abonnement Unibet Coolblue
pi_174802135
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 1 november 2017 @ 13:55:40 #2
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_174802750
91% raikou binnen! Ik ga denk ik meteen uppen ook, mocht ik een betere krijgen...dan up ik die ook 8-)
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  woensdag 1 november 2017 @ 14:13:14 #3
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_174803049
Eerste gemist :(
Volgende keer beter :B
pi_174803085
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:06 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Nee? Ik heb pokies level 1 en level 34,5 en alles er tussen in. Trainer level is niet gelijk aan pokie level.
Ow, ik dacht dat je niet wist wat je moest invullen qua level bij dat tooltje zelf. Maar je bedoelt de level die je ziet bij de pokemon als je het tooltje gebruikt.
pi_174803345
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 13:55 schreef Rabieluh het volgende:
91% raikou binnen! Ik ga denk ik meteen uppen ook, mocht ik een betere krijgen...dan up ik die ook 8-)
89 en 91% hier. Was gewoon blij dat ik m had...2 uit 2 nu :)
Vici, Vidi, Veni!
  woensdag 1 november 2017 @ 15:51:25 #6
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_174804887
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 14:13 schreef SiGNe het volgende:
Eerste gemist :(
Volgende keer beter :B
Mn eerste ook niet kunnen vangen, best een domper, geen perfecte streak voor deze dus :(.

Suicune had ik tenminste 5 uit 5 (meer wou ik er ook echt niet doen van die Faalporen).
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  Moderator woensdag 1 november 2017 @ 16:20:56 #7
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_174805696
quote:
3s.gif Op woensdag 1 november 2017 16:20 schreef Armani XL het volgende:
1ste Raikou raid en meteen een 100% binnen :D
Wow O+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 1 november 2017 @ 19:07:07 #9
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_174808609
In het groepje waar ik mee ving lukten de meesten het wel om 'm in een keer te pakken maar die hadden ook meer ballen.
Degenen die 'm niet vingen waren allemaal rood en kregen ook maar 6-7 ballen terwijl de blauwen 12-14 ballen kregen.

Ik wist zelf eigenlijk nog niet dat Raiku vandaag al zou komen, vergeten..
Kwam toevallig net terug van het ziekenhuis en de kapper en zag een groepje bekende spelers staan en toen zag ik ook eigenlijk pas dat Raiku er nu was :D
Had wel leuk geweest als ik 'm meteen had gevangen, dan heb je 'm en hoef je je geen zorgen meer te maken over je pokedex.

Hoop wel dat ik 'm snel vang, een van de andere spelers van vandaag had z'n eerste Suicune pas eergister binnen. :o
  woensdag 1 november 2017 @ 20:26:29 #10
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_174810654
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 14:32 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

89 en 91% hier. Was gewoon blij dat ik m had...2 uit 2 nu :)
Gefeliciteerd.
Hier 0 uit 2 en ik ga op vakantie en heb nu geen tijd meer om hem te vangen.
Op het eind van de maand heb ik nog een paar dagen om het te proberen.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_174811626
Raikou 1/1.

Dikke prima, alle nu bekende roterende legendaries zijn binnen. Wachten op een kans op Mewtwo en Ho-Oh dus.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_174812508
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 10:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Welk level mijn pokemon op dat moment is, soms vraag Poke Genie daar om...
Raar, want je gebruikt immers een iv-calculator om daar achter te komen :)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator woensdag 1 november 2017 @ 21:48:46 #13
42184 crew  DaMart
pi_174813374
De nieuwe spookpokemon zitten nu dus ook in de eieren... vandaag een Sableye uit 10 km-ei en Shuppet uit 5 km-ei gekregen -O-.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_174813636
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 15:51 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Mn eerste ook niet kunnen vangen, best een domper, geen perfecte streak voor deze dus :(.

Suicune had ik tenminste 5 uit 5 (meer wou ik er ook echt niet doen van die Faalporen).
Ik had juist 0 Suicine uit 5...hoop dat hij in December nog even terugkomt, net als de vogels..
  woensdag 1 november 2017 @ 21:59:48 #15
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_174813704
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 21:57 schreef artm het volgende:

[..]

Ik had juist 0 Suicine uit 5...hoop dat hij in December nog even terugkomt, net als de vogels..
Komen de vogels terug in december? Is dat bevestigd?
Life is what you make it.
pi_174814113
Ik hoop het, ik moet Articuno nog... :@

Ik lees wel elders dat Ho-Oh vanaf december in ex-raids te battelen is.
  Moderator woensdag 1 november 2017 @ 22:43:02 #17
42184 crew  DaMart
pi_174815069
quote:
10s.gif Op woensdag 1 november 2017 22:13 schreef Rijpie het volgende:
Ik hoop het, ik moet Articuno nog... :@

Ik lees wel elders dat Ho-Oh vanaf december in ex-raids te battelen is.
Mogen ze me eerst wel eens uitnodigen voor Mewtworaids... of Mewtwo gewoon als level 5 raid met de rest laten meedraaien. Is een stuk eerlijker :P.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_174815135
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 22:43 schreef DaMart het volgende:

[..]

Mogen ze me eerst wel eens uitnodigen voor Mewtworaids... of Mewtwo gewoon als level 5 raid met de rest laten meedraaien. Is een stuk eerlijker :P.
Op dit moment zijn er alleen mewtworaids op locaties die dat kunnen dragen, winkelcentra, openbare parken etc, waar het geen overlast zal veroorzaken. Ook kiezen ze nu voornamelijk gesponsorde gyms om deze raids plaats te laten vinden. Heb je zoiets in de buurt?
  Moderator woensdag 1 november 2017 @ 22:48:13 #19
42184 crew  DaMart
pi_174815179
quote:
10s.gif Op woensdag 1 november 2017 22:46 schreef Rijpie het volgende:

[..]

Op dit moment zijn er alleen mewtworaids op locaties die dat kunnen dragen, winkelcentra, openbare parken etc, waar het geen overlast zal veroorzaken. Ook kiezen ze nu voornamelijk gesponsorde gyms om deze raids plaats te laten vinden. Heb je zoiets in de buurt?
Ja, er zit een zo'n gym hier in de buurt... maar ja, die raids zijn midden op een werkdag, wat niet handig is en de mensen die hem afgelopen vrijdag hebben gedaan, mogen overmorgen weer... dat hele Exraid-systeem moeten ze gewoon afschaffen. Als Mewtwo random als level 5 verschijnt en iedereen kan meedoen, verspreiden ze de drukte en zal het met overbelasting van een gym, servers of locatie wel meevallen.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_174815318
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 22:48 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ja, er zit een zo'n gym hier in de buurt... maar ja, die raids zijn midden op een werkdag, wat niet handig is en de mensen die hem afgelopen vrijdag hebben gedaan, mogen overmorgen weer... dat hele Exraid-systeem moeten ze gewoon afschaffen. Als Mewtwo random als level 5 verschijnt en iedereen kan meedoen, verspreiden ze de drukte en zal het met overbelasting van een gym, servers of locatie wel meevallen.
Het moet natuurlijk wel exclusief blijven he, van mij mocht Mewtwo nog wel even wegblijven...
pi_174816174
quote:
10s.gif Op woensdag 1 november 2017 22:46 schreef Rijpie het volgende:

[..]

Op dit moment zijn er alleen mewtworaids op locaties die dat kunnen dragen, winkelcentra, openbare parken etc, waar het geen overlast zal veroorzaken. Ook kiezen ze nu voornamelijk gesponsorde gyms om deze raids plaats te laten vinden. Heb je zoiets in de buurt?
Dat klopt niet, bij ons was een mewto in een woonwijk, waar niet echt veel ruimte op de stoep was.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174816292
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:26 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat klopt niet, bij ons was een mewto in een woonwijk, waar niet echt veel ruimte op de stoep was.
okido, dan zijn ze misschien aan het uitbreiden, zou mooi zijn!
pi_174816417
quote:
10s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:33 schreef Rijpie het volgende:

[..]

okido, dan zijn ze misschien aan het uitbreiden, zou mooi zijn!
Jij denkt dat niantic kijkt waar het druk of rustig is? :P

Denk eerder dat het gewoon pech of mazzel is.
pi_174816457
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:39 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Jij denkt dat niantic kijkt waar het druk of rustig is? :P

Denk eerder dat het gewoon pech of mazzel is.
Dat was wel in het begin van de ex-raids, om niet te veel overlast te veroorzaken kozen ze alleen toegankelijke gyms uit
pi_174816671
quote:
10s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:42 schreef Rijpie het volgende:

[..]

Dat was wel in het begin van de ex-raids, om niet te veel overlast te veroorzaken kozen ze alleen toegankelijke gyms uit
Ja, in America misschien. Ze zijn toch ook in Amstelveen geweest in dat centrum?
pi_174816681
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:39 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Jij denkt dat niantic kijkt waar het druk of rustig is? :P

Denk eerder dat het gewoon pech of mazzel is.
vind het ook overdreven: bij de mewtoraids in onze stad waren 35 personen aanwezig, terwijl de eerste Entei-raid meer dan 70 man op de been bracht.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174816709
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:53 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ja, in America misschien. Ze zijn toch ook in Amstelveen geweest in dat centrum?
precies, winkelcentrum waar toch veel mensen komen, geen woonwijk waar mensen die geen pokemon spelen er last van zouden kunnen hebben...
pi_174816738
De eerste raid in amerika kwamen honderden mensen op af, stel je voor dat dit in een simpele woonwijk zou gebeuren, of bij een rotonde op de plaatselijke dreef?
pi_174816747
quote:
10s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:56 schreef Rijpie het volgende:

[..]

precies, winkelcentrum waar toch veel mensen komen, geen woonwijk waar mensen die geen pokemon spelen er last van zouden kunnen hebben...
Vreemde redenatie, denk dat mensen in een winkelcentrum er net zoveel last van hebben :P
pi_174816759
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:58 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Vreemde redenatie, denk dat mensen in een winkelcentrum er net zoveel last van hebben :P
:Z de plek is voorbereid op veel mensen... winkelend publiek of pokemon publiek maakt dan toch niet uit
pi_174816793
quote:
10s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:59 schreef Rijpie het volgende:

[..]

:Z de plek is voorbereid op veel mensen... winkelend publiek of pokemon publiek maakt dan toch niet uit
Serieus, je geeft niantic teveel credits. Winkelcentrum was sponsored, rest lijkt random. Waar zijn bij jou in de buurt de mewtwo raids geweest? Hoeveel mensen kwamen daar op af?
Enige wat ik denk dat ze gedaan hebben is rustigere gyms kiezen en een beperkt aantal raidpassen uitgeven (mensen die wel een raid op die gym hadden gedaan maar geen invite kregen).
pi_174816843
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 00:02 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Serieus, je geeft niantic teveel credits. Winkelcentrum was sponsored, rest lijkt random. Waar zijn bij jou in de buurt de mewtwo raids geweest? Hoeveel mensen kwamen daar op af?
Enige wat ik denk dat ze gedaan hebben is rustigere gyms kiezen en een beperkt aantal raidpassen uitgeven (mensen die wel een raid op die gym hadden gedaan maar geen invite kregen).
3 raids in mijn buurt, gesponsorde gyms in het winkelcentrum. dat zijn geen rustige gyms. En de informatie komt van TSR reddit en dat is best betrouwbaar, geloof je het niet ga dan lekker zelf bij Niantic vragen, maar ik heb zo'n idee dat je dan nog minder info krijgt dan van hier...
pi_174816977
quote:
10s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:58 schreef Rijpie het volgende:
De eerste raid in amerika kwamen honderden mensen op af, stel je voor dat dit in een simpele woonwijk zou gebeuren, of bij een rotonde op de plaatselijke dreef?
kwestie van aantal passen beperken ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174817096
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 00:17 schreef Wantie het volgende:

[..]

kwestie van aantal passen beperken ;)
Wat dus weer niet eerlijk is, waarom zou jij niet mogen raiden en jouw buurman wel?
pi_174817110
pffffffffffffffffffffffffffff
pi_174817165
quote:
10s.gif Op donderdag 2 november 2017 00:29 schreef Rijpie het volgende:

[..]

Wat dus weer niet eerlijk is, waarom zou jij niet mogen raiden en jouw buurman wel?
omdat dat het spelelement is?
Sowieso is dat nu al gaande, niet iedereen die binnen het tijdsbestek een raid bij de betreffende gyms had gedaan kreeg een exraid pas.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator donderdag 2 november 2017 @ 06:34:17 #37
42184 crew  DaMart
pi_174817990
quote:
10s.gif Op woensdag 1 november 2017 22:53 schreef Rijpie het volgende:

[..]

Het moet natuurlijk wel exclusief blijven he, van mij mocht Mewtwo nog wel even wegblijven...
Ik snap die exclusiviteit van mewtwo niet hoor. Dan hadden ze de andere legendaries ook exclusief moeten maken.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_174818880
quote:
10s.gif Op donderdag 2 november 2017 06:34 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik snap die exclusiviteit van mewtwo niet hoor. Dan hadden ze de andere legendaries ook exclusief moeten maken.
Waarom?

Wat mij in de discussie steeds opvalt is dat sommigen een voor iedereen gelijke behandeling willen, want dat is eerlijker.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174822229
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 10:44 schreef Gurian het volgende:

[..]

Dan moet je een nieuwe scan maken. Dan zit er een onderdeel van de animatie van de pokemon voor de boog waarop het level van de pokemon word aangegeven.

Bijvoorbeeld bij de legendarys zit er altijd een staart of hoofd in de weg. Het eindpunt moet zichtbaar zijn op je screenshot
Aah! Thanks!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174824100
Nou Raikou ook weer in the pocket. Ik vind PoGo een beetje saai worden.

Nu is er net en eh PoGo kloon uit, Draconius Go maar dan wel stabiel en met allerlei toffe features. Ik ben het gaan spelen om de saaie periodes van PoGo te overbruggen. Spelen meer mensen het hier?
pi_174824483
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 14:08 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Nou Raikou ook weer in the pocket. Ik vind PoGo een beetje saai worden.

Nu is er net en eh PoGo kloon uit, Draconius Go maar dan wel stabiel en met allerlei toffe features. Ik ben het gaan spelen om de saaie periodes van PoGo te overbruggen. Spelen meer mensen het hier?
Het lijkt me zo suf als het verder helemaal hetzelfde is...

Ook met stops voor items en gyms enzo?

Plus hoe stabiel is het nog wanneer alle PO-GOers het gaan spelen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174825416
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 14:33 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Het lijkt me zo suf als het verder helemaal hetzelfde is...

Ook met stops voor items en gyms enzo?

Plus hoe stabiel is het nog wanneer alle PO-GOers het gaan spelen?
Het is veel uitgebreider dan PoGo.

Er zijn denk ik 2 maal zoveel stops en je krijg veel meer verschillende items eruit. En soort van gyms met het oude systeem.

Maar je hebt ook obelisken waar je een dagelijkse quest krijgt, bijvoorbeeld vang 20 vuurbeesten en dan krijg je daar iets cools voor terug. En je kunt wekelijks delen van een schatkaart krijgen, dan kun je met de stukken uitzoeken waar het is en een gouden ei opgraven. Daar komt dan een cool beest uit.

Ook heb je portals naar een andere wereld en daar vind je hele andere beesten en je kunt als er een moederdraak zit een speciaal ei uit laten broeden.

Verder heb je libraries waar je een beest in kan zetten en die leert dan andere moves na x tijd.

Ook heb je random encounters en door die te winnen krijg je ook weer toffe items, random schatkistjes met leuke items. Er zit pvp battle in al bepaal je niet zelf tegen wie je vecht.

Verder is er magie, je kunt op verschillende manieren runenstenen krijgen en daarmee kun je een recept bereiden op een altaar. Dat kan alleen maar ook samen. Dat geeft dan een effect, eentje heb ik die geeft 30 minuten dubbele items uit stops en eentje vernietigt alle vijandige gyms in zicht. Die is wel megaduur. Je hebt ook nog een vet ding waarmee alle beesten op de zichtbare kaart spawnen en je die van afstand kan vangen.

Je kunt als je gruwelijk veel muntjes hebt (uit gyms) ook artefacten kopen. Die geven dan ergens een bonus op, bijvoorbeeld een filter van alle troep uit de nearby, stops die sneller weer bruikbaar zijn, een extra vaste incubator etcetera.

Het is echt veel uitgebreider en je krijgt de meeste items (behalve artefacten) gewoon uit stops, kistjes en als reward.

Ze worden overigens aangeklaagd door Niantic omdat het qua systeem op een aantal vlakken een 1 op 1 kopie is met dan hun eigen beesten en wereld. Op andere fora wordt het 'PoGo zoald het had moeten zijn' genoemd. Van dat laatste moet ik schoorvoetend toegeven dat ik t ermee eens ben, en ik zie hier veel PoGo spelers het ernaast spelen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Mevrouw_voor_jou op 02-11-2017 15:33:33 ]
pi_174825503
Net dat kutspel geprobeerd, is gewoon een slechte ripoff, zelfs de waarschuwingsmelding aan het begin is 1 op 1 uit Pokemon geplukt. De AR knop tijdens het vangen is 1:1 uit Pokemon geplukt.

Je zit gewoon reclame te maken voor dat misbaksel hier :D :D
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_174825583
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 15:29 schreef HostiHawaii het volgende:
Net dat kutspel geprobeerd, is gewoon een slechte ripoff, zelfs de waarschuwingsmelding aan het begin is 1 op 1 uit Pokemon geplukt. De AR knop tijdens het vangen is 1:1 uit Pokemon geplukt.

Je zit gewoon reclame te maken voor dat misbaksel hier :D :D
Waarom zou ik reclame willen maken?
Het is een spel dat erg veel op PoGo lijkt en ik vraag me af of meer mensen t hier ook spelen. En slechte ripoff?! Niantic zou hier heel veel van kunnen leren, het spel heeft veel leuke features die PoGo niet heeft.
  donderdag 2 november 2017 @ 20:41:35 #45
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_174831978
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 15:25 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Het is veel uitgebreider dan PoGo.

Er zijn denk ik 2 maal zoveel stops en je krijg veel meer verschillende items eruit. En soort van gyms met het oude systeem.

Maar je hebt ook obelisken waar je een dagelijkse quest krijgt, bijvoorbeeld vang 20 vuurbeesten en dan krijg je daar iets cools voor terug. En je kunt wekelijks delen van een schatkaart krijgen, dan kun je met de stukken uitzoeken waar het is en een gouden ei opgraven. Daar komt dan een cool beest uit.

Ook heb je portals naar een andere wereld en daar vind je hele andere beesten en je kunt als er een moederdraak zit een speciaal ei uit laten broeden.

Verder heb je libraries waar je een beest in kan zetten en die leert dan andere moves na x tijd.

Ook heb je random encounters en door die te winnen krijg je ook weer toffe items, random schatkistjes met leuke items. Er zit pvp battle in al bepaal je niet zelf tegen wie je vecht.

Verder is er magie, je kunt op verschillende manieren runenstenen krijgen en daarmee kun je een recept bereiden op een altaar. Dat kan alleen maar ook samen. Dat geeft dan een effect, eentje heb ik die geeft 30 minuten dubbele items uit stops en eentje vernietigt alle vijandige gyms in zicht. Die is wel megaduur. Je hebt ook nog een vet ding waarmee alle beesten op de zichtbare kaart spawnen en je die van afstand kan vangen.

Je kunt als je gruwelijk veel muntjes hebt (uit gyms) ook artefacten kopen. Die geven dan ergens een bonus op, bijvoorbeeld een filter van alle troep uit de nearby, stops die sneller weer bruikbaar zijn, een extra vaste incubator etcetera.

Het is echt veel uitgebreider en je krijgt de meeste items (behalve artefacten) gewoon uit stops, kistjes en als reward.

Ze worden overigens aangeklaagd door Niantic omdat het qua systeem op een aantal vlakken een 1 op 1 kopie is met dan hun eigen beesten en wereld. Op andere fora wordt het 'PoGo zoald het had moeten zijn' genoemd. Van dat laatste moet ik schoorvoetend toegeven dat ik t ermee eens ben, en ik zie hier veel PoGo spelers het ernaast spelen.
Lijkt me wel heel veel van 't goede, alsof ze geen keuzes hebben kunnen maken
Maar goed, ik heb 't nog niet gespeeld
  donderdag 2 november 2017 @ 21:23:53 #46
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_174833181
Event is voorbij, geen extra candy meer :(
pi_174835998
Speel dit spel niet meer :'(

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2017 22:57:55 ]
pi_174838258
Wel jammer. Pichu met hoed is niet gelukt, omdat ik domweg geen 2km eieren kreeg.valt ook totaal niet op Niantic, als je opeens alleen nog maar 5km eieren krijgt!
Gek? kan je dat eten?
  Moderator vrijdag 3 november 2017 @ 06:23:56 #49
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_174838421
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 04:41 schreef quickstepster het volgende:
Wel jammer. Pichu met hoed is niet gelukt, omdat ik domweg geen 2km eieren kreeg.valt ook totaal niet op Niantic, als je opeens alleen nog maar 5km eieren krijgt!
En hoeveel eieren heb je gedraaid of gehatched in deze periode? In mijn beleving heeft iedereen die fanatiek hatchde hem wel een paar keer. Ik heb ook meer dan 200 van duskull en shuppet gevangen beide, tja geen shiny.Het is maar beter dat je niet alles zomaar kan krijgen. Het feit dat Niantic constant zwicht voor gezeur uit de community dat dingen te moeilijk zijn verpest het voor mij en vele anderen. Je kunt gewoon niet alles hebben. Er moet wel uitdaging zijn.
pi_174838939
Ik heb 2 Pichu's met een hoedje gekregen :)

Verder gister vrij geweest. Om 08:00 uur begonnen met beetje gyms overnemen. 08:45uur mee gedaan aan eerste Raikou raid. Uiteindelijk 16 raids gedaan :P. Stand nu:

14 uit 16.

Ook voor 4 andere mensen een Raikou gevangen :)
Vici, Vidi, Veni!
pi_174839018
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 20:41 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Lijkt me wel heel veel van 't goede, alsof ze geen keuzes hebben kunnen maken
Maar goed, ik heb 't nog niet gespeeld
Tot nu toe vins ik t leuk. Ben benieuwd of de overload aan mogelijkheden ervoor zorgt datje te snel levelt en alles hebt. Dat is t enige waarover ik twijfel.
pi_174839052
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 08:04 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Ik heb 2 Pichu's met een hoedje gekregen :)

Verder gister vrij geweest. Om 08:00 uur begonnen met beetje gyms overnemen. 08:45uur mee gedaan aan eerste Raikou raid. Uiteindelijk 16 raids gedaan :P. Stand nu:

14 uit 16.

Ook voor 4 andere mensen een Raikou gevangen :)
WAT!!! 8)7
Ik heb er 4 gedaan en allemaal pleitte :S. Voor mij gaat dit weer een Entei worden. Daarvan uiteindelijk 10 gedaan (weinig vanwege op vakantie) en 2 gevangen.
pi_174839058
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 08:15 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Tot nu toe vins ik t leuk. Ben benieuwd of de overload aan mogelijkheden ervoor zorgt datje te snel levelt en alles hebt. Dat is t enige waarover ik twijfel.
Heb het even 10 minute gespeeld. Het gooit wel echt verrot haha
Vici, Vidi, Veni!
pi_174839077
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 08:19 schreef Gurian het volgende:

[..]

WAT!!! 8)7
Ik heb er 4 gedaan en allemaal pleitte :S. Voor mij gaat dit weer een Entei worden. Daarvan uiteindelijk 10 gedaan (weinig vanwege op vakantie) en 2 gevangen.
Ja ik wist ook niet wat mij overkwam hoor. Ging goed tot 9 uit 9.
Mensen stonden ook naast me met 0 uit 6.

Stond te gooien, ving mijne. Man naast me: hier heb je mijn telefoon. Ik gooi 1 bal. Hier heb je je telefoon weer terug :P Vrouw ziet het. Hier heb je mijn telefoon. Gooi 2 ballen. Hier heb je je telefoon weer terug.

Heb er trouwens maar 1 van boven de 90%, namelijk 91%. De rest nog weg gegooid tijdens event, voor 2 candy. Nu heb ik uiteindelijk 100+ candy. Heb er ook 2 gepinabbed :)
Vici, Vidi, Veni!
pi_174862584
Ik kwam er vandaag ook achter dat ik met Ingress nieuwe portals kan aanvragen. *O* *O* *O*

Eindelijk kan ik er zelf in mijn dorp een paar portals/pokestops bijmaken.
Gelijk 7 portals aangevraagd (daarna werd de tekst 'nieuwe portal' grijs). Dit zal wel het maximum (per dag/speler) zijn denk ik.

Met Pokémon was ik al een tijdje gestopt... Sinds de raids er zijn. In een dorpje waar ik woon zijn geen andere spelers om mee te raiden. Daardoor is de hele balans weg tussen grote plaatsen en dorpjes. allemaal van die legendarische Pokémon die je nooit zult krijgen als je in een klein dorpje woont, dus daarom boycot ik Pokémon nu.

[ Bericht 4% gewijzigd door Sanguinium op 04-11-2017 13:37:26 ]
"an open mind is like an fortress with it's gates unbarred and unguarded."
pi_174866066
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 08:19 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Heb het even 10 minute gespeeld. Het gooit wel echt verrot haha
Het gooien is wel ff wennen. Maar verder tevreden speler hier. :)
  zaterdag 4 november 2017 @ 18:50:17 #57
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_174867270
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 november 2017 13:22 schreef Sanguinium het volgende:
Ik kwam er vandaag ook achter dat ik met Ingress nieuwe portals kan aanvragen. *O* *O* *O*

Eindelijk kan ik er zelf in mijn dorp een paar portals/pokestops bijmaken.
Gelijk 7 portals aangevraagd (daarna werd de tekst 'nieuwe portal' grijs). Dit zal wel het maximum (per dag/speler) zijn denk ik.

Met Pokémon was ik al een tijdje gestopt... Sinds de raids er zijn. In een dorpje waar ik woon zijn geen andere spelers om mee te raiden. Daardoor is de hele balans weg tussen grote plaatsen en dorpjes. allemaal van die legendarische Pokémon die je nooit zult krijgen als je in een klein dorpje woont, dus daarom boycot ik Pokémon nu.
Je bent echt de enige die in jouw dorp speelde?
In de meeste steden en dorpen is er wel een whatsapp- of discordgroep te vinden waar je met elkaar af kan spreken.
pi_174868886
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 18:50 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Je bent echt de enige die in jouw dorp speelde?
In de meeste steden en dorpen is er wel een whatsapp- of discordgroep te vinden waar je met elkaar af kan spreken.
1 oudere vrouw die ik af en toe tref, verder niemand meer. Ik heb alleen sinds de raids er zijn niet meer gespeeld.

Ik ben benieuwd hoe lang het ongeveer duurt voordat een nieuwe portal suggestie geaccepteerd/afgewezen wordt.
"an open mind is like an fortress with it's gates unbarred and unguarded."
  zaterdag 4 november 2017 @ 21:13:51 #59
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_174870927
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 19:51 schreef Sanguinium het volgende:

[..]

1 oudere vrouw die ik af en toe tref, verder niemand meer. Ik heb alleen sinds de raids er zijn niet meer gespeeld.

Ik ben benieuwd hoe lang het ongeveer duurt voordat een nieuwe portal suggestie geaccepteerd/afgewezen wordt.
Dus dat arme oude vrouwtje kan nu ook niet eens meer raid3 gevechten doen omdat jij nu ook niet meer speelt :o :D

Ik dacht zelf ook eerst dat het wel mee viel hier, daar bleek ik me behoorlijk in te vergissen, behoorlijk wat fanatieke spelers hier.

Kreeg zelf vandaag een 100% Onyx uit ei :B
Heb nu Golem, Vileplume, Magmar, Electrode, Poliwhirl, Onix en Wigglytuff op 100%
Die 100% Golem is vooral wel handig voor de legendary raids.

[ Bericht 5% gewijzigd door SiGNe op 05-11-2017 04:17:34 ]
pi_174877114
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 21:13 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Kreeg zelf vandaag een 100% Onyx uit ei :B
Heb nu Golem, Vileplume, Magmar, Electrode, Poliwhirl, Onix en Wigglytuff op 100%
Die 100% Golem is vooral wel handig voor de legendary raids.
Ik snap nog steeds niet hoe/waar je kan zien hoeveel procent ze zijn??? :@
  zondag 5 november 2017 @ 07:55:13 #61
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_174877230
Gisteravond een 100% hoothoot uit mijn insence :D
  zondag 5 november 2017 @ 07:58:38 #62
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_174877243
quote:
11s.gif Op zondag 5 november 2017 07:25 schreef soapie het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe/waar je kan zien hoeveel procent ze zijn??? :@
Kan niet in Pokemon Go. Met behulp van bijvoorbeeld bijvoorbeeld de app Calcy IV kun je dat voor elke pokemon die je hebt, zien.
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_174877679
quote:
7s.gif Op zondag 5 november 2017 07:58 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Kan niet in Pokemon Go. Met behulp van bijvoorbeeld bijvoorbeeld de app Calcy IV kun je dat voor elke pokemon die je hebt, zien.
Moet je inloggen als je deze app gebruikt?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  zondag 5 november 2017 @ 09:06:16 #64
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_174877687
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 09:05 schreef banaantjeEE het volgende:
Moet je inloggen als je deze app gebruikt?
Nee
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_174878810
quote:
7s.gif Op zondag 5 november 2017 07:58 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Kan niet in Pokemon Go. Met behulp van bijvoorbeeld bijvoorbeeld de app Calcy IV kun je dat voor elke pokemon die je hebt, zien.
^O^ Is deze ook voor IOS?

[ Bericht 1% gewijzigd door soapie op 05-11-2017 10:36:01 ]
  zondag 5 november 2017 @ 11:12:33 #66
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_174879450
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 10:29 schreef soapie het volgende:

[..]

^O^ Is deze ook voor IOS?
Als ik Google mag geloven wel.
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_174880618
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 10:29 schreef soapie het volgende:

[..]

^O^ Is deze ook voor IOS?
Nee.
IOS kan niet met overlay apps werken begreep ik.
Verder is niantic bezig met apps te blacklisten en ook calcy iv is tegen de regels en wellicht een probleem binnenkort...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174881927
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 12:27 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee.
IOS kan niet met overlay apps werken begreep ik.
Verder is niantic bezig met apps te blacklisten en ook calcy iv is tegen de regels en wellicht een probleem binnenkort...
Ja ik ga het toch niet installeren :)
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_174883731
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 12:27 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee.
IOS kan niet met overlay apps werken begreep ik.
Verder is niantic bezig met apps te blacklisten en ook calcy iv is tegen de regels en wellicht een probleem binnenkort...
Jammer, dan ga ik een andere proberen...
pi_174883907
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 14:34 schreef soapie het volgende:

[..]

Jammer, dan ga ik een andere proberen...
Pokegenie schijnt goed te,zijn
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174884054
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 14:41 schreef Wantie het volgende:

[..]

Pokegenie schijnt goed te,zijn
^O^ Thnx ga ik die eens proberen..
  zondag 5 november 2017 @ 15:43:56 #72
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_174885035
quote:
11s.gif Op zondag 5 november 2017 07:25 schreef soapie het volgende:

[..]

Ik snap nog steeds niet hoe/waar je kan zien hoeveel procent ze zijn??? :@
Ik check het op https://pokemon.gameinfo.io/en/tools/iv-calculator en/of PGNexus.
Die eerste is zonder problemen, PGNexus is Niantic eigenlijk niet blij mee, al zijn er mar weinig verhalen over mensen die een ban hebben gekregen op hun reddit pagina.
https://www.pgnexus.gg/
Met een Google account lijk je ook veiliger te zijn voor (soft)bans dan bij PTC.

Als je een hoop pokemon moet checken zou ik het gewoon via PGNexus doen en dan later evt bijhouden met een offline tool zoals bij gameinfo.io

[ Bericht 20% gewijzigd door SiGNe op 05-11-2017 16:20:53 ]
  zondag 5 november 2017 @ 16:08:47 #73
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_174885437
Poke Genie werkt prima hoor op iOs. Appraisal invullen voor verdere specificatie, verder weinig werk aan.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_174885668
Wat een slechte nieuwe raidbosses....
Alleen Golem is interessant.

Dat ze de tijd na hatchen terug hebben gebracht van 1 uur naar 45 minuten is ook belachelijk!

Lijkt wel of Niantic er steeds meer aan doet om het spel kapot te maken.

Inmiddels wel 15 van de 17 Raikou gevangen
Vici, Vidi, Veni!
  zondag 5 november 2017 @ 17:56:48 #75
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_174887610
Magnemite, Cloyster, Tentacruel.. in raids???
Nee, dat systeem hebben ze ook mooi verneukt, er is nu niks interessants meer te vangen!
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 november 2017 @ 18:09:07 #76
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174887830
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 17:56 schreef SiGNe het volgende:
Magnemite, Cloyster, Tentacruel.. in raids???
Nee, dat systeem hebben ze ook mooi verneukt, er is nu niks interessants meer te vangen!
Ik denk dat raids een belangrijke reden was dat ik ben afgehaakt. Nu maken ze het alleen maar erger :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 5 november 2017 @ 18:20:46 #77
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_174888158
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 18:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik denk dat raids een belangrijke reden was dat ik ben afgehaakt. Nu maken ze het alleen maar erger :')
En dan verwachten ze ook nog eens dat je 1000 raids gaat doen aangezien je daar een gouden medaille voor kan krijgen (zonder verdere extra's als beloning daarvoor)
pi_174888175
Jeeej!!! Ik heb mijn eigen homeportal erbij. Gister ingediend, nu al een portal! *O*

edit: Nog niet in POGO.

[ Bericht 8% gewijzigd door Sanguinium op 05-11-2017 18:28:46 ]
"an open mind is like an fortress with it's gates unbarred and unguarded."
pi_174889618
Yay, Raikou in de pocket. IV 93%.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zondag 5 november 2017 @ 19:30:35 #80
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_174889754
Metapod raid in de buurt :')

Magicarp kon je tenminste nog wat mee na evolve (en sowieso handig voor de candy)
pi_174890779
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 18:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik denk dat raids een belangrijke reden was dat ik ben afgehaakt. Nu maken ze het alleen maar erger :')
Of beter, want er is geen reden voor je om zo'n raid te moeten doen, legendary uitgezonderd.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174897923
3/5 op Raikou nu. Alleen nog geen hogere voorbij zien komen dan 1865. Dus nog volop aan het raiden voor een hoog IV Hamster. De laatste twee wel met Pinap gevangen dus voor de candy was het lekker.

Die nieuwe raidbosses zijn dramatisch slecht. Golem is inderdaad de enige fatsoenlijke. En aangezien ik nog geen goede Porygon (90+) heb wil ik die raid ook nog wel eens doen.
Ze hadden trouwens gewoon eerst met Gen 1 Raidbosses moeten beginnen.
pi_174899876
1/1 en klaar. nu enkel nog voor de xp en pinappen voor de lolz
pi_174900326
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 10:37 schreef Syphixx het volgende:
1/1 en klaar. nu enkel nog voor de xp en pinappen voor de lolz
Gelijk 100iv dus ;)
  maandag 6 november 2017 @ 12:25:07 #85
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_174901453
Op zich is het nu wel makkelijker om de starter pokemons volledig te krijgen.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_174901771
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 18:20 schreef SiGNe het volgende:

[..]

En dan verwachten ze ook nog eens dat je 1000 raids gaat doen aangezien je daar een gouden medaille voor kan krijgen (zonder verdere extra's als beloning daarvoor)
Ken al spelers die over de 200 raids
gedaan hebben inmiddels..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174907629
Niet alleen dat, gymbattle bugged nog steeds. Werk een blissey eruit en krijg daarna errorcode 29... ok dag spel
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 november 2017 @ 18:40:44 #88
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174907644
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 18:39 schreef muhahaha het volgende:
Niet alleen dat, gymbattle bugged nog steeds. Werk een blissey eruit en krijg daarna errorcode 29... ok dag spel
Nog steeds ja? :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174907654
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 18:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nog steeds ja? :')
Ja. Blijkbaar kan het spel het niet aan als je de pokemon per stuk eruit knikkert (om berry feeding te voorkomen).
pi_174908419
Ik doe eigenlijk al een hele tijd niet meer aan gym fights... voor mij is de lol daar alleen al vanwege de gym decay volledig vanaf.

Als je hier in de buurt iets in een gym zet heb je het gewoon binnen een uur terug. Als je geluk hebt 2 uur. Het gaat nergens over.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  maandag 6 november 2017 @ 23:02:30 #91
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_174913548
OP sommige plekken krijg ik m'n pokemon ook snel terug, bij het winkelcentrum bijv.
maar da's ook logisch, komen een hoop mensen langs.
En bij andere gyms wonen weer fanatieke mensen in de buurt die de gym elke avond overnemen.
Maar andere gyms worden weer minder overgenomen, ik krijg op die manier bijna elke dag wel 50 coins binnen.

Onlangs ook een lanrge box gekocht met 6 super incubators, etc. die zijn voor de 10km eieren.
Voor de 5km eieren koop ik daarnaast ook nog regelmatig gewone incubators, gaat 't allemaal toch wat vlotter en er komt regelmatig wel wat sterks uit.
  dinsdag 7 november 2017 @ 06:40:43 #92
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_174915491
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 18:41 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ja. Blijkbaar kan het spel het niet aan als je de pokemon per stuk eruit knikkert (om berry feeding te voorkomen).
Misschien omdat het zo akelig veel op shaving lijkt?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_174915730
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 06:40 schreef avotar het volgende:

[..]

Misschien omdat het zo akelig veel op shaving lijkt?
Helpt niet tegen shaving. Aangezien het vaak wel lukt om er 1 uit te krijgen, maar niet om de gym leeg te krijgen. Dus shaving kan nog steeds.

Ik heb meer het idee dat het ze gewoon niet lukt het er uit te krijgen. Bij iedere update die ze doen, gaat er iets anders kapot.
Vici, Vidi, Veni!
pi_174916207
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 18:39 schreef muhahaha het volgende:
Niet alleen dat, gymbattle bugged nog steeds. Werk een blissey eruit en krijg daarna errorcode 29... ok dag spel
Ja, dat is kut. En ook schijnbaar willekeurig. Heb bijv een week 1 gym niet kunnen aanvallen ivm errors, terwijl ándere spelers geen enkel probleem hadden en ik niet bij andere gyms.
Meeste bugs lijken voor te komen bij gyms waar je ook raids hebt gedaan...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174918284
Riads klopt inderdaad. Hm nu je het zegt had ik daar net ervoor een raid gedaan. Niet eens bij stilgestaan dat dat de oorzaak zou kunnen zijn.

Dit is geen methode om shaving tegen te gaan en met 10m wachten kan je er alsnog in.
pi_174918886
Er is inderdaad een bug dat je errors krijgt bij gymgevechten bij de gym waar je voor het laatst een raid hebt gedaan. Geen idee of die officieel erkent is door Niantic, maar ik heb er ook wel eens last van gehad.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 7 november 2017 @ 11:43:37 #97
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_174918900
die bug is al lang verholpen, normaal kon je gym niet butsen na een raid maar dat werkt gewoon weer.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_174919344
Nou ik dus niet
  dinsdag 7 november 2017 @ 13:02:31 #99
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_174920567
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 12:05 schreef muhahaha het volgende:
Nou ik dus niet
Raar!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_174921659
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:11 schreef muhahaha het volgende:
Riads klopt inderdaad. Hm nu je het zegt had ik daar net ervoor een raid gedaan. Niet eens bij stilgestaan dat dat de oorzaak zou kunnen zijn.

Dit is geen methode om shaving tegen te gaan en met 10m wachten kan je er alsnog in.
Nee, is gewoon een bug. Ik doe regelmatig per pokemon, ook omdat ik van sommige spelers weet dat die gaan bijvoeren en ik ze dus er uit wil hebben voordat ze doorhebben dat ik de gym overneem. Dat gaat heel vaak goed, maar eergisteren stopte het bij de allerlaatste battle tegen de laatste pokemon. Dat gaf telkens errors.
Dus die heb ik een tijd later pas er uit gezet, na een afkoelperiode.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174922016
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:43 schreef Debsterr het volgende:
die bug is al lang verholpen, normaal kon je gym niet butsen na een raid maar dat werkt gewoon weer.
Is inderdaad verholpen. De keren dat het bij mij gebeurde was er geen raid geweest en was er nog geen een aangekondigd. Het gebeurt bij mij geheel willekeurig.
Vici, Vidi, Veni!
  dinsdag 7 november 2017 @ 17:09:13 #102
18730 CAP-Team
Eigenwijs is ook wijs
pi_174924890
Gyms leeghalen is niet zo'n probleem. Gisteren terwijl iemand bezig was een gym leeg te halen nog even gauw een poki erbij ingegooid toen ik met de auto langs de gym reed :')
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 7 november 2017 @ 20:52:50 #103
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174930313
Spannend
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_174931590
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 17:09 schreef CAP-Team het volgende:
Gisteren terwijl iemand bezig was een gym leeg te halen nog even gauw een poki erbij ingegooid toen ik met de auto langs de gym reed :')
Dat blijft ook random dat dat kan. De ene keer lukt dat, de andere keer krijg je een melding dat je geen Pokémon in de gym mag plaatsen omdat hij under attack is.
pi_174933457
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 21:45 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Dat blijft ook random dat dat kan. De ene keer lukt dat, de andere keer krijg je een melding dat je geen Pokémon in de gym mag plaatsen omdat hij under attack is.
Precies.... Wel al gehad dat ik bezig was en iemand bijzette, zelf geprobeerd maar dat lukte niet.
Vici, Vidi, Veni!
pi_174933677
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 21:45 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Dat blijft ook random dat dat kan. De ene keer lukt dat, de andere keer krijg je een melding dat je geen Pokémon in de gym mag plaatsen omdat hij under attack is.
Dat heeft te maken met lege plekken. Als de aanvaller aan een volle gym begint dan kan je niks bijplaatsen. Was de gym echter niet vol dan kan hij nog met dat aantal lege plekken opgevuld worden.

Geen idee waarom niantic het plaatsen in zijn geheel niet wilt tegenhouden tho.
pi_174935958
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:10 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dat heeft te maken met lege plekken. Als de aanvaller aan een volle gym begint dan kan je niks bijplaatsen. Was de gym echter niet vol dan kan hij nog met dat aantal lege plekken opgevuld worden.

Geen idee waarom niantic het plaatsen in zijn geheel niet wilt tegenhouden tho.
Serieus? Dat is kut. Nu ik er over nadenk, klopt het tot nu toe wel wat je zegt....
Vici, Vidi, Veni!
pi_174936572
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:10 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dat heeft te maken met lege plekken. Als de aanvaller aan een volle gym begint dan kan je niks bijplaatsen. Was de gym echter niet vol dan kan hij nog met dat aantal lege plekken opgevuld worden.

Geen idee waarom niantic het plaatsen in zijn geheel niet wilt tegenhouden tho.
Dat laatste kan ik wel een reden voor bedenken. Er zijn veel spelers met dubbele accounts volgens mij, vaak van verschillende kleuren. Als je nu bijv. blauw bent en je wilt een gym dat blauw is en niet vol. Dan kun je er gewoon bij gaan zitten, geen enkel probleem. Maar wat nu als die gym wel vol zit? Dan kun je als blauwe speler zijnde niks. Behalve natuurlijk, als je je rode/gele account erbij pakt, 1 speler uit de gym wipt en vervolgens met je blauwe account er weer bij gaat zitten. Is dat gemeen? Ik vind van wel en Niantic waarschijnlijk ook. En daarom kun je waarschijnlijk dus wel in gyms gaan zitten waar nog plek was voodat hij aangevallen werd, maar niet meer in gyms zitten die vol zaten voordat hij aangevallen werd.
pi_174937223
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 08:15 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Serieus? Dat is kut. Nu ik er over nadenk, klopt het tot nu toe wel wat je zegt....
Zodra je 1 Pokémon er uit werkt kunnen ook de overige lege plekken niet meer bezet worden....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174938105
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 13:53 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee, is gewoon een bug. Ik doe regelmatig per pokemon, ook omdat ik van sommige spelers weet dat die gaan bijvoeren en ik ze dus er uit wil hebben voordat ze doorhebben dat ik de gym overneem. Dat gaat heel vaak goed, maar eergisteren stopte het bij de allerlaatste battle tegen de laatste pokemon. Dat gaf telkens errors.
Dus die heb ik een tijd later pas er uit gezet, na een afkoelperiode.
Heb je de nieuwe APK al geinstalleerd? Daar zitten zoveel preformanceproblemen in dat Niantic de verplichte uitrol hiervan heeft opgeschort.
Het kan dus dit keer ook aan je versie liggen. Ik heb er namelijk geen last van. Soms alleen als mensen berries voeren dat ik een error krijg.
pi_174938397
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 10:06 schreef Wantie het volgende:

[..]

Zodra je 1 Pokémon er uit werkt kunnen ook de overige lege plekken niet meer bezet worden....
Dit is dus niet waar... dat kan wel en ik heb dat ook zelf gedaan en ondervonden.
pi_174938406
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 09:21 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Dat laatste kan ik wel een reden voor bedenken. Er zijn veel spelers met dubbele accounts volgens mij, vaak van verschillende kleuren. Als je nu bijv. blauw bent en je wilt een gym dat blauw is en niet vol. Dan kun je er gewoon bij gaan zitten, geen enkel probleem. Maar wat nu als die gym wel vol zit? Dan kun je als blauwe speler zijnde niks. Behalve natuurlijk, als je je rode/gele account erbij pakt, 1 speler uit de gym wipt en vervolgens met je blauwe account er weer bij gaat zitten. Is dat gemeen? Ik vind van wel en Niantic waarschijnlijk ook. En daarom kun je waarschijnlijk dus wel in gyms gaan zitten waar nog plek was voodat hij aangevallen werd, maar niet meer in gyms zitten die vol zaten voordat hij aangevallen werd.
Misschien begrijp je mij verkeerd. Ik wil dat, zodra de gym wordt aangevallen er niets meer bijgezet kan worden totdat de 5 of 10min zijn verstreken.
  woensdag 8 november 2017 @ 18:41:07 #113
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_174945954
quote:
De maker van Pokémon Go werkt aan een augmentedrealitygame die gebaseerd is op de Harry Potter-reeks.

Dat heeft ontwikkelaar Niantic bekendgemaakt tegenover TechCrunch. De smartphonegame Harry Potter: Wizards Unite zal ergens in 2018 worden uitgebracht.

Details over de game ontbreken vooralsnog. Niantic zegt enkel dat het spel gebruik zal maken van augmented reality, een functie waarbij digitale objecten bovenop een camerabeeld van de echte wereld worden getoond. Pokémon Go biedt een vergelijkbare optie bij het vangen van monsters.

Eerder dit jaar doken geruchten over een Harry Potter-game van Niantic op, maar het bedrijf ontkende aan het spel te werken. Nu blijkt het spel toch daadwerkelijk te bestaan.
pi_174952007
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 11:07 schreef Gurian het volgende:

[..]

Heb je de nieuwe APK al geinstalleerd? Daar zitten zoveel preformanceproblemen in dat Niantic de verplichte uitrol hiervan heeft opgeschort.
Het kan dus dit keer ook aan je versie liggen. Ik heb er namelijk geen last van. Soms alleen als mensen berries voeren dat ik een error krijg.
Ik heb net een nieuwe update gehad. De vorige was sowieso kut, die kon ik alleen starten vanuit de playstore. Op andere manier starten gaf ofwel een zwart scherm, ofwel de app laadde niet volledig
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174953714
Pff zit niet mee met de IV van Raikou. Heb er nu 21 van de 25 gevangen, maar heb er 3 van 91%. Nog geen hogere zelf gezien. Om.me heen wordt er vaak 98 en 100% gevangen
Vici, Vidi, Veni!
pi_174954567
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 11:25 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Misschien begrijp je mij verkeerd. Ik wil dat, zodra de gym wordt aangevallen er niets meer bijgezet kan worden totdat de 5 of 10min zijn verstreken.
ah zo, ja dat wil ik ook inderdaad.
pi_174963095
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 08:53 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

ah zo, ja dat wil ik ook inderdaad.
ik zou het nog wel langer willen :D 8 uur en 40min.
pi_174966221
Zou het kunnen dat je plots minder pokeballs krijgt bij het spinnen van golden gyms? :')
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  vrijdag 10 november 2017 @ 04:47:07 #119
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_174973722
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 19:47 schreef banaantjeEE het volgende:
Zou het kunnen dat je plots minder pokeballs krijgt bij het spinnen van golden gyms? :')
Ja maar dat is volgens mij tijdelijk.
ik heb soms ook dat ik meer porions en revives krijg, een week later krijg ik weer meer ballen...
vorige week klaagde ik ook over te weinig ballen en teveel potions, nu is 't weer andersom (wat beter is)

quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 06:06 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Pff zit niet mee met de IV van Raikou. Heb er nu 21 van de 25 gevangen, maar heb er 3 van 91%. Nog geen hogere zelf gezien. Om.me heen wordt er vaak 98 en 100% gevangen
Ik heb nog niet aan veel raids mee kunnen doen (weinig in de buurt( maar ik heb tot nu toe pech met m'n Raikouien, heb er nog geen gevangen.
De laatste die ik wilde vangen was een IV91 maar die ontsnapte zelfs uit een exxellent throw met golden raspberry... geen curve ball, dat zal 't zijn geweest...
Great curve balls met golden rasp ontsnapte ie ook uit, best frustrerend vooral omdat anderen 'm met 1 bal al vingen.
Ik hoop dat ik 'm nog vang voor de 30e maar ik heb er toch wel een hard hoofd in.

Een voordeel, ik kreeg na m'n vangpoging nog een warme stroopwafel van een medespeler, pleister op de zere wond :)

[ Bericht 44% gewijzigd door SiGNe op 10-11-2017 04:53:52 ]
pi_174973779
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 04:47 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ja maar dat is volgens mij tijdelijk.
ik heb soms ook dat ik meer porions en revives krijg, een week later krijg ik weer meer ballen...
vorige week klaagde ik ook over te weinig ballen en teveel potions, nu is 't weer andersom (wat beter is)

[..]

Ik heb nog niet aan veel raids mee kunnen doen (weinig in de buurt( maar ik heb tot nu toe pech met m'n Raikouien, heb er nog geen gevangen.
De laatste die ik wilde vangen was een IV91 maar die ontsnapte zelfs uit een exxellent throw met golden raspberry... geen curve ball, dat zal 't zijn geweest...
Great curve balls met golden rasp ontsnapte ie ook uit, best frustrerend vooral omdat anderen 'm met 1 bal al vingen.
Ik hoop dat ik 'm nog vang voor de 30e maar ik heb er toch wel een hard hoofd in.

Een voordeel, ik kreeg na m'n vangpoging nog een warme stroopwafel van een medespeler, pleister op de zere wond :)
I know... Mag eigenlijk niet klagen, maar blijf een Nederlander :p. Sommige hebben 0/10, ik nu 23/27. Daarbij 91% is niet zo heel slecht. Het verschilt weinig aan het eind van de rit
Vici, Vidi, Veni!
  vrijdag 10 november 2017 @ 06:11:36 #121
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_174973791
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 06:00 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

I know... Mag eigenlijk niet klagen, maar blijf een Nederlander :p. Sommige hebben 0/10, ik nu 23/27. Daarbij 91% is niet zo heel slecht. Het verschilt weinig aan het eind van de rit
Ach, een echte hollander klaagt altijd, zelfs bij een 100% vangst, dan is de IV weer te laag :D
91% zou ikzelf erg goed vinden, alles boven 80% vind ik prima tenzij ik er al veel van heb, dan word ik kritisch en gooi ik alles onder 85% ook weg of zelfs alles onder 90%
Ik heb bijv veel porygon2's, Rhydons, Donphans... alles onder de 90 gaat dus maar weg om plek te maken.
pi_174974173
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 06:11 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ach, een echte hollander klaagt altijd, zelfs bij een 100% vangst, dan is de IV weer te laag :D
91% zou ikzelf erg goed vinden, alles boven 80% vind ik prima tenzij ik er al veel van heb, dan word ik kritisch en gooi ik alles onder 85% ook weg of zelfs alles onder 90%
Ik heb bijv veel porygon2's, Rhydons, Donphans... alles onder de 90 gaat dus maar weg om plek te maken.
Ja is hier ook zo hoor. 90% is ook heel leuk. Ik heb veel Tyranitars gevangen. Daar bewaar ik gewoon de 6 beste van. Uppen doe ik pas boven de 90%, maar ook niet allemaal.
Vici, Vidi, Veni!
pi_174975480
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 17:02 schreef DarkY.NL het volgende:

[..]

ik zou het nog wel langer willen :D 8 uur en 40min.
8 uur en 20 minuten is ook prima ;)
pi_174975523
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 19:47 schreef banaantjeEE het volgende:
Zou het kunnen dat je plots minder pokeballs krijgt bij het spinnen van golden gyms? :')
Dat zou mooi zijn ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator vrijdag 10 november 2017 @ 13:01:35 #125
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_174978878
quote:
3s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:01 schreef Armani XL het volgende:
Gisteren door mijn vrouw op mijn account een raid gedaan en vanmorgen een EX-Raid pas voor morgen! Gaat snel!
Best kort dag...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator vrijdag 10 november 2017 @ 13:04:25 #127
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_174978893
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:03 schreef Wantie het volgende:

[..]

Best kort dag...
Ja, hier in Alkmaar morgen twee Mewtwo raids waarvan de invites vandaag binnen kwamen.
Ze gaan er blijkbaar kort op zitten.
  vrijdag 10 november 2017 @ 14:58:15 #128
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_174981089
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 07:49 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Ja is hier ook zo hoor. 90% is ook heel leuk. Ik heb veel Tyranitars gevangen. Daar bewaar ik gewoon de 6 beste van. Uppen doe ik pas boven de 90%, maar ook niet allemaal.
Ik heb maar 2 Tyranitars, IV 93 en IV87, beiden net iets boven de 3100CP nu.
Kreeg gister nog wel een Larvitar uit ei dus heb nu 98candy, bijna genoeg om m'n IV91 Pupitar te evolven.
Maar ben nu nog met een Dratini aan het lopen, heb ook net een 3e Dragonite (IV91) erbij en die moet nog wat candy om ook boven de 3100CP te komen (nu 2125CP)
pi_174985429
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 14:58 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ik heb maar 2 Tyranitars, IV 93 en IV87, beiden net iets boven de 3100CP nu.
Kreeg gister nog wel een Larvitar uit ei dus heb nu 98candy, bijna genoeg om m'n IV91 Pupitar te evolven.
Maar ben nu nog met een Dratini aan het lopen, heb ook net een 3e Dragonite (IV91) erbij en die moet nog wat candy om ook boven de 3100CP te komen (nu 2125CP)
Heb denk 15 raids gedaan en 10x gevangen. Heb er 1 van 3200+. Andere was een lvl 30 larvitar die zonder Stardust 2800 tyranitar werd

Dragonite heb ik nog niet. Heb wel de candy maar alleen een dratini van 84% en wil liever wachten op een betere

[ Bericht 6% gewijzigd door Scharrel-hagelslag op 10-11-2017 18:55:00 ]
Vici, Vidi, Veni!
  vrijdag 10 november 2017 @ 20:42:50 #130
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_174987697
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 18:41 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Heb denk 15 raids gedaan en 10x gevangen. Heb er 1 van 3200+. Andere was een lvl 30 larvitar die zonder Stardust 2800 tyranitar werd

Dragonite heb ik nog niet. Heb wel de candy maar alleen een dratini van 84% en wil liever wachten op een betere

Dragonite heb ik er 2 van 91IV en een van 82.
Die van 82 had ik als eerste, achteraf had ik toen inderdaad beter even kunnen wachten op een betere want een maand later kwam die van 91 en weer een maand later die 2e maar die kon ik toen nog niet evolven ivm te weinig candy.
Ik heb ook nog een Dragonair van 93 maar die heeft een lagere CP, kost teveel dust om die sterk te krijgen helaas.

Overgens, waarom heet de 2e evolutie Dragonair terwijl die geen vleugels heeft en de 3e evolutie Dragonite terwijl die wel vleugels heeft?
pi_174991082
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 04:47 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ja maar dat is volgens mij tijdelijk.
ik heb soms ook dat ik meer porions en revives krijg, een week later krijg ik weer meer ballen...
vorige week klaagde ik ook over te weinig ballen en teveel potions, nu is 't weer andersom (wat beter is)

[..]

Ik heb nog niet aan veel raids mee kunnen doen (weinig in de buurt( maar ik heb tot nu toe pech met m'n Raikouien, heb er nog geen gevangen.
De laatste die ik wilde vangen was een IV91 maar die ontsnapte zelfs uit een exxellent throw met golden raspberry... geen curve ball, dat zal 't zijn geweest...
Great curve balls met golden rasp ontsnapte ie ook uit, best frustrerend vooral omdat anderen 'm met 1 bal al vingen.
Ik hoop dat ik 'm nog vang voor de 30e maar ik heb er toch wel een hard hoofd in.

Een voordeel, ik kreeg na m'n vangpoging nog een warme stroopwafel van een medespeler, pleister op de zere wond :)
Het is compleet random. Ik had daarstraks 12 ballen met golden berries en excellent/greats en niks. 2e was zonder berries en die had ik wel _O-
  vrijdag 10 november 2017 @ 23:31:13 #132
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_174991696
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 23:03 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Het is compleet random. Ik had daarstraks 12 ballen met golden berries en excellent/greats en niks. 2e was zonder berries en die had ik wel _O-
Ik heb vaak ook het idee dat soimmige pokemon gewoon zonder curveball gevangen willen worden.
Dan gooi je zelfs great curved ultraballs en ontsnapt de pokemon, gooi je een normale bal zonder curve en dan vang je 'm wel :')
pi_174992279
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 23:03 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Het is compleet random. Ik had daarstraks 12 ballen met golden berries en excellent/greats en niks. 2e was zonder berries en die had ik wel _O-
Ja ik ken dat!! Twee raids gedaan en beide gevangen. Bij beide raids wilde iemand dat ik voor hem gooide. Eerste raid gooide ik 9x excellent curve met Golden raspberry, iedere keer er uit. Tweede raid expres wat meer great curves gegooid. Hij had nog weinig golden raspberries, dus dacht doe even paar keer een pinab. Bij de tweede x pinab, blijft dat beest wel zitten.

Heb ook al gehad zonder berry idd, veel met pinab, of gewoon een normale raspberry. Enige wat ik echt nooit gebruik is een nanab. Ik gooi altijd met de truc van net na de aanval gooien. Nanab voer ik gyms mee, voor de badge
Vici, Vidi, Veni!
pi_174992391
Het is gewoon net als de loterij.
Hoe meer kaartjes, des te groter de kans op de prijs.
Maar natuurlijk geen garantie dat je hem wint, en met 1 kaartje kan je ook winnen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175009870
Wtf, hoop niet dat het blijvend is, maar vandaag was de laatste raid al om 19:20 uur afgelopen!! Nog een uur vroeger dus.
Vici, Vidi, Veni!
  zaterdag 11 november 2017 @ 23:36:46 #136
168508 Lidl
Zwartwerkers niet welkom
pi_175010145
Zijn hier mensen die ook al level 39 zijn of eventueel al 40?
  zondag 12 november 2017 @ 02:27:56 #137
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_175011830
Dat duurt nog wel even... ik ben nu 33 1/3e..
In de buurt wel een aantal spelers die lvl 39/40 zijn, eentje is een oud vrouwtje die dagelijks met de auto op pad gaat om gyms te vullen.
Die ging vroeger ook rustig midden in de nacht op pad om gyms te vullen.
  zondag 12 november 2017 @ 05:11:04 #138
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_175012114
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 23:19 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Wtf, hoop niet dat het blijvend is, maar vandaag was de laatste raid al om 19:20 uur afgelopen!! Nog een uur vroeger dus.
en om 06:02 beginnen raids al :')
pi_175012470
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 05:11 schreef SiGNe het volgende:

[..]

en om 06:02 beginnen raids al :')
Eerste ei kwam hier om 5:48 uit... Succes met mensen vinden haha

Ik ben lvl 32,5 dus nog lang geen 39/40 haha.
Vici, Vidi, Veni!
pi_175013242
Vrijdag raid gedaan en die nacht een ex raid pasje gehad op die gym :)
  Moderator zondag 12 november 2017 @ 16:07:47 #141
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 12 november 2017 @ 20:47:32 #142
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_175029361
Is er enig uitzicht op een dubbel XP evenement? Mijn voorraad begint uit zijn voegen te barsten :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator zondag 12 november 2017 @ 21:30:40 #143
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_175030802
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:47 schreef rubbereend het volgende:
Is er enig uitzicht op een dubbel XP evenement? Mijn voorraad begint uit zijn voegen te barsten :')
Misschien thanksgiving, ik hoop ook vooral op een leuke kalkoen.
  maandag 13 november 2017 @ 09:10:37 #144
18730 CAP-Team
Eigenwijs is ook wijs
pi_175037539
Wat hadden we vorig jaar dan met Thanksgiving, volgens mij wordt het redelijk herhaald ten opzichte van vorig jaar.
pi_175040018
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 09:10 schreef CAP-Team het volgende:
Wat hadden we vorig jaar dan met Thanksgiving, volgens mij wordt het redelijk herhaald ten opzichte van vorig jaar.
Als ik even google zie ik dat het dubbel xp en stardust was tijdens thanksgiving vorig jaar. Van 23 nov t/m 30 nov
Vici, Vidi, Veni!
pi_175060750
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 11:37 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Als ik even google zie ik dat het dubbel xp en stardust was tijdens thanksgiving vorig jaar. Van 23 nov t/m 30 nov
Dan kan ik mooi 3 lucky eggs pakken met dat event!
pi_175061266
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 08:55 schreef Gurian het volgende:

[..]

Dan kan ik mooi 3 lucky eggs pakken met dat event!
Ja ik hoop dat het dubbel xp wordt en ze inderdaad 2016 volgen :)
Heb voor 5 lucky eggs al evolves klaar staan.
Vici, Vidi, Veni!
  dinsdag 14 november 2017 @ 10:09:35 #148
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_175061654
Gaat echt hard ineens met dat "nieuwe" muntjes system merk ik. Omdat 's ochtends en 's avonds er een wisseling van de rood en blauw wacht is, heb ik iedere dag wel 50 muntjes die ik binnen kan tikken :o Dat was voorheen wel anders, met af en toe 10 :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.
  dinsdag 14 november 2017 @ 10:10:32 #149
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_175061667
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 08:25 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Eerste ei kwam hier om 5:48 uit... Succes met mensen vinden haha

Ik ben lvl 32,5 dus nog lang geen 39/40 haha.
Mja, 33 hier sinds 3 weken.
Wat gaat dat tra-a-a-a-a-a-a-a-a-a-g vanaf nu zeg -O-
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.
  dinsdag 14 november 2017 @ 10:28:25 #150
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_175061982
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 10:09 schreef Ang3l het volgende:
Gaat echt hard ineens met dat "nieuwe" muntjes system merk ik. Omdat 's ochtends en 's avonds er een wisseling van de rood en blauw wacht is, heb ik iedere dag wel 50 muntjes die ik binnen kan tikken :o Dat was voorheen wel anders, met af en toe 10 :')
Lekker is dat he O+? Sowieso vind ik het veel leuker nu om te gymmen. Gisteravond nog rondje gefietst, had er uiteindelijk 12 of 13 (maar kwamen er al snel wat terug).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 14 november 2017 @ 10:40:13 #151
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_175062219
Enige jammere is de vaste rood crew die alles elke keer overneemt in de buurt omdat ze per se gouden badges willen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_175062223
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 10:09 schreef Ang3l het volgende:
Gaat echt hard ineens met dat "nieuwe" muntjes system merk ik. Omdat 's ochtends en 's avonds er een wisseling van de rood en blauw wacht is, heb ik iedere dag wel 50 muntjes die ik binnen kan tikken :o Dat was voorheen wel anders, met af en toe 10 :')
Bij mij in de stad is het lastiger. Ik moet sochtends gyms over zien te nemen omdat men savonds/snachts van blauw rond gaat om alles weer over te nemen. Maar in de ochtend gaan geel en rood beiden op pad en aangezien ik als eerste ga worden er veel van 'mijn' gyms gelijk weer afgepakt omdat er maar 1 pokemon is staat.

Lvl 35 sinds 27-10 en nu op ongeveer 25% naar lvl 36.
pi_175063270
Hier wisselt het....blauw heeft laatst heel Delft blauw gemaakt...was wel cool. Over het algemeen kom ik altijd wel aan mijn muntjes
Vici, Vidi, Veni!
  dinsdag 14 november 2017 @ 12:00:50 #154
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_175063583
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 11:38 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Hier wisselt het....blauw heeft laatst heel Delft blauw gemaakt...was wel cool. Over het algemeen kom ik altijd wel aan mijn muntjes
Haha ja die afbeelding kwam in de groepsapp voorbij hier in Eindhoven :D!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_175064681
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 november 2017 12:00 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Haha ja die afbeelding kwam in de groepsapp voorbij hier in Eindhoven :D!
Serieus? Haha grappig
Vici, Vidi, Veni!
  dinsdag 14 november 2017 @ 13:26:53 #156
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_175064751
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:22 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Serieus? Haha grappig
We willen hier hetzelfde een keer doen dus dit gold als inspiratie :P.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_175065104
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:26 schreef Debsterr het volgende:

[..]

We willen hier hetzelfde een keer doen dus dit gold als inspiratie :P.
Haha ach ik ben zelf van Valor. Kon het wel waarderen. Ben zelf iemand die het niet zoveel uitmaakt. Heb het liefst iedere dag 50 muntjes, maar ben niet iemand die nog om 23:30 naar buiten gaat om gyms over te nemen.
Vici, Vidi, Veni!
  dinsdag 14 november 2017 @ 13:48:35 #158
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_175065116
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:47 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Haha ach ik ben zelf van Valor. Kon het wel waarderen. Ben zelf iemand die het niet zoveel uitmaakt. Heb het liefst iedere dag 50 muntjes, maar ben niet iemand die nog om 23:30 naar buiten gaat om gyms over te nemen.
Het is natuurlijk supertof als zoiets gewoon lukt. Maar we hebben hier een te sterke rode groep ben ik bang, en best veel gyms in Eindhoven.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_175065739
Vind het ondertussen wel erg irritant worden dat er amper potions en revives uit stops/gyms komen.

En aangezien ik van half 8 tot 5/half 6 werk kom ik ook niet aan raids toe waar ze wel dik uitgedeeld worden. Dus die raidtijd aanpassen zou ook wel weer zeer prettig zijn.
pi_175067340
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 14:16 schreef Gurian het volgende:
Vind het ondertussen wel erg irritant worden dat er amper potions en revives uit stops/gyms komen.

En aangezien ik van half 8 tot 5/half 6 werk kom ik ook niet aan raids toe waar ze wel dik uitgedeeld worden. Dus die raidtijd aanpassen zou ook wel weer zeer prettig zijn.
Bij mij worden de potions ook minder en ik had er toch echt heeeeeel veel. Raids doe ik af en toe gelukkig in mijn pause of net na mijn werk.. Dat geluk heb ik wel
Vici, Vidi, Veni!
pi_175067678
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:27 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Bij mij worden de potions ook minder en ik had er toch echt heeeeeel veel. Raids doe ik af en toe gelukkig in mijn pause of net na mijn werk.. Dat geluk heb ik wel
Ik werk helaas niet in de plaats waar ik woon. Ik forens dus maar heb geen appgroep waarbij ik aangesloten ben in de plaats waar ik werk of alle kleine dorpjes waar ik doorheen cross op weg naar huis.
Soms lukt het me er 1 te doen na mijn werk maar dat is max 1x per week dat ik dat geluk heb.
  dinsdag 14 november 2017 @ 16:28:43 #162
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_175068484
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 november 2017 12:00 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Haha ja die afbeelding kwam in de groepsapp voorbij hier in Eindhoven :D!
Ik ben ook Ehv *O*
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.
  dinsdag 14 november 2017 @ 16:29:04 #163
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_175068497
Ik ben wel stiekem aan t zondigen met Draconius Go ook :@
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.
  dinsdag 14 november 2017 @ 18:17:16 #164
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_175070808
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 16:28 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik ben ook Ehv *O*
Weet ik :D *O*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_175073729
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 16:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben wel stiekem aan t zondigen met Draconius Go ook :@
Ik vind het eigenlijk niet zo leuk. Ook de Graphics vind ik heel wat minder.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_175077806
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:44 schreef Gurian het volgende:

[..]

Ik werk helaas niet in de plaats waar ik woon. Ik forens dus maar heb geen appgroep waarbij ik aangesloten ben in de plaats waar ik werk of alle kleine dorpjes waar ik doorheen cross op weg naar huis.
Soms lukt het me er 1 te doen na mijn werk maar dat is max 1x per week dat ik dat geluk heb.
Ik werk ook niet in mijn woonplaats. Ik had mazzel. Ik was bezig met leeghalen van gym en zag dat ik geholpen werd. Dus ben op die jongen afgestapt om te vragen of er ook een WA groep was. Die heeft er voor gezorgd dat ik daar nu in zit. Dus zit nu in WA groep in mijn woonplaats en de plek waar ik werk. Gelukje dus. Anders had ik denk ook maar 2-3 interessante raids per week kunnen doen. Lvl 1/2 is hier altijd wel te vinden
Vici, Vidi, Veni!
  woensdag 15 november 2017 @ 08:49:22 #167
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_175081923
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 20:16 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk niet zo leuk. Ook de Graphics vind ik heel wat minder.
Ik vind de graphics van de beestjes zelf juist beter. Beetje aquarel stijl, en de beestjes vind ik fantasierijker.


O+ Airver O+

Voor de rest is t natuurlijk een rip-off en met slechte NL vertaling :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.
pi_175082272
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 08:49 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vind de graphics van de beestjes zelf juist beter. Beetje aquarel stijl, en de beestjes vind ik fantasierijker.

[ afbeelding ]
O+ Airver O+

Voor de rest is t natuurlijk een rip-off en met slechte NL vertaling :')
Ja de vertaling is wel erg he?
Welke kleur speel je? We hebben in Eindhoven een 'blauwe' appgroep inmiddels.
Pokemon speel ik nu alleen om mn dailies te doen tot het weer wat interessanter wordt.
pi_175082431
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 09:12 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ja de vertaling is wel erg he?
Welke kleur speel je? We hebben in Eindhoven een 'blauwe' appgroep inmiddels.
Pokemon speel ik nu alleen om mn dailies te doen tot het weer wat interessanter wordt.
Zo te horen tijd voor een apart topic voor het spel? Dan kunnen we de twee mooi gescheiden houden, toch?
Vici, Vidi, Veni!
pi_175082961
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 09:12 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ja de vertaling is wel erg he?

Ik vind de vertaling juist hilarisch en daarom een van de leukere dingen van die game.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_175082980
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 09:23 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Zo te horen tijd voor een apart topic voor het spel? Dan kunnen we de twee mooi gescheiden houden, toch?
Volgens mij al eens opgestart door Mevrouw_voor_jou.

Gelukkig ben ik nog geen lvl 40. Anders had ik hetzelfde gehad...geen doel meer in het spel.
Nouja heb nog wel aardig wat Gyms die ik goud wil hebben dus wat dat betreft mag ik nog wel even haha.
pi_175083042
Corsola op de laatste dag van mijn vakantie gevangen *O*
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 15 november 2017 @ 10:11:08 #173
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_175083164
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 09:12 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ja de vertaling is wel erg he?
Welke kleur speel je? We hebben in Eindhoven een 'blauwe' appgroep inmiddels.
Pokemon speel ik nu alleen om mn dailies te doen tot het weer wat interessanter wordt.
Blauw :)
Maar niet heel veel mensen spelen t, wel? Ik sta al 2 weken in dezelfde "gym" of zo (en kwam er gister pas achter, dat je zoals bij Pokémon vroeger, zelf moet claimen. Gvd :') )

En same here, ik doe m'n daily catch & spin en verder niet zoveel meer. Niet dat ik heel Gen2 compleet heb, maar de rest zit gewoonweg niet in de buurt van Eindhoven. Van level 33 naar 34 is gewoonweg te veel XP dus dat duurt me te lang en zal vanzelf wel een keer komen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.
  woensdag 15 november 2017 @ 10:11:31 #174
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_175083174
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 09:23 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Zo te horen tijd voor een apart topic voor het spel? Dan kunnen we de twee mooi gescheiden houden, toch?
Die is er. Zag ik net. :)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.
pi_175083200
quote:
17s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:04 schreef Pheno het volgende:
Corsola op de laatste dag van mijn vakantie gevangen *O*
Nice. Dan heb je er in ieder geval ook 1 die anderen amper hebben ;). Ter compensatie van je regio spawn haha
  woensdag 15 november 2017 @ 10:13:18 #176
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_175083206
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 09:59 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik vind de vertaling juist hilarisch en daarom een van de leukere dingen van die game.
Ik moest wel lachen om namen als Donzihoorn en Shamurf. :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.
pi_175083611
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:11 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Blauw :)
Maar niet heel veel mensen spelen t, wel? Ik sta al 2 weken in dezelfde "gym" of zo (en kwam er gister pas achter, dat je zoals bij Pokémon vroeger, zelf moet claimen. Gvd :') )

En same here, ik doe m'n daily catch & spin en verder niet zoveel meer. Niet dat ik heel Gen2 compleet heb, maar de rest zit gewoonweg niet in de buurt van Eindhoven. Van level 33 naar 34 is gewoonweg te veel XP dus dat duurt me te lang en zal vanzelf wel een keer komen.
In Woensel is een groep blauw actief en rood begint nu ook op te komen. Veel pogo spelers doen dit er nu naast. Als je wil kan ik je aan de appgroep toevoegen. Dan moet je me even je telefoonnummer pb'en.
pi_175083680
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 november 2017 10:40 schreef Debsterr het volgende:
Enige jammere is de vaste rood crew die alles elke keer overneemt in de buurt omdat ze per se gouden badges willen.
Dan zijn ze binnenkort dus klaar ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175083740
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:33 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

In Woensel is een groep blauw actief en rood begint nu ook op te komen. Veel pogo spelers doen dit er nu naast. Als je wil kan ik je aan de appgroep toevoegen. Dan moet je me even je telefoonnummer pb'en.
Mooie is wel dat je niet lid kunt worden van een team als de andere teams onevenredig veel kleiner zijn.
De balans wordt zo beter in stand gehouden
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 15 november 2017 @ 11:14:28 #180
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_175084396
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:37 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dan zijn ze binnenkort dus klaar ;)
Haha ja dat hopen we ook :D. Dan verschuiven ze weer naar een ander deel van de stad.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 15 november 2017 @ 15:48:35 #181
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_175090017
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 11:37 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Als ik even google zie ik dat het dubbel xp en stardust was tijdens thanksgiving vorig jaar. Van 23 nov t/m 30 nov
graag, heb een hoop klaarstaan
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_175093464
Wij zijn ook begonnen met drago _O-. Ik heb nu een kater van 1980cp _O-
pi_175105294
Begin me ondertussen echt te ergeren aan geen potions/revives. Heb vandaag 9 gyms gespint en daar kwamen wel 5 potions en 6 revives uit. Uit de 25 pokestops kwamen geen potions/revives.

Die verhouding is compleet zoek. Uit raids krijg ik ook niet genoeg potions/revives om gyms over te kunnen nemen. Ik gooi nu maar 500/600 cp wegwerp pokemon in de Gyms om wat uit te sparen.
  donderdag 16 november 2017 @ 14:07:13 #184
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_175110232
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 09:32 schreef Gurian het volgende:
Begin me ondertussen echt te ergeren aan geen potions/revives. Heb vandaag 9 gyms gespint en daar kwamen wel 5 potions en 6 revives uit. Uit de 25 pokestops kwamen geen potions/revives.

Die verhouding is compleet zoek. Uit raids krijg ik ook niet genoeg potions/revives om gyms over te kunnen nemen. Ik gooi nu maar 500/600 cp wegwerp pokemon in de Gyms om wat uit te sparen.
't verschilt per week.. de ene keer kom ik ook potions tekort en de andere keer weer ballen.
Vorige week had ik nog ballen tekort, nu heb ik van alle ballen weer 100+ stuks.
Berries net zo.
pi_175110338
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:07 schreef SiGNe het volgende:

[..]

't verschilt per week.. de ene keer kom ik ook potions tekort en de andere keer weer ballen.
Vorige week had ik nog ballen tekort, nu heb ik van alle ballen weer 100+ stuks.
Berries net zo.
Ik heb het nu al twee weken. En meerdere om mij heen ook. Lijkt of de aantallen zijn aangepast door Niantic.

Level 4 en 5 Raids doen met 10/15 man van je eigen team zou wel werken maar zoveel krijg je er niet bij elkaar :P
  donderdag 16 november 2017 @ 14:20:15 #186
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_175110482
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:13 schreef Gurian het volgende:

[..]

Ik heb het nu al twee weken. En meerdere om mij heen ook. Lijkt of de aantallen zijn aangepast door Niantic.

Level 4 en 5 Raids doen met 10/15 man van je eigen team zou wel werken maar zoveel krijg je er niet bij elkaar :P
Aantallen zijn wel al een klein maandje aangepast ja, bij sommige gyms/stops krijg je nu ook nog maar 2 items en zilveren gyms krijg je ook meestal maar 4 items uit, dat was vroeger meer.
Soms krijg je nog wel 5 items uit een stop maar dat gebeurt niet veel meer.

Vind ik wel een nadeel, dat Niantic constant tussendoor dingen aanpast, dat maakt 't voor nieuwe spelers ook moeilijker om te spelen, vooral omdat die ook nog eens tegen fanatieke lvl 30+ spelers moeten spelen.
Dat je nu ook potions uit raids krijgt vind ik ook een nadeel, potions kan je al uit gyms/stops krijgen en je kan ze verzamelen voor je een raid begint.
Bij een raid heb ik liever Charge TM's en rare candy als prijs.
pi_175111515
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:20 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Aantallen zijn wel al een klein maandje aangepast ja, bij sommige gyms/stops krijg je nu ook nog maar 2 items en zilveren gyms krijg je ook meestal maar 4 items uit, dat was vroeger meer.
Soms krijg je nog wel 5 items uit een stop maar dat gebeurt niet veel meer.

Vind ik wel een nadeel, dat Niantic constant tussendoor dingen aanpast, dat maakt 't voor nieuwe spelers ook moeilijker om te spelen, vooral omdat die ook nog eens tegen fanatieke lvl 30+ spelers moeten spelen.
Dat je nu ook potions uit raids krijgt vind ik ook een nadeel, potions kan je al uit gyms/stops krijgen en je kan ze verzamelen voor je een raid begint.
Bij een raid heb ik liever Charge TM's en rare candy als prijs.
Helemaal mee eens. Niantic zal die potions/revives wel teruggedraaid hebben zodat je raids gaat doen. Maar helaas werk ik gewoon en met die nieuwe raidtijden kan ik er dus eigenlijk amper 1tje doen.
Er zijn in korte tijd een paar aanpassingen gemaakt die het voor bepaalde groepen spelers erg lastig maken om uberhaupt nog te spelen.
Ik speel dagelijks van en naar mijn werk. Savonds na het eten speel ik eigenlijk niet veel meer, nu er dan geen raids meer zijn eigenlijk helemaal niet meer. Voor dat type spelers is het lastig om het nog vol te houden.
  donderdag 16 november 2017 @ 18:31:18 #188
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_175115603
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 15:03 schreef Gurian het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Niantic zal die potions/revives wel teruggedraaid hebben zodat je raids gaat doen. Maar helaas werk ik gewoon en met die nieuwe raidtijden kan ik er dus eigenlijk amper 1tje doen.
Er zijn in korte tijd een paar aanpassingen gemaakt die het voor bepaalde groepen spelers erg lastig maken om uberhaupt nog te spelen.
Ik speel dagelijks van en naar mijn werk. Savonds na het eten speel ik eigenlijk niet veel meer, nu er dan geen raids meer zijn eigenlijk helemaal niet meer. Voor dat type spelers is het lastig om het nog vol te houden.
Ja en ondertussen beginnen raids ook al om 6:00.. alsof je dan een groep bij eklaar kan krijgen die Raikou aanvalt 8/7
Met de vorige 2 ging het een stuk makkelijker, ze zijn nu ten eerste minder vaak te vinden doorat er nieuwe raidbosses zijn (die overigens de moeite van het aanvallen niet echt waard zijn) en zoals je zegt, het houdt er 's avonds ook eerder mee op waardoor je dan ook minder kans hebt.

Ze zijn nu spelers aan het verliezen, in de buurt zijn er ook steeds meer mensen minder gemotiveerd en hier in het topic is het ook duidelijk te merken.
Maar misschien wíl Niantic dat wel... ze zijn nu ook bezig met een Harry Potter spel en dat zou nog weleens een grotere hype kunnen worden dan Pokemon.
Spelers die ze nu verliezen verwachten ze straks met het nieuwe spel weer terug.
pi_175126601
Het bloed wel langzaam dood ja. Gen 3 zal wel weer nieuw leven in de brouwerij blazen.
Tijd van het jaar helpt ook niet echt mee natuurlijk. Je gaat er nu wat minder makkelijk op uit omdat het steeds slecht weer is en/of koud. Het vangen met handschoenen aan is ook drama natuurlijk hahaha.

Ik hoop op een paar nieuwe features naast Gen 3 om het een en ander weer wat op te spicen. Anders moet ik een andere hobby gaan vinden :P

HP lijkt me niets. Films zijn grappig maar ik ben meer van de Pokemon-periode dan de HP. Draconius Go heb ik ook geinstalleerd maar is mij teveel abrakadabra. Geen feelings mee.
pi_175127039
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 08:41 schreef Gurian het volgende:
Het bloed wel langzaam dood ja. Gen 3 zal wel weer nieuw leven in de brouwerij blazen.
Tijd van het jaar helpt ook niet echt mee natuurlijk. Je gaat er nu wat minder makkelijk op uit omdat het steeds slecht weer is en/of koud. Het vangen met handschoenen aan is ook drama natuurlijk hahaha.

Ik hoop op een paar nieuwe features naast Gen 3 om het een en ander weer wat op te spicen. Anders moet ik een andere hobby gaan vinden :P

HP lijkt me niets. Films zijn grappig maar ik ben meer van de Pokemon-periode dan de HP. Draconius Go heb ik ook geinstalleerd maar is mij teveel abrakadabra. Geen feelings mee.
Gelukkig zijn er gyms waar ik dchtbij kan parkeren. Geregeld dat er 3 mensen bij me instappen om droog te kunnen zitten en relaxed in een warme auto dat beest kunnen vangen. Heb ook wel enkele keren in de regen gestaan in een park haha. Is toch iets minder prettig :P

Voor mij is het nog wel boeiend. Heb nog wel een hoop doelen die anderen allang gehaald hebben. Ik ben pas lvl 32, dus dat kan nog veel hoger. Ik heb vandaag pas mijn 1e gouden gym behaald, dus daar moeten er nog meer bij. Ik mis nog een aantal pokemon voor in pokedex. Mis nog wat medals, waar ik nog wel een tijd mee bezig ben.

Hoop wel dat ze die raidtijd fixen inderdaad. Zou de doodsteek kunnen zijn voor ze als ze dit aanhouden. Ik heb het geluk dat ik het in mijn pauze soms kan doen en ik werk tot 15:30, dus vaak kan ik er na mooi 1 a 2 raids doen, voordat ik verder moet met de dagelijkse dingen. In de avond heb ik al dagen geen raid kunnen doen.
Vici, Vidi, Veni!
  vrijdag 17 november 2017 @ 12:57:34 #191
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_175130897
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 22:58 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Precies.... Wel al gehad dat ik bezig was en iemand bijzette, zelf geprobeerd maar dat lukte niet.
Dan krijg je toch de melding "This gym is under attack" :?
The best firms advertise the least...
  vrijdag 17 november 2017 @ 13:09:44 #192
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_175131115
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 12:57 schreef edcetera het volgende:

[..]

Dan krijg je toch de melding "This gym is under attack" :?
Nee. Als je aanvalt terwijl er 1 of meerdere plaatsen vrij waren, kunnen dat aantal toch nog bijgezet worden tijdens het aanvallen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_175132109
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 november 2017 13:09 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Nee. Als je aanvalt terwijl er 1 of meerdere plaatsen vrij waren, kunnen dat aantal toch nog bijgezet worden tijdens het aanvallen.
Klopt, net zelf getest. Waren 3 plekken vrij, gym werd aangevallen en die 3 die leeg waren konden nog worden opgevuld. Erg fijn als iemand even snel 3 lege pokemon wil verslaan om de gym over te nemen. Komen er mensen langs, staan er ineens een volle Blissey 3200, Snorlax 2800 en Tyranitar 3300 bij.
Vici, Vidi, Veni!
pi_175135548
Zijn de potions op ofzo?

Heb een stop voor het huis en als ik thuis ben staat pogo de hele dg aan om doe stop te draaien. Werkelijk nog geen 1 potion vandaag :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 17 november 2017 @ 22:03:46 #195
18730 CAP-Team
Eigenwijs is ook wijs
pi_175141746
Ik zit hier ook tegen de 200 pokeballs aan en een ernstig tekort aan potions.
pi_175141778
Opvallend, na mijn klacht hier had ik er een paar. Klacht ongeveer tegelijkertijd met de thuiskomst van laatste buitenspelende pokie...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175143399
Apart, ook de berries krijg ik weer veel meer nu ik geen pokies in gyms heb staan...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175146836
Ze hebben een paar weken terug de droprate van potions aangepast omdat spelers hadden geklaagd dat ze er zoveel kregen van de raids :')

Ik denk dat elke actieve speler die gyms pakt nu tegen dat probleem aan loopt.
  Moderator zaterdag 18 november 2017 @ 08:37:47 #199
42184 crew  DaMart
pi_175146968
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 08:08 schreef muhahaha het volgende:
Ze hebben een paar weken terug de droprate van potions aangepast omdat spelers hadden geklaagd dat ze er zoveel kregen van de raids :')

Ik denk dat elke actieve speler die gyms pakt nu tegen dat probleem aan loopt.
Ze kunnen ze beter gewoon alleen uit pokestops geven en niet meer bij raids.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_175147034
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 08:37 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ze kunnen ze beter gewoon alleen uit pokestops geven en niet meer bij raids.
Of ze kunnen de spelers de vrijheid geven zelf te kiezen. Ze kunnen er zelfs nog aan verdienen :P
In Draconius Go kan je per stopje munten betalen en kiezen wat je wilt. Potions, revives, ballen, candy of eieren en dat effect blijft er dan op zitten.
  Moderator zaterdag 18 november 2017 @ 11:53:33 #201
155227 crew  Guppy
dus
pi_175149338
Ah, vandaar dat ik aardig aan het interen ben op m'n potionsvoorraad
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_175154913
Ging er deze week niets gecommuniceerd worden?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  Moderator zondag 19 november 2017 @ 12:11:16 #203
42184 crew  DaMart
pi_175168882
Dacht even wat punten te gaan verzamelen richting nieuwe gouden gymbadge. Maar blijkbaar krijg je dus geen punten als de pokemon die je verslaat een lage CP hebben -O-.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_175169666
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 12:11 schreef DaMart het volgende:
Dacht even wat punten te gaan verzamelen richting nieuwe gouden gymbadge. Maar blijkbaar krijg je dus geen punten als de pokemon die je verslaat een lage CP hebben -O-.
1% van de cp krijg je...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator zondag 19 november 2017 @ 13:35:27 #205
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_175170261


Heel Wageningen gisteren geel gemaakt
  zondag 19 november 2017 @ 18:35:59 #206
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_175176967
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 12:11 schreef DaMart het volgende:
Dacht even wat punten te gaan verzamelen richting nieuwe gouden gymbadge. Maar blijkbaar krijg je dus geen punten als de pokemon die je verslaat een lage CP hebben -O-.
Berries voeden geeft ook punten, 10 per berry en ook 20 stardust
Een volle gym kan je dus 600 punten en 1200 stardust uit halen, kost wel 60 berries.

Ik heb nu zelf 5 gouden gyms om me heen, 6e is onderweg maar duurt nog een dag of 4 bezet houden en da's lastig bij die gym.
Ik gouden gyms waar ik minder moeite voor hoefde te toen.
pi_175177369
quote:
10s.gif Op zondag 19 november 2017 13:35 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]

Heel Wageningen gisteren geel gemaakt
💪💪💪
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175179640
@PokemonGoApp: We’re on a quest to catch 3 billion Pokémon in one week, and we're going to need your help! #PokemonGOtravel https://pokemongolive.com/en/post/pokemongotravel
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 20 november 2017 @ 00:05:38 #209
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_175186066
:o
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 20 november 2017 @ 08:31:37 #210
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_175187865
#zinin #gottacatchthemall #kommaaropmetdieprei
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_175188021
Iedereen in de WA Deventer groep is idd hyped. Toch wel weer grappig op deze wijze. Hopelijk krijgen we eerlijke cijfers te zien van Niantic en daily updates over hoever we ermee staan. Benieuwd of we die aantallen gaan halen. De schattingen van dagelijks actieve spelers lopen nogal uiteen......

Gisteren was een goede dag voor mij. 3x Raikou raid gedaan, 3x gevangen waarvan eentje 100%IV *O*
  maandag 20 november 2017 @ 08:50:32 #212
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_175188117
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 08:42 schreef Gurian het volgende:
Iedereen in de WA Deventer groep is idd hyped. Toch wel weer grappig op deze wijze. Hopelijk krijgen we eerlijke cijfers te zien van Niantic en daily updates over hoever we ermee staan. Benieuwd of we die aantallen gaan halen. De schattingen van dagelijks actieve spelers lopen nogal uiteen......

Gisteren was een goede dag voor mij. 3x Raikou raid gedaan, 3x gevangen waarvan eentje 100%IV *O*
Congrats, 100% is altijd nice O+!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_175188416
quote:
17s.gif Op maandag 20 november 2017 08:50 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Congrats, 100% is altijd nice O+!
Thnx. iedereen was aan het roepen wat zijn/haar CP was....ik heb mijne eventjes stilletjes gehouden totdat ik hem daadwerkelijk had gevangen. Had er wel 10 ballen voor nodig 8)7
  maandag 20 november 2017 @ 09:12:07 #214
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_175188427
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 09:11 schreef Gurian het volgende:

[..]

Thnx. iedereen was aan het roepen wat zijn/haar CP was....ik heb mijne eventjes stilletjes gehouden totdat ik hem daadwerkelijk had gevangen. Had er wel 10 ballen voor nodig 8)7
Hahaha ja, anders staat meteen iedereen mee te loeren, wordt je lekker zenuwachtig van :P.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_175188661
quote:
17s.gif Op maandag 20 november 2017 09:12 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Hahaha ja, anders staat meteen iedereen mee te loeren, wordt je lekker zenuwachtig van :P.
Haha ja klopt. Vanaf nu alle Raikou's pinab gooien voor de extra candy's :P
  maandag 20 november 2017 @ 10:09:44 #216
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_175189479
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 09:28 schreef Gurian het volgende:

[..]

Haha ja klopt. Vanaf nu alle Raikou's pinab gooien voor de extra candy's :P
Ik heb nog geen goeie gevangen helaas, zelfs niet 90+ IV. Jammer jammer. Maar goed, tegenwoordig is woensdagavond hier raid avond, vanaf 17 uur met een groep een stuk of 4/5 raids achter elkaar. Best gezellig :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_175189728
quote:
17s.gif Op maandag 20 november 2017 10:09 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik heb nog geen goeie gevangen helaas, zelfs niet 90+ IV. Jammer jammer. Maar goed, tegenwoordig is woensdagavond hier raid avond, vanaf 17 uur met een groep een stuk of 4/5 raids achter elkaar. Best gezellig :).
Ik zie dat er bij ons op dit moment niet eens animo is om een dubbel raid te doen ;). 4 accounts halen ze nu haha

Ik mag niet klagen wat Raikou betreft. 15 raids gedaan/10 gevangen. 100IV, 96IV en 3x 91IV en nog een 89IV.
  maandag 20 november 2017 @ 10:49:35 #218
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_175190259
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 10:24 schreef Gurian het volgende:

[..]

Ik zie dat er bij ons op dit moment niet eens animo is om een dubbel raid te doen ;). 4 accounts halen ze nu haha

Ik mag niet klagen wat Raikou betreft. 15 raids gedaan/10 gevangen. 100IV, 96IV en 3x 91IV en nog een 89IV.
Jammer is dat! Het is wel fijn hoor dat we hier echt een goede vaste groep hebben, alleen al daarmee halen we vaak de 6/7 accounts wel (zeker omdat sommigen 2 of 3 accounts hebben). En dan nog wat er extra bijkomt. Eindhoven is een goeie Pokémon stad :P.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_175190274
quote:
17s.gif Op maandag 20 november 2017 10:09 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik heb nog geen goeie gevangen helaas, zelfs niet 90+ IV. Jammer jammer. Maar goed, tegenwoordig is woensdagavond hier raid avond, vanaf 17 uur met een groep een stuk of 4/5 raids achter elkaar. Best gezellig :).
Oooh...ik dacht dat ik pech had met IV van Raikou....maar bij jou is het nog minder dan!
Ik heb er nu 30 gevangen en 3 van 91% en 1 van 93%. Hoger is bij mij ook nog niet langs geweest.

Ik hoop dat er een sort countdown is met hoeveel pokemon er nog gevangen moeten worden voor de diverse bonussen :) is wel leuk om bij te houden!
Vici, Vidi, Veni!
  maandag 20 november 2017 @ 10:55:59 #220
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_175190409
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 10:50 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Oooh...ik dacht dat ik pech had met IV van Raikou....maar bij jou is het nog minder dan!
Ik heb er nu 30 gevangen en 3 van 91% en 1 van 93%. Hoger is bij mij ook nog niet langs geweest.

Ik hoop dat er een sort countdown is met hoeveel pokemon er nog gevangen moeten worden voor de diverse bonussen :) is wel leuk om bij te houden!
Ach, hopelijk kom ik gewoon nog een betere tegen! Heb ze wel op m'n scherm gehad hoor, hogere, maar zijn weggerend :(.

Ja ben erg benieuwd, denk dat we al heel snel aan de verdubbelingen gaan O+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 20 november 2017 @ 11:00:36 #221
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_175190547
Waarschijnlijk zullen we het zo rond donderdag / vrijdag gehaald hebben.
Zou mooi vallen met Thanksgiving.

Krijgen we nu ook Kanga of alleen Farfetch'ed?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  maandag 20 november 2017 @ 11:01:21 #222
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_175190565
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 11:00 schreef avotar het volgende:
Waarschijnlijk zullen we het zo rond donderdag / vrijdag gehaald hebben.
Zou mooi vallen met Thanksgiving.

Krijgen we nu ook Kanga of alleen Farfetch'ed?
Alleen Farfetch'ed. Waar die zit, wordt vervangen door Kanga.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_175190650
quote:
17s.gif Op maandag 20 november 2017 10:55 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ach, hopelijk kom ik gewoon nog een betere tegen! Heb ze wel op m'n scherm gehad hoor, hogere, maar zijn weggerend :(.

Schudden als je de bal hebt gegooid _O_
Nee gein hoor. Wij hadden dat hier al met Suicune dat er twee meiden hem voor de 6e keer niet vingen. Deden een dubbele raid en bij de tweede daarvan gooiden ze alle twee een bal, schudde ze met hun telefoon en vingen ze hem beiden.
Sindsdien is dat vaak de 'truc' hier. 1 na laatste en laatste bal gooien en schudden. Gisteren ving ik een 89IV en de 100IV met schudden _O-

Een countdown zou wel mooi zijn. Ook niet zo moeilijk te realiseren lijkt mij voor Niantic.
pi_175190718
quote:
17s.gif Op maandag 20 november 2017 10:55 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ach, hopelijk kom ik gewoon nog een betere tegen! Heb ze wel op m'n scherm gehad hoor, hogere, maar zijn weggerend :(.

Ja ben erg benieuwd, denk dat we al heel snel aan de verdubbelingen gaan O+.
Ik niet eens op me scherm....scheelt, konden ze ook niet weg rennen :P

Ja ik kom ruimte in mijn pokebag tekort! Heb 460 evolves klaar staan. Heb 700 ruimte, maar nu nog maar 10 plekjes haha
Vici, Vidi, Veni!
  maandag 20 november 2017 @ 11:17:18 #225
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_175190962
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 11:04 schreef Gurian het volgende:

[..]

Schudden als je de bal hebt gegooid _O_
Nee gein hoor. Wij hadden dat hier al met Suicune dat er twee meiden hem voor de 6e keer niet vingen. Deden een dubbele raid en bij de tweede daarvan gooiden ze alle twee een bal, schudde ze met hun telefoon en vingen ze hem beiden.
Sindsdien is dat vaak de 'truc' hier. 1 na laatste en laatste bal gooien en schudden. Gisteren ving ik een 89IV en de 100IV met schudden _O-

Een countdown zou wel mooi zijn. Ook niet zo moeilijk te realiseren lijkt mij voor Niantic.
Ik hou van bijgeloof O+ hier zijn we vaak heel lief voor 'm als 'ie in de bal zit "ja toe maar, ik zal goed voor je zorgen, ah toe lief koetje, blijf maar zitten". Om 'm meteen te shredden als 'ie slecht blijkt :').
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_175191257
quote:
17s.gif Op maandag 20 november 2017 11:17 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik hou van bijgeloof O+ hier zijn we vaak heel lief voor 'm als 'ie in de bal zit "ja toe maar, ik zal goed voor je zorgen, ah toe lief koetje, blijf maar zitten". Om 'm meteen te shredden als 'ie slecht blijkt :').
Haha ik had dat met entei...wilde niet...ik schelden: pleurisbeest blijf zitten!!! Vervolgens: Ok sorry, sorry, sorry, wil je alsjeblieft blijven zitten. Uiteraard bleef hij zitten in de bal.
Vici, Vidi, Veni!
pi_175191598
quote:
17s.gif Op maandag 20 november 2017 11:17 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik hou van bijgeloof O+ hier zijn we vaak heel lief voor 'm als 'ie in de bal zit "ja toe maar, ik zal goed voor je zorgen, ah toe lief koetje, blijf maar zitten". Om 'm meteen te shredden als 'ie slecht blijkt :').
De reacties in de groep zijn ook hilarisch als je na het schudden hem gewoon ook gevangen hebt :P.
Vooral met een dubbele raid waarbij bij de eerste ronde hij blijft zitten door het schudden. Dan zie je bij de tweede raid iedereen als een malle schudden met die telefoons :P
pi_175191890
quote:
10s.gif Op zondag 19 november 2017 13:35 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]

Heel Wageningen gisteren geel gemaakt
_O_
pi_175192945
quote:
10s.gif Op zondag 19 november 2017 13:35 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]

Heel Wageningen gisteren geel gemaakt
Dat is wel knap :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_175194400
hmm net de in-game melding gekregen van het event. Nu nog een counter met hoeveel er al gevangen is!
Vici, Vidi, Veni!
pi_175194416
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 11:07 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Ja ik kom ruimte in mijn pokebag tekort! Heb 460 evolves klaar staan. Heb 700 ruimte, maar nu nog maar 10 plekjes haha
Ik heb nog 170 plekjes over maar moet nog 121 van de diverse pokemon zien te vangen om alle candy op te kunnen maken
pi_175194573
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 14:02 schreef Gurian het volgende:

[..]

Ik heb nog 170 plekjes over maar moet nog 121 van de diverse pokemon zien te vangen om alle candy op te kunnen maken
Ja ik mis helaas ook nog wel wat candy van sommige.
Ach ja met dubbel xp schiet ik in ieder geval naar lvl 33 en al een heel eind richting 34. Enige is dat ik met 460 evolves wel even 3 uur bezig ben hahaha. Wel 920.000 XP :P
Vici, Vidi, Veni!
pi_175195167
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 14:09 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Ja ik mis helaas ook nog wel wat candy van sommige.
Ach ja met dubbel xp schiet ik in ieder geval naar lvl 33 en al een heel eind richting 34. Enige is dat ik met 460 evolves wel even 3 uur bezig ben hahaha. Wel 920.000 XP :P
Genoeg lucky eggs nog dus ;).

Ik kan er 337 nu evolven. Met de gewoon al dubbele XP die we straks gaan krijgen en deze evolves haal ik level 36 denk ik wel. voor het eind van het jaar.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 20 november 2017 @ 16:55:48 #234
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_175198199
zijn we al op het half miljard?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_175199409
Het enige wat ik kan doen voor het event is dat ik ook de Murkrows meepak deze week :') voor de rest van ik al zo goed als alles wat ik tegenkom.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175199428
Alleen die laten zich amper vangen, dus mja :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator maandag 20 november 2017 @ 18:20:33 #237
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_175199994
quote:
3s.gif Op maandag 20 november 2017 18:20 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Er is hier iemand met jouw usernaam als trainer naam !
:o That's just rude! :o

Waar is hier?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator maandag 20 november 2017 @ 18:28:56 #239
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_175200093
quote:
3s.gif Op maandag 20 november 2017 18:28 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Alkmaar
Rude!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 20 november 2017 @ 19:54:21 #241
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_175202222
PokemonGoApp twitterde op maandag 20-11-2017 om 19:43:53 Awesome work, Trainers! You’ve made amazing progress after just one day of the Global Catch Challenge!… https://t.co/UPc8PNbkZf reageer retweet
in dit tempo morgen dus dubbele XP, maar 3 miljard wordt niet gehaald
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator maandag 20 november 2017 @ 20:19:28 #242
42184 crew  DaMart
pi_175202943
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 19:54 schreef rubbereend het volgende:
PokemonGoApp twitterde op maandag 20-11-2017 om 19:43:53 Awesome work, Trainers! You’ve made amazing progress after just one day of the Global Catch Challenge!… https://t.co/UPc8PNbkZf reageer retweet
in dit tempo morgen dus dubbele XP, maar 3 miljard wordt niet gehaald
In het weekend wordt er vast meer gevangen ;).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_175203097
Wajooo morgen 2 rondes ei evolven!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 21 november 2017 @ 00:32:05 #244
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_175209076
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 20:19 schreef DaMart het volgende:

[..]

In het weekend wordt er vast meer gevangen ;).
En het gaat nog harder als we morgen al overal lures zien :)
The best firms advertise the least...
  dinsdag 21 november 2017 @ 07:53:26 #245
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_175211026
ach al vang je wel of niet, het wordt toch wel gehaald anders verliezen ze spelers.
pi_175211462
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 00:32 schreef edcetera het volgende:

[..]

En het gaat nog harder als we morgen al overal lures zien :)
Hoo r hier in delft al geluiden over woensdag, donderdag en vrijdag avond lure party in de binnenstad haha.

Nou moet ik zeggen, het weer zit ook niet mee deze dagen (in Nederland dan)
Vici, Vidi, Veni!
  Moderator dinsdag 21 november 2017 @ 09:31:46 #247
42184 crew  DaMart
pi_175212229
Dubbele XP schijnt actief te zijn las ik in een appgroep.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  dinsdag 21 november 2017 @ 09:38:30 #248
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_175212336
Jazeker. En meer spawnpoints.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_175214926
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 09:31 schreef DaMart het volgende:
Dubbele XP schijnt actief te zijn las ik in een appgroep.
klopt! Heb al 2 evolve sessies gedaan. Nog 4 te gaan haha
Vici, Vidi, Veni!
  † In Memoriam † dinsdag 21 november 2017 @ 23:49:16 #250
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_175230977
Ziek in bed. Lure gezet in een pokestop dicht bij mijn huis. Zes uur geldig nu, dus toch best kunnen vangen en punten verdienen vandaag.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  woensdag 22 november 2017 @ 06:41:22 #251
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_175232931
Raid battles zijn weer aangepast, betere loot, meer golden rasps en TM's, minder potions maar wel betere, ook stardust uit raids en magicarp komt ook weer terug.
https://pokemongolive.com/en/post/novdevupdate-raids

Oh, en ook nog info over Ex raids, hoe meer raids je doet hoe meer kans en in parken heb je meer kans op een ex raid.
pi_175236207
Beter. Ik heb ook het idee dat ik uit stops en gyms meer potions/revives krijg.

Die golden razz zijn leuk om een ander team te irriteren maar verder gebruik ik ze weinig bij raids. Dust daarintegen ben ik wel erg blij mee. Rare candy lust ik er ook nog wel meer van haha.

Ben minder blij met de EX-Raid aanpassingen. Ik speel elke dag wel maar de actieve spelers krijgen voorrang....wat is actief?
Daarnaast komen EX-raids vaker op Gyms in parken. En dan heb je een grotere kans als je die Gyms goud hebt. Dan moet ik dus elke keer naar de andere kant van Deventer toe om een gym over te nemen die na deze melding 100x per dag overgenomen gaat worden.
Het bovenliggende team heeft sowieso meer gouden gyms dus naast altijd al extra ballen bij raids ook nog een hogere kans op een EX Raid Pass....
pi_175236321
Hoeveel stardust is dat dan?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_175236474
quote:
7s.gif Op woensdag 22 november 2017 11:25 schreef Norrage het volgende:
Hoeveel stardust is dat dan?
500 per raid
pi_175236814
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 11:34 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

500 per raid
Ik hoop op de 5000 die ze ons door de neus hebben geboord met het veranderen van de Gym-opzet
pi_175236978
zo...even in 1 dag tijd 1miljoen xp gescoord haha. In total 6 evolve sessies gehouden, met 17 nieuwe pokedex entries. Heb nog 1 sessie die ik kan doen op dit moment. Dan ben ik ook gelijk lvl 34, terwijl ik gisterochtend nog lvl 32 was.
Vici, Vidi, Veni!
pi_175237236
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 11:56 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
zo...even in 1 dag tijd 1miljoen xp gescoord haha. In total 6 evolve sessies gehouden, met 17 nieuwe pokedex entries. Heb nog 1 sessie die ik kan doen op dit moment. Dan ben ik ook gelijk lvl 34, terwijl ik gisterochtend nog lvl 32 was.
Gratz!! Je gaat hard. Ik heb te weinig evolve materiaal hahaha. Kan nog twee sessies doen dus ongeveer 3 ton aan XP erbij. Dan kom ik op 1.1 mln en moet nog 4 ton naar lvl 36.
pi_175239246
Voor het evolven van een pokemon krijg je geen extra stardust toch? (en heeft het dus geen zin om te wachten tot silver is bereikt toch?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175239523
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 13:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor het evolven van een pokemon krijg je geen extra stardust toch? (en heeft het dus geen zin om te wachten tot silver is bereikt toch?
Correct!
pi_175239536
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 14:15 schreef Gurian het volgende:

[..]

Correct!
Thanks!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175239689
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 13:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor het evolven van een pokemon krijg je geen extra stardust toch? (en heeft het dus geen zin om te wachten tot silver is bereikt toch?
Klopt daarom was ik er al aan begonnen. Ging het eerst even checken ja haha.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 12:10 schreef Gurian het volgende:

[..]

Gratz!! Je gaat hard. Ik heb te weinig evolve materiaal hahaha. Kan nog twee sessies doen dus ongeveer 3 ton aan XP erbij. Dan kom ik op 1.1 mln en moet nog 4 ton naar lvl 36.
Ja nu even hard ja. Houdt ook gelijk weer op aangezien ik nu nog maar 50 evolves klaar heb staan. Hopelijk kan ik die nog naar 80 brengen en dan nog 1 evolve sessie doen. Heb zojuist nog een evolve sessie gedaan, 7e in totaal.
1.1 M xp in een dag gehaald nu. Mis nog 20K xp voor lvl 34 :)

Ben ook wel weer ff klaar met die evolve sessies...ik doe de laatste binnenkort en dan heb ik er 8 gedaan. Gewoon 4 uur lang evolven haha. Ben van 397 evolves naar 895 evolves gegaan in totaal. Meer als het dubbele in 1 dag hahaha
Vici, Vidi, Veni!
pi_175240529
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 14:24 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

Ja nu even hard ja. Houdt ook gelijk weer op aangezien ik nu nog maar 50 evolves klaar heb staan. Hopelijk kan ik die nog naar 80 brengen en dan nog 1 evolve sessie doen. Heb zojuist nog een evolve sessie gedaan, 7e in totaal.
1.1 M xp in een dag gehaald nu. Mis nog 20K xp voor lvl 34 :)

Ben ook wel weer ff klaar met die evolve sessies...ik doe de laatste binnenkort en dan heb ik er 8 gedaan. Gewoon 4 uur lang evolven haha. Ben van 397 evolves naar 895 evolves gegaan in totaal. Meer als het dubbele in 1 dag hahaha
Haha ja zwaar geestdodend is het. Daarom heb ik er pas 2 gedaan. Die andere 2 komen morgen denk ik.

Die extra evolves gaat je wel lukken. Tot 1 december duren deze bonussen dus dat red je makkelijk.
  woensdag 22 november 2017 @ 16:29:00 #263
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_175242187
Evolvesessies moet ik eigenlijk ook eens gaan doen, ik gooi slechte pokemon alleen altijd meteen weg of evolve ze eerst nog even voor ik ze alsnog geggooi...
ik heb ook nog 6 lucky eggs die ik eigenlijk veel te weinig gebruik. :@
ik laat een hoop XP liggen zo.

En wat betreft grotere kans op ex-raids bij parken, daarmee maak je het spel voor mensen die dichtbij een park wonen natuurlijk wel extra voordelig, heb je geen park in de buurt heb je dus pech.
En wat is een park in het spel? de donkergroene gebieden?
pi_175246190
Donkergroene gebieden ja.

Check https://s-hertogenbosch.pokehunt.me/ en zet style op pokemon go day. Dan kan je checken welke gyms in het park staan.
  woensdag 22 november 2017 @ 22:10:16 #265
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_175249366
4 level 5 raids in de tijd van 2 lucky eggs tikt goed aan :9. Tussendoor evolves gedaan.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 23 november 2017 @ 05:06:26 #266
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_175252355
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:51 schreef muhahaha het volgende:
Donkergroene gebieden ja.

Check https://s-hertogenbosch.pokehunt.me/ en zet style op pokemon go day. Dan kan je checken welke gyms in het park staan.
http://pogoafo.nl/ heb ikzelf wat meer aan... ;)
Helaas vrij weinig gyms in parken hier, niet dichtbij in elk geval.
Er zijn hier wel Ingress spelers hier maar er zijn niet veel gyms/stops bij gekomen, de gym hier het meest dichtbij is zelfs verdwenen een paar maanden terug :( (gym bij rotonde, was prima vanaf de stoep rondom bereikbaar)
  Moderator donderdag 23 november 2017 @ 07:50:01 #267
42184 crew  DaMart
pi_175252827
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:51 schreef muhahaha het volgende:
Donkergroene gebieden ja.

Check https://s-hertogenbosch.pokehunt.me/ en zet style op pokemon go day. Dan kan je checken welke gyms in het park staan.
6 van mijn 7 gouden gyms liggen in parkgebied *O*.

Nu nog tijd vinden om meer dan 1 raid per 2 weken te doen :@.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_175253078
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 15:08 schreef Gurian het volgende:

[..]

Haha ja zwaar geestdodend is het. Daarom heb ik er pas 2 gedaan. Die andere 2 komen morgen denk ik.

Die extra evolves gaat je wel lukken. Tot 1 december duren deze bonussen dus dat red je makkelijk.
Ja heb nu 8e evolve sessie gedaan, tussen twee Raikou raids door. Heb inmiddels nog 57 verschillende evolves klaar staan. Dus dat moet zeker lukken.

Inmiddles is de 1,5 miljard behaald. Dubbel Stardust!!
Vici, Vidi, Veni!
pi_175253153
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 16:29 schreef SiGNe het volgende:
Evolvesessies moet ik eigenlijk ook eens gaan doen, ik gooi slechte pokemon alleen altijd meteen weg of evolve ze eerst nog even voor ik ze alsnog geggooi...
ik heb ook nog 6 lucky eggs die ik eigenlijk veel te weinig gebruik. :@
ik laat een hoop XP liggen zo.

En wat betreft grotere kans op ex-raids bij parken, daarmee maak je het spel voor mensen die dichtbij een park wonen natuurlijk wel extra voordelig, heb je geen park in de buurt heb je dus pech.
En wat is een park in het spel? de donkergroene gebieden?
Ja je mist een hoop daardoor denk ik. Ik heb in 1,5 dag tijd 1.3M exp er bij. Heb een pokemon bag van 700, die gevuld was tot 650 haha. Nu ineens nog maar 273 pokemon er in. Wat een ruimte in mijn bag zeg!!
Vici, Vidi, Veni!
  donderdag 23 november 2017 @ 09:13:22 #270
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_175253750
*O* *O* *O* Double Dust *O* *O* *O*

Op weg naar werk in de bus mijn bag weer even bijgevuld en ruim 20000XP meegepikt.

Goede start van de dag :)
The best firms advertise the least...
  donderdag 23 november 2017 @ 09:39:35 #271
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_175254234
Dubbel dust *O*, helaas vandaag geen tijd. -O-
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_175254894
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 09:13 schreef edcetera het volgende:
*O* *O* *O* Double Dust *O* *O* *O*

Op weg naar werk in de bus mijn bag weer even bijgevuld en ruim 20000XP meegepikt.

Goede start van de dag :)
Jeeeeuj...ik heb geen ballen meer.....pfff en geen tijd om ballen te verzamelen
Vici, Vidi, Veni!
  donderdag 23 november 2017 @ 21:29:29 #273
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_175267938
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 10:12 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Jeeeeuj...ik heb geen ballen meer.....pfff en geen tijd om ballen te verzamelen
Vandaag tijden mijn lunchpauze 2 rondes gemaakt en er zitten daar meer Pokies, dan dat je ballen kunt verzamelen. Uiteindelijk maar het besluit genomen om alvast een Ultra Box (heb de lucky eggs en raid passes toch nodig dit weekend) te kopen + 30 ballen voor op kantoor ;)

Iemand dit getest: Je hebt nog 4 min over en je start een raid: Telt het moment, dat de raid start of, dat je de raid boss verslaat of je wel of niet nog x2 voor je lucky egg krijgt?
The best firms advertise the least...
pi_175269414
Vandaag toch weer een pokie of 200 gevangen *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 23 november 2017 @ 22:44:20 #275
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_175269658
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 22:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vandaag toch weer een pokie of 200 gevangen *O*
Heb je het bijgehouden :? : Hier +180k XP voor een gewone werkdag met 1 lucky egg (1 raid+ resterende tijd op straat naar huis begonnen met vogeltjes evolven + een paar eenden en Venonats: Plaats maken in mijn bag. Ga nu nog ff wat Gele rakkers uit een gym gooien met wat Pidgeotties: Kunnen ze ook gelijk de kliko in en spaart die tegenwoordig zeldzame potions }:|
The best firms advertise the least...
pi_175270342
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 22:44 schreef edcetera het volgende:

[..]

Heb je het bijgehouden :? : Hier +180k XP voor een gewone werkdag met 1 lucky egg (1 raid+ resterende tijd op straat naar huis begonnen met vogeltjes evolven + een paar eenden en Venonats: Plaats maken in mijn bag. Ga nu nog ff wat Gele rakkers uit een gym gooien met wat Pidgeotties: Kunnen ze ook gelijk de kliko in en spaart die tegenwoordig zeldzame potions }:|
Ik ruim (meestal) elke dag de pokies op, of evolve. Dus ik weer waar ik ongeveer waar ik mee begon. Dat laatste doe ik tegenwoordig ook :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175273304
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 22:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vandaag toch weer een pokie of 200 gevangen *O*
Gisteravond lure party in delft. Heb in totaal gister ongeveer 400 Pokie gevangen. Gelijk weer genoeg materiaal om 1 a 2 evolve sessies te houden. Zouden mijn 9e en 10e sessie zijn haha.
Vici, Vidi, Veni!
  zaterdag 25 november 2017 @ 17:00:41 #278
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_175301915
Ik geloof dat ik Raikou maar moet laten zitten...
Doordat Niantic de raids heeft aangepast krijg je hier om 6 uur 's ochtends wel 4 Raikous in de buurt te zien maar 's avonds zie je alleen Tier 1 en 2 raids... tot +/-19:00 want daarna stoppen de raids er alweer mee.
En als ik dan eindelijk eens kan aansluiten bij een groep die groot genoeg is ontsnapt ie, zelfs met execllent curve balls mét golden rasp 8)7
Het is me niet gegund...

Heb nu sinds gister wel éindelijk een Hitmonchan, op regionals en Mew/Metwo na is Gen1 compleet.
Ik kreeg ook nog eens een Lapras uit 10KM ei, dat was ook alweer even geleden dat ik die voor 't laatst kreeg.
pi_175303079
Ach SiGNe, jij en ik samen, om dezelfde redenen inderdaad. Vanochtend om half 7 een raikou, en daarna niet meer. Echt stom!
Gek? kan je dat eten?
  Moderator zaterdag 25 november 2017 @ 18:53:35 #280
42184 crew  DaMart
pi_175303714
Nog maar 188 miljoen pokemon te gaan tot Farfetched :D.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_175303798
Ik vind afspreken om te raiden gewoon stom en ik loop er helaas niet tegenaan. Raids hadden beter in het begin van het spel gepast, toen de hele wereldnog pokemonde...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 25 november 2017 @ 19:25:57 #282
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_175304304
Raids om 6 uur 's ochtends slaat ook nergens op, er zijn nog genoeg spelers maar degenen die 's ochtends vroeg de deur uit gaan moeten hoogstwaarschijnlijk werken of naar school, die hebben geen tijd voor raids.
Een hoop mensen hebben hun Raikou ook al binnen, dus die hebben ook geen "noodzaak" om nog aan een raid mee te doen.

En ondertussen probeert Niantic ook bots te bannen maar die bots worden weer gebruikt om te kijken waar er raids zijn zodat groepen geďnformeerd worden over hoe laat welke raid waar begint.
Als hier de lokale groepsbot eruit ligt zie je ook meteen veel minder afspraken om legendaries aan te vallen.
pi_175312091
Farfetch'd is nu voor 48 uur te vangen :)
Live the life you love, love the life you live.
  zondag 26 november 2017 @ 11:54:56 #284
18730 CAP-Team
Eigenwijs is ook wijs
pi_175314670
Farfetch'ed in da pocket 8-)

[ Bericht 34% gewijzigd door CAP-Team op 26-11-2017 17:30:38 ]
pi_175318444
JE struiktelt er dan ook wel over. Eerste op de radar toen ik vanmorgen vroeg de telefoon aanslingerde. Ben nog niet buiten geweest om te vangen en heb er nu al 6.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 26 november 2017 @ 15:32:41 #286
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_175319576
Ja hij is binnen hier *O*
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  zondag 26 november 2017 @ 17:31:26 #287
18730 CAP-Team
Eigenwijs is ook wijs
pi_175322061
Vandaag level 31 behaald én Farfetch'd gevangen én twee level 5 raids gedaan, en één Raikoe gevangen *O*
pi_175332208
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 17:31 schreef CAP-Team het volgende:
Vandaag level 31 behaald én Farfetch'd gevangen én twee level 5 raids gedaan, en één Raikoe gevangen *O*
Gefeliciteerd!

Die Farfetch'd had ik wel wat minder aanwezig verwacht. Dat je er iets meer moeite voor moet doen. Had gister 20 minuten de tijd om even gym over te nemen en wat stops te draaien. Heb 5x Farfetch'd gevangen. Kom ik vanochtend op me werk....Farfetch'd voor de deur van mijn kantoor.
Vici, Vidi, Veni!
pi_175335328
Klopt het dat als je meer dan 150 coins hebt, je geen coins meer krijgt als je pokemon terug keert vanuit een Gym?

Ik had samen met m'n vriendin een gym overgenomen, beide een pokemon in gedaan en na +- 20 uur kwamen ze weer terug. M'n vriendin kreeg wel coins en ik niet... (mijn pokemon was sterker) Ik had nog een andere pokemon in een andere gym staan en die kwam later terug, en ik kreeg weer geen coins. Ik heb nu 198 coins en krijg dus niet nieuwe, klopt dat?
  maandag 27 november 2017 @ 11:41:33 #290
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_175335461
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 11:35 schreef turance het volgende:
Klopt het dat als je meer dan 150 coins hebt, je geen coins meer krijgt als je pokemon terug keert vanuit een Gym?

Ik had samen met m'n vriendin een gym overgenomen, beide een pokemon in gedaan en na +- 20 uur kwamen ze weer terug. M'n vriendin kreeg wel coins en ik niet... (mijn pokemon was sterker) Ik had nog een andere pokemon in een andere gym staan en die kwam later terug, en ik kreeg weer geen coins. Ik heb nu 198 coins en krijg dus niet nieuwe, klopt dat?
Nee. Je krijgt per dag maximaal 50 muntjes, ongeacht of er 1 Pokie terugkomt of meer. Komt 'ie te snel terug, krijg je de coins die voor die tijd staan (1 muntje per 10 minuten, 6 per uur). Je kunt niet meer claimen, dus je moet elke dag Pokies terugkrijgen om muntjes te hebben.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_175339394
quote:
17s.gif Op maandag 27 november 2017 11:41 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Nee. Je krijgt per dag maximaal 50 muntjes .....
Dan zou dit het zijn. Ik had meerdere pokemons in gyms gezet in het weekend, en heb waarschijnlijk 's ochtends al muntjes gekregen ofzo, en toen ik er op ging letten kreeg ik niks
pi_175339501
Kun je terugzien in je jounaal
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 27 november 2017 @ 15:40:31 #293
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_175339872
Een gym moet je 8 uur en 20 minuten vasthouden voor 50 coins.
Oftewel 's avonds een pokie in een gym zetten en 's ochtends heb je je 50 coins wel binnen, 's nachts valt men toch amper gyms aan.
Een pokemon van boven de 3000CP verliest extra snel z'n motivatie (en dus CP) dus die zijn niet handig om in gyms te plaatsen.
Ik heb het idee dat pokemon onder de 1000CP minder snel CP verliezen maar dat weet ik niet zeker.
Zelf plaats ik 't liefst een van m'n 2 Blisseys in gyms, die zijn +/-2600CP (lvl29)

En over Chanseys gesproken, ik kreeg gister eindelijk weer eens een Blissey uit een ei, IV75 dus die vond ik niet goed genoeg maar kreeg er wel mooi 27+1 candy bij en dat kon ik goed gebruiken voor m'n Chanseys.. nu nog stardust :P
pi_175340219
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 15:40 schreef SiGNe het volgende:
Een gym moet je 8 uur en 20 minuten vasthouden voor 50 coins.
Oftewel 's avonds een pokie in een gym zetten en 's ochtends heb je je 50 coins wel binnen, 's nachts valt men toch amper gyms aan.
Een pokemon van boven de 3000CP verliest extra snel z'n motivatie (en dus CP) dus die zijn niet handig om in gyms te plaatsen.
Ik heb het idee dat pokemon onder de 1000CP minder snel CP verliezen maar dat weet ik niet zeker.
Zelf plaats ik 't liefst een van m'n 2 Blisseys in gyms, die zijn +/-2600CP (lvl29)

En over Chanseys gesproken, ik kreeg gister eindelijk weer eens een Blissey uit een ei, IV75 dus die vond ik niet goed genoeg maar kreeg er wel mooi 27+1 candy bij en dat kon ik goed gebruiken voor m'n Chanseys.. nu nog stardust :P
Hier gaan er een aantal die hards met geen baan of onregelmatige tijden gewoon snachts door de plaats heen om alles blauw te maken. Nu het wat slechter weer is/wordt wel minder maar in de zomer kon je geen enkele Gym houden snachts.

Je verhaal mbt CP klopt aardig. Laag CP verliezen langzaam motivatie maar liggen ook zo om met sterke attackers als mewtwo of dragonites. Tis maar waarvoor je kiest.
Ik gooi graag wat zwaardere pokemon erin. Schrikt in eerste instantie af om die Gym aan te vallen en zorgt er dan hopelijk voor dat teamgenoten tijdig kunnen bijzetten.

3 gyms in de ochtend overnemen is over het algemeen voldoende om mijn 50 coins binnen te halen.
pi_175340791
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 15:40 schreef SiGNe het volgende:
Een gym moet je 8 uur en 20 minuten vasthouden voor 50 coins.
Oftewel 's avonds een pokie in een gym zetten en 's ochtends heb je je 50 coins wel binnen, 's nachts valt men toch amper gyms aan.

Hier kunt je beter sochtens in gyms stappen, dan is iedereen op bed, school of werk.
Snachts is het oorlog :P
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 28 november 2017 @ 01:06:42 #296
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_175353215
Vanaf morgen Ho-Oh als raid battle in gyms *O*
The best firms advertise the least...
pi_175354310
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 16:22 schreef Wantie het volgende:

[..]

Hier kunt je beter sochtens in gyms stappen, dan is iedereen op bed, school of werk.
Snachts is het oorlog :P
Hier maakt het niet echt uit, met al die actieve mensen. Soms overleef je het een nacht, soms niet. Soms sta je in de ochtend 8 uur, soms wordt je er binnen 1 minuut uit gegooid

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 01:06 schreef edcetera het volgende:
Vanaf morgen Ho-Oh als raid battle in gyms *O*
Yeaaaah! Alleen hadden ze Raikou wel weg Mogen doen van me haha. Nu is het maar afwachten wat de lvl 5 raid wordt
Vici, Vidi, Veni!
pi_175356027
vanmorgen om 7u een Ho-oh gedaan. Met 6 lvl 30+ en 1 lvl 28 hadden we nog 80 sec over.
Deze is met een Vaporeonleger en 5 hoge level 30+ accounts te halen.
Helaas liep mijne weg....
Bijna lvl 36 nu. Nog 40000 XP. En daarna kan ik nog 3 lucky eggs evolve-rondjes doen om vast een grote stap richting lvl 37 te maken.
  Moderator dinsdag 28 november 2017 @ 09:57:37 #299
155227 crew  Guppy
dus
pi_175356156
Tot wanneer hebben we nog dubbel xp...?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 28 november 2017 @ 10:08:16 #300
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_175356354
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 09:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Tot wanneer hebben we nog dubbel xp...?
Precieze eindtijd is volgens mij niet bekend - event duurt tot 1 december volgens mij
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 28 november 2017 @ 14:23:17 #301
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_175361489
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 09:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Tot wanneer hebben we nog dubbel xp...?
PokemonGoApp twitterde op maandag 27-11-2017 om 23:00:04 Good news, Trainers! You’ll continue to receive double Stardust and double XP until 1:00 P.M. PST on December 1!… https://t.co/k1hf3Y9JHK reageer retweet
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')