abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Grootste baggeraar 2022 zaterdag 4 november 2017 @ 11:55:25 #1
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_174861091
Ik heb vandebron als energieleverancier, niet omdat ik zo'n milieudebiel ben maar omdat ze een jaar terug het voordeligste voor mij waren, Nu is binnen enkele dagen dat contract verlopen en nu komen ze aanzetten met dat mijn contract dan vanzelf varvangen wordt door een "modelcontract". Met natuurlijk ongunstigere tarieven.

Ik wil dus overstappen want bij energiedirect ben ik volgens de consumentenbond voordeliger uit. En volgens dat modelcontract kan ik er binnen 14 dagen vanaf. Maar:
- er staat geen minimale contracttermijn in dat contract, ook niet in de begeleidende voorwaarden.
- wat houdt een modelcontract in?
- welke termijn hangt daaraan vast en is het opzegbaar zonder extra kosten als er geen termijn in staat?
- wanneer kan ik opzeggen als ik nog voor de 100,- korting (je weet wel, die '100,- korting als je nu klant wordt! einz!' korting) in aanmerking wil komen?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zaterdag 4 november 2017 @ 12:20:41 #2
138448 PeZu
Suspended animation
pi_174861601
Dat kan energiedirect je beter vertellen dan wie dan ook hier, bel ze
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  Grootste baggeraar 2022 zaterdag 4 november 2017 @ 12:35:25 #3
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_174861880
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 november 2017 12:20 schreef PeZu het volgende:
Dat kan energiedirect je beter vertellen dan wie dan ook hier, bel ze
Ja leuk, maar ze zijn nu dicht, de gore honden. Dat het een goed topic is weet ik, maar toch graag antwoord door iemand die er iets vanaf weet graag.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_174862241
Je hebt vorig jaar een contract afgesloten waar je 100 euro bonus kreeg? Die krijg je dan na 1 jaar. Dus als je oorspronkelijke contract erop zit.

Zeg je voor die tijd op, dan heb je geen recht op de korting.
Je wacht dus tot je model contract in gaat, en zegt dan op. Stilzwijgende verlengingen in de energie business zijn altijd opzegbaar, wat de opzegtermijn is ligt aan de maatschappij. In bijna alle gevallen is dit 1 maand.
Dus in jaar 1 dag 1 zeg je op en je bent 13 maanden lid geweest.

Je kunt dus nu een nieuwe energieleverancier zoeken, die in gaat op dag 1 van de 2e maand van je model contract (stel dat je 1e contract afloopt op 10 november, dan sluit je een nieuwe af per 11 december.

Nieuwe leverancier kun je via gaslicht.com zoeken. Je exacte verbruik invullen van afgelopen jaar, en hij laat zien bij welke leverancier dat op dit moment het goedkoopste kan.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_174864421
Ik ben net vandaag overgegaan naar Essent. Die kwam bij mij het beste uit de bus, vanwege hun 240 euro cashback actie. Bij een 1 jarig vast contract.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')