abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 2 november 2017 @ 23:52:51 #51
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174837115
quote:
5s.gif Op donderdag 2 november 2017 23:47 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

De Special Counsel die in het leven is geroepen om te checken of er verbanden zijn tussen de Trump campaign en Rusland fixeert zich teveel op de Trump campaign en Rusland?
Er staat gewoon wat er staat, dus is het niet nodig dit anders uit te leggen.

Maar het sleutelwoord van mijn opinie is McCarthyisme.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 2 november 2017 @ 23:58:27 #52
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174837218
Je reageert niet op mijn argument en komt met andere dingen. Dat zie je wel vaak bij "debatten" tussen politici, maar denk niet dat we dat hier hoeven te doen toch?

Naja, wat ik dus net zei staat nog.

Om te reageren op wat je zegt:

quote:
2s.gif Op donderdag 2 november 2017 23:47 schreef dellipder het volgende:

Belangrijkste reporter van CNN die het Dossier en Russiagate verslaat heeft banden met Fusion GPS.
Heb meer context en duiding nodig... wie vind je de belangrijkste reporter van CNN die het Rusland-gebeuren verslaat, hoe ziet die link met Fusion GPS eruit en waarom moeten we het relevant vinden?

quote:
Wikileaks heeft aangetoond dat voorafgaand aan de campagne de DNC in het huis van Podesta een behoorlijke groep prominente journalisten uitgenodigd voor een informele bijeenkomst.
Ja, zo was er wel meer. .. false equivalence noem ik dat. Laat de RNC mails maar eens zien. Op gelijke voet is er geen vergelijk. Nog los van directe banden kunnen we het ook gewoon zien aan coverage dat de misinformatie door Fox News niet echt een gelijke heeft ... in ieder geval niet met enig groot bereik aan de andere kant ... Hier zijn meerdere onderzoeken naar gedaan, maar een artikel over één hiervan laat zien dat volgers minder goed geinformeerd zijn dan mensen die het nieuws niet echt volgen. Dat beeld wordt vrij consequent waargenomen.

quote:
Liberals, The Left, Liberal media; het is allemaal 1 pot nat.
Ik snap deze houding echt niet. Het haalt elke nuance weg. shareblue.com vs nytimes.com vs DNC vs Chewie de fokker vind ik echt werelden van verschil :P

[ Bericht 1% gewijzigd door ExtraWaskracht op 03-11-2017 00:11:58 ]
pi_174837399
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 23:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Je reageert niet op mijn argument en komt met andere dingen. Dat zie je wel vaak bij "debatten" tussen politici, maar denk niet dat we dat hier hoeven te doen toch?
En zelfs die komen nog wel tot een punt dat ze willen maken, wat in discussies met dellipder in cirkels eindigt. Zo kwam er nooit een antwoord op een vraag die ik stelde in vorig deel en bleef het bij gedraai.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  vrijdag 3 november 2017 @ 00:15:39 #54
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174837406
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 23:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Je reageert niet op mijn argument en komt met andere dingen. Dat zie je wel vaak bij "debatten" tussen politici, maar denk niet dat we dat hier hoeven te doen toch?

Naja, wat ik dus net zei staat nog.

Om te reageren op wat je zegt:

[..]

Heb meer context en duiding nodig... wie vind je de belangrijkste reporter van CNN die het Rusland-gebeuren verslaat, hoe ziet die link met Fusion GPS eruit en waarom moeten we het relevant vinden?
Ik heb in mijn bericht een aantal bronvermeldingen toegevoegd.\
Daar kun je context vinden.
Over dit specifieke punt aangaand Evan Perez.

quote:
Glenn Simpson, the Fusion co-founder most often associated with the dossier, is used to working on stories with Perez. As reporters at The Wall Street Journal, Perez and Simpson regularly co-authored stories on national security.
Another Fusion founder, Tom Catan, worked as a reporter for the Journal at the same time as Perez and Simpson. The third Fusion co-founder, Peter Fritsch, worked above Perez and Simpson as the senior national security editor.
Simpson and Fritsch left the WSJ in 2011 to launch Fusion. Perez jumped from the paper to CNN in 2013. Another longtime Journal reporter, Neil King, left the paper to join Fusion in December 2016.
Moet ik echt de percentages tevoorschijn halen van de hoeveelheid tijd CNN in de 'nothing burger' (om Van Jones te citeren) Russiagate heeft gestopt om dit narratief te blijven pushen?
Begrijp je wat ik hiermee bedoel?

quote:
Ja, zo was er wel meer. .. false equivalence noem ik dat. Laat de RNC mails maar eens zien. Op gelijke voet is er geen vergelijk. Nog los van directe banden kunnen we het ook gewoon zien aan coverage dat de misinformatie door Fox News niet echt een gelijke heeft ... in ieder geval niet met enig groot bereik aan de andere kant ... Hier zijn meerdere onderzoeken naar gedaan, maar een artikel over één hiervan laat zien dat volgers minder goed geinformeerd zijn dan mensen die het nieuws niet echt volgen.
Dit is weer deflectie. Deze thread gaat over de DNC vanwege de onthullingen van Donna Brazile. Dit is allemaal allang bekend.
Alleen als men inderdaad een Hillary of DNC supporter is en alles rechts van de New York Times afschrijft als onbetrouwbaar te rechts of wat dan ook, begrijp ik dat dit nieuws is.

quote:
Ik snap deze houding echt niet. Het haalt elke nuance weg. shareblue.com vs nytimes.com vs DNC vs Chewie de fokker vind ik echt werelden van verschil :P
Ik ben redelijk teleurgesteld, inderdaad. Het is geen vendetta of rancune, maar ik vind het failliet zo schrijnend.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  vrijdag 3 november 2017 @ 00:16:50 #55
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174837416
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 00:14 schreef OMG het volgende:

[..]

En zelfs die komen nog wel tot een punt dat ze willen maken, wat in discussies met dellipder in cirkels eindigt. Zo kwam er nooit een antwoord op een vraag die ik stelde in vorig deel en bleef het bij gedraai.
In die zin vind ik de structuur van bv. reddit wel echt veel praktischer ... kun je makkelijker dat soort dingen bijhouden. Jammer dat het stemmen leidt tot grotere echo-kamers (en in het geval van t_d het actief bannen van dissidenten).
  vrijdag 3 november 2017 @ 00:24:54 #56
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174837480
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 00:14 schreef OMG het volgende:

[..]

En zelfs die komen nog wel tot een punt dat ze willen maken, wat in discussies met dellipder in cirkels eindigt. Zo kwam er nooit een antwoord op een vraag die ik stelde in vorig deel en bleef het bij gedraai.
Ik heb jou niet geblokkeerd, dus ik ga er vanuit dat ik je van repliek heb bediend.
Het kan natuurlijk zijn dat ik een antwoord gaf dat je niet aanstond, maar dit is natuurlijk mogelijk met een vraag en antwoord.
Als jij een vraag stelt ga jij over de inhoud van de vraag en als jij die aan mij stelt ga ik over het antwoord. Dit lijkt me een no-brainer.

[ Bericht 0% gewijzigd door dellipder op 03-11-2017 00:35:14 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174837573
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 november 2017 00:24 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik heb jou niet geblokkeerd, dus ik ga er vanuit dat ik je van repliek heb bediend.
Het kan natuurlijk zijn dat ik een antwoord gaf dat je niet aanstond, maar dit is natuurlijk mogelijk met een vraag en antwoord.
Als jij een vraag stelt ga jij over de inhoud van de vraag en als jij die aan mij stelt ga ik over het antwoord. Dit lijkt me een no-brainer.
Neuh, de vraag die ik ooit stelde was wat er precies niet hypocriet aan Trump's reacties op Vegas en NY was, en je reactie was geen antwoord op de vraag. Vervolgens stel je dat in de reactie staat wat er staat, wat lastig discussiëren is als er geen antwoord op de oorspronkelijke vraag in te vinden is.

Maar laat ook maar.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  vrijdag 3 november 2017 @ 00:44:20 #58
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174837588
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 november 2017 00:15 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik heb in mijn bericht een aantal bronvermeldingen toegevoegd.\
Daar kun je context vinden.
Over dit specifieke punt aangaand Evan Perez.
Ik zie dat je je eerder bericht bijgewerkt hebt om nog eens deze meeting te benoemen, die ik min of meer al erkend heb + andere dingen! Je negeert mijn punt daarmee weer.

Zolang als je dat doet ga ik niet 5 bronnen uitpluizen, waarbij ik alsnog wel vind dat je er goed aan zou doen om wat argumenten erbij te geven oid .. het is nogal veel.

quote:
Moet ik echt de percentages tevoorschijn halen van de hoeveelheid tijd CNN in de 'nothing burger' (om Van Jones te citeren) Russiagate heeft gestopt om dit narratief te blijven pushen?
Begrijp je wat ik hiermee bedoel?
Omdat het een fucking big deal is. En ik kijk geen eens CNN of Fox News of MSNBC.

En daarbij trap je kennelijk in O'Keefe zijn bullshit editing, waar hij al vaker op betrapt is. Come on ...

Reactie van Van Jones. Zie bv hoe dit kan werken vanaf 1:56:


quote:
Dit is weer deflectie. Deze thread gaat over de DNC vanwege de onthullingen van Donna Brazile. Dit is allemaal allang bekend.
Alleen als men inderdaad een Hillary of DNC supporter is en alles rechts van de New York Times afschrijft als onbetrouwbaar te rechts of wat dan ook, begrijp ik dat dit nieuws is.
Ik heb net nog The Washington Examiner gebruikt als bron, wat ik betrekkelijk regelmatig doe, net als WSJ (wat ik qua nieuws een heel goede bron vind, de opiniestukken vind ik batshit-insane, maar ja), etc. Ik meen het als ik zeg dat bias voor mij veel minder belangrijk is dan nauwkeurigheid / waarheid.

Je gaat bovendien niet in op mijn herhaling van het argument over dat er geen vergelijk is tussen Fox News en "liberal media".

quote:
Ik ben redelijk teleurgesteld, inderdaad. Het is geen vendetta of rancune, maar ik vind het failliet zo schrijnend.
You are what you eat ... consumeer svp eens wat meer media die een hoge betrouwbaarheid hebben en minder met een lage betrouwbaarheid.. hell, van mijn part sluit je daarmee CNN & MSNBC ook uit nog los van de echte onzin als GatewayPundit en Breitbart enzo ... Ga op een media dieet van WSJ & NYTimes; 1 keer per dag ofzo. Wanneer is het nou voorgekomen dat ze gelijk hadden en dat de anderen een jaar later ofzo moesten toegoeven dat hun nieuws niet klopte? En als dat gebeurde, wat was toen hun reactie?

[ Bericht 0% gewijzigd door ExtraWaskracht op 03-11-2017 01:07:00 ]
  vrijdag 3 november 2017 @ 00:48:49 #59
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174837625
Mueller gaat door:

quote:
Mueller grand jury investigating top DC lobbyists

WASHINGTON (AP) — Special counsel Robert Mueller’s grand jury is investigating a prominent Democratic lobbyist and a former GOP congressman for their involvement in an influence campaign on behalf of Ukrainian interests tied to Paul Manafort, according to a person with direct knowledge of the investigation.

At the center of the widening probe are Tony Podesta, a longtime Democratic operative, and Vin Weber, a former GOP congressman and leader of his own high-powered lobbying firm, Mercury LLC. The two men were hired as part of a multimillion-dollar lobbying effort directed by Manafort and longtime associate Rick Gates.

With the emphasis on the Ukrainian lobbying efforts, Mueller’s criminal probe is moving beyond investigating ties between the Trump campaign and Russia and is aggressively pursuing people who worked as foreign agents without registering with the Justice Department. More witnesses are expected before the grand jury in coming weeks.

Representatives for Weber’s firm and Podesta said they are cooperating with the special counsel’s investigation. Podesta, whose brother was the chairman of Hillary Clinton’s campaign, has resigned from his firm.

FBI agents working for Mueller are asking witnesses about meetings between Gates, Podesta and Weber to discuss the lobbying work in detail and any communication with representatives of a pro-Russian Ukrainian political party, according to two people familiar with the interviews who spoke on condition of anonymity because of the sensitivity of the investigation.

“There were questions about how much Podesta and Vin Weber were involved. There was a lot of interest there,” one of them said.

FBI agents also expressed interest in the law firm Skadden, Arps, Slate, Meagher & Flom LLP, which produced a 2012 report used to justify the jailing of an opposition politician in Ukraine.

Both people said that investigators on Mueller’s team have asked about what the lobbyists knew about the source of the funding and who was directing the work in 2012 — long before Manafort became Trump’s campaign chairman in 2016.

Gates and Manafort were both indicted Monday on charges of acting as unregistered foreign agents and lying on forms they filed with the Justice Department’s Foreign Agents Registration Act unit as well as money laundering.

According to Manafort’s indictment, he and Gates “engaged in weekly and at times daily calls and emails with (company 1 and company 2) to provide them directions as to specific lobbying steps that should be taken and to receive reports back as to the results of such lobbying.” The two firms were the Podesta Group and Mercury.

In addition, Manafort’s and Gates’ 2017 disclosure forms “misrepresented the relationship among (the Targets), the Ukrainian government, the European Centre for a Modern Ukraine (ECFMU), and two U.S. lobbying firms,” the government said.

Mercury and Podesta’s work involved a non-profit called the European Centre for a Modern Ukraine. People familiar with the efforts have described the non-profit as a front to disguise an influence campaign on behalf of the party of Ukraine’s then-president, Viktor Yanukovych. It was governed by a board that initially included parliament members from Yanukovych’s party and subsequently paid at least $2.2 million to the lobbying firms to advocate positions generally in line with those of Yanukovych’s government.

Podesta acknowledged to the AP in 2016 that Gates had been involved in the European Center’s work, but said he had no idea the organization was not a legitimately independent client.

Skadden’s involvement with Manafort stems from its production of a 2012 report downplaying the political motivations of the Ukrainian government in jailing an opposition leader, Yulia Tymoshenko.

The report, written by former Obama White House counsel Gregory Craig, found that Tymoshenko’s trial was procedurally flawed but not marked by political persecution. The Ukrainian justice ministry officials who supposedly commissioned the report trumpeted it as proof that Tymoshenko was not a political prisoner.

But how the report came to be is now in question. According to the indictment of Manafort and Gates, the two men “used one of their offshore accounts to funnel $4 million to pay secretly for the report.”

The law firm and Craig have not responded to requests for comment.

Separately, Mueller has an ongoing investigation into former national security adviser Michael Flynn on similar allegations related to lobbying work his firm performed for a Turkish businessman.
  vrijdag 3 november 2017 @ 00:58:25 #60
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174837675
Sessions zal wel blij zijn met Page :D

Phil_Mattingly twitterde op vrijdag 03-11-2017 om 00:32:20 Carter Page testifies he told Sessions about Russia trip, via @mkraju & @jeremyherb https://t.co/EJUNKOhekt reageer retweet
pi_174837697
Jongens, en meisjes...ik geef het op om het nog precies te volgen.
Wat een corrupte zieke shit komt eruit.
Het is een wonder, dat er nog íets functioneert in dat land.

Dank jullie wel voor alle plichtsgetrouwe info en links.
pi_174837722
TwitterGov twitterde op vrijdag 03-11-2017 om 01:05:51 Earlier today @realdonaldtrump’s account was inadvertently deactivated due to human error by a Twitter employee. Th… https://t.co/hNtJeihD0t reageer retweet
_O-
  vrijdag 3 november 2017 @ 01:14:19 #63
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174837735
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 00:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik zie dat je je eerder bericht bijgewerkt hebt om nog eens deze meeting te benoemen, die ik min of meer al erkend heb + andere dingen! Je negeert mijn punt daarmee weer.
Ik reageer op jou met betrekking tot jouw opmerking over de DNC en Liberal media.
Ik heb nu met deze erbij geteld drie keer gesteld dat je het onderwerp veranderd door over Fox en de RNC te beginnen.
Dat is het punt niet dat ik ten opzichte van jouw bericht wil maken, dus ik zie niet in waarom ik dit moet combineren.

We kunnen gerust een discussie over de RNC, Fox of Breitbart beginnen, maar die zie ik dan los van deze thread. Nogmaals de onthullingen van vandaag van Donna Brazile en de DNC.

quote:
Zolang als je dat doet ga ik niet 5 bronnen uitpluizen.
Ik heb in elk geval mijn best gedaan.

quote:
Omdat het een fucking big deal is. En ik kijk geen eens CNN of Fox News of MSNBC.

En daarbij trap je kennelijk in O'Keefe zijn bullshit editing, waar hij al vaker op betrapt is. Come on ...
Ik trap helemaal nergens in en ik wil het helemaal niet over O'Keefe hebben. Ik wilde enkel Van Jones de credits geven over deze omschrijving, maar het staat los van het punt dat ik in deze alinea wilde maken dat een reactie was op jouw vraag over de context van Perez (reporter van CNN op het item Russia) en zijn relatie met Fusion GPS.
Ik ga dit bericht weer aanpassen als ik het artikeltje weer kan vinden over de percentages die CNN gebruikt om de Russia narratief te pushen. Bij deze.

quote:
Ik heb net nog The Washington Examiner gebruikt als bron, wat ik betrekkelijk regelmatig doe, net als WSJ (wat ik qua nieuws een heel goede bron vind, de opiniestukken vind ik batshit-insane, maar ja), etc. Ik meen het als ik zeg dat bias voor mij veel minder belangrijk is dan nauwkeurigheid / waarheid.
Hierover heb ik al eens eerder van gedachte gewisseld en het grote verschil, mijn inziens, dat ik niet uitga van 'waarheid', maar van informatie.
En dit was niet specifiek voor jou bedoeld, maar in algemene zin. In deze forum, bijvoorbeeld.
Het is zonneklaar dat een heleboel nieuws outlets samenspanden met de DNC en de Clinton campagne en ook volgens studies enorm partijdig zijn. Eigenlijk voldoen volgens de standaarden waarop verschillende outlets hier worden geweigerd, meer media deze screening.
Maar dit terzijde. Ik vind het geen bezwaar verder. Het is zoals het is en alleen om mijn punt te maken in deze discussie.

quote:
Je gaat bovendien niet in op mijn herhaling van het argument over dat er geen vergelijk is tussen Fox News en "liberal media".
Dit heb ik al aangeraakt.
Nogmaals ik wil hierover gerust een discussie voeren, maar ik wil liever eerst deze discussie aangaan en dan een ander onderwerp oppakken.

quote:
You are what you eat ... consumeer svp eens wat meer media die een hoge betrouwbaarheid hebben en minder met een lage betrouwbaarheid.. hell, van mijn part sluit je daarmee CNN & MSNBC ook uit nog los van de andere onzin als GatewayPundit en Breitbart enzo ... Ga op een media dieet van WSJ & NYTimes; 1 keer per dag ofzo.
Jij hebt geen idee van welke media ik me voorzien, maar ik heb zojuist al een aanwijzing gegeven die ik graag herhaal.
Ik ga voor informatie, geen 'waarheid'.

[ Bericht 2% gewijzigd door dellipder op 03-11-2017 01:33:14 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  vrijdag 3 november 2017 @ 01:18:16 #64
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174837757
Podesta, dus.
Kon niet uitblijven.

Had ik al gezegd, overigens.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  vrijdag 3 november 2017 @ 01:22:16 #65
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_174837770
Trump heeft net iets getweet over ‘Capital Hill’, hoe treffend
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_174837774
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 00:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Sessions zal wel blij zijn met Page :D

Phil_Mattingly twitterde op vrijdag 03-11-2017 om 00:32:20 Carter Page testifies he told Sessions about Russia trip, via @mkraju & @jeremyherb https://t.co/EJUNKOhekt reageer retweet
Carter Page distraction -> Sessions out -> Rosenstein Out -> ??? in -> Mueller Out

4D Chess 8-)
  vrijdag 3 november 2017 @ 01:25:03 #67
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174837778
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 november 2017 01:14 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik reageer op jou met betrekking tot jouw opmerking over de DNC en Liberal media.
Ik heb nu met deze erbij geteld drie keer gesteld dat je het onderwerp veranderd door over Fox en de RNC te beginnen.
Dat is het punt niet dat ik ten opzichte van jouw bericht wil maken, dus ik zie niet in waarom ik dit moet combineren.

We kunnen gerust een discussie over de RNC, Fox of Breitbart beginnen, maar die zie ik dan los van deze thread. Nogmaals de onthullingen van vandaag van Donna Brazile en de DNC.
Deze "liberal media"-hetze wordt juist gepleegd door deze bronnen ... daarom zijn ze relevant voor de discussie.

quote:
Ik heb in elk geval mijn best gedaan.
Ja, naar mijn mening heb je dat dus niet gedaan, vandaar mijn weerzin om te reageren op een bepaald deel.

quote:
Hierover heb ik al eens eerder van gedachte gewisseld en het grote verschil, mijn inziens, dat ik niet uitga van 'waarheid', maar van informatie.
En dit was niet specifiek voor jou bedoeld, maar in algemene zin. In deze forum, bijvoorbeeld.
Het is zonneklaar dat een heleboel nieuws outlets samenspanden met de DNC en de Clinton campagne en ook volgens studies enorm partijdig zijn. Eigenlijk voldoen volgens de standaarden waarop verschillende outlets hier worden geweigerd, meer media deze screening.
Maar dit terzijde. Ik vind het geen bezwaar verder. Het is zoals het is en alleen om mijn punt te maken in deze discussie.

[..]

Dit heb ik al aangeraakt.
Nogmaals ik wil hierover gerust een discussie voeren, maar ik wil liever eerst deze discussie aangaan en dan een ander onderwerp oppakken.

[..]

Jij hebt geen idee van welke media ik me voorzien, maar ik heb zojuist al een aanwijzing gegeven die ik graag herhaal.
Ik ga voor informatie, geen 'waarheid'.
Volgens mij kan ik dit samenvatten door: 'informatie is geen "waarheid"' EN "dellipder gaat voor informatie en geen 'waarheid'". Corrigeer me svp als dit niet klopt. Wat versta jij onder waarheid en 'waarheid' in deze context? Het komt op me over als feels = realz.
  vrijdag 3 november 2017 @ 01:29:12 #68
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174837793
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 01:24 schreef Nintex het volgende:

[..]

Carter Page distraction -> Sessions out -> Rosenstein Out -> ??? in -> Mueller Out

4D Chess 8-)
Ik denk niet echt dat het schaken is, maar dat iemand het bord om stoot zeg maar...
pi_174837833
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 01:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik denk niet echt dat het schaken is, maar dat iemand het bord om stoot zeg maar...
:Y Pigeon chess!

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 3 november 2017 @ 01:50:10 #70
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174837878
En je gaat natuurlijk ook niet van "Carter Page distraction" naar DOJ hoofd weg ofzo :D

**Whoops, ze letten gewoon ff niet op man .... **
  vrijdag 3 november 2017 @ 01:58:15 #71
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174837903
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 01:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:

Deze "liberal media"-hetze wordt juist gepleegd door deze bronnen ... daarom zijn ze relevant voor de discussie.
Hier ben ik het oneens. Harvard studies hebben aangetoond dat de main stream media heel partijdig is. Volgens mij heb je deze vast en zeker weleens voorbij zien komen.

Bron

Dus om hier nu een discussie van te maken van een rechtse media hetze, wat dat ook moge beduiden, is een niet accurate narratief, om me voorzichtig uit te drukken.
Daarom wil ik graag op een ander moment jouw discussie aangaan alleen dit niet vermengen met dit onderwerp. En dan zou ik graag wat meer onderbouwing en mogelijk percentages willen hebben die jouw standpunt onderbouwen in plaats van de suggestie te wekken dat het hier een of andere conspiracy betreft.
Maar graag later, dus.

quote:
Ja, naar mijn mening heb je dat dus niet gedaan, vandaar mijn weerzin om te reageren op een bepaald deel.
Ik hoop dat mijn nadere toelichting toereikend is dat je je er toch toe kunt aanzetten.

quote:
Volgens mij kan ik dit samenvatten door: 'informatie is geen "waarheid"' EN "dellipder gaat voor informatie en geen 'waarheid'". Corrigeer me svp als dit niet klopt. Wat versta jij onder waarheid en 'waarheid' in deze context? Het komt op me over als feels = realz.
Ik wil zaken te weten komen, net als iedere nieuwsjunkie. Ik heb natuurlijk bepaalde voorkeuren wat betreft onderwerpen en dan vind ik het interessant om achter het mainstream verhaal achtergrond te weten te komen.
Volgens mij heb je een aantal keer in thread van mij gereageerd in [BNW] om dit met een tastbaar voorbeeld te verduidelijken.
Er staat zoveel tekst in het topic over de DNC leaks van verschillende media outlets, filmpjes van interviews, veel citaten van betrokkenen, etc. dat het volgens mij veel duidelijkheid schept.
Is dat waarheid? Ik vind van niet. Kunnen mensen die het interesseren daaruit hun waarheid halen? Misschien wel, maar daar ga ik niet over.
Het is informatie die ik vind om het verhaal een beetje beter te kunnen snappen. Om bepaalde elementen te kunnen onderbouwen. Ik zie dit niet als waarheid vinden, maar informatie vergaren.

C'est ça.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  vrijdag 3 november 2017 @ 02:18:28 #72
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174837959
Uit hetzelfde onderzoek:



Arme Trump, maar helaas, hij is gewoon een extreme kut president en dat is de reden voor de afwijking in hoeveelheid negatieve pers.

En, kun je svp eens ophouden hiermee? Mijn opmerkingen over Fox News, Breitbart enzo gaan met name over misinformatie ....

Mss dat ik later op het geheel nog reageer, maar nu slapen...
pi_174838101
Trump gaat alsnog 90% (is zelfs meer dan gebruikelijk) van de schade vergoeden die Puerto Rico heeft geleden. Charme-offensief? :P

https://nos.nl/artikel/22(...)est-puerto-rico.html
  vrijdag 3 november 2017 @ 03:04:39 #74
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_174838105
https://www.reuters.com/a(...)russia-idUSKBN1D22VW

Senate Democrats demand that Sessions testify again on Russia

Ja laat Jeff ‘I do not recall’ Sessions nog maar een keer opdraven. Sessions :r. Vlag gaat uit als hij opstapt.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Overall beste user 2022 vrijdag 3 november 2017 @ 06:10:37 #75
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174838390
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 00:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Sessions zal wel blij zijn met Page :D

Phil_Mattingly twitterde op vrijdag 03-11-2017 om 00:32:20 Carter Page testifies he told Sessions about Russia trip, via @mkraju & @jeremyherb https://t.co/EJUNKOhekt reageer retweet
Dat was te verwachten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')