abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  donderdag 2 november 2017 @ 18:53:42 #76
296840 Osiris024
Because I can...
pi_174829361
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 18:47 schreef Aap_deluxe het volgende:

[..]

Kiezen?

De illusie gecreŽerd door Religie, Romantici en Disney?

Natuur boven Cultuur
Nog even en het is normaal met meisjes van 9 te trouwen...

Is ook cultuur..

Het huwelijk kan je ook zien als een neuk-niet-met-anderen overeenkomst die je bewust samen aangaat.

Dan is het wel zo fair je daar aan te houden toch...
pi_174829593
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 18:53 schreef Osiris024 het volgende:

[..]

Het huwelijk kan je ook zien als een neuk-niet-met-anderen overeenkomst die je bewust samen aangaat.

Dan is het wel zo fair je daar aan te houden toch...
Ja, lijkt me ook.

Aan de andere kant is het leven nu al een stuk spannender voor TS, en zelfs in het slechtste geval zal deze afhankelijke man haar terug nemen "beter voor de kinderen". Win-win.

Alternatief is saaie leven zonder uitdaging. Het voelt ook niet goed om alleen maar zaad van 1 man te hebben.

Dus aan TS:
"Voel je niet schuldig! Hij kon dit weten voordat ie besloot met jou kinderen te krijgen.

Is je biologie"
  donderdag 2 november 2017 @ 19:21:09 #78
296840 Osiris024
Because I can...
pi_174830005
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 19:04 schreef Aap_deluxe het volgende:

[..]

Ja, lijkt me ook.

Aan de andere kant is het leven nu al een stuk spannender voor TS, en zelfs in het slechtste geval zal deze afhankelijke man haar terug nemen "beter voor de kinderen". Win-win.

Alternatief is saaie leven zonder uitdaging. Het voelt ook niet goed om alleen maar zaad van 1 man te hebben.

Dus aan TS:
"Voel je niet schuldig! Hij kon dit weten voordat ie besloot met jou kinderen te krijgen.

Is je biologie"
Niks met biologie te maken vriend maar alles met een slappe ruggegraat.

Wees dan eerlijk naar je man en geef hem kans te veranderen of om te gaan met de veranderde omstandigheden/gevoelens.

Je klinkt als iemand met een besneden tollie en een walgelijk moraal t.o.v. vrouwen.
pi_174830083
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:55 schreef maily het volgende:

[..]

Omdat je er open voor staat?
pi_174830195
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 19:04 schreef Aap_deluxe het volgende:

[..]

Ja, lijkt me ook.

Dus aan TS:

Is je biologie"
Wat een dom gelul. :') Alsof je slachtoffer bent van je gevoelens en er verder niets mee of aan kunt doen. Spreek je met je partner af dat jullie monogaam zijn dan houd je je daaraan. Wil je dat niet moet je ook de ballen hebben om dat tegen je partner te zeggen. Dan kan je partner de keuze maken om wel of niet te blijven en hoef je niemand te verraden.
pi_174830307
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 18:53 schreef Osiris024 het volgende:
Mag hopen dat het iets meer dan dat is.
crap in = crap out
  donderdag 2 november 2017 @ 19:36:00 #82
296840 Osiris024
Because I can...
pi_174830356
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 19:34 schreef loveli het volgende:

[..]

Mag hopen dat het iets meer dan dat is.
Ik moest het even heel simpel houden voor deze persoon...

Uiteraard is er meer dan dat

Belasting technisch is het ook interessant. :D
  donderdag 2 november 2017 @ 19:52:30 #83
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_174830769
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 18:34 schreef Osiris024 het volgende:

[..]

En laat mij nu net denken dat dit de "joker" van TS is.

Die knuppel van dr vent neemt haar toch wel terug als het fout gaat onder het mom..."beter voor het kind"

Gaat het mis dan pakt ze zowel zijn kind als zijn geld....

Zo zijn jullie O+
Allemachtig, wat ik al dacht: hier spreekt iemand uit eigen ervaring. :N
I have held many things in my hands, and I have lost them all; but whatever I have placed in God's hands, that I still possess.
  donderdag 2 november 2017 @ 19:58:52 #84
296840 Osiris024
Because I can...
pi_174830937
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 19:52 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Allemachtig, wat ik al dacht: hier spreekt iemand uit eigen ervaring. :N
Nee en je denkt te veel.

En leest te selectief.
  donderdag 2 november 2017 @ 20:03:58 #85
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_174831037
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 19:58 schreef Osiris024 het volgende:

[..]

Nee en je denkt te veel.

En leest te selectief.
En jij niet leest niet goed genoeg. Er werd niets vermeld over de financiŽle situatie. Misschien gaat hij er wel met haar geld vandoor. ;)
  donderdag 2 november 2017 @ 20:28:35 #86
296840 Osiris024
Because I can...
pi_174831653
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 20:03 schreef Elpis het volgende:

[..]

En jij niet leest niet goed genoeg. Er werd niets vermeld over de financiŽle situatie. Misschien gaat hij er wel met haar geld vandoor. ;)
Zou dat sarcastisch bedoeld kunnen zijn ;)
  donderdag 2 november 2017 @ 20:40:58 #87
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_174831963
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 20:28 schreef Osiris024 het volgende:

[..]

Zou dat sarcastisch bedoeld kunnen zijn ;)
Op een forum met zolderkamer autisten? Niet handig. :N
pi_174832403
Wat een antwoorden weer...
:r
Ts heeft via de pc contact gehad met een oude bekende. Ze kregen gevoelens (ja dat kan zomaar gebeuren) en ze hebben het meteen afgekapt, netjes en fatsoenlijk dus.
Ts zegt het nog af en toe te voelen maar wil er vanaf.

DE HOER! OP DE BRANDSTAPEL!!! ALLE VROUWEN ZIJN HETZELFDE!!! ZE GAAT ZIJN KIND EN GELD STELEN!

Mijn god.. Wat scheelt er met jullie!!! ;(
  donderdag 2 november 2017 @ 21:03:08 #89
296840 Osiris024
Because I can...
pi_174832565
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 20:58 schreef Lenny77 het volgende:
Wat een antwoorden weer...
:r
Ts heeft via de pc contact gehad met een oude bekende. Ze kregen gevoelens (ja dat kan zomaar gebeuren) en ze hebben het meteen afgekapt, netjes en fatsoenlijk dus.
Ts zegt het nog af en toe te voelen maar wil er vanaf.

DE HOER! OP DE BRANDSTAPEL!!! ALLE VROUWEN ZIJN HETZELFDE!!! ZE GAAT ZIJN KIND EN GELD STELEN!

Mijn god.. Wat scheelt er met jullie!!! ;(
Dat kunnen we beter aan jou vragen...

Hoofdletters zijn nogal kinderachtig en ik vraag me af of je het topic wel helemaal hebt doorgelezen.

Laat staan dat je een constructieve bijdrage geeft hierin.
  donderdag 2 november 2017 @ 21:04:39 #90
296840 Osiris024
Because I can...
pi_174832624
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 20:40 schreef Elpis het volgende:

[..]

Op een forum met zolderkamer autisten? Niet handig. :N
Nee dat besef ik me nu ook.

Mijn oprechte excuses. (ook aan TS voor het verkloten van haar topic.)
pi_174833114
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 21:03 schreef Osiris024 het volgende:

[..]

Dat kunnen we beter aan jou vragen...

Hoofdletters zijn nogal kinderachtig en ik vraag me af of je het topic wel helemaal hebt doorgelezen.

Laat staan dat je een constructieve bijdrage geeft hierin.

Nou nou nou.. Ik heb het topic zeker gelezen maar op een paar uitzonderingen na is het vooral 'schande' wat hier geroepen wordt.
Het is de natuur van een vrouw, ze willen altijd meer en beter, de sukkel zal haar wel vergeven en anders pakt ze zijn geld en kind af,...
Een kleine greep uit de commentaren.
Was het heel slim om terug contact te hebben? Misschien niet, maar als we Ts moeten geloven, dan was er vroeger geen sprake van verliefdheid, dus ik denk niet dat dit gepland was. Daarna hebben ze het contact verbroken toen bleek dat er gevoelens kwamen.
Kortom, eigenlijk is er niets aan de hand en hebben ze het juiste gedaan toen bleek dat het wel eens mis kon gaan.
Maar hier hoor je dan meteen dat ze Ts op straat zouden gooien voor het 'bedrog'.
Ik vind dat zeer vreemd.

On topic dan maar: Ts, breng terug een beetje vuur in je relatie en laat de tijd zijn werk doen, dat gevoel ebt wel weer weg!
pi_174833216
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 20:58 schreef Lenny77 het volgende:
en ze hebben het meteen afgekapt, netjes en fatsoenlijk dus.
Iets beter lezen ;)
crap in = crap out
pi_174833288
^O^ Stel een open huwelijk voor. ^O^
Everything starts with a Why.
pi_174833397
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 16:19 schreef Elpis het volgende:
Wellicht kan je kijken wat het is in die persoon dat maakt dat je verliefd geworden bent.
Is het een opvulling van een gemis bij jezelf of partner? Dan kan je beter daar aan gaan werken.
Dat ben je naar mijn mening aan je kind verplicht.

En tsja dat je het vriendschappelijk heb willen voortzetten lijkt me redelijk menselijk.
De vriendschap geeft een kick en dingen die fijn voelen zo opgeven zal geen eerste keus zijn ook al zou het op papier wel de eerste keus moeten zijn.
Been there done that. :@
Dit. _O_
pi_174837242
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 18:47 schreef Aap_deluxe het volgende:
Kiezen?

De illusie gecreŽerd door Religie, Romantici en Disney?

Natuur boven Cultuur
Het hele verschil tussen mensen en dieren is inderdaad dat mensen ervoor kunnen kiezen om zich anders te gedragen dan de natuur hun voorschrijft, maar dat is verder off topic hier.
pi_174837518
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 21:25 schreef loveli het volgende:

[..]

Iets beter lezen ;)
Er heeft zich niets voorgedaan. Ze hebben zich niet in levende lijve ontmoet.
Misschien niet 'meteen' afgekapt, maar ze hebben het toch ook niet laten escaleren in mijn ogen.
  vrijdag 3 november 2017 @ 09:34:05 #97
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_174839927
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:51 schreef minoesj het volgende:
Voordat ik mijn huidige partner leerde kennen had ik contact met iemand, dat is destijds verwaterd. Niet lang daarna heb ik mijn huidige partner leren kennen, inmiddels huisje boompje beestje.

Vorig jaar begon het chat contact weer met die ander. In het begin ging het over dagelijkse onderwerpen, elkaar op de hoogte gebracht over wat er in al die jaren veranderd is. Mijn partner wist hier vanaf, heb dat meteen bespreekbaar gemaakt.
Dit soort dingen weten mannen heel goed en ik zou deze stap al afkeuren van mijn vriendin.
Dat soort figuren zijn maar op 1 ding uit en blijkbaar lukt dat bij jou!
N/A
  vrijdag 3 november 2017 @ 09:46:22 #98
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_174840106
quote:
Mijn partner wist hier vanaf, heb dat meteen bespreekbaar gemaakt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 09:34 schreef nils7 het volgende:

Dit soort dingen weten mannen heel goed en ik zou deze stap al afkeuren van mijn vriendin.
Dat soort figuren zijn maar op 1 ding uit en blijkbaar lukt dat bij jou!
Je slaat de plank mis, nils7. Het is juist geweldig slim om dit gelijk bespreekbaar te maken met je partner. Geen geheimen voor elkaar. Ben je wat aan het bijpraten met een oude kennis? Geen probleem, maar vertel het gelijk aan je partner. Geen geheimen voor elkaar. Alles draait om vertrouwen. En dat je dan nog doorpraat met die ander betekend niet gelijk dat je 'erin trapt'.

Zelf heb ik dit ook meegemaakt, een paar weken geleden zelfs. Een 'oude vriendin' kwam ik ergens tegen en sindsdien is ze wat aan het chatten met mij. Ik heb alles heel neutraal gehouden en met mijn vriendin gedeeld. Ze heeft zelfs de chatberichten gelezen tussen ons. Hierbij vertelde ik ook aan m'n vriendin dat die 'oude kennis' waarschijnlijk meer wilt. Deze kennis heeft naderhand ook toegegeven dat ze me wel ziet zitten. Dit heb ik op een beleefde manier afgewezen en mijn vriendin weet hier ook van af. Eerlijkheid duurt het langste in dit soort gevallen.

En zo weet m'n vriendin gelijk dat ik nog in smaak val bij de vrouwtjes. :D
  vrijdag 3 november 2017 @ 11:13:26 #99
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_174841408
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 09:46 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

[..]

Je slaat de plank mis, nils7. Het is juist geweldig slim om dit gelijk bespreekbaar te maken met je partner. Geen geheimen voor elkaar. Ben je wat aan het bijpraten met een oude kennis? Geen probleem, maar vertel het gelijk aan je partner. Geen geheimen voor elkaar. Alles draait om vertrouwen. En dat je dan nog doorpraat met die ander betekend niet gelijk dat je 'erin trapt'.

Zelf heb ik dit ook meegemaakt, een paar weken geleden zelfs. Een 'oude vriendin' kwam ik ergens tegen en sindsdien is ze wat aan het chatten met mij. Ik heb alles heel neutraal gehouden en met mijn vriendin gedeeld. Ze heeft zelfs de chatberichten gelezen tussen ons. Hierbij vertelde ik ook aan m'n vriendin dat die 'oude kennis' waarschijnlijk meer wilt. Deze kennis heeft naderhand ook toegegeven dat ze me wel ziet zitten. Dit heb ik op een beleefde manier afgewezen en mijn vriendin weet hier ook van af. Eerlijkheid duurt het langste in dit soort gevallen.

En zo weet m'n vriendin gelijk dat ik nog in smaak val bij de vrouwtjes. :D

Bespreekbaar maken is goed en moet ook maar daar zou het moeten stoppen mijn gedacht ook qua contact richting die ander doel ik dan eigenlijk op.
N/A
  vrijdag 3 november 2017 @ 11:17:00 #100
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_174841445
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 11:13 schreef nils7 het volgende:
ook qua contact richting die ander doel ik dan eigenlijk op.
Als je het contact met de ander door blijft zetten ben je inderdaad wel verkeerd bezig. Dat zal je partner ook wel vreemd vinden, ik tenminste wel.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')