abonnement Unibet Coolblue
pi_174779489
Hoi allemaal,

Sinds 3 maanden zit een scharrel van mij in Australie. We hebben besloten toen hij weg ging, dat we gewoon vrij waren. Een paar weken geleden heb ik dus sex gehad met zijn broer. Slaat werkelijk nergens op, maar ik was ontzettend dronken en we kamen elkaar tegen in de kroeg.
Nu heb ik nog wel contact met mijn scharrel, het is niet dat we opelijk uitspreken dat we elkaar missen, maar er is nog wel gewoon normaal contact.

Nu knaagt het echt aan me om het te vertellen omdat ik gewoon eerlijk tegen hem wil zijn en ik het zo slecht van mezelf vindt. Zijn broer heeft gewoon letterlijk misbruik van de situatie gemaakt, maar daarentegen is het wel mijn eigen schuld omdat ik zo dronken was. Zijn broer wil dat ik het niet vertel (uiteraard...).

Ik zit nu sterk in dubio, want ik weet niet of mijn scharrel nog wel weer wil daten als hij terug is in februari. Maar omdat we wel bijna elke week wat contact hebben, twijfel ik enorm.

Als ik het vertel, ben ik eerlijk en stel dat het uitkomt heb ik liever dat hij het van mijzelf weet. De redenen om het niet te vertellen is omdat we scharrels waren (we waren z'n 2/3 maand elke week aan het daten) en hebben besloten om elkaar vrij te laten, daarnaast weet ik niet duidelijk van hem wat hij van mij wil, hij heeft bijvoorbeeld nog nooit gezegd dat hij me mist o.i.d. dus ik zit er aan te twijfelen om het te vertellen wanneer hij weer terug is en vraagt om weer af te spreken.

Wat denken jullie?
pi_174779514
Met zijn broer is onvergeeflijk.
Ik zou niks zeggen en ze allebei met rust laten verder.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:27:40 #3
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_174779545
Gewoon je muil houden. Spreken zilver, zwijgen goud, ditdat.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_174779546
Misschien kan je jezelf terugtrekken zonder expliciet de reden aan te geven? Aangeven dat het voor jou niet meer mogelijk is om nog langer contact te hebben?

Dat zou ik denk ik zelf de meest chique manier vinden.
Somebody that I used to know
pi_174779635
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 14:24 schreef berlin22 het volgende:

Wat denken jullie?
IK denk niks, maar wat wil en verwacht je te bereiken?

Was het een gezamelijke afspraak ekaar voor die periode dat hij op reis was vrij te laten, die ook van beide zijdes kwam of was het vooral ee afspraak die hij stelde en waar jij met tegenzin mee akoord ging en eigenlijk mee zit....?

Op mij komt het over als een beetje een relationele zelfmoord... vanaf het moment dat jij verteld dat je sex met zijn broer gehad hebt, is het vermoedelijk voor hem geheel over en wil hij niks meer met je, maar jij kunt wel zeggen dat binnen jullie afspraak dit geen 'verboden handeling' was en jij je aan de 'deal' die hij vermoedelijk gesteld heeft, gehouden hebt.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_174779712
Gewoon mond over houden en als ie terug alleen opnoemen als het ter sprake komt. Per slot van rekening zouden jullie elkaar vrij houden. reken maar niet dat hij elke flirt met jou gaat bespreken.

Als ie terug komt moet je toch nog maar zien of de vonk er nog is. Van beide kanten.
pi_174779877
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 14:24 schreef berlin22 het volgende:
Wat denken jullie?
Ik denk dat je een gigantische kut bent en dat hij veel beter kan krijgen dan een snol die met zijn broer het bed in duikt.
"Ja, maar ik was dronken boehoehoe" rot toch op zeg. En dan die broer nog de schuld geven ook. :r
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:45:58 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174779905
Dus omdat jij zo dronken was is het jouw eigen schuld dat die broer misbruik van de situatie maakte?

Neen!

Waarom zou je trouwens niks zeggen omdat die broer dat vraagt? Alsof je die broer iets verplicht bent.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:53:01 #9
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_174780040
Het zal wel aan mijn leeftijd liggen, maar ik dacht dat scharrel nog onder het niveau van fwb zat. Je ben hem toch niets verschuldigd? Ik zou niets zeggen. Hooguit als hij er naar zou vragen.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_174780044
Oh, zijn broer heeft het hem sowieso verteld.. maak je geen zorgen. Als ik hem was zou ik van je walgen, en je vierkant uitlachen wanneer je me zou vragen wanneer de volgende date komt. Als ik saddistisch zou zijn, dan zou ik misbruik van je maken en als ik dat niet zou zijn, dan zou ik zeggen dat je een onverantwoordelijk en respectloos mens bent vol met excuses en dat ik geen contact meer met je wil omdat ik mijn tijd en energie beter kan besteden. :W Jezus, met zijn broer nogwel.. :|W
  Spellchecker dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:54:54 #11
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_174780132
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 14:44 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik denk dat je een gigantische kut bent en dat hij veel beter kan krijgen dan een snol die met zijn broer het bed in duikt.
"Ja, maar ik was dronken boehoehoe" rot toch op zeg. En dan die broer nog de schuld geven ook. :r
That escalated quickly :D
pi_174780160
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 14:57 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
That escalated quickly :D
TS liet het escaleren door een slet te zijn.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:59:03 #14
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_174780168
Kansloos om nog wat met die knul te willen. Destructieve actie dit.
pi_174780217
Hahaha met zijn broer ook echt. Ongelofelijk wat een figuur ben jij. En die broer trouwens ook.

Wat je ook doet, met deze relatie verder gaan heeft geen zin. Toekomst heeft het niet meer.
pi_174780268
Weer iemand die het alcohol excuus gebruikt om het eigen falen te maskeren. Alcohol of niet, je doet het toch echt helemaal zelf.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:12:49 #17
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_174780486
De eerste vraag is of je zelf nog wat met je scharrel zou willen.

Zo niet is het heel makkelijk: dan gewoon laten, je bent niets tot hem verplicht. Ik zou het 'normale' contact wat je nu hebt laten doodbloeden.

Wil je zelf wel nog wat dan zou ik eerst ook afwachten hoe hij er nu verder in staat. Als hij er verder niet meer op zit te wachten is het ook zonde om de beerput open te trekken. Maar stel dat hij wel weer verder wil dan zit er niets anders op dan face-to-face dit te bekennen.
Dat is dan een heel nare pleister, maar dit niet vertellen leidt sowieso tot een scheve en (mijns inziens) hopeloze relatie.

Maar tot het zover is zou ik even heel goed in de spiegel kijken waar je zelf nu mee bezig bent. Ongeacht of je je nu in deze relatie stort of in een andere, dit lijkt me geen wenselijk gedrag naar je toekomstige relaties toe. Minder drinken dus.
pi_174780569
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 15:12 schreef Jovatov het volgende:
De eerste vraag is of je zelf nog wat met je scharrel zou willen.

Zo niet is het heel makkelijk: dan gewoon laten, je bent niets tot hem verplicht. Ik zou het 'normale' contact wat je nu hebt laten doodbloeden.

Wil je zelf wel nog wat dan zou ik eerst ook afwachten hoe hij er nu verder in staat. Als hij er verder niet meer op zit te wachten is het ook zonde om de beerput open te trekken. Maar stel dat hij wel weer verder wil dan zit er niets anders op dan face-to-face dit te bekennen.
Dat is dan een heel nare pleister, maar dit niet vertellen leidt sowieso tot een scheve en (mijns inziens) hopeloze relatie.

Maar tot het zover is zou ik even heel goed in de spiegel kijken waar je zelf nu mee bezig bent. Ongeacht of je je nu in deze relatie stort of in een andere, dit lijkt me geen wenselijk gedrag naar je toekomstige relaties toe. Minder drinken dus.
Ja klopt, het is ongelofelijk, heb er zoveel spijt van.

Als dit niet zo was gelopen, had ik graag wanneer hij weer terug was, het weer willen proberen. Maar inderdaad straks vertel ik het en heeft hij allang iemand anders ontmoet. En zou niet weten hoe ik dit moet gaan vertellen. Misschien moet ik inderdaad maar aangeven dat ik geen contact meer wil hebben.
pi_174780604
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 15:16 schreef berlin22 het volgende:

[..]

Ja klopt, het is ongelofelijk, heb er zoveel spijt van.

Als dit niet zo was gelopen, had ik graag wanneer hij weer terug was, het weer willen proberen. Maar inderdaad straks vertel ik het en heeft hij allang iemand anders ontmoet. En zou niet weten hoe ik dit moet gaan vertellen. Misschien moet ik inderdaad maar aangeven dat ik geen contact meer wil hebben.
Ook als ie je zus had geneukt?
pi_174780770
Metoo#
Hey
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:26:40 #21
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_174780783
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 15:16 schreef berlin22 het volgende:

[..]

Ja klopt, het is ongelofelijk, heb er zoveel spijt van.

Het is inderdaad ongelofelijk.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:31:49 #22
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_174780856
Nou ja, jullie hadden de afspraak gemaakt dat jullie ''vrij'' waren om met anderen naar bed te gaan. Dus als je puur die afspraak meeneemt..dan heb je niks fout gedaan. Hij zal daar ook wel wat gedaan hebben gok ik. Toen jullie die afspraak maakten, hebben jullie toen ook afgesproken dat je elkaar zou vertellen met wie je dingen hebt gedaan?

Anyway, los van die afspraak......zijn broer?! Kon je echt niet iemand anders vinden? Als er al hoop was op een serieuze monogame relatie in de toekomst dan heb je die ook meteen opgeblazen. Well done! *O* Want als je echt iets serieus begint....zoiets komt altijd uit. Altijd. Helemaal als het z'n broer is :+
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Spellchecker dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:32:37 #23
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_174780865
En dan maar hopen dat broer zijn mond niet voorbij praat ...
pi_174780875
quote:
13s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 15:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nou ja, jullie hadden de afspraak gemaakt dat jullie ''vrij'' waren om met anderen naar bed te gaan. Dus als je puur die afspraak meeneemt..dan heb je niks fout gedaan. Hij zal daar ook wel wat gedaan hebben gok ik. Toen jullie die afspraak maakten, hebben jullie toen ook afgesproken dat je elkaar zou vertellen met wie je dingen hebt gedaan?

Anyway, los van die afspraak......zijn broer?! Kon je echt niet iemand anders vinden? Als er al hoop was op een serieuze monogame relatie in de toekomst dan heb je die ook meteen opgeblazen. Well done! *O* Want als je echt iets serieus begint....zoiets komt altijd uit. Altijd. Helemaal als het z'n broer is :+
Nooit overgehad, alleen dat we elkaar gewoon laten gaan en niet moesten weer houden.

Hij heeft totaal geen goede relatie met zijn broer, dus die houdt z'n mond wel..
pi_174780908
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 15:33 schreef berlin22 het volgende:

[..]

Nooit overgehad, alleen dat we elkaar gewoon laten gaan en niet moesten weer houden.

Hij heeft totaal geen goede relatie met zijn broer, dus die houdt z'n mond wel..
Dan is het wel heel laag bij de grond van jou uit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')