abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_174778570
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:23 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Volgens mij heeft Trump op geen enkele manier iets met de Russen op de manier waarvan de DNC, Hillary Clinton en het Steele dossier hem van betichten.
En dat filmpje in jouw link en de rant van Trump refereert aan de e-mails die Clinton behandelde met BleachBit, overigens nadat een dagvaarding sommeerde deze over te dragen.
Probleem is alleen dat zijn campagne team dat duidelijk wel had. Probleem is ook dat Papadopoulos bij Trump aan tafel zat. Probleem voor Trump is dat de bewijzen zich aan het opstapelen zijn en de vraag is nu alleen nog wie er gepakt gaan worden.

Zijn reactie wordt ook steeds zwakker moet ik zeggen, want in plaats van boos te worden over zijn campagne team is hij aan het bagatelliseren. Dat de Russen de verkiezingen aan het beïnvloeden waren is nu 100% duidelijk, de president zou daar furieus over moeten zijn.
pi_174778589
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:27 schreef Abschirmdienst het volgende:
Schokkend, de Russen hebben nog geen bewijs geleverd dat ze DNC servers hebben gehacked? Doorgaans werken ze zo graag mee.
Je zou toch verwachten dat ze op z'n minst al 5 verschillende verklaringen hebben gegeven. Net zoals met MH17.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:30:01 #203
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174778592
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:27 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maar dat maakt niet uit hoor. Mueller mag namelijk alles onderzoeken. Leuk hè?

Bummer voor Trump en zijn corrupte kliek, dat dan weer wel..
Het ging meer over de basis van het onderzoek van de Special Counsel. Die is gebaseerd op de verklaring van Crowdstrike en het dossier van Fuson GPS.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174778598
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:24 schreef dellipder het volgende:

[..]

De hack van de DNC servers is nog steeds niet onomstotelijk vast komen te staan (officieus al maanden geleden ontkracht). De belangrijkste delen uit het Steele dossier zijn ontkracht of onbewezen. Nogmaals de hack, de paragraaf Cohen en het PeePee gedeelte.
Tsja, jij mag gerust denken dat boek bijna dicht kan. In werkelijkheid is Mueller pas net begonnen. Of het gaat leiden tot een afzettingsprocedure, is natuurlijk nog maar de vraag. Het is in ieder geval te vroeg om conclusies te trekken, zoals jij wel lijkt te willen doen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174778622
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:28 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Probleem is alleen dat zijn campagne team dat duidelijk wel had. Probleem is ook dat Papadopoulos bij Trump aan tafel zat. Probleem voor Trump is dat de bewijzen zich aan het opstapelen zijn en de vraag is nu alleen nog wie er gepakt gaan worden.

Zijn reactie wordt ook steeds zwakker moet ik zeggen, want in plaats van boos te worden over zijn campagne team is hij aan het bagatelliseren. Dat de Russen de verkiezingen aan het beïnvloeden waren is nu 100% duidelijk, de president zou daar furieus over moeten zijn.
Scherp opgemerkt. Onder normale omstandigheden zou de POTUS inderdaad zwaar over de zeik moeten zijn. Dat hij dat niet is, maar vooral denkt aan zijn eigen hachje, is veelzeggend.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:34:29 #206
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174778673
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:28 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Probleem is alleen dat zijn campagne team dat duidelijk wel had. Probleem is ook dat Papadopoulos bij Trump aan tafel zat. Probleem voor Trump is dat de bewijzen zich aan het opstapelen zijn en de vraag is nu alleen nog wie er gepakt gaan worden.

Zijn reactie wordt ook steeds zwakker moet ik zeggen, want in plaats van boos te worden over zijn campagne team is hij aan het bagatelliseren. Dat de Russen de verkiezingen aan het beïnvloeden waren is nu 100% duidelijk, de president zou daar furieus over moeten zijn.
Ik denk dat de Russen hun nationale belangen willen verdedigen of uitbreiden. net zoals de Verenigde Staten dit andersom ook doet/probeert. En het blijft waarschijnlijk niet bij deze twee landen.
Dit is wat anders dan de suggestie van de DNC en Hillary Clinton dat zij de verkiezingen verloren hebben vanwege de hack van de Russen en het samenspannen van de Russen met het Trump team.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:35:37 #207
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174778679
quote:
9s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:27 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

[..]

Bijna raak.
Toch is het knap dat je je zo makkelijk kunt verplaatsen in het simpele denkproces van deze president. Ik neem aan dat je op dat moment nog niet helemaal wakker was, anders zou ik het niet kunnen verklaren.. :D
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:35:58 #208
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174778685
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, jij mag gerust denken dat boek bijna dicht kan. In werkelijkheid is Mueller pas net begonnen. Of het gaat leiden tot een afzettingsprocedure, is natuurlijk nog maar de vraag. Het is in ieder geval te vroeg om conclusies te trekken, zoals jij wel lijkt te willen doen.
De Special Counsel moet onderzoeken wat hij wil, maar het blijft opmerkelijk dat de FBI de servers van de DNC zelf nooit heeft onderzocht en hun onderzoek laat afhangen van een beoordeling door derden.
Wat precies vind jij hiervan?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Overall beste user 2022 dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:36:32 #209
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174778695
John Kelly: US Civil War caused by 'lack of compromise'

quote:
Gen Kelly also described Confederate general Robert E Lee as "an honourable man" who "gave up his country to fight for his state".
"There are certain things in history that were good, and other things that were not so good," he said.
"I think we make a mistake as a society, and certainly as individuals, when we take what is accepted as right and wrong, and go back 100, 200, 300 years or more and say, 'What Christopher Columbus did was wrong,'
"The lack of an ability to compromise led to the Civil War. And men and women of good faith on both sides made their stand where their conscience has to make their stand."
Terechte uitspraak natuurlijk. Net zoals de Tweede Wereldoorlog werd veroorzaakt doordat Polen niet gewoon deed wat Duitsland wilde en Japan geen concessie kreeg om half Azië te veroveren.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_174778699
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:34 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik denk dat de Russen hun nationale belangen willen verdedigen of uitbreiden. net zoals de Verenigde Staten dit andersom ook doet/probeert.
Dit argument lees ik vaker. "Ja, de VS doet het zelf ook, wat hadden ze dan verwacht?". Daar gaat het natuurlijk niet om. Dat het te gebeuren stond is geen reden om het maar te laten zitten. Als president gaat het landsbelang altijd voor. Dat je in een situatie zit waarin een niet bevriende natie actief heeft geprobeerd de verkiezingen te beïnvloeden zou je kwaad moeten maken. Dat zou je niet af moeten doen met "het doet er niet toe" of "wij zijn ook niet zulke aardige gasten". Van wel land ben je nou president?
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:37:16 #211
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174778706
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:36 schreef Ulx het volgende:
John Kelly: US Civil War caused by 'lack of compromise'

[..]

Terechte uitspraak natuurlijk. Net zoals de Tweede Wereldoorlog werd veroorzaakt doordat Polen niet gewoon deed wat Duitsland wilde en Japan geen concessie kreeg om half Azië te veroveren.
AU!
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_174778720
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:35 schreef dellipder het volgende:

[..]

De Special Counsel moet onderzoeken wat hij wil, maar het blijft opmerkelijk dat de FBI de servers van de DNC zelf nooit heeft onderzocht en hun onderzoek laat afhangen van een beoordeling door derden.
Wat precies vind jij hiervan?
Geen idee. Het interesseert mij verder ook niet heel veel. Het onderzoek van Mueller gaat namelijk veel verder dan het hacken van de DNC.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:38:42 #213
262 Re
Kiss & Swallow
pi_174778732
wat ik frappant vind is dat "de republikein" het blijkbaar totaal niet relevant vindt dat de administratie van hun president met die communisten in de weer waren
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:39:14 #214
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174778743
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Geen idee. Het interesseert mij verder ook niet heel veel. Het onderzoek van Mueller gaat namelijk veel verder dan het hacken van de DNC.
het gaan natuurlijk om geld. veel geld. ;)
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:40:03 #215
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174778756
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:36 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dit argument lees ik vaker. "Ja, de VS doet het zelf ook, wat hadden ze dan verwacht?". Daar gaat het natuurlijk niet om. Dat het te gebeuren stond is geen reden om het maar te laten zitten. Als president gaat het landsbelang altijd voor. Dat je een situatie waarin een niet bevriende natie actief heeft geprobeerd de verkiezingen te beïnvloeden zou je kwaad moeten maken. Dat zou je niet af moeten doen met "het doet er niet toe" of "wij zijn ook niet zulke aardige gasten". Van wel land ben je nou president?
Dit is helemaal niet de suggestie die ik wil maken.
Dat buitenlandse mogendheden in andere landen invloed willen opbouwen om hun nationale belangen te verdedigen of uit te bouwen, vind ik een gegeven.
De claim van Clinton, de DNC en Fusion GPS gebakken lucht.

[ Bericht 0% gewijzigd door dellipder op 31-10-2017 13:46:46 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:40:13 #216
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174778759
quote:
3s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:38 schreef Re het volgende:
wat ik frappant vind is dat "de republikein" het blijkbaar totaal niet relevant vindt dat de administratie van hun president met die communisten in de weer waren
Ik zou me er erg ongemakkelijk bij voelen...
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_174778760
quote:
3s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:38 schreef Re het volgende:
wat ik frappant vind is dat "de republikein" het blijkbaar totaal niet relevant vindt dat de administratie van hun president met die communisten in de weer waren
Die zijn al lang blij dat ze nu overal een meerderheid hebben en zo al hun wensen kunnen waarmaken. Alleen wil dat niet altijd even goed lukken.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:41:21 #218
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174778782
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Geen idee. Het interesseert mij verder ook niet heel veel. Het onderzoek van Mueller gaat namelijk veel verder dan het hacken van de DNC.
Precies. Het samenspannen en hacken met als doel de verkiezingsuitslag te beïnvloeden lijkt secundair.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174778787
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:34 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik denk dat de Russen hun nationale belangen willen verdedigen of uitbreiden. net zoals de Verenigde Staten dit andersom ook doet/probeert. En het blijft waarschijnlijk niet bij deze twee landen.
Dit is wat anders dan de suggestie van de DNC en Hillary Clinton dat zij de verkiezingen verloren hebben vanwege de hack van de Russen en het samenspannen van de Russen met het Trump team.
Ik denk ook dat de Russen dat wouden maar daarom is het juist een probleem dat die mensen van Trump daaraan meewerkten. Het is toch het helpen van een vreemde mogendheid ten koste van de Amerikaanse belangen die geen buitenlandse invloed op de verkiezingen willen.
pi_174778792
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:36 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dit argument lees ik vaker. "Ja, de VS doet het zelf ook, wat hadden ze dan verwacht?". Daar gaat het natuurlijk niet om. Dat het te gebeuren stond is geen reden om het maar te laten zitten. Als president gaat het landsbelang altijd voor. Dat je in een situatie zit waarin een niet bevriende natie actief heeft geprobeerd de verkiezingen te beïnvloeden zou je kwaad moeten maken. Dat zou je niet af moeten doen met "het doet er niet toe" of "wij zijn ook niet zulke aardige gasten". Van wel land ben je nou president?
Totale kolder ook natuurlijk. Het geeft maar aan in wat voor bochten wordt gewrongen om dingen goed te praten.

Natúúrlijk zijn Rusland en de VS beide megalomane machtswellustige landen die hun invloedssfeer uit proberen te breiden ten koste van elkaar. Maar de POTUS is het leider van de VS, het is te bizar voor woorden dat die zich met "de vijand" in zou laten. _O-

Ik vraag me af wat je in Rusland gebeurt als blijkt dat je samenwerkt met de Amerikaanse regering om de Russische verkiezingen te beïnvloeden. Ik vermoed dat je dan zomaar een ongelukje kunt krijgen, per ongeluk tegen een kogel aanlopen of zo.
pi_174778809
Ik vraag me af hoe Farage (en Brexit) hierbij betrokken is.
Make my day!
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:43:14 #222
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174778822
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:40 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Die zijn al lang blij dat ze nu overal een meerderheid hebben en zo al hun wensen kunnen waarmaken. Alleen wil dat niet altijd even goed lukken.
Omdat er toch nog een paar republikeinen zijn die aan het landsbelang boven het eigen belang de voorkeur geven?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:43:56 #223
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174778837
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:42 schreef agter het volgende:
Ik vraag me af hoe Farage (en Brexit) hierbij betrokken is.

Nigel Farage is 'person of interest' in FBI investigation into Trump and Russia
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:44:14 #224
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174778844
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:42 schreef agter het volgende:
Ik vraag me af hoe Farage (en Brexit) hierbij betrokken is.
niet veel. Farage is een natte scheet..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_174778860
quote:
Dank.
Als het niet mainstream geschreven zou staan, zou ik het zo BNW-waardig vinden allemaal.
Make my day!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')