abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_175256660
quote:
15s.gif Op vrijdag 3 november 2017 10:13 schreef Perrin het volgende:
Er gebeuren vreemde dingen in onze Bermuda-driehoek Almere-Utrecht-Apeldoorn.
Leandra woont daar.
pi_175256678
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 11:48 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Leandra woont daar.
Zij ontkent alle betrokkenheid, geloof ik.
I didn't say it would be easy. I just said it would be the truth.
pi_175256804
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 11:48 schreef Perrin het volgende:

[..]

Zij ontkent alle betrokkenheid, geloof ik.
Dat zegt niets. Juist zijn die ontkennen,,,,,,
  donderdag 23 november 2017 @ 11:59:33 #129
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175256910
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 11:48 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Leandra woont daar.
Ja, zo ongeveer in het epicentrum van die driehoek, de laatste 45 jaar ook altijd gewoond, op een paar jaar buitenland na.
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_175256928
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 11:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, zo ongeveer in het epicentrum van die driehoek, de laatste 45 jaar ook altijd gewoond, op een paar jaar buitenland na.
Dan weet je het ook. En je kwam niet voor niets terug.
  donderdag 23 november 2017 @ 14:10:40 #131
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175259181
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 12:00 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dan weet je het ook. En je kwam niet voor niets terug.
Ja dat denk ik ook, hier kwam ik in 1989 voor terug naar NL, logisch :Y
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_175262824
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 14:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja dat denk ik ook, hier kwam ik in 1989 voor terug naar NL, logisch :Y
Ja. En daar mogen wij je dankbaar voor zijn ook. Een klein bloemetje geven had een verschil kunnen maken. Die gemiste kansen daar gelaten. Ben je weer blij in Nederland?
pi_175413693
Geen actieve politiezoektocht meer naar Edwin Takens
Almere 30 november 2017

6c6e2d8b8a99d4c7c22b135a6796989b-778x427.jpeg

De politie zoekt niet meer actief naar de vermiste Edwin Takens, eigenaar van Brasserie Bakboord in Almere. Dat laat een woordvoerder weten.

Achter de schermen is de politie er nog wel mee bezig. De politie heeft een paar kleine aanwijzingen die ze kunnen onderzoeken. Het dossier wordt niet gesloten. Mocht er aanleiding voor zijn, gaat de politie er weer actief mee aan de slag.

Takens is sinds 31 oktober vermist. Hij werd voor het laatst gezien toen hij vanuit zijn huis in Soest vertrok naar zijn werk. Er zijn verschillende zoekacties georganiseerd, maar die hebben niets opgeleverd.

http://www.omroepflevolan(...)er-naar-edwin-takens
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_175414007
Ah..de nutteloze burger mag het weer oplossen..
FOK! Because I'm worth it..
pi_175417402
Wat zou er toch gebeurd kunnen zijn?
Is het zijn eigen keuze geweest om te verdwijnen of niet?
pi_175439046
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 03:38 schreef Monkeymind het volgende:
Wat zou er toch gebeurd kunnen zijn?
Is het zijn eigen keuze geweest om te verdwijnen of niet?
Bij deze verdwijning heb ik het vermoeden dat het wel vrijwillig is. Er waren nogal wat stress factoren in zijn leven w.o. een zieke vrouw en een overname van een horeca zaak die, nu pas blijkt niet eens op zijn naam te staan. Misschien werd het hem allemaal teveel.
  vrijdag 1 december 2017 @ 23:48:43 #137
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_175439496
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 23:32 schreef Meaghan het volgende:

[..]

Bij deze verdwijning heb ik het vermoeden dat het wel vrijwillig is. Er waren nogal wat stress factoren in zijn leven w.o. een zieke vrouw en een overname van een horeca zaak die, nu pas blijkt niet eens op zijn naam te staan. Misschien werd het hem allemaal teveel.
Oh dat wist ik allemaal niet. Heb je een linkje naar die info? :o
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 2 december 2017 @ 00:10:59 #138
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_175439964
En zo hoor je als familie dat de politie stopt met zoeken :'(

Bij horeca toch altijd een bijgevoeltje dat het ook onderwereld kan zijn. Beetje afpersing, financierinkje, niet betalen etc. Maar waarschijnlijk kijk ik teveel films.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  zaterdag 2 december 2017 @ 00:40:22 #139
432335 ootjekatootje
Lotus, ook mooi!
pi_175440536
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 00:10 schreef Bugno het volgende:

Bij horeca toch altijd een bijgevoeltje dat het ook onderwereld kan zijn. Beetje afpersing, financierinkje, niet betalen etc. Maar waarschijnlijk kijk ik teveel films.
Als familie...

Ik heb serieus nog geen enkele oproep gezien. Had hij een vrouw? Kinderen? Waar zijn zijn broers/zussen en ouders? Vrienden?

Blijkbaar is er meer aan de hand of had hij flinke ruzie in zijn familie. Of hij is single zonder broers en zussen en zijn zijn ouders al overleden.

Die mediastilte rondom zijn vermissing is vreemd, dus of hij is zelf vertrokken of hij onderhoud weinig contact met familie
  zaterdag 2 december 2017 @ 00:43:25 #140
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_175440601
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 00:40 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Als familie...

Ik heb serieus nog geen enkele oproep gezien. Had hij een vrouw? Kinderen? Waar zijn zijn broers/zussen en ouders? Vrienden?

Blijkbaar is er meer aan de hand of had hij flinke ruzie in zijn familie. Of hij is single zonder broers en zussen en zijn zijn ouders al overleden.

Die mediastilte rondom zijn vermissing is vreemd, dus of hij is zelf vertrokken of hij onderhoud weinig contact met familie
Niet elke familie gaat gelijk feesboek volspammen he? Nogal een conclusie die je trekt zo.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  zaterdag 2 december 2017 @ 00:54:00 #141
432335 ootjekatootje
Lotus, ook mooi!
pi_175440775
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 00:43 schreef Bugno het volgende:

[..]

Niet elke familie gaat gelijk feesboek volspammen he? Nogal een conclusie die je trekt zo.
Nee inderdaad, maar helemaal niets was voor internet ook vreemd.
pi_175441012
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 00:40 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Als familie...

Ik weet niet hoe betrouwbaar deze achtergrond info is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Grijzemassa op 02-12-2017 01:27:55 ]
pi_175441309
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 december 2017 01:13 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe betrouwbaar deze achtergrond info is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een vreselijk bericht als dit waar is ;(
pi_175542838
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 00:10 schreef Bugno het volgende:

Zoiets vermoed ik ook.
pi_175548147
Vermiste chef-kok vermoedelijk vrijwillig weg

SOEST - De politie gaat er voorlopig van uit dat de vijftigjarige Edwin Takens uit Soest „vrijwillig is verdwenen.” Na overleg met de familie is besloten het onderzoek naar zijn vermissing af te ronden.

Chef-kok Takens is sinds 31 oktober spoorloos. Dagenlang werd afgelopen maand in de bosrijke omgeving van Baarn en Soest naar hem gezocht door politie, vrijwilligers en speurhonden. „Alle onderzoeksgegevens en tips zijn uitgezocht. Ze hebben geen aanknopingspunten gegeven over waar hij nu is of wat er gebeurd is. Ook zijn er geen aanwijzingen voor een misdrijf gevonden”, aldus de politie. Alleen zijn auto is aangetroffen.

Het meest aannemelijke scenario is volgens de recherche dat de man vrijwillig buiten beeld is.

https://www.telegraaf.nl/(...)elijk-vrijwillig-weg
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  donderdag 7 december 2017 @ 14:56:47 #146
432335 ootjekatootje
Lotus, ook mooi!
pi_175551287
Vrouw kampt met vervelende lichamelijke problemen en politie Midden Nederland gaat uit van een vrijwillige verdwijning, hoe verrassend weer...

Case closed en zoek het maar uit, liever lui dan moe korps.
pi_175551295
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:38 schreef StaceySinger het volgende:
Vermiste chef-kok vermoedelijk vrijwillig weg

SOEST - De politie gaat er voorlopig van uit dat de vijftigjarige Edwin Takens uit Soest „vrijwillig is verdwenen.” Na overleg met de familie is besloten het onderzoek naar zijn vermissing af te ronden.

Chef-kok Takens is sinds 31 oktober spoorloos. Dagenlang werd afgelopen maand in de bosrijke omgeving van Baarn en Soest naar hem gezocht door politie, vrijwilligers en speurhonden. „Alle onderzoeksgegevens en tips zijn uitgezocht. Ze hebben geen aanknopingspunten gegeven over waar hij nu is of wat er gebeurd is. Ook zijn er geen aanwijzingen voor een misdrijf gevonden”, aldus de politie. Alleen zijn auto is aangetroffen.

Het meest aannemelijke scenario is volgens de recherche dat de man vrijwillig buiten beeld is.

https://www.telegraaf.nl/(...)elijk-vrijwillig-weg
Is het niet best lastig om vrijwillig te verdwijnen? Hoe kom je aan geld etc?
Kan me er gewoon niet zo goed iets bij voorstellen. Omdat hij in augustus dat restaurant gekocht heeft. Of is het daarna bergafwaarts met hem gegaan?
  donderdag 7 december 2017 @ 16:07:52 #148
432335 ootjekatootje
Lotus, ook mooi!
pi_175553123
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:57 schreef Reismeis het volgende:

[..]

Is het niet best lastig om vrijwillig te verdwijnen? Hoe kom je aan geld etc?
Kan me er gewoon niet zo goed iets bij voorstellen. Omdat hij in augustus dat restaurant gekocht heeft. Of is het daarna bergafwaarts met hem gegaan?
Hij pakt de trein naar Parijs en daar het vliegtuig naar een onbekende bestemming, werk als kok is overal te vinden.
pi_175553222
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hij pakt de trein naar Parijs en daar het vliegtuig naar een onbekende bestemming, werk als kok is overal te vinden.
Maar dan met een vals paspoort en geld wat hij heeft weggesluisd.
  donderdag 7 december 2017 @ 16:33:49 #150
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_175553649
Dat is nogal wat, om te beslissen dat het onderzoek hier ophoudt. Dan hebben ze wel heel concrete aanwijzingen voor een vrijwillig vertrek.

Nou ja, good for him. Hij zal er wel redenen toe hebben. Wel intrigerend.
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')