abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:28:27 #26
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174780808
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 15:23 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Jij verwacht weer een resultaat ja _O-
Waar haal je die hoop toch telkens vandaan
Als je dat uit die post haalt wil je me wel heel graag uitlachen :D

We zijn alleen de afgelopen jaren een paar keer meer in vorm geweest voor de Klassieker of zelfs de betere partij in de wedstrijd zelf zonder een resultaat te halen, ook in de uitwedstrijd. Die keer dat Vermeer rood kreeg ;(
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:33:34 #27
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174780882
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 15:27 schreef Elan het volgende:
Bij Ajax of PSV zou de trainer inmiddels allang ter discussie staan. Bij ons mag Gio lekker aanblijven kutten tot het straks echt weer de spuigaten uit loopt en het seizoen allang verloren is. Met een dergelijke instelling blijft zo'n kampioenschap eerder een incident dan dat je kan spreken van iets structureels.
Wat had jij dan allemaal anders gedaan waardoor we niet telkens al die doelpunten om de oren kregen?

Onder een andere coach waren de eerste 4 centrale verdedigers niet geblesseerd geraakt, met op het dieptrpunt nog 2 backs erbij ook.

Een goede coach had het verlies van Jorg met iets anders opgevangen dan of Kramer of boetius?

Het is zo makkekijk om hmhet altijd maar in de schoenen van de trainer te schuiven. Het zit gewoon niet mee dit jaar.
Laffe huichelaar
pi_174781051
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 15:33 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wat had jij dan allemaal anders gedaan waardoor we niet telkens al die doelpunten om de oren kregen?

Onder een andere coach waren de eerste 4 centrale verdedigers niet geblesseerd geraakt, met op het dieptrpunt nog 2 backs erbij ook.

Een goede coach had het verlies van Jorg met iets anders opgevangen dan of Kramer of boetius?

Het is zo makkekijk om hmhet altijd maar in de schoenen van de trainer te schuiven. Het zit gewoon niet mee dit jaar.
De selectie zal ongetwijfeld in samenspraak met hem versterkt zijn dus daar heeft hij ook een aandeel in Met name het (weer) niet vervangen van Kramer heeft iets extreem treurigs en neigt naar amateurisme.
Het is natuurlijk vervelend dat Jan Scharie en Botteghin geblesseerd zijn maar daarvoor liep het eigenlijk ook al totaal niet. Daarbij zijn die gasten op een leeftijd dat ze ook niet het eeuwige voetballeven hebben en er dus betere vervangers voor gehaald hadden moeten worden. Nieuwkoop maakt ook nog geen sterke indruk so far. Op rechts is het momenteel kut vs nog kutter.

Met het materiaal dat er staat moet je ook gewoon nog van clubs als Roda kunnen winnen. En het veldspel is ook nog eens om te janken zo slecht. Je mag best wat kritischer zijn dan alleen maar alles afschuiven op blessures.
blablablabla
pi_174781052
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 15:28 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Als je dat uit die post haalt wil je me wel heel graag uitlachen :D

We zijn alleen de afgelopen jaren een paar keer meer in vorm geweest voor de Klassieker of zelfs de betere partij in de wedstrijd zelf zonder een resultaat te halen, ook in de uitwedstrijd. Die keer dat Vermeer rood kreeg ;(
Feyenoord kan morgen ook beter gewoon met het B team spelen
pi_174781103
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 15:27 schreef Elan het volgende:
Bij Ajax of PSV zou de trainer inmiddels allang ter discussie staan. Bij ons mag Gio lekker aanblijven kutten tot het straks echt weer de spuigaten uit loopt en het seizoen allang verloren is. Met een dergelijke instelling blijft zo'n kampioenschap eerder een incident dan dat je kan spreken van iets structureels.
Gio mocht blijven zitten bij 7 nederlagen op rij. Dat hij een andere behandeling krijgt dan coaches van Ajax en PSV doorgaans mag toch geen nieuws meer zijn? :P
pi_174781109
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 15:41 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Feyenoord kan morgen ook beter gewoon met het B team spelen
Gewoon helemaal niet aan die wedstrijd beginnen en een 3 -0 nederlaag laten aftekenen.
blablablabla
pi_174781160
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 15:43 schreef Tchock het volgende:

[..]

Gio mocht blijven zitten bij 7 nederlagen op rij. Dat hij een andere behandeling krijgt dan coaches van Ajax en PSV doorgaans mag toch geen nieuws meer zijn? :P
Daar viel toen iets voor te zeggen omdat we toch al faalden sportief gezien en heeft uiteindelijk natuurlijk goed uitgepakt.
Maar na zo'n kampioenschap en de nodige miljoenen had je wat stappen moeten zetten die nu niet gezet zijn en zowel talenten als sterkhouders zijn alleen maar minder gaan spelen tov vorig seizoen. Dat mag je een trainer best aanrekenen.

Op zich is er nog niet zoveel aan de hand maar je zal zien dat dit weer volledig uit de pan gaat escaleren en we op 17 punten eindigen met de nummer 1. Hoge pieken diepe dalen bij die man. Liever een consistente trainer.
blablablabla
pi_174781248
Hoeveel stappen kun je zetten met een verdediging die bijna constant moet veranderen door blessures?
pi_174781289
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 15:45 schreef Elan het volgende:

[..]

Daar viel toen iets voor te zeggen omdat we toch al faalden sportief gezien en heeft uiteindelijk natuurlijk goed uitgepakt.
Maar na zo'n kampioenschap en de nodige miljoenen had je wat stappen moeten zetten die nu niet gezet zijn en zowel talenten als sterkhouders zijn alleen maar minder gaan spelen tov vorig seizoen. Dat mag je een trainer best aanrekenen.
Ik denk eerlijk gezegd dat het kampioenschap een heleboel verbloemd heeft. Het léék alsof het heel goed ging maar eigenlijk was Feyenoord nog steeds vrij labiel. Dat kon je ook zien in de wedstrijden tegen PEC en Excelsior aan het slot van het seizoen. Feyenoord heeft geen stappen gezet, of althans, niet vooruit. Kuyt, Elia, Kongolo, Karsdorp zijn weggevallen die allemaal op hun eigen manier iets unieks toevoegden aan het team. Er zijn wel goede spelers teruggehaald maar die kunnen zich niet zo inpassen als de poppetjes die ze moeten vervangen.

Typerend ook zijn de reacties na wedstrijden. "Vorig jaar hadden we drie keer gescoord uit de helft van de kansen", zei Toornstra bijv. na Roda-Fey. Hij slaat daarmee de spijker op zijn kop: namelijk dat er vorig jaar heel veel gelukjes bij kwamen kijken en alle puzzelstukjes goed vielen. Daarmee bedoel ik uiteraard geen afbreuk te doen aan de zeer knappe titel, dat is niet wat ik wil zeggen. Maar wel dat ik denk dat Feyenoord niet zo structureel verder is als door sommige mensen wordt gedaan.

En dat je hele verdediging geblesseerd is is natuurlijk rampzalig. Daar kan geen coach op anticiperen.
pi_174781308
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 15:49 schreef Typisch het volgende:
Hoeveel stappen kun je zetten met een verdediging die bijna constant moet veranderen door blessures?
Daarvoor liep het ook al voor geen meter.
Botteghin verkeerde in deplorabele vorm en Jan Scharie was ook een stuk minder zeker ten opzichte van vorig seizoen. Ik vind wat veel mensen doen (namelijk alle ellende afdoen als pech met blessures) veel te makkelijk.
blablablabla
pi_174781349
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 15:52 schreef Elan het volgende:

[..]

Daarvoor liep het ook al voor geen meter.
Botteghin verkeerde in deplorabele vorm en Jan Scharie was ook een stuk minder zeker ten opzichte van vorig seizoen. Ik vind wat veel mensen doen (namelijk alle ellende afdoen als pech met blessures) veel te makkelijk.
Eerste 5 vijf wedstrijden gewoon gewonnen toch?
BFF met GGMM
pi_174781358
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 15:52 schreef Elan het volgende:

[..]

Daarvoor liep het ook al voor geen meter.
Botteghin verkeerde in deplorabele vorm en Jan Scharie was ook een stuk minder zeker ten opzichte van vorig seizoen. Ik vind wat veel mensen doen (namelijk alle ellende afdoen als pech met blessures) veel te makkelijk.
:?
Kijk anders de eerste periode van het seizoen nog eens terug. Toen ging het gewoon prima, qua resultaten.
pi_174781384
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 15:55 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Eerste 5 vijf wedstrijden gewoon gewonnen toch?
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 15:55 schreef Typisch het volgende:

[..]

:?
Kijk anders de eerste periode van het seizoen nog eens terug. Toen ging het gewoon prima, qua resultaten.
Dit is wel een beetje makkelijk, vind je niet? Natuurlijk gaat het niet enkel om de resultaten. Dat geldt zowel in voor- als tegenspoed.
pi_174781385
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 15:51 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat het kampioenschap een heleboel verbloemd heeft. Het léék alsof het heel goed ging maar eigenlijk was Feyenoord nog steeds vrij labiel. Dat kon je ook zien in de wedstrijden tegen PEC en Excelsior aan het slot van het seizoen. Feyenoord heeft geen stappen gezet, of althans, niet vooruit. Kuyt, Elia, Kongolo, Karsdorp zijn weggevallen die allemaal op hun eigen manier iets unieks toevoegden aan het team. Er zijn wel goede spelers teruggehaald maar die kunnen zich niet zo inpassen als de poppetjes die ze moeten vervangen.

Typerend ook zijn de reacties na wedstrijden. "Vorig jaar hadden we drie keer gescoord uit de helft van de kansen", zei Toornstra bijv. na Roda-Fey. Hij slaat daarmee de spijker op zijn kop: namelijk dat er vorig jaar heel veel gelukjes bij kwamen kijken en alle puzzelstukjes goed vielen. Daarmee bedoel ik uiteraard geen afbreuk te doen aan de zeer knappe titel, dat is niet wat ik wil zeggen. Maar wel dat ik denk dat Feyenoord niet zo structureel verder is als door sommige mensen wordt gedaan.

En dat je hele verdediging geblesseerd is is natuurlijk rampzalig. Daar kan geen coach op anticiperen.
Mwoah vorig seizoen stond er wel een extreem sterk collectief hoor, dat dat zo nu en dan bezweek onder de druk met name tegen het einde van het seizoen kan ik me wel voorstellen. Ik geef je het te doen naar Het Legioen na 18 jaar geen kampioenschap :+
Uiteindelijk zijn bepaalde keuzes mbt het aankoopbeleid (met name die voor Diks en het behouden van Kramer) wel zaken die je nu opbreken.
blablablabla
pi_174781388
quote:
12s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 15:56 schreef Tchock het volgende:

[..]

[..]

Dit is wel een beetje makkelijk, vind je niet? Natuurlijk gaat het niet enkel om de resultaten. Dat geldt zowel in voor- als tegenspoed.
Wat is een beetje makkelijk?
pi_174781392
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 15:55 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Eerste 5 vijf wedstrijden gewoon gewonnen toch?
Zolang zijn Botteghin en Jan Scharie nog niet geblesseerd hoor.
blablablabla
pi_174781394
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 15:57 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat is een beetje makkelijk?
Om kritiek op het spel te pareren met "ja maar er werd toch gewonnen"
pi_174781407
quote:
12s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 15:56 schreef Tchock het volgende:

[..]

[..]

Dit is wel een beetje makkelijk, vind je niet? Natuurlijk gaat het niet enkel om de resultaten. Dat geldt zowel in voor- als tegenspoed.
Het is makkelijk om de slechte resultaten te noemen als bewijs voor het falen van Gio en de goede resultaten af te doen als niet relevant.
BFF met GGMM
pi_174781414
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 15:58 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Het is makkelijk om de slechte resultaten te noemen als bewijs voor het falen van Gio en de goede resultaten af te doen als niet relevant.
Nota bene in de post waar je op reageert zeg ik nog dat de resultaten niet allesbepalend zijn, in voor- en tegenspoed

Ik bedoel dus ook niet als je verliest.
pi_174781417
De eerste wedstrijden speelde Boetius prima, Toornstra en Vilhena ook. Die zijn niet geblesseerd maar falen nu alle drie vrij ernstig. Dat kun je moeilijk af doen met "Ja maar er zijn 4 verdedigers geblesseerd" :')
blablablabla
  Moderator dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:00:20 #46
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174781446
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 15:59 schreef Elan het volgende:
De eerste wedstrijden speelde Boetius prima, Toornstra en Vilhena ook. Die zijn niet geblesseerd maar falen nu alle drie vrij ernstig. Dat kun je moeilijk af doen met "Ja maar er zijn 4 verdedigers geblesseerd" :')
Wat negeer je mijn DM? :{
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:00:55 #47
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174781464
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 15:58 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Het is makkelijk om de slechte resultaten te noemen als bewijs voor het falen van Gio en de goede resultaten af te doen als niet relevant.
Als het veldspel beter was geweest in de periodes met goede resultaten had je ook die blessures nu beter op kunnen vangen denk ik. Gio creëerde misschien wel de juiste voorwaarden voor de spelers om te presteren, maar tactisch was het niet per se heel sterk.
pi_174781536
Feyenoord Ado voor de beker leek ook helemaal nergens op en toen speelden we nog gewoon met ons beoogde centrale duo achterin. Die smadelijke nederlaag tegen NAC thuis idem.
Alleen daarom al geloof ik niet dat het nog goedkomt op korte termijn. Alhoewel dickie wel weer vrij schijnt te zijn 8-) .
blablablabla
pi_174781550
quote:
15s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:00 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wat negeer je mijn DM? :{
Ik heb een al anderhalf jaar een DM-ban ouwe reus.
blablablabla
  Moderator dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:10:45 #50
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174781672
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:04 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik heb een al anderhalf jaar een DM-ban ouwe reus.
Je pm werkt ook niet :{
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')