abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174848861
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 15:33 schreef berlin22 het volgende:

[..]

Nooit overgehad, alleen dat we elkaar gewoon laten gaan en niet moesten weer houden.

Hij heeft totaal geen goede relatie met zijn broer, dus die houdt z'n mond wel..
Nu ook zwanger van die broer? Of kan dat niet omdat je inderdaad een man bent, zoals je UI aan geeft. Dan alleen wel even testen of je geen SOA ergens hebt opgelopen. Wil je vast niet aan je scharrel doorgeven..
Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Spellchecker vrijdag 3 november 2017 @ 18:13:43 #77
197773 crew  maily
Hoera het is vandaag!!
pi_174848926
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 17:44 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Oohhh was dat het, net zo als al die mannen op de eerste hulp met een flesje in hun kont.
Of een aardappel .... of een stuk van de stofzuiger ..... :+
**hare scherpigheid*binge-checker** Palm trees,
flapdrol disease, and L.A. has got me on my knees

wordfeudfan?
pi_174849127
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 18:13 schreef maily het volgende:

[..]

Of een aardappel .... of een stuk van de stofzuiger ..... :+
En dan zeggen dat mannen niet creatief zijn..
pi_174850554
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 17:44 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Oohhh was dat het, net zo als al die mannen op de eerste hulp met een flesje in hun kont.
Een flessehals zit in een klein hoekje lieve schat. Gebeurt de beste wel eens!
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 3 november 2017 @ 21:43:25 #80
434029 KillemWieft
My funk is multilayered!
pi_174853314
Niet zo handig om uitgerekend met z'n broer seks te hebben, maar eigenlijk heb je niks verkeerd gedaan als je het mij vraagt. Je bent je scharrel geen uitleg verschuldigd. Het probleem is denk ik dat hij voor jou meer dan zomaar een scharrel is. ;)
  vrijdag 3 november 2017 @ 22:38:12 #81
456793 TheInnocent
not thatinnocent
pi_174854752
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 21:43 schreef KillemWieft het volgende:
Niet zo handig om uitgerekend met z'n broer seks te hebben, maar eigenlijk heb je niks verkeerd gedaan als je het mij vraagt. Je bent je scharrel geen uitleg verschuldigd. Het probleem is denk ik dat hij voor jou meer dan zomaar een scharrel is. ;)
Ik denk dat het gaat om de afwezigheid van de morele acceptatie in een situatie waar je twee broers neukt terwijl je met de ene broer iets serieus wil.. spijt hebt, maar alcohol de schuld geeft.. en zegt dat misbruik van je is gemaakt terwijl je dat gewoon zelf hebt toegelaten (want je was gewoon geil neem ik aan)????? gewoon dit hele pakket maakt TS onbetrouwbaar, en dat TS niet op zichzelf reflecteert maakt dat users ook hard reageren (denk ik).. ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door TheInnocent op 03-11-2017 22:46:05 ]
pi_174854818
Gewoon eerlijk zijn, je zult zien dat mensen je dan respecteren.
pi_174855023
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 18:14 schreef LeesFoknl het volgende:
JIj bent niet mijn type vrouw. Niet omdat je dronken met die broer in bed bent gedoken. Maar omdat je het niet openlijk wilt vertellen en zelfs, terwijl je hem leuk vindt, de relatie cq het kontakt wilt verbreken. Het komt niet in je op dat hij dat zelf mag en kan beslisen. Jij besluit nu al dat hij boos is en jij besluit nu al dat hij niets nog met jou wil. dat maak jij allemaal wel voor hem uit.
Neen meisje, jij bent geen sletje. Jij bent veel erger dan een sletje dat in een dronken geile bui met haar vriend´s broer in bed belandt. Dat zou makkelijker te vergeven zijn. Maar hoe je je erna gedraagt!
Jij bent laf, achterbaks en niet integer, je hebt geen karakter.

Werkelijk :N :N :N
Dit.

Wees een vrouw. Veel het hem gewoon.
Whatever...
  vrijdag 3 november 2017 @ 22:53:44 #84
456793 TheInnocent
not thatinnocent
pi_174855105
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 22:49 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Dit.

Wees een vrouw. Veel het hem gewoon.
TS kan ook een vent zijn he.. niet alleen vrouwen halen zulke fratsen uit ;)
pi_174855140
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 22:53 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

TS kan ook een vent zijn he.. niet alleen vrouwen halen zulke fratsen uit ;)
Waar. Maar kans is groter dat het een vrouw is.
Whatever...
  vrijdag 3 november 2017 @ 23:10:57 #86
434029 KillemWieft
My funk is multilayered!
pi_174855374
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 22:55 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Waar. Maar kans is groter dat het een vrouw is.
Lijkt me inderdaad onwaarschijnlijk dat beide broers gay zijn....maar je weet maar nooit.
pi_174860089
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 19:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Een flessehals zit in een klein hoekje lieve schat. Gebeurt de beste wel eens!
_O-
pi_174860105
De tijd om te denken is geweest.

Stop Twijfel.

.

Ga! En geniet....
Vreemdeling. Wie je bent is een vraag. Nu nog onbekenden voor elkaar. Maar niet voor lang, ik ontmoet je graag.
pi_174862483
Vader belde net en vroeg wanneer hij aan de beurt is :D
  zaterdag 4 november 2017 @ 13:21:06 #90
165264 puzziepie
C'est La Fucking Vie
pi_174862552
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 13:16 schreef Cockwhale het volgende:
Vader belde net en vroeg wanneer hij aan de beurt is :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_174877661
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 10:31 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Natuurlijk weet hij dat zijn broer iets met dat meisje heeft gehad, dat is duidelijk uit haar posts hier.
Dus dat zijn er 2.
Maar enkel zij is de slet!
Dat is nogal logisch, omdat zij de gene is die dit topic maakt. En zelfmedelijden heeft.

Als die broer het topic had aangemaakt, hadden ze hem ook wel voor alles en nog wat uitgemaakt. Maar die is nu geen partij. Heeft niks met dubbele standaard te maken. :')
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_174911284
Met zijn broer nog wel.
Jeetje meid, je snapt dat dit verhaal na het voetballen op zondag in de kantine nog uitgebreid aan de orde komt?
  Spellchecker maandag 6 november 2017 @ 21:23:57 #93
197773 crew  maily
Hoera het is vandaag!!
pi_174911452
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 21:16 schreef Hedera het volgende:
Met zijn broer nog wel.
Jeetje meid, je snapt dat dit verhaal na het voetballen op zondag in de kantine nog uitgebreid aan de orde komt?
:o

En er zijn ineens nog 11 broers? w/
**hare scherpigheid*binge-checker** Palm trees,
flapdrol disease, and L.A. has got me on my knees

wordfeudfan?
pi_174913899
TS is inmiddels naar AustraliŽ gevlucht.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_174915518
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 23:23 schreef ITrade het volgende:
TS is inmiddels naar AustraliŽ gevlucht.
Ja het zou hier en in WGR verplicht moeten zijn dat de TS ons op de hoogte houdt tot het einde. En niet wegblijven als de antwoorden niet bevallen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_174915622
Ja, altijd eerlijk en transparant zijn.
Zonder wrijving geen glans
pi_174940171
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 14:24 schreef berlin22 het volgende:
Hoi allemaal,

Sinds 3 maanden zit een scharrel van mij in Australie. We hebben besloten toen hij weg ging, dat we gewoon vrij waren. Een paar weken geleden heb ik dus sex gehad met zijn broer. Slaat werkelijk nergens op, maar ik was ontzettend dronken en we kamen elkaar tegen in de kroeg.
Nu heb ik nog wel contact met mijn scharrel, het is niet dat we opelijk uitspreken dat we elkaar missen, maar er is nog wel gewoon normaal contact.

Nu knaagt het echt aan me om het te vertellen omdat ik gewoon eerlijk tegen hem wil zijn en ik het zo slecht van mezelf vindt. Zijn broer heeft gewoon letterlijk misbruik van de situatie gemaakt, maar daarentegen is het wel mijn eigen schuld omdat ik zo dronken was. Zijn broer wil dat ik het niet vertel (uiteraard...).

Ik zit nu sterk in dubio, want ik weet niet of mijn scharrel nog wel weer wil daten als hij terug is in februari. Maar omdat we wel bijna elke week wat contact hebben, twijfel ik enorm.

Als ik het vertel, ben ik eerlijk en stel dat het uitkomt heb ik liever dat hij het van mijzelf weet. De redenen om het niet te vertellen is omdat we scharrels waren (we waren z'n 2/3 maand elke week aan het daten) en hebben besloten om elkaar vrij te laten, daarnaast weet ik niet duidelijk van hem wat hij van mij wil, hij heeft bijvoorbeeld nog nooit gezegd dat hij me mist o.i.d. dus ik zit er aan te twijfelen om het te vertellen wanneer hij weer terug is en vraagt om weer af te spreken.

Wat denken jullie?
Gewoon trio met z'n broer voorstellen. ^O^
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_174940245
Niks zeggen, jullie hebben elkaar toch vrij gelaten? Als hij er naar vraagt zou ik het wel vertellen. Denk je nou echt dat hij jou op voorhand gaat vertellen als hij daar in AustraliŽ ligt te krikken? En ja, natuurlijk ligt hij daar in Australie te krikken!

Ik heb 7 jaar een relatie gehad met een toenmalige scharrel van mn broer, kan prima. Maar ja het is wel akward!
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
  woensdag 8 november 2017 @ 13:03:43 #99
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174940344
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 12:58 schreef craftyvirus het volgende:
Niks zeggen, jullie hebben elkaar toch vrij gelaten? Als hij er naar vraagt zou ik het wel vertellen. Denk je nou echt dat hij jou op voorhand gaat vertellen als hij daar in AustraliŽ ligt te krikken? En ja, natuurlijk ligt hij daar in Australie te krikken!

Ik heb 7 jaar een relatie gehad met een toenmalige scharrel van mn broer, kan prima. Maar ja het is wel akward!
Je kan ook gewoon wat eigenwaarde en zelfrespect creŽren. Zo veel vrouwen in de wereld en dan kies je voor zulken :') apart.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_174941328
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:03 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon wat eigenwaarde en zelfrespect creŽren. Zo veel vrouwen in de wereld en dan kies je voor zulken :') apart.
Op zich begrijp ik je opmerking. Alleen kwamen we er na 1 maand pas achter dat mijn broer haar ook kende en andersom ;-)
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')