abonnement Unibet Coolblue
pi_174816422
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:38 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Wellens en kelder hebben een gekleurd vooringenomen boek geschreven bedoeld om keiharde euros mee te verdienen, hun beweringen over zijlstra kunnen ze niet hard maken.
Google eens op Euro onhoudbaar bijvoorbeeld ;) ECB rapporten etc. De Euro gaat kapot en snel ook, dit is niet te stoppen. Wij kunnen niet ELKE KEER garant staan voor alle landen. Dat houd een keer op.
pi_174816437
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:39 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Daar moet je wel scherp op zijn ja, ik verbaas me er soms ook over, zeker VVD'ers komen overal terecht.

Maar zoals Dijkhoff het vanmiddag zei, het is niet raar dat grote bedrijven goede bestuurders met ervaring willen.
Niemand zegt mij dat dat goede bestuurders zijn aangezien niemand dat controleert behalve hun vriendjes ;) Snap je?

Scherp op zijn kan wel maar dat gebeurd dus helemaal niet. Kijk anders de serie SALAMANDER van de Belg maar eens, gaat ook over macht en kartelvorming.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 november 2017 @ 23:41:16 #203
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174816442
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:37 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Gratis kinderopvang (ipv 800 euro p maand)

Gratis studeren

Soort van basisinkomen

Wat is het probleem? ^O^
Geen fan van hun extreem progressieve cultuur.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174816448
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:39 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Google eens op Euro onhoudbaar bijvoorbeeld ;) ECB rapporten etc. De Euro gaat kapot en snel ook, dit is niet te stoppen. Wij kunnen niet ELKE KEER garant staan voor alle landen. Dat houd een keer op.
Gekleurde rapporten, bijna niks wat uit brussel of frankfurt komt is onafhankelijk tot stand gekomen.
speak only if it improves the silence.
  Moderator woensdag 1 november 2017 @ 23:42:04 #205
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174816455
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat het momenteel een bende is? Ja.
Dat er een militair op defensie moet komen? Ja.
Dat de zorg te onbereikbaar is? Ja.

Jij ontkent wat ie zegt?
Ja want dat is een lulverhaal, Nederland is geen bende.

We hebben ooit 2 maal een voormalig militair op Defensie gehad zonder merkbaar verschil. De MinDef is de politiek en CIVIEL verantwoordelijke voor Defensie, er is een Commandant van de Strijdkrachten als militair verantwoordelijke.

De zorg is helemaal niet onbereikbaar, het is alleen niet gratis bereikbaar.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_174816464
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Geen fan van hun extreem progressieve cultuur.
Zie het probleem niet. Ook de hoge accijns op alcohol is uitstekend en hier een ondergeschoven onderwerp. Over roken hoor je iedereen zeiken maar alcohol niemand, terwijl er jaarlijks duizenden mensen overlijden dankzij drank (verkeer, huiselijk geweld etc) Maar je kan voor 40 cent al alcoholist worden hier dusja :')
pi_174816481
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja want dat is een lulverhaal, Nederland is geen bende.

We hebben ooit 2 maal een voormalig militair op Defensie gehad zonder merkbaar verschil. De MinDef is de politiek en CIVIEL verantwoordelijke voor Defensie, er is een Commandant van de Strijdkrachten als militair verantwoordelijke.

De zorg is helemaal niet onbereikbaar, het is alleen niet gratis bereikbaar.
750.000 mensen hebben achterstand met hun zorgpremie. Dat is onbereikbaar, wanstaltig en iets om je kapot te schamen als Nederland. Om nog niet te spreken over boete op boete, helemaal idioot.
pi_174816503
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:43 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

750.000 mensen hebben achterstand met hun zorgpremie. Dat is onbereikbaar, wanstaltig en iets om je kapot te schamen als Nederland. Om nog niet te spreken over boete op boete, helemaal idioot.
Ordinaire sp praatjes.

Nee joh we stoppen alles in belastingen, doen alsof alles gratis is en iedereen blij, het typische zweedse model.
speak only if it improves the silence.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 november 2017 @ 23:45:23 #209
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174816515
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja want dat is een lulverhaal, Nederland is geen bende.
Elke, maar dan ook echt letterlijk elke partij had het over de problemen waar Nederland nu mee kampt. Je moet wel een gigantische plaat of ondoorzichtige anti-FvD bril voor je kop hebben om dat nu te gaan ontkennen. Het is geen rozengeur en manenschijn, er zijn ook in Nederland nog zat problemen die opgelost moeten worden.

quote:
We hebben ooit 2 maal een voormalig militair op Defensie gehad zonder merkbaar verschil. De MinDef is de politiek en CIVIEL verantwoordelijke voor Defensie, er is een Commandant van de Strijdkrachten als militair verantwoordelijke.
Deze discussie hebben we al eens gehad, en we gaan het daar nooit over eens worden.

quote:
De zorg is helemaal niet onbereikbaar, het is alleen niet gratis bereikbaar.
Vertel dat maar tegen mijn grootvader. Ik denk dat hij dat wel kan waarderen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174816519
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:44 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Ordinaire sp praatjes.

Nee joh we stoppen alles in belastingen, doen alsof alles gratis is en iedereen blij, het typische zweedse model.
Praatjes? Gast serieus :')

120.000 wanbetalers alleen al maar het zijn praatjes hoor :')

https://www.zorgverzekeri(...)rs-met-premieschuld/
  Moderator woensdag 1 november 2017 @ 23:45:39 #211
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174816521
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:43 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

750.000 mensen hebben achterstand met hun zorgpremie. Dat is onbereikbaar, wanstaltig en iets om je kapot te schamen als Nederland. Om nog niet te spreken over boete op boete, helemaal idioot.
Dan is het dus niet onbereikbaar. Maar goed, maak eens wat harde keuzes dan, dat doet de FvD niet als ik hun programma bekijk, ze geven cadeautjes zonder te vertellen waar dat van betaald gaat worden.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_174816536
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dan is het dus niet onbereikbaar. Maar goed, maak eens wat harde keuzes dan, dat doet de FvD niet als ik hun programma bekijk, ze geven cadeautjes zonder te vertellen waar dat van betaald gaat worden.
FvD heeft net nog gezegd. Belastingvrije voet - soort basisinkomen - maar je moet er zelf voor werken + vereenvoudigen van toeslagen etc waardoor xx miljoen vrij komt door vermindering van bureaucratie. FvD is juist economisch erg sterk.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 november 2017 @ 23:47:01 #213
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174816542
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dan is het dus niet onbereikbaar. Maar goed, maak eens wat harde keuzes dan, dat doet de FvD niet als ik hun programma bekijk, ze geven cadeautjes zonder te vertellen waar dat van betaald gaat worden.
Als je hun programma wel had gelezen, had je ook precies geweten waar al dat geld vandaan moet komen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator woensdag 1 november 2017 @ 23:47:21 #214
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_174816552
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Elke, maar dan ook echt letterlijk elke partij had het over de problemen waar Nederland nu mee kampt. Je moet wel een gigantische plaat of ondoorzichtige anti-FvD bril voor je kop hebben om dat nu te gaan ontkennen. Het is geen rozengeur en manenschijn, er zijn ook in Nederland nog zat problemen die opgelost moeten worden.
Er is nogal een verschil tussen een bende en problemen hebben. Ja, er zijn genoeg problemen. Een bende, nee.
  Moderator woensdag 1 november 2017 @ 23:47:36 #215
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174816557
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Elke, maar dan ook echt letterlijk elke partij had het over de problemen waar Nederland nu mee kampt. Je moet wel een gigantische plaat of ondoorzichtige anti-FvD bril voor je kop hebben om dat nu te gaan ontkennen. Het is geen rozengeur en manenschijn, er zijn ook in Nederland nog zat problemen die opgelost moeten worden.

[..]

Deze discussie hebben we al eens gehad, en we gaan het daar nooit over eens worden.

[..]

Vertel dat maar tegen mijn grootvader. Ik denk dat hij dat wel kan waarderen.
Dus het is geen bende maar er moeten nog steeds zaken aangepakt worden. Kortom, je lulde.

Nee, omdat je niet begrijpt waar je over praat, ik durf te zeggen dat ik met de KMA en 10 jaar als officier in het NL leger dat toch wel iets beter begrijp

Ah, anecdotes, ja, daar moeten we politiek op maken voor alle nederlanders.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 november 2017 @ 23:48:16 #216
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174816572
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:47 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Er is nogal een verschil tussen een bende en problemen hebben. Ja, er zijn genoeg problemen. Een bende, nee.
Alles is relatief, dat weet jij ook wel. Ik haal er geen vergelijkingen met landen elders in de wereld bij, ik kijk naar Nederland en Nederland alleen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174816579
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:47 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dus het is geen bende maar er moeten nog steeds zaken aangepakt worden. Kortom, je lulde.

Nee, omdat je niet begrijpt waar je over praat, ik durf te zeggen dat ik met de KMA en 10 jaar als officier in het NL leger dat toch wel iets beter begrijp

Ah, anecdotes, ja, daar moeten we politiek op maken voor alle nederlanders.
Voor Nederlandse begrippen een bende. Een land als Nederland moet probleempjes hebben, geen problemen uberhaupt. Dat het al zover is gekomen is idioot.
pi_174816582
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dan is het dus niet onbereikbaar. Maar goed, maak eens wat harde keuzes dan, dat doet de FvD niet als ik hun programma bekijk, ze geven cadeautjes zonder te vertellen waar dat van betaald gaat worden.
Ze willen net als in zweden alles verstoppen in de belasting, dan lijkt het gratis!
speak only if it improves the silence.
  Moderator woensdag 1 november 2017 @ 23:49:17 #219
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174816595
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:48 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Voor Nederlandse begrippen een bende. Een land als Nederland moet probleempjes hebben, geen problemen uberhaupt. Dat het al zover is gekomen is idioot.
Wat hebben we dan voor grote problemen? Benoem het dan maar eens wat er ZO groot is?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_174816602
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:48 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Ze willen net als in zweden alles verstoppen in de belasting, dan lijkt het gratis!
Nog altijd beter dan belastingen verhogen voor Jan Modaal. Verhoog het voor multinationals die hebben geld zat.
  Moderator woensdag 1 november 2017 @ 23:49:30 #221
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_174816604
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:46 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

FvD heeft net nog gezegd. Belastingvrije voet - soort basisinkomen - maar je moet er zelf voor werken + vereenvoudigen van toeslagen etc waardoor xx miljoen vrij komt door vermindering van bureaucratie. FvD is juist economisch erg sterk.
Baudet wil allerlei stelsels op de schop gooien, dat kan niet anders, weet je hoeveel geld dat gaat kosten?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 november 2017 @ 23:50:12 #222
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174816618
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:47 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dus het is geen bende maar er moeten nog steeds zaken aangepakt worden. Kortom, je lulde.

Nee, omdat je niet begrijpt waar je over praat, ik durf te zeggen dat ik met de KMA en 10 jaar als officier in het NL leger dat toch wel iets beter begrijp

Ah, anecdotes, ja, daar moeten we politiek op maken voor alle nederlanders.
Drogreden na drogreden. Heb je nog inhoudelijke argumenten of houdt dat hier op? Je bent blind dingen tegen het FvD aan het roepen omdat je een teringhekel aan heel die partij en alles wat er mee te maken hebt. Dat betekent niet automatisch dat alles wat er uit die partij komt per definitie onzin is. Als D66 hetzelfde had gezegd, had je het waarschijnlijk zelfs met open armen aangenomen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174816619
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:49 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Baudet wil allerlei stelsels op de schop gooien, dat kan niet anders, weet je hoeveel geld dat gaat kosten?
Uiteraard maar Henk Otten (econoom FvD) heeft dat uitgerekend en het levert ook geld op, anders was hij niet met dat plan gekomen lijkt mij.
  Moderator woensdag 1 november 2017 @ 23:51:00 #224
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174816630
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Drogreden na drogreden. Heb je nog inhoudelijke argumenten of houdt dat hier op? Je bent blind dingen tegen het FvD aan het roepen omdat je een teringhekel aan heel die partij en alles wat er mee te maken hebt. Dat betekent niet automatisch dat alles wat er uit die partij komt per definitie onzin is. Als D66 hetzelfde had gezegd, had je het waarschijnlijk zelfs met open armen aangenomen.
Nee, JIJ lult, met de FvD heb ik geen moeite, die posten hier niet tenzij jij dat in officieel doet namens hen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 november 2017 @ 23:51:13 #225
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174816635
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:49 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Baudet wil allerlei stelsels op de schop gooien, dat kan niet anders, weet je hoeveel geld dat gaat kosten?
Hmm... eenmalig een X bedrag betalen waarna de vaste lasten omlaag gaan vs gewoon permanent hoge lasten. Ik zou het wel weten.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')