64
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174872282
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 22:05 schreef Zith het volgende:

[..]

Tegen de markt in traden :|W
Tegen de markt in?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 4 november 2017 @ 22:11:46 #65
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_174872356
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 21:53 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ik zit volledig in NEO en WTC. Benieuw wat daar mee gebeurd na de fork. Hoop dat die stijgen en BTC dalen en dan weer switchen :P
Beter vlak voor de fork all in gaan op Groestlcoin. Je mag me bedanken wanneer je een dag later een nieuwe auto hebt gekocht.
pi_174872549

Niet te geloven hoe snel bitcoin de laatste tijd is gestegen. Een crash is echt dichtbij.
  zaterdag 4 november 2017 @ 22:33:13 #67
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_174872828
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 22:19 schreef vyftienletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Niet te geloven hoe snel bitcoin de laatste tijd is gestegen. Een crash is echt dichtbij.
Gaat nog wel bij de 10K komen.
pi_174872957
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 november 2017 22:11 schreef CommissarisMissionaris het volgende:

[..]

Beter vlak voor de fork all in gaan op Groestlcoin. Je mag me bedanken wanneer je een dag later een nieuwe auto hebt gekocht.
Das een scamcoin toch ?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_174873039
In april voor het eerst eens Bitcoin gekocht. Had er al heel vroeg over gehoord van een vriend, maar geloofde er toen niet in. Tijdens de Cyprus crisis was ik overtuigd dat Bitcoin toch wel een toekomst had, maar helaas niet gekocht. Want het was veel te duur toen. Helaas daarna compleet vergeten over Bitcoin totdat ik het in april opeens weer eens tegen kwam en ik om te kijken hoe het werkte eens voor ¤25 heb gehaald. :P Daarna tijdens die heerlijke rush in mei natuurlijk op de ath van 2400 bijgekocht.

Nu begin ik alleen te twijfelen om er maar eens wat van mijn inleg uit te halen. Ik wilde het hodl'en tot februari als ik klaar ben met studeren om een klein bedrag klaar te hebben. Ik had gehoopt op een 10k koers rond die tijd, maar het gaat allemaal net iets te snel nu. Ben door alle verhalen hier ook bang geworden voor de fork.

Heb er niet veel geld in, lees: maar drie cijfers. Dus peanuts voor de meesten, maar voor een student zonder enige vorm van inkomen is het uiteraard veel geld. Alts geloof ik niet zo in. Het decentraliseren van Bitcoin en het gelimiteerde aantal maakt het erg interessant. Daarnaast zou Bitcoin ook gewoon een update of fork kunnen krijgen om smartcontracts te ondersteunen of zie ik dit verkeerd?
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_174873140
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 22:44 schreef Waffle het volgende:
In april voor het eerst eens Bitcoin gekocht. Had er al heel vroeg over gehoord van een vriend, maar geloofde er toen niet in. Tijdens de Cyprus crisis was ik overtuigd dat Bitcoin toch wel een toekomst had, maar helaas niet gekocht. Want het was veel te duur toen. Helaas daarna compleet vergeten over Bitcoin totdat ik het in april opeens weer eens tegen kwam en ik om te kijken hoe het werkte eens voor ¤25 heb gehaald. :P Daarna tijdens die heerlijke rush in mei natuurlijk op de ath van 2400 bijgekocht.

Nu begin ik alleen te twijfelen om er maar eens wat van mijn inleg uit te halen. Ik wilde het hodl'en tot februari als ik klaar ben met studeren om een klein bedrag klaar te hebben. Ik had gehoopt op een 10k koers rond die tijd, maar het gaat allemaal net iets te snel nu. Ben door alle verhalen hier ook bang geworden voor de fork.

Heb er niet veel geld in, lees: maar drie cijfers. Dus peanuts voor de meesten, maar voor een student zonder enige vorm van inkomen is het uiteraard veel geld. Alts geloof ik niet zo in. Het decentraliseren van Bitcoin en het gelimiteerde aantal maakt het erg interessant.

Ik zou er een jaar of 5 niet aankomen en alle pieken en dalen negeren, incl. forks.
Als je de markt goed kan voorspellen kan het zin hebben om tussentijds in- en uit te stappen maar in de praktijk is dat het nog best lastig om dat te timen.

quote:
Daarnaast zou Bitcoin ook gewoon een update of fork kunnen krijgen om smartcontracts te ondersteunen of zie ik dit verkeerd?
Dat is in theorie mogelijk.
Bitcoin zou ook Bitcoin-NG kunnen gaan ondersteunen, zoals Waves nu doet.

Veranderingen doorvoeren bij Bitcoin is echter bijna onmogelijk aangezien men geen consensus kan bereiken dit soort vooruitgang, vandaar ook alle forks.
pi_174873148
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 22:19 schreef vyftienletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Niet te geloven hoe snel bitcoin de laatste tijd is gestegen. Een crash is echt dichtbij.
Ik verwacht na de chaos die we de 15e gaan meemaken een stabilisatie op een veel lagere waarde.

Ik weet het nog niet zeker, maar ik ga denk ik komende week alles wegdoen voor dollars en deze maand eens rustig vanaf de zijlijn bekijken.
pi_174873168
Bitcoin blijft gewoon stijgen tot de hardfork hoor, iedereen wil zijn b2x. Daarna pudding.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 november 2017 @ 22:51:59 #73
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174873198
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 22:50 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Ik verwacht na de chaos die we de 15e gaan meemaken een stabilisatie op een veel lagere waarde.

Ik weet het nog niet zeker, maar ik ga denk ik komende week alles wegdoen voor dollars en deze maand eens rustig vanaf de zijlijn bekijken.
Stap 1 gaat sowieso een opleving van de alts zijn ;)

De buit is binnen, dus iedereen gaat weer terug naar de coins waar ze vandaan komen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 november 2017 @ 22:52:39 #74
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174873213
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 22:50 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Bitcoin blijft gewoon stijgen tot de hardfork hoor, iedereen wil zijn b2x. Daarna pudding.
Pudding :~
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 4 november 2017 @ 22:57:45 #75
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_174873321
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 22:50 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Bitcoin blijft gewoon stijgen tot de hardfork hoor, iedereen wil zijn b2x. Daarna pudding.
Ik ben meer van de Hema rookworst :P
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_174873351
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 22:50 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Bitcoin blijft gewoon stijgen tot de hardfork hoor, iedereen wil zijn b2x. Daarna pudding.
deze post heeft gezorgd voor -50 :(
  zaterdag 4 november 2017 @ 23:04:06 #77
470565 Bitfinesse
Only way is up
pi_174873465
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 november 2017 22:11 schreef CommissarisMissionaris het volgende:

[..]

Beter vlak voor de fork all in gaan op Groestlcoin. Je mag me bedanken wanneer je een dag later een nieuwe auto hebt gekocht.
Wat maakt dat je dit denkt?
Up Up Up
pi_174873946
Alles verkocht en in Bitconnect gestopt!
pi_174875485
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 23:25 schreef kthxbye het volgende:
Alles verkocht en in Bitconnect gestopt!
Ponzi lol
  † In Memoriam † zondag 5 november 2017 @ 01:07:26 #80
230491 Zith
pls tip
pi_174875799
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 22:50 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Bitcoin blijft gewoon stijgen tot de hardfork hoor, iedereen wil zijn b2x. Daarna pudding.
Een week na de hardfork staat BTC hoger dan voor de hardfork - quote mij hier maar op
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_174875947
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 23:25 schreef kthxbye het volgende:
Alles verkocht en in Bitconnect gestopt!
Alles verkocht en in XRP gestopt!
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_174875997
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 01:07 schreef Zith het volgende:

[..]

Een week na de hardfork staat BTC hoger dan voor de hardfork - quote mij hier maar op
bij deze
pi_174876036
quote:
10s.gif Op zondag 5 november 2017 00:45 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Ponzi lol
Ponzi?! Wat is dat. Ik kan hiermee 2% per dag verdienen, das nog beter dan lenen op Poloniex man!
pi_174876125
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 01:29 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ponzi?! Wat is dat. Ik kan hiermee 2% per dag verdienen, das nog beter dan lenen op Poloniex man!
2% lol
  zondag 5 november 2017 @ 03:00:02 #85
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_174876662
Totale marktwaarde cryptocurrencie bijna op 200 miljard :9
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_174877574
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 01:07 schreef Zith het volgende:

[..]

Een week na de hardfork staat BTC hoger dan voor de hardfork - quote mij hier maar op
Denk het ook ja :)
pi_174877946
Waves :')
  zondag 5 november 2017 @ 09:40:41 #88
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_174878089
Ben geen expert, maar een (hard) fork kan in potentie het einde betekenen van bijvoorbeeld de bitcoin. In elk geval is het heel erg slecht voor het vertrouwen.

Kan het niet zo zijn dat het bankwezen er juist veel belang bij heeft om dit soort forks te creëren? Of is dat te vergezocht? :P
pi_174878434
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 22:58 schreef vyftienletterig het volgende:

[..]

deze post heeft gezorgd voor -50 :(
Why?
pi_174878526
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 01:07 schreef Zith het volgende:

[..]

Een week na de hardfork staat BTC hoger dan voor de hardfork - quote mij hier maar op
Quoted, en ik hoop het zeker. Hoewel, mijn ogen zijn wel wat geopend nu ik wat beter weet hoe de top van Bitcoin het speelt. Paar bepalende mensen hebben blijkbaar patent verkregen op sidechain technologie die ze voor Bitcoin willen gebruiken. Beetje eigen kas spekken. Daarom willen ze de blocks dus ook 1MB houden. Persoonlijk vond ik Segwit + 2MB blocks wel een mooie gebalanceerde oplossing.

Het is erg lastig te bepalen of je je strategie moet bepalen aan de hand van de handelingen van miners (wat gaan zij doen?) of dat je gewoon vanuit de gebruiker moet gaan denken.

Eerst las ik dat BCH wel eens de derde kan zijn die de gevierde partij wordt omdat miners gecoördineerd zowel BTC als B2X netwerk wilden gaan verneuken door gebruik te maken van de 2016 blocks difficulty adjustment periode. Daarna hoorde ik juist dat BCH gewoon een dikke pump & dump is om de 'dumb money' te tricken en er geld aan te verdienen om vervolgens gewoon weer goedkoop terug te kopen in BTC.

Ik blijf bij mij eigen tactiek. Ik dump BTC vlak na de snapshot (als dit uberhaupt kan i.v.m. replay protection, weet iemand hoe exchanges hiermee omgaan?) om alts te kopen. Mijn B2X laat ik staan. Na een stijging van 30 a 40% van de alts, hopelijk gebeurt dat gewoon zoals bij vorige hardforks, ga ik weer BTC in. Mocht BCH laag staan, koop ik daar ook wat van. En dan wacht ik tot de markt weer wat gekalmeerd is.

quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 09:40 schreef Zwansen het volgende:
Ben geen expert, maar een (hard) fork kan in potentie het einde betekenen van bijvoorbeeld de bitcoin. In elk geval is het heel erg slecht voor het vertrouwen.

Kan het niet zo zijn dat het bankwezen er juist veel belang bij heeft om dit soort forks te creëren? Of is dat te vergezocht? :P
Paar maanden geleden had ik je hieerom uitgelachen.

Nu sluit ik geen een theorie meer uit. Wat mij betreft kan IS nog achter al die forks zitten om hun oorlogskas mee te spekken.

[ Bericht 10% gewijzigd door fckdedeurkruk op 05-11-2017 10:27:01 ]
  zondag 5 november 2017 @ 10:33:35 #91
131603 Afwazig
Serious business
pi_174878862
BItcoin is de grootste omdat het de eerste was. Dat wil niet zeggen dat het ook de grootste blijft natuurlijk. Al dit gezeik helpt BTC niet met name omdat BTC geen reet verder komt zo. Qua techniek, snelheid en functionaliteit is BTC al door heel veel chains ingehaald alleen zijn die niet geadopteerd door de massa.

BTC was bedoeld als valuta maar wil jij in BTC betalen? Ik niet. Ik ben veel te bang dat het nog veel meer waard wordt. Daarnaast wil je in slechte tijden niet betaald worden in BTC door de devaluatie.

Bitcoin is de basis om uberhaupt in andere chains te kunnen stappen omdat elke exchange een tradingpair met bitcoin maakt (duh), maar als deze ellende te lang duurt dan zie ik het nog wel klappen hoor. In de geschiedenis zijn er grotere schepen vergaan.
pi_174878934
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 10:33 schreef Afwazig het volgende:
BItcoin is de grootste omdat het de eerste was. Dat wil niet zeggen dat het ook de grootste blijft natuurlijk. Al dit gezeik helpt BTC niet met name omdat BTC geen reet verder komt zo. Qua techniek, snelheid en functionaliteit is BTC al door heel veel chains ingehaald alleen zijn die niet geadopteerd door de massa.

BTC was bedoeld als valuta maar wil jij in BTC betalen? Ik niet. Ik ben veel te bang dat het nog veel meer waard wordt. Daarnaast wil je in slechte tijden niet betaald worden in BTC door de devaluatie.

Bitcoin is de basis om uberhaupt in andere chains te kunnen stappen omdat elke exchange een tradingpair met bitcoin maakt (duh), maar als deze ellende te lang duurt dan zie ik het nog wel klappen hoor. In de geschiedenis zijn er grotere schepen vergaan.
Dus dat! Maar gevolgen zijn voor niemand goed...Dit gaat redelijk wat recoverytime kosten en raakt de Cryptomarkt als geheel...niet leuk!
pi_174879184
https://financialfocus.ab(...)erland/aflevering-1/

Sowieso leuk om te kijken. Vind je het niet leuk? Kijk dan in ieder geval even vanaf minuut 17.

Ok doei.
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 november 2017 @ 10:57:43 #94
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174879281
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 10:52 schreef fckdedeurkruk het volgende:
https://financialfocus.ab(...)erland/aflevering-1/

Sowieso leuk om te kijken. Vind je het niet leuk? Kijk dan in ieder geval even vanaf minuut 17.

Ok doei.
:W
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174879353
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 10:33 schreef Afwazig het volgende:
BItcoin is de grootste omdat het de eerste was. Dat wil niet zeggen dat het ook de grootste blijft natuurlijk. Al dit gezeik helpt BTC niet met name omdat BTC geen reet verder komt zo. Qua techniek, snelheid en functionaliteit is BTC al door heel veel chains ingehaald alleen zijn die niet geadopteerd door de massa.

BTC was bedoeld als valuta maar wil jij in BTC betalen? Ik niet. Ik ben veel te bang dat het nog veel meer waard wordt. Daarnaast wil je in slechte tijden niet betaald worden in BTC door de devaluatie.

Bitcoin is de basis om uberhaupt in andere chains te kunnen stappen omdat elke exchange een tradingpair met bitcoin maakt (duh), maar als deze ellende te lang duurt dan zie ik het nog wel klappen hoor. In de geschiedenis zijn er grotere schepen vergaan.
Maar moeten we eerst niet even afwachten tot vrijwel alle 21 miljoen Bitcoin gemined zijn? Zal dat niet al zorgen voor wat meer stabiliteit in de koers?

En moeten we vervolgens niet wachten tot Bitcoin verder gedistribueerd is over de wereldbevolking? Ik denk dat zelfs de Winklevoss broertjes op den duur hun Bitcoin gaan verzilveren. Wat hebben ze aan 210.000 van die krengen als ze ze niet uitgeven?

Misschien gaat de adoptie nog wel tientallen jaren duren, ik zie het nog wel gebeuren. Bitcoin kan de Euro van de wereld worden.

Ik was er niet bij hoor, maar ik neem aan dat het papiergeld zoals we dat nu kennen ook niet in een briesje in het systeem geïmplementeerd was. Wellicht wel sneller dan nu met crypto zal gaan, maar ja, de overheden stonden waarschijnlijk achter het idee om met chartaal geld te komen en heeft dat flink gestroomlijnd. Met crypto gaat dat nu eenmaal niet zo.
pi_174879368
Ik ben gisteren overgestapt van BTC naar NEO en WTC en dat eigenlijk veel te vroeg gedaan besef ik nu. BTC stijgt nog ff door en NEO en WTC zijn weer wat gedaald..stom...maar ja als ik alles van te voren wist. Heb wel het idee dat ik echt maar wat doe :P
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_174879376
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 11:04 schreef Patroon het volgende:
Ik ben gisteren overgestapt van BTC naar NEO en WTC en dat eigenlijk veel te vroeg gedaan besef ik nu. BTC stijgt nog ff door en NEO en WTC zijn weer wat gedaald..stom...maar ja als ik alles van te voren wist. Heb wel het idee dat ik echt maar wat doe :P
De alts gaan nog wel stijgen aankomende tijd.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 november 2017 @ 11:05:57 #98
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174879391
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 11:04 schreef Patroon het volgende:
Ik ben gisteren overgestapt van BTC naar NEO en WTC en dat eigenlijk veel te vroeg gedaan besef ik nu. BTC stijgt nog ff door en NEO en WTC zijn weer wat gedaald..stom...maar ja als ik alles van te voren wist. Heb wel het idee dat ik echt maar wat doe :P
Je hebt de goede keus gemaakt om Bitcoin te ontvluchten. Of het ook goed uitpakt, weet je over twee weken pas.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 5 november 2017 @ 11:20:03 #99
131603 Afwazig
Serious business
pi_174879537
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 11:03 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Maar moeten we eerst niet even afwachten tot vrijwel alle 21 miljoen Bitcoin gemined zijn? Zal dat niet al zorgen voor wat meer stabiliteit in de koers?

En moeten we vervolgens niet wachten tot Bitcoin verder gedistribueerd is over de wereldbevolking? Ik denk dat zelfs de Winklevoss broertjes op den duur hun Bitcoin gaan verzilveren. Wat hebben ze aan 210.000 van die krengen als ze ze niet uitgeven?

Misschien gaat de adoptie nog wel tientallen jaren duren, ik zie het nog wel gebeuren. Bitcoin kan de Euro van de wereld worden.

Ik was er niet bij hoor, maar ik neem aan dat het papiergeld zoals we dat nu kennen ook niet in een briesje in het systeem geïmplementeerd was. Wellicht wel sneller dan nu met crypto zal gaan, maar ja, de overheden stonden waarschijnlijk achter het idee om met chartaal geld te komen en heeft dat flink gestroomlijnd. Met crypto gaat dat nu eenmaal niet zo.
De wereld wacht niet. Als bitcoin nog groter wordt komen de problemen alleen maar meer aan het licht en dar kan wel eens het einde zijn want er staan genoeg chains te popelen om het stokje over te nemen. Daarmee wil ik niet zeggen dat zij het wel gaan redden maar bitcoin is momenteel niet in staan zijn tekortkomingen op te lossen door de grote verdeeldheid.
  † In Memoriam † zondag 5 november 2017 @ 11:25:04 #100
230491 Zith
pls tip
pi_174879589
Vergeet niet bitcoin te shorten als hij 100% gaat zakken
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_174879705
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 11:20 schreef Afwazig het volgende:

[..]

De wereld wacht niet. Als bitcoin nog groter wordt komen de problemen alleen maar meer aan het licht en dar kan wel eens het einde zijn want er staan genoeg chains te popelen om het stokje over te nemen. Daarmee wil ik niet zeggen dat zij het wel gaan redden maar bitcoin is momenteel niet in staan zijn tekortkomingen op te lossen door de grote verdeeldheid.
Ben ik met je eens. De verdeeldheid in de Bitcoin community is gewoon kut. Maar dat kan ook iets zijn wat nog op te lossen valt. En volgens mij hoort dat ook bij het feit dat Bitcoin community gedreven is en niet centraal aangestuurd wordt.

Misschien krijgen we wel 3 grote typen Bitcoin die allemaal blijven bestaan. Voor ieder wat wilt. Als projecten als een OmiseGO vervolgens slagen en je kan seamless betalen met de Bitcoin waar jij voorstander van bent aan iemand die voorstander is van een ander type Bitcoin en ook ontvangt in zijn type gewenste Bitcoin, dan is er verder geen probleem lijkt mij. Er bestaan toch al zoveel altcoins die zich ook als betaalmiddel profileren.

Ik ben wel nieuwsgierig welke coins jij ziet met veel potentie al betaalmiddel :)
pi_174879747
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 11:25 schreef Zith het volgende:
Vergeet niet bitcoin te shorten als hij 100% gaat zakken
:D
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 november 2017 @ 11:38:49 #103
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174879776
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 11:25 schreef Zith het volgende:
Vergeet niet bitcoin te shorten als hij 100% gaat zakken
Dan pas?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174880634
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 11:20 schreef Afwazig het volgende:

[..]

De wereld wacht niet. Als bitcoin nog groter wordt komen de problemen alleen maar meer aan het licht en dar kan wel eens het einde zijn want er staan genoeg chains te popelen om het stokje over te nemen. Daarmee wil ik niet zeggen dat zij het wel gaan redden maar bitcoin is momenteel niet in staan zijn tekortkomingen op te lossen door de grote verdeeldheid.
Als Bitcoin als digitaal goud gezien wordt ipv geld, zijn de problemen eigenlijk niet per se heel groot.
٩๏̯͡๏)۶
pi_174881332
7550.... Gaat weer lekker vandaag!
  Eindredactie Games zondag 5 november 2017 @ 13:36:34 #106
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174882269
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 11:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dan pas?
alsof jouw advies maar ook enige waarde heeft :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_174882532
realtime versie van coinmarketcap.com: https://www.livecoinwatch.com/
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_174882734
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 13:45 schreef Patroon het volgende:
realtime versie van coinmarketcap.com: https://www.livecoinwatch.com/
:D Hebben ze heel bewust bitconnect er niet tussen staan?
pi_174882871
quote:
19s.gif Op zondag 5 november 2017 13:52 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

:D Hebben ze heel bewust bitconnect er niet tussen staan?
geen idee wat is daarmee?
Maar ik kan 't mis hebben...
  zondag 5 november 2017 @ 14:05:55 #110
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174882982
6,5k in euro :D
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 november 2017 @ 14:09:02 #111
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174883065
quote:
4s.gif Op zondag 5 november 2017 13:36 schreef Oscar. het volgende:

[..]

alsof jouw advies maar ook enige waarde heeft :P
Nee, maar niet mijn advies opvolgen kan pijnlijk zijn.

Ik neem een Spongebob UI als ik er compleet naast zit.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174883117
Ff vraagje om advies. Ik heb in 1 dag tijd mijn portfolio 20% in BTC waarde zien stijgen door gedeeltelijk uit BTC te stappen en op tijd in te stappen op Binance bij zowel SingularDTV en Power Ledger .. Maar wat nu? Over het algemene kennen deze snelle stijgingen ook wel weer een redelijke daling. Zouden jullie deze winst al pakken, of nog even aankijken? (I know, het blijft mijn eigen beslissing, maar wil graag weten wat jullie zouden doen)
pi_174883711
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 14:10 schreef DutchieBre het volgende:
Ff vraagje om advies. Ik heb in 1 dag tijd mijn portfolio 20% in BTC waarde zien stijgen door gedeeltelijk uit BTC te stappen en op tijd in te stappen op Binance bij zowel SingularDTV en Power Ledger .. Maar wat nu? Over het algemene kennen deze snelle stijgingen ook wel weer een redelijke daling. Zouden jullie deze winst al pakken, of nog even aankijken? (I know, het blijft mijn eigen beslissing, maar wil graag weten wat jullie zouden doen)
Ligt er aan hoeveel risico jij wil nemen. Zelf persoonlijk heb ik al verkooppunten voordat ik iets koop. Zowel bij het stijgen van de prijs als dalen van de prijs. Naast bijkooppunten om mijn gemiddelde inkoopprijs op te vangen.

Je hoeft natuurlijk niet alles direct te verkopen maar kan ook een gedeelte verkopen waarmee je effectief je inkoopwaarde nog wat lager legt als jij het risico te groot vind.

:P Ik vind het zelf iig fijn om van te voren al een plan te hebben.. zodat ik niet hoef te stressen wanneer iets met 50% stijgt of daalt. Want ik heb ook op de harde manier geleerd; onder stres maak je waardeloze beslissingen.
  zondag 5 november 2017 @ 15:04:38 #114
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174884367
elke dag een nieuwe all time high _O-
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_174885149
|:(


Een keer in 2016 sigaretten afgetikt met bitcoin omdat het mooi goedkoop was _O- _O- _O-
pi_174885550
quote:
19s.gif Op zondag 5 november 2017 14:33 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Ligt er aan hoeveel risico jij wil nemen. Zelf persoonlijk heb ik al verkooppunten voordat ik iets koop. Zowel bij het stijgen van de prijs als dalen van de prijs. Naast bijkooppunten om mijn gemiddelde inkoopprijs op te vangen.

Je hoeft natuurlijk niet alles direct te verkopen maar kan ook een gedeelte verkopen waarmee je effectief je inkoopwaarde nog wat lager legt als jij het risico te groot vind.

:P Ik vind het zelf iig fijn om van te voren al een plan te hebben.. zodat ik niet hoef te stressen wanneer iets met 50% stijgt of daalt. Want ik heb ook op de harde manier geleerd; onder stres maak je waardeloze beslissingen.
Thanks. Dat ga ik voortaan ook doen!
  zondag 5 november 2017 @ 16:26:52 #117
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_174885854
quote:
19s.gif Op zondag 5 november 2017 15:52 schreef TwenteFC het volgende:
|:(
[ afbeelding ]

Een keer in 2016 sigaretten afgetikt met bitcoin omdat het mooi goedkoop was _O- _O- _O-
Prijzige sigaretten nu :D
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 november 2017 @ 16:36:16 #118
163650 Greys
pi_174886039
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 14:10 schreef DutchieBre het volgende:
Ff vraagje om advies. Ik heb in 1 dag tijd mijn portfolio 20% in BTC waarde zien stijgen door gedeeltelijk uit BTC te stappen en op tijd in te stappen op Binance bij zowel SingularDTV en Power Ledger .. Maar wat nu? Over het algemene kennen deze snelle stijgingen ook wel weer een redelijke daling. Zouden jullie deze winst al pakken, of nog even aankijken? (I know, het blijft mijn eigen beslissing, maar wil graag weten wat jullie zouden doen)
Ik zou zelf iig wel vast een deel van deze winst pakken. Twintig procent is niet niks.
Negen van de tien keer als ik wilde kijken of het nog hoger ging daalde het ineens als een gek en had ik elke keer spijt dat ik de winst niet gepakt had. Maar dit kan natuurlijk ook net die ene van die tien keer zijn die nog eens het dubbele gaat. Succes met je beslissing :P Blijft lastig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 5 november 2017 @ 16:49:11 #119
132191 -jos-
Money=Power
pi_174886281
Voor de kerst staat ie op ¤10000.

WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  zondag 5 november 2017 @ 16:51:27 #120
336455 Mr.Meneer
Zeg maar gewoon meneer.
pi_174886331
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 16:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zou zelf iig wel vast een deel van deze winst pakken. Twintig procent is niet niks.
Negen van de tien keer als ik wilde kijken of het nog hoger ging daalde het ineens als een gek en had ik elke keer spijt dat ik de winst niet gepakt had. Maar dit kan natuurlijk ook net die ene van die tien keer zijn die nog eens het dubbele gaat. Succes met je beslissing :P Blijft lastig.
Beetje zelfde kwestie hier maar met Verge (XVG). Tijd terug nog laag ingekocht en sta nu op +205% met een niet insignificant bedrag. Winst pakken? Ik heb vertrouwen in het product en het team, maar al enkele keren deze waarde aangetikt om vervolgens weer hard te zakken.
Het einde van de wereld is de schuld van:...................
pi_174886372
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 14:10 schreef DutchieBre het volgende:
Ff vraagje om advies. Ik heb in 1 dag tijd mijn portfolio 20% in BTC waarde zien stijgen door gedeeltelijk uit BTC te stappen en op tijd in te stappen op Binance bij zowel SingularDTV en Power Ledger .. Maar wat nu? Over het algemene kennen deze snelle stijgingen ook wel weer een redelijke daling. Zouden jullie deze winst al pakken, of nog even aankijken? (I know, het blijft mijn eigen beslissing, maar wil graag weten wat jullie zouden doen)
Stoploss gebruiken. Als Bitcoin verder rocket ben je de lul zonder stoploss.
pi_174887465
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 16:51 schreef Mr.Meneer het volgende:

[..]

Beetje zelfde kwestie hier maar met Verge (XVG). Tijd terug nog laag ingekocht en sta nu op +205% met een niet insignificant bedrag. Winst pakken? Ik heb vertrouwen in het product en het team, maar al enkele keren deze waarde aangetikt om vervolgens weer hard te zakken.
Kun je wel wat verkopen. Die zakt dan nog wel een keer terug tussendoor. Tot die tijd niet zenuwachtig worden ;)
pi_174889265
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 16:51 schreef Mr.Meneer het volgende:

[..]

Beetje zelfde kwestie hier maar met Verge (XVG). Tijd terug nog laag ingekocht en sta nu op +205% met een niet insignificant bedrag. Winst pakken? Ik heb vertrouwen in het product en het team, maar al enkele keren deze waarde aangetikt om vervolgens weer hard te zakken.
Overmorgen release van Wraith, dus gaat sowieso iets gebeuren in de koers denk ik, vraag is alleen welke kant op... Als je vertrouwen hebt in het product en denkt dat het een mooie release is zie ik niet in waarom je zou verkopen, maar ben geen kenner :+

http://wraithprotocol.com/

Al naar nr 47 market cap gestegen

[ Bericht 1% gewijzigd door Majkool op 05-11-2017 19:06:47 ]
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 november 2017 @ 19:46:54 #124
163650 Greys
pi_174890051
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 16:51 schreef Mr.Meneer het volgende:

[..]

Beetje zelfde kwestie hier maar met Verge (XVG). Tijd terug nog laag ingekocht en sta nu op +205% met een niet insignificant bedrag. Winst pakken? Ik heb vertrouwen in het product en het team, maar al enkele keren deze waarde aangetikt om vervolgens weer hard te zakken.
Als ik je laatste zin lees zou ik wel weten wat ik zou doen :P Die winst pakken en later als ie weer hard zakt weer goedkoper terugkopen als je wilt.

Of als je er sowieso in zat voor de lange termijn hou je ze gewoon. Sorry ik las het nog eens goed maar je zit er al lang in zeker? Geen trader?

Maar lekker doen waar je je goed bij voelt. Nooit door een ander later overhalen tot iets wat je eigenlijk niet wilt. Tis jouw geld.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174890457
Ik zit er aan te denken om net voor de btc fork, mijn laatste 0.93 BTC uit te cashen. Ik loop alleen dan wel 0.93 potentiële BTC2x mis. Maar ik vraag mij af wat die waard zou zijn, aangezien de BTC koers gerust met 2000 kan zakken net na de fork.
٩๏̯͡๏)۶
pi_174890812
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 16:49 schreef -jos- het volgende:
Voor de kerst staat ie op ¤10000.

[ afbeelding ]
Zou leuk zijn. Mag de koers wel een paar duizend naar beneden na de fork zodat ik weer kan instappen.
  zondag 5 november 2017 @ 20:32:44 #127
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_174891308
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 16:51 schreef Mr.Meneer het volgende:

[..]

Beetje zelfde kwestie hier maar met Verge (XVG). Tijd terug nog laag ingekocht en sta nu op +205% met een niet insignificant bedrag. Winst pakken? Ik heb vertrouwen in het product en het team, maar al enkele keren deze waarde aangetikt om vervolgens weer hard te zakken.
Verge stijgt inderdaad vaak om vevolgens weer te zakken. Ik ben zelf ook een holder (460k) maar iedereen heeft uitgekeken naar de release van Wraith. Het is dan ook een uniek protocol waar men kan kiezen tussen public en private ledger. Ook wordt Verge binnenkort toegevoegd op de Changelly exchange :9

Persoonlijk denk ik dat we de 1 cent wel gaan aantikken deze week. Ze zullen door de release van Wraith een nieuwe marketing campagne starten wat weer nieuwe kopers zal aantrekken. Ik houd ze in ieder geval mooi vast. Portfolio value is inmiddels $5300. Initiele investering 70$ :D

[ Bericht 3% gewijzigd door Maikuuul op 05-11-2017 20:41:17 ]
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  Eindredactie Games zondag 5 november 2017 @ 20:35:27 #128
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174891371
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 20:03 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zit er aan te denken om net voor de btc fork, mijn laatste 0.93 BTC uit te cashen. Ik loop alleen dan wel 0.93 potentiële BTC2x mis. Maar ik vraag mij af wat die waard zou zijn, aangezien de BTC koers gerust met 2000 kan zakken net na de fork.
of gerust kan stijgen naar 12000
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_174891840
Kom op alts, stijgen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 5 november 2017 @ 21:03:09 #130
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_174892010
Ik word een beetje bang van de hard fork, lijkt net alsof deze specifieke fork enorm veel meer los laat en besproken wordt in de community dan de vorige fork. Hoe serieus is het en wanneer begint het? Ik heb alles op Bittrex staan.
pi_174892508
quote:
2s.gif Op zondag 5 november 2017 21:03 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ik word een beetje bang van de hard fork, lijkt net alsof deze specifieke fork enorm veel meer los laat en besproken wordt in de community dan de vorige fork. Hoe serieus is het en wanneer begint het? Ik heb alles op Bittrex staan.
Ergens half november. Ik weet niet wat Bittrex geregeld heeft, maar ik heb zelf het liefst mijn bitcoins gewoon in een eigen wallet zitten tijdens een dergelijke fork. Of Bittrex moet je beloven nieuwe walkers te geven.

Niemand weet welke coin ‘leading’ wordt na de fork, dus het liefst hou je alles in eigen hand. Ikzelf vermoed dat de coin die als winnaar uit de bus komt initeel niet net zoveel waard is als de BTC nu is, dus ik ben vandaag volledig FIAT gegaan. Wellicht dat ik na de fork weer terugkoop, wellicht niet, wellicht dat ik er enorm spijt van krijg, het blijft gokken ;)
pi_174893378
Damn.. vanmiddag grs kunnen verkopen op 0.00011100 maar de order was tot 2x aan toe weg gehaald. Ik dacht hij komt later wel weer wat terug.. niet dus en nu -20%
Is toch apart als je zo 100 dollar ziet verdampen.
Ik hoop dat hij snel weer terug gaat zodat ik weer alles in neo kan zetten.
pi_174896725
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 21:52 schreef supermercado het volgende:
Damn.. vanmiddag grs kunnen verkopen op 0.00011100 maar de order was tot 2x aan toe weg gehaald. Ik dacht hij komt later wel weer wat terug.. niet dus en nu -20%
Is toch apart als je zo 100 dollar ziet verdampen.
Ik hoop dat hij snel weer terug gaat zodat ik weer alles in neo kan zetten.
Mja, nu stress je daar nog om, ik ben gewend dat mn portfolio met duizenden euro's omhoog of omlaag gaat... het enige wat je vooral niet moet doen is panicsellen omdat je coin 20% omlaag gaat, das vrij normaal in deze wereld
Lambo of Rekt
pi_174897034
Klopt, hij ging net ook weer flink omhoog.
Maar wat ik niet snap is dat mensen verkopen bij een stijgende lijn.
24 high was veel hoger, iedereen koopt en toch zie je er flinke verkopen tussen staan..
pi_174898124
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 01:14 schreef supermercado het volgende:
Klopt, hij ging net ook weer flink omhoog.
Maar wat ik niet snap is dat mensen verkopen bij een stijgende lijn.
24 high was veel hoger, iedereen koopt en toch zie je er flinke verkopen tussen staan..
Omdat het veilig is. Liever 25% winst pakken bij een munt die achteraf gezien 40% had kunnen opleveren, dan alsmaar wachten op meer en weer met de golf naar beneden gaan en niks of minder pakken.
  maandag 6 november 2017 @ 14:02:38 #136
470565 Bitfinesse
Only way is up
pi_174902871
ZO ff lekker Potcoin op 9495 gepakt
Up Up Up
pi_174903178
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 14:02 schreef Bitfinesse het volgende:
ZO ff lekker Potcoin op 9495 gepakt
^O^ Had je die al of zag je iets aankomen?
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 november 2017 @ 14:24:33 #138
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174903309
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 01:14 schreef supermercado het volgende:
Klopt, hij ging net ook weer flink omhoog.
Maar wat ik niet snap is dat mensen verkopen bij een stijgende lijn.
24 high was veel hoger, iedereen koopt en toch zie je er flinke verkopen tussen staan..
Als je op een dalende lijn verkoopt, dan ben je te laat.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 6 november 2017 @ 14:25:15 #139
470565 Bitfinesse
Only way is up
pi_174903324
quote:
99s.gif Op maandag 6 november 2017 14:19 schreef Blue_note het volgende:

[..]

^O^ Had je die al of zag je iets aankomen?
Ik verwacht ergens wel een knaller ivm de steeds groeiende wiet industrie. Deze munten had ik vanaf juli op 3300 gekocht.
Up Up Up
  maandag 6 november 2017 @ 14:40:50 #140
131603 Afwazig
Serious business
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 6 november 2017 @ 15:52:26 #141
163650 Greys
pi_174904908
KMD is/was een leuke voor daytraden vandaag. :9
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 6 november 2017 @ 16:09:14 #142
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174905225
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 15:52 schreef Greys het volgende:
KMD is/was een leuke voor daytraden vandaag. :9
Die gaat nog veel verder stijgen. Eerste ICO komt er aan
Please sir. When moon? When Mustang?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 6 november 2017 @ 16:16:24 #143
163650 Greys
pi_174905348
quote:
3s.gif Op maandag 6 november 2017 16:09 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Die gaat nog veel verder stijgen. Eerste ICO komt er aan
Na een paar keer laag kopen hoger sellen vandaag heb ik daarna ook besloten ze nu gewoon een paar dagen te houden. Ben benieuwd. Al zal BTC wel weer roet in het eten komen gooien :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174905390
De voortekenen van de fork wordt nu langzaam zichtbaar in de BTC koers...
Maar ik kan 't mis hebben...
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 november 2017 @ 16:21:52 #145
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174905428
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 16:19 schreef Patroon het volgende:
De voortekenen van de fork wordt nu langzaam zichtbaar in de BTC koers...
Ja, die voortekenen zijn al zichtbaar sinds begin vorige maand toen Bitcoin moon begon te gaan _O-
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 6 november 2017 @ 16:25:41 #146
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174905474
BTC... pump 'n dump coin :r
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 6 november 2017 @ 16:51:58 #147
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174905986
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_174907997
quote:
Thanks die zocht ik :)
Ik wou alleen nog even met wachten hier de vraag er naar te posten.
pi_174908721
Ben benieuwd wat Verge gaat doen morgen. Is aardig wat volume ingepompt laatste dagen..

Twijfel alleen nog wat te doen, lekker hodlen of vlak voor de wraith verkopen
  maandag 6 november 2017 @ 19:54:57 #150
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_174909347
Hoe weet iedereen dat er deze maand een hard fork komt? :@
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 november 2017 @ 19:55:34 #151
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174909364
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 19:54 schreef Zwansen het volgende:
Hoe weet iedereen dat er deze maand een hard fork komt? :@
Meer doen dan dom geld in Bitcoin gooien om er tot na de firk niet meer naar om te kijken.

Er zijn heel veel bronnen over te vinden :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174909460
En we zitten weer op een koers van $7000
pi_174909610
BTC going down....
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_174909734
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 20:06 schreef Patroon het volgende:
BTC going down....
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_174909851
Ik denk dat WTC de komende dagen gaat stijgen. Staat nu nog erg laag.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_174909873
CHEAP BTC TO BUY
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_174910062
Hmm Hmm jammer dat de marketcap niet op niveau blijft... En nu naar alle alts dat nieuwe geld, en gaan!
  maandag 6 november 2017 @ 20:29:13 #158
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174910141
crash?
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_174910188
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 19:29 schreef firecow het volgende:
Ben benieuwd wat Verge gaat doen morgen. Is aardig wat volume ingepompt laatste dagen..

Twijfel alleen nog wat te doen, lekker hodlen of vlak voor de wraith verkopen
Waarom zou je voor wraith verkopen?
Play hard, go pro.
pi_174910219
Stel he je zit nu in alts en die stijgen en BTC vliegt naar beneden. Dan wil je op een gegeven moment winst nemen met die alts maar moet je ze verkopen naar BTC. Die vliegen naar beneden, dus je opbrengst wordt minder waard...moet je ze dan snel weer in andere alts drukken?
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_174910253
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 20:32 schreef Patroon het volgende:
Stel he je zit nu in alts en die stijgen en BTC vliegt naar beneden. Dan wil je op een gegeven moment winst nemen met die alts maar moet je ze verkopen naar BTC. Die vliegen naar beneden, dus je opbrengst wordt minder waard...moet je ze dan snel weer in andere alts drukken?
In Fiat
pi_174910320
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 20:32 schreef Patroon het volgende:
Stel he je zit nu in alts en die stijgen en BTC vliegt naar beneden. Dan wil je op een gegeven moment winst nemen met die alts maar moet je ze verkopen naar BTC. Die vliegen naar beneden, dus je opbrengst wordt minder waard...moet je ze dan snel weer in andere alts drukken?
Je krijgt gewoon meer btc voor je alts
Play hard, go pro.
  maandag 6 november 2017 @ 20:37:33 #163
131603 Afwazig
Serious business
pi_174910350
Sterf BTC, sterf. :7
pi_174910355
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 20:36 schreef Aethereal het volgende:

[..]

Je krijgt gewoon meer btc voor je alts
Yep, maar die dalen dan ondertussen wel in waarde, dus als je ze even laat staan koop je er weer minder alts voor terug (uitgaande ff van een crash he)
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_174910563
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 20:37 schreef Patroon het volgende:

[..]

Yep, maar die dalen dan ondertussen wel in waarde, dus als je ze even laat staan koop je er weer minder alts voor terug (uitgaande ff van een crash he)
Ja klopt er zit een verloop in, maar hier zul je alleen effect van ondervinden als je meteen wil verkopen. Mijn punt is dat je in theorie alleen risico hebt van de currency die je hebt op het moment dar je het hebt. De btc prijs is dus niet zo relevant omdat je je alts toch in dollars omwisselt. In de praktijk heb je enige verteaging totdat de markt de prijs heeft gecorrigeerd maar als je niet de minuut na de fork ineens bedenkt dat je uit wil cashen zal het niet zoveel uitmaken.
Play hard, go pro.
  maandag 6 november 2017 @ 20:48:16 #166
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174910573
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 20:37 schreef Afwazig het volgende:
Sterf BTC, sterf. :7
yolo +100
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  Eindredactie Games maandag 6 november 2017 @ 20:48:22 #167
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174910575
gelukkig reageert kraken weer nergens op :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_174910587
hmm hmm kan je via rippels gatehub niet direct ripple omzetten naar Fiat? Volgens mij wel. Ripple is redelijk stabiel altijd. dus je zou ervoor kunnen kiezen om dat als alternatief te nemen: ALT -> BTC->Ripple-> Euro en uitcashen. Of zeg ik nu rare dingen? Eventueel werken met ETH pairs kan misschien ook een optie zijn?
  maandag 6 november 2017 @ 20:53:32 #169
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174910690
En dan 3x comissie betalen?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_174910704
quote:
4s.gif Op maandag 6 november 2017 20:48 schreef Oscar. het volgende:
gelukkig reageert kraken weer nergens op :')
Support bedoel je? Ik heb sinds een tijdje dat mijn orders telkens niet gemaakt kunnen worden. Heel irritant.
  Eindredactie Games maandag 6 november 2017 @ 20:54:44 #171
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174910723
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 20:53 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Support bedoel je? Ik heb sinds een tijdje dat mijn orders telkens niet gemaakt kunnen worden. Heel irritant.
Dat doen ze expres
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games maandag 6 november 2017 @ 20:59:39 #172
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174910843
quote:
4s.gif Op maandag 6 november 2017 20:54 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Dat doen ze expres
Want binnen 1 minuut krijg ik dit terug:
quote:
Hello,

Thanks for reaching out to us. The trading platform is currently experiencing a few connection issues, giving users a number of errors when opening certain orders. This is due to a significant rise in volume and website response times (status.kraken.com).

Please wait a few moments and try to open your order again. We apologize for this downtime, however we are working on a number of trading platform upgrades at the moment to prevent downtimes like these from happening in the future. We do not have an exact ETA on when the upgraded trading engine will be released, however we hope to have it ready for release soon as it will address these connection issues, as well as provide significant stability improvements.

Thank you again and we appreciate your patience and understanding.

Charlie
Kraken Client Engagement
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_174910977
quote:
4s.gif Op maandag 6 november 2017 20:59 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Want binnen 1 minuut krijg ik dit terug:

[..]

Dank voor het delen. Dan ga ik wel naar (nog) een andere exchange.
pi_174911022
  Eindredactie Games maandag 6 november 2017 @ 21:07:30 #175
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174911057
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 21:05 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Dank voor het delen. Dan ga ik wel naar (nog) een andere exchange.
ze hebben het al een jaar over de upgrade.

Over holle woorden gesproken...

Aan de andere kant, ik ben nu geen bitcoins verloren, want ik wilde de boel verkopen bij 5950 :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  † In Memoriam † maandag 6 november 2017 @ 21:09:03 #176
230491 Zith
pls tip
pi_174911097
Bitcoin nog maar 7000+ :{
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_174911259
quote:
4s.gif Op maandag 6 november 2017 21:07 schreef Oscar. het volgende:

[..]

ze hebben het al een jaar over de upgrade.

Over holle woorden gesproken...

Aan de andere kant, ik ben nu geen bitcoins verloren, want ik wilde de boel verkopen bij 5950 :')
Is gewoon een feature die je beschermt tegen panic sellen. ^O^
Wel klote als je long zou willen gaan
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
pi_174911301
Kom lekker naar de DEX van Waves joh.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2017 21:17:34 ]
pi_174911304
Best grappig om te zien, ik zit volledig in alts en terwijl die zelf eigenlijk niet echt stijgen momenteel (waar ik in zit) worden ze wel steeds meer BTC waard, omdat die daalt in prijs :)
Maar ik kan 't mis hebben...
  Eindredactie Games maandag 6 november 2017 @ 21:32:01 #180
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174911623
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 21:15 schreef smiths het volgende:

[..]

Is gewoon een feature die je beschermt tegen panic sellen. ^O^
Wel klote als je long zou willen gaan
Dit doen ze elke keer, ik stuur me coins straks wel naar Bittrex
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_174911996
Waar gaan jullie fiat?
heb dat sinds 2015 niet meer gedaan...
Forcefield City Bewoner
pi_174912309
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 21:46 schreef roislecxe het volgende:
Waar gaan jullie fiat?
heb dat sinds 2015 niet meer gedaan...
Vlak voor de fork
pi_174912322
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 21:59 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Vlak voor de fork
Doel eigenlijk op de locatie :P
Forcefield City Bewoner
pi_174912376
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 21:59 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Doel eigenlijk op de locatie :P
:D
pi_174912416
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 20:32 schreef Patroon het volgende:
Stel he je zit nu in alts en die stijgen en BTC vliegt naar beneden. Dan wil je op een gegeven moment winst nemen met die alts maar moet je ze verkopen naar BTC. Die vliegen naar beneden, dus je opbrengst wordt minder waard...moet je ze dan snel weer in andere alts drukken?
voor zover ik weet is er op de meeste exchanges (ik gebruik bittrex) een currecny genaamd USDT (USD Tether) waarin je je geld kunt opslaan zonder het van de exchange te halen.) Kan iemand dit bevestigen en me vertellen wat de voordelen hiervan zijn tov. fiat money?
Because you know i'm all about that ass
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 november 2017 @ 22:10:16 #186
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174912555
quote:
10s.gif Op maandag 6 november 2017 22:03 schreef blow... het volgende:

[..]

voor zover ik weet is er op de meeste exchanges (ik gebruik bittrex) een currecny genaamd USDT (USD Tether) waarin je je geld kunt opslaan zonder het van de exchange te halen.) Kan iemand dit bevestigen en me vertellen wat de voordelen hiervan zijn tov. fiat money?
Het is beschikbaar op elke exchange omdat ze anders een vergunning nodig hebben.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174912652
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 21:59 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Vlak voor de fork
Ga je voor de fork niet in alts?
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_174912671
quote:
10s.gif Op maandag 6 november 2017 22:03 schreef blow... het volgende:

[..]

voor zover ik weet is er op de meeste exchanges (ik gebruik bittrex) een currecny genaamd USDT (USD Tether) waarin je je geld kunt opslaan zonder het van de exchange te halen.) Kan iemand dit bevestigen en me vertellen wat de voordelen hiervan zijn tov. fiat money?
Ah dat doe ik ook bij Binance. Goede tip!
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_174912729
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 21:17 schreef Patroon het volgende:
Best grappig om te zien, ik zit volledig in alts en terwijl die zelf eigenlijk niet echt stijgen momenteel (waar ik in zit) worden ze wel steeds meer BTC waard, omdat die daalt in prijs :)
Wel bijzonder aangezien BTC nauwelijks zakt en intussen al weer dik boven de 7000$ zit.
٩๏̯͡๏)۶
  † In Memoriam † maandag 6 november 2017 @ 22:22:16 #190
230491 Zith
pls tip
pi_174912780
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 22:19 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Wel bijzonder aangezien BTC nauwelijks zakt en intussen al weer dik boven de 7000$ zit.
Op het niveau van eergister :{ Nadat we in 1 week van 5500 naar 7500 gegaan waren :P

I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_174912854
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 22:19 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Wel bijzonder aangezien BTC nauwelijks zakt en intussen al weer dik boven de 7000$ zit.
Ja was net ff toen die zakte van 7500 naar 6950
Maar ik kan 't mis hebben...
  Eindredactie Games maandag 6 november 2017 @ 22:35:05 #192
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174913030
Zo, ff wat gecashed.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_174913287
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 19:29 schreef firecow het volgende:
Ben benieuwd wat Verge gaat doen morgen. Is aardig wat volume ingepompt laatste dagen..

Twijfel alleen nog wat te doen, lekker hodlen of vlak voor de wraith verkopen
Vraag ik me ook af. Iemand anders hier nog ideeën over?
pi_174913538
Hm, tijdens de fork in alts of in fiat gaan zitten, twijfel...
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_174913666
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 23:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hm, tijdens de fork in alts of in fiat gaan zitten, twijfel...
Bedoel je daarmee uitcashen?
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_174913705
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 23:10 schreef Patroon het volgende:

[..]

Bedoel je daarmee uitcashen?
Ja
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_174914274
En omlaag.
Forcefield City Bewoner
pi_174914688
"Your order may have failed. Please refresh the page and check your orders. Contact support if necessary."

Iemand enig idee waarom ik op Kraken geen orders kan uitzetten?
- Met zuidelijke groet -
pi_174914720
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 00:30 schreef Schnitzels het volgende:
"Your order may have failed. Please refresh the page and check your orders. Contact support if necessary."

Iemand enig idee waarom ik op Kraken geen orders kan uitzetten?
Heel irritant ja. Heb mijn Monero's na tien keer geprobeerd te hebben uiteindelijk kunnen verkopen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 november 2017 @ 00:39:58 #200
163650 Greys
pi_174914773
Jongens help even ajb. Ik las onderstaande link met daarin helemaal onderaan deze quote. Ik doe m'n best met alles te snappen maar dit is voor mij echt niet meer te volgen. Kan ik dus nou beter ook al niet meer m'n btc in m'n Electrum wallet bewaren tijdens de fork? Ik dacht dat het daar wel veilig zou staan maar dit klinkt ook alweer kut.

http://bitzuma.com/posts/(...)take-you-for-a-ride/

quote:
Users can protect their financial assets from mid-November onward by running a full node. Some SPV wallets such as Electrum, breadwallet, and Airbitz offer an option to connect to a trusted node or server. This feature, sometimes referred to as “node tethering” mitigates the risks of wipeout caused by an unstable hash rate majority, but does so at the risk of trusting a single node.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174914905
Als ik nu geen fuck doe en over drie maand terug kom, dan heb ik toch nog steeds btc. Met of zonder fork toch?
pi_174915132
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 00:53 schreef Deckard het volgende:
Als ik nu geen fuck doe en over drie maand terug kom, dan heb ik toch nog steeds btc. Met of zonder fork toch?
De verwachting is dat de BTC als winnaar uit de bus komt en dan klopt dit, maar er bestaat ook een hele kleine kans op het overlijden van de BTC.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_174915206
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 01:35 schreef chroestjov het volgende:

[..]

De verwachting is dat de BTC als winnaar uit de bus komt en dan klopt dit, maar er bestaat ook een hele kleine kans op het overlijden van de BTC.
Maar dan heb ik toch automatisch de andere versie ? Ik bedoel zolang ik maar niet beweeg en alles in mijn eigen wallet heb.
  Moderator dinsdag 7 november 2017 @ 07:31:14 #204
18653 crew  D.
pi_174915663
eejjjjjjjj 8-)

Ik had als beginner wat vragen in het n00b-topic geplaatst, maar geloof dat alle 'kennis' hier zit. Kan ik ze hier ook stellen?
  dinsdag 7 november 2017 @ 07:34:40 #205
132191 -jos-
Money=Power
pi_174915677
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 november 2017 00:39 schreef Greys het volgende:
Jongens help even ajb. Ik las onderstaande link met daarin helemaal onderaan deze quote. Ik doe m'n best met alles te snappen maar dit is voor mij echt niet meer te volgen. Kan ik dus nou beter ook al niet meer m'n btc in m'n Electrum wallet bewaren tijdens de fork? Ik dacht dat het daar wel veilig zou staan maar dit klinkt ook alweer kut.

http://bitzuma.com/posts/(...)take-you-for-a-ride/

[..]

Goede vraag, ik volg ook niet helemaal waar/wanneer nou precies het risico aanwezig is. Ik vermoed alleen op de momenten dat je transacties doet met je wallet maar ik kan het verkeerd hebben? :?
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  dinsdag 7 november 2017 @ 10:33:48 #206
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174917732
Verge wil nog niet echt vlotten ondanks Wraith
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 7 november 2017 @ 10:39:15 #207
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174917828
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 10:33 schreef fathank het volgende:
Verge wil nog niet echt vlotten ondanks Wraith
Zelfs met Wraith is Verge ondergeschikt aan andere vergelijkbare coins, hij is zo gestegen de laatste tijd. Ik verwacht er weinig van
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_174917947
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 10:33 schreef fathank het volgende:
Verge wil nog niet echt vlotten ondanks Wraith
Shitcoin
Uitvinder van de biersmiley.
pi_174918259
Bittrex is met een statement gekomen b2x aan hun klanten te geven als je je bitcoin er hebt staan op het moment van de snapshot. Daarbij melden ze dat de handel in bitcoin niet stil gelegd wordt, maar wel de deposit/withdrawal.

Na de snapshot kun je dus gewoon je bitcoin dumpen voor alts op bittrex?

Is Bitfinex al met een statement gekomen? Ze traden de futures dus lijkt me dat je daar ook b2x krijgt?

[ Bericht 15% gewijzigd door fckdedeurkruk op 07-11-2017 11:15:02 ]
  dinsdag 7 november 2017 @ 11:20:17 #210
131603 Afwazig
Serious business
pi_174918484
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 10:33 schreef fathank het volgende:
Verge wil nog niet echt vlotten ondanks Wraith
Tsja het enige wat Verge als selling point heeft is privacy. Daar red je het niet mee hoor,
  dinsdag 7 november 2017 @ 11:27:15 #211
336455 Mr.Meneer
Zeg maar gewoon meneer.
pi_174918658
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 10:33 schreef fathank het volgende:
Verge wil nog niet echt vlotten ondanks Wraith
Wraith is nog niet uit. Technisch nog niet rond!
Het einde van de wereld is de schuld van:...................
  dinsdag 7 november 2017 @ 11:28:27 #212
336455 Mr.Meneer
Zeg maar gewoon meneer.
pi_174918686
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 november 2017 10:39 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Zelfs met Wraith is Verge ondergeschikt aan andere vergelijkbare coins, hij is zo gestegen de laatste tijd. Ik verwacht er weinig van
Privacy is wel hét selling point van Verge, maar daarin zijn ze toch echt beter dan andere coins.
Het einde van de wereld is de schuld van:...................
pi_174918724
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:28 schreef Mr.Meneer het volgende:

[..]

Privacy is wel hét selling point van Verge, maar daarin zijn ze toch echt beter dan andere coins.
Op basis van wat? Waarom is Verge qua privacy beter dan bijv. Monero?
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 7 november 2017 @ 11:52:36 #214
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174919062
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:30 schreef dimmak het volgende:

[..]

Op basis van wat? Waarom is Verge qua privacy beter dan bijv. Monero?
Ik quote even iemand die mijn gedachtes bij Verge mooi onder woorden wist te brengen:

quote:
In a basic sense, I like Verge as a payment coin, but until the details of Wraith Protocol can be combed through, I don’t think it’s an innovation. Dash has had similar private send. PIVX has the same. Zcash... They all have a private send feature that works roughly the same way. So, from a tech standpoint, Verge is catching up to its competitors, which is really good for everyone. From a marketing and hype standpoint, it’s also been good for the numbers this week.
However, Verge has some problems long term. First is that since it is ultimately just a rebranding of Dogecoin Dark, it has a MASSIVE supply of 16 billion coins. Coupled with the fact that they have lots of competitors that have very good offerings, I see Verge as struggling into the future.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_174919844
Ok. Ik ben boos. Paar dagen geleden via Litebit voor 50 euri aan Rep gekocht , gebruik een Exodus wallet rn nog steeds niks bijgeschreven in mijn wallet. Volgens litebit is de transactie succesvol...wat nu?!
pi_174920054
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 12:29 schreef Brybry het volgende:
Ok. Ik ben boos. Paar dagen geleden via Litebit voor 50 euri aan Rep gekocht , gebruik een Exodus wallet rn nog steeds niks bijgeschreven in mijn wallet. Volgens litebit is de transactie succesvol...wat nu?!
Wallet adres klopte? Niet per ongeluk het adres van een andere coin gepakt? Al contact opgenomen met Exodus?
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 7 november 2017 @ 12:47:19 #217
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_174920226
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 12:29 schreef Brybry het volgende:
Ok. Ik ben boos. Paar dagen geleden via Litebit voor 50 euri aan Rep gekocht , gebruik een Exodus wallet rn nog steeds niks bijgeschreven in mijn wallet. Volgens litebit is de transactie succesvol...wat nu?!
Mischien ff in je wallet op het icoontje van de coin klikken om de blockchain te rescannen. Heeft het bij mij ook al een paar keer opgelost.
pi_174920253
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 12:38 schreef dimmak het volgende:

[..]

Wallet adres klopte? Niet per ongeluk het adres van een andere coin gepakt? Al contact opgenomen met Exodus?
Adres klopt , als ik echter de de link van Lotebit bekijk, de zgn etherscan, dan staan er hele andere gegevens...
pi_174920382
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 12:47 schreef Mender het volgende:

[..]

Mischien ff in je wallet op het icoontje van de coin klikken om de blockchain te rescannen. Heeft het bij mij ook al een paar keer opgelost.
Helaas, heeft niet geholpen. Ik heb op dezelfde dag 2 bestellingen gedaan. Bitcoin en Augur..Bitcoin kwam direct aan. Augur bestelling bleef erg lang hangen bij litebit en is niet aangekomen..raar
pi_174920481
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 12:48 schreef Brybry het volgende:

[..]

Adres klopt , als ik echter de de link van Lotebit bekijk, de zgn etherscan, dan staan er hele andere gegevens...
Wat bedoel je met "andere gegevens" ?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 november 2017 @ 13:40:16 #222
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174921401
quote:
Dus... miners naar B2X, investeerders naar B1X, en een bubbel waar je u tegen zegt. What could possibly go wrong?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174921671
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 13:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dus... miners naar B2X, investeerders naar B1X, en een bubbel waar je u tegen zegt. What could possibly go wrong?
Laat Bitcoin maar naar $500 crashen, lekker goedkoop inslaan :+

not gonna happen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 november 2017 @ 13:56:20 #224
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174921702
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 13:54 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Laat Bitcoin maar naar $500 crashen, lekker goedkoop inslaan :+

not gonna happen
Er is een scenario waarin dat kan gebeuren. Maar dan wil je ook niet kopen op 500$.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 7 november 2017 @ 14:01:14 #225
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_174921770
quote:
Maakt niet zo veel uit waar de nodes draaien lijkt mij.

Je linkt sowieso naar /r/Bitcoin, de subreddit vol censuur.

Uiteindelijk zullen de meeste mensen die nodes draaien pas overstappen op nieuwe nodes na de fork.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_174921842
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 13:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Er is een scenario waarin dat kan gebeuren. Maar dan wil je ook niet kopen op 500$.
Kun je dit kort toelichten?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 november 2017 @ 14:07:54 #227
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174921889
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 14:05 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Kun je dit kort toelichten?
Miners laten Bitcoin links liggen, door hoge difficulty komen er nog amper blokken door, B2X of BCH neemt de troon over.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174921897
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 14:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Miners laten Bitcoin links liggen, door hoge difficulty komen er nog amper blokken door, B2X of BCH neemt de troon over.
Spannend, nog een weekje afwachten dus.
  dinsdag 7 november 2017 @ 14:10:10 #229
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_174921921
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 14:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Miners laten Bitcoin links liggen, door hoge difficulty komen er nog amper blokken door, B2X of BCH neemt de troon over.
Redelijk realistisch scenario. Op dit moment is 30% van de miners over naar BCH, 62% van de miners zeggen naar B2X te gaan. Dan blijft er 8% over voor BTC1(Segwit).
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_174921927
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 november 2017 14:01 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Maakt niet zo veel uit waar de nodes draaien lijkt mij.

Je linkt sowieso naar /r/Bitcoin, de subreddit vol censuur.

Uiteindelijk zullen de meeste mensen die nodes draaien pas overstappen op nieuwe nodes na de fork.
Maar de nodes zijn nep. Dus Ze willen B2X populairder voor laten komen dan het eigenlijk is.

quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 14:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Miners laten Bitcoin links liggen, door hoge difficulty komen er nog amper blokken door, B2X of BCH neemt de troon over.
Difficulty past zich aan.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 7 november 2017 @ 14:20:39 #231
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_174922078
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 14:10 schreef dimmak het volgende:

[..]

Maar de nodes zijn nep. Dus Ze willen B2X populairder voor laten komen dan het eigenlijk is.

[..]

Difficulty past zich aan.
Nee, die zijn niet nep. Draaien echter op het Amazon netwerk.

https://bitnodes.earn.com/nodes/?q=Amazon.com,%20Inc.

Zoals je ziet draaien daar ook duizenden Core nodes...
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_174922121
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 november 2017 14:10 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Redelijk realistisch scenario. Op dit moment is 30% van de miners over naar BCH, 62% van de miners zeggen naar B2X te gaan. Dan blijft er 8% over voor BTC1(Segwit).
Dus in die zin zou het niet ondenkbaar zijn dat BTC van ~7k naar bijv. 1k valt
pi_174922132
Thanx Satoshigod. _O_
Interieur voor nieuwe appartementje maar effe uitgecasht.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2017 14:24:36 ]
  dinsdag 7 november 2017 @ 14:25:47 #234
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_174922144
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 14:23 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Dus in die zin zou het niet ondenkbaar zijn dat BTC van ~7k naar bijv. 1k valt
Daar wil ik me niet over uiten. Dat mag ieder voor zichzelf doen.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  † In Memoriam † dinsdag 7 november 2017 @ 14:28:08 #235
230491 Zith
pls tip
pi_174922178
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 13:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dus... miners naar B2X, investeerders naar B1X, en een bubbel waar je u tegen zegt. What could possibly go wrong?
Miners gaan niet naar 2x als de prijs lager is.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_174922183
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 november 2017 14:20 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Nee, die zijn niet nep. Draaien echter op het Amazon netwerk.

https://bitnodes.earn.com/nodes/?q=Amazon.com,%20Inc.

Zoals je ziet draaien daar ook duizenden Core nodes...
Niet nep idd, maar dat het merendeel van de nodes bij Amazon gehost worden is niet goed toch? En dat is met BTC1 niet het geval.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 november 2017 @ 14:29:24 #237
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174922190
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 14:28 schreef Zith het volgende:

[..]

Miners gaan niet naar 2x als de prijs lager is.
Het is een mogelijk scenario.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 7 november 2017 @ 14:30:31 #238
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174922204
Kan een goede move zijn om voor de fork wat BCH in te kopen. Als die leading wordt dan kun je met gemak 10x je inleg pakken.

Wel een flink risico natuurlijk
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 november 2017 @ 14:31:11 #239
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174922210
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 14:10 schreef dimmak het volgende:

[..]

Maar de nodes zijn nep. Dus Ze willen B2X populairder voor laten komen dan het eigenlijk is.

[..]

Difficulty past zich aan.
Na 2016 blokken ja. Als het een uur gaat duren voor een blok gevonden is, ligt heel Bitcoin een half jaar plat.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174922235
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 november 2017 14:30 schreef Rossdale het volgende:
Kan een goede move zijn om voor de fork wat BCH in te kopen. Als die leading wordt dan kun je met gemak 10x je inleg pakken.

Wel een flink risico natuurlijk
Ik zit te denken aan LTC en BCH, ja.

Fiat, LTC, BTC en BCH lijkt mij wel een redelijke spreiding.

Maar ik ben er nog niet uit.
pi_174922267
Stel faalt na deze fork zijn ook alle BTC/alts markets waardeloos. Dus dat zou ook eerst omgeschakeld moeten worden.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 november 2017 @ 14:36:42 #242
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174922283
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 november 2017 14:33 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik zit te denken aan LTC en BCH, ja.

Fiat, LTC, BTC en BCH lijkt mij wel een redelijke spreiding.

Maar ik ben er nog niet uit.
ETH gaat de troon overnemen en al die slechte Bitcoin kloons gaan Litecoin achterna.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174922297
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 14:35 schreef dimmak het volgende:
Stel faalt na deze fork zijn ook alle BTC/alts markets waardeloos. Dus dat zou ook eerst omgeschakeld moeten worden.
Dan is er juist ruimte voor alts lijkt mij.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 november 2017 @ 14:37:35 #244
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174922303
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 14:35 schreef dimmak het volgende:
Stel faalt na deze fork zijn ook alle BTC/alts markets waardeloos. Dus dat zou ook eerst omgeschakeld moeten worden.
Veel exchanges hebben ook andere markten.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 7 november 2017 @ 14:37:38 #245
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_174922305
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 14:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Na 2016 blokken ja. Als het een uur gaat duren voor een blok gevonden is, ligt heel Bitcoin een half jaar plat.
Dit. Als 8% van de mining-power overblijft kan je niet eens je coins van een Exchange afhalen of naar een Exchange toe sturen...
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_174922314
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 14:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]

ETH gaat de troon overnemen en al die slechte Bitcoin kloons gaan Litecoin achterna.
ETH is niet gemaakt als currency. Al zouden ETH pairs dan wel eens een echt dingetje kunnen worden ja.

Maar goed, er valt eigenlijk geen zinnig woord over te zeggen verder. :+
pi_174922318
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 november 2017 14:37 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dan is er juist ruimte voor alts lijkt mij.
Dat wel, maar op exchanges zijn ze allemaal gekoppeld aan BTC. En sommige ook aan ETH natuurlijk.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 7 november 2017 @ 14:38:25 #248
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_174922325
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 14:35 schreef dimmak het volgende:
Stel faalt na deze fork zijn ook alle BTC/alts markets waardeloos. Dus dat zou ook eerst omgeschakeld moeten worden.
Je kan op genoeg exchanges handelen in ETH, BCH of LTC.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 november 2017 @ 14:39:19 #249
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174922344
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 november 2017 14:38 schreef Typisch het volgende:

[..]

ETH is niet gemaakt als currency. Al zouden ETH pairs dan wel eens een echt dingetje kunnen worden ja.

Maar goed, er valt eigenlijk geen zinnig woord over te zeggen verder. :+
Niet heel anders dan Bitcoin, maar wel een veel beter netwerk dat meer doet dan stroom vreten.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174922357
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 november 2017 14:38 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Je kan op genoeg exchanges handelen in ETH, BCH of LTC.
USDT ook wel.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 november 2017 @ 14:40:27 #251
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174922366
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 november 2017 14:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

USDT ook wel.
Dat is gewoon FIAT.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174922371
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 14:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat is gewoon FIAT.
Een crypto die gekoppeld is aan fiat =/= fiat.
pi_174922563
Er staat weer een paar 100 miljoen permanent vast in parity multi-signature wallets

https://paritytech.io/blog/security-alert.html

_O-
pi_174922594
Volgende ETH hardfork incoming?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 november 2017 @ 15:00:14 #255
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174922658
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 november 2017 14:56 schreef Typisch het volgende:
Volgende ETH hardfork incoming?
Staan er nog een paar in de roadmap.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 november 2017 @ 15:01:07 #256
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174922672
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 14:54 schreef Atlantis- het volgende:
Er staat weer een paar 100 miljoen permanent vast in parity multi-signature wallets

https://paritytech.io/blog/security-alert.html

_O-
Ik heb geen idee wat hier staat. Ik ben dus veilig :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174922674
WhalePanda twitterde op dinsdag 07-11-2017 om 13:59:12 Apparently around 930k $ETH (~$280M) are locked because of the @ParityTech bug. reageer retweet
https://www.reddit.com/r/(...)r_730_issue/dpgxz42/
pi_174922720
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 15:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat hier staat. Ik ben dus veilig :P
Het komt er op neer dat de funds in een aantal multi-signature wallets permanent vast staan.
Deze kunnen niet meer naar een ander adres verzonden worden.
  dinsdag 7 november 2017 @ 15:04:55 #259
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_174922724
Ik gok dat ETH naar beneden gaat... :')
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  dinsdag 7 november 2017 @ 15:05:42 #260
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_174922732
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 15:04 schreef Atlantis- het volgende:

[..]

Het komt er op neer dat de funds in een aantal multi-signature wallets permanent vast staan.
Deze kunnen niet meer naar een ander adres verzonden worden.
Bijna 1.000.000 ETH :')
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 november 2017 @ 15:06:23 #261
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174922745
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 15:04 schreef Atlantis- het volgende:

[..]

Het komt er op neer dat de funds in een aantal multi-signature wallets permanent vast staan.
Deze kunnen niet meer naar een ander adres verzonden worden.
Ja, zo ver kwam ik ook. Permanente hodl-wallets.

Gewoon weer een DAO, maar dan minder grootschalig.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 november 2017 @ 15:06:50 #262
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174922749
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 november 2017 15:05 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Bijna 1.000.000 ETH :')
Die niet gedumpt kunnen worden :~
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174923002
Jezus :')..
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 november 2017 @ 15:23:29 #264
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174923062
Ik trap er geen tweede keer in. DAO heeft geleid tot m'n grootste cryptoblunder ooit, dat gaan we niet nog eens doen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174923169
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 14:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Na 2016 blokken ja. Als het een uur gaat duren voor een blok gevonden is, ligt heel Bitcoin een half jaar plat.
Kleine nuance, want de fork gebeurt niet precies bij de ingang van een nieuwe difficulty-priode. Het duurt daarom geen 2016 blokken, maar 864 blokken tot er een nieuwe difficulty is. Niet dat dat alsnog lang kan gaan duren, maar moest het even rechtzetten. :P
  † In Memoriam † dinsdag 7 november 2017 @ 15:45:31 #266
230491 Zith
pls tip
pi_174923479
BTC miners kunnen alleen BTC of forks ervan minen, ze kunnen niet overgaan tot ETH minen. Verder kosten die installaties miljoenen en kost een dag minen tienduizenden USD.

Dus kijkende naar de volgende opties:

1) Miners gaan voornamelijk over naar BCH minen.

Binnen enkele uren of een dag is de difficulty op het niveau van Bitcoin nu. Als de BCH prijs dan niet op BTC niveau is dan lopen de miners verlies. BTC1X miners hebben dan meer winst.

2) Miners gaan voornamelijk 2x minen

2X wordt de originele BTC want het heeft de langste keten. De bitcoin prijs op exchanges is dan de BTC2X prijs. 1X wordt dan de altcoin of sterft uit. Geen problemen.

3) Miners gaan voornamelijk 1x minen

Geen problemen.

4) Een derde van de miners gaat naar 1x, een derde naar 2x, een derde naar BCH. Prijs blijft de eerste paar dagen rond de prijs van de futures nu.

BTC1X en BTC2X worden langzamer. BCH wordt sneller totdat er een equillibrium bereikt wordt (zoals we elke week zien met difficulty adjustments). BTC1x en BTC2X produceren evenveel blokken, maar de miners op BTC1X verdienen 6x meer geld dan de miners op BTC2X. Dit houden BTC2x miners niet lang vol want er ligt gratis geld bij 1X.

---

Vergeet niet dat -- ceteris paribus -- het voor een miner met nu (stel) 10% hashrate het niet uitmaakt of er andere miners bestaan na de fork of niet: hij krijgt nog steeds gemiddeld 1 block per uur.

Ik blijf met 90% van mijn cryptogeld in BTC. Ik hoop daat 1X wint, 2X zou wellicht ook kunnen winnen maar minder waarschijnlijk.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 november 2017 @ 15:51:34 #267
163650 Greys
pi_174923561
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 15:45 schreef Zith het volgende:
BTC miners kunnen alleen BTC of forks ervan minen, ze kunnen niet overgaan tot ETH minen. Verder kosten die installaties miljoenen en kost een dag minen tienduizenden USD.

Dus kijkende naar de volgende opties:

1) Miners gaan over naar BCH minen.

Binnen enkele uren of een dag is de difficulty op het niveau van Bitcoin nu. Als de BCH prijs dan niet op BTC niveau is dan lopen de miners verlies.

2) Miners gaan voornamelijk 2x minen

2X wordt de originele BTC want het heeft de langste keten. De bitcoin prijs op exchanges is dan de BTC2X prijs. 1X wordt dan de altcoin of sterft uit. Geen problemen.

3) Miners gaan voornamelijk 1x minen

Geen problemen.

4) Een derde van de miners gaat naar 1x, een derde naar 2x, een derde naar BCH. Prijs blijft de eerste paar dagen rond de prijs van de futures nu.

BTC1X en BTC2X worden langzamer. BCH wordt sneller totdat er een equillibrium bereikt wordt (zoals we elke week zien met difficulty adjustments). BTC1x en BTC2X produceren evenveel blokken, maar de miners op BTC1X verdienen 6x meer geld dan de miners op BTC2X. Dit houden BTC2x miners niet lang vol want er ligt gratis geld bij 1X.

---

Ik blijf met 90% van mijn cryptogeld in BTC. Ik hoop daat 1X wint, 2X zou wellicht ook kunnen winnen maar minder waarschijnlijk.
En even voor een nogbeginner als ik voor de zekerheid: bij punt 2 zeg je 'geen problemen' omdat je dan daarna na een tijdje je btc kunt splitten naar 1x en 2x en je dan nog hetzelfde aantal maar dan in b2x hebt dus?

Want ik probeer een manier te vinden om aan mezelf te verantwoorden dat ik idd ook 'gewoon' m'n btc ga houden tijdens de fork en geen noodsprongen te nemen. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 november 2017 @ 16:03:39 #268
163650 Greys
pi_174923756
Even van Twitter gekopieerd

"if a miner would rather hold B2X, they could earn it four times faster by mining B1X and trading it for B2X"
https://t.co/DVOBnYfyku
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174923771
Update: Bij het upgraden van Exodus is alles goed gekomen. (Haha wat een koe ben ik)
pi_174923834
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 15:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Want ik probeer een manier te vinden om aan mezelf te verantwoorden dat ik idd ook 'gewoon' m'n btc ga houden tijdens de fork en geen noodsprongen te nemen. :P
Bij de SegWit fork kwam de BTC er met hogere waarde uit, en dat is nog buiten de waarde van BCH gerekend.

Als je je coins houdt heb je sowieso coins in beide chains, dus welke leading wordt maakt dan niet zoveel uit. Tenzij de totale waarde flink lager uit gaat komen, wat zomaar eens zou kunnen gezien de bizarre groei die BTC de afgelopen maand gemaakt heeft.
pi_174923909
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 november 2017 14:10 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Redelijk realistisch scenario. Op dit moment is 30% van de miners over naar BCH, 62% van de miners zeggen naar B2X te gaan. Dan blijft er 8% over voor BTC1(Segwit).
Er zijn toch twee grote mining pools die gezegd hebben op BTC Core te blijven minen die alleen al meer hahspower vertegenwoordigers. Dan 8 procent. Ben even namen kwijt, kom er op terug.
  † In Memoriam † dinsdag 7 november 2017 @ 16:14:31 #272
230491 Zith
pls tip
pi_174923926
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 15:51 schreef Greys het volgende:

[..]

En even voor een nogbeginner als ik voor de zekerheid: bij punt 2 zeg je 'geen problemen' omdat je dan daarna na een tijdje je btc kunt splitten naar 1x en 2x en je dan nog hetzelfde aantal maar dan in b2x hebt dus?

Want ik probeer een manier te vinden om aan mezelf te verantwoorden dat ik idd ook 'gewoon' m'n btc ga houden tijdens de fork en geen noodsprongen te nemen. :P
Je hoeft zelf niet te splitten. Je Bitcoin adress wordt na de fork een BTC1x adres en een BTC2x adres. Zelfde adres, zelfde private key.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_174923952
N00b hier,

In hoeverre is het veilig om de voor- en achterkant van je rijbewijs te uploaden voor verificatie op een exchange? ( Bittrex in mijn geval )

Heb daar nog wat bitcoin staan en kan het er niet afhalen nu.

Thanks
pi_174923968
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:16 schreef zaadvak het volgende:
N00b hier,

In hoeverre is het veilig om de voor- en achterkant van je rijbewijs te uploaden voor verificatie op een exchange? ( Bittrex in mijn geval )

Heb daar nog wat bitcoin staan en kan het er niet afhalen nu.

Thanks
Dat heeft weinig met crypto te maken natuurlijk. Vertrouw jij die instantie met je gegevens, ja of nee?

Niemand hier kan je vertellen of je dat moet doen of niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2017 16:17:25 ]
pi_174924015
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:17 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat heeft weinig met crypto te maken natuurlijk. Vertrouw jij die instantie met je gegevens, ja of nee?

Niemand hier kan je vertellen of je dat moet doen of niet.
Vertrouwen komt niet echt aan de pas, in hoeverre is er kans dat er misbruik gemaakt gaat worden van mijn gegevens?
pi_174924045
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:20 schreef zaadvak het volgende:

[..]

Vertrouwen komt niet echt aan de pas, in hoeverre is er kans dat er misbruik gemaakt gaat worden van mijn gegevens?
Nog nooit van gehoord bij Bittrex, maar die afweging moet je toch echt zelf maken...

Ik heb het zelf bijvoorbeeld ook gedaan om mijn btc daar weg te krijgen, ben er geen fan van. :+
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 november 2017 @ 16:22:39 #277
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174924065
Als ik er niks had staan, had ik een alternatief gezocht. Maar goed, dat was dus wel het geval.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174924102
Ben er zelf ook zeker geen fan van, moest helaas dan maar toch. Meer mensen die dit hebben gedaan?
  dinsdag 7 november 2017 @ 16:28:09 #279
131603 Afwazig
Serious business
pi_174924141
Bijzonder dat ETH weer zo`n probleem heeft. Ik zit er niet in gelukkig :P
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 november 2017 @ 16:28:53 #280
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174924148
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:25 schreef zaadvak het volgende:
Ben er zelf ook zeker geen fan van, moest helaas dan maar toch. Meer mensen die dit hebben gedaan?
Wil je je coins terug?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 7 november 2017 @ 16:32:01 #281
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174924196
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ETH de troon gaat overnemen van BTC.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_174924225
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:32 schreef fathank het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ETH de troon gaat overnemen van BTC.
Als je dat zegt heb je er echt weinig kijk op imo.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 november 2017 @ 16:35:23 #283
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174924266
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:33 schreef Typisch het volgende:

[..]

Als je dat zegt heb je er echt weinig kijk op imo.
Deel de marketcap van Bitcoin ff door 3 + kleine correctie :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174924294
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:32 schreef fathank het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ETH de troon gaat overnemen van BTC.
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat december WAVES maand is!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 november 2017 @ 16:36:49 #285
163650 Greys
pi_174924297
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:14 schreef Zith het volgende:

[..]

Je hoeft zelf niet te splitten. Je Bitcoin adress wordt na de fork een BTC1x adres en een BTC2x adres. Zelfde adres, zelfde private key.
Maar ik heb dan niet ineens btc én b2x toch als ik het bv in Electrum heb staan? :@ Dan moet ik die private key nog ergens (zodra het veilig is) in een b2x wallet importeren om daadwerkelijk de b2x te 'krijgen' om die evt te kunnen verhandelen?

(zoals bij BCH)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 november 2017 @ 16:37:28 #286
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174924315
Maar even serieus... wederom verneukt een derde partij de ETH-koers. Waarom zijn mensen zo dom? |:(

Aan de andere kant, er zijn nog steeds mensen die Bitcoin kopen omdat fork :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 november 2017 @ 16:41:06 #287
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174924381
De Parity wallet was een paar maanden geleden schijnbaar al gehackt... ik vind het bijna terecht dat die volhouders hun ETH kwijt zijn nu. Bijna.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174924458
https://coin.dance/blocks

S2X signalering daalt is de laatste 144 blokken ook flink gedaald.
Uitvinder van de biersmiley.
  † In Memoriam † dinsdag 7 november 2017 @ 16:52:36 #289
230491 Zith
pls tip
pi_174924586
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:37 schreef Nattekat het volgende:


Aan de andere kant, er zijn nog steeds mensen die Bitcoin kopen omdat fork :')
Zoals ik, maar ik heb dan ook geen woord naar mij vernoemd hier op fok (bijv. Een' Nattekat' doen = slechte keuze maken maar er het volste vertrouwen in hebben).
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 november 2017 @ 17:00:02 #290
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174924718
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:52 schreef Zith het volgende:

[..]

Zoals ik, maar ik heb dan ook geen woord naar mij vernoemd hier op fok (bijv. Een' Nattekat' doen = slechte keuze maken maar er het volste vertrouwen in hebben).
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 november 2017 @ 17:02:00 #291
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174924760

Weer relevant :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 november 2017 @ 17:02:34 #292
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174924768
Maar goed, ik had het over mensen die nu nog kopen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174925283
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:25 schreef zaadvak het volgende:
Ben er zelf ook zeker geen fan van, moest helaas dan maar toch. Meer mensen die dit hebben gedaan?
Gedaan en zonder problemen binnen 20 minuten de goedkeuring gehad.
Imo is bittrex groot en professioneel genoeg om hier strikt mee om te gaan.
pi_174925418
Heeft er iemand een verklaring voor war er nu gebeurd?
Mensen stappen uit btc maar die zie ik niet terug in de alts.. de alts zakken kom flink namelijk.
pi_174925478
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:37 schreef Nattekat het volgende:
Maar even serieus... wederom verneukt een derde partij de ETH-koers. Waarom zijn mensen zo dom? |:(

Aan de andere kant, er zijn nog steeds mensen die Bitcoin kopen omdat fork :')
4 hele procentjes :') Mt.Gox was ook een derde partij, kan altijd erger :+
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 november 2017 @ 17:49:53 #296
163650 Greys
pi_174925620


Ghe.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174926000
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 november 2017 14:10 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Redelijk realistisch scenario. Op dit moment is 30% van de miners over naar BCH, 62% van de miners zeggen naar B2X te gaan. Dan blijft er 8% over voor BTC1(Segwit).
Several original signers of the agreement have since formally dropped their support. Most notably amongst these are the mining pools Slush and F2Pool, which together account for nearly 13% of hash power at time of publication.

Bron: https://www.google.nl/amp(...)t2x-doomed-fail/amp/

Ik moet toch maar eens een lijst van grote miners maken en hun standpunt er bij zetten wat ze minen.
pi_174926012
Behoorlijk veel rode cijfers als ik zo ff kijk. Ik moet nu denken aan dat gezin dat alles in bitcoin heeft gestopt. Die zullen nu wel flink zweten...auch
pi_174926068
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 18:09 schreef Brybry het volgende:
Behoorlijk veel rode cijfers als ik zo ff kijk. Ik moet nu denken aan dat gezin dat alles in bitcoin heeft gestopt. Die zullen nu wel flink zweten...auch
Dat denk ik niet, hun waarde is meer dan verdubbeld de afgelopen periode. Zij kochten dacht ik op 3300 dollar, dus tel uit je winst.
  dinsdag 7 november 2017 @ 19:11:32 #300
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_174927460
Helft van m'n BTC omgezet in BCC/BCH. Dit wordt m'n positie waarmee ik de fork inga.
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_174928549
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 19:11 schreef XDo het volgende:
Helft van m'n BTC omgezet in BCC/BCH. Dit wordt m'n positie waarmee ik de fork inga.
BCC :') #ponzi
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')