abonnement Unibet Coolblue
pi_174898608
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:31 schreef Godshand het volgende:

[..]

Meer seksen met je man, is goed voor de band en komen de vlinders voor hem weer terug...
Niet als ze tijdens een befbeurt van dr man over de natte lap van die andere denkt om maar eens een voorbeeld te noemen :{w
pi_174899652
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 10:57 schreef minoesj het volgende:
Zal wel even op het niveau van hier reageren, zodat de zolderautisten onder ons het ook begrijpen.

Heb heel veel opgestoken van het gegeven advies. Zal zijn nummer deblokkeren, of nee, misschien beter een nieuw nummer nemen waar mijn man dan niks vanaf weet. Stiekem heule stoute berichtjes heen en weer sturen. Want blijkbaar is er volgens jullie iets wat mist in mijn relatie, zou zelf niet weten wat, maar daar komen wij dan zelf wel achter. Zodra mijn man dan voor zijn werk naar het buitenland moet (wie weet wat hij daar allemaal zelf uitspookt :p), kan ik ongestoord met de persoon uit mijn gedachten afspreken. Zal daarna mijn man de schuld geven van het mislukken van het huwelijk, hem helemaal uitmelken, want dat is wat vrouwen doen toch? Het is helemaal duidelijk. Dank.
Kom op, je reageert nu als een opstandige puber die niet te horen krijgt wat ze eigenlijk wil.

Je bent gewoon willens en wetens vreemd aan het gaan en je man aan het bedriegen, stop daar gewoon mee of zet een punt achter je relatie.
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 6 november 2017 @ 10:32:33 #153
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_174899779
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 07:39 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Ken jij haar partner?

Vind jij het normaal om twijfel en pijn bij je partner te zaaien terwijl je zelf even niet weet wat je moet geloven?

Natuurlijk moeten dingen op een gegeven moment duidelijk gemaakt worden, maar dat moment maakt TS altijd nog zelf. Als ze serieus overweegt met de ander te gaan.

Voorlopig komt het allemaal nog vrij pril over. Het lijkt me nog een hele opgave om ook met jezelf als ouder in het reine te komen met een partner-switch. Zeker als je tot voorkort niets te klagen hebt. Dus stil blijven zitten en de situatie even aan blijven kijken kan best verstandig zijn.
Oh ja, dat andere bekende vreemdgaan/geheim houden excuus _O- ''Het zal 'm alleen maar pijn doen!''. Laten we eerlijk zijn: mensen die dat excuus gebruiken zijn gewoon bang om de ander te vertrouwen en ze zijn bang dat de andere partij het dan wel eens uit zou kunnen gaan maken. Dat is waarom mensen vaak te bang zijn zoiets te bespreken. Echt niet omdat ze zoveel om hun partner geven hoor. Anders waren ze ook niet vreemdgegaan.../hadden ze het ook niet geheim gehouden. Nu is TS niet fysiek vreemdgegaan, maar de redenatie blijft hetzelfde. Ze vond het niet belangrijk genoeg voor haar relatie om eerlijk te zijn naar partner, maar opeens wel als ze eerlijk MOET zijn? _O- _O- _O- Goede grap though!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator maandag 6 november 2017 @ 10:42:06 #154
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_174899933
quote:
2s.gif Op maandag 6 november 2017 10:32 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Oh ja, dat andere bekende vreemdgaan/geheim houden excuus _O- ''Het zal 'm alleen maar pijn doen!''. Laten we eerlijk zijn: mensen die dat excuus gebruiken zijn gewoon bang om de ander te vertrouwen en ze zijn bang dat de andere partij het dan wel eens uit zou kunnen gaan maken. Dat is waarom mensen vaak te bang zijn zoiets te bespreken. Echt niet omdat ze zoveel om hun partner geven hoor. Anders waren ze ook niet vreemdgegaan.../hadden ze het ook niet geheim gehouden. Nu is TS niet fysiek vreemdgegaan, maar de redenatie blijft hetzelfde. Ze vond het niet belangrijk genoeg voor haar relatie om eerlijk te zijn naar partner, maar opeens wel als ze eerlijk MOET zijn? _O- _O- _O- Goede grap though!
Dit inderdaad. "Het zal hem alleen maar pijn doen". Nee, je bent gewoon bang dat de ander de stekker er uit trekt en jij niet meer alle touwtjes in handen hebt. Dat is het, want stel je voor dat de ander op komt voor zichzelf en zegt 'ik kan wel wat beters krijgen dan iemand die vreemd gaat en zo niet ben ik liever alleen', en vervolgens de vreemdganger met lege handen staat.

Dat niet vertellen tegen je partner heeft niks te maken met je partner 'willen beschermen' maar alles met puur eigen belang.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_174899966
quote:
2s.gif Op maandag 6 november 2017 10:32 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Oh ja, dat andere bekende vreemdgaan/geheim houden excuus _O- ''Het zal 'm alleen maar pijn doen!''. Laten we eerlijk zijn: mensen die dat excuus gebruiken zijn gewoon bang om de ander te vertrouwen en ze zijn bang dat de andere partij het dan wel eens uit zou kunnen gaan maken. Dat is waarom mensen vaak te bang zijn zoiets te bespreken. Echt niet omdat ze zoveel om hun partner geven hoor. Anders waren ze ook niet vreemdgegaan.../hadden ze het ook niet geheim gehouden. Nu is TS niet fysiek vreemdgegaan, maar de redenatie blijft hetzelfde. Ze vond het niet belangrijk genoeg voor haar relatie om eerlijk te zijn naar partner, maar opeens wel als ze eerlijk MOET zijn? _O- _O- _O- Goede grap though!
Het kan allemaal zo simpel zijn.
pi_174901678
quote:
2s.gif Op maandag 6 november 2017 10:32 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Oh ja, dat andere bekende vreemdgaan/geheim houden excuus _O- ''Het zal 'm alleen maar pijn doen!''. Laten we eerlijk zijn: mensen die dat excuus gebruiken zijn gewoon bang om de ander te vertrouwen en ze zijn bang dat de andere partij het dan wel eens uit zou kunnen gaan maken. Dat is waarom mensen vaak te bang zijn zoiets te bespreken. Echt niet omdat ze zoveel om hun partner geven hoor. Anders waren ze ook niet vreemdgegaan.../hadden ze het ook niet geheim gehouden. Nu is TS niet fysiek vreemdgegaan, maar de redenatie blijft hetzelfde. Ze vond het niet belangrijk genoeg voor haar relatie om eerlijk te zijn naar partner, maar opeens wel als ze eerlijk MOET zijn? _O- _O- _O- Goede grap though!
Voor iemand die meent goed te communiceren vul je wel heeeeel veel in voor mensen!

Er is ook zoiets als te eerlijk zijn. En bovendien heb je oogkleppen op, want gezin/kinderen. Een afweging voor elke kriebel en gevoel maken is heel normaal dat je het nog even voor jezelf houdt. Dat hoeft niet elke keer een gebrek aan vertrouwen te zijn.

Maar wellicht dat je zelf een keer bedonderd bent, en daardoor zo'n controle freak bent geworden?
pi_174901733
quote:
14s.gif Op maandag 6 november 2017 10:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dit inderdaad. "Het zal hem alleen maar pijn doen". Nee, je bent gewoon bang dat de ander de stekker er uit trekt en jij niet meer alle touwtjes in handen hebt. Dat is het, want stel je voor dat de ander op komt voor zichzelf en zegt 'ik kan wel wat beters krijgen dan iemand die vreemd gaat en zo niet ben ik liever alleen', en vervolgens de vreemdganger met lege handen staat.

Dat niet vertellen tegen je partner heeft niks te maken met je partner 'willen beschermen' maar alles met puur eigen belang.
Nog zo'n zwart/wit denker die alles qua motivaties voor een ander meent in te moeten vullen. Maak je eens druk om die "crematorium" inrichting van je eigen nieuwe woning man :{w
  Moderator maandag 6 november 2017 @ 12:54:28 #158
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_174901836
quote:
13s.gif Op maandag 6 november 2017 12:44 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Nog zo'n zwart/wit denker die alles qua motivaties voor een ander meent in te moeten vullen. Maak je eens druk om die "crematorium" inrichting van je eigen nieuwe woning man :{w
:D

Doe maar eventjes tot 10 tellen. Ik bepaal zelf wel hoe ik reageer en wat ik doe, niet jij.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_174901891
quote:
10s.gif Op maandag 6 november 2017 12:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

:D

Doe maar eventjes tot 10 tellen. Ik bepaal zelf wel hoe ik reageer en wat ik doe, niet jij.
Dit is hoe autisten mensen reageren wanneer er niet naar andermans mondje gepraat word :Y .
pi_174901893
quote:
10s.gif Op maandag 6 november 2017 12:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

:D

Doe maar eventjes tot 10 tellen. Ik bepaal zelf wel hoe ik reageer en wat ik doe, niet jij.
Precies. En een ander bepaald wanneer, en waarom, hij/zij wel of niet zijn partner inlicht ^O^
  Moderator maandag 6 november 2017 @ 13:03:13 #161
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_174901949
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 12:59 schreef minoesj het volgende:

[..]

Dit is hoe autisten mensen reageren wanneer er niet naar andermans mondje gepraat word :Y .
Leuk rookgordijntje meid.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator maandag 6 november 2017 @ 13:04:15 #162
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_174901969
quote:
17s.gif Op maandag 6 november 2017 12:59 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Precies. En een ander bepaald wanneer, en waarom, hij/zij wel of niet zijn partner inlicht ^O^
Natuurlijk, maar dan is dit topicje niet nodig he.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_174901993
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 13:04 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar dan is dit topicje niet nodig he.
Leuk rookgordijn joh :')
pi_174901994
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 12:59 schreef minoesj het volgende:

[..]

Dit is hoe autisten mensen reageren wanneer er niet naar andermans mondje gepraat word :Y .
Serieus ja? Deze toon? Blijf je daar over vallen, of ben je volwassen genoeg om de inhoud tot je te nemen en er iets mee te doen?

SPOILER: Pssst
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door probeer op 06-11-2017 13:21:31 ]
"Pools are perfect for holding water"
  Spellchecker maandag 6 november 2017 @ 13:07:26 #165
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_174902009
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 12:59 schreef minoesj het volgende:

[..]

Dit is hoe autisten mensen reageren wanneer er niet naar andermans mondje gepraat word :Y .
In veel van zulke topics (meestal van nieuwe users) worden relatieproblemen uitgelegd en verwacht de TS dat wij naar zijn/haar mondje praten ......

Kind, je vraagt wat je moet doen? Ik zeg (nogmaals) : sluit je af voor hem, laat hem niet meer toe met chatten, bellen whatever.
  Moderator maandag 6 november 2017 @ 13:10:15 #166
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_174902040
quote:
10s.gif Op maandag 6 november 2017 13:06 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Leuk rookgordijn joh :')
Lastig he, als mensen een mening hebben die jou niet zint. Kun jij niet zo goed mee omgaan. Doe maar rustig, tis maar internet :D
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator maandag 6 november 2017 @ 13:11:28 #167
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_174902061
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 13:07 schreef maily het volgende:

[..]

In veel van zulke topics (meestal van nieuwe users) worden relatieproblemen uitgelegd en verwacht de TS dat wij naar zijn/haar mondje praten ......

Kind, je vraagt wat je moet doen? Ik zeg (nogmaals) : sluit je af voor hem, laat hem niet meer toe met chatten, bellen whatever.
Maar dat contact met hem is nou juist zo spannend! En dr vent is wel heel lief en doet alles voor dr, maar ja, blijkbaar ia dat niet genoeg want als dat wel zo was dan was die andere gozer helemaal niet in de picture natuurlijk.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 6 november 2017 @ 13:11:56 #168
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_174902064
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 12:40 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Voor iemand die meent goed te communiceren vul je wel heeeeel veel in voor mensen!

Er is ook zoiets als te eerlijk zijn. En bovendien heb je oogkleppen op, want gezin/kinderen. Een afweging voor elke kriebel en gevoel maken is heel normaal dat je het nog even voor jezelf houdt. Dat hoeft niet elke keer een gebrek aan vertrouwen te zijn.

Maar wellicht dat je zelf een keer bedonderd bent, en daardoor zo'n controle freak bent geworden?
Ah, en nu zijn we aanbeland bij het hele ''ik kan even geen goede argumenten meer bedenken, dus hop, de aanval in'' onderdeel van een gezonde discussie. Goed om te weten! ^O^

quote:
10s.gif Op maandag 6 november 2017 13:03 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Leuk rookgordijntje meid.
En dit ja. Goed bezig TS _O_
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_174902071
nvm

[ Bericht 50% gewijzigd door probeer op 06-11-2017 14:15:30 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_174902094
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 13:10 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Lastig he, als mensen een mening hebben die jou niet zint. Kun jij niet zo goed mee omgaan. Doe maar rustig, tis maar internet :D
Heel makkelijk hoor. Ben niet zo hypocriet als anderen ;)
pi_174902118
quote:
10s.gif Op maandag 6 november 2017 13:11 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ah, en nu zijn we aanbeland bij het hele ''ik kan even geen goede argumenten meer bedenken, dus hop, de aanval in'' onderdeel van een gezonde discussie. Goed om te weten! ^O^

[..]

En dit ja. Goed bezig TS _O_
Draai het even om. Je hebt inhoudelijk geen weerwoord dus je bestempeld het maar als een aanval. Lekker makkelijk. Wel uitdelen. Niet incasseren. :{w
pi_174902120
Benen bij elkaar houden en je gevoelens wegstoppen.

Is dat nou echt echt oprecht zo moeilijk zelf te bedenken?
pi_174902172
quote:
10s.gif Op maandag 6 november 2017 13:13 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Heel makkelijk hoor. Ben niet zo hypocriet als anderen ;)
Dus jouw advies komt neer op 'doe wat je wil'?

Ja, fuck, ge-wel-dig advies aan iemand die om advies verlegen zit. Echt, daar moet je in professionele setting iets mee gaan doen man. Guru.

En nee, ik ben niet 'zo hypocriet als anderen' (die gewoon zeggen wat het fatsoenlijke is om te doen in deze situatie) en ben helaas zelf ooit een keer vreemdgegaan. Was geen toffe ervaring, voor geen van ons allen. Heb ik me erg kut over gevoeld, schuld, schaamte, spijt. Veel van geleerd, maar liever had ik die kennis al gehad om het hele zaakje te voorkomen.

Dus wanneer mensen zeggen 'niet vreemdgaan, wees alsjeblieft eerlijk' of iets in die trant, dan doen ze dat om TS wat wijsheid mee te geven en om haar veel leed te voorkomen.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 6 november 2017 @ 13:22:38 #174
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_174902240
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 13:15 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Draai het even om. Je hebt inhoudelijk geen weerwoord dus je bestempeld het maar als een aanval. Lekker makkelijk. Wel uitdelen. Niet incasseren. :{w
Een weerwoord op jouw persoonlijke comments? Nee, die heb ik inderdaad niet, ik win liever discussies met argumenten (die ik wel heb gegeven in eerdere posts) dan met personal comments. Maar ga er vooral mee door hoor. Ik moest lachen, dus bedankt daarvoor O+
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_174902276
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 13:07 schreef maily het volgende:

[..]

In veel van zulke topics (meestal van nieuwe users) worden relatieproblemen uitgelegd en verwacht de TS dat wij naar zijn/haar mondje praten ......

Kind, je vraagt wat je moet doen? Ik zeg (nogmaals) : sluit je af voor hem, laat hem niet meer toe met chatten, bellen whatever.
Goede keuze wel. Alleen zijn dingen soms iets ingewikkelder dan een keuze, maar een proces iets wat gegroeid is. In eerste instantie zonder dat ze daar bewust van was.

Mocht het je een keer zijn overkomen, dan snap je dat allerlei gevoelens je keuzes vertroebelen. Alle je vaste waarden lijken opeens niet meer wat ze zijn. Daarom geef het even wat tijd. Die adempauze die TS had ingelast heeft dus duidelijk niet gewerkt.

Want afstand is soms als een magneet. Het wordt wat sterker naarmate je meer afstand neemt.

Maar hoe dan ook, het is geen goede basis om een nieuwe relatie te beginnen. Nog meer afstand, of desnoods een klein conflictje dat de gevoelens doet bekoelen?

Als je al jaren een goede relatie hebt, dan geef je dat in de regel niet op voor een vluchtige kriebel. Maar daar 'moet' TS naartoe groeien. Het komt wel goed. ^O^
pi_174902284
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 13:18 schreef probeer het volgende:

[..]

Dus jouw advies komt neer op 'doe wat je wil'?

Ja, fuck, ge-wel-dig advies aan iemand die om advies verlegen zit. Echt, daar moet je in professionele setting iets mee gaan doen man. Guru.

En nee, ik ben niet 'zo hypocriet als anderen' (die gewoon zeggen wat het fatsoenlijke is om te doen in deze situatie) en ben helaas zelf ooit een keer vreemdgegaan. Was geen toffe ervaring, voor geen van ons allen. Heb ik me erg kut over gevoeld, schuld, schaamte, spijt. Veel van geleerd, maar liever had ik die kennis al gehad om het hele zaakje te voorkomen.

Dus wanneer mensen zeggen 'niet vreemdgaan, wees alsjeblieft eerlijk' of iets in die trant, dan doen ze dat om TS wat wijsheid mee te geven en om haar veel leed te voorkomen.
Nog zo 1 die op basis van een regel van alles gaat invullen :')
pi_174902309
quote:
10s.gif Op maandag 6 november 2017 13:22 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Een weerwoord op jouw persoonlijke comments? Nee, die heb ik inderdaad niet, ik win liever discussies met argumenten (die ik wel heb gegeven in eerdere posts) dan met personal comments. Maar ga er vooral mee door hoor. Ik moest lachen, dus bedankt daarvoor O+
Er zitten genoeg argumenten in mijn comments. Maar als je ze niet wil zien, ook prima.
^O^
pi_174902329
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 13:25 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Nog zo 1 die op basis van een regel van alles gaat invullen :')
Kan je inhoudelijk reageren? En met 'kan' bedoel ik niet 'zou je dat willen doen?' maar 'ben je daar toe in staat?'

Ik stel je gewoon een vraag in de vorm van een stelling.
"Pools are perfect for holding water"
pi_174902376
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 13:29 schreef probeer het volgende:

[..]

Kan je inhoudelijk reageren? En met 'kan' bedoel ik niet 'zou je dat willen doen?' maar 'ben je daar toe in staat?'

Ik stel je gewoon een vraag in de vorm van een stelling.
Zie mijn vorige bericht (#175). Genoeg inhoud?

En nee, iemand woorden in de mond leggen en een gewoon stelling maken zijn niet hetzelfde. Maar bedankt voor je verduidelijkende toelichting.
pi_174902393
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 13:24 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Goede keuze wel. Alleen zijn dingen soms iets ingewikkelder dan een keuze, maar een proces iets wat gegroeid is. In eerste instantie zonder dat ze daar bewust van was.

Mocht het je een keer zijn overkomen, dan snap je dat allerlei gevoelens je keuzes vertroebelen. Alle je vaste waarden lijken opeens niet meer wat ze zijn. Daarom geef het even wat tijd. Die adempauze die TS had ingelast heeft dus duidelijk niet gewerkt.

Want afstand is soms als een magneet. Het wordt wat sterker naarmate je meer afstand neemt.

Maar hoe dan ook, het is geen goede basis om een nieuwe relatie te beginnen. Nog meer afstand, of desnoods een klein conflictje dat de gevoelens doet bekoelen?

Als je al jaren een goede relatie hebt, dan geef je dat in de regel niet op voor een vluchtige kriebel. Maar daar 'moet' TS naartoe groeien. Het komt wel goed. ^O^
En in een relatie zit je met zijn 2en. Een 'goede' relatie opbouwen doe je dan ook niet alleen, maar met zijn 2en. Een van de redenen dat men hier voorstelt dat TS eerlijk moet gaan zijn naar haar vriend. Niet alleen omdat hij daar recht op heeft (en TS genoeg om hem zou moeten geven om hem dat recht niet te ontnemen) maar omdat het ook kan zorgen voor dat extra stukje verdieping en connectie.
"Pools are perfect for holding water"
pi_174902471
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 13:34 schreef probeer het volgende:

[..]

En in een relatie zit je met zijn 2en. Een 'goede' relatie opbouwen doe je dan ook niet alleen, maar met zijn 2en. Een van de redenen dat men hier voorstelt dat TS eerlijk moet gaan zijn naar haar vriend. Niet alleen omdat hij daar recht op heeft (en TS genoeg om hem zou moeten geven om hem dat recht niet te ontnemen) maar omdat het ook kan zorgen voor dat extra stukje verdieping en connectie.
Volgens sommige mensen heb je nergens recht op, ga maar eens kijken in het dating topic.. :+

Hoe vaak gebeurd het wel niet dat 1 van de 2 partners de relatie verbreekt en de ander gebroken achterblijft omdat die het niet aan zag komen? Juist, géén communicatie!

Ook al vertroebelen je ratio en gevoel bij nieuwe vlinders, blijf communiceren, geef het even tijd, maar wees wel eerlijk naar je partner toe.
pi_174902536
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 13:33 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Zie mijn vorige bericht (#175). Genoeg inhoud?

En nee, iemand woorden in de mond leggen en een gewoon stelling maken zijn niet hetzelfde. Maar bedankt voor je verduidelijkende toelichting.
Nou .. heel eerlijk .. Nee.

Eigenlijk zeg je namelijk geen fuck.

quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 13:24 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Goede keuze wel. Alleen zijn dingen soms iets ingewikkelder dan een keuze, maar een proces iets wat gegroeid is. In eerste instantie zonder dat ze daar bewust van was.
TS heeft er inderdaad niet voor gekozen om verliefd te worden. Goed advies wel.

quote:
Mocht het je een keer zijn overkomen, dan snap je dat allerlei gevoelens je keuzes vertroebelen. Alle je vaste waarden lijken opeens niet meer wat ze zijn. Daarom geef het even wat tijd. Die adempauze die TS had ingelast heeft dus duidelijk niet gewerkt.
Dat heb je heel goed gezien.

quote:
Want afstand is soms als een magneet. Het wordt wat sterker naarmate je meer afstand neemt.
Ja. Komt er nog daadwerkelijk advies?

quote:
Maar hoe dan ook, het is geen goede basis om een nieuwe relatie te beginnen.
Goh.

quote:
Nog meer afstand, of desnoods een klein conflictje dat de gevoelens doet bekoelen?
Kijk eens aan. Advies.

quote:
Als je al jaren een goede relatie hebt, dan geef je dat in de regel niet op voor een vluchtige kriebel.
Klopt.

quote:
Maar daar 'moet' TS naartoe groeien.
Hoe groeit TS naar een goede relatie? Wat moet ze daarvoor doen?

quote:
Het komt wel goed. ^O^
Dus het loopt wel los? TS hoeft niet echt actief iets te doen voor die goede relatie, behalve nog meer afstand nemen van de ander? Hoe gaat dat bijdragen aan haar relatie? Hoe gaan ze dan samen 'groeien'?

Dus nee. Ik vind je post echt enorme bagger. Veel wollig gelul, en je komt niet verder dan 'gewoon wat meer afstand nemen van die gast, en dan komt het wel goed met je relatie'.

Nogal magertjes.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 6 november 2017 @ 13:47:48 #183
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_174902626
Juist als TS het bespreekbaar maakt in haar relatie zal ze zien dat de gevoelens voor die ander vanzelf minder worden. Dan is de spanning ervan af, en dan kan ze er wellicht zelfs om lachen met haar partner. Nu stapelt alles zich alleen maar op in haar wat die gevoelens alleen maar doet stijgen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_174902661
Eens met de posts van AlwaysHappy, probeer, etc. ^O^
Tails tell tales
pi_174902746
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 13:42 schreef probeer het volgende:

[..]

Nou .. heel eerlijk .. Nee.

Eigenlijk zeg je namelijk geen fuck.

[..]

TS heeft er inderdaad niet voor gekozen om verliefd te worden. Goed advies wel.

[..]

Dat heb je heel goed gezien.

[..]

Ja. Komt er nog daadwerkelijk advies?

[..]

Goh.

[..]

Kijk eens aan. Advies.

[..]

Klopt.

[..]

Hoe groeit TS naar een goede relatie? Wat moet ze daarvoor doen?

[..]

Dus het loopt wel los? TS hoeft niet echt actief iets te doen voor die goede relatie, behalve nog meer afstand nemen van de ander? Hoe gaat dat bijdragen aan haar relatie? Hoe gaan ze dan samen 'groeien'?
Wat wil je dat ze nog meer groeien dan dat ze al aangeeft op handen gedragen te worden? En zelf afstand te nemen.

Neemt niet weg dat ik wel begrijp dat je je als ouders-zijnde (ze schreef gezin in de OP dus voorzichtige aanname) vaak jezelf wegcijfert, te weinig tijd hebt voor elkaar, etc.

Feitelijk weet ze nu dat er naast haar man nog meer mensen op deze aardbol rondlopen die haar ook een bijzonder gevoel kunnen geven. Het is nu vooral aan TS om dat te plaatsen of dat iets zegt over haar zelf, haar man of beide.

:W
pi_174902972
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 13:54 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Wat wil je dat ze nog meer groeien dan dat ze al aangeeft op handen gedragen te worden? En zelf afstand te nemen.
Nou .. Goh, ik weet niet hoor .. Wellicht valt er nog wel wat winst in die relatie te behalen wanneer degene die op handen gedragen wordt zaken verzwijgt voor degene die het op handen dragen doet. Ik bedoel, je hoort wel eens van mensen dat eerlijkheid leidt tot vertrouwen, en dat vertrouwen de basis is van elke relatie. Maar inderdaad .. adviseren om (samen) aan die relatie te werken, of je er iig actief voor in te zetten, gaat wel heel erg ver zeg. Dat loopt wel los, een relatie kost inderdaad nul inzet of onderhoud.

quote:
Neemt niet weg dat ik wel begrijp dat je je als ouders-zijnde (ze schreef gezin in de OP dus voorzichtige aanname) vaak jezelf wegcijfert, te weinig tijd hebt voor elkaar, etc.
Wellicht een optie om samen eens naar te kijken hoe er meer tijd vrijgemaakt kan worden voor zowel elkaar, als beiden voor zichzelf. Al loopt dat, zoals je al zei, vanzelf wel los wanneer TS wat meer afstand neemt van de ander. Dat soort gedoe gaat immers automatisch, want magneten en zo.

quote:
Feitelijk weet ze nu dat er naast haar man nog meer mensen op deze aardbol rondlopen die haar ook een bijzonder gevoel kunnen geven. Het is nu vooral aan TS om dat te plaatsen of dat iets zegt over haar zelf, haar man of beide.
Ze zal een keuze moeten maken? Waar heb ik dat eerder gelezen in dit topic.
"Pools are perfect for holding water"
pi_174903046
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 17:03 schreef minoesj het volgende:

[..]

Besodemieteren? Alleen omdat ik met iemand van het andere geslacht praat, mijn man hiervan op de hoogte gebracht heb, waarnaar er toch gevoelens zijn ontstaan, had dat dan niet verteld tegen mijn man wou niet dat hij zich rot zou voelen, daarna geprobeerd hebben om het vriendschappelijk te houden (wat niet makkelijk en slim bleek te zijn achteraf), en toen het contact bewust hebben gestopt, gevoelens gingen weg, maar ze nu toch terug zijn gekomen.

Zonder dat er ook maar iets van lichamelijk contact is geweest met die ander, zonder dat er ook maar 1 woord over afspreken werd gesproken. Vind besodemieteren meer bewust stiekem willen afspreken en wellicht willen vreemdgaan, die intentie heb ik niet.
Doorgaan met het contact en niks aan je vriend vertellen was een inschattingsfout. Je verpakt het als iets dat je voor hem deed, maar dat is niet zo. Toen je het gevoel had dat je niks verkeerd deed was je heel open naar je vriend, maar toen je daaraan twijfelde besloot je het voor je te houden. Je wilde namelijk niet dat je vriend je zou confronteren met je eigen gedrag. Er treft je dus wel degelijk blaam.

Verder moet je je niet te veel van de reacties hier aantrekken. Er zitten hier vrij veel gefrustreerde mensen met allerlei leuke theorietjes over de kwaadaardigheid van de vrouw. Een topic als dit is heerlijk voor die mensen om bovenop te springen. Iedereen die hier wat langer komt zag dat al gelijk aankomen.

Zaak voor jou is om te accepteren dat je verkeerd hebt gehandeld en dat je nu op de blaren moet zitten. Ook zal je eerlijk moeten zijn naar je vriend. Dit verborgen houden gaat een negatieve invloed op jullie relatie hebben en daarnaast maakt het het makkelijker om er toch wat mee te doen, als het een keer wat minder gaat tussen jullie.
pi_174903266
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 14:09 schreef probeer het volgende:

[..]

Nou .. Goh, ik weet niet hoor .. Wellicht valt er nog wel wat winst in die relatie te behalen wanneer degene die op handen gedragen wordt zaken verzwijgt voor degene die het op handen dragen doet. Ik bedoel, je hoort wel eens van mensen dat eerlijkheid leidt tot vertrouwen, en dat vertrouwen de basis is van elke relatie. Maar inderdaad .. adviseren om (samen) aan die relatie te werken, of je er iig actief voor in te zetten, gaat wel heel erg ver zeg. Dat loopt wel los, een relatie kost inderdaad nul inzet of onderhoud.

[..]

Wellicht een optie om samen eens naar te kijken hoe er meer tijd vrijgemaakt kan worden voor zowel elkaar, als beiden voor zichzelf. Al loopt dat, zoals je al zei, vanzelf wel los wanneer TS wat meer afstand neemt van de ander. Dat soort gedoe gaat immers automatisch, want magneten en zo.

[..]

Ze zal een keuze moeten maken? Waar heb ik dat eerder gelezen in dit topic.
Als ze zelf aangeeft dat ze op handen gedragen wordt, en er gebeurt toch iets met het gevoel van TS, over wie zegt dat dan iets?

Wat wil je zeggen aan je partner die alles goed doet om de relatie beter te maken? Dat lijkt me meer iets waar TS zelf mee aan de slag kan.
pi_174904057
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 14:22 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Als ze zelf aangeeft dat ze op handen gedragen wordt, en er gebeurt toch iets met het gevoel van TS, over wie zegt dat dan iets?

Wat wil je zeggen aan je partner die alles goed doet om de relatie beter te maken? Dat lijkt me meer iets waar TS zelf mee aan de slag kan.
Precies, nou aan de slag TS!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')