abonnement Unibet Coolblue
pi_174825815
Sinds gisteren speel in Draconius Go, een Pokemon Go kloon maar dan heel wat uitgebreider.

Op veel vlakken lijkt het exact op PoGo, de kaart, je poppetje, je hebt stops en gyms (oude systeem), een soort pokedex waar de beesten met kleuren zijn ingedeeld in common, uncommon en rare. Ook je inventory en gevangrn beesten zijn te vergelijken al heb je bij die laatste 4 mogelijke markeringen. Als je een gevangen beest bekijkt staan de 'iv' er gewoon bij, level 1 is slecht, level 5 is goed.

Naast de PoGo features zijn er ongeveer 2x zoveel stops die allerlei verschillende items geven, zo krijg je af en toe ook runen (voor magie) en incubators.

Je hebt ook obelisken waar je een dagelijkse quest krijgt, bijvoorbeeld vang 20 vuurbeesten en dan krijg je daar iets cools voor terug, bijvoorbeeld een recept (magie) of een artefact. Elke week kun je ook via obelisken een schatkaart bij elkaar verzamelen en dan een gouden ei zoeken. Daar komt dan een zeldzaam beest uit.

Ook heb je portals naar een andere wereld en daar vind je andere beesten en je kunt als er een moederdraak zit een speciaal ancient ei uit laten broeden.

Verder heb je libraries waar je een beest in kan zetten en die leert dan andere moves na x tijd.

Ook heb je random encounters en door die te winnen krijg je ook weer toffe items. Er zit pvp battle in al bepaal je niet zelf tegen wie je vecht.

Je kunt schatkisten tegenkomen die dan runen of lucky eggs of andere powerups bevatten.

Verder is er magie, je kunt op verschillende manieren runenstenen krijgen en daarmee kun je een recept bereiden op een altaar. Dat kan alleen maar ook samen. Dat geeft dan een effect, eentje heb ik die geeft 30 minuten dubbele items uit stops en eentje vernietigt alle vijandige gyms in zicht. Die is wel megaduur. Je hebt ook nog een vet ding waarmee alle beesten op de zichtbare kaart spawnen en je die van afstand kan vangen.

Je kunt als je gruwelijk veel muntjes hebt (uit gyms) ook artefacten kopen. Die geven dan ergens een bonus op, bijvoorbeeld een filter van alle troep uit de nearby, stops die sneller weer bruikbaar zijn, een extra vaste incubator etcetera.

Het is echt veel uitgebreider en je krijgt de meeste items (behalve artefacten) gewoon uit stops, kistjes en als reward.

Ze worden overigens aangeklaagd door Niantic omdat het qua systeem op een aantal vlakken een 1 op 1 kopie is met dan hun eigen beesten en wereld. Op andere fora wordt het 'PoGo zoald het had moeten zijn' genoemd. Van dat laatste moet ik schoorvoetend toegeven dat ik t ermee eens ben, en ik zie hier veel PoGo spelers het ernaast spelen.

Wie speelt het hier nog meer?
  woensdag 15 november 2017 @ 08:51:57 #2
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_175081965


O+
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_175082281
Die is mooi! Ik vind de beestjes in dit spel over t algemeen erg mooi.
  woensdag 15 november 2017 @ 10:14:20 #4
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_175083229
Ik vind Airver de mooiste tot nu toe. En Grandalotl, en Brownie :D O+
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_175083567
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind Airver de mooiste tot nu toe. En Grandalotl, en Brownie :D O+
Brownie is leuk ja! Als je airver leuk vind vind je fluffycorn en aerycorn vast ook leuk. Dat zijn mijn favoriete beestjes.
pi_175086182
Sinds ik Draconius Go heb gedownload heb ik Pokemon Go niet meer aangeraakt. Toegegeven, Pokemon zijn leuker dan de creatures in dit spel, maar ze zijn toch allemaal leuk ontworpen. Er is veel meer te doen ook. Pokemon Go werd toch een beetje een saai grindfest en dit is nog allemaal nieuw en fris.

Inmiddels level 21 in Draconius Go. *O*
  donderdag 16 november 2017 @ 09:02:45 #7
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_175105012
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:31 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Brownie is leuk ja! Als je airver leuk vind vind je fluffycorn en aerycorn vast ook leuk. Dat zijn mijn favoriete beestjes.
Donziehoorn bedoel je? :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 16 november 2017 @ 09:03:27 #8
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_175105019
Ik kwam vandaag terecht in een of andere breuk van arcana of zoiets. Mog maart ff uitzoeken wat dat was, maar er zaten iig 2 wezens in die ik nog niet had :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')