abonnement Unibet Coolblue
pi_174886955
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 13:19 schreef bianconeri het volgende:
Belachelijk dat er weer zoveel aandacht gegeven wordt aan een vermissing. Hou dat lekker lokaal, hier heeft de rest van NL niets aan. Net als dat meisje van laatst.

Maar het is ook ziek hoe sommigen hier in het topic reageren.
Grapjes maken over dit. Hoe ziek ben je in je hoofd?

[..]

[..]

[..]

[..]

Stel je niet aan , sneeuwvlokje.
  zondag 5 november 2017 @ 17:39:17 #77
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_174887262
De politie daar kan ondertussen wel andere korpsen van advies gaan voorzien over vermissingszaken gezien hun ervaringen.
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_174887303
Stress, torenhoge schulden zeker met een nieuw restaurant open waarvan je mag hopen dat 't loopt.

Ik zou hem op de minst belopen paden gaan zoeken met speurhonden.
pi_174887505
Iemand had weer proefverlof?
´
  maandag 6 november 2017 @ 13:44:23 #80
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_174902577
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 13:19 schreef bianconeri het volgende:
Belachelijk dat er weer zoveel aandacht gegeven wordt aan een vermissing.

Geef dan gewoon toe dat je de term ''nieuws'' niet snapt.
UI Made bij VanilleKwark.
  maandag 6 november 2017 @ 13:45:42 #81
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_174902597
Grappig dat over het vermiste meisje wel 30 topics in een week zijn gemaakt, maar nu het een oudere man is hebben we al moeite om 100 posts te halen.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_174902662
quote:
Agenten zoeken met honden in het Baarnse Bos naar een spoor van de man. Aanleiding van de nieuwe zoektocht is de zoekactie van gisteren. Honden van het particuliere dregteam SOAD sloegen gisteren aan bij de vijver 'grote kom' in het Baarnse Bos. Aan de andere kant van de weg die daarlangs loopt, is eerder de auto van Edwin aangetroffen. De politie gaat vandaag met honden van de Landelijke Eenheid hier verder zoeken.
https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1684199/
  maandag 6 november 2017 @ 13:57:55 #83
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174902803
quote:
14s.gif Op maandag 6 november 2017 13:45 schreef RingBewoner het volgende:
Grappig dat over het vermiste meisje wel 30 topics in een week zijn gemaakt, maar nu het een oudere man is hebben we al moeite om 100 posts te halen.
Hier is het waarschijnlijk zelfmoord, daar was het een verkrachting en moord.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174902958
quote:
14s.gif Op maandag 6 november 2017 13:44 schreef RingBewoner het volgende:

Geef dan gewoon toe dat je de term ''nieuws'' niet snapt.
Dit is geen nieuws.
Er is iemand vermist. Gebeurt elke 10 seconden.
Is totaal niet interessant om iets over te weten tenzij je in de lokale omgeving woont.
Net als bij dat meisje, al die zoekinformatie en kleine dingen is voor niemand boeiend tenzij je vlakbij woont.

Sowieso allemaal erg in kaders gezet.
Soms zie je op NOS site gewoon een simpel ongeluk staan, wat hier in N-O Nederland weet ik het hoe vaak wel eens geweest is. Maar als het in Amsterdam gebeurt of ergens die flut streken op dan is het ineens landelijk nieuws? No it is not...
pi_174902970
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 13:57 schreef Perrin het volgende:
Hier is het waarschijnlijk zelfmoord, daar was het een verkrachting en moord.
Allebei niet boeiend. Lekker lokaal houden. Heeft de rest van Nederland niets aan.
Hoe erg allebei ook is.
pi_174903189
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 14:08 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Dit is geen nieuws.
Er is iemand vermist. Gebeurt elke 10 seconden.
Is totaal niet interessant om iets over te weten tenzij je in de lokale omgeving woont.
Net als bij dat meisje, al die zoekinformatie en kleine dingen is voor niemand boeiend tenzij je vlakbij woont.

Sowieso allemaal erg in kaders gezet.
Soms zie je op NOS site gewoon een simpel ongeluk staan, wat hier in N-O Nederland weet ik het hoe vaak wel eens geweest is. Maar als het in Amsterdam gebeurt of ergens die flut streken op dan is het ineens landelijk nieuws? No it is not...
kom je hier nu iedere keer klagen dat het geen nieuws is ?
klagen doe je in FB en niet in een topic
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_174903238
Zoekactie naar vermiste Edwin Takens gaat verder bij vijver Baarnse Bos

De zoekactie naar de vermiste 50-jarige Edwin Takens uit Soest, gaat vandaag verder in het Baarnse Bos. De politie zoekt met honden van de Landelijke Eenheid bij de vijver 'grote kom'.
Honden van het particuliere dregteam SOAD sloegen gisteren aan bij deze vijver in het Baarnse Bos. Aan de andere kant van de weg die hierlangs loopt, is eerder de auto van de Soester gevonden.



Gisteren is voor de tweede keer een grote zoekactie gestart naar de 50-jarige Edwin Takens. Naar aanleiding van een tip werd gezocht in de buurt van Hilversum. De politie zocht samen met vrijwilligers in het heidegebied. Ook is er gezocht bij een aangetroffen tent bij het Bosbad van Baarn langs de Hilversumsestraatweg. De zoekactie leverde niets op.

https://www.ad.nl/amersfo(...)aarnse-bos~aaecc323/
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  maandag 6 november 2017 @ 14:27:46 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174903372
Er wordt wel behoorlijk uit elkaar gezocht, nu weer terug naar de eerste locatie dus.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 6 november 2017 @ 14:35:43 #89
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_174903523
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 14:08 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Dit is geen nieuws.
Er is iemand vermist. Gebeurt elke 10 seconden.
Is totaal niet interessant om iets over te weten tenzij je in de lokale omgeving woont.
Net als bij dat meisje, al die zoekinformatie en kleine dingen is voor niemand boeiend tenzij je vlakbij woont.

Sowieso allemaal erg in kaders gezet.
Soms zie je op NOS site gewoon een simpel ongeluk staan, wat hier in N-O Nederland weet ik het hoe vaak wel eens geweest is. Maar als het in Amsterdam gebeurt of ergens die flut streken op dan is het ineens landelijk nieuws? No it is not...
Niet jouw mening maken tot de algemene opinie. Een aanslag met acht doden in NY is nieuws. Eenzelfde aanslag in Irak is geen nieuws. Zelfde met vermiste personen. Dat jij het niet boeiend vindt wil niet zeggen dat iedereen zo denkt.
UI Made bij VanilleKwark.
  maandag 6 november 2017 @ 15:45:14 #90
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_174904766
Weet iemand van jullie of er nieuws is over die drie honden. Hij ging ze daar waar de auto gevonden is altijd uitlaten.

Vind het vreemd. Drie honden moffel je ook niet zomaar even weg en je hoort er niets over waar die zijn.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  maandag 6 november 2017 @ 15:46:43 #91
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174904794
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 15:45 schreef Staal het volgende:
Weet iemand van jullie of er nieuws is over die drie honden. Hij ging ze daar waar de auto gevonden is altijd uitlaten.

Vind het vreemd. Drie honden moffel je ook niet zomaar even weg en je hoort er niets over waar die zijn.
Gewoon thuis misschien?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Spellchecker maandag 6 november 2017 @ 15:47:50 #92
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_174904817
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 15:46 schreef Perrin het volgende:

[..]

Gewoon thuis misschien?
En dan denk ik; laat die beestjes meezoeken?
  maandag 6 november 2017 @ 15:50:11 #93
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_174904869
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 15:46 schreef Perrin het volgende:

[..]

Gewoon thuis misschien?
En dat zou dan heel opmerkelijk zijn.

Anders dan de verklaring van de buurvrouw, die zijn honden duidelijk erg luiddruchtig vond is er onduidelijkheid over waar de honden zijn.

Wellicht dat politie deze info ivm onderzoek bewust achterhoudt, dat kan.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  maandag 6 november 2017 @ 15:52:15 #94
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174904905
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 15:50 schreef Staal het volgende:

[..]

En dat zou dan heel opmerkelijk zijn.

Anders dan de verklaring van de buurvrouw, die zijn honden duidelijk erg luiddruchtig vond is er onduidelijkheid over waar de honden zijn.

Wellicht dat politie deze info ivm onderzoek bewust achterhoudt, dat kan.
Bij onduidelijkheid neem ik maar aan dat het meest voor de hand liggende waar is: dat de beestjes niet mee waren toen Edwin zijn auto daar parkeerde.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174905683
quote:
14s.gif Op maandag 6 november 2017 14:35 schreef RingBewoner het volgende:

Niet jouw mening maken tot de algemene opinie. Een aanslag met acht doden in NY is nieuws. Eenzelfde aanslag in Irak is geen nieuws. Zelfde met vermiste personen. Dat jij het niet boeiend vindt wil niet zeggen dat iedereen zo denkt.
Een aanslag is wat anders dan dat iemand vermist wordt.
Het gaat er gewoon om hoe kansloos de media wel niet is. Die periode rond dat meisje ook, als je ziet hoe zielig veel er op media gepost werd als er weer wat te zien was. En zelfs als er niets was werd er wel wat verzonnen. En hoe erg mensen daar ook mee bezig waren ook al wonen ze aan de andere kant van Nederland. Slaat nergens op.
pi_174905707
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 15:52 schreef Perrin het volgende:

[..]

Bij onduidelijkheid neem ik maar aan dat het meest voor de hand liggende waar is: dat de beestjes niet mee waren toen Edwin zijn auto daar parkeerde.
Was deze man vrijgezel?
  maandag 6 november 2017 @ 16:40:15 #97
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174905752
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 16:38 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Was deze man vrijgezel?
Ik heb nergens iets gelezen over een partner iig. Hier hebben ze het over 'familie en bekenden', bijv. Lijkt me wel, dus?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  maandag 6 november 2017 @ 16:40:50 #98
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_174905768
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 16:37 schreef bianconeri het volgende:

[..]
En hoe erg mensen daar ook mee bezig waren ook al wonen ze aan de andere kant van Nederland. Slaat nergens op.
Leuke mening man.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_174906195
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 16:40 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ik heb nergens iets gelezen over een partner iig. Hier hebben ze het over 'familie en bekenden', bijv. Lijkt me wel, dus?
Ze interviewen de buurvrouw, onbekend is waar die honden zijn, er worden geen oproepen gedaan door partner op social media.

Hart van Nederland staat ook bekend om direct contact te maken met naasten, ik vermoed dat meneer geen partner had, mogelijk een date in het bos?
  maandag 6 november 2017 @ 18:13:18 #100
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_174907107
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 17:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ze interviewen de buurvrouw, onbekend is waar die honden zijn, er worden geen oproepen gedaan door partner op social media.

Hart van Nederland staat ook bekend om direct contact te maken met naasten, ik vermoed dat meneer geen partner had, mogelijk een date in het bos?
Twee eigen bedrijven en nog een baan op verschillende lokaties en ook nog drie honden uit te laten. Hoeveel tijd heb je voor een relatie.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')