abonnement Unibet Coolblue
pi_174777749
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 12:37 schreef Idisrom het volgende:
Ik vond destijds het verhaal van Jules Croiset veel spectaculairder.
Wat had die ook weer? Zijn eigen ontvoering in scene gezet?
pi_174777751
quote:
En met de één na laatste alinea ben ik voorlopig in het Gijs kamp.
pi_174777756
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 12:35 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Er gingen wel meer namen rond.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:40:25 #279
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174777764
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 12:38 schreef Za het volgende:

[..]

Ja maar ook haar pa die op de radio suggereert dat er een tweede slachtoffer is, die suggestie alleen al kan enorme gevolgen hebben en mensen trekken direct hun conclusies, de NOS berichtgeving bv is inmiddels geheel pro JBC.
Zolang we die niet zien of horen is hij net zo'n pannenkoek als de rest van de roeptoeters.

quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 12:36 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ook daar is het te vroeg voor idd.

Daarin vond ik over de situatie praten makkelijker zonder naam. Maarja, dan blijft het bij als het zo en zo gegaan is. Nu komt er misschien meer duidelijkheid.
Laten we het hopen, ja.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_174777781
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 12:35 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Er gingen wel meer namen rond.
Oh dus in plaats van één mogelijk onschuldig slachtoffer had Jelle met zekerheid meerdere onschuldige slachtoffers gemaakt. Dat is echt wel beter ja. Echt top al die vage verdachtmakingen op twitter en tv.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:41:32 #281
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_174777786
Het is een beetje een omgekeerde self-fulfilling-prophecy geworden.

Je eigen me-too-verhaal willen doen om zo de baan vrij te maken voor andere slachtoffers, daarbij noem je niet de naam van de dader uit angst voor een rechtszaak om laster.

En het gevolg is dat Jelle een rechtszaak om laster aan de broek heeft, en hij het alleen maar lastiger heeft gemaakt voor andere slachtoffers door alle heisa die er nu komt.
pi_174777790
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 12:38 schreef Za het volgende:

[..]

Ja maar ook haar pa die op de radio suggereert dat er een tweede slachtoffer is, die suggestie alleen al kan enorme gevolgen hebben en mensen trekken direct hun conclusies, de NOS berichtgeving bv is inmiddels geheel pro JBC.
Naar mannetje die Barend, via via gehoord dat er misschien mogelijk nog een persoon is met een soortgelijk verhaal.

Hoop dat Gijs zijn Pitbull advocaat ook even langs huize Barends stuurt.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:43:08 #283
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_174777810
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 12:41 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Oh dus in plaats van één mogelijk onschuldig slachtoffer had Jelle met zekerheid meerdere onschuldige slachtoffers gemaakt. Dat is echt wel beter ja. Echt top al die vage verdachtmakingen op twitter en tv.
Ik zeg niet dat het beter is nee. Maar zijn naam was nu niet de enige naam, dus in dat kader denk ik dat user "agter" wel een punt heeft. JBC heeft de naam nooit expliciet genoemd.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_174777821
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 12:41 schreef Jovatov het volgende:
Het is een beetje een omgekeerde self-fulfilling-prophecy geworden.

Je eigen me-too-verhaal willen doen om zo de baan vrij te maken voor andere slachtoffers, daarbij noem je niet de naam van de dader uit angst voor een rechtszaak om laster.

En het gevolg is dat Jelle een rechtszaak om laster aan de broek heeft, en hij het alleen maar lastiger heeft gemaakt voor andere slachtoffers door alle heisa die er nu komt.
Ja en dat had die met zijn grijze massa toch ook wel zelf kunnen bedenken?
pi_174777823
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 12:39 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

En met de één na laatste alinea ben ik voorlopig in het Gijs kamp.
Wat een extreme treurnis om in een zaak van mogelijk verkrachting of smaad als een soort supporter een 'kamp' te kiezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2017 12:45:15 ]
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:45:23 #286
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174777845
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 12:36 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Jelle wordt nu officieel verdacht van smaad en laster. Dat heeft iedereen zelf kunnen lezen de afgelopen twee weken. Ik vind dat hij zich daaraan schuldig heeft gemaakt.

Laat hem eerst die aangifte van gedrogeerde verkrachting maar gaan doen. Dat die nu loopt te dreigen dat hij er al een week mee bezig is, maakt imo de zaak voor Gijs alleen maar sterker.

Wie heeft er nu een week nodig om een aangifte op papier te zetten? Iemand die de waarheid spreekt niet, lijkt me.
Het is vrij normaal dat er bij dit soort zaken voordat de werkelijke aangifte wordt gedaan er gesprekken zijn en voorbereid wordt. Dat is een vrij normale procedure.
Sterker nog, tot vorig jaar gaf de politie nog aan dat er verplicht (wat niet klopte) 2 weken bedenktijd was voordat je aangifte mocht doen.

Maar het zou fijn zijn als je wat rechtlijniger was. Schreeuwen dat je niet zomaar mag beschuldigen om in dezelfde adem zelf te beschuldigen staat een beetje raar. Hou je eens aan wat je anderen met klem aan raad.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:45:25 #287
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174777847
Dus Barend kent nog iemand die onzeker is over zijn geaardheid? Je verwacht het niet zeg in Hilversum
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174777850
quote:
15s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 12:44 schreef PolitiekGeaard het volgende:

[..]

Wat een extreme treurnis om in een zaak van mogelijk verkrachting of smaad als een soort supporter een 'kamp' te kiezen.
Eens. Welkom in 2017.
pi_174777856
Barend suggereert toch nergens dat er een tweede slachtoffer is. Hij heeft gezegd dat iemand met hem wil spreken over de kwestie.
pi_174777876
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 12:43 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het beter is nee. Maar zijn naam was nu niet de enige naam, dus in dat kader denk ik dat user "agter" wel een punt heeft. JBC heeft de naam nooit expliciet genoemd.
Dat heeft hij dus wel gedaan aan een journalist van Trouw en volgens Barend ook aan mensen van zijn programma. Daar wisten ook vier/vijf mensen om wie het ging.
pi_174777891
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 12:41 schreef Jovatov het volgende:
Het is een beetje een omgekeerde self-fulfilling-prophecy geworden.

Je eigen me-too-verhaal willen doen om zo de baan vrij te maken voor andere slachtoffers, daarbij noem je niet de naam van de dader uit angst voor een rechtszaak om laster.

En het gevolg is dat Jelle een rechtszaak om laster aan de broek heeft, en hij het alleen maar lastiger heeft gemaakt voor andere slachtoffers door alle heisa die er nu komt.
Twitter en televisie zijn dan ook niet de plekken om met je verhaal naartoe te gaan. Het eerste loket is de politie.
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 12:43 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het beter is nee. Maar zijn naam was nu niet de enige naam, dus in dat kader denk ik dat user "agter" wel een punt heeft. JBC heeft de naam nooit expliciet genoemd.
Je kan niet in redelijkheid stellen dat het geen kwestie van tijd was voor de naam naar buiten kwam. En als Gijs niet zelf naar buiten was gekomen was hij weer verdacht omdat hij zich verborgen hield.
quote:
15s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 12:44 schreef PolitiekGeaard het volgende:

[..]

Wat een extreme treurnis om in een zaak van mogelijk verkrachting of smaad als een soort supporter een 'kamp' te kiezen.
Nee in het veilige midden blijven tussen de vraag of we slachtoffers zonder meer moeten geloven of dat we graag een rechtsstaat met bewijslast willen is niet treurig.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:48:50 #292
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174777898
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 12:47 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat heeft hij dus wel gedaan aan een journalist van Trouw en volgens Barend ook aan mensen van zijn programma. Daar wisten ook vier/vijf mensen om wie het ging.
Iedereen zegt dat de naam niet gelekt is...
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:48:52 #293
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_174777899
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 12:43 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja en dat had die met zijn grijze massa toch ook wel zelf kunnen bedenken?
De andere kant is dat als hij niet zijn mond open trekt, de 'dader' vrijuit blijft gaan.

Als trouwredactie kan je ook geen kant op. Wel publiceren levert je deze heisa op, maar niet publiceren betekent dat je een verkrachtingszaak in de doofpot stopt. Meer dan genoeg om als krant aan de schandpaal genageld te worden. Er is geen winnen aan.

Overigens is er inderdaad ook een derde weg. Die van de politie.
pi_174777906
Daar gaan m'n onenight-stands...ik durf nu niks meer.

Maar serieus, deze zaak kent alleen verliezers. Dit is zo dom en onhandig gespeeld door JBC.

Of zou dit voor een nieuw programma van hem (en Van Dam) zijn, om te laten zien hoe je, als vermeend slachtoffer, de media naar je hand kunt zetten door aan de juiste knoppen te draaien en zodoende in een oogwenk iemand kapot kunt maken? In de lijn van de donorshow en de hitserie Black Mirror. Misschien zitten Pauw en Van Nieuwkerk zelfs in het complot.
pi_174777911
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 12:47 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat heeft hij dus wel gedaan aan een journalist van Trouw en volgens Barend ook aan mensen van zijn programma. Daar wisten ook vier/vijf mensen om wie het ging.
Bron waarin staat dat JBC het ook aan mensen van het programma heeft verteld?
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:49:38 #296
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174777916
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 12:47 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat heeft hij dus wel gedaan aan een journalist van Trouw en volgens Barend ook aan mensen van zijn programma. Daar wisten ook vier/vijf mensen om wie het ging.
Op het moment dat je zoiets naar buiten brengt gaat er een naam bekend worden. Dat wist Jelle ook wel :`)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174777917
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 12:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
Frits Barend reageert op uitzending Pauw: "Voel me kloten"
/care

quote:
"Ik ben geen deskundige, maar ik moet de eerste aanrander nog tegenkomen die zelf toegeeft dat hij iemand heeft aangerand. En zou Jelle dit verzonnen hebben? Ik kan het me niet voorstellen."
Wat maakt dat deze oude man zich helemaal in de picture wil spelen, en ook nog eens impliceerd dat GvD een verkrachter is, dit kan toch helemaal niet?

quote:
Barend heeft geen contact gehad met Van Dam. "Ik heb zijn gegevens ook niet. Ik kan ook niet zeggen of er meer soortgelijke gevallen bekend zijn. Ik heb vanochtend nog wel een gesprek met iemand van de redactie, die mogelijk een soortgelijk verhaal heeft", aldus Barend.
Eigenlijk is dit bijna nog erger dan wat JBC doet, die kan achteraf desnoods de situatie anders zijn gaan zien, maar zodra er meerder 'slachtoffers' zijn suggereer je dat GvD een serieverkrachter is, en dat is wat Barend hier doet.
pi_174777945
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 12:45 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Het is vrij normaal dat er bij dit soort zaken voordat de werkelijke aangifte wordt gedaan er gesprekken zijn en voorbereid wordt. Dat is een vrij normale procedure.
Sterker nog, tot vorig jaar gaf de politie nog aan dat er verplicht (wat niet klopte) 2 weken bedenktijd was voordat je aangifte mocht doen.

Maar het zou fijn zijn als je wat rechtlijniger was. Schreeuwen dat je niet zomaar mag beschuldigen om in dezelfde adem zelf te beschuldigen staat een beetje raar. Hou je eens aan wat je anderen met klem aan raad.
bedankt voor je tip, bepaal gelukkig zelf wel wat ik type en vind.

Suggereer jij nu dan elk verkrachtingsslachtoffer verplicht 2 weken niet wachten?

Wat een onzin, als jij vanmiddag een aangifte wil doen, dan doe je die gewoon.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:52:17 #299
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_174777971
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 12:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Op het moment dat je zoiets naar buiten brengt gaat er een naam bekend worden. Dat wist Jelle ook wel :`)
Zeker!
With the stars as her umbrella
pi_174777973
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 12:49 schreef mootie het volgende:

[..]

Bron waarin staat dat JBC het ook aan mensen van het programma heeft verteld?
Vorige pagina.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')