abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 november 2017 @ 22:33:02 #51
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_174912993
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 20:24 schreef Zocalo het volgende:
Hoe hebben jullie je team samengesteld? Een vaste elf, waarbij je de wissels sporadisch gebruikt? Of een volwaardige selectie met topspelers van 22 man?

Ik heb nu twee teams, dus 22 spelers die ik kan gebruiken. Maar ik zou het ook in de breedte iets af kunnen zwakken om het in de basis aan te sterken. Alleen ik wil ook niet elke keer fitness kaarten kopen om ze fit te houden.
Ik heb zelf twee redelijk gelijkwaardige elftallen die ik om en om speel. En daarachter nog wat materiaal voor blessures.
Life is what you make it.
  maandag 6 november 2017 @ 23:37:41 #52
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_174914123
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 15:33 schreef bjanaan het volgende:

[..]

Perisic moet je op CAM zetten daar is die echt een beast!
Beter dan in de spits ja? Dat was mijn oorspronkelijke plan, misschien moet ik hem uitproberen in de spits en als CAM!
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 7 november 2017 @ 10:25:41 #53
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_174917597
Ik heb zo'n 115k en aangezien ik ga stoppen met FUT en FIFA wil ik toch nog iets leuks doen met die coins.
Iemand een idee ?
Wellicht alleen pakketjes openen en kijken of ik er nog iets uit kan halen of een zo groot mogelijk kutteam kopen en lekker trollen ?
Of gewoon draften ?

Suggesties zijn welkom :)

De reden dat ik er mee kap:

Ik speelde laats een andere game en merkte gewoon echt dat dat gewoon echt veel leuker en ontspannender is.

Wellicht dat ik nog wel gewoon carriere of online seasons blijf doen maar 100 % zeker geen FUT meer.
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  dinsdag 7 november 2017 @ 11:20:25 #54
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_174918492
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 10:25 schreef Dopekoe het volgende:
Ik heb zo'n 115k en aangezien ik ga stoppen met FUT en FIFA wil ik toch nog iets leuks doen met die coins.
Iemand een idee ?
Wellicht alleen pakketjes openen en kijken of ik er nog iets uit kan halen of een zo groot mogelijk kutteam kopen en lekker trollen ?
Of gewoon draften ?

Suggesties zijn welkom :)

De reden dat ik er mee kap:

Ik speelde laats een andere game en merkte gewoon echt dat dat gewoon echt veel leuker en ontspannender is.

Wellicht dat ik nog wel gewoon carriere of online seasons blijf doen maar 100 % zeker geen FUT meer.
Groot gelijk heb je! Als je er echt helemaal geen plezier aan beleeft kun je er beter mee stoppen :)

Ik zou je 115k in OTW Kessie of OTW Traore stoppen. Grote kans dat die 60-70k waard zijn in de wintertransfer periode, mocht je toch weer zin in FUT krijgen heb je 600-700k :+
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 7 november 2017 @ 11:40:35 #55
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_174918860
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:20 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Groot gelijk heb je! Als je er echt helemaal geen plezier aan beleeft kun je er beter mee stoppen :)

Ik zou je 115k in OTW Kessie of OTW Traore stoppen. Grote kans dat die 60-70k waard zijn in de wintertransfer periode, mocht je toch weer zin in FUT krijgen heb je 600-700k :+
Ik probeer m'n Fifa zelfs te verkopen of te ruilen via MP. Heb gelukkig nog 10-tallen andere games die weer aandacht gaan krijgen :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_174920590
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 10:25 schreef Dopekoe het volgende:
Ik heb zo'n 115k en aangezien ik ga stoppen met FUT en FIFA wil ik toch nog iets leuks doen met die coins.
Iemand een idee ?
Wellicht alleen pakketjes openen en kijken of ik er nog iets uit kan halen of een zo groot mogelijk kutteam kopen en lekker trollen ?
Of gewoon draften ?

Suggesties zijn welkom :)

De reden dat ik er mee kap:

Ik speelde laats een andere game en merkte gewoon echt dat dat gewoon echt veel leuker en ontspannender is.

Wellicht dat ik nog wel gewoon carriere of online seasons blijf doen maar 100 % zeker geen FUT meer.
Alles verkopen dan gouden spelers upgrade packs doen.
pi_174921033
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 20:24 schreef Zocalo het volgende:
Hoe hebben jullie je team samengesteld? Een vaste elf, waarbij je de wissels sporadisch gebruikt? Of een volwaardige selectie met topspelers van 22 man?

Ik heb nu twee teams, dus 22 spelers die ik kan gebruiken. Maar ik zou het ook in de breedte iets af kunnen zwakken om het in de basis aan te sterken. Alleen ik wil ook niet elke keer fitness kaarten kopen om ze fit te houden.
Heb zelf 1 heerlijk team die ik speel. Als ik hiernaast een team ga bouwen merk ik toch dat ik verlang naar de kwaliteiten van mijn a-team.

Heb verder ruim 30 team fitness cards door alle SBC's die ik heb gedaan dus daarin heb ik nooit te kort.
pi_174921043
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 10:25 schreef Dopekoe het volgende:
Ik heb zo'n 115k en aangezien ik ga stoppen met FUT en FIFA wil ik toch nog iets leuks doen met die coins.
Iemand een idee ?
Wellicht alleen pakketjes openen en kijken of ik er nog iets uit kan halen of een zo groot mogelijk kutteam kopen en lekker trollen ?
Of gewoon draften ?

Suggesties zijn welkom :)

De reden dat ik er mee kap:

Ik speelde laats een andere game en merkte gewoon echt dat dat gewoon echt veel leuker en ontspannender is.

Wellicht dat ik nog wel gewoon carriere of online seasons blijf doen maar 100 % zeker geen FUT meer.
Ik zou draft doen, maar komt omdat ik dit zelf een leuke modus vind. Packs opsparen en daarna allemaal openen en herhalen :P
  dinsdag 7 november 2017 @ 15:14:07 #59
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_174922902
Zucht....

Als je van je coins afwilt moet je geen silver player packs kopen _O-
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  dinsdag 7 november 2017 @ 16:24:05 #60
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_174924084
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 15:14 schreef Dopekoe het volgende:
Zucht....

Als je van je coins afwilt moet je geen silver player packs kopen _O-
Crap, nu pack ik Kroos....

Beetje laat |:(
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  dinsdag 7 november 2017 @ 23:34:35 #61
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_174934112
heb weer een bericht van ea gekregen:

Hello, Thanks for waiting while we investigate your query about FIFA. After we have reviewed your case, we will update you as soon as possible.

nog steeds niks dus... pc forum staat vol met mensen die uit het niks gebanned zijn. veelal vanwege spelen in squad battles. laat ik nou net toevallig de week dat ik gebanned werd squad battles op legendary ipv proffesional hebben gespeeld. en omdat ik daar ineens op dat niveau ook won zullen ze ongetwijfeld gedacht hebben dat ik cheatte :') :') :')
  woensdag 8 november 2017 @ 14:46:16 #62
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_174942056
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:34 schreef lesleyyb het volgende:
heb weer een bericht van ea gekregen:

Hello, Thanks for waiting while we investigate your query about FIFA. After we have reviewed your case, we will update you as soon as possible.

nog steeds niks dus... pc forum staat vol met mensen die uit het niks gebanned zijn. veelal vanwege spelen in squad battles. laat ik nou net toevallig de week dat ik gebanned werd squad battles op legendary ipv proffesional hebben gespeeld. en omdat ik daar ineens op dat niveau ook won zullen ze ongetwijfeld gedacht hebben dat ik cheatte :') :') :')
Dat is wel echt kut.

Ik ben echt even klaar ermee. Heb vandaag wat potjes gespeeld en eigenlijk geen enkel potje wat ik leuk vond. Telkens maar weer houterig gekut, verdedigers die uit het centrum wegrennen bij een tegenaanval en of je nu tegen de ai of een ander persoon speelt, er wordt gewoon beslist op welk moment jouw spelers geen enkele kracht meer in een passje kunnen stoppen.
Zat al twee potjes alleen nog maar te vloeken. Dan is het wel klaar...
Life is what you make it.
  donderdag 9 november 2017 @ 08:50:06 #63
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_174954533
quote:
2s.gif Op woensdag 8 november 2017 14:46 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Dat is wel echt kut.

Ik ben echt even klaar ermee. Heb vandaag wat potjes gespeeld en eigenlijk geen enkel potje wat ik leuk vond. Telkens maar weer houterig gekut, verdedigers die uit het centrum wegrennen bij een tegenaanval en of je nu tegen de ai of een ander persoon speelt, er wordt gewoon beslist op welk moment jouw spelers geen enkele kracht meer in een passje kunnen stoppen.
Zat al twee potjes alleen nog maar te vloeken. Dan is het wel klaar...
Das exact de reden dat ik fifa heb ingeruild op MP tegen No mans sky, Fall out 4 EN Destiny 2 :)

3 games voor 1, goede deal al zeg ik het zelf :)

Vandaag krijg ik ze binnen en gisteravond maar eens begonnen aan MGSV :)

Had er al vanaf minuut 1 meer plezier in dat elke avond Fifa :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  donderdag 9 november 2017 @ 10:49:47 #64
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_174956121
heb alles in de verkoop gegooid en ga nog 1x mijn team wijzigen
heb het wel gehad dit jaar. mijn inziens de slechtste FIFA sinds 14.

zelfs het traden is dit jaar kut, wegens de grote aantal players etc.
  donderdag 9 november 2017 @ 15:29:04 #65
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_174961278
nou de ontknoping is gekomen hoor: geeft ea toe dat ze een fout hebben gemaakt en heffen ze mijn ban op? (haha grappig ea maakt nooit fouten) of komen ze met een bullshit verhaal en houden ze de ban in stand? het antwoord is: HET LAATSTE!!!

Hallo, Bedankt dat je contact hebt opgenomen met betrekking tot de maatregelen op je account. We hebben je bericht ontvangen en hebben een volledig onderzoek afgerond op je account. Nadat we jouw case hebben onderzocht zijn we tot de conclusie gekomen dat we de correcte actie hebben ondernomen in overeenstemming met EA beleid en procedures. Wat dit betekend We hebben bevestigd dat je account heeft valsgespeeld in FIFA 18 matches. Daarom hebben we besloten de blokkades niet van je FIFA account te verwijderen. Je bent in overtreding van ons regels (https://www.ea.com/terms-of-service#section6) als je: • Externe tools en/of software gebruikt • Ongevraagde informatie verstuurd naar EA servers • In-game exploitaties uitvoert • Glitches of bugs misbruikt


maar meteen weer in de mail gestapt en een volledige verklaring geëist wáár ik exact van beschuldigd wordt en het bewijs wat ze daarvoor hebben, en maar even aangekaart dat ik niet de enige ben aangezien hun forums vol staat met mensen met hetzelfde probleem. weet iig wel dat ea met stipt het meest ridicule bedrijf op deze planeet is.

[ Bericht 13% gewijzigd door lesleyyb op 09-11-2017 15:49:02 ]
  donderdag 9 november 2017 @ 16:08:24 #66
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_174962167
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:29 schreef lesleyyb het volgende:
nou de ontknoping is gekomen hoor: geeft ea toe dat ze een fout hebben gemaakt en heffen ze mijn ban op? (haha grappig ea maakt nooit fouten) of komen ze met een bullshit verhaal en houden ze de ban in stand? het antwoord is: HET LAATSTE!!!

Hallo, Bedankt dat je contact hebt opgenomen met betrekking tot de maatregelen op je account. We hebben je bericht ontvangen en hebben een volledig onderzoek afgerond op je account. Nadat we jouw case hebben onderzocht zijn we tot de conclusie gekomen dat we de correcte actie hebben ondernomen in overeenstemming met EA beleid en procedures. Wat dit betekend We hebben bevestigd dat je account heeft valsgespeeld in FIFA 18 matches. Daarom hebben we besloten de blokkades niet van je FIFA account te verwijderen. Je bent in overtreding van ons regels (https://www.ea.com/terms-of-service#section6) als je: • Externe tools en/of software gebruikt • Ongevraagde informatie verstuurd naar EA servers • In-game exploitaties uitvoert • Glitches of bugs misbruikt

maar meteen weer in de mail gestapt en een volledige verklaring geëist wáár ik exact van beschuldigd wordt en het bewijs wat ze daarvoor hebben, en maar even aangekaart dat ik niet de enige ben aangezien hun forums vol staat met mensen met hetzelfde probleem. weet iig wel dat ea met stipt het meest ridicule bedrijf op deze planeet is.
Kan je niet gewoon een nieuw account aanmaken en opnieuw beginnen ?
of heb je er veel geld in zitten ?

Als je er veel geld in hebt zitten zou je dat ook al bewijs kunnen aanvoeren dat je netjes fifa points hebt gekocht.

Als je er geen geld in hebt zitten dan zou ik zeggen: Lekker opnieuw beginnen want ik denk niet dat je veel kans maakt om EA te overtuigen je account te unbannen.
Of verkoop je Fifa als je hem fysiek hebt gekocht en ga lekker een game doen waar je wel lol in kunt hebben :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  donderdag 9 november 2017 @ 16:14:01 #67
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_174962266
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:08 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Kan je niet gewoon een nieuw account aanmaken en opnieuw beginnen ?
of heb je er veel geld in zitten ?

Als je er veel geld in hebt zitten zou je dat ook al bewijs kunnen aanvoeren dat je netjes fifa points hebt gekocht. zit nu maar in een live chat op zoek naar gerechtigheid, en in tegenstelling tot hun kan ik mijn punten wel bewijzen

Als je er geen geld in hebt zitten dan zou ik zeggen: Lekker opnieuw beginnen want ik denk niet dat je veel kans maakt om EA te overtuigen je account te unbannen.
Of verkoop je Fifa als je hem fysiek hebt gekocht en ga lekker een game doen waar je wel lol in kunt hebben :)
op pc werkt dat toch anders dan op console, zou ik een compleet nieuwe game moeten kopen en daar pas ik voor, en daarnaast heb ik er redelijk wat geld in zitten
  donderdag 9 november 2017 @ 16:17:53 #68
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_174962340
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:14 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

op pc werkt dat toch anders dan op console, zou ik een compleet nieuwe game moeten kopen en daar pas ik voor, en daarnaast heb ik er redelijk wat geld in zitten
Aj, dat is kut. Maar je moet middels transacties kunnen tonen dat je er geld in hebt zitten. Dat zou je standpunt kracht moeten kunnen bijzetten.
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  donderdag 9 november 2017 @ 16:18:18 #69
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_174962350
Holyshit. Wat onredelijk. Ik zou echt gek worden :D
  donderdag 9 november 2017 @ 16:20:11 #70
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_174962383
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:18 schreef fetX het volgende:
Holyshit. Wat onredelijk. Ik zou echt gek worden :D
laten we zeggen dat degene die mij nu in de live chat heeft het ook erg lastig gaat krijgen ;)
  donderdag 9 november 2017 @ 16:21:19 #71
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_174962404
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:17 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Aj, dat is kut. Maar je moet middels transacties kunnen tonen dat je er geld in hebt zitten. Dat zou je standpunt kracht moeten kunnen bijzetten.
via origin kan je je complete bestelgeschiedenis nakijken, dus die heb ik wel
  donderdag 9 november 2017 @ 16:22:09 #72
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_174962419
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:20 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

laten we zeggen dat degene die mij nu in de live chat heeft het ook erg lastig gaat krijgen ;)
Ja en volledig terecht
  donderdag 9 november 2017 @ 16:22:19 #73
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_174962426
Ik blijf het herhalen. Ik ben echt blij met het feit dat ik geen Fifa meer heb :)

Scheelt heel veel frustraties, een game spelen moet wel leuk blijven :)

Kan je nu alleen geen FUT spelen of helemaal niets ?
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  donderdag 9 november 2017 @ 16:26:44 #74
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_174962495
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:22 schreef Dopekoe het volgende:
Ik blijf het herhalen. Ik ben echt blij met het feit dat ik geen Fifa meer heb :)

Scheelt heel veel frustraties, een game spelen moet wel leuk blijven :)

Kan je nu alleen geen FUT spelen of helemaal niets ?
helemaal niks online, geen fut, pro clubs oid. en aangezien career mode nog steeds broken is heb ik dus feitelijk niks
pi_174962890
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:22 schreef Dopekoe het volgende:
Ik blijf het herhalen. Ik ben echt blij met het feit dat ik geen Fifa meer heb :)

Scheelt heel veel frustraties, een game spelen moet wel leuk blijven :)
Het is dan uberhaupt ook geen game om uren achter elkaar te spelen of 50+ wedstrijden in een week te spelen, vind ik. Tel daar de slechte gameplay bij op en je bent er snel klaar mee inderdaad.

Ik nog niet overigens, maar Squad Battles laat ik vanaf nu grotendeels links liggen omdat het vooral frustreert en Weekend League snap ik helemaal niet dat mensen dat doen. Gewoon online (het liefst tegen vrienden) is het leukst.

Mijn team is nu ook wel bijna af. Mbappe is mijn duurste speler, duurder gaat me ook niet meer lukken. Geen zin om er nog meer tijd in te steken dan ik al gedaan heb.
  donderdag 9 november 2017 @ 16:53:30 #76
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_174962947
nou, na 1 uur in een live chat alles uitgelegd te hebben is me toegezegd dat er nog eens naar gekeken wordt en dat ik een gedetaileerd verslag krijg van de bevindingen, heb de chat log wel even bewaard als bewijs voor als ik het nog een keer nodig heb.
heb er ook maar even bij vermeld dat het enige wat gezien kon worden als cheaten was dat ik de rewards voor 65e in de wereld kreeg in squad battles terwijl ik punten voor brons 2 ofzo had, maar dat ik in de veronderstelling was dat dit een fout van ea's kant was. als het systeem dat als cheaten heeft gezien zou dat wel heel unlucky zijn :D
  donderdag 9 november 2017 @ 17:13:53 #77
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_174963310
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:53 schreef lesleyyb het volgende:
nou, na 1 uur in een live chat alles uitgelegd te hebben is me toegezegd dat er nog eens naar gekeken wordt en dat ik een gedetaileerd verslag krijg van de bevindingen, heb de chat log wel even bewaard als bewijs voor als ik het nog een keer nodig heb.
heb er ook maar even bij vermeld dat het enige wat gezien kon worden als cheaten was dat ik de rewards voor 65e in de wereld kreeg in squad battles terwijl ik punten voor brons 2 ofzo had, maar dat ik in de veronderstelling was dat dit een fout van ea's kant was. als het systeem dat als cheaten heeft gezien zou dat wel heel unlucky zijn :D
Ze konden niet aangeven waar je nou concreet van beschuldigd wordt? Vage shitzooi zeg!
Life is what you make it.
pi_174963404
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:53 schreef lesleyyb het volgende:
nou, na 1 uur in een live chat alles uitgelegd te hebben is me toegezegd dat er nog eens naar gekeken wordt en dat ik een gedetaileerd verslag krijg van de bevindingen, heb de chat log wel even bewaard als bewijs voor als ik het nog een keer nodig heb.
heb er ook maar even bij vermeld dat het enige wat gezien kon worden als cheaten was dat ik de rewards voor 65e in de wereld kreeg in squad battles terwijl ik punten voor brons 2 ofzo had, maar dat ik in de veronderstelling was dat dit een fout van ea's kant was. als het systeem dat als cheaten heeft gezien zou dat wel heel unlucky zijn :D
Die chat mannetjes geven je in alles gelijk todat je een mail van EA krijgt dat je account gewoon geband blijft.
  donderdag 9 november 2017 @ 17:31:31 #79
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_174963620
Bespaar je de moeite en kap er gewoon mee. EA geeft jou toch nooit gelijk.
pi_174964039
Gister even 93 otw traores geshift voor 40k
pi_174964674
Dit hele spel slaat nergens op. Alle laatste potjes gaat de passing helemaal fout en mijn spelers reageren nergens meer op. Vorig jaar divisie 1 online en nu wordt ik echt potten op rij afgemaakt. Keihard. Belachelijk. Ik paas naar links en hij speelt hem doodleuk naar rechts. Niet tackelen en niet goed overschakelen.... hoe kan dit nou
pi_174964694
Ik heb een voorbeeldfilmpje van wat ik bedoel, hoe kan ik die uploaden?
pi_174964734
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 18:41 schreef Afhaalchinees het volgende:
Dit hele spel slaat nergens op. Alle laatste potjes gaat de passing helemaal fout en mijn spelers reageren nergens meer op. Vorig jaar divisie 1 online en nu wordt ik echt potten op rij afgemaakt. Keihard. Belachelijk. Ik paas naar links en hij speelt hem doodleuk naar rechts. Niet tackelen en niet goed overschakelen.... hoe kan dit nou
heb ik ook sinds die een na laatste update is t spel echt verneukt
:]
  donderdag 9 november 2017 @ 19:50:30 #84
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_174966313
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 17:13 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Ze konden niet aangeven waar je nou concreet van beschuldigd wordt? Vage shitzooi zeg!
zei zo van, als je iemand van cheaten beschuldigt moet je daar toch bewijs van kunnen leveren, als je eerst iemand beschuldigt, hem dan banned, en dan pas onderzoek gaat doen of het legitiem is is er iets goed mis met je systeem, maar daar werden geen uitspraken over gedaan
  donderdag 9 november 2017 @ 19:51:36 #85
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_174966356
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 17:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bespaar je de moeite en kap er gewoon mee. EA geeft jou toch nooit gelijk.
nou ik zie op de forums dat mensen zowaar hun account terugkrijgen met de boodschap dat er een fout was gemaakt, dus het kan wel
  donderdag 9 november 2017 @ 21:39:15 #86
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_174969498
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 18:41 schreef Afhaalchinees het volgende:
Dit hele spel slaat nergens op. Alle laatste potjes gaat de passing helemaal fout en mijn spelers reageren nergens meer op. Vorig jaar divisie 1 online en nu wordt ik echt potten op rij afgemaakt. Keihard. Belachelijk. Ik paas naar links en hij speelt hem doodleuk naar rechts. Niet tackelen en niet goed overschakelen.... hoe kan dit nou
Ik ken het. Zo vaak wordt niet de pass gegeven die ik wilde. Heel frustrerend.

Daarnaast kom ik vaak snel op voorsprong, maar vanaf dat moment lijkt het alsof mijn spelers helemaal niets meer kunnen. Passing, schieten, aannames gaan allemaal fout. En oja, de keeper van de tegenstander speelt vanaf dat moment een wereldpot, totdat zij op voorsprong komen. Het voelt soms alsof het gescript is.
pi_174969610
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 19:51 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

nou ik zie op de forums dat mensen zowaar hun account terugkrijgen met de boodschap dat er een fout was gemaakt, dus het kan wel
Blijf vragen of ze je probleem doorsturen naar een specialist elke x weer. Blijf ook zeggen dat je 100% zeker weet dat het kan enzo. Anders doen ze vrij weinig.
pi_174970377
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:39 schreef fetX het volgende:

[..] Het voelt soms alsof het gescript is.
Ze hebben toch al eens aangegeven dat dit zelfs (deels) zo is 'om het spel spannender te maken'?

Daarom vind ik Squad Battles niet leuk meer. Kom je 2-0 voor? Reken maar dat er daarna via een tiki-taka aanval vanuit het niets gelijk gemaakt wordt. Kom je 2-0 achter? Je eerst volgende schot gaat er opeens wel in. Om maar te zwijgen over het aantal keren dat sinds de laatste update de lat geraakt wordt.

Online is het ook zo, maar een stuk minder voor mijn gevoel, omdat je dan in ieder geval tegen iemand anders speelt.
  donderdag 9 november 2017 @ 22:16:42 #89
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_174970547
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:10 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Ze hebben toch al eens aangegeven dat dit zelfs (deels) zo is 'om het spel spannender te maken'?

Daarom vind ik Squad Battles niet leuk meer. Kom je 2-0 voor? Reken maar dat er daarna via een tiki-taka aanval vanuit het niets gelijk gemaakt wordt. Kom je 2-0 achter? Je eerst volgende schot gaat er opeens wel in. Om maar te zwijgen over het aantal keren dat sinds de laatste update de lat geraakt wordt.

Online is het ook zo, maar een stuk minder voor mijn gevoel, omdat je dan in ieder geval tegen iemand anders speelt.
Oh hebben ze dat aangegeven ja? Geen idee, maar vind ik wel een kwalijke zaak.

Offline is het inderdaad erger dan online, maar toch merk ik het online ook. Wel jammer, want dan gaat het dus een stuk minder om skill.
pi_174977994
ik heb trouwens wel al sinds dag 1 het gevoel dat de teams een stuk sterker zijn dan vorig jaar ? ook in de hoge divisies zitten mensen met behoorlijk dikke/dure teams..

komt dit door squad battles ?

Ik speel (te) weinig en zit pas in div 6... maar vorig jaar stoomde ik gelijk door naar 3 vanwaar het pas moeilijker werd
pi_174978839
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:05 schreef realbase het volgende:
ik heb trouwens wel al sinds dag 1 het gevoel dat de teams een stuk sterker zijn dan vorig jaar ? ook in de hoge divisies zitten mensen met behoorlijk dikke/dure teams..

komt dit door squad battles ?

Ik speel (te) weinig en zit pas in div 6... maar vorig jaar stoomde ik gelijk door naar 3 vanwaar het pas moeilijker werd
door squad battles en de dagelijkse/wekelijkse missies zitten er denk ik veel meer packs en coins in t spel.
:]
pi_174980620
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:01 schreef wootahH het volgende:

[..]

door squad battles en de dagelijkse/wekelijkse missies zitten er denk ik veel meer packs en coins in t spel.
En de market is veel eerder gecrasht dit jaar.
pi_174981169
Dat is het voordeel van de Nintendo FUT markt, er crashed niets.

Nadeel is dat de markt veel te klein is en dat heel erg veel spelers extinct zijn :') Of onevenredig duur.

Heb al wel heel erg veel leuke deals gesnipped.
pi_174981802
Koop effe mijn Deco voor BIN. Goedkoopste op de markt van de PS4.
Ik wil baby Crespo halen.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2017 15:40:49 ]
  vrijdag 10 november 2017 @ 17:30:51 #95
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_174983945
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 november 2017 15:33 schreef Typisch het volgende:
Koop effe mijn Deco voor BIN. Goedkoopste op de markt van de PS4.
Ik wil baby Crespo halen.

is die een beetje goed? ik ga zodra ik mijn account terug krijg denk ik voor een versie van hernandez, was echt een god voor me toen ik hem in draft mocht gebruiken
pi_174984071
Lol zojuist een IF Alcacer gebinned voor 150k die gast zal wel zuur zijn
  vrijdag 10 november 2017 @ 17:50:38 #97
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_174984367
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 17:36 schreef Apekoek het volgende:
Lol zojuist een IF Alcacer gebinned voor 150k die gast zal wel zuur zijn
Is maar 135k te veel betaald
pi_174985555
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:05 schreef realbase het volgende:
ik heb trouwens wel al sinds dag 1 het gevoel dat de teams een stuk sterker zijn dan vorig jaar ? ook in de hoge divisies zitten mensen met behoorlijk dikke/dure teams..

komt dit door squad battles ?

Ik speel (te) weinig en zit pas in div 6... maar vorig jaar stoomde ik gelijk door naar 3 vanwaar het pas moeilijker werd
Door SB ja, kut mode is dat. Het heeft zoveel invloed op de markt.
pi_174985577
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 18:48 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Door SB ja, kut mode is dat. Het heeft zoveel invloed op de markt.
als je veel tijd hebt.. en alle potjes speelt ( zelfs op mindere klasse) zijn er best nog redelijke rewards in coins & packs die je voorheen niet had.. ik heb geen tijd :) speelt soms een paar potjes maar liever draft.. jammer dat het zoveel coins kost steeds.

ik speel nog steeds hiermee.. moet zeggen dat martial & jesus best OP zijn.
Yedder vervang ik begin 2e helft voor Dembele



[ Bericht 12% gewijzigd door realbase op 10-11-2017 19:00:13 ]
pi_174986024
De markt was nog niet kapot genoeg dus EA besluit een OTW team 2.0 te lanceren 😂
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')