abonnement Unibet Coolblue
pi_174820856
Woensdag mogen ze los in de kamer

https://www.tweedekamer.n(...)utte-iii-aan-de-slag

Een topicje om het te volgen. Benieuwd wat onze populisten verzonnen hebben

https://www.tweedekamer.n(...)/plenaire-zaal/audio

[ Bericht 22% gewijzigd door Euribob op 02-11-2017 11:16:09 ]
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 2 november 2017 @ 11:03:45 #2
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_174820877
race to the buttum.

Wanneer gaat die man eens op Engelse les?
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  donderdag 2 november 2017 @ 11:03:52 #3
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174820882
Wat Wilders eigenlijk zegt is dat hij geen zin heeft om zijn werk te doen. Hij hoort het kabinet te controleren. Iedereen kan er een dubbele agenda op nahouden, zijn werk niet goed doen of het land niet vertegenwoordigen, maar de eigen belangen.

Wilders wil deze mensen graag al schuldig verklaren voor ze iets hebben kunnen laten zien in plaats van controleren of ze hun werk wel goed doen. Ik vind het een hele rare gang van zaken persoonlijk en indruisen tegen mijn persoonlijke opvattingen
Laffe huichelaar
pi_174820898
Dubbele nationaliteit is trouwens ook echt een non-issue. Echt weer zo'n knullig thema waar schreeuwerds zoals Wilders en Baudet zich in vast bijten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174820910
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:01 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik niet. Wat iemand vindt, heeft niks te maken met wat hij uitvoert. Hij voert het kabinetsbeleid uit en het moment dat hij dat niet doet, kan je klagen dat hij zijn werk niet doet omdat hij er zijn eigen denkbeelden op nahoudt.

Pas schuldig als hij dat laat zien, niet bij voorbaat.

Maar Wilders brengt het wel beter, hij heeft de dubbele nationaliteitronde verloren, maar deze gewonnen
Als hij pas nog gezegd heeft dat hij het nog steeds eens is met die uitspraak van twee jaar geleden vind ik dat toch op zijn minst onhandig en discutabel, voor iemand in zijn positie.

Rutte zit wat mij betreft dan ook een beetje naast het punt te lullen als hij zegt 'ze hebben nu eenmaal al een maatschappelijke achtergrond'. Het gaat er niet om wat hij ooit 20 jaar geleden als docent maatschappijleer oid heeft gezegd, maar wat hij dus blijkbaar heel recent nog heeft gezegd over een heel precair onderwerp.
Koel en donker bewaren
  donderdag 2 november 2017 @ 11:06:38 #6
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174820947
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:04 schreef KoosVogels het volgende:
Dubbele nationaliteit is trouwens ook echt een non-issue. Echt weer zo'n knullig thema waar schreeuwerds zoals Wilders en Baudet zich in vast bijten.
Hoeveel bewindspersonen hebben we al gehad met een dubbele nationaliteit en hoe vaak is het al misgegaan met belangenverstrengeling richting de andere natie?

Ik vermoed zomaar dat het dus allemaal wel mee zal vallen met de DREIGING die de boze man ons voorspiegelt
Laffe huichelaar
  donderdag 2 november 2017 @ 11:07:36 #7
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_174820964
Rutte legt nu precies uit wat Roemer bedoelt met race to the buttom. :')
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_174820975
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:06 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hoeveel bewindspersonen hebben we al gehad met een dubbele nationaliteit en hoe vaak is het al misgegaan met belangenverstrengeling richting de andere natie?
Nog niet echt nee. Althans voor zover bekend.

Tenzij alle zaken inzake de EU ook als belangenverstrengeling worden gezien.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174821016
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:06 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hoeveel bewindspersonen hebben we al gehad met een dubbele nationaliteit en hoe vaak is het al misgegaan met belangenverstrengeling richting de andere natie?

Ik vermoed zomaar dat het dus allemaal wel mee zal vallen met de DREIGING die de boze man ons voorspiegelt
Bovendien kan de Tweede Kamer een bewindslied naar huis sturen op het moment dat er een onzalige eigen agenda op nahoudt.

En daar komt nog eens bij dat de feitelijke macht bij de ambtenarij ligt. Die laat zich niet piepelen door een minister met loyaliteitsproblemen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 2 november 2017 @ 11:11:33 #10
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174821037
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Bovendien kan de Tweede Kamer een bewindslied naar huis sturen op het moment dat er een onzalige eigen agenda op nahoudt.

En daar komt nog eens bij dat de feitelijke macht bij de ambtenarij ligt. Die laat zich niet piepelen door een minister met loyaliteitsproblemen.
Maar het gaat om het PRINCIPE

Ga je anders lekker druk maken om problemen die er écht zijn ipv enkel een 'principieel' risico
Laffe huichelaar
pi_174821105
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:11 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Maar het gaat om het PRINCIPE

Ga je anders lekker druk maken om problemen die er écht zijn ipv enkel een 'principieel' risico
Tsja, dat zijn nou eenmaal de punten waar figuren zoals Wilders en Baudet het van moeten hebben. Beetje nationalistisch gelul in de marge.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator / Redactie Sport donderdag 2 november 2017 @ 11:16:01 #12
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174821147
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, dat zijn nou eenmaal de punten waar figuren zoals Wilders en Baudet het van moeten hebben. Beetje nationalistisch gelul in de marge.
Heb je wel opgelet daarnet?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 2 november 2017 @ 11:17:10 #13
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174821169
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Heb je wel opgelet daarnet?
Ga je er nog inhoudelijk op in of niet?
Laffe huichelaar
pi_174821176
Waarom heeft Wilders geen motie van wantrouwen ingediend tegen Sigrid Kaag?

Had ik wel verwacht eigenlijk.
Make my day!
pi_174821187
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Heb je wel opgelet daarnet?
Volg het debat via de blog van de Volkskrant. Ben aan het werk dus kan helaas niet live kijken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 2 november 2017 @ 11:18:00 #16
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_174821192
quote:
17s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:17 schreef agter het volgende:
Waarom heeft Wilders geen motie van wantrouwen ingediend tegen Sigrid Kaag?
Omdat zij geen ander paspoort heeft. Palestina erkennen wij als land immers niet.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_174821197
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, dat zijn nou eenmaal de punten waar figuren zoals Wilders en Baudet het van moeten hebben. Beetje nationalistisch gelul in de marge.
Ja, want met de tweede partij van het land en de snelstgroeiende partij van het land kun je inderdaad spreken over de marge.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_174821223
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:18 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Ja, want met de tweede partij van het land en de snelstgroeiende partij van het land kun je inderdaad spreken over de marge.
Dat ze lullen over marginale punten wil niet zeggen dat de partij in de marge zit, he.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174821238
quote:
14s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:18 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Omdat zij geen ander paspoort heeft. Palestina erkennen wij als land immers niet.
Het heeft wel iets ironisch dat de persoon die daadwerkelijk de schijn van loyaliteitsproblemen met zich mee draagt een persoon is met enkel een Nederlands paspoort.

https://opiniez.com/2017/10/31/de-zaak-kaag-verder-ontrafeld/
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_174821253
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:18 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Ja, want met de tweede partij van het land en de snelstgroeiende partij van het land kun je inderdaad spreken over de marge.
quote:
7s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:19 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat ze lullen over marginale punten wil niet zeggen dat de partij in de marge zit, he.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174821267
quote:
7s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:19 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat ze lullen over marginale punten wil niet zeggen dat de partij in de marge zit, he.
Jij mag nationalisme marginaal vinden, KoosVogels mag dat, maar dat is een mening. Feit blijft dat nationalisme levendiger is dan in jaren. De feiten zijn niet aan jullie zijde.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_174821295
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:21 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Jij mag nationalisme marginaal vinden, KoosVogels mag dat, maar dat is een mening. Feit blijft dat nationalisme levendiger is dan in jaren. De feiten zijn niet aan jullie zijde.
Maar Wilders staat hier niet het concept nationalisme bespreken ofzo. Die jankt gewoon een beetje over een klein dingetje zoals een dubbel paspoort.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174821313
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:20 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Het heeft wel iets ironisch dat de persoon die daadwerkelijk de schijn van loyaliteitsproblemen met zich mee draagt een persoon is met enkel een Nederlands paspoort.

https://opiniez.com/2017/10/31/de-zaak-kaag-verder-ontrafeld/
Geschreven door één of andere knecht van Israël. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_174821319
quote:
2s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:22 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Maar Wilders staat hier niet het concept nationalisme bespreken ofzo. Die jankt gewoon een beetje over een klein dingetje zoals een dubbel paspoort.
Staatsrechterlijk vormt een paspoort juist een kernpunt van iemands nationaliteit. Dat is geen klein dingetje.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  donderdag 2 november 2017 @ 11:24:31 #25
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_174821334
Geef antwoord op de vraag Klaver.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')