abonnement Unibet Coolblue
pi_174893986
iemand toevallig deze al gezien


genot.
pi_174894076
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 22:11 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
iemand toevallig deze al gezien
[ afbeelding ]

genot.
Hoe kan het dat PSV echt zo enorm kut speelde aan het begin van het seizoen, maar nog maar 1x puntverlies hebben geleden. Iedereen heeft het over Feyenoord en Ajax die lopen te kwakkelen terwijl PSV gewoon lekker aan het bouwen is aan een riante voorsprong.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_174894092
Was geen pingel

Inb4 was ook geen corner
  zondag 5 november 2017 @ 22:15:34 #254
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_174894112
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 22:15 schreef Ties02 het volgende:
Was geen pingel
Ook geen hoekschop
Dit, dus.
pi_174894153
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 22:15 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ook geen hoekschop
_O-
pi_174894257
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 22:15 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ook geen hoekschop
Spuit 11
pi_174894267
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 22:14 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Hoe kan het dat PSV echt zo enorm kut speelde aan het begin van het seizoen, maar nog maar 1x puntverlies hebben geleden. Iedereen heeft het over Feyenoord en Ajax die lopen te kwakkelen terwijl PSV gewoon lekker aan het bouwen is aan een riante voorsprong.
doepuntenGOD.

PSV speelt - net als Fey en Ajax - ook vaak niet best, maar wij knallen ze er wel in.
(lozanogod,,,,,, en ik had t niet snel verwacht dit te zeggen, maar ook LOOKA DIAGOD,,, en en en vanaf vandaag dus zelfs LUUKGOD _O- )

daarnaast heeft dit team ook een weerbaarheid, een wil om te winnen dit jaar, en zit het soms ook wat mee. dat klinkt als de kampioen.

platte kar, ditdat.
  Moderator zondag 5 november 2017 @ 22:23:59 #258
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_174894346
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 22:20 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

doepuntenGOD.

PSV speelt - net als Fey en Ajax - ook vaak niet best, maar wij knallen ze er wel in.
(lozanogod,,,,,, en ik had t niet snel verwacht dit te zeggen, maar ook LOOKA DIAGOD,,, en en en vanaf vandaag dus zelfs LUUKGOD _O- )

daarnaast heeft dit team ook een weerbaarheid, een wil om te winnen dit jaar, en zit het soms ook wat mee. dat klinkt als de kampioen.
Nou die wil om te winnen heb ik niet gezien, misschien vandaag maar zeker niet het hele seizoen.
Het zijn toevallig de mensen met iets meer talent dan de ander die het verschil maken, je overschat psv gewoon als team
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 5 november 2017 @ 22:27:39 #259
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_174894457
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 22:20 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Spuit 11
Jij mag dat zeggen. Straks die nacompetitie in en hopen dat de arbitrage je dan weer aan een goal helpt. Heb je nog kans om volgend jaar Helmond Sport te ontlopen.
Dit, dus.
pi_174894486
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 22:27 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Jij mag dat zeggen. Straks die nacompetitie in en hopen dat de arbitrage je dan weer aan een goal helpt. Heb je nog kans om volgend jaar Helmond Sport te ontlopen.
:')

Het Verbeek-effect is REAL

LinkerrijtjeGod
  zondag 5 november 2017 @ 22:29:45 #261
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_174894504
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 22:28 schreef Ties02 het volgende:

[..]

:')

Het Verbeek-effect is REAL

LinkerrijtjeGod
Vergeet het maar. Die selectie is diepdroevig.
Dit, dus.
  Redactie Sport zondag 5 november 2017 @ 22:30:56 #262
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174894546
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 22:29 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Vergeet het maar. Die selectie is diepdroevig.
Valt best mee, alleen die verdediging blijft aids. Thomas Lam is wel een ok spelertje, maar Bijen en Ter Avest en Thesker enzo :')

F Jensen is wel een baas, zou op de PSV-bank echt niet misstaan. En Adnane is ook wel een leuk spelertje.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174894796
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Valt best mee, alleen die verdediging blijft aids. Thomas Lam is wel een ok spelertje, maar Bijen en Ter Avest en Thesker enzo :')

F Jensen is wel een baas, zou op de PSV-bank echt niet misstaan. En Adnane is ook wel een leuk spelertje.
Eens

Niet kopen aub
pi_174894895
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 22:40 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Eens

Niet kopen aub
Twente deed het ook gewoon prima. Leek in ieder geval weer wat energie/pit in te zitten.Kan uiteraard ook een soort schok-effect zijn, maar over het algemeen heb ik ook wel het idee dat Verbeek deze intensiteit meer verwacht van zijn spelers dan andere coaches.
pi_174894943
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 22:23 schreef R-woud88 het volgende:

[..]

Nou die wil om te winnen heb ik niet gezien, misschien vandaag maar zeker niet het hele seizoen.
Het zijn toevallig de mensen met iets meer talent dan de ander die het verschil maken, je overschat psv gewoon als team
Jij bent gewoon zuur. Als mensen na 3 wedstrijden met dit soort onzin komen kan ik het nog begrijpen. maar we zijn op 1/3de van de competitie, we hebben van de 33 mogelijke punten er 30 gehaald. We hebben veruit het beste doelsaldo en op 2 doelpunten na volgens mij ook de minste tegengoals. Dan gaat het gewoon prima en dan mag je best trots zijn op je ploeg. Typisch Nederland om dan weer te gaan huilen over onzin die niet ter zake doet.
  zondag 5 november 2017 @ 22:51:11 #266
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174895037
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 22:46 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Jij bent gewoon zuur. Als mensen na 3 wedstrijden met dit soort onzin komen kan ik het nog begrijpen. maar we zijn op 1/3de van de competitie, we hebben van de 33 mogelijke punten er 30 gehaald. We hebben veruit het beste doelsaldo en op 2 doelpunten na volgens mij ook de minste tegengoals. Dan gaat het gewoon prima en dan mag je best trots zijn op je ploeg. Typisch Nederland om dan weer te gaan huilen over onzin die niet ter zake doet.
Toch klopt het wel. Qua teamspel is het gewoon matig. Bij vlagen wordt dat wel wat beter, maar wil je er doorheen komen bij ploegen die de bus parkeren of achterin overeind blijven als een tegenstander druk zet, dan moet er wel nog wat gebeuren.

Alles valt nu goed en dat is superknap gelet op het Europese debakel. Maar laten we niet doen alsof PSV een wonderploeg heeft. Het is wel degelijk op individuele kwaliteiten dat we staan waar we staan.

Kan in deze competitie best genoeg blijken voor een titel, overigens.
  Moderator zondag 5 november 2017 @ 22:52:10 #267
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_174895062
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 22:46 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Jij bent gewoon zuur. Als mensen na 3 wedstrijden met dit soort onzin komen kan ik het nog begrijpen. maar we zijn op 1/3de van de competitie, we hebben van de 33 mogelijke punten er 30 gehaald. We hebben veruit het beste doelsaldo en op 2 doelpunten na volgens mij ook de minste tegengoals. Dan gaat het gewoon prima en dan mag je best trots zijn op je ploeg. Typisch Nederland om dan weer te gaan huilen over onzin die niet ter zake doet.
PSV heeft in bepaalde wedstrijden gewoon heel veel geluk gehad, en de kwaliteit van de buitenspelers, want net als Ajax en Feyenoord speelt ook PSV vaak als een natte krant alleen valt de goal toevallig wel.
Er gaat een tijd komen dat de belangrijke spelers in een dip zitten en dan blijft er naar mijn mening vrij weinig over van dit PSV en komen de verliespunten vanzelf en trekt de boel weer recht en blijft er van de voorsprong niet veel over.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 5 november 2017 @ 22:56:12 #268
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_174895165
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 22:11 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
iemand toevallig deze al gezien
[ afbeelding ]

genot.
Ajax 4 punten voor op Feyenoord na 11 wedstrijden, hadden ze vooraf voor getekend. :’)
pi_174895275
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 22:52 schreef R-woud88 het volgende:

[..]

PSV heeft in bepaalde wedstrijden gewoon heel veel geluk gehad, en de kwaliteit van de buitenspelers, want net als Ajax en Feyenoord speelt ook PSV vaak als een natte krant alleen valt de goal toevallig wel.
Er gaat een tijd komen dat de belangrijke spelers in een dip zitten en dan blijft er naar mijn mening vrij weinig over van dit PSV en komen de verliespunten vanzelf en trekt de boel weer recht en blijft er van de voorsprong niet veel over.
Je zegt dat PSV vaak wint doordat 'de goal toevallig wel valt'. PSV maakt in elke wedstrijd gemiddeld bijna 4 doelpunten en krijgt er gemiddeld ongeveer 1 tegen. Hoe kun je dan in godsnaam zeggen dat het 'net goed valt' ?

En over dat 2de stuk; stel PSV verliest inderdaad wat potjes, wat denk je dat Feyenoord en Ajax gaan doen dan? Zien die eruit alsof ze vanaf nu 10 wedstrijden op rij gaan winnen? :')
pi_174895309
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 22:51 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Toch klopt het wel. Qua teamspel is het gewoon matig. Bij vlagen wordt dat wel wat beter, maar wil je er doorheen komen bij ploegen die de bus parkeren of achterin overeind blijven als een tegenstander druk zet, dan moet er wel nog wat gebeuren.

Alles valt nu goed en dat is superknap gelet op het Europese debakel. Maar laten we niet doen alsof PSV een wonderploeg heeft. Het is wel degelijk op individuele kwaliteiten dat we staan waar we staan.

Kan in deze competitie best genoeg blijken voor een titel, overigens.
Het is niet doen alsof PSV een superploeg heeft, maar juist het omgekeerde. Niet alles is stom toeval wat er gebeurd. Als ik dan die Ewoud gast hier zie typen dat het 'net altijd goed valt voor PSV' en ik zie op pagina 819 30 uit 11 en een doelsaldo van +30 ongeveer dan lijkt me dat gewoon onzin.
pi_174895325
Het zijn leuke wedstrijden van psv, voor de neutrale toeschouwer genieten.

De twee afstandschoten van Twente waren vrij gelukkig. Goede goals hoor, maar dat soort ballen gaan er doorgaans niet in, plus dat er op zich prima werd verdedigd bij die goals.

PSV bleef verder goed drukken. Ik geniet.

Kunnen we Riedewald al krijgen in de winterstop?
pi_174895398
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 23:03 schreef Ciscus het volgende:
Het zijn leuke wedstrijden van psv, voor de neutrale toeschouwer genieten.

De twee afstandschoten van Twente waren vrij gelukkig. Goede goals hoor, maar dat soort ballen gaan er doorgaans niet in, plus dat er op zich prima werd verdedigd bij die goals.

PSV bleef verder goed drukken. Ik geniet.

Kunnen we Riedewald al krijgen in de winterstop?
Riedewald? Que?
  Moderator zondag 5 november 2017 @ 23:07:08 #273
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_174895405
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 23:00 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Je zegt dat PSV vaak wint doordat 'de goal toevallig wel valt'. PSV maakt in elke wedstrijd gemiddeld bijna 4 doelpunten en krijgt er gemiddeld ongeveer 1 tegen. Hoe kun je dan in godsnaam zeggen dat het 'net goed valt' ?

En over dat 2de stuk; stel PSV verliest inderdaad wat potjes, wat denk je dat Feyenoord en Ajax gaan doen dan? Zien die eruit alsof ze vanaf nu 10 wedstrijden op rij gaan winnen? :')
Ik heb het over bepaalde wedstrijden, niet elke wedstrijd.
Daarmee probeer ik te zeggen dat het op dit moment stabiel PSV zomaar in elkaar kan storten want er blijft verder weinig over.
Ik zie ook wel dat ze het nu goed doen maar ik zeg dat de dip gaat komen en sowieso Ajax en hoop Feyenoord weer aanhaken voor de titel.
Ik zie Feyenoord sowieso wel weer in vorm komen, vooral als het centrale duo weer terug is.

Als je denkt dat PSV het kampioenschap al binnen heeft ben je gewoon veel te optimistisch, en dat mag je best zijn hoor, maar des te groter de eventuele teleurstelling aan het einde van het seizoen
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zondag 5 november 2017 @ 23:08:21 #274
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_174895432
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 23:02 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Het is niet doen alsof PSV een superploeg heeft, maar juist het omgekeerde. Niet alles is stom toeval wat er gebeurd. Als ik dan die Ewoud gast hier zie typen dat het 'net altijd goed valt voor PSV' en ik zie op pagina 819 30 uit 11 en een doelsaldo van +30 ongeveer dan lijkt me dat gewoon onzin.
Ey, ik bedankt mijn moeder dat ik geen Ewoud heet ;(
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_174895433
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 23:07 schreef R-woud88 het volgende:

[..]

Ik heb het over bepaalde wedstrijden, niet elke wedstrijd.
Daarmee probeer ik te zeggen dat het op dit moment stabiel PSV zomaar in elkaar kan storten want er blijft verder weinig over.
Ik zie ook wel dat ze het nu goed doen maar ik zeg dat de dip gaat komen en sowieso Ajax en hoop Feyenoord weer aanhaken voor de titel.
Ik zie Feyenoord sowieso wel weer in vorm komen, vooral als het centrale duo weer terug is.

Als je denkt dat PSV het kampioenschap al binnen heeft ben je gewoon veel te optimistisch, en dat mag je best zijn hoor, maar des te groter de eventuele teleurstelling aan het einde van het seizoen
Waar zie je mij zeggen dat we al kampioen zijn dan? Ik constateer enkel dat wij 30 uit 11 hebben en het beste doelsaldo. Dan kom jij met een heel betoog dat er nog 2 verdedigers bij jullie terugkomen en dat je dan een gat van 12 punten dicht gaat spelen, prima. Laat maar zien :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')