abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 5 juli 2018 @ 14:31:02 #203
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_180257604
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 12:47 schreef wootahH het volgende:

[..]

hoeveel liter heb je nu dan. ik heb zelf een 3.5l dat is oké voor 2 personen. Maar liever had ik een grotere zodat ik meerdere porties kan maken en wat kan bewaren. of als er mensen komen eten ik er genoeg spareribs in kan gooien.
Ook 3,5L. Eigenlijk maak ik er ook alleen maar grotere hoeveelheden in dus misschien is een grotere pan dan geen ramp :+.
  donderdag 5 juli 2018 @ 16:07:40 #204
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_180259221
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 12:26 schreef Helsinki het volgende:
Mijn slowcooker is gesneuveld rip ;(.
Nu wil ik wel weer een nieuwe, maar deze keer eentje die niet kookt (had een crockpot), met timer en die op het fornuis kan. Nu dacht ik aan een SC van Russell Hobbs, maar deze is best groot (6L). We zijn met z'n tweeën en vanaf volgend jaar eet er nog een kleine uk mee. Zou dit dan een geschikt formaat zijn of kies ik beter voor een wat kleinere?
persoonlijk zou ik voor een instant-pot of multicooker met snelkookfunctie gaan.
als je van kip houdt, zou ik voor een grotere gaan zodat je een hele kip kan bereiden.
  maandag 16 juli 2018 @ 10:35:22 #205
217702 Lonaa
Honger!
pi_180509190
Ik heb een Slowcooker besteld *O*
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 16 juli 2018 @ 10:51:35 #206
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_180509556
quote:
2s.gif Op maandag 16 juli 2018 10:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb een Slowcooker besteld *O*
welke? :9~
  maandag 16 juli 2018 @ 10:59:08 #207
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_180509701
Lonaa, welcome to the club *O*Wat ga je als eerste maken?

Ik heb vrijdag voor het eerst babi ketjap gemaakt, naar recept van Ashley Willems. Het was heerlijk :9 Er zijn nog 2x2 porties de vriezer in gegaan.
Spoilers!
  maandag 16 juli 2018 @ 10:59:15 #208
217702 Lonaa
Honger!
pi_180509707
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 10:51 schreef THEFXR het volgende:

[..]

welke? :9~
Andrew Jones, rode 4,5 liter
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 16 juli 2018 @ 13:12:47 #209
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_180512583
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 10:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Andrew Jones, rode 4,5 liter
nice
pi_180530415
quote:
2s.gif Op maandag 16 juli 2018 10:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb een Slowcooker besteld *O*
yiehaaa
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 18 juli 2018 @ 07:45:33 #211
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_180551720
Hier is het die van Russell Hobbs geworden :) maak vandaag pulled chicken tacos.
pi_180552038
Ik ga vandaag eens nadenken over wat ik als eerste ga maken. Vrijdag is slowcookdag :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180552109
quote:
2s.gif Op woensdag 18 juli 2018 08:34 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga vandaag eens nadenken over wat ik als eerste ga maken. Vrijdag is slowcookdag :9
Op facebook zit een group, slowcookers geloof ik, die hebben in hun vastgezette berichten een link naar heel veel prima recepten staan.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 18 juli 2018 @ 11:55:30 #214
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_180555036
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 08:45 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Op facebook zit een group, slowcookers geloof ik, die hebben in hun vastgezette berichten een link naar heel veel prima recepten staan.
die maken meer oorlog om andere dingen
pi_180555440
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 11:55 schreef THEFXR het volgende:

[..]

die maken meer oorlog om andere dingen
Daarom kijk ik daar alleen maar als ik die receptenpagina nodig heb. Wat een "mensen" daar
We have far more in common than that which devides us..
pi_180555538
Heb nu de bosch autocook al een tijdje. Prima voor het slowcooken en kan nog veel meer.
  woensdag 18 juli 2018 @ 13:23:29 #217
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_180556980
quote:
2s.gif Op woensdag 18 juli 2018 12:21 schreef machtpen het volgende:
Heb nu de bosch autocook al een tijdje. Prima voor het slowcooken en kan nog veel meer.
klinkt als een multicooker, met hogedruk?
pi_180557132
Ja, ook met hogedruk maar dat heb ik nog niet gebruikt. Gewoon een leuk ding slowcooken gaat prima maar je kunt er nog veel meer mee.
pi_181174687
Normaal kookt vriendlief met de slowcooker en nu heb ik er eten in gedaan. Maar misschien stomme vraag hoor, maar al het eten (de aardappelen, kip, sperziebonen) hoeven niet onder water te staan, toch? :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181175195
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 11:41 schreef Isabeau het volgende:
Normaal kookt vriendlief met de slowcooker en nu heb ik er eten in gedaan. Maar misschien stomme vraag hoor, maar al het eten (de aardappelen, kip, sperziebonen) hoeven niet onder water te staan, toch? :@
nee, een slowcooker geeft al veel vocht af.
pi_182981325
Sinds vandaag de trotse eigenaar van een Russell Hobbs searing slowcooker met een inhoud van 3,5 liter, dat moest ik even kwijt! *O*

Voor morgen ligt alles klaar om dit recept te maken:
https://www.eetspiratie.nl/daging-setan-duivels-rundvlees/
pi_182982540
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 17:01 schreef realAIVD het volgende:
Sinds vandaag de trotse eigenaar van een Russell Hobbs searing slowcooker met een inhoud van 3,5 liter, dat moest ik even kwijt! *O*

Voor morgen ligt alles klaar om dit recept te maken:
https://www.eetspiratie.nl/daging-setan-duivels-rundvlees/
Gefeliciteerd, daar ga je geen spijt van krijgen!

Leuke site, ik kende hem nog niet.

Kent iemand een leuk recept met lamsvlees?
Spoilers!
pi_182983372
Dank!
De meeste keukenapparaten eindigen stoffig ergens achterin een keukenkastje, vandaar dat ik het steeds heb laten zitten.
Ben super-benieuwd of dit een blijvertje is.

Ik heb trouwens een recept voor lam/schaap gesaved, maar nog niet geprobeerd natuurlijk,
ik denk wel dat je dan minstens aan de gedroogde pepers moet kunnen komen (dat lukt hier bij m'n Perzische supermarkt wel, maar verder zou ik het niet weten)
http://www.rickbayless.com/recipe/slow-cooker-lamb-barbacoa/

maar goed, er is vast iemand die al een goedgekeurd slowcooker lams-recept heeft? :)
pi_182985032
Dit weekend weer lekker stoofvlees gemaakt in de slowcooker. Het heeft de hele nacht op low gestaan, overdag nog extra de smaak laten intrekken en 's avonds snel opgewarmd en met frietjes gegeten :9

Gisteren heb ik bij de toko een zak kousenband gehaald, dus ergens deze week gaat de slowcooker weer aan om roti te maken.

Herfst is slowcooker seizoen bij mij *O*
pi_182991471


Volg dit topic al een tijdje en ben vanaf morgen de trotse eigenaresse van dit apparaat O+
Ben erg benieuwd en ga eens wat recepten uitzoeken.

[ Bericht 4% gewijzigd door mascara-klodder op 07-11-2018 08:55:50 ]
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_182993597
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 00:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[ afbeelding ]

Volg dit topic al een tijdje en ben vanaf morgen de trotse eigenaresse van dit apparaat O+
Ben erg benieuwd en ga eens wat recepten uitzoeken.
Oeh....ga je geen spijt van krijgen. Ik zit ook even te puzzelen wat ik dit weekend ga maken (zoveel keuzes)
We have far more in common than that which devides us..
pi_182993834
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 08:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Oeh....ga je geen spijt van krijgen. Ik zit ook even te puzzelen wat ik dit weekend ga maken (zoveel keuzes)
Heb gelijk 2 kookboeken erbij gekocht maar :D
Ik ga morgen ermee aan de slag. Hopelijk worden al mijn bestellingen vandaag een beetje op tijd geleverd zodat ik morgenochtend het ding gelijk aan het werk kan zetten.

Ik begin denk ik met de rendang van Robin O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_182994897
Mensen, binnen een budget van 75 euro oid, welke slowcooker zouden jullie dan aanraden? Ik vind een inhoud van minimaal 5.5L wel fijn.
pi_182996174
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 10:30 schreef Myraela het volgende:
Mensen, binnen een budget van 75 euro oid, welke slowcooker zouden jullie dan aanraden? Ik vind een inhoud van minimaal 5.5L wel fijn.
Toch maar wel nu? ;) :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_182996736
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 11:43 schreef mascara-klodder het volgende:
Toch maar wel nu? ;) :D
Misschien. :D Ik neig naar deze. Lekker groot, losse binnenpan en timer. En dus niet duur.

pi_182996885
Altijd handig om de reviews te lezen, maar zo te zien is iedereen wel enthousiast!

Overigens heb je met een binnenpan die op het gasfornuis kan en een timer eigenlijk niet zo heel veel meer te wensen, denk ik. Dan moet dit dus wel goed zijn zo.

Bij bol is ie trouwens goedkoper
https://www.bol.com/nl/p/(...)ll_Hobbs_slowcooker/

als minpunt geeft men onder andere aan dat het snoer erg kort is, dat viel me bij die van mij (zelfde merk, maar dan het kleintje) ook op. Bij mij geen probleem, maar wel handig om vooraf te weten.
pi_182997303
Het snoer van mijn crockpot is ook niet heel lang. Zal wel normaal zijn bij slowcookers..

Ik mis toch wel een beetje een timer.. Die tijdklokken falen nog wel eens(laatst stond het aan, terwijl het uit had moeten staan..) en als ik mijn vriend het moet laten aanzetten is het nog koud als ik thuis kom. Die is zo vergeetachtig..
Lijkt me een goede keuze dus deze :P
pi_182997357
quote:
14s.gif Op woensdag 7 november 2018 12:08 schreef Myraela het volgende:

[..]

Misschien. :D Ik neig naar deze. Lekker groot, losse binnenpan en timer. En dus niet duur.

[ afbeelding ]
Altijd zo leuk van CUL: dat iedereen elkaar zo kan aansteken met het enthousiasme over apparaten/messen/gerechten O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_182997520
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 12:45 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Altijd zo leuk van CUL: dat iedereen elkaar zo kan aansteken met het enthousiasme over apparaten/messen/gerechten O+
Dat. Maar het weer helpt ook wel. Dit is toch gewoon de periode voor lekkere stoofschotels enzo.
pi_182997910
quote:
17s.gif Op woensdag 7 november 2018 12:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat. Maar het weer helpt ook wel. Dit is toch gewoon de periode voor lekkere stoofschotels enzo.
Ook dat ja O+

En de Crockpot is net bezorgd *O* Mooi apparaat om te zien en groot genoeg voor 2 personen.

Heb een vriend net gevraagd om te komen eten, kan hij mooi al het verpakkingsmateriaal klein maken en wegbrengen en onderweg komt hij toch langs de Turk dus neemt gelijk hacheevlees mee en kippenbouten 😇

Dus ik kan weer verder met ruimen en ordenen in de gang en keuken en hoef iig niet naar buiten :D

Tijd geleden dat ik zo gemotiveerd was :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_183005128
En nu mijn eerste ervaring met de slowcooker!

Ik heb het volgende recept gebruikt:
https://www.eetspiratie.nl/daging-setan-duivels-rundvlees/

In eerste instantie de groenten gesneden, sambal, ketjap, zuur etcetera erbij en goed doorgeroerd, vervolgens het vlees gesneden en door het mengsel geroerd:



Even een minuut of 4 op het gasstel "aangebraden" en vervolgens 6 uur op de slowcooker op stand 1 gezet, inclusief anderhalve eetlepel water.
Ondanks dat het met erg weinig vocht begon, was er aan het eind eerder meer dan minder vocht over.

Volgende keer durf ik dus echt wel van huis te zijn als de slowcooker aan staat (de dame van dit recept vergelijkt de slowcooker met de koelkast en vriezer...daarvoor ben je toch ook niet bang als die aan staan terwijl je er niet bent, lol...daar zit wat in)

Het vocht moest er nog wel uit natuurlijk, dus dat was de tweede keer dat ik blij was dat mijn binnenpan ook gewoon op het gasstel kon. Op een flink vuurtje was het vocht na een kwartier voldoende gereduceerd naar mijn smaak:



Het vlees is supermals (ik heb 500 gram sucadelapjes gebruikt).
Overigens heb ik een eetlepel sambal oelek en 2 rode pepers gebruikt zonder de zaadlijsten te verwijderen, maar meer dan "lekker een pitje" heeft het vlees niet. Een extra schep sambal of een stel rawit pepertjes kunnen dus best, hoor! :-)

Ik heb het wel de volle punten voor de smaak gegeven, erg lekker.

Heb het vandaag a la Robin met een lekker hutspotje gegeten

pi_183007558
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 19:09 schreef realAIVD het volgende:
En nu mijn eerste ervaring met de slowcooker!

Ik heb het volgende recept gebruikt:
https://www.eetspiratie.nl/daging-setan-duivels-rundvlees/

In eerste instantie de groenten gesneden, sambal, ketjap, zuur etcetera erbij en goed doorgeroerd, vervolgens het vlees gesneden en door het mengsel geroerd:

[ afbeelding ]

Even een minuut of 4 op het gasstel "aangebraden" en vervolgens 6 uur op de slowcooker op stand 1 gezet, inclusief anderhalve eetlepel water.
Ondanks dat het met erg weinig vocht begon, was er aan het eind eerder meer dan minder vocht over.

Volgende keer durf ik dus echt wel van huis te zijn als de slowcooker aan staat (de dame van dit recept vergelijkt de slowcooker met de koelkast en vriezer...daarvoor ben je toch ook niet bang als die aan staan terwijl je er niet bent, lol...daar zit wat in)

Het vocht moest er nog wel uit natuurlijk, dus dat was de tweede keer dat ik blij was dat mijn binnenpan ook gewoon op het gasstel kon. Op een flink vuurtje was het vocht na een kwartier voldoende gereduceerd naar mijn smaak:

[ afbeelding ]

Het vlees is supermals (ik heb 500 gram sucadelapjes gebruikt).
Overigens heb ik een eetlepel sambal oelek en 2 rode pepers gebruikt zonder de zaadlijsten te verwijderen, maar meer dan "lekker een pitje" heeft het vlees niet. Een extra schep sambal of een stel rawit pepertjes kunnen dus best, hoor! :-)

Ik heb het wel de volle punten voor de smaak gegeven, erg lekker.

Heb het vandaag a la Robin met een lekker hutspotje gegeten

[ afbeelding ]
Ok....geen hachee dit weekend maar dit. Water loopt me in de mond.
We have far more in common than that which devides us..
pi_183007810
_O_ deze wordt het bij mij ook morgen dus. Tnx realAIVD ^O^

Daarbij lontong, kip curry massala (heb ik net al gemaakt), kouseband en zoet/zure komkommer :9
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_183007893
Eet smakelijk dames, het is echt een aanrader, hoor, heerlijk gegeten! :-)

Gelukkig voldoende om het morgen nog eens te eten (en nog een portie voor de vriezer), maar ik ga er morgen ook een quick pickle bij maken, ik denk van komkommer en rode ui :)
pi_183008382
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 19:09 schreef realAIVD het volgende:
Het vlees is supermals (ik heb 500 gram sucadelapjes gebruikt).
Overigens heb ik een eetlepel sambal oelek en 2 rode pepers gebruikt zonder de zaadlijsten te verwijderen, maar meer dan "lekker een pitje" heeft het vlees niet. Een extra schep sambal of een stel rawit pepertjes kunnen dus best, hoor! :-)
Kun je enigszins inschatten hoe goed jij tegen pittigheid kan? Dat helpt bij besluiten hoeveel ik erin zou mikken als ik het maak :D
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_183008679
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 20:55 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Kun je enigszins inschatten hoe goed jij tegen pittigheid kan? Dat helpt bij besluiten hoeveel ik erin zou mikken als ik het maak :D
Ja zeker, ik hou erg van pittig eten!
Bij dit recept wordt aangegeven: "1 el sambal oelek voor héél pittig, 2 voor een loopneus", aangezien ik er 2 lombok pepers in deed heb ik het bij 1 eetlepel sambal oelek gehouden.

Dit was voor mij nauwelijks voldoende pittig, maar ik denk dat het voor de meeste mensen die niet per definitie dagelijks scherp eten echt wel gewoon lekker pittig is, hoor. Voor de meeste kinderen sowieso te pittig, denk ik.

Ondanks dat ik wel van scherper eten ben (en dat ook verwachtte van "duivels rundvlees"), vond ik dit al enorm lekker, dus twijfel je, maak het dan zeker niet pittiger, je kan er achteraf altijd nog sambal bij doen!
  woensdag 7 november 2018 @ 22:40:36 #242
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_183011826
Jaaaa, die wil ik ook maken!
The love you take is equal to the love you make.
pi_183020045
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 20:36 schreef realAIVD het volgende:
Eet smakelijk dames, het is echt een aanrader, hoor, heerlijk gegeten! :-)

Gelukkig voldoende om het morgen nog eens te eten (en nog een portie voor de vriezer), maar ik ga er morgen ook een quick pickle bij maken, ik denk van komkommer en rode ui :)
Staat te slowcooken nu *O*

Wist niet dat het quick pickle heet wat ik altijd maak btw :D Weer wat geleerd.
Maak ‘m ook altijd met komkommer en rode ui en liefst ook taugé erbij als ik dat niet vergeet te kopen :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_183023937
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 13:10 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Staat te slowcooken nu *O*

Wist niet dat het quick pickle heet wat ik altijd maak btw :D Weer wat geleerd.
Maak ‘m ook altijd met komkommer en rode ui en liefst ook taugé erbij als ik dat niet vergeet te kopen :)
Yay, dat wordt lekker eten straks! :)

taugé is een goed idee, zeg, ik hou 't meestal op komkommer, rode ui en/of wortel.

ben van plan volgende week een quick pickle met venkel en appel te maken (voor bij een eendenborst waar ik verder meer richting zoet gepland heb, dus dat kan wel iets fris/zuur gebruiken)
pi_183029388
Hier staat het helemaal klaar. Vannacht aanzetten, kan het morgen nog verder intrekken en morgenavond eten. Nu al zin in.
We have far more in common than that which devides us..
pi_183042932
Hier staat de apple-crumble gaar te worden 😃

Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_183050068
De crumble was perfect gelukt 😃

Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_183053301
Waar woon jij ook al weer?
We have far more in common than that which devides us..
pi_183053391
Leuk idee om apple crumble in de slowcooker te maken.

Ik at vanavond een slowcookerkliekje uit de vriezer, babi ketjap. Dat is toch wel een van mijn favorieten geworden.

Voor volgende week staan er ook twee slowcookings op de planning. Duivels rundvlees en Mexicaanse quinoa.
Spoilers!
pi_183053804
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 21:05 schreef mascara-klodder het volgende:
De crumble was perfect gelukt 😃

[ afbeelding ]
Was de crumble echt crumble geworden?
pi_183053923
Iedereen aan de daging setan *O*

Bij mij staat het morgen weer op het menu maar nu met een nachtje dat de marinade erin kan trekken.

L_S: de crumble heeft in de SC geen toegevoegde waarde. Ook omdat ik die gigantische oven heb en een normale oven.

Maarja, de SC is nieuw en ik wilde gewoon iets uitproberen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mini bijbel over SC is denk ik wel iets waar ik veel gebruik van ga maken :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_183281532
Leuk dat hier een topic over is :D zie het nu pas.

Erwtensoep *O*

pi_183281554
Oeps... foto mocht wel iets minder groot :@

** Edit, testing one two



Ah :D dat lijkt er al beter op. Mocht iemand zich geroepen voelen om te raden wat voor brouwsel dit moet gaan worden, be my guest *O*

[ Bericht 67% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2018 12:05:55 ]
pi_183281938
Het is weer herfst dus alle slowcookers komen weer uit de kast in CUL O+

Ik at vorige week dagin setan en enchilada quinoa, overmorgen eten we een lamsstoof.
Spoilers!
  woensdag 21 november 2018 @ 12:32:17 #255
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_183282429
Zeer interessant zo'n slowcooker. Heb zelf een hekel aan koken dus gewoon ingredienten in een pot gooien en een paar uur laten staan klinkt heel chill.

Raden jullie een crockpot aan of toch liever een slowcooker van russell en hobbs?

En begrijp ik dat je voor een complete maaltijd toch nog altijd iets van rijst of aardappels erbij moet maken?
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_183282732
quote:
17s.gif Op woensdag 21 november 2018 12:32 schreef junkiesietze het volgende:
Zeer interessant zo'n slowcooker. Heb zelf een hekel aan koken dus gewoon ingredienten in een pot gooien en een paar uur laten staan klinkt heel chill.

Raden jullie een crockpot aan of toch liever een slowcooker van russell en hobbs?

En begrijp ik dat je voor een complete maaltijd toch nog altijd iets van rijst of aardappels erbij moet maken?
Ze zijn ideaal ja :) vooral voor stoofgerechten en soepen. Maar ook voor spareribs bijvoorbeeld.

Ik ben alleen bekend met crockpot, heb een ronde van 4,7 liter en een ovale van 5,7 liter. Die laatste is handiger voor bijv. de erwtensoep en voor spareribs. Je moet altijd wel zorgen dat ie niet te vol is. Minimaal half vol tot max 3/4 vol is het beste.

's Morgens doe je de ingrediënten er in en als je 's middags thuiskomt dan is je warme eten klaar :Y)
Bij sommige gerechten moet je idd nog ff rijst of aardappels koken (of aardappelpuree maken) maar dat is snel gedaan natuurlijk.
pi_183282829
quote:
17s.gif Op woensdag 21 november 2018 12:32 schreef junkiesietze het volgende:
Zeer interessant zo'n slowcooker. Heb zelf een hekel aan koken dus gewoon ingredienten in een pot gooien en een paar uur laten staan klinkt heel chill.

Raden jullie een crockpot aan of toch liever een slowcooker van russell en hobbs?

En begrijp ik dat je voor een complete maaltijd toch nog altijd iets van rijst of aardappels erbij moet maken?
Het schijnt dat de crockpot een hogere temperatuur heeft dan andere slowcookers die niet uit de VS komen.

Het ligt er aan wat voor maaltijd je maakt. In mijn lamsstoof voor overmorgen zit al aardappel en groente. De daging setan die ik vorige week maakte was alleen het vleesgerecht. Daar maakte ik een salade bij en deed een zakje Tildarijst in de magnetron.

Je moet ook op de kooktijden letten. Als je een kipgerecht een hele werkdag aan laat staan, heb je echt geen eetbaar eten 's avonds want kip hoeft maar een uur of 3 op de laagste stand.
Spoilers!
pi_183282894
quote:
17s.gif Op woensdag 21 november 2018 12:32 schreef junkiesietze het volgende:
Zeer interessant zo'n slowcooker. Heb zelf een hekel aan koken dus gewoon ingredienten in een pot gooien en een paar uur laten staan klinkt heel chill.

Raden jullie een crockpot aan of toch liever een slowcooker van russell en hobbs?

En begrijp ik dat je voor een complete maaltijd toch nog altijd iets van rijst of aardappels erbij moet maken?
Kijk eens naar de instantpot, echt een veel beter koop dan alleen een slowcooker..
  woensdag 21 november 2018 @ 13:02:28 #259
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_183282949
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 12:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het schijnt dat de crockpot een hogere temperatuur heeft dan andere slowcookers die niet uit de VS komen.

Het ligt er aan wat voor maaltijd je maakt. In mijn lamsstoof voor overmorgen zit al aardappel en groente. De daging setan die ik vorige week maakte was alleen het vleesgerecht. Daar maakte ik een salade bij en deed een zakje Tildarijst in de magnetron.

Je moet ook op de kooktijden letten. Als je een kipgerecht een hele werkdag aan laat staan, heb je echt geen eetbaar eten 's avonds want kip hoeft maar een uur of 3 op de laagste stand.
Maar een hogere temperatuur is niet echt nodig voor iets wat slow cooked lijkt me? maar veel recepten gaan wel uit van een crockpot, moet ik daar dan bij een ander merk slowcooker rekening houden met dat ik een hogere temp moet instellen?
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_183283011
quote:
15s.gif Op woensdag 21 november 2018 13:02 schreef junkiesietze het volgende:

[..]

Maar een hogere temperatuur is niet echt nodig voor iets wat slow cooked lijkt me? maar veel recepten gaan wel uit van een crockpot, moet ik daar dan bij een ander merk slowcooker rekening houden met dat ik een hogere temp moet instellen?
Veel Amerikaanse recepten gaan uit van een crockpot ja. Maar Amerikaanse recepten hebben ook vaak een langere kooktijd dan nodig is. Ze zijn daar gek op 6-7 uur gegaarde kip. Ik neem Amerikaanse recepten altijd met een korreltje zout wat kooktijden betreft ;)

Maar zo heel veel maakt het meestal niet uit hoor. Een half uurtje langer of korter verpest een gerecht niet, dat is het leuke van een slowcooker. Behalve in het geval van kip dus.

Zo'n instantpot lijkt me ook wel een tof apparaat ja.
Spoilers!
pi_183283175
quote:
15s.gif Op woensdag 21 november 2018 13:02 schreef junkiesietze het volgende:

[..]

Maar een hogere temperatuur is niet echt nodig voor iets wat slow cooked lijkt me? maar veel recepten gaan wel uit van een crockpot, moet ik daar dan bij een ander merk slowcooker rekening houden met dat ik een hogere temp moet instellen?
Als je de comments in de volgende link leest dan zie je een beetje hoe het verschilt per slowcooker :)
http://vertruffelijk.nl/heerlijk-stoofpotje-uit-de-slowcooker/

Vaak is het zo, bij bijv. stoofvlees en stoofpeertjes, hoe langer je het apparaat aan laat staan, hoe lekkerder het gerecht wordt. Ik zet 'm eigenlijk altijd op low, alleen op high als bijv. ik het soepvlees wil voorgaren. En dan na zo'n 2 uur de rest van de ingrediënten toevoegen en verder laten pruttelen op low.
pi_183290148
Vandaag de tweede keer dat de slowcooker hier aan ging,
ik kreeg een leuke site door met aardig wat recepten voor de slowcooker
https://ashleywillems.nl/recepten-voor-de-slowcooker/

en besloot uiteindelijk te beginnen met de Ajam Pangang. Normaal is dat niet echt mijn ding, maar ik was gewoon nieuwsgierig,
hier is het recept, ik heb het gehalveerd en er een dessertlepeltje sambal oelek aan toegevoegd
https://ashleywillems.nl/(...)s-en-rijst-heerlijk/

Eerst alles bij elkaar in de slowcooker gedaan en de boel even goed omgeroerd:



Vervolgens op stand 1 de slowcooker 4 uur z'n werk laten doen, waarna ik de binnenpan nog even op het vuur heb gezet en de saus met een theelepeltje maizena heb aangemaakt:



Uiteindelijk met sugarsnaps, lente-ui, gebakken uitjes en pandan rijst gegeten:



Het viel zeker niet tegen, het deed me denken aan de ajam pangang die ik vroeger van de Chinees at, misschien nog wel iets beter ook!
Ik zal het misschien nog wel eens maken, het is weer eens iets anders.

Ik kan het trouwens zéker aanraden aan iedereen die kinderen heeft, want dit moet bij de meesten wel in de smaak vallen, lijkt me :)
  woensdag 21 november 2018 @ 19:56:09 #263
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_183290601
Wij vinden de pindakip van Ashley erg lekker :Y

Gisteren pulled pork uit de slowcooker :9

Vooral veel Amerikaanse recepten zijn niet altijd even gezond helaas. Ik zoek graag op pinterest inclusief verlekkerende plaatjes maar haak op de ingrediënten dan toch vaak af.
Soep blijft toch de favoriet. Ook geen probleem om na de kooktijd gewoon op de warmhoudstand te blijven staan tot we thuis komen.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_183291045
Ah, die pindakip heb ik ook gezien, klinkt lekker, al denk ik dat ik vooral de kip ketjap eens uit wil proberen...tenminste, als het om kipgerechten gaat.
Ik ben met name blij dat die slowcooker het gemakkelijk maakt om rundvlees te stoven :)

Pulled pork en soep zijn ook goeie ideeën, daar gaat het vast nog wel van komen!
pi_183294040
De babi ketjap van Ashley is ook lekker. Ik vind het geen fijne site omdat ze zo beroerd schrijft maar haar recepten zijn wel fijn tot nu toe.
Spoilers!
  vrijdag 23 november 2018 @ 09:51:09 #266
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_183319193
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 12:58 schreef MonkNL het volgende:

[..]

Kijk eens naar de instantpot, echt een veel beter koop dan alleen een slowcooker..
Ik heb een instantpot, maar denk er aan er nog een kleinere slow cooker bij te halen. De extra functies zijn fijn, het aanbraden in het apparaat zelf ook, maar doordat hij zo groot is (ik heb een 4,7l oid) moet runderstoofvlees echt lang op staan. Ik heb het ook nog nooit zo mals gekregen als in de pan ( :( , als er ideeen zijn wat ik fout doe, graag. Laat het gerust 12 uur op low).

Voor soep en kipgerechten, topding.

Instantpot kan veel, maar ik zou de extra functies niet perse missen met een andere slowcooker.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_183319333
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 09:51 schreef AwayTL het volgende:

[..]

Ik heb een instantpot, maar denk er aan er nog een kleinere slow cooker bij te halen. De extra functies zijn fijn, het aanbraden in het apparaat zelf ook, maar doordat hij zo groot is (ik heb een 4,7l oid) moet runderstoofvlees echt lang op staan. Ik heb het ook nog nooit zo mals gekregen als in de pan ( :( , als er ideeen zijn wat ik fout doe, graag. Laat het gerust 12 uur op low).

Voor soep en kipgerechten, topding.

Instantpot kan veel, maar ik zou de extra functies niet perse missen met een andere slowcooker.
Waarom gebruik je bij een instant pot dan de slowcook functie in plaats van de pressure cooker? Dan gaat het gegarandeerd sneller, en smaakt het waarschijnlijk nog beter ook.
  vrijdag 23 november 2018 @ 10:20:03 #268
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_183319670
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 09:59 schreef Queenshore het volgende:

[..]

Waarom gebruik je bij een instant pot dan de slowcook functie in plaats van de pressure cooker? Dan gaat het gegarandeerd sneller, en smaakt het waarschijnlijk nog beter ook.
Omdat ik graag wil eten als ik thuis kom en de pressure cooker moet dan nog even.

Daarnaast was ik eigenlijk in de veronderstelling dat als alle andere apparaten het ook met die toepassing goed doen, dat die functie ook bij deze geschikt is. Maar daar zit ik dan fout mee?
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  vrijdag 23 november 2018 @ 10:32:49 #269
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_183319893
De grootte van de pot zelf maakt niet uit hoe lang het op moet. Hoeveel vlees je er in stopt wel.
Maar kan me niet indenken dat die instantpot anders zou werken dan bijv mijn crockpot. Rundvlees is prima mals te krijgen in korter dan 12 uur bij mijn slowcooker.
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 23 november 2018 @ 14:26:46 #270
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_183324695
Rundvlees is na 8 uur echt wel botermals hier. Maar koop wel goed vlees. Dat vd Jumbo wordt bv echt nooit echt lekker mals vind ik.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 23 november 2018 @ 15:25:25 #271
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_183325892
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 09:51 schreef AwayTL het volgende:

[..]

Ik heb een instantpot, maar denk er aan er nog een kleinere slow cooker bij te halen. De extra functies zijn fijn, het aanbraden in het apparaat zelf ook, maar doordat hij zo groot is (ik heb een 4,7l oid) moet runderstoofvlees echt lang op staan. Ik heb het ook nog nooit zo mals gekregen als in de pan ( :( , als er ideeen zijn wat ik fout doe, graag. Laat het gerust 12 uur op low).

Voor soep en kipgerechten, topding.

Instantpot kan veel, maar ik zou de extra functies niet perse missen met een andere slowcooker.
Welke stand pak je? Voor low op een slow
cooker moet je de normal stand gebruiken. Low is de warmhoud stand.
  vrijdag 23 november 2018 @ 15:28:14 #272
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_183325939
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 15:25 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Welke stand pak je? Voor low op een slow
cooker moet je de normal stand gebruiken. Low is de warmhoud stand.
:X :X ;(

Held _O_
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_183326144
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 09:51 schreef AwayTL het volgende:

[..]

Ik heb een instantpot, maar denk er aan er nog een kleinere slow cooker bij te halen. De extra functies zijn fijn, het aanbraden in het apparaat zelf ook, maar doordat hij zo groot is (ik heb een 4,7l oid) moet runderstoofvlees echt lang op staan. Ik heb het ook nog nooit zo mals gekregen als in de pan ( :( , als er ideeen zijn wat ik fout doe, graag. Laat het gerust 12 uur op low).

Voor soep en kipgerechten, topding.

Instantpot kan veel, maar ik zou de extra functies niet perse missen met een andere slowcooker.
een multicooker met snelkookpan functie
pi_183326194
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 15:25 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Welke stand pak je? Voor low op een slow
cooker moet je de normal stand gebruiken. Low is de warmhoud stand.
nee, kijk maar de warmhoudstand zijn die golfjes rechts
  vrijdag 23 november 2018 @ 15:41:07 #275
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_183326230
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 15:39 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, kijk maar de warmhoudstand zijn die golfjes rechts
[ afbeelding ]
Op een instant pot dat is wat anders ;)
  vrijdag 23 november 2018 @ 16:00:30 #276
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_183326611
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 15:39 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, kijk maar de warmhoudstand zijn die golfjes rechts
[ afbeelding ]
Want elke cooker is hetzelfde? :')
Bij de mijne zijn twee golfjes standje low....
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_183341607
Eindelijk weer slowcooker tijd *O*

Deze staat nu te pruttelen https://www.eetspiratie.n(...)l-uit-de-slowcooker/
Verder alles in huis voor erwtensoep, die gaat er morgenvroeg in. :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183342421
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 14:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eindelijk weer slowcooker tijd *O*

Deze staat nu te pruttelen https://www.eetspiratie.n(...)l-uit-de-slowcooker/
Verder alles in huis voor erwtensoep, die gaat er morgenvroeg in. :9
Erwtensoep heb ik gisteren in de gewone pan gemaakt, maar in de kleine sc zitten nu stoofpeertjes, maar dan zonder bessensap maar wel met een beetje perenrood en een kaneelstokje. Kijken hoe rood ze worden.
We have far more in common than that which devides us..
pi_183342593
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 15:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Erwtensoep heb ik gisteren in de gewone pan gemaakt, maar in de kleine sc zitten nu stoofpeertjes, maar dan zonder bessensap maar wel met een beetje perenrood en een kaneelstokje. Kijken hoe rood ze worden.
Ik gebruik tegenwoordig geen perenrood meer. Water, suiker en kaneelstokje. Worden ze dieproze van en dat vind ik prima.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183342662
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 15:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik gebruik tegenwoordig geen perenrood meer. Water, suiker en kaneelstokje. Worden ze dieproze van en dat vind ik prima.
Ik had het een keer gekregen en weggooien is zonde. Kijken wat het doet. Voor mij hoeft het ook echt niet dieprood, als het maar lekker is
We have far more in common than that which devides us..
pi_183342976
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 15:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik had het een keer gekregen en weggooien is zonde. Kijken wat het doet. Voor mij hoeft het ook echt niet dieprood, als het maar lekker is
Precies. Ik gooi er trouwens ook altijd een paar kruidnageltjes bij.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183342986
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 15:50 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Precies. Ik gooi er trouwens ook altijd een paar kruidnageltjes bij.
Loop nu naar de keuken _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_183343005
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 15:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Loop nu naar de keuken _O-
Ken nog nét _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183343013
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 15:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ken nog nét _O-
done
We have far more in common than that which devides us..
pi_183349757
Mijn slowcooker heeft deze week al. Chili en spareribs gemaakt O+
pi_183354489
Net terug van een feestje. Toch maar even de erwtensoep aangezet.
Kan ik morgen uitslapen en heb ik morgenavond toch al erwtensoep :Y)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183421238
Voegen jullie altijd vocht toe? Ik lees her en der dat alles helemaal onder moet staan, maar dat is vaak veel te veel vocht. Hoe doen jullie dat?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183421311
Vanaf volgende week donderdag kan ik beginnen met m'n slowcooker. *O* Bij de volgende boodschappen dus vast wat dingetjes meenemen.

Met welke recepten zou ik moeten begin? :D Wel gezond en niet te kcalrijk.

Ik heb zelf ook al wat recepten gezocht. Wil sowieso een kippensoep met citroen maken en aubergine parmigiana.
pi_183421624
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 16:28 schreef Myraela het volgende:
Vanaf volgende week donderdag kan ik beginnen met m'n slowcooker. *O* Bij de volgende boodschappen dus vast wat dingetjes meenemen.

Met welke recepten zou ik moeten begin? :D Wel gezond en niet te kcalrijk.

Ik heb zelf ook al wat recepten gezocht. Wil sowieso een kippensoep met citroen maken en aubergine parmigiana.
Ik vraag me bij deze 2 gerechten oprecht af waarin een fornuis en een oven tekort schieten?
pi_183421744
quote:
2s.gif Op woensdag 28 november 2018 16:24 schreef Lonaa het volgende:
Voegen jullie altijd vocht toe? Ik lees her en der dat alles helemaal onder moet staan, maar dat is vaak veel te veel vocht. Hoe doen jullie dat?
Je hoeft geen vocht toe te voegen, komt genoeg uit je groente/vlees...
pi_183421936
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 16:46 schreef Queenshore het volgende:
Ik vraag me bij deze 2 gerechten oprecht af waarin een fornuis en een oven tekort schieten?
Geen idee, want ik heb de slowcooker nog niet gebruikt. Maar ik hoop eigenlijk op wat meer smaak omdat het langer opstaat. Los van dat het natuurlijk gewoon aan kan staan zonder dat ervoor thuis hoef te blijven.
pi_183421964
quote:
2s.gif Op woensdag 28 november 2018 16:24 schreef Lonaa het volgende:
Voegen jullie altijd vocht toe? Ik lees her en der dat alles helemaal onder moet staan, maar dat is vaak veel te veel vocht. Hoe doen jullie dat?
Hoeft niet onder te staan. Af en toe doorroeren maar vooral niet te vaak onder het deksel loeren.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 28 november 2018 @ 18:01:03 #293
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_183422969
Soep is wel echt lekkerder en makkelijker uit de sc vind ik. Maar die aubergines zou ik niet doen. Wordt te nat en prutterig lijkt me.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 28 november 2018 @ 18:01:41 #294
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_183422987
Ik doe echt bijna nergens vocht bij.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 28 november 2018 @ 18:37:19 #295
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_183423650
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 16:46 schreef Queenshore het volgende:

[..]

Ik vraag me bij deze 2 gerechten oprecht af waarin een fornuis en een oven tekort schieten?
Omdat je van huis kan terwijl het opstaat (meteen aan tafel bij thuiskomst, heel ideaal) en omdat een slowcooker veel minder stroom verbruikt dan een oven.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_183653897
Donderdag bij de lidl, mooi instapmodel voor mensen die twijfelen.

.
pi_183658713
Oeh, zou die een beetje fatsoenlijk zijn?
  dinsdag 11 december 2018 @ 12:27:37 #298
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_183658951
Kopie van de Russel Hobbs lijkt het wel
pi_183659123
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 12:27 schreef Mubassie het volgende:
Kopie van de Russel Hobbs lijkt het wel
lijkt er wel op, behalve de handvaten
pi_183659312
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_183669582
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 12:27 schreef Mubassie het volgende:
Kopie van de Russel Hobbs lijkt het wel
Mijn Russell Hobbs is even groot en lijkt er op, maar heeft een binnenpan die ook op het gasstel kan, waardoor je het vlees vooraf aan kan braden en achteraf is het gasstel te gebruiken om het teveel aan vocht nog even in te laten koken.
Dat is toch een extraatje dat ik niet graag zou missen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')