abonnement Unibet Coolblue
pi_174824171
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 14:09 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Die ellende met je 'verblind door de rode anti-Trumpwaas' of hoe je het ook zegt voegt he-le-maal niks toe. Kan je beter meteen dit posten, of niet?
Regelmatig gebeurt het dat enkele gebruikers zich elkaar gek maken met dit soort "what if" posts, een soort race naar de bodem gebaseerd op onrealistische scenario's en dan zijn we weer een paar pagina's verder.

Maar ik zal mij in het vervolg inhouden met dat soort opmerkingen, je hebt gelijk dat het niks toevoegt.
pi_174824172
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 14:11 schreef klappernootopreis het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)eren.html?redirect=1

de "2 minute man" (zo noemen stafmedewerkers witte huis hem, vanwege zijn aandachtsniveau) heeft het hem weer geflikt. :')
Politici die zeggen zich zaken niet meer te kunnen herinneren zijn amper serieus te nemen. Zie bijvoorbeeld Fred Teeven.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_174824179
2 minute man klopt wel op die leeftijd, mits alzheimer en dergelijke.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174824188
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 14:11 schreef klappernootopreis het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)eren.html?redirect=1

de "2 minute man" (zo noemen stafmedewerkers witte huis hem, vanwege zijn aandachtsniveau) heeft het hem weer geflikt. :')
"One of the great memories of all time. There was no hesitation. I think she's a fantastic woman. I was extremely nice to her. Extremely respectful,"

Paar weken terug nog een van de allerbeste geheugens aller tijden (sommige mensen zeggen zelfs het allerbeste, ze zeggen het, sommige mensen. Deze gast.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174824203
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 14:11 schreef klappernootopreis het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)eren.html?redirect=1

de "2 minute man" (zo noemen stafmedewerkers witte huis hem, vanwege zijn aandachtsniveau) heeft het hem weer geflikt. :')
Vind het niet gek dat hij het zich mogelijk niet herinnert, kan mij ook niet alle ontmoetingen herinneren die ik heb gehad meer dan anderhalf jaar geleden. Al helemaal niet met een drukke agenda zoals Trump die toen zal hebben gehad, midden in zijn campagne.
pi_174824204
quote:
7s.gif Op donderdag 2 november 2017 14:12 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee, maar zijn wel minder recent. Op een gegeven moment kan de verdediging wel blijven klagen over beïnvloeding van de jury, maar dat wordt steeds minder relevant naarmate er meer tijd verstrijkt.

Maar ik verwacht sowieso geen mistrial.
Trump is vast nog niet klaar.
pi_174824212
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 14:14 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Trump is vast nog niet klaar.
Dat geloof ik ook wel.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174824223
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 14:14 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Vind het niet gek dat hij het zich mogelijk niet herinnert, kan mij ook niet alle ontmoetingen herinneren die ik heb gehad meer dan anderhalf jaar geleden. Al helemaal niet met een drukke agenda zoals Trump die toen zal hebben gehad, midden in zijn campagne.
Edit: artikel verkeerd gelezen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174824237
quote:
14s.gif Op donderdag 2 november 2017 14:16 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik denk dat jij je een ontmoeting met Poetin ook nog wel zou herinneren, hoor.

Maar goed, het is geen ontmoeting natuurlijk, er werd hem voorgesteld Poetin te ontmoeten. Dat weet hij niet meer.
Plus, als ik het artikel zo lees, komt deze uitspraak niet eens van Trump zelf, maar van Sanders.

quote:
De Amerikaanse president Donald Trump kan zich geen ontmoeting heugen met zijn buitenlandadviseurs in maart 2016, tijdens de verkiezingscampagne, waarin een van de adviseurs een ontmoeting met de Russische president Vladimir Poetin voorstelde.

Dat zei het Witte Huis woensdag. "Ik denk niet dat hij het zich herinnert", vertelde woordvoerster Sarah Sanders de aanwezige journaille bij een persconferentie.
pi_174824255
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 14:17 schreef Refragmental het volgende:
Plus, als ik het artikel zo lees, komt deze uitspraak niet eens van Trump zelf, maar van Sanders.
Dat klopt het is ook geen uitspraak die des Trumps is, eigenlijk. Trump geeft in principe pas toe dat hij zich iets niet herinnert als hij in een rechtszaal staat. Hij heeft immers een van de beste geheugens aller tijden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174824326


Rick Perry suggests fossil fuels help prevent sexual assault

quote:
Energy Secretary Rick Perry suggested Thursday that expanding the use of fossil fuels could help prevent sexual assault.

Speaking during an energy policy discussion about energy policy with “Meet the Press’” Chuck Todd and Axios CEO and founder Jim VandeHei, Perry discussed his recent trip to Africa. He said a young girl told him that energy is important to her because she often reads by the light of a fire with toxic fumes.

"But also from the standpoint of sexual assault,” Perry said. “When the lights are on, when you have light that shines, the righteousness, if you will on those types of acts.”


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2017 14:23:47 ]
pi_174824355
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 2 november 2017 @ 14:28:13 #238
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_174824402
quote:
Why This Is Not Trump’s Watergate
The thirty-one-page federal indictment of the former Trump campaign manager Paul Manafort and his business partner Rick Gates on charges of money-laundering, conspiracy, bank fraud, and false statements tells us that we have reached the end of the beginning of Special Counsel Robert Mueller’s probe into the Trump team’s ties to Russia. The unsealing of the charges early Monday morning—fifty-one weeks after Donald Trump was elected president and just a few hours after he again tweeted his disgust with the investigation—means we are leaving the ungainly phase where virtually all of the news we get about the investigation comes to us from unnamed sources, all of whom are trying to spin the story this way and that. We are entering instead the phase where we all will be able to read, see, and hear at least some specific, detailed allegations of criminal misconduct. Defense lawyers will emerge as tribunes for their client. And this fascinating story, whose end is unknowable, will lurch on. (New Yorker).
  donderdag 2 november 2017 @ 14:29:50 #239
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174824428
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 14:14 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Vind het niet gek dat hij het zich mogelijk niet herinnert, kan mij ook niet alle ontmoetingen herinneren die ik heb gehad meer dan anderhalf jaar geleden. Al helemaal niet met een drukke agenda zoals Trump die toen zal hebben gehad, midden in zijn campagne.
Met de president van Rusland? Ja natuurlijk, dit is maar een kleine voetnoot in zijn agenda.. 8)7
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_174824478
quote:
8)7

Er is echter wel wat voor te zeggen... vreemd genoeg.
Als iedereen in een walm van toxische uitlaatgassen woont kan dat impotentie en erectie problemen geven. :')
pi_174824548
quote:
Die is waarschijnlijk in Nambia geweest dan.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_174824549
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 14:29 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Met de president van Rusland? Ja natuurlijk, dit is maar een kleine voetnoot in zijn agenda.. 8)7
Het gaat dan ook niet over de ontmoeting zelf, maar over een voorstel van een ontmoeting, door een buitenlandse adviseur uit een reeks van adviseurs.
Dan kun je wel roeptoeteren dat Trump zo dom is. Alleen durf ik te beweren dat als ik jou vraag naar alle meetingvoorstellen die zijn gedaan aan jou, anderhalf jaar geleden, dat je dan ook met je mond vol tanden staat.

Er valt genoeg te zeiken op Trump, maar laten we aub realistisch blijven.
Hem beschuldigen en uitschelden voor van alles en nog wat gebaseerd op normale menselijke functies, handelingen, en beperkingen, gaat echt werkelijk waar nergens over en voegt niks toe. Al helemaal wanneer het artikel niet eens overeen komt met het gefoeter.
  Overall beste user 2022 donderdag 2 november 2017 @ 14:47:53 #243
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174824698
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 14:33 schreef Refragmental het volgende:

[..]

8)7

Er is echter wel wat voor te zeggen... vreemd genoeg.
Als iedereen in een walm van toxische uitlaatgassen woont kan dat impotentie en erectie problemen geven. :')
Behalve bij clean coal dampen. Daar krijg je echt een yuge bigly pielemans van.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 2 november 2017 @ 14:51:02 #244
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_174824754
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 14:37 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Het gaat dan ook niet over de ontmoeting zelf, maar over een voorstel van een ontmoeting, door een buitenlandse adviseur uit een reeks van adviseurs.
Dan kun je wel roeptoeteren dat Trump zo dom is. Alleen durf ik te beweren dat als ik jou vraag naar alle meetingvoorstellen die zijn gedaan aan jou, anderhalf jaar geleden, dat je dan ook met je mond vol tanden staat.

Er valt genoeg te zeiken op Trump, maar laten we aub realistisch blijven.
Hem beschuldigen en uitschelden voor van alles en nog wat gebaseerd op normale menselijke functies, handelingen, en beperkingen, gaat echt werkelijk waar nergens over en voegt niks toe. Al helemaal wanneer het artikel niet eens overeen komt met het gefoeter.
Probleem bij Trump is dat hij altijd alles wil hebben. Enerzijds mag je niet verwachten dat hij zich alles kan herinneren (zeker niet al het iets is wat hem slecht uitkomt), anderzijds is zijn petieterige ego zo fragiel dat, bij de minste suggestie dat er mogelijk iets fout liep omdat hij iets was vergeten zoals iemands naam, hij meteen moet beginnen janken dat het schandalig is dat men zelfs maar durft suggereren dat hij iets zou vergeten zijn.

In dit geval verdient Trump dus alles wat hij over zich heen krijgt, hij is zelf met een voorsprong de grootste aanleiding dat het gebeurt en er is dus geen reden tot medelijden, want hij heeft al zelfmedelijden genoeg, als grootste slachtoffer uit de wereldgeschiedenis.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 2 november 2017 @ 14:54:55 #245
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174824825
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 14:37 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Allemaal heel leuk, maar ten eerste zul je als president iets cruciaals als een ontmoeting tussen een president van een andere wereldmacht zorgvuldig voorbereiden, mét de staf, en die ontmoeting ABSOLUUT niet vergeten. Het gedrag van Trump sterk de mening van veel mensen dat hij incompetent is, en niet geschikt is voor zijn functie. Dementie kan namelijk het eind van zijn presidentschap betekenen. Heb je wel eens van de Twenty-fifth Amendment gehoord?

Trump ook niet.

https://www.elitedaily.co(...)we-surprised-2897624

en dit verklaart veel.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 2 november 2017 @ 15:16:35 #246
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174825249
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 13:38 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Niemand, in geen 1000 jaar, zal vrijuit gaan na een bewezen achtvoudige moord omdat de president zo dom is om debiele dingen te tweeten.
Ik kan er wel iets van maken:

je verklaart hier zelf dat Trump dom is en debiele dingen tweet.


en hier ga je niet voor vrijuit, want het zijn je eigen woorden. :W
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_174825319
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 15:16 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik kan er wel iets van maken:

je verklaart hier zelf dat Trump dom is en debiele dingen tweet.


en hier ga je niet voor vrijuit, want het zijn je eigen woorden. :W
Wat probeer je te zeggen?
Ik heb al vaak genoeg aangegeven dat ik niet pro-trump ben en het zeer zeker niet altijd eens ben met zijn uitspraken, handelingen, e.d.

Dat Trump domme en debiele tweet staat volgens mij als een paal boven water.
  donderdag 2 november 2017 @ 15:24:47 #248
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174825399
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 15:20 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wat probeer je te zeggen?
Ik heb al vaak genoeg aangegeven dat ik niet pro-trump ben en het zeer zeker niet altijd eens ben met zijn uitspraken, handelingen, e.d.

Dat Trump domme en debiele tweet staat volgens mij als een paal boven water.
Ik wou het gewoon even onderstrepen..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 2 november 2017 @ 15:24:51 #249
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174825402
Zo, Donna Brazile gooit Hillary Clinton even onder de bus. Wel een interessant artikel; een mooie inkijk.
Ik vind Brazile overigens niet betrouwbaar, want ze hielp Clinton met wat vraagjes om Bernie Sanders in een debat te bedriegen. bron bron bron

quote:
Inside Hillary Clinton’s Secret Takeover of the DNC

On the phone Gary told me the DNC had needed a $2 million loan, which the campaign had arranged.

“No! That can’t be true!” I said. “The party cannot take out a loan without the unanimous agreement of all of the officers.”

“Gary, how did they do this without me knowing?” I asked. “I don’t know how Debbie relates to the officers,” Gary said. He described the party as fully under the control of Hillary’s campaign, which seemed to confirm the suspicions of the Bernie camp. The campaign had the DNC on life support, giving it money every month to meet its basic expenses, while the campaign was using the party as a fund-raising clearing house. Under FEC law, an individual can contribute a maximum of $2,700 directly to a presidential campaign. But the limits are much higher for contributions to state parties and a party’s national committee.

Individuals who had maxed out their $2,700 contribution limit to the campaign could write an additional check for $353,400 to the Hillary Victory Fund—that figure represented $10,000 to each of the thirty-two states’ parties who were part of the Victory Fund agreement—$320,000—and $33,400 to the DNC. The money would be deposited in the states first, and transferred to the DNC shortly after that. Money in the battleground states usually stayed in that state, but all the other states funneled that money directly to the DNC, which quickly transferred the money to Brooklyn.

“Wait,” I said. “That victory fund was supposed to be for whoever was the nominee, and the state party races. You’re telling me that Hillary has been controlling it since before she got the nomination?”

Gary said the campaign had to do it or the party would collapse.

“That was the deal that Robby struck with Debbie,” he explained, referring to campaign manager Robby Mook. “It was to sustain the DNC. We sent the party nearly $20 million from September until the convention, and more to prepare for the election.”
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174825411
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 15:24 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik wou het gewoon even onderstrepen..
Met welk doel? :?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')