abonnement Unibet Coolblue
pi_174836697
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 22:49 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja, dat hoor je aan het geluid? :D
Relevante call of duty ervaring.
Conscience do cost.
  vrijdag 3 november 2017 @ 03:19:12 #102
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_174838135
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 22:47 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik heb 'n gezonde wantrouw van wat ik op 't journaal etc zien.
Helaas het lijkt dat de meeste mensen 'n hele ongezonde vertrouw in wat ze op 't journaal zien.
Eh, que?
Dus nu geloof je wel wat in het nieuws komt, als het maar het Journaal is!

quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 22:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

Schot geluiden niet zelfde als echte schoten zijn.
Schotten maken inderdaad andere geluiden als normale Engelsen!
In did geval, kan jij onderscheiden welk wapen er afgevuurd word?

Mooi Man, maare op de video's die jij post, staat de camera op 30 mtr van de schutter niet meer dan 300, plus je weet niet eens met welk wapen er geschoten word, dus dram een eind op!

Je lult maar wat!

quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 22:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

I didn't say that it did in the first place. Gewoon zelfde onzin als de MSM/TV BS verhaaltjes dat jij e.a. hier blijven geloven en nog steeds wanhopige pogingen maken om 't allemaal te verdedigen.
Niemand verdedigd iets, men vraagt constant om overduidelijk bewijs dat het een hoax is.
Maar met wat je aan komt zetten, heeft totaal geen toevoeging op wat je wil bewijzen!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_174838486
Cool man, we hebben een echte expert wat betreft schotgeluiden in ons midden. Net als iemand die de roep van een huismus van een straatmus kan onderscheiden, maar dan een tikkeltje meer illuminati. :D
pi_174840028
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 23:29 schreef ems. het volgende:

[..]

Relevante call of duty ervaring.
En dat is dan weer Hollywood Preconditioning ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174840045
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 23:07 schreef mootie het volgende:

[..]

Alleen voor speciale mensen zeker :(
Ja, je moet ontwaakt zijn.
Maar daarvoor hebben we de memes in het plaatjes topic...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174843553
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 03:19 schreef theguyver het volgende:

[..]

Eh, que?
Dus nu geloof je wel wat in het nieuws komt, als het maar het Journaal is!

[..]

Schotten maken inderdaad andere geluiden als normale Engelsen!
In did geval, kan jij onderscheiden welk wapen er afgevuurd word?

Mooi Man, maare op de video's die jij post, staat de camera op 30 mtr van de schutter niet meer dan 300, plus je weet niet eens met welk wapen er geschoten word, dus dram een eind op!

-edit-

[..]

Niemand verdedigd iets, men vraagt constant om overduidelijk bewijs dat het een hoax is.
Maar met wat je aan komt zetten, heeft totaal geen toevoeging op wat je wil bewijzen!
Nee. Helemaal niet.
-edit-

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 03-11-2017 13:36:56 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 3 november 2017 @ 13:51:07 #107
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_174844132
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 13:22 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee. Helemaal niet.
-edit-
wat typ je dan?
zinnen zijn nogal krom!

[ Bericht 3% gewijzigd door theguyver op 03-11-2017 14:31:49 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator vrijdag 3 november 2017 @ 21:31:18 #108
249559 crew  Lavenderr
pi_174862034
quote:
Jeetje. Bijna misselijkmakend.
Ik snap niet hoe mensen kunnen deze soort gasten als oprecht zien.

Ik heb gezonde wantrouwen over.
Ik vind 't eng en net zo nep als alle anderen TV karakteren/acteurs is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 4 november 2017 @ 13:15:13 #110
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_174862462
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 12:46 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jeetje. Bijna misselijkmakend.
Ik snap niet hoe mensen kunnen deze soort gasten als oprecht zien.

Ik heb gezonde wantrouwen over.
Ik vind 't eng en net zo nep als alle anderen TV karakteren/acteurs is.
Ik ben totaal niet verbaasd.

Maar wat vind je er van dat hij zegt, waarom zou een burger een M16 moeten dragen?

Vind jij dat je een wapen moet hebben?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 4 november 2017 @ 13:17:50 #111
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174862497
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 12:46 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jeetje. Bijna misselijkmakend.
Ik snap niet hoe mensen kunnen deze soort gasten als oprecht zien.

Ik heb gezonde wantrouwen over.
Ik vind 't eng en net zo nep als alle anderen TV karakteren/acteurs is.
Net zoals die Jesus Campos die zijn verhaal eenmalig doet bij die Ellen show. Was het hem trouwens wel? Hij is wel wat veranderd binnen een week.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_174862637
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 13:17 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Net zoals die Jesus Campos die zijn verhaal eenmalig doet bij die Ellen show. Was het hem trouwens wel? Hij is wel wat veranderd binnen een week.
Kom dan meteen met een onderbouwing als je zoiets claimt.
pi_174863609
Ach, wel lachen hoe mensen in Nederland zich druk maken over wat Amerikanen vinden van de wapenwet...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 4 november 2017 @ 15:24:17 #114
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_174864297
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 12:46 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jeetje. Bijna misselijkmakend.
Ik snap niet hoe mensen kunnen deze soort gasten als oprecht zien.

Ik heb gezonde wantrouwen over.
Ik vind 't eng en net zo nep als alle anderen TV karakteren/acteurs is.
na 57 sec afgezet , ging nergens over . Geen informatie en geen bewijs wat het msm verhaal ondersteund .

[ Bericht 4% gewijzigd door Summers op 04-11-2017 15:35:49 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_174864679
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 13:15 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik ben totaal niet verbaasd.

Maar wat vind je er van dat hij zegt, waarom zou een burger een M16 moeten dragen?

Vind jij dat je een wapen moet hebben?
Voor mij het maakt helemaal geen reet uit wat Kimmel of andere TV entertainers z'n mening is....zeker niet als hun meningen/fake emotie op fake incidenten gebaseerd zijn.
Ik ben niet pro of anti-gun wetten. Het recht om guns te hebben en die gun culture in 't V.S. meer dan 200 jaar oud is. Ik kan begrijpen dat 't 'n soort traditie/hobby voor sommige mensen is. Dat sommige mensen vuurwapen enthusiasten zijn voor mij maakt niet uit. Als sommige mensen high powered wapens echt willen hebben, met 'n beetje moeite kunnen ze wel iets krijgen – als 't wettelijk/legaal of niet is. Ik denk dat hoe makkelijk het is of niet om zo'n wapen te krijgen 'n beetje overdreven is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 4 november 2017 @ 15:59:42 #116
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174864687
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 15:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

Voor mij het maakt helemaal geen reet uit wat Kimmel of andere TV entertainers z'n mening is....
Ik ben niet pro of anti-gun wetten. Het recht om guns te hebben en die gun culture in 't V.S. meer dan 200 jaar oud is. Ik kan begrijpen dat 't 'n soort traditie/hobby voor sommige mensen is. Dat sommige mensen vuurwapen enthusiasten zijn voor mij maakt niet uit. Als sommige mensen high powered wapens echt willen hebben, met 'n beetje moeite kunnen ze wel iets krijgen – als 't wettelijk/legaal of niet is. Ik denk dat hoe makkelijk het is of niet om zo'n wapen te krijgen 'n beetje overdreven is.
Eens.
pi_174864689
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:34 schreef Wantie het volgende:
Ach, wel lachen hoe mensen in Nederland zich druk maken over wat Amerikanen vinden van de wapenwet...
Of wat een of ander slijmerige klootzak als Jimmy Kimmel (met z'n neppe, insincere emotionele BS) over denkt.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_174864725
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 15:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

Of wat een of ander slijmerige klootzak als Jimmy Kimmel (met z'n neppe, insincere emotionele BS) over denkt.
Precies, waarom zou jij je daar zo druk over moeten maken...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174864785
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 15:24 schreef Summers het volgende:

[..]

na 57 sec afgezet , ging nergens over . Geen informatie en geen bewijs wat het msm verhaal ondersteund .
Wel raar dat je verwachtte dat de video daar over zou gaan...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 4 november 2017 @ 16:12:34 #120
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174864812
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 15:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

Of wat een of ander slijmerige klootzak als Jimmy Kimmel (met z'n neppe, insincere emotionele BS) over denkt.
Ik ken die knakker niet. Het zijn allemaal sell outs en spelen het spelletje mee net zoals die Ellen. Wat een tenenkrommend interview was dat met die Jesus die binnen een week heel wat kilootjes was aangekomen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_174865096
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 16:12 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik ken die knakker niet. Het zijn allemaal sell outs en spelen het spelletje mee net zoals die Ellen. Wat een tenenkrommend interview was dat met die Jesus die binnen een week heel wat kilootjes was aangekomen.
Waarom kijk je naar Ellen?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 4 november 2017 @ 16:40:07 #122
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174865160
Ik kijk nooit naar dat mens, ze heeft een hoog irritatiegehalte en ze is niet grappig. ik heb het interview gezien in informatie over LV. Happy now?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 4 november 2017 @ 16:46:15 #123
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174865231
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 16:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik kijk nooit naar dat mens, ze heeft een hoog irritatiegehalte en ze is niet grappig. ik heb het interview gezien in informatie over LV. Happy now?
Ik vind die interviews idd ook vaak weinig toevoegen. Zijn toch vooral een beetje op hart van nederland niveau.
  zaterdag 4 november 2017 @ 17:12:27 #124
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_174865543
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 15:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

Voor mij het maakt helemaal geen reet uit wat Kimmel of andere TV entertainers z'n mening is....zeker niet als hun meningen/fake emotie op fake incidenten gebaseerd zijn.
Ik ben niet pro of anti-gun wetten. Het recht om guns te hebben en die gun culture in 't V.S. meer dan 200 jaar oud is. Ik kan begrijpen dat 't 'n soort traditie/hobby voor sommige mensen is. Dat sommige mensen vuurwapen enthusiasten zijn voor mij maakt niet uit. Als sommige mensen high powered wapens echt willen hebben, met 'n beetje moeite kunnen ze wel iets krijgen – als 't wettelijk/legaal of niet is. Ik denk dat hoe makkelijk het is of niet om zo'n wapen te krijgen 'n beetje overdreven is.
Gedeeltelijk eens, maar de onderste is per staat heel erg verschillend.
Dat jij je druk maakt over emoties is mij niets nieuws!

Persoonlijk gezien ben ik anti vuurwapen in geheel, de wereld zou beter af zijn zonder!
Maar goed dat is mijn persoonlijke mening!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_174866872
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 16:03 schreef Wantie het volgende:

[..]

Precies, waarom zou jij je daar zo druk over moeten maken...
Omdat 't allemaal vuile leugens zijn om mensen te misleiden en beinvloeden.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_174866906
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 16:46 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik vind die interviews idd ook vaak weinig toevoegen. Zijn toch vooral een beetje op hart van nederland niveau.
'Vaak weinig toevoegen' ? Het zijn blatante leugenaars.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_174866959
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 18:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

'Vaak weinig toevoegen' ? Het zijn blatante leugenaars.
Onderbouw dit eens?
pi_174867026
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 17:12 schreef theguyver het volgende:

[..]

Gedeeltelijk eens, maar de onderste is per staat heel erg verschillend.
Dat jij je druk maakt over emoties is mij niets nieuws!

Persoonlijk gezien ben ik anti vuurwapen in geheel, de wereld zou beter af zijn zonder!
Maar goed dat is mijn persoonlijke mening!
Fake emotie bedoel je. Erg druk maakt ik niet.
Jij bent de enige die constante gebruik van uitroeptekens maakt.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_174867140
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 18:37 schreef mootie het volgende:

[..]

Onderbouw dit eens?
Wishful thinking. ;)
pi_174867143
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 18:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

'Vaak weinig toevoegen' ? Het zijn blatante leugenaars.
Heb je een bron?
pi_174867167
Tuurlijk zijn het opiniestukken, maar zo ver gaan als te zeggen dat ze allemaal liegen? Haha! Geef je ze niet een beetje teveel credit Tingo? Dat moet wel een heel intriciet web van leugens zijn - vergeet niet, een leugenaar moet enorm veel onthouden, als het allemaal 1 grote show is, gaat dat nooit lang goed.
pi_174867386
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 18:45 schreef illusions het volgende:
Tuurlijk zijn het opiniestukken, maar zo ver gaan als te zeggen dat ze allemaal liegen? Haha! Geef je ze niet een beetje teveel credit Tingo? Dat moet wel een heel intriciet web van leugens zijn - vergeet niet, een leugenaar moet enorm veel onthouden, als het allemaal 1 grote show is, gaat dat nooit lang goed.
Het grote LV show nooit goed gegaan is.IMO
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_174867413
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 18:54 schreef Tingo het volgende:

[..]

Het grote LV show nooit goed gegaan is.IMO
In your opinion, precies. Want je hebt geen flintertje bewijs.
pi_174867520
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 18:55 schreef illusions het volgende:

[..]

In your opinion, precies. Want je hebt geen flintertje bewijs.
Ik heb genoeg bewijs om m'n mening te vormen.
Jij gelooft alles op 't journaal als bewijs. Jouwe mening over wat dan ook interesseert me niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_174867558
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 18:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb genoeg bewijs om m'n mening te vormen.
Jij gelooft alles op 't journaal als bewijs. Jouwe mening over wat dan ook interesseert me niet.
Kom dan eens met dat bewijs!
pi_174867564
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 18:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb genoeg bewijs om m'n mening te vormen.
Jij gelooft alles op 't journaal als bewijs. Jouwe mening over wat dan ook interesseert me niet.
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat jij geen bewijs hebt. Nu zeg je genoeg bewijs te hebben om een mening te vormen, waarom deel je dat bewijs dan niet met ons? Of geef je toe dat het gewoon niets meer dan een onderbuikgevoel van je is? ;)
pi_174867635
Bij deze nodig ik iedereen uit om zijn stukje meest overtuigende bewijs met ons te delen. Hoeft niet alles, gewoon het meest overtuigende. Ben benieuwd. :')
  zaterdag 4 november 2017 @ 19:05:53 #138
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174867692
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 18:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb genoeg bewijs om m'n mening te vormen.
Jij gelooft alles op 't journaal als bewijs. Jouwe mening over wat dan ook interesseert me niet.
Welk bewijs vind jij zo overtuigend?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_174867749
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 19:05 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Welk bewijs vind jij zo overtuigend?
En hier loopt het weer stuk, want op die vraag krijgen we natuurlijk nooit antwoord. ;)
pi_174867933
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 19:00 schreef mootie het volgende:

[..]

Kom dan eens met dat bewijs!
Ik heb al genoeg info gepost om 'n mening te vormen.
Als dat niet genoeg voor jou en de meeste mensen hier dan zo is 't ...en who fckin cares.
Ik heb genoeg tijd over de Las Vegas BS besteden.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 4 november 2017 @ 19:17:42 #141
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174867965
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 19:16 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb al genoeg info gepost om 'n mening te vormen.
Als dat niet genoeg voor jou en de meeste mensen hier dan zo is 't ...en who fckin cares.
Ik heb genoeg tijd over de Las Vegas BS besteden.
Je hebt meningen gepost, en dat is het wel ongeveer. Nou niet bepaald solide informatie om een mening op te baseren.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_174868053
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 19:16 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb al genoeg info gepost om 'n mening te vormen.
Als dat niet genoeg voor jou en de meeste mensen hier dan zo is 't ...en who fckin cares.
Ik heb genoeg tijd over de Las Vegas BS besteden.
Mooi staaltje eromheen draaien - maar waarom denk je dat mensen constant naar bewijs blijven vragen? Omdat je nog nooit iets aan bewijs hebt gepost. Doe iedereen een plezier, en herhaal dan gewoon het meest overtuigende stukje bewijs dat je hebt.
pi_174868109
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 19:05 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Welk bewijs vind jij zo overtuigend?
Ik heb neutrale info gepost dus kan je zelf wat van maken. Ik snap niet waarom je zoveel interesse heb in wat en/of hoe ik persoonlijk denk.
Als ik nou schrijven wat ik van jou persoonlijk denk, dan is dat zeker heel snel weggehaald. :)
TBH.Am not interested in even the slightest of communication with you because I find you an arrogant, pretentious know-it-all.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_174868135
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 19:17 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Je hebt meningen gepost, en dat is het wel ongeveer. Nou niet bepaald solide informatie om een mening op te baseren.
Dat is maar jouwe mening.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_174868159
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 19:24 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb neutrale info gepost dus kan je zelf wat van maken. Ik snap niet waarom je zoveel interesse heb in wat en/of hoe ik persoonlijk denk.
Als ik nou schrijven wat ik van jou persoonlijk denk, dan is dat zeker heel snel weggehaald. :)
TBH.Am not interested in even the slightest of communication with you because I find you an arrogant, pretentious know-it-all.
Je zit op een discussieforum, je zegt aldaar dat Las Vegas een hoax is. Je zegt hier bewijs voor te hebben, maar weigert het vervolgens te posten omdat je niet met bepaalde mensen wilt communiceren. Waar de fuck ben je nou helemaal mee bezig? :')
pi_174868176
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 19:16 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb al genoeg info gepost om 'n mening te vormen.
Als dat niet genoeg voor jou en de meeste mensen hier dan zo is 't ...en who fckin cares.
Ik heb genoeg tijd over de Las Vegas BS besteden.
Maar we hebben het nu over bewijs. Solide bewijs.
  zaterdag 4 november 2017 @ 19:26:33 #147
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174868181
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 19:16 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb al genoeg info gepost om 'n mening te vormen.
Als dat niet genoeg voor jou en de meeste mensen hier dan zo is 't ...en who fckin cares.
Ik heb genoeg tijd over de Las Vegas BS besteden.
Zo is dat. Het is toch tegen dovemansoren die jou de oren willen gaan wassen aka must debunk. Binnenkort gaat het vast over iets anders.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_174868210
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 19:26 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Zo is dat. Het is toch tegen dovemansoren die jou de oren willen gaan wassen aka must debunk. Binnenkort gaat het vast over iets anders.
Lezen. Daar gaat het niet over.
En inderdaad, Tingo stapt zo wel over op iets anders om de aandacht te verleggen. Dat is waarschijnlijk een goede voorspelling.
  zaterdag 4 november 2017 @ 19:28:08 #149
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174868231
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 19:24 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb neutrale info gepost dus kan je zelf wat van maken. Ik snap niet waarom je zoveel interesse heb in wat en/of hoe ik persoonlijk denk.
Als ik nou schrijven wat ik van jou persoonlijk denk, dan is dat zeker heel snel weggehaald. :)
TBH.Am not interested in even the slightest of communication with you because I find you an arrogant, pretentious know-it-all.
Wat heb je dan nog op een discussie forum te zoeken?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_174868246
En nog wordt er steevast geweigerd bewijs te posten, wat ze zogenaamd wél hebben (haha), maar gewoon niet willen posten. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')