abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 15 november 2017 @ 10:18:44 #176
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_175083337
quote:
6s.gif Op woensdag 15 november 2017 09:39 schreef Typisch het volgende:
Ja hoi, eventuele feedback kan in het feedbacktopic en eventuele feedback naar users graag in dm. :+
Weer over Waves aub.
sasha35625 twitterde op dinsdag 14-11-2017 om 14:28:49 https://t.co/Fyje03Kjra $waves NG stress-test results! basically - it works guys! we're set to become the fastest #blockchain to date reageer retweet
hierover: ik vernam dat bitshares vele malen sneller is. Maar daar gaat niemand van waves of waves-shillers op in. why not?
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_175083711
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:18 schreef Sosa het volgende:

[..]

hierover: ik vernam dat bitshares vele malen sneller is. Maar daar gaat niemand van waves of waves-shillers op in. why not?
Geen idee. Laat die resultaten eens zien?
pi_175084288
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:18 schreef Sosa het volgende:

[..]

hierover: ik vernam dat bitshares vele malen sneller is. Maar daar gaat niemand van waves of waves-shillers op in. why not?
Van de uitleg die ik heb gelezen begrijp ik dat het bij Bitshares niet gaat om transacties op de blockchain maar om "operations" op hun exchange.

De grafiekjes die getoond zijn door Bitshares zeggen weinig over hoeveel echte geverifieerde transacties hun blockchain aankan.

Verder niet heel relevant, Bitshares en Waves zijn verschillende platforms.
Voor Waves-NG is er genoeg schaalbaarheid om nog vele jaren vooruit te kunnen met deze techniek, zonder tegen de limieten aan te lopen.
pi_175084536
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 11:08 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Van de uitleg die ik heb gelezen begrijp ik dat het bij Bitshares niet gaat om transacties op de blockchain maar om "operations" op hun exchange.

De grafiekjes die getoond zijn door Bitshares zeggen weinig over hoeveel echte geverifieerde transacties hun blockchain aankan.

Verder niet heel relevant, Bitshares en Waves zijn verschillende platforms.
Voor Waves-NG is er genoeg schaalbaarheid om nog vele jaren vooruit te kunnen met deze techniek, zonder tegen de limieten aan te lopen.
Vooral deze claim vind ik wel nice.

In theorie (en eigenlijk ook praktijk) kun je via het Waves Platform super snel elke token versturen die er op de chain is. Dus ik kan mijn BTC veel sneller naar jou sturen met behulp van het Waves Platform (en dus wBTC) dan via de chain van BTC.
pi_175085338
quote:
14s.gif Op woensdag 15 november 2017 11:21 schreef Typisch het volgende:

[..]

Vooral deze claim vind ik wel nice.

In theorie (en eigenlijk ook praktijk) kun je via het Waves Platform super snel elke token versturen die er op de chain is. Dus ik kan mijn BTC veel sneller naar jou sturen met behulp van het Waves Platform (en dus wBTC) dan via de chain van BTC.
Zodra Waves-NG met volle capaciteit geīmplementeerd is (ze gaan eerst met zo'n 100tx/s op mainnet en voeren dat de komende maanden op naar 1000tx/s) kunnen ze het aantal transacties dat Bitcoin nu per dag aan kan in iets meer dan 10 minuten doen.
  woensdag 15 november 2017 @ 12:50:59 #181
131603 Afwazig
Serious business
pi_175086187
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:18 schreef Sosa het volgende:

[..]

hierover: ik vernam dat bitshares vele malen sneller is. Maar daar gaat niemand van waves of waves-shillers op in. why not?
Blockchain tx's is wat anders dan een distributed ledger.
pi_175086215
IOTA to the moon!
pi_175089539
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 12:02 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zodra Waves-NG met volle capaciteit geīmplementeerd is (ze gaan eerst met zo'n 100tx/s op mainnet en voeren dat de komende maanden op naar 1000tx/s) kunnen ze het aantal transacties dat Bitcoin nu per dag aan kan in iets meer dan 10 minuten doen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 22:22 schreef chroestjov het volgende:
Heeft er hier weleens iemand BTC via de gateway naar bijvoorbeeld Bitonic gestuurd? Ik vraag mij namelijk af of de gateway snel genoeg is.
Weet jij dit?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_175089629
Ik denk dat ik die CoffeeCoin maar even over ga slaan, ik vind het allemaal wel wat vergezocht.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_175089780
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 15:26 schreef chroestjov het volgende:
Ik denk dat ik die CoffeeCoin maar even over ga slaan, ik vind het allemaal wel wat vergezocht.
Ik ben er ook niet van overtuigd. Daarnaast heb ik nu zoveel ICO's lopen dat ik daar maar eerst iets van terug wil zien. :)
pi_175091344
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 15:21 schreef chroestjov het volgende:

[..]

[..]

Weet jij dit?
Zou het niet direct versturen vanaf exchange of gateway, dit duurt vrijwel altijd te lang.
Dus eerst naar eigen wallet, dan door.
pi_175093188
OCL gaat lekker :).
  woensdag 15 november 2017 @ 19:27:11 #189
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_175094831
Nog steeds blij met de wisselkoers die Riptobux had tijdens OCL ico. "Gratis" geairdropte Riptobux is nu ~450$ aan OCL
pi_175096131
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 18:36 schreef Scrummie het volgende:
OCL gaat lekker :).
idd trendbreuk. wordt t nog wat met deze coin? heb een tijdje geleden een zooi gekocht maar verder eigenlijk niet naar omgekeken.
pi_175097917
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 17:08 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zou het niet direct versturen vanaf exchange of gateway, dit duurt vrijwel altijd te lang.
Dus eerst naar eigen wallet, dan door.
Bedankt, in dat geval ga ik het via Exodus doen.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 15:35 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ik ben er ook niet van overtuigd. Daarnaast heb ik nu zoveel ICO's lopen dat ik daar maar eerst iets van terug wil zien. :)
Ik krijg ook steeds sterker het idee dat het gros van alle ICO's de waarde van hun eigen coin sterk overschat. Tot dusver heb ik enkel aan Anryze meegedaan en voorlopig ben ik niet meer van plan om in ICO's te stappen, want volgens mij wordt het steeds gekker.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_175099679
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 21:22 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ik krijg ook steeds sterker het idee dat het gros van alle ICO's de waarde van hun eigen coin sterk overschat. Tot dusver heb ik enkel aan Anryze meegedaan en voorlopig ben ik niet meer van plan om in ICO's te stappen, want volgens mij wordt het steeds gekker.
Het aantal ico zal alleen maar toenemen ... net als dat er steeds meer rotzooi tussen zal zitten....
Daarom heb ik aan de ico van Astronaut/Picolo research meegedaan...
Zij nemen de white papers door, maken een selectie en investeren in ico's met slagingskans voor X5 roi of meer.....
Daarom zou het bedrijf waar Dirk Scheringa onlangs is aangesteld ook interessant kunnen zijn... die willen hetzelfde als Astronaut gaan doen ... alleen staat D. Scheringa niet zo goed bekend om zijn boekhoudkunsten en resultaten uit het verleden..

Anryze is tot nu teleurstellend. Wie weet wordt het nog wat.....
Ik twijfelde al om mee te doen. Omdat meerdere FOK'ers eraan meededen ben ik overstag gegaan....

Over OCL ben ik meer dan tevreden. De airdrop van OCL met gratis 75COF was onverwachts maar wel leuk. Des te meer ico's via OCL, des te meer airdrops met gratis tokens..... ^O^

Via BesteBank.org ben ik bij de presale van Bankera/Sprectocoin beland...
27 november gaat de normale ico van Bankera/Spectroin van start... in de pre sale hebben ze 25miloen opgehaald en waren de tokens snel uitverkocht. De token prijs is ¤0.017 p/st, was ¤0.01 in de presale. Momenteel hebben ze al ruim 44000 aangemelde gebruikers en ontvang ik wekelijks dividend... Mocht iemand interesse hebben dan heb ik een referral voor je ;)
pi_175102944
Van 25 naar 12 euro

Bedankt jongens
pi_175103171
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 22:22 schreef SMS303 het volgende:

[..]

Het aantal ico zal alleen maar toenemen ... net als dat er steeds meer rotzooi tussen zal zitten....
Daarom heb ik aan de ico van Astronaut/Picolo research meegedaan...
Zij nemen de white papers door, maken een selectie en investeren in ico's met slagingskans voor X5 roi of meer.....
Daarom zou het bedrijf waar Dirk Scheringa onlangs is aangesteld ook interessant kunnen zijn... die willen hetzelfde als Astronaut gaan doen ... alleen staat D. Scheringa niet zo goed bekend om zijn boekhoudkunsten en resultaten uit het verleden..

Anryze is tot nu teleurstellend. Wie weet wordt het nog wat.....
Ik twijfelde al om mee te doen. Omdat meerdere FOK'ers eraan meededen ben ik overstag gegaan....

Over OCL ben ik meer dan tevreden. De airdrop van OCL met gratis 75COF was onverwachts maar wel leuk. Des te meer ico's via OCL, des te meer airdrops met gratis tokens..... ^O^

Via BesteBank.org ben ik bij de presale van Bankera/Sprectocoin beland...
27 november gaat de normale ico van Bankera/Spectroin van start... in de pre sale hebben ze 25miloen opgehaald en waren de tokens snel uitverkocht. De token prijs is ¤0.017 p/st, was ¤0.01 in de presale. Momenteel hebben ze al ruim 44000 aangemelde gebruikers en ontvang ik wekelijks dividend... Mocht iemand interesse hebben dan heb ik een referral voor je ;)
Iets waar Dirk zijn naam aan verbindt, zou ik persoonlijk ver van wegblijven. Dat Anryze nog niet veel doet, is ook wel vrij logisch, maar ik heb er wel vertrouwen in en het hoeft van mij ook niet meteen iets op te brengen.

Er zijn trouwens ook wel updates:

https://medium.com/@Anryz(...)le-ends-ae361d943b4b

quote:
14s.gif Op donderdag 16 november 2017 00:59 schreef Doublepain het volgende:
Van 25 naar 12 euro

Bedankt jongens
Hoe doe je dit?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_175103407
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 21:22 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Bedankt, in dat geval ga ik het via Exodus doen.

[..]

Ik krijg ook steeds sterker het idee dat het gros van alle ICO's de waarde van hun eigen coin sterk overschat. Tot dusver heb ik enkel aan Anryze meegedaan en voorlopig ben ik niet meer van plan om in ICO's te stappen, want volgens mij wordt het steeds gekker.
Ik ben eerlijk gezegd een beetje teleurgesteld in Anryze. Helemaal geen officiële updates na de ICO. Al schijnt er morgen een update te komen volgens Telegram, maar zodra het kan verkoop ik mijn coins.

Verder doe ik mee aan de DragonChain ICO met een klein bedrag.

[ Bericht 3% gewijzigd door BadVlad op 16-11-2017 02:25:09 ]
pi_175103420
Ik zou zelf zeker niet investeren in een project waar Dirk Scheringa onderdeel van is. Tenzij je uitgeknepen wilt worden. _O-
pi_175103925
https://blog.wavesplatfor(...)g-waves-b5427c6fd49a

Ze pompen weg dag in dag uit goed nieuws in de wereld op het moment. Ze hebben op wavesplatform nu ook een lease calculator. Dat vind ik wel glad ijs. Als mensen niet het beoogde aantal halen kan dat alleen maar leiden tot meer vragen of boosheid. Persoonlijk ben ik eerder van de strategie underpromise, overdeliver. Maargoed we zullen zien.
  donderdag 16 november 2017 @ 09:29:54 #199
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_175105265
quote:
14s.gif Op donderdag 16 november 2017 00:59 schreef Doublepain het volgende:
Van 25 naar 12 euro

Bedankt jongens
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_175110521
Kijkende naar https://coinmarketcap.com/currencies/waves/#markets, lijkt het erop dat er veel fake volume is op yobit en tidex. Orderboek flinterdun en toch veel meer volume dan bittrex. Lijkt er op dat bots eigen orders opkopen. Of de exchange doet het zelf om hoger in de lijsten te komen zodat mensen eerder op die exchange gaan handelen. Ondanks het lagere volume is Bittrex gewoon nog de leidende exchange, mocht iemand zich afvragen waar hij het beste waves kan kopen.
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')