abonnement Unibet Coolblue
pi_174874711
quote:
10s.gif Op zondag 5 november 2017 00:01 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Nee ik vrees dat ik dat wel zelf ga moeten/willen doen.
Eerst nog even een hogedrukreiniger aanschaffen :{
Mootie helpt je wel met kiezen.
pi_174874724
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 00:02 schreef mootie het volgende:

[..]

En lui. Anders moet ik met 3 katten minstens 60 keer de deur open- en dichtdoen.
Heb je geen kattenluik in de deur van het hokje?
pi_174874754
quote:
11s.gif Op zondag 5 november 2017 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Het was vandaag open dag bij de Scientology. Iemand van mijn FB-frienden is daar geweest, Ze heeft foto's gemaakt en ze postte een wat slap verhaaltje over hun. Ze heeft daar niet haar echte persoonsgegevens achtergelaten maar ze hadden haar binnen no-time gevonden op internet. Nu wordt ze door een fake John Travolta account bedreigd met rechtszaken e.d.
Moest ze dan iets tekenen dat ze niks openbaar mocht maken of iets dergelijks?
Wat een eng clubje is dat toch.
pi_174874764
quote:
14s.gif Op zondag 5 november 2017 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Mootie helpt je wel met kiezen.
Dan moet het wel lukken voor komende zomer.
pi_174874773
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Heb je geen kattenluik in de deur van het hokje?
Nee :(
pi_174874782
quote:
11s.gif Op zondag 5 november 2017 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Het was vandaag open dag bij de Scientology. Iemand van mijn FB-frienden is daar geweest, Ze heeft foto's gemaakt en ze postte een wat slap verhaaltje over hun. Ze heeft daar niet haar echte persoonsgegevens achtergelaten maar ze hadden haar binnen no-time gevonden op internet. Nu wordt ze door een fake John Travolta account bedreigd met rechtszaken e.d.
War bezielt mensen toch.
pi_174874787
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 00:08 schreef mootie het volgende:

[..]

Nee :(
Vraag (8> dan om er één te zagen. Dat kan ik zelfs nog.
pi_174874826
quote:
11s.gif Op zondag 5 november 2017 00:07 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Moest ze dan iets tekenen dat ze niks openbaar mocht maken of iets dergelijks?
Wat een eng clubje is dat toch.
Nee, alles lief en aardig. Ik was een beetje bozig toen ik dat stukje van haar las omdat ik het veel te naïef vond, maar ik heb er niet op gereageerd omdat ik die club niet op m'n dak wil hebben. Ze schreef wel over een nogal maffe scene die ze daar had gezien, twee mensen die tegen een pop zaten te praten. Dat zullen ze niet leuk gevonden hebben.
pi_174874842
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 00:08 schreef mootie het volgende:

[..]

Nee :(
Kan (8> die niet even maken dan?
pi_174874855
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 00:08 schreef mootie het volgende:

[..]

War bezielt mensen toch.
Criminelen zijn het.
pi_174874909
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Nee, alles lief en aardig. Ik was een beetje bozig toen ik dat stukje van haar las omdat ik het veel te naïef vond, maar ik heb er niet op gereageerd omdat ik die club niet op m'n dak wil hebben. Ze schreef wel over een nogal maffe scene die ze daar had gezien, twee mensen die tegen een pop zaten te praten. Dat zullen ze niet leuk gevonden hebben.
Weirdos :o Ik zou ook niet zo blij zijn als ik ze achter me aan had. Willen ze alleen dat ze die post weghaalt of wat?
pi_174874943
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 00:15 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Weirdos :o Ik zou ook niet zo blij zijn als ik ze achter me aan had. Willen ze alleen dat ze die post weghaalt of wat?
Die heeft ze weggehaald maar verder wil ze er niet al te veel over kwijt.
pi_174875105
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Die heeft ze weggehaald maar verder wil ze er niet al te veel over kwijt.
Nee, anders gaan ze daar weer over zeiken natuurlijk.

Ik vraag me wel af wat voor rechtszaken ze hadden kunnen beginnen überhaupt.
pi_174875189
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 00:25 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Nee, anders gaan ze daar weer over zeiken natuurlijk.

Ik vraag me wel af wat voor rechtszaken ze hadden kunnen beginnen überhaupt.
Valse naam opgeven om binnen te komen en dat een beetje uitmelken zodat ze onder valse voorwendselen binnengekomen zou zijn om hun in een slecht daglicht te stellen ... Maar het gaat natuurlijk om de intimidatie, dat is sowieso hun wapen.
pi_174875295
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Valse naam opgeven om binnen te komen en dat een beetje uitmelken zodat ze onder valse voorwendselen binnengekomen zou zijn om hun in een slecht daglicht te stellen ... Maar het gaat natuurlijk om de intimidatie, dat is sowieso hun wapen.
Juridisch gezien zullen ze d'r weinig mee kunnen maar inderdaad, het gaat ook voornamelijk om de intimidatie. Best jammer dat dat dus gelukt is. Wel begrijpelijk.
pi_174875373
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 00:34 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Juridisch gezien zullen ze d'r weinig mee kunnen maar inderdaad, het gaat ook voornamelijk om de intimidatie. Best jammer dat dat dus gelukt is. Wel begrijpelijk.
Ja, hoe graag je het ook zou willen, Scientology is geen organisatie die je moet uitdagen als je niet bereid bent een langdurige strijd te voeren.
pi_174875428
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 november 2017 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Je hebt het wel over de topposter van FOK!, iemand met z'n eigen smiley.
JOH
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_174875429
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ja, hoe graag je het ook zou willen, Scientology is geen organisatie die je moet uitdagen als je niet bereid bent een langdurige strijd te voeren.
Als het dan ook nog gaat om een lousy stukje is het helemaal de moeite niet waard.
pi_174875441
Oké. Moe en pijn in m'n rug. Slaaptijd. Ik blijf niet op voor Recce vandaag.

:W trusten.
pi_174875479
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 00:41 schreef Soury het volgende:

[..]

JOH [ afbeelding ]
En jij hebt ook reteveel posts. Maar eerlijk is eerlijk: die van tong80 (:T) is natuurlijk echterder.
pi_174875507
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 00:42 schreef Lyza666 het volgende:
Oké. Moe en pijn in m'n rug. Slaaptijd. Ik blijf niet op voor Recce vandaag.

:W trusten.
Pijn in je rug? Hoor je dat, mootie? Degene die jou een pocketveringmatras adviseerde heeft pijn in de rug :o

Trusten en sterkte :W
pi_174875529
quote:
10s.gif Op zondag 5 november 2017 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

En jij hebt ook reteveel posts. Maar eerlijk is eerlijk: die van tong80 (:T) is natuurlijk echterder.
Ik kom niet zo vaak in fb van topics, dat scheelt een boel
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_174875599
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 00:48 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik kom niet zo vaak in fb van topics, dat scheelt een boel
Ik alleen nog in RLS-FB maar dat bestaat niet meer. Tong weg, Joezi weg, RLS weg ... het houdt maar niet op.
pi_174875696
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik alleen nog in RLS-FB maar dat bestaat niet meer. Tong weg, Joezi weg, RLS weg ... het houdt maar niet op.
Tong zou me aan me reet roesten, Joezi wel jammer. Maar ja er zijn er meer Gert zie ik ook nooit meer terwijl hij nog wel blauw is hier dacht ik.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_174875856
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 00:59 schreef Soury het volgende:

[..]

Tong zou me aan me reet roesten, Joezi wel jammer. Maar ja er zijn er meer Gert zie ik ook nooit meer terwijl hij nog wel blauw is hier dacht ik.
Gert zit alleen nog meer in het Feijenoord topic. Die zal wel af en toe wat Ajacieden bannen voor de vorm.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')