abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 3 november 2017 @ 11:37:40 #1
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174841769
SPOILER: Kampioen 2010-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2013/2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2014/2015
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2016/2017
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2017/2018
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gifjes enzulks
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Nouri
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Onanagod
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174841775
Ik had 'Speelronde 34 is nog ver' :{.
  vrijdag 3 november 2017 @ 11:46:16 #3
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_174841909
Het ontslag van Keizer is hopelijk niet ver.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_174841950
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 november 2017 11:46 schreef Smoofie het volgende:
Het ontslag van Keizer is hopelijk niet ver.
Ze zullen inderdaad wel gaan ontslaan als de wedstrijden worden gewonnen. De enige redding is een verziekte sfeer of zo.
  vrijdag 3 november 2017 @ 11:50:17 #5
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_174841973
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 november 2017 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ze zullen inderdaad wel gaan ontslaan als de wedstrijden worden gewonnen. De enige redding is een verziekte sfeer of zo.
Die keuzes van hem :').

Denk wel dat Siempje basis wordt en erin blijft.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_174842015
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 november 2017 11:50 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Die keuzes van hem :').

Denk wel dat Siempje basis wordt en erin blijft.
Afgelopen zaterdag was wel heel ernstig, ja. Dolberg op linksbuiten voor herhaling vatbaar vinden, Wöber eruit halen terwijl die onze beste verdediger in vorm is. Sowieso vind ik het vasthouden van Huntelaar onbegrijpelijk gezien het feit dat hij momenteel nog een kans van letterlijk 1 meter voor doel nog ver over zou maaien.
  vrijdag 3 november 2017 @ 11:54:10 #7
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_174842048
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 11:52 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Afgelopen zaterdag was wel heel ernstig, ja. Dolberg op linksbuiten voor herhaling vatbaar vinden, Wöber eruit halen terwijl die onze beste verdediger in vorm is. Sowieso vind ik het vasthouden van Huntelaar onbegrijpelijk gezien het feit dat hij momenteel nog een kans van letterlijk 1 meter voor doel nog ver over zou maaien.
Vasthouden aan veltman en Younes ook. :)
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_174842070
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 november 2017 11:54 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Vasthouden aan veltman en Younes ook. :)
Veltman kan ik nog begrijpen aangezien Zeefuik daar nu de enige andere optie is, maar Younes kan je niet verkopen. Al speelt Kluivert nog zo kut, laat hem maar minuten maken; geef hem het vertrouwen. Younes kan je nog niet vertrouwen bij het doorknippen van een lintje.
pi_174842111
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 november 2017 11:50 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Die keuzes van hem :').

Denk wel dat Siempje basis wordt en erin blijft.
Zou wel terecht zijn. Vorig jaar bij PSV was ie ook al zo belangrijk voor het team. Fijne speler.
Dit, dus.
  vrijdag 3 november 2017 @ 11:59:44 #10
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_174842131
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Veltman kan ik nog begrijpen aangezien Zeefuik daar nu de enige andere optie is, maar Younes kan je niet verkopen. Al speelt Kluivert nog zo kut, laat hem maar minuten maken; geef hem het vertrouwen. Younes kan je nog niet vertrouwen bij het doorknippen van een lintje.
Die colombiaan heeft wel meer potentie. Cassiera speelt ook wel goed in Jong btw.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  vrijdag 3 november 2017 @ 12:01:20 #11
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174842153
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 11:58 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Zou wel terecht zijn. Vorig jaar bij PSV was ie ook al zo belangrijk voor het team. Fijne speler.
Over inzet in ieder geval nooit iets te klagen. Echte winnaar, net als zijn broer.

En belangrijke goals maakt hij altijd wel, heel gevaarlijk ook met het hoofd uit standaardsituaties. Alleen wat blessuregevoelig.
pi_174842604
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 november 2017 11:59 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Die colombiaan heeft wel meer potentie. Cassiera speelt ook wel goed in Jong btw.
Oh ja, Orejuela ben ik helemaal vergeten. Al is Veltman denk ik ook een gevalletje dingen zien die wij niet zien aangezien hij best veel goede intercepties maakt.
  vrijdag 3 november 2017 @ 12:32:06 #13
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174842664
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Oh ja, Orejuela ben ik helemaal vergeten. Al is Veltman denk ik ook een gevalletje dingen zien die wij niet zien aangezien hij best veel goede intercepties maakt.
hij heeft z'n vorm ook weer een beetje terug, dat aanvoerderschap is voor hem wel teveel gevraagd
pi_174842691
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 november 2017 11:46 schreef Smoofie het volgende:
Het ontslag van Keizer is hopelijk niet ver.
Ajax onwaardige trainer. Hoe eerder eruit hoe beter.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_174843682
Zou niet echt een vervanger weten voor Keizer. Pepijn lijnders zou misschien leuk zijn, maar dat baseer ik ook maar op een paar hipster stukjes van Michiel Hooch (of hoe die ook heet).
pi_174843744
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 november 2017 11:46 schreef Smoofie het volgende:
Het ontslag van Keizer is hopelijk niet ver.
Tegen de tijd dat er een nieuwe trainer is ben je al bijna klaar met het seizoen.

Beter doen ze doorselecteren op de selectie zoals afgelopen zomer had moeten gebeuren.

Kun je ook gelijk Ziyech, Onana, Frenkie, Neres, Wober etc verkopen omdat die spelers wel ambitie hebben.
wooblabalurg
pi_174843747
Younes _O_
Haters gonna hate! :r
pi_174843769
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 13:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zou niet echt een vervanger weten voor Keizer. Pepijn lijnders zou misschien leuk zijn, maar dat baseer ik ook maar op een paar hipster stukjes van Michiel Hooch (of hoe die ook heet).
Ik kan in principe niemand bedenken die slechter over komt dan Keizer.
wooblabalurg
pi_174843820
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 13:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zou niet echt een vervanger weten voor Keizer. Pepijn lijnders zou misschien leuk zijn, maar dat baseer ik ook maar op een paar hipster stukjes van Michiel Hooch (of hoe die ook heet).
Mijn dooie opa opgegraven en opgezet is nog een betere vertegenwoordiger dan dorpsmongool Keizer.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 3 november 2017 @ 13:37:08 #20
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174843823
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 13:32 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Tegen de tijd dat er een nieuwe trainer is ben je al bijna klaar met het seizoen.

Beter doen ze doorselecteren op de selectie zoals afgelopen zomer had moeten gebeuren.

Kun je ook gelijk Ziyech, Onana, Frenkie, Neres, Wober etc verkopen omdat die spelers wel ambitie hebben.
zal niet zo snel gebeuren inderdaad en wie weet ontwikkelt hij zich wel en die spelers kunnen wel ambitie hebben maar dat moeten ze dan wel laten zien, van de spelers die jij noemt is alleen Onana misschien ver genoeg voor een volgende stap, Ziyech zou ook nog kunnen maar de rest niet
pi_174843846
Younes weer geselecteerd voor Duitsland.

Maar er zijn mensen die liever Kluivert minuten willen laten maken.
pi_174843944
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 13:37 schreef Tarado het volgende:

[..]

zal niet zo snel gebeuren inderdaad en wie weet ontwikkelt hij zich wel en die spelers kunnen wel ambitie hebben maar dat moeten ze dan wel laten zien, van de spelers die jij noemt is alleen Onana misschien ver genoeg voor een volgende stap, Ziyech zou ook nog kunnen maar de rest niet
Er is geen tijd voor de trainer van Ajax om zich te ontwikkelen in het geval deze niet voldoet. Je haalt het gewenste niveau en zo niet dan lig je eruit. Opleiden is leuk maar de kwaliteit moet voorop staan.

Wil overigens niet zeggen dat die spelers allemaal klaar zijn voor een topcompetitie, echter zou ik zelf als speler van Ajax nu willen vertrekken omdat er op teveel plek chronisch gebrek aan kwaliteit is. Bij andere clubs kunnen Ajax spelers met potentie dus eerder een hoger niveau halen.

Voor een Ziyech of een Frenkie is het helemaal niet wenselijk om met NEC spelers als Younes en Veltman te spelen. Des te meer omdat die worden gezien als dragende spelers.
wooblabalurg
pi_174843997
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 november 2017 13:38 schreef wimderon het volgende:
Younes weer geselecteerd voor Duitsland.

Maar er zijn mensen die liever Kluivert minuten willen laten maken.
Er schijnen ook mensen te zijn die ogen hebben en wedstrijden kijken. Verder heb je ook nog mensen die kunnen tellen. Het zit niet mee voor Amin.
wooblabalurg
  vrijdag 3 november 2017 @ 13:45:14 #24
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174843998
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 13:42 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Er is geen tijd voor de trainer van Ajax om zich te ontwikkelen in het geval deze niet voldoet. Je haalt het gewenste niveau en zo niet dan lig je eruit. Opleiden is leuk maar de kwaliteit moet voorop staan.

Ajax wil juist iedereen opleiden, van algemeen directeur tot technisch directeur tot trainer tot materiaalman.
Oh.
pi_174844013
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 november 2017 13:38 schreef wimderon het volgende:
Younes weer geselecteerd voor Duitsland.

Maar er zijn mensen die liever Kluivert minuten willen laten maken.
Yes, nu kan hij hopelijk snel verkocht worden.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')