abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 2 november 2017 @ 23:13:30 #1
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_174836335
quote:
Excuses en coming out Kevin Spacey na beschuldiging seksuele intimidatie

Kevin Spacey zou als 26-jarige geprobeerd hebben seks te hebben met een minderjarige. Anthony Rapp zegt dat de Oscarwinnaar tijdens een feestje in 1986 bovenop hem klom. De Star Trek: Discovery-acteur was toen pas 14 jaar. Spacey is na de beschuldiging officieel uit de kast gekomen.

Buzzfeed heeft een uitgebreid interview met Rapp geplaatst, waarin de nu 46-jarige acteur gedetailleerd over het voorval vertelt. Als kind speelde hij al in Broadwaymusicals en kwam zodoende in een volwassen wereld terecht.

Via via ontmoette de jongen de toen 26-jarige Spacey, destijds een onbekend acteur, die hem uitnodigde voor een feestje bij hem thuis. Rapp bleek de enige minderjarige te zijn en ging uit verveling televisie kijken in de slaapkamer.

Spacey zocht toenadering toen de andere gasten vertrokken waren. ,,Hij tilde me op, legde me op bed en klom bovenop me, op een seksuele manier", aldus Rapp. Hij duwde de acteur van zich af en verliet hevig geschrokken het appartement. De twee zagen elkaar niet meer na het incident.



Spacey heeft via een verklaring op Twitter gereageerd op het incident. Hij zegt het zich niet te kunnen herinneren, maar betuigt zijn diepste spijt als het toch 'in een dronken bui' zou hebben plaatsgevonden. ,,Het is dertig jaar geleden''. Ook biecht de House of Cards-acteur op homoseksueel te zijn. Dat was voor zijn naasten geen geheim, maar het was voor Spacey - mede door het verhaal van Rapp - tijd om het openbaar te maken. ,,Ik wil hier open en eerlijk in zijn, en dat start met het onderzoeken van mijn eigen gedrag'', aldus de acteur op Twitter.

Jarenlang mond gehouden
Het schandaal rond Harvey Weinstein gaf Rapp de moed om naar buiten te treden met zijn verhaal. ,,Ik wil een ander licht laten schijnen op het gedrag dat jarenlang is toegestaan, omdat heel veel mensen, inclusief ikzelf, hun mond hebben gehouden. Dat wil ik niet meer."
Bijzonder verhaal. Zou de coming out een afleiding zijn voor de claim van poging tot aanranding van de jonge Rapp?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 2 november 2017 @ 23:16:38 #2
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_174836388
En hier dus het laatste verhaal.

Kevin Spacey Accused of Attempted Rape by Then 15 Year Old Ex-Boyfriend: ‘He is a Pedophile’

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_174836606
#me2
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_174836739
Meer dan 30 jaar geleden...waar ligt de grens?
pi_174837285
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 23:16 schreef Mani89 het volgende:
En hier dus het laatste verhaal.

Kevin Spacey Accused of Attempted Rape by Then 15 Year Old Ex-Boyfriend: ‘He is a Pedophile’

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De jongen had ten tijde van het voorval met Spacey al een sexuele relatie met zijn 10 jaar oudere neef. Daarna werd het me een beetje te banaal en ben ik gestopt met lezen.
Wat een aso gedoe.
pi_174837377
Ik krijg bij dit soort gevallen wel altijd een beetje het idee van een gigantische heksenjacht. Als hij schuldig is moet hij uiteraard verantwoording afleggen, maar soms lijkt het wel bij publieke figuren of het niet uitmaakt of er sprake van schuld is of niet, er moet gewoon bloed vloeien.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_174837443
yashar twitterde op vrijdag 03-11-2017 om 00:09:43 NEW: 8 "House of Cards" employees allege that Kevin Spacey sexually harassed/assaulted them. @Chloe_Melas reports https://t.co/kztIs4ofCN reageer retweet
:N
pi_174837676


Waarom staan al die 'alleged' rapists breed lachend met Clinton op de foto? :s)
pi_174837695
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 23:31 schreef Bivox.Silentic het volgende:
Meer dan 30 jaar geleden...waar ligt de grens?
Als het meer dan 30 jaar geleden was met een zaadcel. The limit.
  vrijdag 3 november 2017 @ 01:11:41 #10
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_174837728
Zou bijzonder jammer zijn als het allemaal waar is.

Maar aan de andere kant zou niemand er mee weg moeten komen, hoe populair (of hoeveel macht) diegene ook is/heeft
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_174837753
quote:
15s.gif Op vrijdag 3 november 2017 00:58 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]

Waarom staan al die 'alleged' rapists breed lachend met Clinton op de foto? :s)
Clinton was natuurlijk wel de ultieme foute man. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  vrijdag 3 november 2017 @ 01:25:21 #12
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_174837779
Komt het nou door zijn rol is HOC dat het veel mensen toch niet helemaal verbaast of is dat gewoon wat we willen zien vraag ik me af.

Bijvoorbeeld, ik kan me niet voorstellen dat Bryan Cranston zulke geheimen zou hebben.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 3 november 2017 @ 01:50:08 #13
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_174837877
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 november 2017 01:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Komt het nou door zijn rol is HOC dat het veel mensen toch niet helemaal verbaast of is dat gewoon wat we willen zien vraag ik me af.
Nee, er gaan echt al jaren geruchten over Spacey.
Alleen bleef het altijd daarbij, geruchten.
pi_174837957
Spacey misdroeg zich ook op set van House of Cards, zeggen collega's
https://nos.nl/artikel/22(...)eggen-collega-s.html
pi_174838041
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 23:31 schreef Bivox.Silentic het volgende:
Meer dan 30 jaar geleden...waar ligt de grens?
Als wat deze anonieme ex zegt waar is, dan ligt er wat mij betreft geen grens. In tegenstelling tot het vorige verhaal lijkt me hier zeker wel sprake van (poging tot) verkrachting. Er wordt niets gezegd over alcohol of drugs, dus dat kan nu ook niet als excuus gebruikt worden.
  vrijdag 3 november 2017 @ 07:08:25 #17
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_174838583
Spacey is nog erger als Trump, wat een Creep
  vrijdag 3 november 2017 @ 08:55:35 #18
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_174839414
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 02:17 schreef Braindead2000 het volgende:
Spacey misdroeg zich ook op set van House of Cards, zeggen collega's
https://nos.nl/artikel/22(...)eggen-collega-s.html
quote:
Zijn agent liet gisteren weten dat Kevin Spacey zich naar aanleiding van de beschuldigingen heeft gemeld bij een therapeut. Wat voor soort therapie Spacey krijgt, is niet bekend.
Aha, dezelfde therapeut die Weinstein ook binnen een week genas zeker :')
Scratch a liberal and you will find a fascist
  vrijdag 3 november 2017 @ 09:03:49 #19
321876 Cherna
Fuck the System
pi_174839529
Kevin Spacey in een exosuit. We all love Kevin Space in an exosuit.

krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_174839643
De verwachting is dat seizoen gecanceld wordt en misschien wel alle seizoenen van netflix gedonderd :{

Moet seizoen 5 nog kijken.
pi_174840331
Dit lijkt meer op een afrekening met iemand die toch al niet geliefd was in het wereldje. Ik heb niks met Kevin Spacey maar vind het verwerpelijk zo'n trial by media. En uit commerciële overwegingen laten opdrachtgevers je dan meteen vallen. Hoezo onschuldig tot het tegendeel is bewezen? Het hysterische gepeupel heeft het vonnis al geveld.
pi_174840467
Wat gewoon belachelijk is in dit hele circus is dat niemand zijn mond open doet, jarenlang niet en nu opeens naar voren komt met allerlei beschuldigingen.
Had dan meteen iets gezegd maar waarschijnlijk is geld verdienen belangrijker en nu de serie gecancelled wordt komen ze opeens met beschuldigingen.
Dat maakt de boel totaal ongeloofwaardig
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
  vrijdag 3 november 2017 @ 10:19:16 #23
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_174840636
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 10:07 schreef Bloemkool het volgende:
Wat gewoon belachelijk is in dit hele circus is dat niemand zijn mond open doet, jarenlang niet en nu opeens naar voren komt met allerlei beschuldigingen.
Had dan meteen iets gezegd maar waarschijnlijk is geld verdienen belangrijker en nu de serie gecancelled wordt komen ze opeens met beschuldigingen.
Dat maakt de boel totaal ongeloofwaardig
De meeste mensen nemen dat soort geheimen juist mee het graf in, en zeggen er dus niets iets van omdat ze het niet durven, of denken dat het erbij hoort.

Nu de laatste tijd een paar bekende lui hiervoor opgepakt zijn snap ik wel dat mensen nu naar voren komen.

Het is ook geen makkelijk iets om te vertellen aan iemand. "Hey, Kevin Spacy heeft me aangerand!" Wie gelooft dat nou? Als je naar de politie stapt lachen ze je waarschijnlijk uit. Bovendien is het een vrij vernederend iets. Als jij morgen door een man aangerand zou worden, zou je dat dan meteen aan je vrienden gaan vertellen, of zou je dat voorlopig voor jezelf houden?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_174841120
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 november 2017 10:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

De meeste mensen nemen dat soort geheimen juist mee het graf in, en zeggen er dus niets iets van omdat ze het niet durven, of denken dat het erbij hoort.

Nu de laatste tijd een paar bekende lui hiervoor opgepakt zijn snap ik wel dat mensen nu naar voren komen.

Het is ook geen makkelijk iets om te vertellen aan iemand. "Hey, Kevin Spacy heeft me aangerand!" Wie gelooft dat nou? Als je naar de politie stapt lachen ze je waarschijnlijk uit. Bovendien is het een vrij vernederend iets. Als jij morgen door een man aangerand zou worden, zou je dat dan meteen aan je vrienden gaan vertellen, of zou je dat voorlopig voor jezelf houden?
Ja, of gewoon zaken overdrijven en proberen mee te liften op de hetze die door anderen wordt veroorzaakt. Goed, dat er tig jaar geleden is gebeurd dat niet door de beugel kan, dat moet veroordeeld worden. Maar nu er meerdere beschuldigingen zijn, kan ik me niet voorstellen dat deze ook allemaal waar zijn. Is wel heel toevallig zo (combinatie van stoppen van de serie, dat metoo gedoe).
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_174841143
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 november 2017 10:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

De meeste mensen nemen dat soort geheimen juist mee het graf in, en zeggen er dus niets iets van omdat ze het niet durven, of denken dat het erbij hoort.

Nu de laatste tijd een paar bekende lui hiervoor opgepakt zijn snap ik wel dat mensen nu naar voren komen.

Het is ook geen makkelijk iets om te vertellen aan iemand. "Hey, Kevin Spacy heeft me aangerand!" Wie gelooft dat nou? Als je naar de politie stapt lachen ze je waarschijnlijk uit. Bovendien is het een vrij vernederend iets. Als jij morgen door een man aangerand zou worden, zou je dat dan meteen aan je vrienden gaan vertellen, of zou je dat voorlopig voor jezelf houden?
Dan ging ik naar de politie om aangifte te doen met daarna een portie goede wraak.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
  vrijdag 3 november 2017 @ 10:55:46 #26
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_174841162
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 10:52 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ja, of gewoon zaken overdrijven en proberen mee te liften op de hetze die door anderen wordt veroorzaakt. Goed, dat er tig jaar geleden is gebeurd dat niet door de beugel kan, dat moet veroordeeld worden. Maar nu er meerdere beschuldigingen zijn, kan ik me niet voorstellen dat deze ook allemaal waar zijn. Is wel heel toevallig zo (combinatie van stoppen van de serie, dat metoo gedoe).
Je hoeft je ook niet voor te stellen dat alle verhalen waar zijn, er hoeft er namelijk maar 1 waar te zijn. Dat zou al voldoende moeten lijkt me.

Het is natuurlijk geen toeval. Dat MeToo en dit met Kevin Spacy kwamen beide voort uit de onthullingen met betrekking tot Anthony Weiner. En de beerput gaat steeds verder open.

Het is bv ook een soort publiek geheim dat de mode industrie vol zit met seks en dergelijke om hogerop te kunnen komen. Vaak ook niet met toestemming van beide kanten. Reken maar dat daar ook nog ooit een hoop vuil naar boven komt drijven.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 3 november 2017 @ 10:56:18 #27
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_174841173
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 10:54 schreef Bloemkool het volgende:

[..]

Dan ging ik naar de politie om aangifte te doen met daarna een portie goede wraak.
Uhuh. Maar niet iedereen is zo'n baas als jij denk ik. Betekend niet dat je dan niet kan begrijpen dat andere niet zo zouden handelen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_174841243
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 november 2017 10:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Uhuh. Maar niet iedereen is zo'n baas als jij denk ik. Betekend niet dat je dan niet kan begrijpen dat andere niet zo zouden handelen.
Dat begrijp ik zeker maar er zullen er genoeg tussen zitten die er persoonlijk gewin uit willen halen ten koste van iemand anders.
Dit heeft het niks met 'baas' zijn te maken, beetje vreemde woordkeuze hier in een toch wel serieuze discussie. Maar gewoon met hoe je in elkaar zit. Waardoor ik best begrijp dat iemand niet weet hoe met zoiets om te gaan terwijl iemand anders direct naar de politie gaat.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
  vrijdag 3 november 2017 @ 11:02:23 #29
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_174841267
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 11:00 schreef Bloemkool het volgende:

[..]

Dat begrijp ik zeker maar er zullen er genoeg tussen zitten die er persoonlijk gewin uit willen halen ten koste van iemand anders.
Dit heeft het niks met 'baas' zijn te maken, beetje vreemde woordkeuze hier in een toch wel serieuze discussie. Maar gewoon met hoe je in elkaar zit. Waardoor ik best begrijp dat iemand niet weet hoe met zoiets om te gaan terwijl iemand anders direct naar de politie gaat.
Natuurlijk. Maar als jij nu naar de politie stapt over dat Frans Bauer je heeft aangerand. Gaan ze je dan geloven of denken ze dat je een aandachtszoeker bent?

Je wordt gewoon uitgelachen bij de politie tenzij je heel sterk bewijs hebt.

edit: blijkbaar wisten sommige mensen rondom hem dat dit gaande was. Dat zijn de mensen die je moet aanspreken waarom ze het niet eerder gemeld hebben.

[ Bericht 5% gewijzigd door Eyjafjallajoekull op 03-11-2017 11:24:52 ]
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 3 november 2017 @ 11:53:04 #30
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_174842019
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 10:54 schreef Bloemkool het volgende:

[..]

Dan ging ik naar de politie om aangifte te doen met daarna een portie goede wraak.
Je snapt toch wel dat je dan in Hollywood toedeledoki kan zeggen tegen je carrière?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_174842193
Lekker voor hem. Ik hoop dat ze hem ook gaan vervolgen voor het voor de metro gooien van de jonge journaliste
pi_174842227
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 12:04 schreef Toefjes het volgende:
Lekker voor hem. Ik hoop dat ze hem ook gaan vervolgen voor het voor de metro gooien van de jonge journaliste
Ik ook. Lekker wijf was dat. Zonde.
  vrijdag 3 november 2017 @ 12:06:40 #33
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_174842229
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 11:53 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Je snapt toch wel dat je dan in Hollywood toedeledoki kan zeggen tegen je carrière?
Precies. Als je uit de school klapt kan je het wel vergeten in de branche waar je werkt vaak.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_174842268
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 12:06 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik ook. Lekker wijf was dat. Zonde.
Ik was verbijsterd. Het was net als met JFK. Iedereen weet nog waar hij/zij was toen Zoe Barnes vermoord werd. Zo zat ik voor de tv in mijn woonkamer.
  vrijdag 3 november 2017 @ 13:07:47 #35
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_174843292
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 november 2017 10:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

De meeste mensen nemen dat soort geheimen juist mee het graf in, en zeggen er dus niets iets van omdat ze het niet durven, of denken dat het erbij hoort.
Dit dus, en daarnaast zijn ze (terecht) als de dood om voor de rechter gesleurd te worden door de studio/agency/acteur zelf.
Als aspirerend acteur/productiemedewerker zonder enige invloed en zonder dikke bankrekening heb je geen schijn van kans in zo'n rechtszaak tenzij je keihard bewijs in handen hebt. En dan nog loop je het risico dat een man van Spacey's statuur je helemaal kapot procedeert met een batterij advocaten waar je akelig van wordt.
En als kers op de taart kan je ook meteen afscheid nemen van je carrière, want in Hollywood kom je nooit meer aan de bak.

Het is niet zo zwart-wit zoals hier vaak afgeschilderd wordt ("ik zou meteen aangifte doen en wraak nemen!")
pi_174843378
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 12:08 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik was verbijsterd. Het was net als met JFK. Iedereen weet nog waar hij/zij was toen Zoe Barnes vermoord werd. Zo zat ik voor de tv in mijn woonkamer.
Ik vind de vergelijking Kate Mara en JFK echt creatief. Chapeau!
wooblabalurg
  vrijdag 3 november 2017 @ 13:24:19 #37
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_174843600
ik had Kevin hoog zitten, nu blijkt dat hij laag zat, heb ik het echt gehad met hem.
  vrijdag 3 november 2017 @ 14:14:24 #38
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_174844616
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 13:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Dit dus, en daarnaast zijn ze (terecht) als de dood om voor de rechter gesleurd te worden door de studio/agency/acteur zelf.
Als aspirerend acteur/productiemedewerker zonder enige invloed en zonder dikke bankrekening heb je geen schijn van kans in zo'n rechtszaak tenzij je keihard bewijs in handen hebt. En dan nog loop je het risico dat een man van Spacey's statuur je helemaal kapot procedeert met een batterij advocaten waar je akelig van wordt.
En als kers op de taart kan je ook meteen afscheid nemen van je carrière, want in Hollywood kom je nooit meer aan de bak.

Het is niet zo zwart-wit zoals hier vaak afgeschilderd wordt ("ik zou meteen aangifte doen en wraak nemen!")
Gewoon zeggen dat je iets soortgelijks met Charlie Sheen hebt gedaan en dat een condoom niet nodig is.

Kan me niet voorstellen dat hij dan doorzet.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 3 november 2017 @ 17:01:26 #39
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_174847687
Gaan nu de jongens klagen, nadat de meiden hun zegje hebben gedaan?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 3 november 2017 @ 17:04:33 #40
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_174847754
Vroeger was het allemaal onderdeel van de duistere romantiek rondom een artiestenbestaan.
Tegenwoordig heet het dat je als beroemd acteur een voorbeeldfunctie hebt. ;(.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_174847806
Weetje wat ik het ergste vind, dat house of cards nu stopt/niet doorgaat. Prima acteur en altijd vermaakt met Kevin. Ik wil vermaakt worden, niet dit gezeik.
  vrijdag 3 november 2017 @ 17:20:40 #42
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174848055
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 17:06 schreef kurk_droog het volgende:
Weetje wat ik het ergste vind, dat house of cards nu stopt/niet doorgaat. Prima acteur en altijd vermaakt met Kevin. Ik wil vermaakt worden, niet dit gezeik.
Kutslachtoffers ook die geen rekening houden met jou :(
Oh.
pi_174850379
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 09:11 schreef Coritchando het volgende:
De verwachting is dat seizoen gecanceld wordt en misschien wel alle seizoenen van netflix gedonderd :{

Moet seizoen 5 nog kijken.
Dat is echt niet om Spacey, maar omdat ze qua verhaallijn niet tegen de realiteit opkunnen. Nu maar wachten tot Veronica zaterdagavond die 2 films met Spacey cancelt
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_174850495
Het is toch ongelofelijk dat zo'n man gewoon zijn gang kon gaan. En hij zal niet de enige zijn in Hollywood.
  vrijdag 3 november 2017 @ 20:16:26 #45
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_174851366
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 19:30 schreef vipergts het volgende:

[..]

Dat is echt niet om Spacey
, maar omdat ze qua verhaallijn niet tegen de realiteit opkunnen. Nu maar wachten tot Veronica zaterdagavond die 2 films met Spacey cancelt
Heb je daar een bron van?
2019: The Great Awakening
pi_174851447
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 20:16 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Heb je daar een bron van?
Nee maar wat moet je als HOC schrijvers nog verzinnen als er een blonde oranje bejaarde vanuit het Witte Huis op Twitter zit te tieren er is daar meer herrie in de tent dan dat ze in 100 jaar bij HOC nog niet kunnen verzinnen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_174851512
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 19:36 schreef Jojoke het volgende:
Het is toch ongelofelijk dat zo'n man gewoon zijn gang kon gaan. En hij zal niet de enige zijn in Hollywood.
Ik vind het ongelofelijk dat op de set elke keer bekend is dat een persoon zo is en ze gewoon wegkijken. Middelen zat tegenwoordig om iemand te pakken op zoiets. Als in dit geval Spacey dit gedaan heeft moet hij gestraft worden maar die wegkijkers zijn bijna net zo erg. En dat hypocriete gelul achteraf is nog het ergste zeg dan gewoon niets
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  vrijdag 3 november 2017 @ 21:20:43 #48
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_174852724
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 20:23 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ik vind het ongelofelijk dat op de set elke keer bekend is dat een persoon zo is en ze gewoon wegkijken. Middelen zat tegenwoordig om iemand te pakken op zoiets. Als in dit geval Spacey dit gedaan heeft moet hij gestraft worden maar die wegkijkers zijn bijna net zo erg. En dat hypocriete gelul achteraf is nog het ergste zeg dan gewoon niets
Ze kiezen allemaal voor het geld (carrière). Het zijn stuk voor stuk hoeren. Prima (tot op zekere hoogte), maar dan niet jaren later met je verhaal komen nadat een ander z'n nek heeft uitgestoken om als eerste z'n bek open te trekken en de beschuldigde nog verder de grond in trappen omdat je bloed ruikt. Laffe honden.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_174853403
Ik beoordeel hem op zijn acteren, niet op zijn gedrag buiten de set. Als ik met popcorn geniet van zijn films en series mag die doen wat die wil.
  vrijdag 3 november 2017 @ 22:02:01 #50
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_174853845
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 21:46 schreef kurk_droog het volgende:
Ik beoordeel hem op zijn acteren, niet op zijn gedrag buiten de set. Als ik met popcorn geniet van zijn films en series mag die doen wat die wil.
Jouw grens is dan wanneer dit op de set zou gebeuren?
2019: The Great Awakening
pi_174853958
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 22:02 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Jouw grens is dan wanneer dit op de set zou gebeuren?
mij boeit de set niet, ik wil house of cards
  vrijdag 3 november 2017 @ 22:08:20 #52
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_174854035
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 22:05 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

mij boeit de set niet, ik wil house of cards
Oh ik dacht even dat je een grens aangaf, sorry.
2019: The Great Awakening
  vrijdag 3 november 2017 @ 22:53:14 #53
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_174855096
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 21:46 schreef kurk_droog het volgende:
Ik beoordeel hem op zijn acteren, niet op zijn gedrag buiten de set. Als ik met popcorn geniet van zijn films en series mag die doen wat die wil.
Ik weet het niet. Het 100% scheiden van elkaar is lastig. Als ik nu Bill Cosby zie denk ik ook meteen aan wat hij allemaal gedaan heeft.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  roze vrijdag 3 november 2017 @ 23:00:30 #54
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_174855226
Oh damn ik had alleen dat eerste verhaal nog maar meegekregen.
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 4 november 2017 @ 00:49:52 #55
1234 HiZ
Istanbullu
pi_174856904
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 00:02 schreef Za het volgende:

[..]

De jongen had ten tijde van het voorval met Spacey al een sexuele relatie met zijn 10 jaar oudere neef. Daarna werd het me een beetje te banaal en ben ik gestopt met lezen.
Wat een aso gedoe.
Ligt het aan mij of waren 'baggy pants' nog helemaal niet in de mode in 1983 (toen dit voorval zich zou hebben voorgedaan ?
pi_174858937
Verdomme.. Klootzakken. Ze stoppen ermee
pi_174858959
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 00:49 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ligt het aan mij of waren 'baggy pants' nog helemaal niet in de mode in 1983 (toen dit voorval zich zou hebben voorgedaan ?
:')
pi_174858961
quote:
Op zaterdag 4 november 2017 00:49 schreef HiZ het volgende:
Ligt het aan mij of waren 'baggy pants' nog helemaal niet in de mode in 1983 (toen dit voorval zich zou hebben voorgedaan ?

Mwoah.
pi_174858974
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 21:46 schreef kurk_droog het volgende:
Ik beoordeel hem op zijn acteren, niet op zijn gedrag buiten de set. Als ik met popcorn geniet van zijn films en series mag die doen wat die wil.
Collega's van hem mogen een veilige werkplek eisen. Niet meer dan redelijk lijkt me.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_174858979
quote:
De broek hing toen niet op de knieën hoor. Je had toen heupbroeken en die zaten redelijk strak rond de kuiten.
I´m back.
pi_174858993
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 november 2017 23:00 schreef Amarantha het volgende:
Oh damn ik had alleen dat eerste verhaal nog maar meegekregen.
Ja, dit was me ook ontschoten idd.
Vraag me nu af wat-ie allemaal uitgespookt heeft, hoe ernstig het is.
Ook gek dat, aangezien HoC al 5 series kent, daarover eerder niets bekend is gemaakt. Durfde men dat eerder niet?
I´m back.
pi_174859286
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 22:05 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

mij boeit de set niet, ik wil house of cards
Tja, ook Netflix trekt zijn handen er nu ook vanaf. Dus seizoen 5 lijkt hiermee het laatste seizoen.

Desondanks vind ik het griezelig dat je zonder concreet bewijs en proces iemand met een verkrachtingsexcuus kunt ruïneren. Kijk, als deze man inderdaad gedaan heeft waarvan die is beschuldigd dan rechtvaardigt het deze extreme maatregelingen.

Maar zonder bewijs of proces. Lijkt wel of we als beschaving terug hollen naar de middeleeuwen waarbij iemand bij beschuldiging een heks te zijn al zonder proces levend wordt verbrand.
  zaterdag 4 november 2017 @ 09:36:45 #63
471186 Waldorf2017
Beautiful, dirty, rich
pi_174859404
Ze willen Frank dood laten gaan in de serie zodat ze verder kunnen zonder Kevin Spacey.

Alsof de serie dan nog leuk is :')
You need to be cold to be queen.
pi_174859671
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 09:36 schreef Waldorf2017 het volgende:
Ze willen Frank dood laten gaan in de serie zodat ze verder kunnen zonder Kevin Spacey.

Alsof de serie dan nog leuk is :')
House of Cards is Frank Underwood.

Geweldige rol al was het vuurtje in het vijfde seizoen wel een beetje gedoofd.
  zaterdag 4 november 2017 @ 10:03:27 #65
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_174859682
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 09:16 schreef Elzies het volgende:

[..]

Tja, ook Netflix trekt zijn handen er nu ook vanaf. Dus seizoen 5 lijkt hiermee het laatste seizoen.

Desondanks vind ik het griezelig dat je zonder concreet bewijs en proces iemand met een verkrachtingsexcuus kunt ruïneren. Kijk, als deze man inderdaad gedaan heeft waarvan die is beschuldigd dan rechtvaardigt het deze extreme maatregelingen.

Maar zonder bewijs
of proces. Lijkt wel of we als beschaving terug hollen naar de middeleeuwen waarbij iemand bij beschuldiging een heks te zijn al zonder proces levend wordt verbrand.
Ik gok dat het iets verder gaat dan alleen aantijgingen inmiddels. Ik denk niet dat ze op grond van drie, vier verhaaltjes alles laten vallen maar dat ze eerst hebben onderzocht of er iets waar en te bewijzen valt. Achter de schermen is denk ik wel duidelijk inmiddels dat er echt iets is met hem, het niet meer te houden is en het een kwestie van tijd is voordat dit naar buiten komt in de vorm van echte aanklachten bijvoorbeeld. Anders laten ze zo'n succesvolle serie echt niet ineens stilleggen of hangen.
pi_174859683
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 09:16 schreef Elzies het volgende:

[..]

Tja, ook Netflix trekt zijn handen er nu ook vanaf. Dus seizoen 5 lijkt hiermee het laatste seizoen.

Desondanks vind ik het griezelig dat je zonder concreet bewijs en proces iemand met een verkrachtingsexcuus kunt ruïneren. Kijk, als deze man inderdaad gedaan heeft waarvan die is beschuldigd dan rechtvaardigt het deze extreme maatregelingen.

Maar zonder bewijs of proces. Lijkt wel of we als beschaving terug hollen naar de middeleeuwen waarbij iemand bij beschuldiging een heks te zijn al zonder proces levend wordt verbrand.
Het is niet zo dat er maar één verkrachtingsexcuus of beschuldiging is.

Neem alleen al House of Cards. Daarover verscheen dit:

''Vrijdag meldt CNN dat acht medewerkers en oud-medewerkers van de Netflix-serie House of Cards hebben laten weten op de set van de hitserie seksueel te zijn geïntimideerd door Kevin Spacey.''

Lijkt me genoeg om de productie stil te leggen.
  zaterdag 4 november 2017 @ 10:09:44 #67
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174859747
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 09:16 schreef Elzies het volgende:

[..]

Tja, ook Netflix trekt zijn handen er nu ook vanaf. Dus seizoen 5 lijkt hiermee het laatste seizoen.

Desondanks vind ik het griezelig dat je zonder concreet bewijs en proces iemand met een verkrachtingsexcuus kunt ruïneren. Kijk, als deze man inderdaad gedaan heeft waarvan die is beschuldigd dan rechtvaardigt het deze extreme maatregelingen.

Maar zonder bewijs of proces. Lijkt wel of we als beschaving terug hollen naar de middeleeuwen waarbij iemand bij beschuldiging een heks te zijn al zonder proces levend wordt verbrand.
Waar werk jij? Als 8 mensen daar beschuldigingen van seksuele intimidatie over 1 werknemer bij de baas neerleggen, zou jouw baas dan zeggen, werk maar door tot het bewezen is?
Laffe huichelaar
pi_174859766
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 10:03 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Ik gok dat het iets verder gaat dan alleen aantijgingen inmiddels. Ik denk niet dat ze op grond van drie, vier verhaaltjes alles laten vallen maar dat ze eerst hebben onderzocht of er iets waar en te bewijzen valt. Achter de schermen is denk ik wel duidelijk inmiddels dat er echt iets is met hem, het niet meer te houden is en het een kwestie van tijd is voordat dit naar buiten komt in de vorm van echte aanklachten bijvoorbeeld. Anders laten ze zo'n succesvolle serie echt niet ineens stilleggen of hangen.
We kennen allemaal het verschijnsel dat wanneer één iemand met een aanrandingsverhaal komt er ineens meerdere uit de kast komen. Dat is een bekend psychologisch verschijnsel. Ongeacht of de beschuldigingen kloppen of niet. En dat maakt te snel oordelen ook zo gevaarlijk.

Ongeacht iemand nu wel of niet schuldig is, iedereen heeft recht op hoor en wederhoor en op een eerlijk proces.

In dit geval ontkent Kevin Spacey de beschuldigingen niet en zijn laatste reactie was in de trant van hulp zoeken, dus dat legt de suggestie neer dat het zou kunnen kloppen.

Maar er zijn ook gevallen bekend waarbij er ronduit wordt gelogen en de intentie ligt in zaken als afpersing of iemand willen ruïneren. Daarom horen dit soort gevoelige onderwerpen ook niet thuis in de entertainmentindustrie, zoals we afgelopen week in eigen land zagen. Want dat was echt een blamage van het allerlaagste soort.
pi_174859771
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 19:36 schreef Jojoke het volgende:
Het is toch ongelofelijk dat zo'n man gewoon zijn gang kon gaan. En hij zal niet de enige zijn in Hollywood.
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind het zwaar overtrokken allemaal. Dat hele metoo gelul hoor.
pi_174859776
Een briljant acteur, daar zien we helaas niks meer van. Ik houd van zijn gezichtsuitdrukkingen. Fantastisch. O+ Helaas dat hij niet van jochies kan afblijven. Wat nu naar buiten is gekomen, is natuurlijk niks bij wat hij heeft gedaan. Reken er maar op dat hij vanaf zijn 26e tot nu flink bezig is geweest.
pi_174859784
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 09:16 schreef Elzies het volgende:

[..]

Tja, ook Netflix trekt zijn handen er nu ook vanaf. Dus seizoen 5 lijkt hiermee het laatste seizoen.

Desondanks vind ik het griezelig dat je zonder concreet bewijs en proces iemand met een verkrachtingsexcuus kunt ruïneren. Kijk, als deze man inderdaad gedaan heeft waarvan die is beschuldigd dan rechtvaardigt het deze extreme maatregelingen.

Maar zonder bewijs of proces. Lijkt wel of we als beschaving terug hollen naar de middeleeuwen waarbij iemand bij beschuldiging een heks te zijn al zonder proces levend wordt verbrand.
Helemaal mee eens
pi_174859797
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 10:13 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens
Kijk, Netflix en andere bedrijven die wisten dit al. Dit is niet van de laatste jaren. Maar ze zijn hypocriet, dus pas nu het openlijk is trekken ze de handjes er vanaf.
pi_174859835
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 10:14 schreef Daargaatze het volgende:

[..]

Kijk, Netflix en andere bedrijven die wisten dit al. Dit is niet van de laatste jaren. Maar ze zijn hypocriet, dus pas nu het openlijk is trekken ze de handjes er vanaf.
Het koetje moet eerst goed worden uitgemolken voordat men doorheeft dat de melk zuur is.

(ter plekke verzonnen :) )
pi_174859857
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 10:14 schreef Daargaatze het volgende:

[..]

Kijk, Netflix en andere bedrijven die wisten dit al. Dit is niet van de laatste jaren. Maar ze zijn hypocriet, dus pas nu het openlijk is trekken ze de handjes er vanaf.
Natuurlijk zijn ze hypocriet..de publieke opinie is machtig want bedrijven vrezen allemaal voor imagoschade. Seksuele intimidatie is nooit goed te praten maar er is nu een heksenjacht gaande. Het is net als in primitieve tijden..de meute is wreed en de meute wil bloed zien. Beschaving is een laagje vernis..ten diepste zijn we nog gewoon barbaren.
pi_174859888
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 10:09 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Waar werk jij? Als 8 mensen daar beschuldigingen van seksuele intimidatie over 1 werknemer bij de baas neerleggen, zou jouw baas dan zeggen, werk maar door tot het bewezen is?
Het verbaast mij niet dat dit al eerder bekend was. Zoiets blijft niet ongehoord als je het al jarenlang doet. Met andere woorden: die hele wereld daar is hypocriet. Ze gedogen misbruik als het maar niet geopenbaard wordt. Wat een ziekelingen daar in Amerika :')
pi_174859899
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 08:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dit was me ook ontschoten idd.
Vraag me nu af wat-ie allemaal uitgespookt heeft, hoe ernstig het is.
Ook gek dat, aangezien HoC al 5 series kent, daarover eerder niets bekend is gemaakt. Durfde men dat eerder niet?
Nee het zijn hypocriete zakkevullers die dachten zolang het mij niet overkomt en de kijkcijfers goed zijn ga ik de vuile was niet buitenhangen, en nu het naar buitenkomt vertrapt dat ongedierte elkaar zowat om maar te kunnen vertellen hoe erg ze het vinden.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_174859958
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 10:25 schreef Daargaatze het volgende:

[..]

Het verbaast mij niet dat dit al eerder bekend was. Zoiets blijft niet ongehoord als je het al jarenlang doet. Met andere woorden: die hele wereld daar is hypocriet. Ze gedogen misbruik als het maar niet geopenbaard wordt. Wat een ziekelingen daar in Amerika :')
Het is natuurlijk wachten op misbruik schandalen op de set van GTST, Het Binnenhof oid. Zoiets is echt niet alleen een Amerikaans iets.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_174859961
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 10:26 schreef vipergts het volgende:

[..]

Nee het zijn hypocriete zakkevullers die dachten zolang het mij niet overkomt en de kijkcijfers goed zijn ga ik de vuile was niet buitenhangen, en nu het naar buitenkomt vertrapt dat ongedierte elkaar zowat om maar te kunnen vertellen hoe erg ze het vinden.
Dit. Hypocriete linkse zakkenvullende deugers zijn het. Bah. :r
pi_174860038
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 10:25 schreef Daargaatze het volgende:

[..]

Het verbaast mij niet dat dit al eerder bekend was. Zoiets blijft niet ongehoord als je het al jarenlang doet. Met andere woorden: die hele wereld daar is hypocriet. Ze gedogen misbruik als het maar niet geopenbaard wordt. Wat een ziekelingen daar in Amerika :')
Ja, zo gaat dat helaas altijd. Want wanneer rijke, machtige, talentvolle, beroemde mensen zulke dingen doen; nee dat kan niet hoor, dat willen we niet. Dus dan wordt het in de doofpot gestopt. Tot dat er zoals in dit geval ineens zoveel verhalen naar boven komen, dat niemand er meer onderuit kan.

En ja, het is balen dat het dan net zo'n goede acteur is die dan zo blijkt te zijn. Films zoals American beauty en vooral The usual suspects.. zo goed en dus zo zonde dat dit het beeld van de films waarschijnlijk ook zal veranderen. Maar dit is wel hoe het is. Er zullen nog wel meer rotte appels tussen zitten in dat wereldje. Het is alleen zo jammer dat het altijd pas zo laat boven water komt.

Je kijkt naar mensen, je luistert naar mensen en je vind er wat van. Maar je weet nooit echt hoe iemand is.
  zaterdag 4 november 2017 @ 10:43:32 #80
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_174860046
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 10:11 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Zal wel aan mij liggen, maar ik vind het zwaar overtrokken allemaal. Dat hele metoo gelul hoor.
En dan nog afvragen waarom misbruikte vrouwen en mannen destijds niet met hun verhaal naar buiten kwamen :')

Vind het wel knap dat sommige mensen de ironie missen daarin.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_174860100
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 10:33 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Dit. Hypocriete linkse zakkenvullende deugers zijn het. Bah. :r
Dat heeft werkelijk niets met Links of Rechts te maken
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_174860107
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 10:43 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

En dan nog afvragen waarom misbruikte vrouwen en mannen destijds niet met hun verhaal naar buiten kwamen :')

Vind het wel knap dat sommige mensen de ironie missen daarin.
99% van de metoo verhalen gaan over mensen die een kusje van een ander kregen en dat niet wilden. Wij noemden dat vroeger een blauwtje lopen en dan gingen we weer verder met ons leven....
  zaterdag 4 november 2017 @ 10:55:04 #83
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_174860160
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 10:49 schreef Coritchando het volgende:

[..]

99% van de metoo verhalen gaan over mensen die een kusje van een ander kregen en dat niet wilden. Wij noemden dat vroeger een blauwtje lopen en dan gingen we weer verder met ons leven....
Bron?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_174860546
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 10:25 schreef Daargaatze het volgende:

[..]

Het verbaast mij niet dat dit al eerder bekend was. Zoiets blijft niet ongehoord als je het al jarenlang doet. Met andere woorden: die hele wereld daar is hypocriet. Ze gedogen misbruik als het maar niet geopenbaard wordt. Wat een ziekelingen daar in Amerika :')
Komt helaas overal voor. Neem alleen al dat verhaal van die Nederlandse soldaat deze week in de media.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_174860576
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 10:49 schreef Coritchando het volgende:

[..]

99% van de metoo verhalen gaan over mensen die een kusje van een ander kregen en dat niet wilden. Wij noemden dat vroeger een blauwtje lopen en dan gingen we weer verder met ons leven....
Hebben we er weer een met een beperkt referentiekader die wel als autoriteit wil optreden.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_174860832
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 10:22 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn ze hypocriet..de publieke opinie is machtig want bedrijven vrezen allemaal voor imagoschade. Seksuele intimidatie is nooit goed te praten maar er is nu een heksenjacht gaande. Het is net als in primitieve tijden..de meute is wreed en de meute wil bloed zien. Beschaving is een laagje vernis..ten diepste zijn we nog gewoon barbaren.
Ik vind het inderdaad verbazingwekkend hoe iedereen er als de kippen bij is als er een bekendheid onder vuur ligt, beangstigend eigenlijk dat soort hyenagedrag. Dat was al het geval met Bill Cosby, en nu zie je precies hetzelfde gebeuren.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_174861389
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 10:49 schreef Coritchando het volgende:

[..]

99% van de metoo verhalen gaan over mensen die een kusje van een ander kregen en dat niet wilden. Wij noemden dat vroeger een blauwtje lopen en dan gingen we weer verder met ons leven....
Bron?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 4 november 2017 @ 12:13:27 #88
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_174861443
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 11:40 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik vind het inderdaad verbazingwekkend hoe iedereen er als de kippen bij is als er een bekendheid onder vuur ligt, beangstigend eigenlijk dat soort hyenagedrag. Dat was al het geval met Bill Cosby, en nu zie je precies hetzelfde gebeuren.
Maar is het onterecht?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_174861594
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 november 2017 12:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Maar is het onterecht?
De aandacht ervoor is buitenproportioneel. Ik heb afgelopen zomer de film Spotlight gezien, over misbruik in de RK-kerk. Dat vind ik pas schokkend en reden om je boos over te maken. Wat in de tv en filmwereld gebeurt krijgt veel te veel aandacht.
pi_174861713
Dat Kevin Spacey geschorst is ok, maar dat hij nu ontslagen wordt slaat nergens op, je bent pas schuldig als het bewezen wordt.
pi_174861726
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 12:20 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

De aandacht ervoor is buitenproportioneel. Ik heb afgelopen zomer de film Spotlight gezien, over misbruik in de RK-kerk. Dat vind ik pas schokkend en reden om je boos over te maken. Wat in de tv en filmwereld gebeurt krijgt veel te veel aandacht.
Dat het ene erg is maakt het andere niet minder erg.
pi_174861763
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 12:26 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat het ene erg is maakt het andere niet minder erg.
Natuurlijk wel. In de RK ging het meestal om kinderen. In de filmwereld niet. Uitzonderingen zoals die vieze BBC pedofielen daargelaten
pi_174862029
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 19:30 schreef vipergts het volgende:
Dat is echt niet om Spacey, maar omdat ze qua verhaallijn niet tegen de realiteit opkunnen. Nu maar wachten tot Veronica zaterdagavond die 2 films met Spacey cancelt
Haha ja dat zag ik ook, gelijk van profiteren denken ze bij Veronica _O-
pi_174862031
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 november 2017 12:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Maar is het onterecht?
Dat moet nog maar afgewacht worden, daar kunnen wij hier niet over oordelen lijkt me.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_174862042
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 12:45 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Haha ja dat zag ik ook, gelijk van profiteren denken ze bij Veronica _O-
[ afbeelding ]
Die programmering wordt vaak al maanden vantevoren gemaakt.
pi_174862071
Oh, die programmering wordt anders vaak genoeg veranderd mocht de actualiteit daar aanleiding toe geven.
Acteur dood ?
Even een paar films achter elkaar programmeren.
pi_174862347
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 12:25 schreef DeParo het volgende:
Dat Kevin Spacey geschorst is ok, maar dat hij nu ontslagen wordt slaat nergens op, je bent pas schuldig als het bewezen wordt.
idd. wat een vreselijk gezwel is dit #mietoee geworden zeg.
Wat is er gebeurd met ‘je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen wordt’? :')
heel naar om te zien hoe iedereen in zn handen wrijft en er lekker voor gaat zitten om iemand aan de schandpaal te nagelen, terwijl niemand iets weet. walgelijk
pi_174862377
De carriere van Kevin Spacey is dus definitief ten einde.

Zonde.
pi_174862383
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 13:07 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

idd. wat een vreselijk gezwel is dit #mietoee geworden zeg.
Wat is er gebeurd met ‘je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen wordt’? :')
heel naar om te zien hoe iedereen in zn handen wrijft en er lekker voor gaat zitten om iemand aan de schandpaal te nagelen, terwijl niemand iets weet. walgelijk
Joh, ik ben ervan overtuigd dat ze dit niet zomaar doen. Ze wisten het allang, de feiten lagen er allang. Jarenlang. En nu het in de publiciteit is, hebben ze geen kans meer en moeten ze wel.
pi_174862392
plus netflix die zo hypocriet doet, en iedereen die nu door die tering hashtag meetooo een beetje publiekelijk gaat rondlopen zeggen wie aan hun hebben gezeten. hou toch op
pi_174862776
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 12:10 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Bron?
Zoek maar eens op internet naar bijvoorbeeld Inge Iepenburg.

En in dit geval, dronken een oneerbaar voorstel doen, dat is niet goed natuurlijk, maar laten we het wel in perspectief zien. Er gebeuren veel ergere dingen in de wereld.
pi_174862909
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 13:09 schreef Za het volgende:
De carriere van Kevin Spacey is dus definitief ten einde.

Zonde.
Inderdaad jammer, want goeie acteur. Hij is financieel wel binnen lijkt me, alleen kun je je afvragen of hij nu allerlei schadeclaims aan zijn broek krijgt.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 4 november 2017 @ 13:58:15 #103
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_174863131
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 13:09 schreef Za het volgende:
De carriere van Kevin Spacey is dus definitief ten einde.

Zonde.
Welnee.
Die verschuilt zich voor een paar maanden/jaren, komt nog eens op visite bij Oprah of Ellen DeGeneres en duikt dan weer op in een of andere independent arthousefilm.
Dat Netflix nu ineens voor Pontius Pilatus speelt, wil niet zeggen dat iedereen hem uitkotst. Daarvoor gaat deze hysterie iets te snel de wereld rond.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 4 november 2017 @ 14:00:51 #104
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_174863172
Maar een bevredigend einde van House of Cards kunnen we mooi op onze klamme buik schrijven :r.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_174863244
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 november 2017 13:58 schreef Ringo het volgende:

[..]

Welnee.
Die verschuilt zich voor een paar maanden/jaren, komt nog eens op visite bij Oprah of Ellen DeGeneres en duikt dan weer op in een of andere independent arthousefilm.
Dat Netflix nu ineens voor Pontius Pilatus speelt, wil niet zeggen dat iedereen hem uitkotst. Daarvoor gaat deze hysterie iets te snel de wereld rond.
Dat is een mogelijkheid. Echter is het effect van de veroordelingen in de media groter dan ooit tevoren. Bill Clinton die kon zijn mistap met Monica Lewinsky zonder al teveel kleerscheuren overleven, op dit moment in de tijd was het effect hiervan vele male groter geweest.

Daarnaast is Spacey iemand die erg zichtbaar c.q. bekend is. Weinstein heeft dit bijvoorbeeld in mindere mate.
pi_174863493
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Dat is een mogelijkheid. Echter is het effect van de veroordelingen in de media groter dan ooit tevoren. Bill Clinton die kon zijn mistap met Monica Lewinsky zonder al teveel kleerscheuren overleven, op dit moment in de tijd was het effect hiervan vele male groter geweest.

Daarnaast is Spacey iemand die erg zichtbaar c.q. bekend is. Weinstein heeft dit bijvoorbeeld in mindere mate.
Het slippertje van Clinton kan je niet vergelijken met Spacey. Dat was totaal anders gezien ze het beide wilde, Spacey heeft misbruik gemaakt van zijn machtspositie tegen de wil van die personen in. Als de Clinton affaire nu was geweest was het niet anders dan toen.
  zaterdag 4 november 2017 @ 14:28:50 #107
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_174863538
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:25 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Het slippertje van Clinton kan je niet vergelijken met Spacey. Dat was totaal anders gezien ze het beide wilde, Spacey heeft misbruik gemaakt van zijn machtspositie tegen de wil van die personen in. Als de Clinton affaire nu was geweest was het niet anders dan toen.
Clinton heeft geloof ik 8 vrouwen die beweren door hem aangerand dan wel verkracht te zijn.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_174863555
Eén van de dingen waar Spacey goed in is, is impersonations btw. Vind ik zelf ook altijd leuk, alhoewel ik het lang niet meer gedaan heb:


Dit terzijde uiteraard.
I´m back.
  zaterdag 4 november 2017 @ 14:34:23 #109
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_174863600
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:25 schreef Stokkie_ het volgende:
Het slippertje van Clinton kan je niet vergelijken met Spacey. Dat was totaal anders gezien ze het beide wilde, Spacey heeft misbruik gemaakt van zijn machtspositie tegen de wil van die personen in.
Je bedoelt die geldruikende wolfjes op de set van HoC die ineens hysterisch beginnen te huilen omdat Mr Spacey wel eens een hand op hun knie heeft gelegd?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 4 november 2017 @ 14:36:29 #110
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_174863624
Die sukkels zullen het er wel naar gemaakt hebben.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_174863667
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:25 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Het slippertje van Clinton kan je niet vergelijken met Spacey. Dat was totaal anders gezien ze het beide wilde, Spacey heeft misbruik gemaakt van zijn machtspositie tegen de wil van die personen in. Als de Clinton affaire nu was geweest was het niet anders dan toen.
Ah, jij hebt de bewijzen al liggen zie ik. Handig, bel ff de politie in de USA!
pi_174864024
Kevin Spacey _O_
pi_174864041
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:34 schreef Ringo het volgende:

[..]

Je bedoelt die geldruikende wolfjes op de set van HoC die ineens hysterisch beginnen te huilen omdat Mr Spacey wel eens een hand op hun knie heeft gelegd?
Is dat alles wat er gebeurt is?
pi_174864132
Ik zal er geen film met Kevin meer of minder doorkijken.
pi_174864187
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 15:13 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik zal er geen film met Kevin meer of minder doorkijken.
Er blijft toch wel iets hangen aan een naam.
  zaterdag 4 november 2017 @ 15:19:16 #116
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_174864222
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 15:16 schreef Jaroon het volgende:
Er blijft toch wel iets hangen aan een naam.
Een klodder sperma?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_174864247
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 november 2017 15:19 schreef Ringo het volgende:

[..]

Een klodder sperma?
Niet als je een condoom hebt gebruikt. Daar ga je toch vanuit.
  zaterdag 4 november 2017 @ 15:23:42 #118
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_174864290
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 15:06 schreef Jaroon het volgende:
Is dat alles wat er gebeurt is?
Heel veel meer zal het niet geweest zijn. Een oneerbaar voorstel, een bronstige blik, een hete adem in de nek.
Al die volwassen kerels die met veel bombarie ineens het kwetsbare in haar eer geschonden schoolmeisje gaan spelen, wat een lauw burgermanstheater :r.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_174864315
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 november 2017 15:23 schreef Ringo het volgende:

[..]

Heel veel meer zal het niet geweest zijn. Een oneerbaar voorstel, een bronstige blik, een hete adem in de nek.
Al die volwassen kerels die met veel bombarie ineens het kwetsbare in haar eer geschonden schoolmeisje gaan spelen, wat een lauw burgermanstheater :r.
Ik weet niet of bijv. Netflix voor non redenen kapt met iemand. Maar goed. Het zijn wel dingen die goed uitgezocht moeten worden. Daarnaast kan ik mij in bijv. film/media wereld voorstellen dat er mensen zijn die denken alles te kunnen maken door hun positie. Wat er nu allemaal los komt is natuurlijk niet alleen maar onzin.
pi_174864338
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 15:16 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Er blijft toch wel iets hangen aan een naam.
Net als Mel Gibson, bedoel je?
I´m back.
pi_174864345
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 15:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Net als Mel Gibson, bedoel je?
Daar was ook iets raars mee idd. Iets met Nazi aanhang?
pi_174864351
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 15:29 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Daar was ook iets raars mee idd. Iets met Nazi aanhang?
Drunk driving, antisemitisme, zeer rechtse r-k opvattingen, bijzonder onaardig en onsympathiek figuur.
I´m back.
  zaterdag 4 november 2017 @ 15:30:32 #123
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_174864360
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 15:25 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik weet niet of bijv. Netflix voor non redenen kapt met iemand. Maar goed. Het zijn wel dingen die goed uitgezocht moeten worden. Daarnaast kan ik mij in bijv. film/media wereld voorstellen dat er mensen zijn die denken alles te kunnen maken door hun positie. Wat er nu allemaal los komt is natuurlijk niet alleen maar onzin.
Bij dit soort snelle reacties, heb ik altijd het idee dat er in het verleden al dealtjes zijn gemaakt door HR-afdelingen en dat ze nu even tonen dat ze heel doortastend kunnen zijn om te vermijden dat uitkomt dat ze 't eigenlijk al langer wisten en toedekten.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_174864377
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 15:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Drunk driving, antisemitisme, zeer rechtse r-k opvattingen, bijzonder onaardig en onsympathiek figuur.
Dat staat mij ook wel wat van bij. Hij is nu ook een beetje uit toch?
pi_174864391
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 november 2017 15:30 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Bij dit soort snelle reacties, heb ik altijd het idee dat er in het verleden al dealtjes zijn gemaakt door HR-afdelingen en dat ze nu even tonen dat ze heel doortastend kunnen zijn om te vermijden dat uitkomt dat ze 't eigenlijk al langer wisten en toedekten.
Damage control. Bij echt foute zaken moet de omgeving ook meer weten. Dat gaf George Clooney ook goed aan. Net als bij die BBC man die jaren kinderen misbruikte.
pi_174864411
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 15:32 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat staat mij ook wel wat van bij. Hij is nu ook een beetje uit toch?
Beetje nog eruit, maar krijg de indruk dat-ie weer langzaam opkrabbelt.

Maar een stigma gekregen om heel wat anders dan nu dus Kevin Spacey.

Aan de Franse acteur Alain Delon zat vroeger ook een plekje, weet ik me nog te herinneren uit de jaren 80, vanwege zijn extreemrechtse politieke opvattingen. Toen werd er ook gediscussieerd over hoe je zijn werk als acteur wel of niet moest los zien van zijn privé-persoon.
I´m back.
pi_174864428
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 15:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Beetje nog eruit, maar krijg de indruk dat-ie weer langzaam opkrabbelt.

Maar een stigma gekregen om heel wat anders dan nu dus Kevin Spacey.

Aan de Franse acteur Alain Delon zat vroeger ook een plekje, weet ik me nog te herinneren uit de jaren 80, vanwege zijn extreemrechtse politieke opvattingen. Toen werd er ook gediscussieerd over hoe je zijn werk als acteur wel of niet moest los zien van zijn privé-persoon.
Dat laatste is ook moeilijk. Maar als het gaat over bijv. misbruik van kinderen is bij mij wel een grens overschreden. Iets anders is dat je mensen zo ook heel onterecht enorm kan schaden.
pi_174864447
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 15:36 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat laatste is ook moeilijk. Maar als het gaat over bijv. misbruik van kinderen is bij mij wel een grens overschreden. Iets anders is dat je mensen zo ook heel onterecht enorm kan schaden.
Ja, goed, dat verhaal over die gebeurtenis in 1986 met een 14 jarig ventje gaat idd ver, maar volgens mij gaat het niet over pedofilie verder volgens mij.
Zoals bij Jim Savile bijv.
I´m back.
pi_174864486
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 15:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, goed, dat verhaal over die gebeurtenis in 1986 met een 14 jarig ventje gaat idd ver, maar volgens mij gaat het niet over pedofilie verder volgens mij.
Zoals bij Jim Savile bijv.
Bij Saville is het duidelijk dat meer mensen er vanaf wisten. Walchelijk dat niemand er iets aan doet dan. Net als bij die zwarte man uit die comedy show in de US. Ook de RK kerk. Het verbaasd eigenlijk niet meer.
  zaterdag 4 november 2017 @ 15:41:28 #130
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_174864489
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 15:33 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Damage control. Bij echt foute zaken moet de omgeving ook meer weten. Dat gaf George Clooney ook goed aan. Net als bij die BBC man die jaren kinderen misbruikte.
Zie ook Bill O'Reilly, die maar liefst 50 miljoen dollar uitgaf allerlei settlements met "aandachtshoeren" zodat ze zouden zwijgen, dat werd pas een probleem voor Fox News toen dat uitlekte bij het grote publiek.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_174864511
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 november 2017 15:41 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Zie ook Bill O'Reilly, die maar liefst 50 miljoen dollar uitgaf allerlei settlements met "aandachtshoeren" en dat werd pas een probleem voor Fox News toen dat uitlekte bij het grote publiek.
Ja. Daar dacht ik net ook aan. En bij hem verwacht je eigenlijk niets anders als enge man. Toch mocht hij door gaan.
pi_174864525
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 15:41 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Bij Saville is het duidelijk dat meer mensen er vanaf wisten. Walchelijk dat niemand er iets aan doet dan. Net als bij die zwarte man uit die comedy show in de US. Ook de RK kerk. Het verbaasd eigenlijk niet meer.
Ja, maar goed, ook bij Weinstein en wrs ook bij Spacey en god mag weten bij wie nog meer was het een publiek geheim onder de vakgenoten e.d. natuurlijk.
I´m back.
  zaterdag 4 november 2017 @ 15:46:38 #133
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_174864551
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 15:44 schreef Ryan3 het volgende:
god mag weten bij wie nog meer
Roseanne Barr ging na de opnames altijd op het gezicht van de cameraman zitten.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_174864564
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 15:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar goed, ook bij Weinstein en wrs ook bij Spacey en god mag weten bij wie nog meer was het een publiek geheim onder de vakgenoten e.d. natuurlijk.
Ja. Ook bij de RK kerk.. Dus het probleem is veel groter dan 1 iemand. De tijd speelt ook een rol. In mijn geval gaf mijn moeder aan dat er in die tijd weinig aandacht voor was en men het niet begreep. Dat kan. Maakt het niet minder erg.
pi_174864568
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 november 2017 15:46 schreef Ringo het volgende:

[..]

Roseanne Barr ging na de opnames altijd op het gezicht van de cameraman zitten.
Elke volgende keer een nieuwe cameraman dan?
  zaterdag 4 november 2017 @ 15:48:41 #136
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_174864578
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 15:42 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ja. Daar dacht ik net ook aan. En bij hem verwacht je eigenlijk niets anders als enge man. Toch mocht hij door gaan.
Daar bleek wel een verschil tussen links en rechts, want "liberal hollywood" wist natuurlijk alles van Spacey en Weinstein en doen hypocriet door nu pas afstand te gaan nemen nadat het publiek werd. Aan de andere kant zie je nu inderdaad dat conservatieven veel rechtlijniger zijn, want de twitteraar-in-chief blijft even dikke vriendjes als altijd met O'Reilly en gaf dat andere varken, Roger Ailes, zelfs een job toen die werd buitengeflikkerd. Credit where credit's due.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 4 november 2017 @ 15:49:32 #137
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_174864593
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 15:47 schreef Jaroon het volgende:
Elke volgende keer een nieuwe cameraman dan?
Nee, ze wilde altijd dezelfde. :'(
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_174864597
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 november 2017 15:46 schreef Ringo het volgende:

[..]

Roseanne Barr ging na de opnames altijd op het gezicht van de cameraman zitten.
En als die cameraman dan ging tegensputteren zei John Goodman: shut the fuck up Donny, you're out of your depth?
I´m back.
  zaterdag 4 november 2017 @ 15:50:48 #139
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_174864605
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 15:50 schreef Ryan3 het volgende:
En als die cameraman dan ging tegensputteren zei John Goodman: shut the fuck up Donny, you're out of your depth.
Ja, dat was me het duo wel. Een waar schrikbewind op de set.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_174864613
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 november 2017 15:48 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Daar bleek wel een verschil tussen links en rechts, want "liberal hollywood" wist natuurlijk alles van Spacey en Weinstein en doen hypocriet door nu pas afstand te gaan nemen nadat het publiek werd. Aan de andere kant zie je nu inderdaad dat conservatieven veel rechtlijniger zijn, want de twitteraar-in-chief blijft even dikke vriendjes als altijd met O'Reilly en gaf dat andere varken, Roger Ailes, zelfs een job toen die werd buitengeflikkerd. Credit where credit's due.
Dus heb je te maken met een omgeving die van alles accepteert. OMDAT iemand beroemd is. Maar hetzelfde kan je zeggen over mensen die op sex vakantie gaan naar Thailand en 60 zijn. Daar kun je als omgeving ook iets over zeggen.
  zaterdag 4 november 2017 @ 15:52:32 #141
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_174864621
Lekker dat deze mongool van zijn voetstuk valt.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  zaterdag 4 november 2017 @ 16:13:22 #142
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_174864823
Ik hoop ergens nog dat Spacey met een hele goede reactie komt en alles ontkracht... Een ontzettend goed statement, de moeder aller aanklachten wegens smaad en iedereen het schaamrood op de kaken omdat we met zijn allen van de verhalen vraten zonder dat het op feiten berustte. Tot nu toe heeft hij de schijn tegen maar lijkt alles te berusten op verhalen en geruchten.

Ik verwacht het niet hoor, maar ik hoop het wel.
  zaterdag 4 november 2017 @ 16:20:24 #143
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_174864906
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 16:13 schreef Qarrad het volgende:
Ik hoop ergens nog dat Spacey met een hele goede reactie komt en alles ontkracht... Een ontzettend goed statement, de moeder aller aanklachten wegens smaad en iedereen het schaamrood op de kaken omdat we met zijn allen van de verhalen vraten zonder dat het op feiten berustte. Tot nu toe heeft hij de schijn tegen maar lijkt alles te berusten op verhalen en geruchten.

Ik verwacht het niet hoor, maar ik hoop het wel.
Ik denk dat er achter de schermen al meer bekend is. Wellicht zelfs gewoon met bewijzen.

Deze acteur heeft bijvoorbeeld ook een aantal aanklachten tegen hem lopen, maar daar gaan ze (netflix) gewoon mee door.

https://www.huffingtonpos(...)inblnkushpmg00000009

Netflix says it is taking a wait-and-see approach to the investigation.

Edit, hier zit ook nog een scientology sausje overheen. Walgelijke cult is dat toch ook.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zaterdag 4 november 2017 @ 16:25:24 #144
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_174864972
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 november 2017 16:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ik denk dat er achter de schermen al meer bekend is. Wellicht zelfs gewoon met bewijzen.
Dat denk ik eerlijk gezegd ook hoor, zie mijn eerdere post hierover.
quote:
Deze acteur heeft bijvoorbeeld ook een aantal aanklachten tegen hem lopen, maar daar gaan ze (netflix) gewoon mee door.

https://www.huffingtonpos(...)inblnkushpmg00000009

Netflix says it is taking a wait-and-see approach to the investigation.

Edit, hier zit ook nog een scientology sausje overheen. Walgelijke cult is dat toch ook.
Vreemd verhaal inderdaad en ook dat Netflix met twee maten lijkt te meten.
pi_174864995
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 november 2017 16:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ik denk dat er achter de schermen al meer bekend is. Wellicht zelfs gewoon met bewijzen.

Deze acteur heeft bijvoorbeeld ook een aantal aanklachten tegen hem lopen, maar daar gaan ze (netflix) gewoon mee door.

https://www.huffingtonpos(...)inblnkushpmg00000009

Netflix says it is taking a wait-and-see approach to the investigation.

Edit, hier zit ook nog een scientology sausje overheen. Walgelijke cult is dat toch ook.
Netflix geeft aan niet door te gaan. De vraag is wat men al wist en accepteerde.
  zaterdag 4 november 2017 @ 16:28:58 #146
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_174865019
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 16:26 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Netflix geeft aan niet door te gaan. De vraag is wat men al wist en accepteerde.
Had het over de show met Danny Masterson. Daar gaan ze wel mee door ondanks zelfde verhalen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_174865042
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 november 2017 16:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Had het over de show met Danny Masterson. Daar gaan ze wel mee door ondanks zelfde verhalen.
Die ken ik niet. Men gaat er mee door zolang het geld opbrengt.
  zaterdag 4 november 2017 @ 16:42:10 #148
262 Re
Kiss & Swallow
pi_174865190
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 november 2017 16:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ik denk dat er achter de schermen al meer bekend is. Wellicht zelfs gewoon met bewijzen.

Deze acteur heeft bijvoorbeeld ook een aantal aanklachten tegen hem lopen, maar daar gaan ze (netflix) gewoon mee door.

https://www.huffingtonpos(...)inblnkushpmg00000009

Netflix says it is taking a wait-and-see approach to the investigation.

Edit, hier zit ook nog een scientology sausje overheen. Walgelijke cult is dat toch ook.
quote:
Danny Masterson is the subject of a criminal investigation into allegations of rape by four women...
verwarrend soms die Engelse taal... ;(
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  roze zaterdag 4 november 2017 @ 16:45:50 #149
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_174865225
Omg niet Danny Masterson :'(
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 4 november 2017 @ 17:06:04 #150
321876 Cherna
Fuck the System
pi_174865448
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 15:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Beetje nog eruit, maar krijg de indruk dat-ie weer langzaam opkrabbelt.

Maar een stigma gekregen om heel wat anders dan nu dus Kevin Spacey.

Aan de Franse acteur Alain Delon zat vroeger ook een plekje, weet ik me nog te herinneren uit de jaren 80, vanwege zijn extreemrechtse politieke opvattingen. Toen werd er ook gediscussieerd over hoe je zijn werk als acteur wel of niet moest los zien van zijn privé-persoon.
Alain Delon was inderdaad geen lieverdje. Volgens mij heeft hij zelfs voor het legioen gediend. In iedergeval heeft hij in Vietnam gediend bij een parachutisten regiment.

Verder heb ik ooit gehoord dat hij verdacht werd van een moord.

Ik zou dat zelf moeten uitzoeken.
Maar de films zijn schitterend. En constant rokend met een Gitanes in de bek op de filmset.😁
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_174867656
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 17:06 schreef Cherna het volgende:

[..]

Alain Delon was inderdaad geen lieverdje. Volgens mij heeft hij zelfs voor het legioen gediend. In iedergeval heeft hij in Vietnam gediend bij een parachutisten regiment.

Verder heb ik ooit gehoord dat hij verdacht werd van een moord.

Ik zou dat zelf moeten uitzoeken.
Maar de films zijn schitterend. En constant rokend met een Gitanes in de bek op de filmset.😁
Ook weer wederhoor.
pi_174870003
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:25 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Het slippertje van Clinton kan je niet vergelijken met Spacey. Dat was totaal anders gezien ze het beide wilde, Spacey heeft misbruik gemaakt van zijn machtspositie tegen de wil van die personen in. Als de Clinton affaire nu was geweest was het niet anders dan toen.
Je kan moeilijk ontkennen dat Clinton niet in vanuit een machtspositie handelde, dat is een van de voornaamste zaken die spelen. Daarbij was er daar uiteindelijk bewijs.

In het geval van Spacey is er op dit moment (nog) geen bewijs en is Spacey al veroordeeld.
pi_174870576
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 november 2017 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Je kan moeilijk ontkennen dat Clinton niet in vanuit een machtspositie handelde, dat is een van de voornaamste zaken die spelen. Daarbij was er daar uiteindelijk bewijs.

In het geval van Spacey is er op dit moment (nog) geen bewijs en is Spacey al veroordeeld.
Je kan het toch niet vergelijken wanneer Clinton ontkent wat gedaan te hebben v.s. ongewenste intimiteiten van Spacey? Ja inderdaad, er is nog geen bewijs, maar dat is totaal niet vergelijkbaar met de Clinton affaire, Lewinsky heeft nooit aangegeven dat het ongewenst was. Het was enkel dat zij zei dat er wel wat gebeurd was en Clinton niet. Affaire vs verkrachting strookt niet.
pi_174870800
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 20:59 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Je kan het toch niet vergelijken wanneer Clinton ontkent wat gedaan te hebben v.s. ongewenste intimiteiten van Spacey? Ja inderdaad, er is nog geen bewijs, maar dat is totaal niet vergelijkbaar met de Clinton affaire, Lewinsky heeft nooit aangegeven dat het ongewenst was. Het was enkel dat zij zei dat er wel wat gebeurd was en Clinton niet. Affaire vs verkrachting strookt niet.
Bill Clinton heeft trouwens ook een beschuldiging van verkrachting aan zijn broek hangen.

pi_174871002
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 21:08 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Bill Clinton heeft trouwens ook een beschuldiging van verkrachting aan zijn broek hangen.

De waarheid druipt er vanaf. Of toch niet, ik weet niet waarom ze met die zakdoek bezig is maar die is niet nodig. Nog steeds droog na de 8 verspilde minuten dat ik dit gekeken heb.
pi_174871045
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 21:16 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

De waarheid druipt er vanaf. Of toch niet, ik weet niet waarom ze met die zakdoek bezig is maar die is niet nodig. Nog steeds droog na de 8 verspilde minuten dat ik dit gekeken heb.
Het komt authentiek op mij over.
pi_174871096
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 21:18 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Het komt authentiek op mij over.
Authentiek is het zeker gezien ze er pas in 2016 mee komt, toevallig tijdens de verkiezingen. Maar goed, dit topic gaat over Spacey, niet die ene Amerikaan die aandacht wilt.
pi_174871199
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 21:20 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Authentiek is het zeker gezien ze er pas in 2016 mee komt.
Je bent niet helemaal op de hoogte hè.

Hier in de jaren '90:
pi_174871854
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 12:25 schreef DeParo het volgende:
Dat Kevin Spacey geschorst is ok, maar dat hij nu ontslagen wordt slaat nergens op, je bent pas schuldig als het bewezen wordt.
Het is ook wel heel erg overtrokken allemaal.
Een avance van jaren geleden en wat sexueel getinte gestes.. Nou woehoew.

Maar deugend metoo mode gejank gaat zijn perken te buiten. Lijkt wel alsof hij harder gepakt wordt om ergens anders de aandacht vanaf te houden.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_174872398
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 21:50 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Het is ook wel heel erg overtrokken allemaal.
Een avance van jaren geleden en wat sexueel getinte gestes.. Nou woehoew.

Maar deugend metoo mode gejank gaat zijn perken te buiten. Lijkt wel alsof hij harder gepakt wordt om ergens anders de aandacht vanaf te houden.
Je weet niet of het overtrokken is. Sexueel misbruik is er. Dat niet serieus nemen is belachelijk.
  zaterdag 4 november 2017 @ 22:14:51 #161
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_174872430
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 november 2017 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Je kan moeilijk ontkennen dat Clinton niet in vanuit een machtspositie handelde, dat is een van de voornaamste zaken die spelen. Daarbij was er daar uiteindelijk bewijs.

In het geval van Spacey is er op dit moment (nog) geen bewijs en is Spacey al veroordeeld.
Eens, anderzijds is het ook wel veelzeggend dat Spacey de eerste beschuldiging niet betwistte, maar slechts verklaarde zich er niks van te herinneren. Als het slechts een incident was zou hij het ontkennen aangezien hij het niet meer weet en dergelijk gedrag hem vreemd zou zijn. Bovendien is het absurd om in therapie te gaan voor een eenmalige fout, in beschonken toestand...3 decennia terug. ;)
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_174872478
Wat ik mij wel direct afvraag: stel het is allemaal niet waar, waarom is hij dan direct gestopt met alles (inclusief twitteren). Ga gewoon schaamteloos door met je leven als je niets hebt gedaan.
pi_174872488
Kijk eens dom, ja ho maar
pi_174872500
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 22:17 schreef Rangono het volgende:
Wat ik mij wel direct afvraag: stel het is allemaal niet waar, waarom is hij dan direct gestopt met alles (inclusief twitteren). Ga gewoon schaamteloos door met je leven als je niets hebt gedaan.
Omdat alles wat je zegt alleen schadelijk kan zijn.
  zaterdag 4 november 2017 @ 22:38:54 #165
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_174872940
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 22:17 schreef Rangono het volgende:
Wat ik mij wel direct afvraag: stel het is allemaal niet waar, waarom is hij dan direct gestopt met alles (inclusief twitteren). Ga gewoon schaamteloos door met je leven als je niets hebt gedaan.
Vermoedelijk omdat het bedrijf dat z'n social media accounts beheerde niet meer met hem geassocieerd wil worden en het contract heeft laten ontbinden. ;)
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_174872985
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 22:38 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Vermoedelijk omdat het bedrijf dat z'n social media accounts beheerde niet meer met hem geassocieerd wil worden en het contract heeft laten ontbinden. ;)
Wat verder weinig zegt. De associatie is gewoon fout.
  zaterdag 4 november 2017 @ 22:54:09 #167
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_174873245
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 22:41 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wat verder weinig zegt. De associatie is gewoon fout.
Mijn punt is dat weinig van die sterren, zeker mensen van zijn generatie, zelf regelmatig actief zijn op social media. Hij postte waarschijnlijk zelden of nooit dus waarom zou hij nu opeens van zich laten horen?

Verder wat jij zegt...elke post zal een stortvloed aan negatieve reacties ontketenen.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_174873287
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 22:54 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Mijn punt is dat weinig van die sterren, zeker mensen van zijn generatie, zelf regelmatig actief zijn op social media. Hij postte waarschijnlijk zelden of nooit dus waarom zou hij nu opeens van zich laten horen?

Verder wat jij zegt...elke post zal een stortvloed aan negatieve reacties ontketenen.
Die generatie is ook niet actief op die manier vaak. Ik ook niet. Een ontkenning werkt daarnaast vaak negatief. Daarom heeft men adviseurs.
pi_174873400
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 22:56 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Die generatie is ook niet actief op die manier vaak. Ik ook niet. Een ontkenning werkt daarnaast vaak negatief. Daarom heeft men adviseurs.
Ik denk dat-ie gewoon te druk is met andere dingen.
Wrs is hij daardoor ook niet bijna lichamelijk verbonden met zijn smartfoon zoals andere mensen wel.
I´m back.
pi_174873421
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 23:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik denk dat-ie gewoon te druk is met andere dingen.
Wrs is hij daardoor ook niet bijna lichamelijk verbonden met zijn smartfoon zoals andere mensen wel.
De beschuldigingen zijn vrij duidelijk.
pi_174873529
Er worden veel mensen misbruikt. Dat ken ik omdat ik ooit Thailand woonde.Maar de RK kerk laat het ook zien. Je hoopt en denkt dat het meevalt. Dat is niet het geval.b
pi_174873725
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 november 2017 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Je kan moeilijk ontkennen dat Clinton niet in vanuit een machtspositie handelde, dat is een van de voornaamste zaken die spelen. Daarbij was er daar uiteindelijk bewijs.

In het geval van Spacey is er op dit moment (nog) geen bewijs en is Spacey al veroordeeld.
Clinton profiteerde gewoon van het feit dat er hele zwermen vrouwen zijn die zich maar wat graag laten uitwonen door de POTUS, maar dat is nog steeds geen dwang. Wat wil je hem verwijten? Het feit dat er veel carriere snollen rondlopen?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_174873857
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 23:15 schreef Hathor het volgende:

[..]

Clinton profiteerde gewoon van het feit dat er hele zwermen vrouwen zijn die zich maar wat graag laten uitwonen door de POTUS, maar dat is nog steeds geen dwang. Wat wil je hem verwijten? Het feit dat er veel carriere snollen rondlopen?
Dat is zo maar dat is maar 1 geval.
pi_174873915
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 23:20 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat is zo maar dat is maar 1 geval.
Er waren er wel meer dan alleen Monica Lewinsky hoor. Bill at graag buiten de deur.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_174873934
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 23:23 schreef Hathor het volgende:

[..]

Er waren er wel meer dan alleen Monica Lewinsky hoor. Bill at graag buiten de deur.
De vraag is of dat misbruik is. Zo'n vrouw weet ook wat ze doet.
  zaterdag 4 november 2017 @ 23:29:10 #176
321876 Cherna
Fuck the System
pi_174874018
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 19:04 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ook weer wederhoor.
https://pallieterke.net/2015/11/si-la-france-metait-contee-48/

Hij werd in iedergeval verhoord voor die moord op zijn lijfwacht.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_174874022
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 23:24 schreef Jaroon het volgende:

[..]

De vraag is of dat misbruik is. Zo'n vrouw weet ook wat ze doet.
Als die vrouwen zichzelf beschikbaar maken voor een one night stand is het zeker geen misbruik, het enige wat Clinton verweten kan worden is het belazeren van zijn eigen vrouw, en als je die eens goed bekijkt ga je er nog begrip voor krijgen ook.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_174874052
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 23:29 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als die vrouwen zichzelf beschikbaar maken voor een one night stand is het zeker geen misbruik, het enige wat Clinton verweten kan worden is het belazeren van zijn eigen vrouw, en als je die eens goed bekijkt ga je er nog begrip voor krijgen ook.
Dat is ook wat anders dan misbruik.
pi_174874162
Als blonde slet in de cabrio zitten in Laren. Je vraagt je af wie misbruikt wordt.
  zondag 5 november 2017 @ 05:01:40 #180
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_174876906
Ik zag nog een stukje DWDD. Het onderwerp kwam er meer of minder op neer of het nog wel deugt om een film met Kevin Spacey te bekijken. :') Die gasten leven in zo'n verknipt wereldje dat ze van tevoren met elkaar af moeten spreken wat wel en niet deugt. :')
pi_174876920
Hollywood is een broeinest voor ziek gestoord gedrag
I will do what i must !!
pi_174876924
ok
Radio Espantoso
  zondag 5 november 2017 @ 05:13:10 #183
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_174876931
Persoonlijk interesseert het me geen reet wat de artiesten die ik waardeer uitspoken in hun persoonlijke leven. Zelfs als ze stoute dingen gedaan hebben geniet ik nog op hetzelfde niveau van hun muziek/films. Vind het wel grappig dat dit de deugende wereld zoveel koppijn oplevert. :D
pi_174876943
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 05:13 schreef Braindead2000 het volgende:
Persoonlijk interesseert het me geen reet wat de artiesten die ik waardeer uitspoken in hun persoonlijke leven. Zelfs als ze stoute dingen gedaan hebben geniet ik nog op hetzelfde niveau van hun muziek/films. Vind het wel grappig dat dit de deugende wereld zoveel koppijn oplevert. :D
Er schijnen ook veel Satanisten te zitten met walgelijke ritueelen
I will do what i must !!
pi_174876947
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 05:13 schreef Braindead2000 het volgende:
Persoonlijk interesseert het me geen reet wat de artiesten die ik waardeer uitspoken in hun persoonlijke leven. Zelfs als ze stoute dingen gedaan hebben geniet ik nog op hetzelfde niveau van hun muziek/films. Vind het wel grappig dat dit de deugende wereld zoveel koppijn oplevert. :D
En ondertussen wel de hele tijd naar linkse programma's kijken, ouwe deugniet.
Radio Espantoso
pi_174876961
En altijd het nieuwe talent aan jeugdige zangeressen die halfnaakt op het podium satanische ritueelen uitvoeren
I will do what i must !!
  zondag 5 november 2017 @ 05:30:30 #187
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_174876969
quote:
3s.gif Op zondag 5 november 2017 05:17 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Er schijnen ook veel Satanisten te zitten met walgelijke ritueelen
Heel dat metoo-gedoe is een hype van de zichzelf moreelsuperieur achtende elite. Ze doen de grootste moeite om ruimdenkend over te komen maar eigenlijk zijn ze heel bekrompen en leven in hun eigen bubbel. Er waren honderdduizenden mogelijkheden in honderdduizend jaar om een metoo-actie te starten, dat deden ze niet omdat vooral het plebs slachtoffer was, pas toen bekende Nederlanders/Amerikanen, zeg maar mensen van hun allooi, het slachtoffer werden kwam het wel erg dichtbij. Toen pas voelde ze enig medeleven. :')
  zondag 5 november 2017 @ 06:20:44 #188
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_174877032
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 05:18 schreef Peligrosso het volgende:

[..]

En ondertussen wel de hele tijd naar linkse programma's kijken, ouwe deugniet.
Dat komt voort uit een soort rampterrorisme. Matthijs van Nieuwkerk is al een freakshow op zichzelf. Ik vraag me wel eens af of Matthijs van Nieuwkerk echt bestaat of het een soort computersimulatie is. Ik kan me niet voorstellen dat zulke mensen bestaan, mensen die zo nep zijn. Is het je wel eens opgevallen dat hoe donker gekleurder de gast is hoe overdreven positiever, hoe verkrampter Matthijs zich gedraagt? Zelf ziet hij zich als een kleurenblinde wereldburger maar ik zie hem regelmatig gekleurde mensen als kleuters behandelen. Zelf heeft hij dat niet door natuurlijk maar het geeft wel aan hoe onecht dat soort mensen zijn.
  zondag 5 november 2017 @ 10:43:27 #189
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_174879041
quote:
3s.gif Op zondag 5 november 2017 05:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
En altijd het nieuwe talent aan jeugdige zangeressen die halfnaakt op het podium satanische ritueelen uitvoeren
Ga jij es ff lekker terug naar de jaren '80 met je Satanic Panic.
pi_174879144
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 05:13 schreef Braindead2000 het volgende:
Persoonlijk interesseert het me geen reet wat de artiesten die ik waardeer uitspoken in hun persoonlijke leven. Zelfs als ze stoute dingen gedaan hebben geniet ik nog op hetzelfde niveau van hun muziek/films. Vind het wel grappig dat dit de deugende wereld zoveel koppijn oplevert. :D
Vreemde instelling.
  zondag 5 november 2017 @ 10:52:47 #191
117098 Hathor
Effe niet
pi_174879192
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 05:01 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik zag nog een stukje DWDD. Het onderwerp kwam er meer of minder op neer of het nog wel deugt om een film met Kevin Spacey te bekijken. :') Die gasten leven in zo'n verknipt wereldje dat ze van tevoren met elkaar af moeten spreken wat wel en niet deugt. :')
Ik heb er toevallig gisteravond twee op rij gezien, ik voel me vreemd genoeg ineens toch niet meer of minder deugen dan daarvoor. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_174879242
Persoonlijk interesseert het mij wel of iemand minderjarigen heeft misbruikt.
pi_174879314
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 05:01 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik zag nog een stukje DWDD. Het onderwerp kwam er meer of minder op neer of het nog wel deugt om een film met Kevin Spacey te bekijken. :') Die gasten leven in zo'n verknipt wereldje dat ze van tevoren met elkaar af moeten spreken wat wel en niet deugt. :')
Binnenkort deugen alleen nog de vegetarische acteurs, de rest is niet SJW genoeg.
Kijk eens dom, ja ho maar
  zondag 5 november 2017 @ 11:01:42 #194
117098 Hathor
Effe niet
pi_174879335
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 10:55 schreef Jaroon het volgende:
Persoonlijk interesseert het mij wel of iemand minderjarigen heeft misbruikt.
Maar kijk jij dan ook op een andere wijze naar een film waar de bewuste acteur in meespeelt? Zo'n Russel Crowe bv schijnt een enorm agressieve klootzak te zijn die al heel wat mensen mishandeld heeft, en dat zal allemaal wel, maar dat maakt zijn films niet minder de moeite van het kijken waard. Of Mel Gibson met zijn rants over joden en zwarten? Het zal best een dronken racistische eikel zijn als dat allemaal klopt, maar de meeste van zijn films zijn daardoor niet minder vermakelijk.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_174879346
Fijn dat media tegenwoordig ook als rechtbank mogen functioneren.
pi_174879354
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 11:01 schreef Hathor het volgende:

[..]

Maar kijk jij dan ook op een andere wijze naar een film waar de bewuste acteur in meespeelt? Zo'n Russel Crowe bv schijnt een enorm agressieve klootzak te zijn die al heel wat mensen mishandeld heeft, en dat zal allemaal wel, maar dat maakt zijn films niet minder de moeite van het kijken waard. Of Mel Gibson met zijn rants over joden en zwarten? Het zal best een dronken racistische eikel zijn als dat allemaal klopt, maar de meeste van zijn films zijn daardoor niet minder vermakelijk.
Ja. Het kan zelfs zijn dat ik niet kijk. In elk geval maakt het uit.
  zondag 5 november 2017 @ 11:06:02 #197
117098 Hathor
Effe niet
pi_174879395
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 11:03 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ja. Het kan zelfs zijn dat ik niet kijk. In elk geval maakt het uit.
Dus voordat jij een film gaat kijken wil jij eerst weten of er bij de cast niet een of twee acteurs zitten met een heel fout strafblad?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_174879415
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 11:06 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dus voordat jij een film gaat kijken wil jij eerst weten of er bij de cast niet een of twee acteurs zitten met een heel fout strafblad?
Nee. Als ik weet dat iets voor mij te fout is kan dat een verschil maken. Maar in elk geval maakt het uit hoe ik mensen zie. Jullie maakt het niets uit allemaal......
  zondag 5 november 2017 @ 11:17:01 #199
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_174879501
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 11:08 schreef Jaroon het volgende:
Nee. Als ik weet dat iets voor mij te fout is kan dat een verschil maken. Maar in elk geval maakt het uit hoe ik mensen zie. Jullie maakt het niets uit allemaal......
Nee natuurlijk niet, en het zou jou ook niet moeten uitmaken. Als we elk kunstwerk moeten beoordelen op grond van het karakter van de maker, blijft er weinig moois in de wereld over.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_174879573
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 11:03 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ja. Het kan zelfs zijn dat ik niet kijk. In elk geval maakt het uit.
je bent gestoord. Doe gewoon normaal en veroordeel hem om zijn daden(bewezen?) en beoordeel hem op zijn acteerwerk. Ik baal dat dat laatste nu over is want het is een geweldige acteur.
pi_174879921
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 23:15 schreef Hathor het volgende:

[..]

Clinton profiteerde gewoon van het feit dat er hele zwermen vrouwen zijn die zich maar wat graag laten uitwonen door de POTUS, maar dat is nog steeds geen dwang. Wat wil je hem verwijten? Het feit dat er veel carriere snollen rondlopen?
Dat is toch juist een van de belangrijkste punten van het #metoo-debat? Mensen die in een machtspositie zitten waardoor dit soort situaties eerder voorkomen.

Dat kun je Clinton en Lewinsky niet verwijten, maar als de verhouding anders geweest was dan was het wellicht niet gebeurd. In Nederland komt dat ook voor, al dan niet op een kleinere schaal.

Dat het hele debat zich nu richt op bekende personen zorgt dat de kernproblemen af en toe vergeten worden.
  zondag 5 november 2017 @ 12:03:04 #202
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_174880168
Is hier het huilverhaal van Harry Dreyfuss al langsgeweest?
Weer zo'n verhaal van een hand op de knie of dij van een verlegen jong van 18, dat negen jaar na dato ineens "beseft" dat óók hij is "misbruikt":
quote:
First of all, on the scale of sexual abuse, I felt that what happened to me was relatively minor. It wasn’t until this year, when so many people have bravely come out with their stories, and the demand for a better world has gotten such broad support, that I saw my own story has value. What I see now is that when it comes to sexual abuse, there is no such thing as a “minor” assault.
:'). ( :r )
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zondag 5 november 2017 @ 12:42:00 #203
117098 Hathor
Effe niet
pi_174880954
quote:
2s.gif Op zondag 5 november 2017 12:03 schreef Ringo het volgende:
Is hier het huilverhaal van Harry Dreyfuss al langsgeweest?
Weer zo'n verhaal van een hand op de knie of dij van een verlegen jong van 18, dat negen jaar na dato ineens "beseft" dat óók hij is "misbruikt":

[..]

:'). ( :r )
Je zou als bekendheid tegenwoordig al moeten uitkijken om iemand een schouderklopje te geven.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 5 november 2017 @ 12:45:05 #204
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_174881028
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 12:42 schreef Hathor het volgende:
Je zou als bekendheid tegenwoordig al moeten uitkijken om iemand een schouderklopje te geven.
Dat is precies de puriteinse samenleving die deze social justice warriors voor ogen hebben.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zondag 5 november 2017 @ 12:46:46 #205
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_174881068
Maar het is slechts een "demand for a better world" zoals Dreyfuss schrijft, dus wie kan daar nu tegen zijn? :o
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zondag 5 november 2017 @ 12:49:47 #206
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_174881119
Me & My Safe Space.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 6 november 2017 @ 10:23:33 #207
168739 Red_85
'echt wel'
pi_174899674
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 22:13 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je weet niet of het overtrokken is. Sexueel misbruik is er. Dat niet serieus nemen is belachelijk.
Niet serieus nemen of afwachten tot er bewijs is, is totaal iets anders.

Dit is iemand lynchen, terwijl het nog niet eens zeker is wat er aan de hand is geweest. En nog fucking 30 jaar terug ook.
Doe. Normaal.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 6 november 2017 @ 10:24:51 #208
168739 Red_85
'echt wel'
pi_174899687
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 22:13 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je weet niet of het overtrokken is. Sexueel misbruik is er. Dat niet serieus nemen is belachelijk.
Niet serieus nemen of afwachten tot er bewijs is, is totaal iets anders.

Dit is iemand lynchen, terwijl het nog niet eens zeker is wat er aan de hand is geweest. En nog fucking 30 jaar terug ook.
Doe. Normaal.
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 05:01 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik zag nog een stukje DWDD. Het onderwerp kwam er meer of minder op neer of het nog wel deugt om een film met Kevin Spacey te bekijken. :') Die gasten leven in zo'n verknipt wereldje dat ze van tevoren met elkaar af moeten spreken wat wel en niet deugt. :')
Hoe triest is dat :')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 6 november 2017 @ 10:27:34 #209
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_174899715
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 10:23 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Niet serieus nemen of afwachten tot er bewijs is, is totaal iets anders.

Dit is iemand lynchen, terwijl het nog niet eens zeker is wat er aan de hand is geweest. En nog fucking 30 jaar terug ook.
Doe. Normaal.
Na 30 jaar is een ongewenste hand in je broekje inderdaad een stuk minder erg. Tijd heelt alle wonden.

De slachtoffers hadden beter nog langer kunnen wachten met praten. Tot zij of Spacey dood waren bijvoorbeeld. Spacey leeft overigens nog wel, ondanks het benoemde gelynch.
wooblabalurg
  maandag 6 november 2017 @ 10:28:49 #210
168739 Red_85
'echt wel'
pi_174899725
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 10:27 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Na 30 jaar is een ongewenste hand in je broekje inderdaad een stuk minder erg. Tijd heelt alle wonden.

De slachtoffers hadden beter nog langer kunnen wachten met praten. Tot zij of Spacey dood waren bijvoorbeeld. Spacey leeft overigens nog wel, ondanks het benoemde gelynch.
Wat probeer je nu te doen met je continu totaal de andere kant bl@ten als wat mensen eigenlijk zeggen?

Flikker op tyfustrol.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 6 november 2017 @ 10:31:16 #211
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_174899759
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 10:28 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Wat probeer je nu te doen met je continu totaal de andere kant bl@ten als wat mensen eigenlijk zeggen?

Flikker op tyfustrol.
Er is geen probeer.
Kalmeer je tepels.
wooblabalurg
pi_174899819
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 10:27 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Na 30 jaar is een ongewenste hand in je broekje inderdaad een stuk minder erg. Tijd heelt alle wonden.

De slachtoffers hadden beter nog langer kunnen wachten met praten. Tot zij of Spacey dood waren bijvoorbeeld. Spacey leeft overigens nog wel, ondanks het benoemde gelynch.
Hij leeft inderdaad nog wel, maar zijn carriere is inmiddels wel damaged beyond repair, en dat allemaal terwijl hij nog niet eens officieel in staat van beschuldiging is gesteld.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 6 november 2017 @ 10:36:11 #213
168739 Red_85
'echt wel'
pi_174899853
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 10:34 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hij leeft inderdaad nog wel, maar zijn carriere is inmiddels wel damaged beyond repair, en dat allemaal terwijl hij nog niet eens officieel in staat van beschuldiging is gesteld.
Meh.
In hollywood geldt het nog steeds dat als je ergens en probleem mee hebt, je een guru op zoekt, in therapie gaat en vervolgens een jaar later weer gerehabiliteerd bent.

Niks aan het handje.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 6 november 2017 @ 10:36:57 #214
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_174899865
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 10:34 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hij leeft inderdaad nog wel, maar zijn carriere is inmiddels wel damaged beyond repair, en dat allemaal terwijl hij nog niet eens officieel in staat van beschuldiging is gesteld.
Zijn carriere is ook niet beschermd door de wet. Zijn vrijheid wel.

Zou wel wat zijn als ze Spacey verplicht voor rollen in moeten huren totdat de rechter zegt dat hij het gelooft. Soort van alternatieve tijdlijn.
wooblabalurg
pi_174947449
Opnieuw een naam, Charlie Sheen schijnt Corey Haim op 13 jarige leeftijd verkracht te hebben.

bron
pi_174947500
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 19:54 schreef Mylene het volgende:
Opnieuw een naam, Charlie Sheen schijnt Corey Haim op 13 jarige leeftijd verkracht te hebben.

bron
Heel "Hollywood" knalt uitelkaar.
pi_174972963
Nee, maar wel een enorm overtrokken spasme reactie om hem geheel te excommuniceren.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 10 november 2017 @ 04:38:54 #219
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_174973716
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_174973718
‘It wasn’t him… it was someone else’: Corey Haim’s mom insists Charlie Sheen did NOT rape her 13-year-old son on the set of the movie despite claims made by a friend of the late child-actor

http://www.dailymail.co.u(...)didn-t-rape-son.html
´
pi_174975239
Waarschijnlijk al genoemd hier maar...

https://www.telegraaf.nl/(...)itste-zijn-broek-los
pi_174975325
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 09:28 schreef naiipajiiau het volgende:
Waarschijnlijk al genoemd hier maar...

https://www.telegraaf.nl/(...)itste-zijn-broek-los
Denk eens aan al die honderden, misschien wel duizenden vrouwen die hij op deze manier wél zover heeft gekregen!
pi_174976112
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 09:35 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Denk eens aan al die honderden, misschien wel duizenden vrouwen die hij op deze manier wél zover heeft gekregen!
Bij Steven Seagal heb ik ook eigenlijk meteen zoiets van; ik kan me voorstellen dat dat verhaal 100% klopt.

Heb wel vaker gelezen dat het niet zo'n sympathiek figuur zou zijn. En hij liegt nogal es wat bij elkaar. Ook over zijn aikido trainingen etc.
pi_174976959
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 10:20 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Bij Steven Seagal heb ik ook eigenlijk meteen zoiets van; ik kan me voorstellen dat dat verhaal 100% klopt.

Heb wel vaker gelezen dat het niet zo'n sympathiek figuur zou zijn. En hij liegt nogal es wat bij elkaar. Ook over zijn aikido trainingen etc.
Heel Snollywood is gevuld met onsympathieke figuren. Maar deze man maakt het naar verluid wel erg bont, inderdaad.
pi_174977657
Het enige wat werkt is dat we deze zielige hysterie gewoon massaal negeren. Ik heb dit topic dan ook niet gelezen en ga niet mee in aantijgingen tegen mensen van tig jaren geleden. Laat ze maar lullen. Ik kijk vanavond gewoon Louis CK en morgen een film met Spacey.

De beste methode tegen aandachtstrekkers is ze geen aandacht geven.
Goedemiddag.
pi_174977837
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 09:35 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Denk eens aan al die honderden, misschien wel duizenden vrouwen die hij op deze manier wél zover heeft gekregen!
En dat terwijl hij thuis een Kelly Lebrock had zitten, dus het is nou ook weer niet zo dat hij graag buiten de deur at omdat er thuis niks te halen viel.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_174993731
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:47 schreef matigeuser het volgende:
Het enige wat werkt is dat we deze zielige hysterie gewoon massaal negeren. Ik heb dit topic dan ook niet gelezen en ga niet mee in aantijgingen tegen mensen van tig jaren geleden. Laat ze maar lullen. Ik kijk vanavond gewoon Louis CK en morgen een film met Spacey.

De beste methode tegen aandachtstrekkers is ze geen aandacht geven.
Goedemiddag.
De beste methode problemen aan te pakken is negerenen...........

Dan ben je debiel.
  zaterdag 11 november 2017 @ 12:25:55 #228
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_174996760
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:56 schreef Hathor het volgende:

[..]

En dat terwijl hij thuis een Kelly Lebrock had zitten, dus het is nou ook weer niet zo dat hij graag buiten de deur at omdat er thuis niks te halen viel.
Buiten de deur eten en mensen aanranden zijn twee verschillende dingen. Het eerste draait om lust en spanning, het tweede over machtsongelijkheid. Dus al had ie 35 Kelly's thuis zitten, dat zegt niks over die ene drang tot overheersen.
pi_174998779
-oh lol laat maar-
pi_174999936
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 10:07 schreef Bloemkool het volgende:
Wat gewoon belachelijk is in dit hele circus is dat niemand zijn mond open doet, jarenlang niet en nu opeens naar voren komt met allerlei beschuldigingen.
Had dan meteen iets gezegd maar waarschijnlijk is geld verdienen belangrijker en nu de serie gecancelled wordt komen ze opeens met beschuldigingen.
Dat maakt de boel totaal ongeloofwaardig
Imo niet ongeloofwaardig, maar zeker wel verachtelijk van iedereen die er van wist maar zijn/haar mond hield uit angst voor consequenties voor hun eigen carrière.

Ik mag hopen dat het aangeven van een pedofiel voor de meeste normale mensen namelijk wel prioriteit heeft.
"Pools are perfect for holding water"
  zaterdag 11 november 2017 @ 15:28:05 #231
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_175000169
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 15:15 schreef probeer het volgende:
Ik mag hopen dat het aangeven van een pedofiel voor de meeste normale mensen namelijk wel prioriteit heeft.
Sinds wanneer ben je pedofiel als je op jonge mannen valt?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_175000183
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 november 2017 15:28 schreef Ringo het volgende:

[..]

Sinds wanneer ben je pedofiel als je op jonge mannen valt?
Minderjarige jongens. Efebofiel dan.
"Pools are perfect for holding water"
  zaterdag 11 november 2017 @ 15:34:05 #233
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_175000252
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 15:28 schreef probeer het volgende:
Minderjarige jongens. Efebofiel dan.
Is dat tegenwoordig ook al verboden?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_175000274
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 november 2017 15:34 schreef Ringo het volgende:

[..]

Is dat tegenwoordig ook al verboden?
Nee, natuurlijk niet. Maar minderjarige meiden natuurlijk wel. ;)
  zaterdag 11 november 2017 @ 15:37:50 #235
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_175000300
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 15:36 schreef hpeopjes het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Maar minderjarige meiden natuurlijk wel. ;)
Alleen als het je dochter is. Dan sla je zo'n kerel natuurlijk meteen hartstikke dood!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zondag 12 november 2017 @ 11:10:40 #236
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_175014416
‘House of Cards’ Writers Rushing to Rewrite Season 6 After Kevin Spacey’s Exit


https://www.thewrap.com/k(...)ds-rewrite-season-6/
2019: The Great Awakening
  zondag 12 november 2017 @ 11:19:04 #237
272296 Jan_Lul
Ik zit hier niet voor
pi_175014545
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 10:27 schreef Baconbus het volgende:

Spacey leeft overigens nog wel, ondanks het benoemde gelynch.
Het is wachten op de eerste zelfmoord bij deze #metoo schandalen. Zelfmoord van de mensen die nu beschuldigd worden en in feite al veroordeeld zijn op het moment dat iemand een #metoo-bericht plaatst.
pi_175014717
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 11:19 schreef Jan_Lul het volgende:

[..]

Het is wachten op de eerste zelfmoord bij deze #metoo schandalen. Zelfmoord van de mensen die nu beschuldigd worden en in feite al veroordeeld zijn op het moment dat iemand een #metoo-bericht plaatst.
Is al gebeurd. Een of andere minister in Wales heeft zichzelf na beschuldigingen om zeep geholpen.
pi_175014725
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 11:19 schreef Jan_Lul het volgende:

[..]

Het is wachten op de eerste zelfmoord bij deze #metoo schandalen. Zelfmoord van de mensen die nu beschuldigd worden en in feite al veroordeeld zijn op het moment dat iemand een #metoo-bericht plaatst.
Er was er in Engeland al eentje
Kijk eens dom, ja ho maar
  zondag 12 november 2017 @ 14:39:52 #240
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_175019102
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 11:10 schreef MangoTree het volgende:
‘House of Cards’ Writers Rushing to Rewrite Season 6 After Kevin Spacey’s Exit

https://www.thewrap.com/k(...)ds-rewrite-season-6/
Je moet echt schrijvers van kosmische proporties hebben om iets te schrijven dat zó goed is dat het Metoogate doet vergeten (en de serie zonder Spacey op een logische manier kan doen vervolgen).
  zondag 12 november 2017 @ 16:46:32 #241
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_175022352
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 11:10 schreef MangoTree het volgende:
‘House of Cards’ Writers Rushing to Rewrite Season 6 After Kevin Spacey’s Exit
https://www.thewrap.com/k(...)ds-rewrite-season-6/
Fuck it, stop dat seizoen maar in je reet.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zondag 12 november 2017 @ 16:48:29 #242
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_175022403
Hihi, zei ik fuck en reet?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zondag 12 november 2017 @ 16:50:53 #243
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_175022450
Ik kan de de film American Beauty niet meer normaal zien
  zondag 12 november 2017 @ 16:54:52 #244
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_175022570
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 16:50 schreef KingRadler het volgende:
Ik kan de de film American Beauty niet meer normaal zien
Hoe zie je een film 'normaal' dan?
Denk jij bij het zien van Superman ook: hoe doet die gast het als ie moet poepen?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 4 december 2017 @ 22:00:02 #245
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_175498120
Goed nieuws voor de liefhebbers van House of Cards.

ajplus twitterde op maandag 04-12-2017 om 19:32:31 House of Cards is going forward with production of the final season, with Robin Wright as the lead and no Kevin Spa… https://t.co/SToqGjNV2Z reageer retweet
2019: The Great Awakening
pi_175498296
De zin is lr het waarheid wordt lijkmijn].
  maandag 4 december 2017 @ 22:07:31 #247
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_175498329
Fuck HoC, dat laatste seizoen mag op de vuurkorf.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 4 december 2017 @ 22:08:07 #248
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_175498351
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 22:06 schreef Jaroon het volgende:
De zin is lr het waarheid wordt lijkmijn].
Heb je van de barbituraten gesnoept?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_175498388
quote:
13s.gif Op maandag 4 december 2017 22:07 schreef Ringo het volgende:
Fuck HoC, dat laatste seizoen mag op de vuurkorf.
Geen Problem. Ik ken niet en nu?
pi_175498420
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 22:09 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Geen Problem. Ik ken niet en nu? oeit.Rm]nnu?
quote:
7s.gif Op maandag 4 december 2017 22:08 schreef Ringo het volgende:

[..]

Heb je van de barbituraten gesnoept?
Ja.
pi_175498470
Beetje. Niet een normaal ding.
pi_175500570
House of Cards krijgt dus een soort Hillary als President.
  dinsdag 5 december 2017 @ 10:05:02 #253
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_175503875
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 22:00 schreef MangoTree het volgende:
Goed nieuws
Nou....
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 5 december 2017 @ 13:47:15 #254
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_175507455
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 december 2017 10:05 schreef jogy het volgende:

[..]

Nou....
Zo bedoelde ik het inderdaad niet, winnaars zijn er niet. Maar ik las (op Twitter o.a.) dat nogal veel mensen zich afvroegen waarom de serie niet voortgezet kon worden zonder Spacey. Daar wordt schijnbaar gehoor aan gegeven en is de serie iets minder verneukt door hem.
2019: The Great Awakening
pi_175507488
Misschien kunnen ze Spacey er ook fout uitschrijven?
  dinsdag 5 december 2017 @ 16:55:49 #256
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_175510507
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 13:47 schreef MangoTree het volgende:
Daar wordt schijnbaar gehoor aan gegeven en is de serie iets minder verneukt door hem.
De serie is niet verneukt door Spacey maar door de moraalfetisjisten die hem van de set hebben gestuurd.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_175511737
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 13:49 schreef Jaroon het volgende:
Misschien kunnen ze Spacey er ook fout uitschrijven?
Met een spatie
  dinsdag 5 december 2017 @ 18:31:54 #258
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_175511765
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 december 2017 16:55 schreef Ringo het volgende:

[..]

De serie is niet verneukt door Spacey maar door de moraalfetisjisten die hem van de set hebben gestuurd.
Schande ja!

Ondertussen blijft het maar groeien...

Kevin Spacey's 'Sexual Behavior' Halted Filming on The Usual Suspects, Says Gabriel Byrne

quote:
Kevin Spacey’s alleged sexual misconduct halted production of The Usual Suspects, according to Gabriel Byrne, his costar in the 1995 thriller.

“I did not know honestly then the extent of his violence,” the Irish actor, 67, recently told The Sunday Times. “I mean, he was kind of a joke in that people would say, ‘That’s Kevin,’ but nobody really understood the depth of his predations. It was only years later that we began to understand that [filming] was closed down for a particular reason and that was because of inappropriate sexual behavior by Spacey.”

Spacey, 58, would go on to win the Best Supporting Actor Oscar for his role in the classic, which was directed by Bryan Singer.
2019: The Great Awakening
pi_175514153
Loopt het eigenlijk nog storm met de Gijs van Dam-slachtoffers, onze Nederlandse Weinstein?
pi_175823336
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 18:30 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Met een spatie
Ik vind het zo ook wel goed staan. "Het zou eruit schrijven" moeten zijn.

Toch wel hard. Mannen (en vrouwen) in die wereld vooral gaan wat meer nadenken over dit soort dingen lijkt mij. Je bent zo ineens je carrière kwijt.
pi_175896504
Ik weet niet of dit al ergens voorbijgekomen is in deze reeks, maar er dreigt opnieuw een grote naam met zijn kop op het hakblok te worden gelegd.

https://www.nu.nl/metoo/5(...)-dustin-hoffman.html
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 december 2018 @ 22:21:02 #262
862 Arcee
Look closer
  maandag 24 december 2018 @ 22:57:02 #263
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_183949932
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 17:21 schreef Hathor het volgende:
Ik weet niet of dit al ergens voorbijgekomen is in deze reeks, maar er dreigt opnieuw een grote naam met zijn kop op het hakblok te worden gelegd.

https://www.nu.nl/metoo/5(...)-dustin-hoffman.html
Het heeft dus ruim een jaar geduurd voordat er na deze post weer in dit topic gepost is.
Dit keer met een soort van comeback-video van Spacey.
En niet de zoveelste hysterische jij-hebt-twintig-jaar-terug-aan-mijn-tepels-zitten-draaien beschuldiging.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 24 december 2018 @ 23:50:23 #264
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_183950980
quote:
Dit is.....

ehh

RAAR.

Wat is dit? Hij probeert hier alsnog een slaatje uit te slaan met zo'n rare video ofzo?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_183951008
quote:
2s.gif Op maandag 24 december 2018 23:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Dit is.....

ehh

RAAR.

Wat is dit? Hij probeert hier alsnog een slaatje uit te slaan met zo'n rare video ofzo?
Charme offensief, het zal zijn carriere niet gaan redden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 24 december 2018 @ 23:59:01 #266
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_183951133
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 23:51 schreef Hathor het volgende:

[..]

Charme offensief, het zal zijn carriere niet gaan redden.
Ik heb nog geen persoon gezien op het internet die hier charme inziet. Reddit gaat helemaal los om deze bizarre video.

Zoveel vragen. Ik neem aan dat hij nog een PR team heeft. Wie de FUCK heeft toegestaan dat hij dit upload op youtube.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 25 december 2018 @ 00:13:04 #267
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_183951352
Dit word nu wel een slagje apart.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_183951666
Tja. Als die (in mijn beleving) doorgeslagen metoo bewegingen. Netflix ging er ook veel te makkelijk in mee.. Verlang wel weer naar een house of cards met Frank Underwood :P
pi_183951725
Acteren kan hij wel :P
  Meest relativerende user 2022 dinsdag 25 december 2018 @ 00:47:24 #270
357044 Budapestenaar
pi_183951762
Morgen eens bijlezen op reddit. Benieuwd naar alle theorieën. :{
  dinsdag 25 december 2018 @ 01:28:25 #271
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_183952140
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 00:38 schreef Vlicious87 het volgende:
Tja. Als die (in mijn beleving) doorgeslagen metoo bewegingen. Netflix ging er ook veel te makkelijk in mee.. Verlang wel weer naar een house of cards met Frank Underwood :P
Netflix ging er niet zomaar in mee hoor, die wisten al meer dan genoeg wat er aan de hand was. Alleen pas toen het in de publiciteit kwam ondernamen ze actie, zo hypocriet waren ze dan wel weer.
Oh.
  dinsdag 25 december 2018 @ 01:29:26 #272
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_183952147
quote:
2s.gif Op maandag 24 december 2018 23:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Dit is.....

ehh

RAAR.

Wat is dit? Hij probeert hier alsnog een slaatje uit te slaan met zo'n rare video ofzo?
Hij kan het niet accepteren dat hij ineens in de vergetelheid is geraakt, snap ik ook als je zo'n carrière hebt opgebouwd. En voelt blijkbaar geen schuld voor zijn daden (of die zijn overtrokken, maar bij zoveel bronnen geloof ik dat niet).
Oh.
pi_183952349
quote:
Gaat dit over het nieuwe seizoen van HoC?
Hij praat met hetzelfde accent als Frank Underwood.
You never did see me die?
I´m back.
  dinsdag 25 december 2018 @ 02:00:18 #274
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_183952357
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 01:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Gaat dit over het nieuwe seizoen van HoC?
Hij praat met hetzelfde accent als Frank Underwood.
You never did see me die?
Denk niet dat Netflix hier zo blij is. Dat hij zijn misdragingen koppelt aan het karakter Frank Underwood, wat in principe van Netflix is lijkt me.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_183952360
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 december 2018 02:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Denk niet dat Netflix hier zo blij is. Dat hij zijn misdragingen koppelt aan het karakter Frank Underwood, wat in principe van Netflix is lijkt me.
Ja, akkoord, of komt er toch een nieuw seizoen dan, was mijn eerste gedachte. Met Frank.

Zou erg absurd zijn.
I´m back.
  dinsdag 25 december 2018 @ 02:04:35 #276
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
  dinsdag 25 december 2018 @ 02:08:43 #277
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_183952405
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 02:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, akkoord, of komt er toch een nieuw seizoen dan, was mijn eerste gedachte. Met Frank.

Zou erg absurd zijn.
Lijkt mij zeer sterk. Hij moet volgende maand voor de rechter verschijnen. Ik denk niet dat er uberhaupt tijd was voor hem om te acteren (en iedereen dat ook nog compleet geheim houden).
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_183952414
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 23:51 schreef Hathor het volgende:

[..]

Charme offensief, het zal zijn carriere niet gaan redden.
Die krijgt geen baan meer, kan met pensioen, is een jaar of 59 nu, mooie leeftijd, heeft al miljoenen verdiend dus voor het geld hoeft-ie niet zo nodig meer.
I´m back.
pi_183952425
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 december 2018 02:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Lijkt mij zeer sterk. Hij moet volgende maand voor de rechter verschijnen. Ik denk niet dat er uberhaupt tijd was voor hem om te acteren (en iedereen dat ook nog compleet geheim houden).
Vreemde video, want zo'n vraag aan het eind is bijna een teaser.

Maar goed, laatste seizoen HoC was echt ruk, seizoen daarvoor was ook al zo zo imho.
I´m back.
  dinsdag 25 december 2018 @ 02:17:14 #280
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_183952441
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 02:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Vreemde video, want zo'n vraag aan het eind is bijna een teaser.

Maar goed, laatste seizoen HoC was echt ruk, seizoen daarvoor was ook al zo zo imho.
Laatste seizoen niet eens gestart. Als ik het kijk krijg ik alleen maar spijt denk ik.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_183952463
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 december 2018 02:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Laatste seizoen niet eens gestart. Als ik het kijk krijg ik alleen maar spijt denk ik.
Ik heb het wel gezien, maar idd je hoeft dat niet te zien.
I´m back.
  dinsdag 25 december 2018 @ 02:22:10 #282
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_183952465
https://www.instagram.com(...)&igshid=zg9llv6toyo3

Ik zie nu wel dat hier zijn ego wel lekker gestreeld wordt.

quote:
_mr.novak_We MISSED you so much Kevin! ? This video was one of the most wonderful christmas gift in this year, so thank you. And.. I will be one of the happiest
quote:
theweighthasbeenliftedI fucking LOVE you Kevin!!! Come back to us!! I wish this video was longer, I could watch you all night!! You have so many rallying behind you!!??Merry Christmas!!!
Wat zijn dit voor reacties dan. Allejezus.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 25 december 2018 @ 02:28:29 #283
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_183952490
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 december 2018 02:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
https://www.instagram.com(...)&igshid=zg9llv6toyo3

Ik zie nu wel dat hier zijn ego wel lekker gestreeld wordt.

[..]

[..]

Wat zijn dit voor reacties dan. Allejezus.
Mensen die zo fan zijn van iemands acteerwerk dat ze de rest met de mantel der liefde bedekken en weigeren te geloven.

Of het zijn trolls, dat kan ook.
Oh.
pi_183953053
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 02:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, akkoord, of komt er toch een nieuw seizoen dan, was mijn eerste gedachte. Met Frank.

Zou erg absurd zijn.
Ik zou het toejuichen. Laatste seizoen was ruk namelijk.
  dinsdag 25 december 2018 @ 07:34:20 #285
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_183953059
Sowieso, Kevin Spacey _O_

Al die zogenaamd getraumatiseerde ex-jongelingen die op een of ander wild feestje door hem in de kont zijn geknepen en "daar nog steeds de last van dragen" :').
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_183955100
Nu afwachten welke harde bewijzen er zijn. Zonder bewijs is er geen zaak en is zijn carrière de grond ingeboord dankzij een SJW hetze.
pi_183955311
Goed, dit is op zijn minst wat eigenaardig.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_183955332
Heb genoten van het filmpje.
pi_183955705
Ik wist nog niet eens dat Kevin Spacey homoseksueel was.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_183955809
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 10:46 schreef tesssssssss het volgende:
Ik wist nog niet eens dat Kevin Spacey homoseksueel was.
Na het zien van "American beauty" (1999) hoogstens een voorkeur voor (te) jong vrouwenvlees.
Racist
  dinsdag 25 december 2018 @ 10:51:21 #291
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_183955812
Wat een baas. _O_
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_183955917
Wat een creepy video. Krijg bij elke zin het idee dat hij het ook over zichzelf heeft.
"Pools are perfect for holding water"
pi_183955931
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2018 10:51 schreef Toga het volgende:

[..]

Na het zien van "American beauty" (1999) hoogstens een voorkeur voor (te) jong vrouwenvlees.
Het wordt zo allemaal wel een beetje ingewikkeld met die #metoo. :{w

Ik geef het in ieder geval op.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  dinsdag 25 december 2018 @ 10:59:41 #294
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_183955975
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 10:46 schreef tesssssssss het volgende:
Ik wist nog niet eens dat Kevin Spacey homoseksueel was.
Niet? Dat was zijn eigen 'defence' tegen alle commotie rondom hem een jaar geleden.

"I choose to live as a gay man"
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_183956060
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 december 2018 10:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Niet? Dat was zijn eigen 'defence' tegen alle commotie rondom hem een jaar geleden.

"I choose to live as a gay man"
Dan is mijn "gay-radar" defect. :Y

Het is pas echt crisis als het bier op is.
  User die je het meest gemist hebt 2022 dinsdag 25 december 2018 @ 11:14:11 #296
78918 SeLang
Black swans matter
pi_183956254
Geweldig dit filmpje! Take back Control! ^O^
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  dinsdag 25 december 2018 @ 11:16:32 #297
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_183956308
Filmpje is best cool.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_183956475
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 december 2018 02:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Denk niet dat Netflix hier zo blij is. Dat hij zijn misdragingen koppelt aan het karakter Frank Underwood, wat in principe van Netflix is lijkt me.
Past toch prima bij het karakter? Daarnaast, als het laatste seizoen van HoC niet zo ontzettend slecht was geweest, dan had Kevin Spacey met dit filmpje iig minder sympathie gewonnen (de mensen die hem misten in het laatste seizoen). Dus, ook een beetje de schuld van Netflix zelf.
pi_183957100
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 10:20 schreef Vlicious87 het volgende:
Nu afwachten welke harde bewijzen er zijn. Zonder bewijs is er geen zaak en is zijn carrière de grond ingeboord dankzij een SJW hetze.
Al zou het waar zijn, dan valt het alsnog wel mee. Er zijn genoeg celebs die veel ergere dingen geflikt hebben, daar ook daadwerkelijk voor veroordeeld zijn en die vrolijk over de rode tapijten mogen blijven lopen.
  User die je het meest gemist hebt 2022 dinsdag 25 december 2018 @ 12:02:34 #300
78918 SeLang
Black swans matter
pi_183957366
Nu zijn Hollywood carrière is gesloopt gaat hij voor de YouTube monies.
De best verdienende YouTuber verdiende $22 miljoen in 2018, dus...
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 25 december 2018 @ 12:07:01 #301
862 Arcee
Look closer
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')